Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Tulin taas tervehtimään...Onnea MyAngel ja Gatsu,toivottavasti pian nähdään tuolla meidän omassa odottajien puolen pinossa...sinne kaivataan kovasti lisää porukkaa :heart:

Täällä mennään rv 15+5,viimeksi keskiviikkona kuunneltiin sydänääniä ja hyvin kuului... kyllä se pieni huolenpoikanen aika-ajoin vielä taustalla kummittelee,mutta luottavaisena yritetään eteenpäin mennä...rakenne ultraan on vielä aikaa...

Tulkaahan kaikki sankoin joukoin odottajiin pian,olette mielessäni,niin suuri tuki tämä palsta on ollut myös minulle km:n aikoihin :heart:

Repa ja kutvonen rv 15+5
 
voi perämaan emäntä, onnea!!! Nytkö se plussa-aalto taas tosiaan iskee!!!

Mä saan lisää testejä ehkä tiistaina, testaan varmaan ti tai ke. Vähän epäilen kyllä, et nega tulee, jos ehin ees testata, tänään oli niin hirmuiset menkkakivut, että kaksinkerroin vääntäydyin vessaan, mutta ei vielä ollut alkanut.

Maha ihan sekaisin, janottaa koko ajan. Ympärivuorokautinen krapula siis, kun välillä etoo ja väsyttääkin. Rinnatkin aristaa... Mielikuvitusta...? Jääpi nähtäväksi!!!

Ihanaa, kun odottavatkin muistavat tänne välillä kurkkia. Antaa toivoa, että täällä jokainen vuorollaan plussattaisiin!
 
myymä
Masuasukki08 Voi itku tuo kohtutulehdus. Toivottavasti lääkkeillä pian helpottaa, jotta ei tartte kauan kärsiä :(

Kurreliini IHANAA että saitte luvan jo ns. "yrittää" ennen ekoja menkkoja!! Kyllä mua kadettaa kun kaikki muut vaan saa heti yritellä uudestaan kun itse joudun kuumeilemaan vielä yli puoli vuotta ennen yritystä edes :(


MyAngel Nuo unet on kyllä jänniä ja ite jään kanssa merkitysti hirmuisesti pohtimaan :)
ja HITSI ONNNNNEA PLUSSASTA!!!! <3

DAnjuska Mä kanssa tykkään kukista, mutta hitto vie kun en osaa pitää niitä elossa :/ Siksi sitten tunnelmoin näin talven pimeeseen aikaan kynttilöillä joka ilta!

Gatsulle myös ISOOOOOSTI onnnnea plussasta !!! :)

PErämaanemäntä MYÖSKIN paljon plussaonnnea kun se haamu nyt on onnistuttu jo saamaan ;)

Mulle ei oikein mitään uutta. Veristä vuotoa ei siis enää tuu mutta jotain kummaa nestettä kylläkin. Plaah. Loppuisi nyt sekin niin voisin vaikka joskus olla pitämättä sidettäkin...

Viikonloppu oli hitusen rankka, kun olin viettämässä eilen kaverin pikkujouluja. Joten nyt pientä pöhnäoloa pukkaa ;)

Mua pelottaa jo nyt valmiiksi ensi kesä... Se jos aletaan yrittämään yms. Mut vakinaistetaan huhtikuussa tuohon työhön ja koska kyseinen työ vaatii todella pitkän perehdyttämise, ennen kuin sen oikeasti osaa, ei siellä kukaan toivo, että työntekijät vaihtuisivat koko ajan. Joten nyt jo hävettää, että jos kesällä tärppäisikin, niin ilmoittaa heti, että jään äitiyslomalle... KYllähän siinä ehdin olla reilu vuoden kyllä siellä töissä mutta ... huokaus.
Olisihan mulla vaihtoehto, että ei aloitettas yritystä vielä niin nopeasti, mutta kun en vaan malta odottaa tuhottoman pitkään! Tää on sellanen asia mikä vähän ahdistaaa...... :(

Nyt jatkamaan tätä koko päivän pötköttämistä <3
 
epsu-dear mää luulen, että mun päivät on tänään jo 19/32. nyt sitten vasta aloin taas hermoilla, että niin, että miten ne mun kiertopäivät tässä kuussa mahtaa mennäkään, ja voi, olisko pitäny alottaa jo aiemmin tässä kierrossa yritys, jne., jne. mut sitten taas, helkkari, en minä jaksa hermoilla, kun on niin paljon muutakin stressiä juuri nyte :|
myymä kyllä sen tietää, kun on pakko vain yrittää ja unohtaa työpaikan vaatimukset, silloin väistyy epävarmuus.

nymmäämeen ja veikkaan, ettei musta vähään aikaan mitään kuulu, mutta poikkeilen vaklaamassa, mitä teille kuuluu :hug: voikaa hyvin!
 
