Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Tänä aamuna tein sen virallisen testauksen ja viiva oli tummentunut.Oireita ei oikein vieläkään.Jos sallitte jäisin mielelläni vielä tänne puolelle kun on noita vastoinkäymisiä takana.Varhaisultra on toukokuun puolessa välissä, jos sinne asti päästään.Ja vaikka tuhruilu taas alkaa niin tarkistukseen joka tapauksessa.Kiitos kaikille tsemppauksesta!Ootte olleet ihana tuki!
 
mulmul tsemppiä vaan koitokseen!

Iltsu-natsu, enrgiaa muuttolaatikoitten pakkaamiseen - täällä tiedossa pian sama homma!

Toive Onnea! :D Jää vain tänne vielä. :hug:
Niin sullakaan ei ole mitään oireita? toiveet herää...

Omanapa: kun mulla ei ole mitään oireita. Ei menkkoja vielä... eilen vähän tuli ruskeaa tuhrua sormenpäähän kun kokeilin tuota napukkaa... tänään ei mitään! tai siis valkkaria jää sormeen... pahoittelen ällöjuttuja... :LOL: lämmöt edelleen 36,8. mahaa juilii hyvin menkkamaisesti. katsotaan katsotaan. Jännittää. :whistle:
 
Haaveissa esikoinen

Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 7/?
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 11/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 14/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 15/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 17/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 19/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 22/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 24/28-31
Pink1......................KU 12/07..............................KP 25/28
ElinaMaria..............RK 01/08...............................KP 28/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 29/32
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 30/27-30
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 34/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP38/28


Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 9/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP10/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 11/-
Erzi......................KM 08/07.................................KP 14/29-35
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 25/28(palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 27/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 27/29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 38/31(-39)

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07............................KP 6/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 18/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 20/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 23/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 24/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 25/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 31/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 33/-

Haaveissa neljäs

Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 6/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 7/33
Aubrieta....................KM 11/07
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 9/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 15/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 18/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)

Haamuilijat


Toive81..................KM10/07,01/08.....................KP26/28-55


Plussanneet




Pamu k ..................
Äittä-67..................04/08
Millimenninkäinen...04/08
Miina-.....................04/08
Aili .........................04/08
Nti Kesäheinä........04/08
Surusydän............ 04/08
Ansku07................04/08
Katherine..............04/08


 
Huomenta!

Enpäs olekaan täällä käynyt koska kp on noinkin paljon, eli mulle voisi korjata 11/30. En ole ihan varma missä mun kp menee kun viimeksi ei menkat alkaneet kunnon vuodolla, mutta eiköhän tuo nyt ole lähin arvio.

Ihanasti on plussanneita tullut ja paljon on tullut ovisplussia, eli toivotaan kunnon aaltoa!!

Mä tuun taas joskus moikkailee!!

T: laiskiainen
 
Ihanaa, toive, paljon onnea, että kaikki sujuu hyvin ja pienelle ihmeelle paljon tarrasukkia masumatkalle mukaan! Laitanko jo plussanneisiin sinut? :flower: :flower:

ElinaMaria, toivotaan, että se plussaa vielä tässä kierrossasi on, jospa teit testin vain liian aikaisin! :flower:

Miracle: Hyvä olla varovainen, vaikka ei se oikeasti vahingoita, vaikka raskaana jo olisitkin! :flower:

mulmul, alkoiko menkkasi eilen laittaisin oikean kp:n? Ja onnea leikkaukseen! :flower:

Niin tuon päivityksen kuvat ovat ehkä liian isolla, huomenna tekisin pienemmillä kuvilla. Niin ja toinen juttu olen tämän viikon lomalla, joten sen vuoksi ehdin päivitellä, jos joku muu sitten jatkaa taas ensi viikolla, kivaa touhua päivittely on, mutta aika aamuisin ei riitä, kun jo 6:n jälkeen polkasen aina töihin! :D

plussaOnnista pvää kaikille! :hug: :flower: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Rouva pikkumyy : mä olen tossa listalla "haamuplussailijana" ja se passaa mulle!
ElinaMaria : Juu ei mitään sellaisia oireita kun edellisissä, tosin epäonnistuneissa raskauksissa.Niissä oli molemmissa tajuton väsymys, rintojen arkuutta ja menkkamaiset fiilikset ja heti plussauksen tienoilla.Nyt tosiaan ei juurikaan mitään.Hieman ehkä vatsassa jotain tuntuu, mutta voi johtua myös keltarauhashormonista.Pakkausseloste noista vatsavaivoista mainitsee...
 
Heipä hei taas tuolta odotus -puolelta!

