Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Ääh...kun välillä vaan iskee väkisin surku olo päälle, vaikka sitä menetystyötä onkin tehnyt jo melkein heti plussaamisen jälkeen :/ Ja tuntuu siltä, ettei kukaan läheinen ees oikein ymmärrä mun oloa, kun meni kuitenkin heti niin alussa kesken :( Kyllähän sitä itsekin ajattelee, että hyvä kuitenkin näin alussa eikä sitte muutaman viikon päästä, kun ois jo ajatukseen paremmin tottunut, mutta silti sitä oli heti plussaamisen jälkeen se ilo siitä tulevasta vauvasta ja alkoi miettimään, että kumpikohan siellä masussa on ja minkä näköinen pallerosta mahtaisi tulla. Onneks on nää lapset täällä pitämässä arjessa kiinni. :heart: kun olen muutenkin masennukseen taipuvainen.
Sitä vaan teki niin paljon ajatustyötä jo silloin kun päätti jättää pillerit pois, kun mietti sitä, miten kahden pienen ja yhden koululaisen kanssa sitten pärjää. ja sitten sai sen ajattelun päätökseen ja oli valmis sen pienen vastaanottamaan jos annetaan ja sitten annettiin, mutta vain pieneksi hetkeksi :'( Mutta kaipa sitä kaikella on tarkoituksensa tässä elämässä, niin myös näillä pienillä, jotka vain hetken ovat kanssamme. :heart:

helou

mukavaa viikonlopun alkua jokaiselle!! mitäs meinasitte puuhailla???

Itsellä tosiaan huominen töitä.. aamulla nukuttiin"hiukka" pommiin :headwall:

Eilen illalla nukkumaan ruetessa sain ihme kramppeja, ihan kuin sähköiskuja vasemmalle puolen alamahaa.. kivut vähän vähempinä tämän päivän mut iltaa kohte taas lisii.

Aurinkoenergiaa: Oikein hirmuisen isot onnittelut!! :D :heart: :flower:

Tapsu:
kyllä se viiva sieltä vielä vahvistuu. usko pois! :hug:

Katjuskalle :hug: . itelle (kuten varmasti muolekkin) tulee edelleen semmoisia päiviä jollon vaan haluais itkee. on niin ikävä ja sydäntä puristaa. Mut niin ironista kuin onkin niin eteenpäin täällä on rämmittävä. kovasti jaksuja sulle! :hug:

Lupauduin navetalle illaksi ja nyt nokka tukossa.. :whistle: mut ihan kivaa oli =)
Jouluverhotkin kävin ostaa ja aattelin että jos huomenna töitten jälkeen jaksas niin laittelis ikkunaan.. viimestään itsenäisyyspäiväksi.

Tulkaahan kuulumisia kertomaan :wave:

Iltoja kaikille!

Upeaa, miten paljon täällä on nyt plussanneita plopsahdellut!! Mielettömät onnittelut kaikille! :hug: :flower:

Mä oon viettäny palstalla hiljaiseloa, kun oon reissussa. Oviskin oli ja meni, kun mies sillä työmatkalla. Ei olis tainnu puhelinseksikään auttaa siinä asiassa.. Heh, väsy.. B) Nyt vaan täytyy jaksaa odotella seuraavaa mahdollisuutta, ja sit pääsee edes jännäilemään. Edistystä sekin kai.

Jännäilijöille muuten paljon plussatuulta matkaan!

:whistle:

Toivottavasti Danjuska et ole tulehdusta saanut, ikävää tuollainen pitkä kipuilu. :hug:

Uusille pahoittelut tänne osastolle saapumisesta, koitetaan auttaa toinen toisiamme! :hug: Ja kuten monet jo sanoivatkin, se on varmasti ihan normaalia, että tunteet vaihtelee laidasta laitaan ja kaikki on sallittuja tunteita! Itse inhoan näitä päivittäin vieläkin tulevia katkeruuden tunteita - miksi meille piti käydä näin.. Miksi ei voinut mennä jo alussa kesken kun kerran piti mennä ym.. Mutta kai ne sitten auttaa asian käsittelyä ja toipumista.