Piiiitkästä aikaa täällä.
Hurjasti onnea kaikille plussanneille! Pahoittelut kaikille pettymyksen kokeneille...

Omasta tilanteestani...luultavasti toinen km menossa. Plussasin muutama päivä sitten, mutta nyt sama tilanne kuin aikaisemmassa km:ssa. Tänään aamulla kirkasta vuotoa ja nyt sitten tuhrua. Viikko 5 olisi menossa. Huomenna on varmasti soiteltava gynelle, mitä tässä nyt tehdään. Aikakin se rokote (Rhophylac) on nopeasti hankittava.

Välillä elämä on niin p*****
Voimahaleja kaikille
:hug:
 
Piti tulla kurkkiin tännekkin...

Myangel ja Gatsu Lämpöiset onnittelut plussasta teille kummallekin :hug: ja pienille paljon tarrasukkia mukaan.

Perämaan emäntä Onnea haamusta toivotaan että viiva pian vahvistuu :flower:

Erittäin pahoinvoiva Äitee ja Sisu 6+2
 
Ensiksi pahoittelut kaikille uusille seuraamme liittyneille :hug:

Ihanaa kuitenkin, että tänne on ropissut nyt noita plussia ja haamuja. Onnittelut plussasta Myangel ja Gatsu ja tsemppiä Perämaan emäntä, eiköhän se viiva sieltä vahvistu :)

Juuliai: minäkin kehotan sinua kipaisemaan takaisin lääkäriin, sillä kyllähän sieltä pitäisi ihan selvää vuotoa tulla ja ns. klimppejä myös.

Jemima: :hug: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Onhan joillakin noita alkuraskauden vuotoja (melko runsaitakin), mutta siitä huolimatta raskaus jatkuu onnellisesti loppuun asti.

Omaa napaa sen verran, että keskiviikkona kävin jälkitarkastuksessa ja kohtu oli tyhjentynyt ok ja hormonitoiminta rullasi jo normaalisti. Siis tädin pitäisi olla tulossa. Lääkäri myös totesi, että edellisessä raskaudessa esitetty kohdun väliseinäepäilys oli pitänyt paikkansa: minulla on hertanmuotoinen kohtu. Hän oli kuitenkin aika lailla vakuuttunut siitä, ettei se vaikuttaisi raskautumiseen. Sen sijaan se saattaa estää raskauden loppuvaiheessa vauvan kääntymisen. Hieman epäselväksi minulle jäi, oliko väliseinä kuitenkin niin pieni, ettei ennenaikaisesta synnytyksestäkään olisi huolta. Se kun on myös yksi mahdollinen seuraus tuollaisesta väliseinästä. Mutta eipähän noista vielä ole aika huolehtia. Kunhan nyt se täti tulisi ensi kylään, niin voisi alkaa taas yrityksen.
 
masukki08 Harmi, että oli kohtutulehdus, toivottavasti lääkekuuri alkaa pian purra :hug:

Juuliai Kannattaa kyllä olla yhteydessä heti huomenna sinne gyn.polille, mulla siis kohdunkoko vastasi n. rv 4-5 ja silti tuli paljon hyytymiä ja runsasta vuotoa, kun keskenmeno alkoi. Ja kivut oli voimakkaat. Toivottavasti saat huomenna sitten asiassa lisätietoa ja kaiken parempaan suuntaan :hug:

Sonja74 db täällä plussalle =)

perämaan emäntä Onnea haamusta :flower: db pidän sulle, että viiva pian vahvistuu

tapsu85 plussatuulia täältä sinnepäin =)

myymä Jännä kyllä ettei sulta ole hemoglobiinia mitattu, kaippa on eri käytännöt sitten sairaaloissa. Hyvä, että vuoto ois loppumaan päin! Mulla myös muuten hieman samanlainen tilanne, eli palaan takaisin työelämään syyskuun alussa ja meinataan kesällä aloittaa yritys. Saattaa kyllä vähän nolottaa, jos heti käy hyvin ja tärppää. Silti toivon plussaa kunhan aloitetaan yrittäminen =)

Jemima Toivottavasti kaikki on kunnossa vuodosta/tuhrusta huolimatta :hug:

Äitee2 :wave: Pahoinvointi on onneksi hyvä merkki =)

Tinkatar Hyvä, että kaikki on kunnossa ja toivottavasti täti pian tulee! Ja samalla lailla ajattelen, että turha huolehtia asioista etukäteen, itsellä sitä oli ennen keskenmenoa ( mulla toksemian uusiutusriski ) ja nyt kun ajattelee, niin turhaahan se oli..

