Hakutulokset

  1. A

    Millaisia ohjeita saitte kaavinnan jälkeen?

    Moi! Minulle tehtiin kaavinta viime maanantaina ja itsekin olen vielä vähän ymmälläni joidenkin asioiden suhteen. Saamassani paperissa lukee, että suositellaan yhdet kuukautiset ennen seuraavaan raskausyritystä. Toisaalta lääkäri sanoi, ettei haittaa, vaikka tulisi raskaaksi hetikin, että...
  2. A

    Keskeytynyt keskenmeno

    Hei hondis ja supertyttö! Kiitos paljon vastauksistanne. Näillä näkymin menen jälkitarkastukseen YTHS:lle, en ollut edes tullut ajatelleeksi tuota vaihtoehtoa, joka minulla yliopisto-opiskelijana on. Siellä tosiaan tilanne tarkistetaan ultraäänellä ja toivottavasti saan myös kaipaamaani muuta...
  3. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Vaimo85! Kiitos paljon vastauksestasi! Oli tosi kiva kulla jonkun ihan omakohtaisia kokemuksia. Ja pahoittelut sullekin, vissiin aikalailla samanlaiset kokemukset meillä takana. Mulla ei tosiaan ylipainoa ole, ainakaan virallisesti. Muuten olen kyllä painoasioiden kanssa taistellut...
  4. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Kiitos kaikille lohdutuksista! :hug: Yksi pieni korjaus. Minulla on tosiaan toiveissa vasta ensimmäinen lapsi. Siksi tämä ehkä tuntuu jotenkin vielä pelottavammalta, entä jos sitä lasta ei tulekaan koskaan... Kättärillä lääkäri myös totesi, että toinen munasarjani on polykystinen, ikinä en...
  5. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Ihanaa! Kiitos kun toivotatte minut näin tervetulleksi! Olen tosiaan vielä kotona sairaslomalla ja nettiä on tullut selailtua paljon ja luettua kaikki mahdollinen aiheeseen liittyvä. Ja nyt päätin vihdoin kirjoittaa tänne, vaikka koskaan aikaisemmin en ole tämmöisiin keskusteluihin osallistunut...
  6. A

    Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

    Hei! Kirjoitanpa nyt sitten tännekin. Olen 26-vuotias ja ensimmäisestä lapsesta haaveilin. Raskaana olin jo, mutta niinhän siinä kävi, että pahin pelkoni toteutui ja kesken meni. Viikko sitten menin tosi vähäisestä verenvuodosta säikähtäneenä yksityiselle ultraan ja siellä pelkoni...
  7. A

    Keskeytynyt keskenmeno

    Kiitos paljon sinulle Katjuska78 vastauksesta! Ja voimia sullekin, sinullakin tosi kurja tilanne. Vaikka kenellekään ei tietenkään tällaisia kamalia juttuja toivo, helpottaa silti tietää, ettei ole yksin tässä tilanteessa. Jotenkin tuntuu, että kaikilla muilla omassa lähipiirissä kaikki sujuu...
  8. A

    Keskeytynyt keskenmeno

    Hei! Kirjoitan tänne ekaa kertaa. Suunnittelin pitkään tuonne kesäkuisiin kirjoittamista, mutta en sitten ehtinytkään. Viime viikolla tiistai-iltana rv 9+5 huomasin vessassa käydessäni ihan vähän verta ja menin saman tien täysin paniikkiin. Soitin seuraavan päivänä neuvolaan ja siellä...

Yhteistyössä