Hoh hoijaa, kai sitä pitää nukkumaan päin vääntäytyä.. Halit kaikille, olette upea tuki! :hug:

Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP -/28
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 3/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 5/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 15/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 25/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 26/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 29/40(?)

Haaveissa toinen

Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 10/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 20/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 29/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 30/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 33/26-29

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 11/30-32
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 30/26-28

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 28/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat

Tapsu85

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80

:D kaksi viivaa ilmesty heti tikkuun :D ja nyt on vaan naamalla tollanen hymy
ja niin onnellinen olo, vaikka taustalla vaaniikin aivan hirvittävä pelko, mutta yritän tolkuttaa itselleni että ei se pelkääminen mitään auta, mutta aivan uskomaton olo :D

oireita ei ollu ennen kuukautisten poisjääntiä muita kun tissit vähän arat ja sellasta hassua kipua nivusissa ja pientä polttelua alamahalla ja nyt parina päivänä on ollu repäsykipuja, palelua ja maha sekasin ja järkyttävä selkäjomotus eli hyvin pientä tämä oireilu vielä mutta toivottavasti se siitä pahenee :D

Kiitos ihan mielettömästi kaikille tuesta, ootte vetäneet mut uskomattoman monesta suosta :hug: kaikille

epsu meiän neidillä oli tossa vähän aikaa sitten kans aivan kamala kausi joka kohdistu just muhun, aivan hirveitä tappeluita mutta nyt on alkanut taas pikkuhiljaa rauhottuun, kyllä se siitä vaikka välillä hermoo kiristää ja paljon :hug:

danjuska toivottavasti selviää pian kipujen syy, inhottavaa tollanen :hug:

perämaan emäntää unohdin onnitella, paljon onnea ja toivottavasti tavataan odotuspuolella kun joskus täältä uskallan sinne kurkkia =)

katjuska pahoittelut kokemastasi ja tervetuloa joukkoomme :hug:

tapsu toivottavasti tilanne selviää pian ja positiivisesti =)

en kyllä parempaa synttärilahjaa olisi voinut toivoa ja huominen olis ollu aivan kamala päivä ilman tota plussaa, olisi meidän pienen laskettuaika :'( mutta tää tieto helpottaa kyllä sitä surua
en itedä pitäiskö ensviikolla tehdä vielä varmistustesti jollain kunnon testillä kun tuo oli vaan fastest- liuska vaikka kyllä sekin selkeeltä vaikuttaa, no ehkäpä
aivan ihanaa kun näin monta plussas yhtäaikaa, saadaan tutulla porukalla jatkaa juttuja ja toivon niin kovin että kaikki muutkin täältä saa pian plussat
mutta jos nyt lopetan tän höpötyksen ja lähden hommiin :wave:

Eliisalle valtavan paljon onnitteluja :heart: :D

Teitä plussanneita on kyllä nyt tosi paljon =) hyvä hyvä...toivottavasti ois tarttuvaa sorttia :D Millä sitä oikeesti malttaa odottaa niitä menkkoja |O tahtois heti päästä yrittämään taas :ashamed:

Eliisa80 Oikein paljon onnea ja vauvalle tarrasukkia :flower: ja hyvää syntymäpäivää myös, ymmärsin, että se on tänään. :) Ihan selviltä nuo sinun alkuoireetkin kyllä kuulostavat. :hug: huomisen lasketunajan vuoksi. Se varmasti mietityttää näistä hyvistä uutisista huolimatta.

Täällä on meneillään kyllä upea plussa-aalto. Sitä vaan toivoo, että pääsisi itsekin siitä mahdollisimman pian osalliseksi. Huomasin tällä viikolla, että meidän asuinrappuun on ilmeisesti muuttanut paljon lapsia, kun alhaalla on jatkuvasti kolmet lastenvaunut/rattaat. Aikaisemmin näkyi korkeintaan yhdet. Välillä se vetää omaa mieltä matalaksi, kun mietin, missä vaiheessa raskaus jo olisikaan (tänään olisi tasan rv 18). Mutta ehkä se olisikin ollut liian helppoa, sillä raskauduin heti ensimmäisestä yrityskierrosta.

