Masuasukki08 Voi itku tuo kohtutulehdus. Toivottavasti lääkkeillä pian helpottaa, jotta ei tartte kauan kärsiä
Kurreliini IHANAA että saitte luvan jo ns. "yrittää" ennen ekoja menkkoja!! Kyllä mua kadettaa kun kaikki muut vaan saa heti yritellä uudestaan kun itse joudun kuumeilemaan vielä yli puoli vuotta ennen yritystä edes
MyAngel Nuo unet on kyllä jänniä ja ite jään kanssa merkitysti hirmuisesti pohtimaan
ja HITSI ONNNNNEA PLUSSASTA!!!! <3
DAnjuska Mä kanssa tykkään kukista, mutta hitto vie kun en osaa pitää niitä elossa :/ Siksi sitten tunnelmoin näin talven pimeeseen aikaan kynttilöillä joka ilta!
Gatsulle myös ISOOOOOSTI onnnnea plussasta !!!
PEr
ämaanemäntä MYÖSKIN paljon plussaonnnea kun se haamu nyt on onnistuttu jo saamaan
Mulle ei oikein mitään uutta. Veristä vuotoa ei siis enää tuu mutta jotain kummaa nestettä kylläkin. Plaah. Loppuisi nyt sekin niin voisin vaikka joskus olla pitämättä sidettäkin...
Viikonloppu oli hitusen rankka, kun olin viettämässä eilen kaverin pikkujouluja. Joten nyt pientä pöhnäoloa pukkaa
Mua pelottaa jo nyt valmiiksi ensi kesä... Se jos aletaan yrittämään yms. Mut vakinaistetaan huhtikuussa tuohon työhön ja koska kyseinen työ vaatii todella pitkän perehdyttämise, ennen kuin sen oikeasti osaa, ei siellä kukaan toivo, että työntekijät vaihtuisivat koko ajan. Joten nyt jo hävettää, että jos kesällä tärppäisikin, niin ilmoittaa heti, että jään äitiyslomalle... KYllähän siinä ehdin olla reilu vuoden kyllä siellä töissä mutta ... huokaus.
Olisihan mulla vaihtoehto, että ei aloitettas yritystä vielä niin nopeasti, mutta kun en vaan malta odottaa tuhottoman pitkään! Tää on sellanen asia mikä vähän ahdistaaa......
Nyt jatkamaan tätä koko päivän pötköttämistä <3