Km:n jälkeen kuumeilevat, vol.6!

kiva uusi pino! :D

mulla on jääny kirjoittelut vähän vähemmälle.. enémmän tuossa viikon 15 testaajien pinossa.. :whistle:
mulla on jännä päivä tänään eli tädin pitäis tulla.. huomenna testi jos ei sitä näy... :D
tulen sit ilmoittelemaan kuinka mun käy...
 
Huomenia. :) Kiva ku on uus pinkka. =) Eipä oikeestaa mitää asiaa, taustailen enimmäkseen ku ei oikee tiiä mitä kirjottelis..! Täällä podetaan kivaa flunssaa ja työharjottelussa pitäis jaksaa olla kuitenki.. Se ku on viel fyysisesti aika rankkaa ni ei ainakaa helpota oloa.. :/

Tsempiä kaikille pupuiluun joilla on ovisajankohdat käsillä, ja muillekkin tietysti. :)

Nyt on reilu 3 viikkoa km:sta, enkä todellakaa tiedä millon on ovis tai millon testailen.. :whistle:
 
huomenia kaikille ja iso lämmin :hug: !!
oivis bongattu...töihin vaan pitää lähti niin ei voi heti ruveta tosi toimiin!! no illalla sitten kun tulen kotia... ;)
mutta nyt mä lähen käveleen töihin hoitaan pikkusia hoidokkejani!
ihanaa päivää kaikille paljon ++++++++++tullia!! :whistle:
:wave:
 
Miracle: Oletpa sinä hienon listan tehnyt! :heart:
Mut uskaltaa laittaa jo plussanneiden puolelle, tänä aamuna viimeksi tehty testi ja kp olis 32
ja selvä plussa tuli, yhtä vahva kuin kontrolli viiva! :heart:
Joten kai sitä nyt voi jo testaukset jättää pois!?
Oireet on selkeet ja alamasua nipistelee sileen jännästi, tietääpä ainakin että siellä jotain muutosta tapahtuu.
25 pvä on se ultra sitten tietää miten asiat on, mutta nyt on tosi rauhallinen olo ollut kokoajan!
KAIKILLE +++++++++++ :whistle: PUHKUN!

äittä-67 &"mini"4+1 kait?
 
Pika moikkaus!

Kiitos Miraclelle uudesta hienosta pinosta!


Epsulle tsemppiä uusiin haasteisiin. Useastihan siinä käy niin että kun ajatukset on muualla niin raskaus yllättää juuri silloin. Kiitos kun olet jaksanut pitää tästä pinosta aina niin hyvää huolta. Ja tulehan tosiaan kertomaan aina kuulumisia välillä.


Äittälle onnittelut kunnon plussasta. Tarrasukkia ja vauvaliimaa nyt vaan mahottomasti mukaan!


Missäs muuten Riine luurailee? Tuu kertomaan kuulumisia kun kerkiät.


JJ-t:lle Pahoittelut tädistä!


ON. Oma napa on edelleen tylsä napa. Kierto matelee niin hitaasti ja jotenkin toiveet ei ole kovin korkealla...... Ärsyttää!!

Ai niin gallup!. Mulla kummatkin keskenmenot olivat keskeytyneitä ja hoidettiin lääkkeillä kotona. Kummallakin kerralla kohtu tyhjentyi jo pelkällä esilääkityksellä ( Mifegyn) mutta tietenkin vielä varmistettiin Cytotecilla että kaikki tuli ulos. Ekalla kerralla menkat tais alkaa aika lailla ajallaan mutta nyt toisella kerralla kesti tosi kauan, 44 päivää keskenmenon jälkeen.

Nyt kotihommiin ja pakkaamaan muuttolaatikoita. Taitaa mullaki jäädä hetkeks palstailu vähän vähemmälle kun tulee varmaan netti pimentokin jossain vaiheessa. Mutta yritän käydä mahd. usein teitä moikkamassa. Joten älkää poistako listalta. Muuton jälkeen varmaan taas aktiivisemmin.

 
Onnea Äittä! :D
Ja onnea JJ-t menkoista... ;) tulihan ne sieltä.

mulmul tsemppiä oviksen hyödyntämiseen! :D
ON: täälläkin sitä ovista metsästellään ja koitetaan hyödyntää... tänään tuntuu sopivaa nippailua tuolla oikeassa kyljessä. Vai onkohan mulla vaan nälkä... :LOL: :LOL:
Eli touhutaan makkarissa joka toinen päivä noin... ja sitten ootellaan. Eli eipä tänne sen kummempaa. On kyllä makkarielämä piristynyt. Raskauden aikana olin kylmä kala mitä tuli seksiin... ja sitten tuli se synnytys ja jälkivuodot ja kaikki... nyt ollaan jo pari kuukautta eletty ihanan piristävää makuuhuone-elämää... :heart:

Hauskaa päivänjatkoa! :wave:
 
Miracle, hienosti olet ottanut päivityksen asiaksesi.. :flower: Mut voi nyt kuitenkin laittaa palstatauolle, on käynyt liian raskaaksi tämä odotuksen odottaminen. Sitä jatketaan, mutta yritän päästä vähän enemmän elämänmakuun kiinni ilman tätä pinoa.
Palailen sopivana ajankohtana...