Viikonloppu menee lähinnä siivoillessa ja ulkoillessa. Mies on muutoin melkein koko viikonlopun töissä, mutta illalla päästään sentään moikkaamaan paria kaveria. Tosin sekin vähän jännittää, sillä en ole nähnyt heitä vauvan menetyksen jälkeen.

Eliisa80: Onnea kauhean paljon!!!! tästä tulee kilokaupalla tarriksia sulle synttärilahjaksi!!! :flower:

Sitten omaa napaa... Mua ihmetyttää nyt ihan niin etten nukutuksi saa... Selkää särkee, mahaa jomottaa... tuntuu että ihanku siel ois joku pallo tms... Yskää on ja ainakun tulee yskänpuuska, niin se tuntuu tuolla alamasulla. Ihankun vähän aristais kohtua tms....

Onko kellään ollut samanlaista? Viittaako tuo nyt johonkin tulehdukseen vai tätiin? Ennen ei oo tommosta ollu. Plussasta en enää jaksa ees haaveilla. Kähinnä tuosta jomotuksesta ja kipuilusta tulee mieleen km-kipuilut. :( :( :(

Julietta: vaikket plussasta jaksakaan haaveilla, niin nuo kuulostaa ihan samoilta oireilta, mitä mulla oli raskaudessa. Eli yskiessä tuntui alavatsassa ja sitten ihmeellisiä jomotteluja vatsalla. Milloinkaan muulloin ei mulla tuollaisia tuntemuksia ole ollut. Pidän sulle peukkuja! :)

moro

Eliisalle suuren suuret onnittelut ja paljon tarroja matkaan!! :D :flower: :flower:

Tätiä ei näy.. vielä. mut oireita on. Ärsyttää kun on ruennu venyttää tuloaan. enne ollut kyllä aika tarkalleen kierto tuon 29pv. aamulla testasin negan joten ei auta kun odotella.

Julietta: Tovottavasti sulla tuo kipuuilu johtuu jostain aivan muusta kuin menkoista ;)
Itellä ollut juuri tuon tyyppidtä kipuilua kauhean kovana :( aivan kuin kohtua aristaisi ja repisi. pitänee maanantaina tk:hon soitella.. toisaalta toivon että kivut johtuis vaan tuloillaan olevasta tädistä mutta kun niitä on jatkunu jo puolitoista viikkoa. |O

nyt ei jaksa muuta.. rankka työpäivä takana.

hei vaan taas kaikki vanhat pinoilu tutut..

ajattelin teillekin tulla kuulumiset kertomaa kun luin tuossa taas jutustelujanne ja ku oon aijemminkin noita kuulumisia kertonu tännekin puolen...
eli meille tuli pieni poika 10.11.07. Rv31+1 kiireellisellä sektiolla syntyi,napanuorablokin ja istukan vajaatoiminnan vuoksi ja siksi kun ei kestänyt supistusia vauva,kun synnytys käynnisty.. painoa oli 1210g ja pituutta 38,5cm,pisteitä jaettii pojalle 9/9

minun taustalla oli siis noita keskenmenoja 4 ja tässä raskaudessa toinen kaksosista meni sit ihan alussa kesken, eli 5km kaikkiaa.. syy löytyi myös nyt asiaan,kye minun kohdalla niistä tukostaipumuksista mitä epäiltii jo 3km yhteydessä sillo. ihmettelen vaan suuresti et miten voi olla tuo ukos homma, kun sehän oli mukamas ni kamalan hyvin ja loppuu asti tutkittu enenn tätä raskautta?? noh nyt edetää niin et lisää tutkitaa asiaa et ollaan viisaampia sit mahd seuraavassa raskaudessa.. ihmetyttää myös se et napanuoran ja istukan heikon virtauksen lisäks mulla omassa kohdun päävaltimossa jotain häikkää ja sitäkää ei olla mukamas aijemmin huomattu? eli tod näk meidän km ainakin 3olisi jäänyt pois kokonaa jos olisi sitä klexan hoitoa käytetty... :eek:

mutta nyt kuitenkin se vuodesta 2004 asti oleva unelma on vihdoin täyttyny ja poika on maailmassa.. :heart: pitkä ja kivinen oli tie tähän, mut nyt oon niiiiiin onnellinen siitä ettei tullu heitettyä hanskoja tiskii vaikka kuinka meni mehtään ja itkettii monet itkut.. :whistle:

me toivotamme teille kaikille entisille pino tovereille huimasti plussa onnea ja jaksamisia yrittämiseen, älkää luovuttako,koska näköjää paljon on pahaa tapahduttava joillekin ennen kuin se kauan odotettu ja toivotu tulos saavutetaa... :heart:

tässä teille vielä linkki missä voi poijaan kuvia käydä kurkkii jos jota kuta kiinnostaa... http://irc-galleria.net/archive.php?nick=krisu44&image_id=70527658&album_id=1752569

hyviä joulun odotuksia ja miljoonasti plussa onnea kaikille.. ++ :whistle:

peikko ja mico-poika tasan 3vko

ONNEA ELIISA!!!
Paljon tarriksii pienelle ja sulle onnellista odotusta!!

Vaimo85 nyt olet listassa =) anteeksi että olin unohtanut sut sinne laittaa.. :ashamed: Sen siitä saa kun on sama pää kesät talvet

Pikkupeikko sylin täydeltä onnea pienen pojan vanhemmille!!!

Tulin kertomaan teillekkin että eilen oli alkuraskauden ultra ja siellä näkyi kaksi pientä sykkivää sydäntä :heart: :heart: ,tällä hetkellä olo on aika epäuskonen ja epätodellinen,kuljen typerä virne naamallani koko ajan ja mies samoin.Löytyi myös selitys tälle miun karseelle ololle.
Nyt vaan toivomme että kumpikin pieni pysyy matkassa mukana loppuun asti.

Kiitos teille olette olleet aivan ihana tuki ja turva,olette kiskoneet minut monesta suosta ylös ja toivon että tapaan teidän kaikki tuolla odotus puolella kohta puoliin joten paljon +++++++++++++++++ :whistle:

Onnea plussanneille :flower: :flower:

Lämmin osanotto uusille tulokkaille :hug:

kiitos kaikille onnitteluista :hug:

pikkupeikko onnea pienen pojan syntymän johdosta ja kaikkea hyvää jatkoon =)

äitee mä jotenkin arvasin ton kun oon lukenu sun kauheesta olosta :D kaksin verroin onnea sinne, ihanaa =)

mulle tuli joku epäuskon hetki tuossa aiemmin kun jostai luin että herkät ja halvat testit antaa vääriä plussia, mutta ei kai oireita olis ja kuukautiset ois jääny pois jos se ei oikee plussa olis, kaikesta sitä pitääkin huolehtia :headwall: =)
mutta nyt öitä :wave:

Eliisa80 Onnea plussasta ja kaikkea hyvää odotukseesi!

pikkupeikko Paljon onnea pienestä pojasta ja voimia sairaala-aikaan! Niin reippaasti pikkumies jo katseli ympärilleen :)

Äitee2 Tuplaonnittelut! On varmasti aluksi shokki kuulla odottavansa kaksosia =) Toivon sulle kaikkea hyvää odotusaikaasi!

(.) Vuoto on runsastunut nyt melko lailla. Ilmeisesti menee noin eli välillä on pientä tiputtelua ja sitten taas vuotaa enemmän. En kyllä yhtään jaksaisi enää tuota vuotamista, ainakaan näin runsaana :/ Onneksi maanantaina otetaan se pvk, näkee sen hemoglobiininkin sitten. Voi olla, että joudun syömään tuplamäärää sitten. Väsynyt olen kyllä ja jotenkin nuutunut olo koko ajan.

Kaikille mukavaa viikonloppua ja testaaville plussatuulia!

Taas oli paljon plussanneita - onnea teille kaikille tasapuolisesti! =)

Pikkupeikolle onnittelut suloisesta pienestä pojasta. Hän halusi syntyä sitten jo heti isänpäiväksi :) . Voimia ja jaksamisia sairaala-aikaan. Toivottavasti pienenne kasvaa nopsaan!

Äitee Vau! Kahdet sydänäänet! Paljon tarriksia molemmille vauvanaluille!

Tänne tuli täti kylään viime sunnuntaina :( . Mulla oli vaikka mitä oireita (palelu, kipeät rinnat, mahasta vihloi yms.), joten aika korkealta tipuin. Vuosin 5 päivää, mikä on poikkeuksellisen paljon mulle. Eilen mulla sitten vuosi reilusti toisesta rinnasta maitoa niin tein sitten vielä tänäänkin testin, ja negaahan se näytti. Mutta toisaalta hyvä, että nyt tuli sitten ihan kunnon menkat ja kaiken lisäksi ajallaan ilman lääkkeitä, kun ekat keskenmenon jälkeiset kuukautisethan mulla tuli tuli terojen avulla. Nyt ostin sitten greippimehua limakalvoa vahvistamaan, toivottavasti toimii :whistle: .

Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP -/28
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 5/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 6/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 16/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 26/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 27/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 30/40(?)

Haaveissa toinen

Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 8/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 11/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 21/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 30/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 31/-

Haaveissa kolmas

Katjuska-78 29v.......KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 12/30-32
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 31/26-28

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 29/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat

Tapsu85

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85 *poika 11/07*
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
Aurinkoenergiaa
Eliisa80

pikkupeikolle perheineen onnittelut suloisesta pojan pallerosta :heart: :flower:

ja Äiteelle tuplaonnittelut :heart: :heart:

Berrylle voimia vuotelun kanssa :hug: mulla kans loppui vuoto välillä ja sitten alkoi taas tosi runsaana uudestaan... nytkin sitä miettii, että olikohan se jo tossa vai vieläkö alkaa vuotelemaan.

Sonjalle pahoittelut tädistä :hug: joskos tää kierto ois se onnenkierto ;)

Mä näin viime yönä niin karmivan unen :x Aamulla oli ihan huojentunut, kun poika melskas sängyssään...näin sellaista unta, että menetin hänetkin :'( mutta onneks oli vaan unta, vaikka en mä haluis tollaisia unessakaan nähdä :/ Onko muilla ollut selkeitä painajaisia lapsiin liittyen km:n jälkeen?

pikkupeikolle onnittelut suloisesta pojasta! :heart: Rankkaa on teilläkin ollut, mutta onneksi nyt saitte palkinnon. =) Toivottavasti nyt todella niihin keskenmenoihinkin löytyy selitystä, niin jatkossa voisi sitten olla helpompia raskauksia.

Äitee2 Oikein paljon onnea tuplaodotukseen! :flower: Mahtava juttu!

Sonjalle :hug: tädin vierailun johdosta. Mutta hyvä kuitenkin, että tuli ihan luonnollisesti. Ja monen olen kuullut väittävän, että plussakiertoa edeltävässä kierrossa oli kauheasti oireilua... :whistle: Jospa tästä sitten tärppäisi!

Epsukka: mulla noi kiertopäivät laahaa yhden jäljessä. Pystytkö korjaamaan huomiseen listaan, että sitten olisi jo menossa 6/28? Kiitos ahkeralle ylläpitäjällemme! :flower:

Omaa napaa sen verran, että vuoto loppui käytännössä jo perjantaina. eli täti on lyhentynyt käytännössä vähän reilun kahden päivän pituiseksi. Edellisen kerran tärppipäivät olivat jo noin 12 kp:n tienoilla, joten sitä lähestytään kovaa vauhtia. :)

Katjuska-78: Mulla ei juurikaan ole ollut painajaisia RK:n jälkeen. Sen sijaan sitä ennen, koko alkuraskauden ajan, näin aivan hirvittävästi painajaisia, vastaavaa ei ole koskaan ennen tapahtunut. Mutta kun vauvan kehityshäiriö havaittiin, niin siihen loppui mun painajaiset. Olin ilmeisesti kokoajan niin ahdistunut ja aavistelin alitajuisesti ongelmia - tosin ongelmiahan oli paljon raskauden aikana. Diagnoosi oli siinä mielessä helpotus, että selitys ongelmiin saatiin, mutta muutoinhan se oli kuin taivas oli pudonnut niskaan.

Kiitos Katjuska ja Tinkatar haleista! Juu, jospa se tärppi kävis sitten tässä kuussa ja oireilin jo valmiiksi ;) .

