Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Heippa rallaa,

Hannaleena en tiedä mitä sanoa. Toivon vain että jaksat jotenkin vaikeassa tilanteessa. Voimia sinulle. :hug:

frizzante minä kyllä testailisin ovista, tietäisin sitten että kaikki on sen puolesta ok, vaikka harmittaisikin jos jää otolliset päivät väliin. Mutta tee niin kuin on sinun mielenrauhallesi parasta.

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille. :flower:

erzi :hug: Pirun täti...

Marza1970 aiemmin neuvottiin kuukautisia odottelemaan, mutta nyt sitten jälkitarkastuksessa sanottiin, ettei tarvitsekaan. Onneksi!

Oma napa: Anteeksi hehkutus, mutta ... Että sitä voikin ihminen olla hyvällä päällä =) Saa nähdä kauanko tätä kestää... ainakin siihen saakka kunnes ei-toivottu täti tulee kylään ( jos tulee )
Miten sen sanoisin, tuntuu että nyt tämä vauva-asia on muutakin kuin pelkkää keskenmenon surua...se on myös toivoa tulevasta. Sanasta vauva tulee mieleen myös toiveet hyvässä mielessä, ei vain suru. Nautin nyt tästä olotilasta niin kauan kuin sitä kestää.
Ensi kertaa pitkään aikaan tunnen itseni elinvoimaiseksi ja aikaansaavaksi.

Plussatuulia kaikille!

-Meritähti-
 
Sus soo
Millimenninkäinen
onnea haamusta. Kyllä se siitä vahvistuu ja se jomotus täytyy olla vauvan kiinnittymiseen liittyvää. Ihan varmasti pitää olla!

Aubrietalle tsemppiä!

Pamu k =) onnea odotukseesi!

Hannaleena
Todella surullista, että noin teillä nyt kävi. Pidä huoli itsestäsi ja helli lapsiasi. Hyvää jatkoa sinulle


Erzi:lle pahoittelut tädistä. Jos jotain hyvää voi asian tiimoilta keksiä on se, että tuli sitten edes heti ettei tarvinnut turhaa odotella. Mulla itsellä kun ollut ylipitkät viimeiset kaksi kiertoa, niin ei sekään oikein kivaa ole. Täti
kyllä on itse pirulainen tulee se sitten ajallaan tai ei!

Meritähti! Mitäs jos heittäisitte ne peitot kokonaan syrjään, ettei niitä tarvi heilutella...


(.) Olen ollut vähän taustalla alkuviikolla. Varmaan parhaimman kierron ajan olin sairaana. Ollaan me yritetty kuitenkin parhaamme mukaan pupuilla
ennen ja jälkeen mun sairastelun. Mulla ei siis suuria odotuksia tältä kierrolta ole
joten fiiliksetkin on se mukaiset. Kyllä sitä sitten loppukierrosta varmaan taas samalla tapaa jännitän, niin kuin aina.

Tsemppiä kaikille ja tärppionnea jokaiselle!
-Sussoo-
 
Sus soo No mulla olis kahteen vuoteen ekan kerran "normaali" kierto jos nyt täti saapuu. Alunperin kierto ollu yli 40 ja nyt jos jää alle 30:n ni ohhoh. No odoteltava vain nyt et alaako kunnolla täti kurvailemaan vai mitä se tämä keho sekoilee.

Alavatsaa nippaillu alku viikosta saakka ja rinnat olleet pönäkät, mitä ei yleensä ole ennen menkkoja..kuvittelin jo et ois tärpänny, mut ei sit vissiin sit kuitenkaan

:( :(
 
Hannaleenalle :hug: :hug: En tiedä, mitä sanoa. :( Mutta muista, että paistaa se päivä risukasaankin ja et sä vielä tiedä, kuka kulman takana odottaa. :)

Erzi: Saattais myös olla, et oireet johtuu siitä, et oot plussannut. Mulla itselle ennen plussaa ainakin just tuntui normaalia enemmän siltä, et menkat alkaa, vaan ei. Ja sama juttu kuuluu olleen muillakin. Peukut pystyssä siis niin kauan, kunnes täti paikalle oikeesti kurvaa (ja toivotaan, et ei. B) )

Frizzante: Säästäisin taas testit ens kiertoon... Mut ihan oma ratkaisu tietenkin. :)

Julietta: Onnea negasta. Toivotaan, että teen sulle kohta seuraa. Meinaan meinaan tähään (kohta) kauppareissulta tuoda kotiin testin. Tahtoo negan! |O :xmas: :saint:
 
Hei vaan!