(.) Vuoto on lähes loppunut, jippii! Alamaha ei myöskään ole oireillut juurikaan. Huomenna gynepolille aika ja saapa nähdä mitä siellä sitten sanotaan. MyAngel taisi kysellä hb:sta, en ole sitä mitannut sen sairaalareissun jälkeen, reilun viikon verran olen nyt syönyt rautatabletteja. Huomaa kyllä ettei vastuskyky ainakaan ole parhaimmillaan, sain ihanan kamalan flunssan ja ääni on poissa :/ Väsymystä myös kehissä. Katotaan, mitä tuumaa huomenna sitten lääkäri, pitääkö hemoglobiinia vielä mittailla vai syönkö vaan noita tabuja kauemmin.
 
iltaa

tässä odottelen että poika nukahtaa ja sitten katsotaan miehen kans leffa jonka kävi vuokraamassa. kera ison voileipä läjän :D :p

Itsellä alkoi taas ihan hirveät menkka kivut.. säteilee alaselkää myöten :/
noh, ei kai tässä kun nyt vana odotellaan että se sitten saapuis ajallaan.

Perämään emännälle varovaiset onnittelut!!!

Jemima:
Voi kunpa kaikki olisi kunnossa vuodosta huolimatta! :hug:

Myymä: Itse olen täsä kans pohtinut etät miten tämä vauva juttu.. tottakai haluan hirveästi että meille pian vauva suotaisiin mutta välillä kävi jo mielessä että pitäiskö pitää taukoa kuuakusi pari.. kerkeis siten tehdä sovitun työpätkän ensivuoden puolella.. (vaikka siis tosissaan ei olla oikeestaan edes yritetty.. vähän semmosella "aika näyttää" fiiliksellä".. vaikka kuume onkin kova :D)
mutta syrjäytin ajatuksen samantien... kun ei ikään tiedä kuinka pitkä aika siihen menee että meille toinen suotaisiin.. ja toiseksi minulle on melkeinpä aivan sama mitä siinä tilanteessa työpaikalla ajattelisivat jos sattusin raskautumaan :whistle:
mut helpottavaa sikäli että tulevassa työpaikassa muutama ihminen tietää etä oli km ja varmaan arveleevatkin että toinen saattais olla "tilauksessa".
jaksuja paljon! :hug:

Berry: hienoa että alkaa asiat olla parempaan!!

mut nyt tuntuu poika tuhisevan.. leffan ääreen

:wave:
 
Eipä täältä tällä kertaa muuta kuin ÄLYTTÖMÄSTI ONNEA PLUSSANNEILLE!!!!! :flower: :D

Toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin! Voi hitsi et voi tulla hyvä mieli tällaisesta! Ja MyAngel, täytyy sullakin nyt odotus mennä hyvin,hyviä unia ollu, mut siihen viimeiseen ei uskota!! Onnea paljon matkaan, upeaaaa!!
 




Haaveissa esikoinen

Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
Tinkatar...................RK 10/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 10/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 20/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 21/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 24/40(?)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 28/-
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 43/28
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 56/-

Haaveissa toinen

Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 15/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 24/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 25/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 28/26-29


Haaveissa kolmas

Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 6/30-32
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 25/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 26/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 34/-


Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 23/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85
Aurinkoenergiaa

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
 
huomenta pitkästä aikaa!
Mie menin kp 25/26-28 tekemään clearbluella testin tänä aamuna..ja haamu tuli...vieläkin kädet tärisee...Toivottavasti tämä ei oo unta...tuntuu ettei ajatus kulje...
kohta pitäis työt aloittaa ja illalla olis talo täynnä väkeä kun on tupperit, toivottavasti kukaan ei kysy joko on tärpänny, en nimittäin aio kertoa (jos tässä nyt raskaana ollaan ) ennen viikkoa 12 kenellekään...pelottaa se km...
Mutta jospa se nyt ois totta... :saint:
 
Hirveesti onnea Gatsu & MyAngel :flower: :flower: :flower: ja tarrasukkia pikkuisille paljon :)

Onnea myös haamun testanneille Perämaan emäntä ja aurinkoenergiaa
toivottavasti haamut muuttuu tummemmiksi ;)


On se kiva lukea hyviäkin uutisia täältä ketjusta =)