Voimia kaikille jaksaa eteenpäin!

Emppu
 
Heippa =) Onnea onnea, äittä! :heart: :flower: :heart: Tosi hienoa B) *tarjoilee vauvaliimaa ja tarrasukkia*

Ja JJ-t_lle pahoittelut tädistä/onnea uuteen kiertoon.

Miten, miina jakselet? Joskus jossain samassa pinossa (11. viikko?) roikuttiin =) Km on jotenkin niin inhottava, se vie sellaista perusiloisuutta elämästä pitkäksi aikaa, jos on kamalasti toivonut vauvaa. Ja kai muutenkin..

omaa napaa sen verran, että tänään ultrattiin, ja tulos oli että ruskuaispussi näkyi, ja jokin "paksuuntuma" sen tuntumassa, viikkoja "yli neljä mutta alle kuusi" ja kaikki näyttäis olevan ok. Pitäis olla iloinen, mutta jotenkin tuli vaan kiukutus siitä, että mun laskujen ja ovisplussan mukaan ylihuomenna olis viikkoja jo täydet kahdeksan. Ja nyt kun onkin "vaan" noin, niin joudun viel ainakin pari viikkoa elämään sitä kamalaa km-ajankohdan odotusta. Jotenkin sitä miettii että kunhan sen hetken yli pääsee kun km oli edellisessä, niin ollaan jo paremmilla vesillä.. Vaikka eihän sillä ole merkitystä. Yli 90% ultralla todetuista raskauksista jatkuu loppuun asti. Ja sit se peikko takaraivossa muistuttaa että no olihan se edellinenkin ultrassa nähty, syke ja kaikki... No,mutta päivä kerrallaankai,ja täytyy vaan jaksaa odottaa...
 
Äittä-67


Toivottavasti pian tullaan perässä!


aubrieta Onnea sinullekkin edelleen!


mimuli: Onnea vihdoinkin menkoista, ihana asia , että vihdoin alkoivat! OnneA nyt tähän jatkokiertoosi ja plussaa raskaustestiin!


Niin ja testauksesta en osaa sanoa, jos se olikin liian aikaista? No kahtellaan!
 
Onnea äittä-67!

Minulle voi kait viimein laittaa nuo kiertopäivät:eli Miracle, jos laittaisit mulle 2/27, kiitos.

Nämä menkat käynnistettiin hormoneilla, mutta kait nää on ne ekat menkat kuiteskin. Olen odottanut ihan hirveän kauan, kaksi kuukautta kohta tulee tuosta lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Tämä on oikeasti tuntunut ikuisuudelta.

Eilen viimein se viimeinen istukan palanen (4 cm halkaisijaltaan) tipahti wc-pyttyyn - JEE:D. Oli siis melkein kaksi kuukautta kohdussani, ja nyt uskon, että viimein kaikki on tullut pois. Tuo juuri siellä ultrassa näkyi. Voitte uskoa, että olen tavattoman onnellinen - nyt tämä keskenmeno on ohi ja voin viimein alkaa pongata ovista=) Anteeksi tämä hehkutus, mutta olen odottanut niin kauan.

Rouva pikkumyy: oletko aivan varma tuosta negasta, jospa ei vielä vaan näkynyt?

Mukavaa tiistai-illan jatkoa kaikille,
kevättä rinnassa - Mimuli
 
mimuli: miten ihmeessä sua ei kaavittu, jos noin kauan kesti että tyhjentyi loppuun??!! Mulla oli kaks viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen yrityksestä, ja gyne sanoi että on ihme etten ole infektoitunut kun oli vielä raskausmateriaalia sisällä. Ja antoi kiireellisen lähetteen kaavintaan seuraavalle aamulle. Kuulostaa tosi hurjalta että odotellaan kaks kk tyhjenemistä.
 
Aubrieta: kävin kaksi kertaa yksityisellä ultrassa tyhjennyksen jälkeen ja siellä puudutuksessa gyne yritti kaapia, mutta mitään ihmeellistä sieltä ei enää tullut. Raskaushormoniarvot laskivat hyvin ja jälkitarkastuksessa oli jo nega, mutta silti se möky siellä ultrassa näkyi - se oli varmaan pahassa paikassa ja tosi sitkeä. Pienen tiputtelun takia siihen tarkastukseen pyysin päästä, arvojen perusteella eivät katsoneet tarpeelliseksi. Silloin sitten sain valita nuo hormonit tai kaavinnan ja otin hormonit. Mutta kyllä tämä kesti kauan. Ihmettelin kyllä, miten en saanut tulehdusta. Mutta nyt olen tosi iloinen, että tämä on ohi.
Mutta jos vielä saan keskenmenon, niin otan sitten varmaan suoraan kaavinnan - toivottavasti kuitenkin tulevaisuudessa kaikki sujuu hyvin ja toivon, että meille kaikille pinolaisille tulee parempi onni tulevaisuudessa.
 
Fey
Onnea Äittä67 kovasti tarraa ja liimaa ja sen semmosta ja tietty :flower: !!!!
[/b]Mimuli aika hurjan kauan kesti, että kohtu tyhjentyi, onnea siitä ja eikun uuden yritykseen!!!!
Kovasti peukkuja
Aubrieta, että masussa kaikki niinku pitääkin, on tuo alkuraskaus kyllä sellasta stressaammista ja sit ku on ennestäänkin noita KM:ja... EDi ole helppoa!
:hug:
Rouva pikkumyylle negasta, vaikka voihan se vielä muuttua hyvinkin.... ;)

Omaa vattanseutua: Nyt ois kp 21/26, eipä oikeastaan hassumpia oireita. Jotenkin en usko nyt raskauteen, tietty sitä toivoa elättelee :xmas: -vauvasta...
Hassu tämä ihmismieli, oikeastaan mun ei tarvis kauheasti stressata, suht helposti kuitenkin nuo raskaudet alkaneet. Kyllä se raskaus alkaa kun on alkaakseen ja siitä alkaa oikein iso stressi ja huoli. Pitäisi nyt nauttia ilman huolta...

Fey
 
Heippis! Onnea Plussanneille :heart: ja pahoittelut tädin kiusaamille! :hug:
Leinikki täällä taustaillaan, luen kyllä joka päivä (tai nyt siis yöllä, kun on taasen yövuorot menossa, tänään onneks vika). Tätiä odottelen sunnuntaina tulevaksi, en nyt edes jaksa haaveilla muusta ja mulla on viel niin kauhee flunssakin päällä, että en kyllä mitään muita oireita edes varmaan huomais. =)
Tota km:mää vaan aina välillä vatvoo päässään vieläkin, vaikka siitä alkaa olemaan jo puol vuotta aikaa. Tajusin vaan sellasen, että jos kaikki olis mennyt hyvin, niin LA olis ollut joskus kesäkuussa ja nythän me siis muutetaan keäkuussa ekaan OMAAN (pankin :p ) kotiin. Että siis toisaalta helpomi muuttohommat tehdä kun ei pikkusta ole... mutta tietty aika apeeta kun se voisi olla. :|

*muoks* Piti sitä vielä vähän hehkutella, että lopetin tupakin polttelun. Ja aikas helposti vielä, muutaman kerran sorruin mutta nyt ollut jo mooonta päivää sauhuttelematta. =) Nyt kun sais vielä karkki- ja sipsilakon alkamaan... :whistle:
 
huomenta kaikille!
minä täällä malttamattomana testasin aikaisin aamulla ja kyllä siihen ihmekyllä joku haamujen haamu tuli... eilen illal vielä ihan puhdas nega!
vielä ei uskalla iloita.. ´viikonloppuna testaan uudestaan jos tätiä ei näy..
jomotukset on kyllä sen mukaiset että täti vois tulla koska vaan!
 
Upeaa millimenninkäinen :flower: Toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee tällä kertaa hienosti. Aikamoiset menkkajomotukset oli minullakin monta päivää kun jouluna plussasin, aivan varma olin, että täti tulee, mutta eipä vaan tullut.
Onnen täytteistä odotusta! :heart:

äittä-67 hienoa, että plussa on vahvistunut.

mimuli onneksi koetus näyttäisi olevan vihdoin takanapäin, noin fyysisesti siis.
Kohtuuttoman kauan siinä kyllä kohdallasi kestikin.

Riine onnittelut tupakattomuudesta! =) Joskohan ottaisin sinusta mallia...

Oma napa: Tänään sitten jälkitarkastus, pitäkäähän peukkuja että kaikki on mallillaan!
Menkkoja ei kuulu vieläkään. Se ihme tihkuvuoto kesti vajaat neljä päivää niin että pari kertaa joka päivä tuli pyyhkiessä muttei muuten. Mutta sekin on ollut poissa jo monta päivää...

Mies lupasi tänään viedä minut ravinteliin syömään sen jälkitarkastuksen jälkeen.
Ihanaa, kun on oltu sen verran tiukilla ettei olla juuri missään käyty vähään aikaan.
Töistäkin sain ilmaiset leffaliput, joten leffaankin päästään sitten, =)

Tsemppiä, haleja ja plussatuulia kaikille!

-Meritähti-

 

Yhteistyössä