Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

myymä
MYangel Joo oon esikoisen raskauden aikana tuota obsidania syönytkin :)

Katoin eilen sen elokuvan "onnen varjot" ja niin pitkään kun olen jo ollut tämän asian kanssa sujut, tunteet nousivat pintaan. Vaikka loppu oli ns. "onnellinen" itku tuli just siinä vaiheessa, kun taas tajusin että mä voisin olla vieläkin raskaana... Tuli ihan musertava olo. Nyt onneksi ajatus kulkee taas ja ihan hyvllä mielin :)

Toinen mikä eilen pisti vähän ajatusta matalaksi, oli se, että oltiin tän mun parhaan kaverin kanssa (joka sai eilen siis tytön) samaan aikaan raskaana ja meillä ois tullut 4kk ikäeroa vain pienille.. Mutta nyt ei tule.. huokaus. Kai sitä on välillä käytävä pohjallakin jotta pääsee sit taas jatkaaman iloisin mielin :)

Myymä
 
Moi kaikki!
Täällä edelleen odotellaan, mitä tuleman pitää...

Halusin kertoa teille tännekin ketjuun minkälaista palvelua sain taas kerran, kun olen lukenut et muillakin on uskomattomia kokemuksia hoitohenkilökunnan taholta.

Eli tiedustellessani sh:lta missä tapauksessa voin tulla
sitten suoraan poliklinikalle sain vastaukseksi:

Jos nyt ihan hirveästi vuodat (heh heh naurunremakka),
niin sitten tietysti ambulanssilla.

Mä olin taas niin tyrmistynyt, etten osannut kommentoida
tuota naurua...
Ihan uskomatonta palvelua. Tosi paha olo tuli, kun toinen
nauraa tällaisessa tilanteessa. :'(
 
JeminaHÄH? Uskomatonta!!! Toivottavasti se nauro jollekkin toiselle asialle, eikä sun kysymykselle. On se niin pirun kumma, että itse pitäisi aina tietää kaikki ja jos jotain kysyt niin vastaus on henkilökunnanmielestä ihan itsestäänselvyys.

Mulle mun kätilö ei edes pahoitellut asiaa, sanoi vaan että voih, alkoko sua nyt ihan itkettää....
 
...siitä saa meinaan itsekin jotain toivoa! Onnea ja vauvaliimaa siis kaikille plussanneille!
Luen kyllä päivittäin juttujanne, mutta harvoin ehdin itse kirjautua ja rustata kommenttia.. :ashamed: Täällä on kyllä ihana yhteisö keskustelemassa ja mukava tunnelma muutenkin.
Saako kysyä, että onko mahdollista, että on ovulaatio km:n jälkeen vaikkei menkkoja ole vielä tullut? Ja voiko se keskenmeno-vuoto olla samalla menkat? Jos nyt ymmärsitte tosta mitään... Siis voinko tulla raskaaksi km:n jälkeen vaikkei yhtiäkään menkkoja oo ollu? Olen huono selittäjä...
Minulla ei siis mitään oireita ole, mutta ajattelin vaan että voiko noin käydä.
Jemima, uskomatonta käytöstä!!! Olen usein miettinyt, en vain hoitohenkilökuntaa vaan muitakin asiakaspalvelutehtävissä toimivia, että miten huonosti joku voikaan sopia asiakaspalveluun! Toi on järkyttävää tommonen kohtelu, mut minkäs teet..onneksi on olemassa myös asiansa osaaviakin työntekijöitä.
Jaksuja kaikille..kotityöt kutsuukin jo..
 
moikka

pieni huili tauko ja sitten pojan kans leikkimään.. nyt touhuaa tuolla isänsä kanssa niin saan pienen hengähdys hetken..

Töistä tulin ja tein ruuan ja pitäs ulkoilemaan lähtee.
Ostin eilen koiralle vetovaljaat niin voi vetää jässikkää pulkassa. Hyvin jaksaa vetää mutta veto taktiikassa ja liikkeelle lähdössä on parantamisen varaa.