Tulin teitä vakoilemaan ja heti tuli hyviä uutisia vastaan: Onnea! toive81 :flower: :heart: . Tervetuloa tuonne km-jälkeen plussanneiden pinoon odotus-palstalle heti kun uskallat! Meillä saman kokeneilla ymmärrystä riittää varsinkin alkuaikojen epävarmuudelle ja peloille :hug: .

:wave: , pikaisia +++:ia ja :hug: jokaiselle!

-A- 34+2
 
Onnea toive81 :flower: Ihanaa kun tulee plussia, pidän peukut pystyssä että kaikki menee onnellisesti.

Tein eilen haamun iltapissasta, mutta oli aika heikko ja ilmestyi vasta sen viiden minsan jälkeen, vaikkakin sen kymmenen minuutin sisällä jona aikana sai tulosta katsoa.
On hyvin heikko viiva, ohkainen ja haalea, mutta kuitenkin vaaleanpunaista väriä siinä, että en usko olevan mikään viivan paikkakaan...
En nyt sitten tiedä missä mennään, huomenna ajattelin aamulla testata josko olisi viiva vahvistunut.

Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Edellisessä raskaudessa olin aivan varma että menkat alkaa kun oli niin kovat menkkakivut. Nyt ei mitään sellaista, tai muutakaan, joten vähän on epäuskoinen olo...

Noh, huomenna jos olisi viisaampi. Nyt tutkintotyön pariin takaisin, sori omanapaisuus. Tsemppiä ElinaMarialle ja muille nyt jännääville.

-Meritähti-
 
Rva Pikkumyy, se siin just onkin ku tiiän et vaiks oisin raskaana ni eihä sil mitää vaikutusta ois mut silti jotenkii tuntuu et pitäs varovaisemmin sit tehhä ko ny km takana... (ko joissainha o et jos alkuraskaude km ni sillo kehotetaan välttään seksiä.. ja millo on alkuraskaude km? Onks se aina ennen 12 vkoa.. ?) et ei sille vaa maha mitään. Ja sit ko välil tuntuu níi vahvasti et raskaana ollaan.. nooh , sit humpsahettaa taas maan pinnalle ens vkol ja uutta kiertoa :D mulle voi muute päivittää kierron pituudeks 28-31 ku sen isommaks ei mu mielest pitäs mennä ku olin oviksen bongailevinani jo kp15 ni sillo tää kierto ois 28 mut en varma oo..
 
Meritähdelle paljon onnea ja viivan vahvistusta! :flower: :heart:

Amira : katsotaan josko ehkä muutaman viikon päästä uskaltais...Mulla on rajapyykkinä se rv6...Tai ehkä odotan kiltisti siihen varhaisultraan :)
 
täällä olis tänään to kp1/27-30

huh pelkällä pelottelulla selvisin siitä sairaala reissusta,tällä kertaa. patti silmästä oli hävinny (ylläri ylläri ku lekurille sitä piti näyttää,tehny sen aijemminki) ja sanovat vaan et ei sitä tartte aukasta et kotiin vaan...tänks tyhjästä ja 22e laskua messiin ja kotia!! katotaan vaan niin se on taas parin vkon päästä näkyvissä ja aikoja saa vasta monen kk:n päähän jos meen siitä valittaan... |O tätäki aikaa sain oottaa vuojen!!! :kieh:
 
Hui älkää vielä onnitelko...en kyllä ollenkaan jaksa uskoa että raskaana olisin...
Vaikka kai se on pakko sitä alkaa jo epäilemään...
Mutta pidän kyllä jalat maassa kunnes viiva vahvistuu.

Jotenkin sitä on niin epävarma että ajattelee vaan että testissä on jotain vikaa...että antaa haamun vaikka ei olekaan. No jospa huomenna aamulla olisi kunnon viiva. Jotenkin vaan pelottaa että seuraava testi onkin puhdas nega, ei yhtään uskalla iloita.

mulmul kurjaa pompotusta tuollainen, tyhmä juttu.

miracle toivotaan että aavistuksesi osuu oikeaan.

Huoh...tulisko joku tekemään mun opinnäytteen loppuun? Miten ihmeessä sitä sais aikaan 50 sivua oikeasti järkevää tekstiä... :headwall:
Täytyy tunnustaa että ajatukset ei nyt oikein pysy siellä missä pitäisi...kuten arvata saattaa kun kerran taas täällä pyörin... :kieh:

Kaippa se on taas hetki jatkettava :wave:

-Meritähti-
 
me onneks saatii kamun kans oppari tehtyä ja se on kielentarkastukses käyny ja maanantaina mennää korjaileen se ja viimeisteleen ja sen jälkee sit lopulliseen tarkastukseen, esitys ja kypsyysnäyte ja sit mä oisin valmis restonomi!! =)
 