).( Soittelin perjantaina tuonne gynelle,kun silloin maanantaina pyydettiin soittamaan että minkälainen vointi on.Sattui sitten eri hoitaja puhelimeen ja oli kyllä taas niin ihanaa palvelua että :headwall: :headwall: :headwall:
Mutta sain sitten siinä puhelimessa selville että kyseessä oli ollut tuulimuna,lääkäri ei sanallakaan maininnut asiaa silloin kun tarkastuksessa kävin,eikö tuollainen asia kuuluisi kertoa potilaalle?
Ihan ihme toimintaa täällä :kieh:

Kerrottiin viikonloppuna anoppilan porukalle ja oli ihana huomata että ottivat asian todella ihanasti vastaan,jopa appiukolta tirskahti muutama kyynel kun siinä itse itkua vääntäen asiasta kerroin :heart:
Anopilla itsellään on ollut kaksi km ja hänen kanssaan olikin kiva jutella asioista.Meillä on erittäin lämpimät välit,onneksi :)

Minä en jaksaisi millään odottaa sinne jälkitarkastukseen vaan haluaisin ruveta jatkamaan yrittämistä nyt heti :ashamed:
Mutta kai se vaan pitää yrittää sinnitellä se kolme viikkoa.Onneksi vuoto alkaa loppua ja mieli parantuu sitä mukaa :)
 
voi, onnea kaikille plussanneille! aivan ihania uutisia! myös haamut lasketaan plussiksi... :flower:

).( eipä kummampaa! tehokkaat antibiootit, kahta eri laatua, purevat. ja olo aikalailla seesteinen :)

hyvää alkanutta viikkoa! *masukki*
 
Voi onnea aurinkoenergiaa!!! Mä lueskelin sitä sun ketjua tuolta, kun pohdit niitä menkkakipuja. Mulla oli esikoisen kanssa ihan mielettömät ne menkkakivut sillon alkuun. Nyt oon kuitenkin ite miettiny ihan samaa, kun olo on sellanen että menkat ihan varmasti alkais just kohta ja malttamattomana testailijana oon saanu sen viivanpaikan. Edellisessä raskaudessa mulla ei ollu ollenkaan niitä menkkakipuja (tosin onkohan sitten ollut huono merkki, kun päättyi viikolla 7+0)

Koittakaapa tuosta pohdinnasta ottaa selvää =) Jutun pointti oli alunperin vain: Onnea Aurinkoenergiaa!!!

Kutmula: No luulisi lääkärin kertoneen, onhan se aika oleellinen juttu kuitenkin!!! Ihme touhua. Harmi, että olet joutunut törmäämään tämän asian yhteydessä ikävään henkilökuntaan! Mulla kävi tuuri vissiin, kun kaikki oli ihania...

Äitee2: Ihana kuulla, että teillä voidaan huonosti ;)

Jemima: Ikävä kuulla! Olen hyvin pahoillani, rukoilen puolestanne, että asiat olisivatkin hyvin. :'(

Berry: Kiva, että menee jo paremmin, tulehan sitten kertomaan, mitä siellä on sanottu.

Ette muuten usko, nyt minä olen aloittanut noiden unien kanssa. Näin tosi outoa unta, että multa leikattiin sektiolla 15-viikkoinen kuollut vauva. Mähän olisin nyt n. 15. viikolla, ellei ois menny kesken. Mulle annettiin se pieni vauvan alku pyyhkeeseen käärittynä. Yritin puhua siitä mun vauvana, niin kaikki vaan sano, että "ei ole sinun vauva, ei ollut alunperinkään". Ehkä se uni on lähtösin siitä, kun oon alkanut ajattelemaan niin, että se päätös ei ollut mun, sitä vauvaa ei oikeasti ollut tarkotettu syntymään. Jos vielä vauvan saan, niin se on jumalan lahja, mutta vain lainassa :)
 
Perämaan emäntä ja aurinkoenergiaa! Onnea teillekin!

Kiitos kaikille tuesta! Ootte ihania! :hug:

Kävin sitten tänä aamuna gynen polilla. Soitin jo viikonloppuna ja käskivät tulla ravinnotta klo 8. Sain odottaa reilut 2 tuntia, mutta onneksi kaikki oli hyvin. Kyllä on olo nyt huojentunut ja jopa iloinen, että kerrankin selvisin jostain helpolla. Ultralla kohtu oli tyhjentynyt ja kohdun limakalvo näkyi siistinä ja ohuena. =) Olin niin valmistautunut, että joudun kaavintaan. Eilen illalla tuli kauheita ajatuksia, että en varmaan herää siitä nukutuksesta ym...