Katjuska Mä näin alkusyksystä kauheita painajaisia siitä, että meidän vajaa 3-vuotias esikoinen katosi johonkin, ja välillä jouduin käymään yöllä tarkistamassa onko hän paikalla. Keskenmeno ja oma töihin paluu ja pojan päiväkotiin meneminen kaikki samaan syssyyn eivät varmaan olleet mikään paras yhdistelmä. Meillä vielä kaavinta ja päiväkotiharjoittelu osuivat samalle viikolle. Mutta muuten kyllä töihinpaluu on ollut hyvä juttu ja saanut ajatukset muualle kuin oman navan ympärille.

Jopas mä nyt innostuin, ihan kahdesti kirjoitin saman viikonlopun aikana :kieh: Plussatuulia kaikille!

moi

Julietta: :hug: :hug: En oikein osaa muuta sanoa.

Itsellä myös hivenen pettynyt olo vaikka en uskonutkaan että raskaana olisin. kivut jatkuvat edelleen, tätiä ei näy. Huomenna soitan tk:lle. kuitenkin jo melkein 2viikkoa kovat kivut olleet.
Palelee koko ajan mutta kuumettakaan ei ole joten tuskin ainakaan mitään kovaa tulehdusta on. Kyllähän se kuumeen muuten nostas.

Äiteelle
oikein paljon onnea tuplista!! tuuhhan aina välillä kertomaan kuulumisia! :flower:

Mites Tapsu??

Ja kuinka jakselee Tuizu?? :wave:

niin ja Pikkupeikolle täältäkin onnittelut pikkuisesta!!! :flower:

nytpä ei tällä erää taas muuta.. viluttaa ja väsyttää.. huomenna ois taas oltava ylhäällä 5.15 |O kiinnostaa....

Täällähän on tullut paljon iloisia asioita viime päivinä!

Dasale, vaimo85 ja aili: Tervetuloa minunkin puolesta. Meitä marraskuussa keskenmenon kokeneita oli kyllä ihan liikaa. :'(

Pikkupeikolle Onnittelut koko sydämeni pohjasta, vaikka emme edes tunne. Kaiken kestämänne jälkeen suuri lahja, että poika on maailmassa. Toivotaan, että kasvaa ja vahvistuu ja pääsee pian kotiin.

Äitee Kovasti onnitteluja. :heart:

Eliisa80 Ihanaa! Nyt vaan ihanaa odotusaikaa.

Julietta :hug: Kovasti jaksamista! Kyllä se plussa vielä tulee.

Itse olen ollut viikon toisella paikkakunnalla töissä ja töitä on tullut tehty klo 8-22 ja vielä flunssan onnistuin saamaan. Ihan uupunut olo. Olen kuitenkin saanut ajatuksia km:sta pois. minä olen puhunut monen kanssa aika avoimesti ja on tuntunut lohduttavalta kuulla, kuinka moni on kokenut saman ja km:n jälkeen on saanut sitten monta tervettä lasta.

Vuotokin loppui jo torstaina, joten yhteensä kesti vain n. 10 vrk. Viime maanantaina ultralla tarkistettiin kohtu ja jo silloin oli tyhjentynyt. Selvisin sitten onneksi edes helpolla lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Jälkitarkastus aikakin peruttiin, kun ultrassa viime viikolla tilanne oli niin hyvä.

Nyt kaipaisin teidän tietoa ja apua: Kun vuoto on lakannut pari päivää sitten, uskallammeko jo kokeilla petipuuhia? Pelkään tulehdusta. Mitään oireita ei ole kyllä. Ja kun puhutaan, että olisi hyvä odottaa yhdet kuukautiset, tarkoittako se, että sitten kun kuukautiset loppuvat voisi alkaa yrittämään, vai pitääkö odottaa se koko kierto ja sit vasta sen jälkeisistä kuukautisista? Sekavaa tekstiä, toivottavasti joku ymmärsi.

Suru on väistynyt ja raskaus on jo ikäänkuin unohtunut. Johtuu ehkä siitä, että olen vain tehnyt töitä koko viikon. Haluaisin vaan taas olla raskaana.

Kaikille oikein paljon plussaonnea ja pikkuisille masuissa paljon voimia, että, pysyvät matkassa. =)

Yhteistyössä