Tulin sitten ilmoittamaan, että tänään on kp 1. :'( Kierto teki tepposet kaiken lisäksi, eli nyt kierto ei sitten enää olekaan tasaisesti 27 päivää, vaan ainakin nyt tämän kerran 30. Vitsi kun surettaa kaikki asiat. Ei tästä TODELLAKAAN tule mitään. Syksyllä vasta saan kuulemma soitella sinne lapsettomuuspolille, koska tuulimunasta tulee se vuosi kesällä. Ja yhtään lasta eikä aikaisempia raskauksia ole onnistuttu saamaan, aikaa kulunut 3 vuotta. Mutta en kärsi lapsettomuudesta kuulemma kun oli tuo tuulimuna. :headwall: Tosi paha mieli, joten en valitettavasti jaksa kirjoitella muuta. Katsotaan, poistunko kokonaan täältä, kun ei meille sitä vauvaa näköjään taideta suoda. :'(
 
Heips kaikille!
Kerrankin on mieli hieman nousussa B) Mulla nyt kp12 ja tässä kierrossa clomit apuna jotta munasolu irtoaisi aikaisemmassa vaiheessa.Mulla siis ovulaatiot löytyneet kp24->
Noh, tänään oli ultra jossa tsekattiin tilanne.Limakalvon paksuus oli oikein hyvä ja ainakin yksi munasolu on irtoamassa tai jo irronnut!Toinen voi myös irrota tai olla kysta, lääkäri ei ihan satavarmana pystynyt sanoa.Käski tehdä ovulaatiotestin ja se oli vielä negatiivinen, joten pistin itseeni pregnyl valmisteen niin eiköhän pian ainakin irtoa :) Ja nyt täytyy ahkerasti heiluttaa peittoa!Kaksosraskausriski on siis olemassa.Ja vaikkei nyt tärppäisikään niin ihanaa että saisin edes kerran normaalipituisen kierron =)
Saatiin myös loput verikoetulokset ja kaikki oli ok.Ei pitäisi olla hyytymistekijöissä häikkää ja miehenkin kromosomit ovat normaalit. Vaikka se kolmas keskenmeno kummittelee mielessä niin yritän sen tunkea johki hyvin syvälle maahan ja vaan toivoa parasta!
 
Eli en nyt tiedä, olenko vielä ihan kuumeilija, mutta tässä edelleen väsähtäneenä yöllisestä koitoksesta, ajattelin terapeuttisesti ilmoittautua tänne!
Eli meillä oli rv.10+5, joka siis päättyi myöhään eilisiltana rajuun keskenmenoon, jonka vuoksi vietin yön naistenklinikalla tiputuksessa.
Oloni on ihmeen tasapainoinen.En olisi kuvitellut, että pystyisin näin realistisesti suhtautumaan tähän asiaan. Lapsi oli todella toivottu, yritetty 8kk. Päälimmäinen ajatukseni onkin nyt, että kauankohan menee, ennenkuin saamme uuden mahdollisuuden.
Mutta vahvoin mielin eteenpäin!
Jospa seuraava lapsonen(joka toivottavasti vielä alkunsa saa)olisi vahvempi ja valmis elämään.. Tsemppiä kaikille! Tärkeetä kuulla kohtalotovereita
 
Sus soo
mude-75 :hug: pahoittelut menetyksestänne. Tervetuloa joukkoomme juttelemaan
Me ymmärretään täällä hyvin toisiamme sekä jaetaan iloja ja surua toistemme kanssa. Itse olen myös nopeasti aina toipunut henkisesti keskenmenoista. Suru valtaa minullakin joskus hetkeksi sydämen, mutta silti ajatukset ovat tulevaisuutta ja uusia unelmia kohti
Jaksamisia sinulle!
-Sussoo-
 
Sus soo
Betania
harmittaa todellakin puolestanne. Täti-pirulaisen saapuminen on kyllä aina takaisku. Kyllä teillekin varmasti nyytti vielä suodaan. Mä ehdin aikoinaan käydä ennen esikoista lapsettomuustutkimuksissa (yritystä kolme vuotta). Lapsemme etunimi tarkoittaakin "toivottua lasta". Kakkosta yritettiin taas lähes kolme vuotta, joka meni sitten kesken. Se tuntui ihan kamalalle. Kolmas raskaus meni loppuun asti. Jälleen olikin sitten taas keskenmenon vuoro. Mitähän seuraavaksi? Niin, elämä ei ole reilua. Voimia sinulle Betania!
 
iltoja

piakisesti tulin käväsee..

Äitälle ja Pamulle hirmuisesti onnea!!

Hannaleena:
Voi miten pahalta tuntuu puolestasi! Mutta tosiaan niin kuin joku jo sanoikin niin nauti kaksosistasi sillä tosiaan sulla on ainakin heidät. Ja eihän sitä tiedä mitä elämällä on vielä suunnitteilla meille itsekullekkin. Paljon jaksuja jatkoon :hug: Ei varmaan oikein löydy sanoja mitkä lohduttaisi mutta toivon auringon paistetta sinulle.

Betanialle myös :hug:

Mudelle
(sekä muille uusille) tervetuloa joukkoon! :hug:

Epsua jo nyt ikävä.. Mitäs Berrylle kuuluu??

Tapsu: Kyllä sinut muistan. Ihanaa että olet jo noin hyvillä viikoilla =)

Nyt en muista mitä muuta piti.. Miraclelle ainakin kiitokset listan päivtyksestä!
Edelleen vähän taustalla pysyttelen minkä voin.. kierto puolivälissä suunnilleen.. ei tarkkaa tietoa.. kivut inhottavat.. ja polille sain ajan vasta toukokuun alkuun vaikka kiireellisenä laitto :eek: :whistle: just joo..

Nyt huilaamaan.. Meillä pikku mies kuumeessa ja ei oikein tullu nukuttua viime yötä..
olette kaikki mielessä!
 
Ihan kuin tossa testissä ois joku haaleetakin haaleempi toinen viiva. En kyllä vielä uskalla uskoa, täytyy testailla lisää lähipäivinä.

Sori omanapaisuus, piti vaan tulla äkkiä teille kertomaan!
 
Mä unohin tehdä sen riivatan testin tänä aamuna! |O ...kävin jo aamupissalla. Pitänee odottaa huomisaamuun, jotta saan luotettavan tuloksen. :( Höh.

Olin niin innoissani vaan, kun pääsin ostamaan meille uutta imuria (ollu entiseen jo kaks vuotta kurkkua myöten täynnä ), et unohtu koko testaaminen tyystin. :xmas:
 
HUOMENTA! :snotty:

Kärppä: Voih, älä välitä... mäkään en eilen muistanu soittaa sitä jälkitarkastusaikaa taaaskaan!!!!!!!!!!! Se niitten soittoaika on 17-18 ja oon aina silloin töissä... Eilen pääsin aikasemmin ja muistin vasta kuudelta ja jo oli linjat kiinni! PÄH!
No, sä voit testata sit huomenna!! Toivottavasti tulee toivomasi tulos! :saint:

mude75: Pahoittelut rankasta kokemuksesta! :hug:

Eipä muuta.. töihin kohta... plaah... väsyttää!!! Ainiin.... tää on taas tätä tyhmääkin tyhmempää, mutta oli taas pakko koklata tota nipukkaa... Se on ihan kova, pitkä ja paksu, kiinni, ihan samanlainen kun silloin kun raskauduin! Masussa on aika-ajoin vaikka minkälaisia tuntemuksia... No, eilen ainakin testi oli nega, mutta täytynee testailla vaikka alkuviikosta, jos tätiä ei ala kuulua.. Tänään on vissiin 30 päivää keskeytyksestä. HUIIII! ;)
 
Hannaleena, koeta jaksella. tuosta tilanteesta on vain matka ylöspäin, muista se. Ammenna elämääsi iloa kaksosistasi ja muista hemmotella itseäsi. Elämä tulee vielä näyttämään parhaita puoliaan, ihan varmasti :hug:

mude75 Pahoitteluni menetyksestä ja tervetuloa tähän ymmärtäväiseen pinoon :hug:

Tulin moikkaamaan :wave: Ei kehtaa aina vain luurata piilosta, vaan ajattelin jättää jälkeni käynnistä. Jos joku on sitä mun blogia käyny kurkkimassa, niin poistin sen. Aloin sitä muokata ja sekaisin meni koko systeemi, joten kiukuspäissä poistin koko blogin. Toisaalta, jos uutta aloitan joskus, on se sit puhtaalta pöydältä, jossa ei kummittele kaikki entinen. Teksti on itsellä tallessa ja talletin sen Onni-enkelin muistojen joukkoon.

Kp 27/30-35 täs mennään eikä oireita ole suuntaan eikä toiseen. Iltasin vaan viluttaa ihan mielettömästi. Hankin kuitenkin ovistikkuja, vaikka ei pitänyt. Ihan lähinnä siksi, että halusin seurata ovuloinko ja ovuloinhan minä :D Siitä munasolun kihittymisestä ei kai sitten ollut mitään tosiaankaan näkyvillä vielä jälkitarkastuksessa. Menihän siitä tosin parisen viikkoa, ennen kuin se ovis oli. No kuitenkin, tuli sitä pupuiltua otollisena aikana, mutta ei mitään sen ihmeempää yritystä ole ollut. Meillä nämä muksut on niin sairastellu räkätautuia, kuten itekkin, että on halutkin ollu kateissa.

Tätiä edeltävää migreeniä vähän odotellut, mutta eipä näy. En kyllä ikävöikkään, mutta ehtiipä tuo vielä pukata päälle. Tätiä odotellaan, sillä en jaksa uskoa plussaukseenkaan. Olo on vain niin oudon oireeton. Viime kuussa oli pari viikkoa ennen tätiä oli jos jotain nippailua ja jomotuksia, PMS oireita ihan varmasti, niin nyt ei mitään. Tai sitten tästä on tulossa mega pitkä kierto :headwall:

Rouva Pikkumyyn
tilanne on kyllä jännittävä. Peukkuja, jos kuitenkin kääntyisi plussaksi. Täällä tätiä hätistelen nurkistanne *pois pois pois*

Ajatukset on paljon selkiytyneet täällä poissa ollessa ja en pidä mahdottomana ajatuksena, vaikka tulin takaisinkin. Kotona on keskitytty muihin asioihin, mutta silti hiljaa mielessä sitä vauvaa suunnitellaan. Miehen kanssa olemma samoilla linjoilla vauvahaaveissa ja se riittää. Enää en anna kuumeilulle ylivaltaa, vaan annan tilaa muillekkin asioille ja ajatuksille. Stressin vähennyttyä on myös rytmihäiriöt vähentyneet ja mieli on paljon valoisampi.

Iloista ja muutenkin mukavaa keväänjatkoa täältä paksun uuden lumen keskeltä. Parissa päivässä tuli noin 20cm. Paljon plussia ja onnea tänne joka ikiselle
:hug: :flower: :wave:

Unelmaa todeksi toivoen, Lumi-MArja
 
Hei Lumi-Marja, ompa mukavaa kuulla sinusta taas. Mukavaa, että mieli on valoisa. :hug:

Osaisimpa ottaa itsekin sellaisen asenteen, että ei stressaisi tuota raskautumista... :ashamed: Vaikka kuinka itselleni lupailin ottaa tässä kierrossa rennosti niin eipä taida auttaa... kait se pitää taas tulla lujaa maahan sieltä pilvilinnoista sitten. Jospa muutaman negan jälkeen sitä oppisi olemaan rauhassa...

Mutta en nyt halua uskoa sitäkään että en VOISI tulla tästäkin kierrosta raskaaksi... noh. EIhän siinä auta kuin odottelu.

NYT riittää tältä erää, lähden pukemaan päälle ja syömään. Mukavaa päivää! :wave:
 
mude-75 :hug: pahoittelut keskenmenostasi ja tervetuloa joukkoon.

aili sinulla onkin sitten jännät paikat, pidetään peukut pystyssä.
Toivottavasti muutkin saavat toivomansa testitulokset, kärppänä heinälatoon ainakin odotteli negaa.

Lumi-Marja mukava kuulla sinusta. Hienoa, että olet paremmilla mielin.