No niin...taas tää alkaa...mulla olis alkanu äippäloma ja nyt tänään on ollut jotenki niin vaikeaa. Näin tänään kaverin jolla alkoi äippäloma ja laskettuun on 4vko. Mun sydämeni murtuu...Ei tästä tuu mitään. Miten nää tunteet heittelee tällätavoin. Voisin itkeä... :'( Sorry tää valitus. mutta nyt AHISTAA!!! Ei näistä pääse yli millään. On päiviä ku asiaa ei edes muista ja sit joku tulee masunsa kanssa vastaan ja sit... :headwall: MIKSIMIKSIMIKSIMIKSIMIKSI!!!
 
singa, tavallistahan tuo on et ajatukset heittelee, ja sitä vartenha meki täällä ollaan et voit mieltäsi purkaa :) :hug: rankkaa se on mut vielä joskus se helpottaa suurestikin ja vielä joku pvä saat oman nyytin kainaloon ja sinä onnen pvänä et enää muista sitä pahaa oloa mikä sulla nyt on. Aika auttaa varmasti kuten myös uusi raskaus joka toivot. pian sun kohdalle tulisi! :) Voimia! Ehk huominen on taas parempi pvä :hug:
 
singa, juu siellä se kytee se paha olo ja joskus se tullee rajustikin sit pintaan.. mut me ei anneta periks eihän! :hug: me selvitään näistä kokemuksista voittajina! Viel joku pvä me ollaan Tosi onnellisia! :hug: =) :flower:
 
Meritähti Olen vahvasti hengessä mukana, valmistuin tammikuussa ja muistan kyllä liiankin hyvin millaista oli vääntää opparia, kun ei voisi vähempää kiinnostaa. Sitä keksii itselleen vaikka mitä tekemistä, jotta ei vaan tarvitsisi kirjoittaa. Jopa siivous on mukavaa sillon... Sain sen kuitenkin valmiiksi, sivuja tuli 50, arvosanaksi tuli 4, ja nyt in insinöörin paperit taskussa. Kyllä kannatti, vaikka se oli välillä niin tuskaa :)

Onnea myös miraclelle, valmistuminen on siis ihan nurkan takana.

Sitten omaa napaa... Jälkivuoto on loppunut muutama päivä sitten, maanantaina pitäisi mennä labraan tsekkaamaan veriarvot. En kyllä muista milloin sitä on viimeksi toivonut, että täti kaahaisi käymään mahdollisimman pian... Pääsisi sitten aloittamaan uuden yrityksen :D . Täällä olen kovasti koittanut tavaroita pakata, tarkoitus olisi päästä muuttamaan omaan taloon viikon päästä :heart: . En malttaisi millään odottaa, se tuntuu nyt jo enemmän kodilta kun tämä nykyinen kämppä.

Viikonloppuna pitäisi tehdä työhakemus, ajattelin vaihtaa työpaikkaa, jos vaan saan sen uuden paikan. Vaikutaisi kyllä melko lupaavalta, kun sieltä soitettiin minulle, että kiinnostaako... Ei pidä kuitenkaan tuulettaa, ennen kuin kaikki on selvää...


-snowball-

(pitäisikö muuten vaihtaa nimimerkkiä, kun nuo lumet nyt tuntuu muutenkin sulavan...?)
 
tervehdys ystävät ! :heart:

toive onnea!!!! :flower: :heart: upea juttu!! Sinäkö olit menossa alkuraskauden ultraan? Saako kysyä, että paljonko se mahtaa maksaa? täällä pääsis vaan yksityiselle ja 120 ekee laakista..että mies ei oikein lämmennyt mun ehdotukselle.. ;)
Kiinnostais itseäkin hirveesti kun en jaksais toukokuun loppuun odotella että pääsee siihen nt-ultraan..
huippua että plussa pärähti!!

tuizu :hug: ollaanko tuttuja tuolta 25vee ja vanh. vauvakuumeiset puolelta viime keväältä? vai mistä nikkis on tuttu.. :saint: +++++++++ :whistle: sulle!!
mulmul ++++++++++ :whistle: sinullekin!! ehkä kevät tuo + niin kuin viimeksikin ;) ja sellaisen joka jatkuu aina tuonne ensi talveen asti...
en tiedä kiinnostaako, mutta kun mekin viime kesästä ollaan yritetty ja nyt viime kierto kun luovutin ja annoin tilaa muille asioille mielessäni niin plussa tuli niin kuin huomaamatta!

