Heissan!
Pahoittelut
ailille,
vaimo85 ja
Dasalille, :hug: . Onneksi tosiaan on tämä palsta, vertaistuki on kaikista parasta. Ystävätkin ovat tietty hyviä kuuntelijoita ja lohduttajia, mutta jos he eivät ole keskenmenoa kokeneet, eivät he kuitenkaan osaa täysin asettua toisen asemaan. Eikä sitä nyt joka nipsauksesta ja napsauksesta kehtaa ystävillekään ilmoitella...Mutta tänne sen sijaan kehtaakin!
Olette todella ihania!
Eliisa80, pidän peukkuja sulle että saat ihanimman synttärilahjan ikinä!
tapsu85, voi kun testit tulisivat tänään ja pääsisit testaamaan jo! On tuo pidättäminenkin rankkaa!
Julietta, jännittävää! Kun testaaminen on mielessä, on niin älyttömän vaikea keskittyä mihinkään muuhun! Koita silti kestä pari päivää, sitten se tuloskin on varmempi...Vaikka tiedän miten vaikeaa se on!
aurinkoenergiaa, pidän jo varpaitakin ristissä, että se sun haamusi tummenisi kunnon plussaksi!
Kaikille plussanneille tsemppiä, vauvaliimaa ja PALJON positiivista mieltä!
ON: Tein koiruuttani eilen ovis-testin, vaikka olin päättänyt että tässä kierrossa (eka keskenmenon jälkeen, ei siis vielä ollut yksiäkään menkkoja), en tekisi. No, testaus vei voiton ja kas kummaa, ovisplussahan sieltä tuli! Hauska tietää että kroppa pelaa ja olin iloisesti yllättynyt, mutta mies on matkoilla pe-iltaan asti, joten heikolta näyttää raskautumisen mahdollisuus tässä kierrossa...Silti, täytyy heti kellistää ukko sänkyyn kun tulee kotiin, on tässä nyt pieni mahdollisuus vielä olemassa! Olis niin mahtavaa tulla heti uudestaan raskaaksi...Se olisi paras joululahja ikinä.
Kävin tänään lääkärissä ja se olikin pikainen reissu. Täällä Englannissa on oma lääkäri -systeemi, ja vasta sen kautta sitten kun on raskaana on kätilön kanssa tekemisissä. Mua ei ultrattu eikä mitään kun kerroin lääkärille negatiivisesta raskaustestistä viikko km:n jälkeen ja nyt positiivisesta ovis-testistä. Joten kaikki on toivottavasti "normaalilla" mallilla kropassa. Paitsi toivottavasti superhedelmällinen olen nyt sitten, niinhän sitä sanotaan että keskenmenon jälkeen voi tulla tosi helposti raskaaksi, kuten
aaprotille onnellisesti kävi!
Mukavaa torstaita kaikille, sehän on toivoa täynnä! =) =)