Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

Onnea plussasta ja A:lle hyvistä ultrakuulumisista! :D :flower: :heart: Nyt vain paljon vauvaliimaa matkaan ja paljon, paljon onnea jatkoon minunkin puolesta. :D

Meritähti onko mahdollista, että sulla olis ollu ton vuodon aikaan ovulaatio?

(.) Onko taas mahdollista, että mulla itselläni vois nyt jo olla ovulaatio? Ihmettelin tässä pari päivää limaista valkovuotoa ja kun oikeelle puolelle hassusti vähän vihlas muutamaan otteeseen. Illalla sit rupesin kalenterista kattoo, et mihis se mun jälkitarkastus osuu ja totesin, että jos entinen kierto paikkaansa pitäis, mulla ois se viikkoa ekojen menkkojen jälkeen. Mut sit samalla satuin huomaamaan, että JOS vanha kierto pitäis paikkansa, nyt viimoisen pari päivää ois ollu ovisaikaa ja sit vasta alkoi raksuttamaan... :snotty: Itse asiassa noi tuntemukset on olleet ihan samoja kuin oviksen aikaan.

Mutta kun jälkivuotokaan ei ole vielä ihan tööt? Kaavinnasta nyt 14 päivää. Tosin jälkivuoto loppui jo, mutta tuon valkovuodon lisääntymisen myötä, tulee tuota samaista persikkajuttua, mitä Meritähdelläkin.

No en tiiä. En jaksa toisaalta uskoa, et ois mitään sensorttista ollut, mut kävipähän mielessä. Todennäköisempaa kai on, et tämä on vain muuta hormonien sekoilua. :xmas: Vaikka viimeistään 14. päivän kuluttuahan sen näkee, jos ei menkat ala, ei ainakaa ollu ovista... :D

Ajattelin kuitenkin tehdä viikonloppuna testin. Pistäkää peukut pystyyn, et se on nega! :wave: (ja sit sen jälkeen ei enää, kiitos ;) )
 
Kärppänä heinälatoon tuota samaa mietin itsekin, että jos olikin ovis. Yleensä pongaan ovisken helposti vatsan nippailusta, mutta tuon vuodon aikaan en kyllä niitäkään huomannut.
Olen tosin ollut melko kipeänä kuluneen viikon, joten en ehkä yhtä hyvin osaa nyt itseäni tarkkaillakkaan, kun olo on niin nuutunut.
Onko oviksen aikainen tuollainen verinen vuoto sitten ihan normaalia. Ei ole ikinä omalle kohdalle osunut.

Tuosta sinun tilanteestasi, voihan se olla että nyt jo on ovis, toivottavasti.
Eikö se ollut, että 4 viikon kuluttua voi ekat menkat jo hyvinkin tulla, siihenhän tuo sopisi?
Toisaalta jo jälkivuotoa kuitenkin vielä on, niin todella aikaisessa kyllä on... mutta kaippa se mahdollista on.

Pidän peukut pystyssä testaamisellesi.
=)

Itse ajattelin tänään kysyä, että eikö ne kumiukot jo voisi jättää pois, vaikkei menkkoja olekaan vielä kuulunut... :ashamed:
Kuitenkin jo 5 viikkoa kaavinnasta.

-Meritähti-
 
Meritähti Ei mulla koskaan ennen ole oviksen aikaan verta tullut että oisin ainakaan huomannut, mut toisaalta mulla tuntuu tuolla edelleen joku yksittäinen kipeä kohta, jota kun eniten "pistää" tulee myös hiukka vuotoa. (oisko se kohta, josta se klöntti irtos viikko sit ja jonka irtoamisen jälkeen varsinainen vuoto vasta lakkas) Ei siis kunnon jälkivuotoa enää vaan lähinnä rusehtavaa tai sit valkovuotoon sekoittunutta vähän punertavampaa. Ja kun tämä jälkivuotokin on tässä jo loppunut, alkanut, loppunut, alkanut... niin tiedä, onko tämä itse asiassa jälkivuotoa vai hormonisekoilua. Ja hormonithan voi taas aiheuttaa vuotelua missä kierron vaiheessa tahansa (cerazettejen aikaan aikoinaan vuosin kolme kuukautta putkeen :whistle: ), eikä sinänsä ois ihme, vaikka meillä molemmilla ois limakalvo sen verta herkillä, et oviksen aiheuttamista muutoksista reagois pienellä vuotelulla.

Mut en tiiä. Itselläni en usko välttämättä oviksen olleen, mut sulla jos tuon ajan jatkui limaisempi valkovuoto, niin saattoi hyvinkin olla... Toisaalta samankuuloista toi munkin vuoteluni oli. ...ja kummasti just siihen aikaan, kun sitä oli, ois tuo vaakamambo houkuttanut hirmuisesti ja se perinteisesti on mulla ollu myös oviksen merkki (tosin tämänkin tajusin vasta jälkikäteen, kun totesin, et nyt taas ei kiinnosta yhtään).

Mut niinhän se on, et aika näyttää. Viimeistään kahden viikon kuluttua tietää, oliko vai eikö. :D
 

jee huokaus helpotuksesta!
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin!! pikkuinen siellä köllötti oikeassa paikassa, sydän löi kiivaasti ja sain kuulla sen äänenkin! :heart:

paremmalla puolella siis ollaan, vaikka pieni riski on tietty olemassa, joten minä ainakin odotan vielä tuota np ultraa ja viikolle 12 pääsyä. Silti ekan kerran siellä lääkärissä maatessa tuli naamalle oikein kunnon hymy kun pikkuisen pikkiriikkisen näin! :D

Kaikille ihanaa plussarikasta kevättä!
loikkaan nyt odotuspuolelle, mutta palataan! :wave:
kiitos mukanaolosta ja myötäelämisestä.

kiitos ja kumarrus

Pamuk ja Toivo rv 7+2
 
Ihanaa Pamu k! Hurjasti onnea vielä toistamiseen ja antoisaa & onnellista odotusta :flower:

Miten meidän pino on tänään niin hiljaa... ? Pakko oli tulla hehkuttamaan jälkitarkistuksen jälkeen: Jeeeeeeee kaikki oli hienosti ja gyne kehui, että kumiukot voi heittää jorpakkoon. Vinkkasi vielä, että ovulaatio näyttäisi (munasarjoja kun ultraili) tapahtuvan ihan näinä päivinä...tyyliin tänään tai huomenna.
Eli arvatkaas alkaako peitot heilumaan =) Heti paikalla... :wave:

-Meritähti-
 
Meritähti hieno homma! :D eikun puuhailemaan! :LOL:

Onnea PamuK hirmuisesti! :heart: Eiköhän se pikkuinen siellä pysy seuraavat 9 kuukautta kiltisti! Siihen on vaan pakko luottaa... :hug:

Täällä samaa samaa samaa.... eli peittoja pöllyytellään.. oletin että ovis olis ollu eilen mutta kyllä nyt tänään nippailee enemmän. Eilen oli limoja mutta tänään nippailee... hmmm... paitsi et ne saatto olla myös niitä kuuluisia "miesnesteitä.." :LOL:

eilen oltiin molemmat siipan kanssa niin väsyneitä että sammuttiin sänkyyn ihan suoraan vaikka yritin sinnitellä että olis jaksanu vielä peittoja heilutella...itse olin jo ehtinyt siinä välissä nukahtaa, no siinä sitten siippa nukahti. Sitten heräsin enkä saanut unta kuin joskus vasta kahden aikaan yöllä.
Ja taas väsyttää!! No tänään illalla pistetään taas sotilaita liikkeelle. :)

Me ollaan kyllä joka toinen päivä tässä heiluteltu peittoja että eiköhän se riitä...
toivon NIIN kovasti että nyt tärppäis... mutta uskon että elämää on negankin jälkeen! Onko sitä? Muka? :p
 
Heippa vaan tänne uuteen pinoon!


Taukoilijoille toivottelen antoisia kevätpäiviä kaiken kivan parissa - vaikka itse olen täällä pyörinyt vasta pari kuukautta, ymmärrän hyvin, että välillä on parempi ajatella ihan muita asioita.

Toive81, tervetuloa mukaan. Hirveän suuri määrä meitä täällä on, ikävä kyllä, mutta onneksi ihanaa porukkaa!

Ja onneksi aina joku täältä pääsee poiskin. Onnea äittä-67 ja Pamu k!!!


Ja millimenninkäinen, toivotaan että haamu vahvistuu!


).( No tännepä ei mitään ihmeellistä. Tarkoitus oli tässä kierrossa alkaa tikuttamaan ovista, kun luulen ettei mulla viime kierrossa ollut sitä ollenkaan, kun venyi niin. Ja huvittais kyllä tietää toimiiko kroppa ollenkaan, kun turha kai toivoa mitään raskautta jos ei edes ovuloi... Mutta nyt sit tuo ukko on lähdössä reissuun viideksi päiväksi just sillon kun ehkä ois ne peittojenheiluttelupäivät. Enkä tiedä tuunko sitten vaan älyn vihaiseksi, jos silloin bongaan sen oviksen... Toisaalta sit ainakin tietäis et kroppa toimii... Äh, neuvokaa miten tekisin?
 
Mitä ihmettä, kun olen ollut poissa niin täällä on tullut taas plussia, ihanaa ja onnea niistä kaikille. Oliko se pamu ja äittä ainaskin :hug:
Olen olut niin flunssainen joten palstailu on nyt kyllä ihan hakoteillä.Nytkin jo ennen kuutta nousin kun ei henki meinaa kulkea kun niin nenu on tukossa.
Mies läks töihin ja poika onnekseen nukkuu tuolla huoneessaan niin saan ihan kaikessa rauhassa tässä sitte kirjoitella ja muutoinkin palloilla koneella.
Saatiin viimein tää mokkula koneesen ja pettynyt olen.Niiiiiin hidas etä ei jaksa tätä ymmärtää ollenkaan.Piti olla nopee mutta joku katvealue missä asutaan :'(
tää on tätä mun tuuria. Nooh jospa aina kun reissuun mennään niin ees siellä toimis paremmin. heh heh todella lohduttavaa.
niin ja aika jännä muuten kun oliko se meritähti kun oottelee kuukautisia ja jo 5 vkoa mennyt ja kumit mukana.Eikö oo metkaa kun mulla oli sairaalassa se hcg mittaus niin lääkäri soitti aluesairaalasta ja sanoi ettei mitään menkkoja tartte oottaa kun oli niin hyvin laskenu arvo ja vuoto oli jo pois.Tosin en tiiä miten sulla vuoto sun muu.
meillä ollaan kanssa tasaseen kahden päivän välein oltu ilta askareissa sängyssä joten toivon niin kovin minäkin sitä tulosta sitten.
Nyt tää menee hetkeksi peiton alle kun ihan takuulla poju pian herää ja saa taas olla virkkuna sitten ennen kuin meen töihin ja vien pojun tarhaan :wave:
 
Ainiin, piti vielä kysyä että minä "kp:nä" keskenmenon jälkeen ootte tehny raskaustestin, te jotka ootte suoraan keskenmenon jälkeen jatkanu yritystä ilman että tulis yhtiäkään menkkoja välissä?? :whistle:
 
KM jälkeen kuumeilevat Torstaina 10.4.2008[color]



Haaveissa esikoinen

Miina-.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07 (palstatauolla)
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 3/30
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 5/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 8/27-36
Miracle....................KM 04/08..............................KP 10/31-36
Pink1......................KU 12/07..............................KP 11/28
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 11/33
Toive81..................KM10/07,01/08....................KP12/28-55
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 13/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 14/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 15/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 20/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 20/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 26/31
Aili...........................KM 11/07..............................KP 29/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 29/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 31/27
[color]






Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Epskeps 37v........KM 12/06,03/07,10/07......KP 11/28 (palstatauolla)
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 13/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 13/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 23/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 24/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08.............................KP 26/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 29/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 29/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 33/31
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 55/26-29[color]






Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Mymmyryy.................KM 12/07,04/08.................KP 4/?
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 9/29-35
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 10/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07............KP 11/27 (palstatauolla)
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 17/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 19/-
Hannaleena .......KM 10/06, 6/07,12/07................KP 25/32
[color]





Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08...................KP 4/27
Berry76...............KM/KU 10/07........KP 24/26-29(palstatauolla)
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 24/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 25/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 28/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 31/32[color]





Haamuilijat
Millimenninkäinen
[color]




Plussanneet:heart::heart:
Äittä-67 [color]
 
Mie koitin nopsaan jotenkii ees päivitellä :) eli elkää mestatko jos o paljonkii virheit ku en oo ehtinä kaikkii kirjotuksii lukkee läpi et oisko muutoksia :p Ja koht pittää opparia tehhä.. apuva!! Se pitäs periaattees saaha valmiiks jo!!! :eek:
 
Oloni oli täällä hyvin lyhytaikaista. Minun vauvahaaveeni ovat ohitse tällä erää Kaksosten synttäreitä valmistelen mieli maassa, sillä mies muuttaa pois maanantaina. Aavistukseni eivät olleet kuvitelmaa, vaan totta. He, sen sijaan ovat plussanneet jo marraskuulla, että en tiedä enää edes mitä ajatella. Muita yksityiskohtia asiasta en ala täällä setvimään. Talo on minun nimissä, joten on selvä, että minä ja lapset jäämme tänne.

Saan nyt vastaisuudessa tottua ajatukseen, kun autan vauvoja maailmaan, että minä en ole siinä synnyttjäjän asemassa tuskin enää koskaan, vaan saan katsoa vain vierestä toisten onnen täyttymystä. Se kirpaisee, mutta tämä kai on ammatinvalintakysymys ja nieltävä omat kipeät tunteet. Vaikkakaan, ei ne minun työpäivät aina ole sitä onnea täynnä ja varmaan jokainen ymmärtää miksi. Surua mahtuu ilon sekaan liiankin usein.

Mitäpä minä enää enempää avautumaan, nyt on aika jättää jäähyväiset teille ja toivottaa kaikille onnea matkaan plussien kera

Hannaleena
 
Kaa
Hannaleenalle rutistus ja voimia. Ei tässä voi mitään viisasta sanoa. Iloitse kaksosistasi ja nauti ajasta heidän kanssaan. Vaikka kuinka asiat tuntuvat ylivoimaisilta, kyllä ne siitä selviävät. Aurinkoa ja positiivista mieltä kevääseen teille!

Ja sitten kopion oman tekstini tuolta toisesta pinosta, laiska kun olen...

Taas olen taustaillut ja lueskellut, mutta en ole jättänyt merkkiä käynnistäni. Kadonnut en siis ole. Kohta mennään kierron puoliväliä ja jotain voisi tapahtua. Toivottavasti tapahtuu. Hauskana asiana olen huomannut miehen suhtautumisen tähän yritykseen... ei ole aiemmin suurempia puhunut asiasta. Eilen tuli kuitenkin kommentti "nyt saa määrä korvata laadun...". Osaatte kyllä arvata mitä lause koski... :LOL: Noh, laatu on kyllä ihan jees, määrää voisikin lisätä. Eli aktiivisempaa kuukautta meille suunniteli. :D Katsellaan onko sillä vaikutusta. Muita paljastavia lauseita (ja nyt ANTEEKSI, tulee liian yksityiskohtainen tunnustus!): petipuuhien jälkeen on huolissaan siitä, että hänen kallisarvoinen lastinsa ei meikäläisessä pysy sisällä. "Ei ne ulos saa tulla, sisällähän niiden kuuluu olla!".

Jooh, sori... :LOL: :saint:
 
hannaleena :hug: ei ole sanoja joita kirjoittaa! voin vain toivottaa kovasti kovasti voimia.

millimennikäinen mahdottomasti onnea haamusta! :flower:

[/b]pamu k mahtavia ultra kuulumisia! alahan nauttia odotuksesta! pikkuinen pysyy kyllä kyydissä, hän on sitkeä sissi! :wave:

(.) kuusamossa olemme ja olin maanantaina hiihtämässä ( monen monen vuoden tauon jälkeen) yöpakkasten ja päivän plussa asteiden johdosta latu oli hirmuisen jäinen. päätin kuitenkin mäen laella että kyllä mä tän lasken... kuinkas ollakkaan vauhtia paljon ja suoraan persiilleen. auts! ilmeisemmin jonkin sortin murtuma häntäluussa kun ei vieläkään pysty istumaan. kiva kiva!
muutoin ei kummempaa. plussaan en usko. eiköhän se täti ensi viikolla tule. koittakaahan ystäväiset pärjäillä ja vipinäää kinttuihin vällyjen alle ;)

masukki
 
Tein äsken negatestin, ajattelin testata ettei oo jääny hcg:tä sen tuulimunan jälkeen... Nyt sitten menkkoja ootellessa... Kävin helmikuussa gynellä ja se kirjoitti mulle klomit, koska en tosiaan joka kuussa ovuloi... Saanko aloittaa ne sitten kun menkat tulee, vai pitääkö vielä kysyä lupaa lääkäriltä? En haluaisi missata seuraavaa kiertoa, kun se resepti tuolla kaapissa jo on.
Niin, tuota reseptiä en kerennyt käyttää kun plussasin ekasta oviksesta puoleen vuoteen...

Hannaleena: Pahoittelut tilanteestasi! Voimia ja tsemppiä jatkoon!!! :hug:

miracle: kiitos uudelle päivittäjälle!!! :flower: :flower:

plussanneille Paljon onnea ja kovasti tarriksia matkaan!!!!


Mä oikein yllätyin eilen kun mies tokasi: Kulta, meidän täytyy nyt alkaa pupuilemaan että saadaan sit alkuvuodesta oma vauveli! Mulla loksahti suu auki, kun se ei kyllä ikinä oo noin kuumeillut. LÄhinnä tää on ollut mun hössötystä.. toki mies on ollut innolla mukana.

Katoitteko eilen g-pistettä? Siinä se hetero-homopari, laittoi simpat sisään lääkeruiskulla kun eivät halunneet pupuilla yhdessä vaikka yhteisen lapsen halusivatkin.... Hassua, mutta vauva tuli!

Plääh... pitäis töihin lähteä... onneks on enää 6 vkoa ja sit alkaa taas piiiiiiitkä kesäloma.... Sitä venaillessa.....
 
Moi! Muistaakos joku mua vielä?

Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut uusille, joita en ole "tavannut". Suloinen lista teillä muuten =)

Tulin kertomaan, että eilen kävin np-ultrassa ja kaikki oli loistavasti. Kahden keskenmenon jälkeen meille taitaa todella olla tulossa vauva!!! Pikkuinen oli kovin vilkas, mutta sehän on vain hyvä! Viikkojakin on jo 13+1 joten paremmalla puolella ollaan jo!

Tsemppiä kaikille teille ja koittakaa jaksaa huonoinakin hetkinä!

Onnellinen tapsu pikkuinen mahassaan
 
Onnea kaikille plussanneille ja vauvoille tarriksia matkaan, ja myös muille hyviä uutisia saaneille :flower: :heart: .
HannaLeena :hug: voimia sinulle.
(.) Kiirettä on pitänyt. Esikoinen on järjestänyt ohjelmaa viime päiville. Lääkärissä ja labrassa ollaan asuttu tiistaista lähtien. Se on ollut tosi kipeenä.
Vuoto on onneksi niukentunut ja loppua kohti kohta kai tässä jo mennään. Yllättävän positiivisella mielellä täällä kuitenkin ollaan. Joulukuun km otti enemmän koville.
Kaunista kevätpäivän jatkoa kaikille :wave: .
 
Jaahans näinköhän täti yllättää takaapäin. Tänään jäi papruun pyyhkiessä punertavaa limaa eli taitaa täti alkaa kolkuttelemaan ovelle. Eipä kyllä ole koskaan näin lyhyt kierto ollut jos nyt jo menkat alkaa.kyllä sapettaa jälleen :headwall:
 
Hannaleena :hug: sanat eivät riitä kuvailemaan...paljon voimia ja niinkuin joku sanoikin nauti kaksosistasi ja muista huolehtia myös omasta jaksamisestasi, joohan... :hug:

Plussaneille onnea hirmuisesti ja tätiä karkuun erzi... ;)
 

Yhteistyössä