Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Mulle voi päivittää kp 2/30-35.
En sitten tiedä mistä nuo haamut mulle pukkasi, kaippa siellä jotain oli aluillaan muttei sitten kunnolla kuitenkaan. Ihan hyvä toisaalta näin, kun nämä nyt on vasta ne ekat menkat km:n jälkeen ja osa porukasta kuitenkin suosittelee ne odottamaan. Kauan siinä menikin...2 kuukautta ylitse siitä kun km todettiin. Että etiäpäin tämäkin.

Ihan ok fiilis on ollut todella mukava viikonloppu, ihanan aurinkoiset ilmat ja markkinahumua; oltiin kalamarkkinoilla ja maalaismarkkinoilla ja kyläiltiin.
Tosi niukat ja helpot menkat toistaiseksi, ei vielä mitään pelotellun laista...
Lähden tästä vielä lohdutusjätskille :p
Täytyy koittaa keksiä mieluista tekemistä loppuillallekin.

Halaus kaikille sitä tarvitseville ja plussapuhureita kaikille :wave:

-Meritähti-
 
iltoja!!!

Joo, hyvä kun tulin tänne.. pitäis meinaan vissiin itsekin taas tilata testejä...

Tiistaina menen clomiultraan, et pitäkääs peukkuja että siellä on jotain tapahtunu, muttei liikaa..

Mä oon ihan kypsä näihin kuumiin aaltoihin!!!!! Enkä saa nukuttua, vaikka väsyttäis... No, mitäpä sitä ei kaiken ihanan eteen tekisi..

Nyt vissiin pitäis sitä unta koittaa. Huomiseen!!!
 
Täällä mennään laskujeni mukaan kp 15! Alamahaa särkeny enemmän ja vähemmän nyt kolmatta päivää, josko ovista tekis, toivottavasti... Tänään ja eilen peittoja heiluteltu, saas nähdä miten käy. Olishan se niiiiin ihanaa ja pelottavaa jos tärppäis näin pian. Ei passaa alkaa liikaa haaveilemaan.
 
Kiitos kaikille lohduttavista sanoista! :hug:

Kai tää tästä vielä joskus iloksi muuttuu..

JJ-t, kiitos huolenpidosta! Mulla oli rv 20 synnytys, keskeytynyt keskenmeno, vauvalla todettiin myöhemmin triploidia. Kahdet menkat odottelin, ja nyt siis yritetty neljä kertaa. Kierto on ihan mulle säännöllinen, 28-28-27-26-30 ollu nyt tässä. Ovista oon tikuttanu, ja aina sen oon testiin saanu ihan normiajoissa. Tiedän, ettei oo vielä paljon yrityskertoja, mutta kaikki täällä varmaan tietävät, miten äkkiä sitä haluaisi uudelleen raskaaksi. Mulla vielä lähenee uhkaavasti se aika, et esikoinen olis sen kolme mahdollisen uuden syntyessä, ja se rajapyykki ahdistaa tosi paljon, koska ei ole töitä.. Pitäisi siis raskautua mahd. pian ja kiva olisi töitäkin löytää, kun ei oikein voi nyt hamaan tulevaisuuteen kotonakaan olla ja odottaa uuden äitiysloman alkua.

Pienellä ikäerolla halusin aina lapset, ja nyt mennään jo tilanteessa "kumpa ei ihan kolmea vuotta tulisi".. Keskeytynyt raskaus oli jo niin pitkällä, että ehti suunnata ajatukset tulevaan, työjutut ym. suunnitella. Nyt ainakin tiedän, ettei mitään kannata kovasti etukäteen pähkäillä, aina voi kaikkea ihan oikeasti tapahtua. Ne on ne muut, jotka saa lapset iloisella parin vuoden ikäerolla ihan tosta vaan.. Katkerako.. ei kai.. Tuntuu, että lehdet on täynnä kotimaisten ja ulkomaisten julkkisten vauvauutisia, ja kaikki menee niillä aina hyvin.. No, sitä näkee mitä haluaa nähdä, kai. Mut ei oo reilua, kenenkään tällä palstalla olevien kokemukset, ei.

Ei tästä ole kuin yksi suunta, ja se on toivottavasti ylöspäin.. Pakko jatkaa, jos sen ihanan lopputuloksen oikeasti haluaa. Ja sitä minä haluan..

Tsemppiä kaikille missä vaiheessa käyrää mielenne meneekin! :hug: :heart:
 
Sus soo
:heart: MAANANTAI 28.4.2008 :heart:

Haaveissa esikoinen

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 3/30-35
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 5/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 11/?
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 15/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 18/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 19/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 21/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 23/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 26/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 28/28-31
Pink1......................KU 12/07..............................KP 29/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 33/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 38/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP42/28


Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 2/29
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 4/28(palstatauolla)
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 13/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP14/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 16/-
Erzi......................KM 08/07.................................KP 18/29-35
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 31/31
Myymä....................KM 09/07.............................KP 42/31(-39)

Haaveissa kolmas

Luminia...................KM 02/08..............................KP 6/32
Singa........................KM 10/07............................KP 10/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 22/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 24/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 27/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 28/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 29/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 35/28-38


Haaveissa neljäs


Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 10/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 11/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 13/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 19/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 22/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)

Haamuilijat

Toive81..................KM10/07,01/08.....................KP30/28-55


Plussanneet



Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67...................04/08
Millimenninkäinen....04/08
Miina-.................... .04/08
Aili ..................... .. .04/08
Nti Kesäheinä...... .04/08
Surusydän........... . 04/08
Ansku07.............. ...04/08
Katherine............. ..04/08
ElinaMaria........... ...04/08

[/quote]

 
Sus soo
Joko ElinaMarian ja Toive81:n saa siirtää plussanneisiin tuolta haamuilijoista? :wave:

Laiskuuksissani lainasin rva Pikkumyyn tekemän listan ja muutin kiertopäivät tälle päivää sopiviksi.

terkuin Sussoo =)
 
Heippati hei!


Onnea plussanneille! :D

Mä jatkan taustailua edelleen ja voip olla, että vielä jonnii aikaa... =) Kävin tänään jälkitarkastuksessa ja kaikki kyllä ok, mut menkkoja ei ole luvassa vielä hetkeen ainakaan... :whistle: Ei ollu juuri limakalvoakaan eikä löytyny viitteitä lähestyvästä oviksestakaan...

Mutta kohtu oli paikoillaan, vaikka sitä tuossa jokin aika sitten hieman epäilin, kun tuskissani pyörin. :xmas:

Jotta silleen...
 
Heipsan!

Onnittelut minunkin puolestani plussaneille! =) Olen täällä taustaillut ja lueskellut vaan teijän kuulumisianne. Mukavaa, että huhtikuu on ollut niin monelle oikea onnenkuu! =)

Mulla on siis kp 29/28...Taitaa kierto vaan vähän venähtää...Testasin nimittäin aamusella Clearbluella ja negaa näytti. Oli kyllä taas koko viikon vaikka minkämoisia raskausoireita, mutta kun ei se testi nyt vaan halua näyttää plussaa... Täti ei ole vielä ilmoitellut tulostaan, mutta odotellahan...Kyllä se sieltä taas kohta pärähtää. Jes. :(
 
Sus soo : mä voisin vielä pysytellä haamuilijana kun nuo vuodot on pelotellut...Eilen tuli vähäistä tuhrua ja tänään ei vielä tähän mennessä mitään.Edelleen välillä menkkamaisia juilimisia.Eka verikoe otettiin tänään ja hormonipitoisuus oli 315.Menee kyllä viitearvoihin mutta eihän tuo mitään takaa.Keskiviikkona otetaan se toinen niin jos ois edes tuplaantunut niin sitten voisin ehkä harkita siihen plussanneisiin siirtymistä.Mutta täältä en halua kuitenkaan vielä pois! =) Jos vain huolitte mut tänne..On vaan niin kurjaa siirtyä odotuspuolelle ja jos taas menee kesken niin nöyränä vaappua takasin niin vielä mielelläni täällä pyörin :ashamed:
Meritähdelle :hug:
 
Fey
Onnea Plussauksista, ainakin ElinaMaria ja toive81!!! Ihanaa ja toivottavasti molemmilla pysyvästi pieni masulaisena!!!