Eilen illalla olin varma että mulla on joku tulehdus.. koski niin paljon alamahalle. Mut tänään ollut parampi että odottelen ne menkat ja jos sitten vielä yhtä kivulias olen niin menen lääkäriin.

Tapsu:
Kyllä se viiva sieltä vahvistuu, aivan varmasti. ON pakko!!

Vaimo85: :hug:

Kaa:lle oiekin ihanaa häämatkaa!! minne suuntaatte??

Jemimalle iso :hug: todella kurjaa tuommonen.. siitähän niille maksetaan että ottasivat potilaat tosissaan ja auttasivat.

Myangel ja Aurinkoenergiaa:
tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty muta koittakaa nauttia nyt ja olla luottavaisin mielin. Paljon paljon pikkuisille tarroja mukaan, :hug: molemmille!

plaa, ei huvitas lähtee ulos kun palelee jo valmiiks. mutta tiedän että kun käyn reippaan lenkin koiran kans niin on mukava olo sen jälkeen ja vilutuskin häviää =)
 
Kurkistamassa tällä puolen.. Ja mikä plussien aalto onkaa pyyhältänyt tän ketjun yli. Hirmuisesti onnea ja tarrasukkia plussanneille!!!!!

Aurinkoenergiaa ja muut vatsakipuja murehtivat: Minulla oli ensimmäisinä viikkoina aika voimakkaitakin menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia. Kestivät kerralla vain muutaman minuutin. Keskenmenoon päättyneessä ei tällaisia ollut. Nyt olen ollut alkuraskauden ultrassa ja siellähän pikkuinen olla möllötti ja sydän sykki. Ja tänään oli ensimmäinen lääkärikäynti ja kuunneltiin sydänäänet. :heart: :heart: :heart: Eli ne vatsakivut olivat ihan normaalia alkuraskauden oireilua. Ja suosittelen alkuraskauden ultraa, se keventää mieltä kummasti kun näkee, että kohdussa on elämää.

Plussatuulia kaikille!!!!!!!! :wave:

SatuKa ja rv 9+0
 
:flower: Mikä ihana plussa-aalto täällä onkaan! :D
Onnea jokaikiselle ja haamuilijoille viivanvahvistuspuhureita :whistle: :heart: .

Tervetuloa odotuspuolen pinoon!
Ja täällä vielä kärvisteleville :hug: . Jonain päivänä on teidänkin vuoronne! :)

-A- rv 13+0
 
täällä vaan koko ajan alkaa enemmän pelottaa että on joku tulehdus..,taas ihan hirveet kivut :(
Aina iltaa kohti vaan yltyy.. toisaalta mietin kerkeänkö "kuunnella" omaa kroppaani vähän liika näin iltasella ja kivut tuntuu näin ollen paremmin.
tai sitten on tulossa tosi raivopäinen täti.

Satuka: Ihanaa kun olet jo pikkuisen sydämen sykkeen päässyt kuulemaan :heart:

Amira:Hienoa että siellä kaikki hyvin =) Luottavaisin mielin vaan eteenpäin!

Milba: En oikein osaa auttaa sinua kysymystesi kans mut voihan se olla mahdollista että km:n jälkeen tuleekin heti raskaaksi.. ainakin minä uskoisin niin..

mut pikku hiljaa unta kuulaan että jaksaa aamulla taas konkoilla ylös.
 
iltaa!

Mie en ossaa oikein keskittyä mihinkään...aamulla olis aikomus tehä uus r-testi ja toivoa kaikki varpaat ja sormet pystyssä että tulis kunnon plussa. :D
mitä muuten ossaatte kertoa noista testeistä, eli mies osti aconin kasettitestin herkän 10 jotakin...eli onkohan tarpeeksi herkkä?
Miten ne menee?

Pelottaa ihan vietävästi...
edelleen on menkkamaista juilintaa..siirtyny enemmän vasemmalle, tuntuu selässä ja mahassa...tooosi outoa... :eek:

aarghh..tulis äkkiä aamu ja pääsis tästä tuskasta...
Pakko kai lähtä kokeilemaan nukkumista....aapuuva... :/ :| :heart:
 
Morjens kamut!
Oon vähän vetoveks joten en oo jaksanu mitään tänne kirjoitella enkä oikein jaksa nyttenkään :ashamed: Toivon vain koko sydämestäni että nämä haamuilijat ja plussanneet nyt saisivat olla huolta ja murhetta vailla, olla niitä onnellisia odottajia
 




Haaveissa esikoinen

Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
Tinkatar...................RK 10/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 12/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 22/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 23/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 26/40(?)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 30/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 45/28
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 58/-

Haaveissa toinen

Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 17/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 26/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 27/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 30/26-29

Haaveissa kolmas

Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 8/30-32
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 27/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 28/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 36/-

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 25/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85
Aurinkoenergiaa

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
 
Huomenta!

tässäpä tulisi nyt ne uutiset; eli testi tehty aconin herkällä ja testiviiva on kontrolliviivaa haaleampi vieläkin mutta tummempi kuin toissa päivänä clearblue testillä tehtynä..joten taijan pikkuhiljaa alkaa uskomaan ihmeisiin :heart:
perjantaina teen uusintaa ja täytyypä sanoa että jännittää muttei enää niiin paljoa... :heart: :heart:
Mä olen niin onsku... :heart:

Vaikkakin jomotus ei ala loppumaan...
eilen googletin alkuraskaus ja kivut ja huomasin että nää onkin ihan normaaleja...kaikilla melekeen ollu...
:saint:

mietin että joko jo soittais neuvolaan tänään??

tekeekö muut plussaa tännään?
alakakeehan tulla mukkaan sieltä, että saan kavereita, IHANIA NAISIA tuonne odotuspuolelle..en kylläkään vielä sinne ole menossa, joten ette voi vielä huokaista helpotuksesta, sori :LOL: odotan ensin kunnon plussaa... :D
 
Täällä onkin moni plussannut, hurjasti onnea!!! Ja muut äkkiä perässä! Osanotto myös kaikille uusille kuumeilijoille!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Aurinkoenergiaa mä sain plussatessa ton samaisen aconin herkän kasettitestin kanssa pelkkiä haamuja (2kpl), sitten tein pari halpis-liuskatestiä ja tuli vähän tummemmat viivat kunnes ostin predictorin testin ja paukahti kontrollipistettäkin tummempi piste ruutuun =) Eli kyllä noilla testeillä vaan on eroja! Olihan noiden testien välissäkin muutamia päiviä, Aconin ja Predictorin välissä yli viikko, eli kannattaa hetki odottaa jos sen ihan tumman viivan/pisteen haluat!

Itse menen jo 25. viikolla, vatsa ylpeästi pystyssä! Ja iso masu onkin, mutta ylpeenä sen kannan! Olin viikon sairaslomalla kun on vähän supistellu ym., mulla kun sen verran rankka työ ni pitäis koittaa ottaa rauhallisemmin. En kyllä tiedä miten sekin onnistuu kun yksin oon aina töissä :ashamed: . Joka tapauksessa, 18. tammikuuta mun pitäis jäädä varhennetulle äippälomalle, sitä ennen oon aatellu varmaan joskus vuodenvaihteen aikoihin hakea sairaslomaa ja olla saikulla siihen asti. Sen oon kyllä päättäny että neuvolalääkäriltä en sitä saikkua hae vaan työpaikkalääkäriltä, oon nyt joutunu jo 3 kertaa käymään nvlalääkärillä ja menny totaalisesti hermot sen ihmisen kanssa.

Eipä mulla muuta, kovasti plussia teille puhaltelen!!!
++++++++++++++++++++++++ :whistle:

:heart: :Ninni ja Kirppu 24+3
 
Kiitoksia haleista !

milba Mulle lääkäri sanoi, että gynekologisesti ei ole mitään estettä tulla raskaaksi/yrittää raskautta heti keskenmenon jälkeen. Hormonitoiminta alkaa kuulemma heti. Mutta hän kyllä suositteli, että yhdet kuukautiset odottaisi, osaltaan sen vuoksi, että on helpompi arvella milloin raskaus on alkanut ja toisaalta siksi, että voi itsekin henkisellä tasolla hieman toipua tapahtuneesta.

aurinkoenergiaa
Eiköhän se nyt plussa ole ;) Kyllä ne testit sen verran luotettavia ovat. Ymmärrän kyllä sen epävarmuuden joka nostaa päätään aina välillä ja rupeaa ajattelemaan että "olenko sittenkään?" Joten onnittelut! :hug:
 
oi onnea aurinkoenergiaa ja muutkin plussanneet :heart: :heart: :heart:
Tarrasukkia viisituhatta kiloa massuillenne!

Ninni kiva kun kävit taas kertoilemassa olojasi, saat aina hymyn huulille kun yhtä matkaa on täällä kuumeiltu ja nyt ihanasti PAKSUNA ;)

Tänne ei mitään uutta.. Kierto meni sekaisin viime kuussa ja taitaa edelleen olla sitä.. KP1 kolkuttelee ovella (eilen jo veristä valkkaria).. Onneksi ei jaksa pahemmin masentaa kun on niin paljon hässäkkää uuden duunin ympärillä! Suru on tietysti suuri mutta onnksi on muutakin ajateltavaa kuin kierron kyttäily..

Viimeaikoin aon varsinkin tullut kauheasti pähkäilytä sitä että mitä jos olisinkin saanut vauvan niin hän olisi jo 2kk:tta vanha pienokainen ja minä onnellisesti äitiyslomalla.. puuh :headwall:

Voimia kuumeilijat :heart:
 
Onnea aurinkoenergiaa!!! :heart: :heart: :heart: Kyllä sinä olet raskaana!!!

Tilasin vielä mammaksilta erittäin herkkiä testejä, niin katsoo, sitten mitä ne kertoo. Nyt on taas enemmän oireita kun eilen, tisseihin ei edes kärsi koskea, aamulla oli niiiiin krapulainen olo, kieli kuin hiekkapaperia. Taas 30 uutta finniä leuassa ja selässä :/
 
Upeeta, siis aivan mahtava plussa-aalto täällä menossa!!! =) :hug: =) Onnitteluhaleja supersupersuperpaljon kaikille plussanneille ja haamuilijoille! :hug: :D

Voi että tulin iloiselle mielelle ja hyvälle tuulelle teidän kaikkien puolesta. Nää on niitä uutisia, joita niiiiin paljon kaivataan. :heart:

Ja me kaikki muut, eiköhän uskota että meidänkin vuoro tulee vielä!

Pahoittelut ja :hug: kaikille uusille palstailijoille. En tiedä lohduttaako yhtään, mutta kyllä se tuska ja suru siitä pikkuhiljaa helpottaa. Koitetaan vaan jaksaa sinne saakka.

Milba, kyllä mun lapsettomuuslääkäri ainakin sanoi, että raskautuminen on hyvinkin mahdollista heti keskenmenovuodon jälkeen ennen ekoja "oikeita" menkkoja. Joten siinä uskossa tässä itsekin nyt sitten luomuillaan ja koitetaan saada ihme aikaseksi. :p Tosin meillä noi hoidot kuitenkin lienee todellisempi vaihtoehto, mutta ei kai tässä nyt vaan toimettomana odottelemaankaan voi jäädä...

Kivaa viikkoa kaikille ja hurrrjasti tarrasukkia!

Kurreliini
 
myymä
onnnnnnea plussanneille :heart: Kumpa minäkin joskus....

Danjuska Voi toivottavasti ei mitään tulehdusta ole... :(

Minä taas töissä ja kovin on suht hiljainen päivä... Tänään pitäisi mennä kampaajalle uusimaan hieman tuota pidennystä (Tai tuuhennushan se nykyään on kun ei ole omaa paljon pidempi) :p

Palkkapäivä ois perjantaina mutta pelottaa jo valmiiks ku pitäs joululahjat yms ostaa, eli oon käytännössä mielessäni jo tuhlannut palkkani ihan mennen tullen...

Laitoin eilen meidän ceroxit myyntiin huutonettiin ja olin kovin yllättynyt että jo samanpäivän aikana tehtiin jo huutoja.. Tuli jotenkin kamala olo pistää ne myyntiin ja tajuta että "hitto meidän tyttö on jo niin iso ettei se tartte rattaita" ... kääks! Mä kyllä ostin ne silloin sillä mielellä, että niitä sitten pidetään kaikilla lapsilla kun ovat niin hyvät mutta nyt ne vie niin paljon tilaa ja uuteen vauvaan on niin pitkä aika, että parempi myydä pois vain nurkista pyörimästä.

Mitähän sitten muuta.... :/
Hauskaa päivää vaikka kaikille :)
Myymä
 
huomenta :wave:
käytin poikaa tänään neuvolassa samalla kysyin noista mahakivuista. huomenna soitan "odotuspuolen" neuvola tädille ja ehkä saan varhennetun ultran, 18 pv joulukuuta :heart: helpottaa kyllä mieltä :whistle:

ja muoks, LA ois sitte 070808 :heart:
 
Ihanaa lukea täältä näitä plussa uutisia :heart:
Saa itsekkin toivoa että vielä sitä itsekkin toivottavasti on samassa tilanteessa :) ja toivottavasti mahdollisimman nopeasti :ashamed:
Ai määkö hätähousu B)

Mut nyt ois taas yksi kysymys: Kun vuoto on loppunut voiko tulla todella napakoita supistuksia? Kun minusta nämä ihan supistuksilta tuntuvat :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja tapsu85:
Jos tuo minun viiva vahvistuu, niin meillä on sama LA 080808

Alahan vahvistua, miekin yritän vahvistaa tuota omaa...eli perjantaina uus testi..
helppo olis muistaa LA. :D

mulla vaan niin kova flunssa päällä..että se syö voimia...uudestaan iski kauhian kipee kurkku ja nenä tukossa koko ajan. eikä yöllä/illalla helpota mikään tukkoisuutta.mutta mutta eikös joku joskus ole kirjoitellu että alussa voi hyvinkin olla ainakin tuota tukkoisuutta, ja sitten alussa on niin elimistö herkkä että jos tautia on liikenteessä se voi helpommin tarttua kun ei oo kunnollista vastustuskykyä...olenko ihan hakoteillä ?

jomotus on oikeestaan aika lailla loppunut tänä päivänä, tilalle tullu vihlontaa, siis tosiaan vaan muutaman kerran vihlonu, mutta kuitenkin...
sen vihlomisen tiedän ainakin kuuluvan alkuraskauteen :D joten alkaa pikkuhiljaa pelko väistyä vääristä testeistä... :D

tehdään kimppasyöksyntä tuonne odottajiin!!!! jookosta...

siellä muuten ees oo vielä elomassuja 2008...joten voisiko joku fiksu joka osaa listoja yms aloittaa, niin alkaa tehä se plussa???
 
Hei!

Kirjoitanpa nyt sitten tännekin. Olen 26-vuotias ja ensimmäisestä lapsesta haaveilin. Raskaana olin jo, mutta niinhän siinä kävi, että pahin pelkoni toteutui ja kesken meni.

Viikko sitten menin tosi vähäisestä verenvuodosta säikähtäneenä yksityiselle ultraan ja siellä pelkoni osoittautuivat oikeiksi, lääkäri totesi sikiön elämän loppuneen muutama päivä sitten :( Raskausviikot olivat silloin 9+5, sikiön koko vastasi viikkoja 9+0. Seuraavan päivän vietin Kätilöopistolla ja siellä valitsin sitten kohdun tyhjennyksen kaavinnalla. Kaavinta tehtiin toissapäivänä ja olen toipunut tosi hyvin, ainakin fyysisesti. Keskenmeno ja kaavinta olivat minulla lähes täysin kivuttomia kokoemuksia. Se vähän pelottaakin, että keskenmeno voi tosiaan tapahtua noinkin, melkein huomaamatta... Neuvolassa rauhoittelivat, ettei tarvitse huolestua kun vuotoa on vähän ja kipuja ei ole. Onneksi kuitenkin luotin vaistooni. Muuten kaikki kamaluus olisi vielä edessä päin, selviäisi todennäköisesti nauvolan ultrassa, jonka piti olla huomenna :(

Nyt kaikki alkaa jo onneksi voiton puolella. Ja ajatukset alkavat pikkuhiljaa siirtyä uuteen yritykseen :) Vaikka mitään kipuja tai vuotoja ei enää ole, on kai kuitenkin parempi odottaa ne yhdet kuukautiset... Ihan oman mielenrauhankin takia, nytkin kun olen pohtinut kaikkia tekemisiäni ja tekemättä jättämisiäni tuon raskauden aikana--- Jälkitarkastus on 19.12., toivottavasti siellä kaikki olisi kunnossa.

Tämän päättyneen raskauden aikana seurailin tuota kesäkuun vauvat -keskustelua, mutta en vielä uskaltautunut mukaan. Muutenkin ajattelin, että alan uskoa vauvan tuloon vasta, kun se on ultraäänessä nähty... Mutta tosiaan muistan tuolta keskustelusta teidät Juuliai, Kutmula, Kurreliina ja Kaa ja jotenkin teidän kokemukset ovat tuntuneet erityisen koskettavilta, ollaan niin kohtalotovereita! :hug: Ja voimia tietysti myös kaikille muille tämän kamaluuden kokeneille!

Semmoista. Paljon onnea kaikille raskautuneille, se tosiaan antaa toivoa omaankin tilanteeseen! Jotenkin vasta tuon keskenmenon myötä tajusin, että ihan tosissani haluan vauvan, aikaisemmin asiaan suhtautui jotenkin paljon huolettomammin, tyyliin tulee jo tulee. Nyt tuntuu, että en mitään maailmassa toivo enempää kuin omaa pikkuista.
 
Se mun hetki olikin sitten pidempi :LOL: :LOL: :LOL:

Danjuska mikä on vointi tänään? Joko olet soittanut lääkäriin?? Elä yhtään vitkuttele sen kanssa, pääasia että sut saadaan kuntoon :hug:

jemina ihan uskomatonta käytöstä hoitokunnalta... Siis olen aikaisemminkin kuullut kaikenlaista, mutta toi ambulanssi juttu oli kyl aika mauton, olet vahva kun jaksat kuunnella tuollaista :hug:

SatuKa ja Amira ihanaa kuulla teistä!!! Koittakaa jaksella paksusti siellä :D Heittäkäähän sitä köyttä vähän enemmän tännepäin :wave:

Ninni78 nyt ei muuta kuin sutsaitsukkelaa kohti petiä ja otat rauhallisesti. Kandee hakea saikkua ja jäädä ajoissa kotiin jos tilanne on sellainen. Tulehan ilmoittelemaan voinnistasi lisää :heart:

kutmula en valitettavasti osaa sanoa, osaako joku muu auttaa?? :attn:

aili voih :ashamed: pahoittelun keskenmenostasi :hug: Olet lämpimästi tervetullut joukkoon. Toivottavasti sinun ei tarvitse toiste tuota enää kokea. Kandee odotella ne yhdet menkat, mulle ainakin lääkäri nauvoi niin jos on jouduttu kaavia tai on lääkkeellinen tyhjennys.

(.) jeejee, :attn: voitko epsu laittaa mulle että kp 2 :attn: Varasin eilen ajan Fertinovaan ja se on 3.12 eli ens maanantaina. Ekaks on cystakontrolli jossa katsotaan että vieläkö se luuraa tuolla ja jos on niin sitten puhkaistaan/tyhjennetään. Samalla on pistosopettelu ja hoitokartta. KÄÄK!!! Ihan alkaa pelottaa miten nopeasti asiat etenee... Mutta hyvin ja luottavaisin mielin täällä odotellaan tammikuun alkua!! Mietin just että jos heti tammikuun ivf:stä tärppää mulla olis taas la lokakuussa :ashamed: :'( :'( :snotty:
No... eteenpäin!!!
 

Yhteistyössä