Pahoittelut tädistä kaikille, joiden luo se pirulainen taas kurvasi!

Oma napa: Kyllä putosi taas kivi sydämeltä kun mies sai kesäksi töitä (opiskelee) . Ja sai vielä tosi hyvän paikan, ihan omaa alaa ja ns. asiantuntijatehtäviin sellaiseen 4 kuukauden mittaiseen projektiin. Taloustilanne taas hetkeksi helpottaa ja ennen kaikkea miehen ei tarvitse istua koko kesää kotona vaan saa tehdä mieluisia hommia, se on hänelle todella tärkeää. Hän on niin ollut huolissaan kun huhtikuu jo eikä mitään ole saanut, niin nyt on kyllä niin helpottunut olo hänenkin puolestaan. Tämä on taitanut meille kahdelle olla hyvien uutisten viikko.

Minulla tuo nuha ja yskä eivät vaan helpota. On se kumma...kauankohan tämä voi kestää. Yksi kymmenen päivän lääkekuuri jo takana ja yskänlääkettä puoli pulloa, ja sitkeästi vaan pysyy tauti päällä. Töissä olen sitkeästi ollut tämän viikon, mutta en kyllä ihan kaikkia hommia ole pystynyt hoitamaan, paperihommiin keskittynyt.
Kummasti on silti tehnyt petiin mieli taudista huolimatta, kun lupa on vihdoin saatu... :D
Laskeskelin (ja tätähän siis ei pitäisi tehdä ) , että jos nyt tärppää niin vielä on mahkut saada nipin napin tämän vuoden puolella vauva. Ei kyllä pitäisi miettiä tuollaisia, ettei sitten tule rytinällä alas...

No mutta työt kutsuvat, ihana kun sai nukkua taas pitkään. Nyt töitä kohti :wave:
Plussatuulia kaikille.

-Meritähti-
 
Hannaleenalle suuri lohtu :hug: !! Oikein syvältä kouras kun luin viestisi.. Ei ole lohduttavia sanoja, voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu.. Mutta jaksamisia sinulle ja onneksi sinulla on kaksoset! :)

mudelle :hug: rankasta kokemuksesta, tervetuloa joukkoon! :)

Rva Pikkumyy
, eli täti tuli ja voin päivittää listaankin tuon virallisen kp homman? :hug:

Riine, pahoittelut tädin tulosta! Onnea uuteen kiertoon!!! :)

mitähä viel jäi välistä... ku oon tuota opparia tehny ni vähän tööt olo eikä ajatus kulje :D
 

Haaveissa esikoinen

Miina-.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
Riine.......................KM 10/07..............................KP 1/29
Betania...................KM 06/07..............................KP 2/27-30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 4/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 6/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 9/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 11/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 12/28
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 12/33
Toive81..................KM10/07,01/08....................KP13/28-55
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 14/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 15/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 16/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 21/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 21/32
dinaho...................KM 06/07..............................KP26/28
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 27/31
Aili...........................KM 11/07..............................KP 30/-
[color]






Haaveissa toinen

Mude-75..............KM 04/08
Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 1/29-35
Epskeps 37v........KM 12/06,03/07,10/07......KP 12/28 (palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 14/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 14/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 24/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 25/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08.............................KP 27/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 30/28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 56/26-29[color]






Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 5/?
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 10/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 11/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 12/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 18/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 20/-
[color]





Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 2/31
Mimuli........................KM 08/07, 02/08...................KP 5/27
Berry76...............KM/KU 10/07........KP 25/26-29(palstatauolla)
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 25/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 26/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 29/-
[color]





Haamuilijat

Aili
[color]




Plussanneet:heart::heart:

Äittä-67
Millimenninkäinen[color]
 
voi erzi... :hug:
Iso halaus myös mekkojen tuskissa pyöriville. :hug:

ON: tänään ollu kyllä ihme tunne tuolla kohdussa. Kuitenkin oletin oviksen jo menneen ke tai to. Ainakin eilen oli sellaiset limat että... hmm. :/ noh, siippa meni töihin koko viikonlopuksi.

Mun illan suunnitelmiin kuuluu kaupan ja alkon kautta kotiin. Valitsen jonku hyvän leffan ja avaan punkkupullon ja napostelen jotain hyvää.... :D
 

Yhteistyössä