:hug: ja iso sellainen Meritähdelle. Eikö olis ollu jo sun aika.... Eiku taas yrittämään, eipä muukaan auta...

Kiva kun joku ehtii päivittelemään... :flower: -puska päivittäjille!!!

OmaNapanen: KP 13, en tiä onko ovis jo menny vai vasta tulossa.... Kp 11 ku alon tikuttaan, ja heti sillon tuli ihan melkeen yhtä vahvat viivat ja nyt eilen ja tänään vaan haaleat... Plääh, en nyt taas tiä mistään mitään. Käyttäytyvätkö tikut noin, et ensin aika vahva ja sit haaleet ja sit voi vasta pamahtaa OVIS???
Reilun kolmen vkon:n kuluttua mennään kuunteleen verikokeiden tulokset, toivottavasti ei tule pahaa tuomiota....

Hirmupaljon kaikille PLUSSA-tuulia, tai toivotaankin oikein PLUSSA-myrskyä!!!

Niin ihan hirveän paljon pientä kaipaava, Fey :heart:

Muoks: Toivotaan, että sinun pienesi pysyisi tiukasti paikoillaan, vuodoista huolimatta toive81!!!
 
Fey: Mä olen ymmärtänyt ton testin niin, että kun ne vahvat viivat tulee niin siitä noin 24-48h aikana ovulaatio tapahtuu.Eli nyt vain peitot heilumaan =) Saako udella mitä tuloksia odottelet? Ei pieni pää muista kaikkea mitä täällä on kirjoitellut :ashamed:
 
Toive voi kovasti tarrasukkia sinne pienelle! :hug:
Meritähti :hug:
Pink1, elä luovuta ennen ku täti tulee! Se ei vaan ehkä näy vielä!!


Kyllä, minut saa siirtää plussanneisiin! :D :eek: :heart:
IHMEELLISTÄ!

Kamalasti pelottaa!!!

Pitäisi yrittää saada pelot taustalle ja alkaa nauttimaan, mutta ei se tunne ole nyt ollenkaan sama kun mitä oli silloin ihan ensimmäisessä raskaudessa.. :ashamed: Ei ole samanlainen onni ja ilo. Nyt siihen on sekoittunut niin paljon pelkoa...

Mutta tein tänään symbolisen ostoksen: ostin pienen ensitutin Aarteellemme... Pakko se on vaan luottaa siihen että nyt on minun vuoroni saada oma pieni kotiin saakka.

ElinaMaria ja Aarre rv 4+3
 
Fey
toive81: multa otettiin nuo verikokeet, jotka otetaan kolmen perättäisen KM:n jälkeen. Multa kysyttiin tuon kolmannen km:n jälkeen, että haluanko, että tutkitaan.
Halusinhan minä. Vaikkakin tuo esikoinen antaa toiveita, että pakkohan on onnistua... Mutta kai jotain sit voi viallakin olla kun nuo raskaudet ovat noin kehnosti päättyneet viimosen vuoden aikana. Lääkäri kyllä totes, et mun ei kannata odottaa, että joku vika meistä löytyis, useesti ei kuulemma löydy. Multa otettiin verikokeita aika paketti, kolmetoista putkea!!! Kyllä, vähän heikotti... ;)
:heart: Fey :heart:
 
Sus soo
Pink1 :wave: toivottavasti nega muuttuisi plussaksi.

Toive81 :wave: Toivottavasti vuodot loppuu ja arvot nousee, että saat selvyyden että vauva pysyy matkassa :hug:

ElinaMaria :wave: Siirsin sinut nyt sitten plussanneisiin. Ihanaa!!

(.) Täti pysyttelee taka-alalla. Se varmaan yllättää mut jostain puskan takaa ja nämä pienet toivon rippeet raskaudesta murskaantuu :ashamed: Mä en varmaan huomennakaan ehdi vielä testiostoksille, joten pitää vielä jännäillä ainakin sitten torstai-aamuun asti :/ Mulla oli siis viime viikon ke-to ihan pikkuriikkistä vuotoa (silloin oli kp 30-31 eli normaalin kierron tätipäivä :) ) Nyt ei minkäänlaista merkkiä tädistä, mutta ei kyllä mistään muustakaan. Lämmöt laski tuolloin tuhrupäivinä 36.8. Mutta heti nousi 37.2-37.5 kun tuhrua ei tullut. Tämä on jotenkin niin sekavaa. Huomenna on nyt se kamala kp36, jolloin alunperin olen pelännyt tädin saapuvan tässä kierrossa. Joten katsotaan miten käy...
 
Onnea plussanneille!! :flower:

Epsusta
oli kiva kuulla! osanaottoni, :hug:

Täällä saapui täti 3pvää myöhässä.. olin todella huonovointinen ja kipeä.. särkylääkkeitä mennyt turhan paljon. muuten täällä kaikki ok. Kiertopäiviä mulle ei tartte merkata. yritän hiukan taka-alalla pysytellä. kuulumisianne kuitenkin silloin tällöin lueskelen =)

sen verran uutta tänne että pieni sydäntenmurskaaja saapui taloon eilen ja olwnkin nuuskutellut pentu koiran tuoksua oikein urakalla. Poika kun ei yhdessä kohti sylissä pysy niin kauaa niin kai se on jotain nuuskuteltava :LOL:

aurinkoista mieltä kaikille!

ja myanglesin kuulumiset oli kans kiva lukea!
 
Heipsan kaikille! Ihana aurinkoinen sää aamuisen tihkun jälkeen! Mielikin kummasti kirkastuu. Ja johtunee varmaankin tuosta kahvikupposesta, jonka viimein sain nenäni alle. Olen yrittänyt vähentää kahvin juontia sen km-tutkimuksen jälkeen (että runsas kahvin juonti voisi niitä aiheuttaa), mutta aamukahvista ei voi luopua!

Sus soolla on mahdottoman jännät paikat! Voi hurja! Tosi lupaavalta kuulostaa. Kovasti peukutuksia. Miten kestät odottaa testaamista! Ihailtavaa.. :)

ElinaMaria, onnea plussanneiden puolelle siirtymisestä :flower: Ihana ostos sinulla, toivottavasti pääsisimme kaikki pian samanmoisille!

Toiveelle voimahali testin odotukseen! Toivottavasti arvot tuplaantuu, tai vaikka ihan triplaantuu! :hug:

Itse odottelen ovistestejä tänään tulevaksi. Ensi viikolla sitten pääsee ekan kerran tikuttelemaan. Ovis saapunee ensi viikolla viikonloppuna, ja samaan aikaan meille tulee kaveripariskunta viikonlopuksi. Vitsailtiinkin miehen kanssa, mitähän ne ajattelee jos livistetään välillä jonnekin vähän.. :LOL:

Mitäs vappusuunnitelmia teillä on? Meillä menee rauhallisissa merkeissä ihan kotosalla. Lapsille pitäisi tänään lähteä ilmapalloja metsästämään, pitäisi kuulema olla Hello Kittyja.. Onkohan niitä olemassa. Luulisi ainakin.

Työmotivaatio on täysin nollassa, mutta kai tässä jotain pitäisi alkaa tekemään. Kiire kun helpottaa, niin heti vetää lorvikatarrivaiheen päälle.. :p

Aurinkoista vapun odotusta!
 
negaa negaa negaa eikä hemmetin menkat meinaa alkaa! :headwall: :headwall: miksei ne ny vois alkaa ni pääsis uutee kiertoo ko iha varmalla se ovis oli kp15.. nooh, ei auta ei auta... sit uutta kiertoa innolla ja sit mie lussaan! Tosin tuntuu et nytkii oon ainaskii ollu raskaana ko nii selvät oireet ja samalail menee ko plussakierros ja sit et ois loppunu enne ko alkokaan tai jottain.. mut en tiiä.. nooh, saa nähä :p
 
Jep, tänne paukahti tätsy kylään heti aamusta ja oikein rytinällä. Eli mulle saa merkitä kp 1/31. Tyhmää, tyhmää mutta jos sais sen kilppari homman ensi selvitettyä niin voisi olla sitten olla paremmalla mielellä.

Miraclelle lohtuhalaus täältä :hug: Plussataan sitten yhdessä ens kierrosta =)

Nyt ei jaksa muuta...
 

Yhteistyössä