snowbalille onnea uuteen kotiin!! leppoisaa muuttoa jos mahdollista :saint: !
toive81 vielä kysymys..ja kaikille kysymys seksistä anteeksi hölmö kysymys sitten tulossa, mutta kun oli puhe alkuraskauden seksistä..niin voiko se tosiaan aiheuttaa/muutoin vahingoittaa.. keskenmenon?? olen varmaan täys taukki, mutta tietämätön! Ollaan harrastettu plussan jälkeen ihan surutta kun on niin hyvältä tuntunut! en halua uskoa moiseen...... :(
eri asia tietty jos veristä vuotoa tms..

ja loppukevennykseks omaa lantiota (navasta ei tule juttua!) nimittäin tuntuu kuin lantio olisi hieman leventynyt!!! EI VOI!! en myönnä syöneeni enempää enkä vain löhöilleeni (nimimerkki kismetti suussa klo 22.13 ) mutta näin tuntuu.

terkuin katherine ja kultanen
 
tuohon et onks seksistä raskauden alussa haittaa niin kovasti sanotaan et ei ole, MUTTA yhissäki neuvolas saaduis papereis oli, et varhaisraskauden km:n saaneena kannattaa seksiä välttää! Ni kysyin sit nlas ja se ainakin sano et no periaattees ei ole minkäänlaista haittaa, mut joillakin saattaa olla, et sitten kovakin pelehtiminen voi haitata tuota alapäätä sen verra et jos on muutenki herkät paikat ni joillain ois et sit saattaa ärsyttää ja aiheuttaa km:n!! :eek: (en sit tiedä tarkottaaks sitä et jos o useemmanki km:n saanu vai jo yhen suhteen mut kummiskii). En ny osannu selittää kunnol enkä iha sillai ku se selitti sen, mut mä ainaski aion seksiä vähä välttää tietosesti nyt jos ja kun oon raskaana..

Eli sanokaa mun sanoneen! Mä OLEN raskaana... mitään muuta tää ei vain voi olla.. KAIKKI menee kuten plussakierros! Tosin toivot. historia ei toista itseään ja saisi nyytin terveenä syliin ja kottiin asti :heart: Mul oli vaa eilenkii NIIN vahva tunne et koskaan ei oo ollu, voisin vaikka pistää nii kauheist summist vetoa! No en ny iha.. noloo tietty jos täti tuleekin sit kylään.. mut jotenkii oon vaa nii varma täst... mut maanantaina testaan! :)

snowball, mu mielest ainaski toi nikki o kiva vaikkei tuol lunta ookaa :)

ja tää kirjottamisaika on mikä on ku mies läks vähä aika sit töihi ja mie tulin sit koneelle ko eile netti pätkäs puol kasi mais eikä ennee toimina koko höskä! :) Eli en sentäs oo baarist tulossa tai muutakaa :D
 
Haaveissa esikoinen

Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Snowball.................KM 04/08
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 2/27-30
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 8/?
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 12/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 15/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 16/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 18/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 20/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 23/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 25/28-31
Pink1......................KU 12/07..............................KP 26/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 30/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 35/30
dinaho...................KM 06/07...............................KP39/28


Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07,2/08..................KP 10/29
Sonja74..................KM 07/07..............................KP11/26-29
Pompo79.............KM 03/08 ................................KP 12/-
Erzi......................KM 08/07.................................KP 15/29-35
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07....KP 26/28(palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04,01/08..................KP 28/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 28/29
Myymä....................KM 09/07.............................KP 39/31(-39)

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07............................KP 7/28-32
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 19/?
Lemontree..............KM 2/08................................KP 21/28
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 24/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 25/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 26/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 32/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 34/-

Haaveissa neljäs


Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 7/33
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 8/33
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 10/34
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 16/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 19/27
Berry76...............KM/KU 10/07 (palstatauolla)

Haamuilijat

Toive81..................KM10/07,01/08.....................KP27/28-55
Meritähti.................KM 02/08
ElinaMaria..............RK 01/08...............................KP 29/27


Plussanneet



Aubrieta.................. 03/08
Pamu k ..................
Äittä-67..................04/08
Millimenninkäinen...04/08
Miina-.....................04/08
Aili .........................04/08
Nti Kesäheinä........04/08
Surusydän............ 04/08
Ansku07................04/08
Katherine..............04/08


 
eilen illalla tikussa vahvat kaks viivaa, tänään jo hailakampi. eilisillan kivut oikeella
munasarjassa oli jotain niin järkyttävää ja edelleen tyntuu, muttein niin pahasti. lämmöt ei oo vielä noussut millon niiden kuuluis nousta ? nännit on ollut kipeet viimeset kolme päivää, mutta aamulla niin kipeet ettei pysty edes koskeen. ovis siis varmaan päällä tällä hetkellä, kohta ohi :D

parin viikon päästä jännäillään :D mukavaa päivää kaikille!! :wave:
 

Yhteistyössä