Lääkäri sanoi, että kaikki oli hyvin ja saisi vaikka aloittaa yrityksen heti. Mutta nyt tuntuu, että ainakin yhdet kuukautiset haluan odottaa. Meillä tärppäsi tällä ekalla kerralla heti (lopetin pillerit 14.9, vuoto alkoi 19.9 ja 18.10 raskaustesti oli posit.), joten minulle jäi sellainen olo ja jossittelu, että jos hormonit vaikuttivat tai sitten kohtu ei ollut valmis. Joten hetken haluan odottaa, mutta pian pian haluaisin jo olla taas raskaana.

Pidän peukkuja kaikkien yritykseen. Lisää plussia vaan! Vaikka tämän keskenmenon jälkeen tuli sellainen olo, että ei se plussa yksin vielä mitään takaa...
 
Tapsu85: Ihanasti sanottu, että:" Lapset on Jumalan lahjoja, mutta vain lainassa. " Minullekin on viikon aikana alkanut valjeta, että asiaan tosiaan on näin. Elämäni on mennyt tähän asti niin hienosti: hyvä perhe, hieno ammatti ja ura, ihana aviomies, kaunis koti jne. Nyt ymmärsin oman rajallisuuteni ja sen että tämä ei ollut minun käsissä mitä tapahtui.

Olimme jo keksineet tytölle ja pojalle nimen ja kun tulin ultrasta (jossa kaikki selvisi) ja soitin miehelleni, että me ei sitten saada Mattia/Maijaa ensi kesänä. Mieheni sanoi, että ei, se ei ollut Matti/Maija. Tämän lapsen ei ollut tarkoitus syntyä.

Jonain päivänä kun saan sen oman vauvan syliini, niin kyllä olen kiitollinen ja osaan arvostaa sitä suurta lahjaa ihan eri tavalla kuin jos olisimme saaneet sen näin "helpolla".
 
Niinpä Juuliai. Juuri tuota minä tarkoitin! Meillä esikoinen sai alkunsa kerrasta, enkä jotenkin osannut edes aavistaa, ettei seuraava tulisikaan kuin tilauksesta. Tällaisten tapahtumien jälkeen sitä näkee ne olemassa olevat asiat ja ihmiset ihan eri arvossa.
 
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hienoa!!!

Gatsu ja MyAngel: siis voi että teitä kahta, sydämestäni toivotan teille onnea ja siunattua odotusta :heart: Melkein kyyneleet täällä silmissä olen...

MyAngel: voi muruseni... olen niin iloinen että pääset siirtymään odottajat puolelle. Nyt vaan uskoa ja luottamusta siihen että tämä raskaus on tarkoitettu sujuvan hyvin loppuun asti. Tottakai enkelinne on mielessä, mutta ajattele asia näin, että hänen täytyi enkeliksi muuttua että voisi suojella tulevia siskoja ja veliään :heart: Ollaan yhteyksissä. Turvallista matkaa :wave:

Gatsu: Olin aika varma et näin kyl käy ;)

Myös arska ja perämaan emäntä: onnea haamuista, kyllä ne sieltä vielä tummiksi vahvistuu. Varovaiset onnittelut täältä jo lähetän :wave: :flower:

Menin niin sekaisin neljästä plussasta että täytyy koota ajatuksia hetken, joten palaan hetken kuluttua... :snotty:
 
Voi ihana miten paljon plussia!!!! Onnea tasapuolisesti kaikille!!!! Vaikka tässä ketjussa pelko varjostaakin matkaa enemmän niin onnea ja ihanaa odotusta kaikille!!

Täällä menossa kp 15/28 ja tänään täälläkin plussa taulussa, tosin ovisplussan merkeissä mutta ihanaa että se tuli, en ole ennen nähnytkään ja tuli heti hyvä mieli että kroppa taas toimii!!

Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja pitäkäähän peukkuja että täällä pöllytellään kun mies tulee uupuneena töistä!!
 
myymä
Nyt olen hyvinhyvin itsekäs, enkä ehtinyt lukea teidän uusia juttujanne vielä, ennenkuin tulen kertomaan omat iloiset uutiset!!

Minun paras ystäväni sai viime yönä TYTÖN <3 "pieni" oli jopa 4,5kg ja 54cm. Ei mikään ihan pieni prinsessa ;)
Ja MINUSTA tulee YLPEÄ kummitäti <3

Ja nyt on sitten todistettu, että minun ympärilleni ei synny kuin tyttöjä. Sen jälkeen kun minä sain tyttäreni, syntyi tyttö siskolleni, veljelleni, kahdelle ystävälleni, toinen tyttö siskolleni, ja nyt vielä tämä paras ystäväni sai tytön. Voi tätä prinsessaelämää :p

:heart: :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä