Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Ihanaa! Kiitos kun toivotatte minut näin tervetulleksi! Olen tosiaan vielä kotona sairaslomalla ja nettiä on tullut selailtua paljon ja luettua kaikki mahdollinen aiheeseen liittyvä. Ja nyt päätin vihdoin kirjoittaa tänne, vaikka koskaan aikaisemmin en ole tämmöisiin keskusteluihin osallistunut. Jotenkin vaan tuntuu niin helpottvalta jakaa tätä asiaa sellaisten kanssa, jotka todella ymmärtävät, mistä on kysymys. :hug:

Toivottavasti tämä tästä muuttuu vielä iloksi meidän kaikkien kohdalla :heart:
Kyllä varmasti muuttuu, haluan uskoa!
 
aili minunkin puolestani pahoitteluni sekä :hug: ! ja tervetuloa mukaan! olemme kaikki samassa tilanteessa ja ymmärrämme enemmän kuin hyvin miltä sinusta tuntuu. tiedän että tällä hetkellä sinulla kaikki aika sumun peitossa. meillä ei myöskään ehditty sen kummosemmin kuumeilla vauvasta vaan se "vaan sai alkunsa" kierukan poiston jälkeen. mutta samalla kun sen viivan näki siinä testissä sen koki omakseen. ja sen menetyksen jälkeen sitä vasta kuumeileekin. kukaan muu kuin vastaavan kokenut ei voi ymmärtää mitä sitä läpikäy näinä päivinä.

masukki :wave:
 


Milba, Sain varhaisen keskenmenon elokuussa, rv 6 plus jotain. Elimistöni mielestä ne olivat kuitenkin kuukautiset, sillä ihan tunsin ovulaation niihin aikoihin, milloin sen olisi kuulunutkin olla, jos km olisi ollut normaalit kuukautiset.

Tulin raskaaksi tästä kyseisestä kierrosta. Kuukautisia ei keskenmenovuodon jälkeen tullut ollenkaan. Ultralla määritelty laskettu aika on hyvin sama kuin mitä olin itsekin ovulaation perusteella laskenut.

Nyt menossa kolmastoista rv, eikä mitään vuotoja ole ollut. Noin alkuraskaudessa tapahtunut km ei ollut laittanut kohtua koville ja gyne sanoi, että seuraava saa tulla kun on tullakseen. Ainakin minun kohdallani piti paikkansa, että km:n jälkeen elimistö oli otollisessa tilassa uudelle raskaudelle. Menemättä sen enempää yksityiskohtiin, tuntuu että suunnilleen pyhästä hengestä tulin nyt raskaaksi... Ja aiemmin kun se on ollut niin hankalaa -tämä on 4. raskaus, eikä vielä yhtään synnytystä.

Plussatuulia kaikille!
 
Olen taustalukija, epäselvä kohdunulkoine hoidettiin metotreksaatilla kuukausi sitten.
Kysyisin teiltä tietäjät ja saman piikin saaneet, kauanko teitä on kehotettu pitämään taukoa uuden yrityksen aloituksesta? Virtaako solumyrkyt miten kauan elimistössä?
Lääkärit eivät selittäneet minulle asiaa sen tarkemmin ja poissa tolaltani kun olin, asia jäi kysymättä.

Nyt kun vuoto on loppu, tekis jo mieli saada hommat uudelleen käyntiin. Varsinkin kun joku täällä kertoi lääkärinsä kannustaneen yrityksen jatkamiseen samantien.
Kiitän vastauksistanne jo etukäteen, olette olleet avukseni jo nyt teitä 'salaa' lukiessani. :wave:
 
helou

puut liierissä ja koira lenkillä käytetty :D
nyt voikin sitten loppu illan vaan lorvailla :LOL:

ailille suuret pahoittelut ja lämmin :hug: tervetuloa joukkoon!

hienoa että Arskaenergian viiva tummentunut :D

Miikkis: Voi kiitos ihanainen kysymästä =) olo ihan ok.. taidan odotella ensiviikon alkuun ennen kun soitan lääkäriin jos kivut vielä jatkuvat.. Jos nämä tosiaan on vaan tavallista kovempia menkka kipuja.. ehkä elimistö vielä palailee normi tilaan kun edellinen kiertokaan ei ollut normaali.
aamulla kun töihin ajelin niin oli aika kipeä ja koko iltapäivän on jyytänyt kohtua ja molempia m.sarjoja.
Hienoa että teillä etenee asiat noin nopsaan =) luottavaisella mieellä vaan eteenpäin :D

Epsutille suuren suuri :hug: ja kiitos kun tuota listaa jaksat päivitellä =)

oukhei mut jos kipasis alakertaan noitten omien miesten seuraan.

reilun viikon päästä juhlitaankin sitten poitsun synttäreitä.. joko se on jo 2v.. :heart: :eek: :'( vastahan se oli ihan kiinni tississä :D
 
Aurinkoenergiaa, meilläpä onkin aika samanlaiset fiilikset =) Minäkään en tahdo millään uskoo todeks tätä :D eka tein apteekin oman testin kun menkat jäi tulematta ja sain sen haamun, sitten tilasin mammaksin ei-herkkiä ja sain jo tummemman viivan...mutta kun se ei ollu samanlainen kun kontrolliviiva, paitsi sit sen 5min. testiajan jälkeen! Grrrr :LOL: miten päin tässä nyt pitäs olla...
Sit noi vihlonnat on mullakin tullu kehiin, ja enemmän vasemmalla puolella.
Eka ultra on parin viikon päästä niin sittenpä sen näkee mitä tuolla masussa tapahtuu =) peukut pystyssä!

Oon koittanu tsempata että en pelkää joka vessakäyntiä ja mietin että kaikki menee kyllä hyvin. Oon kyllä aika hyvin onnistunutkin ;)
 
Jemina: Aivan älytöntä käytöstä oot saanut!!
Pistää vihaksi sun puolesta!


Aili: Niin kurjaa...
Olen pahoillani menetyksestäsi
Tervetuloa joukkoomme suurenmoiseen!


Miikkis-muru: Myös mulla jää varmasti aina tuo lokakuu kummittelemaan mieleen, kun la olisi pitänyt olla silloin :ashamed: Nyt toivotaan että hoidot tepsivät nopeasti, ja ilmoitat pikapuoliin ilouutisia =) Iso tsemppaushali!


ON: Tänne ei ihmeitä. Väsy on kova

Tänään piti olla vp, mutta jouduinkin iltavuoroon menemään. Vapaa päivä siirtyikin sitten neljällä päivällä eteenpäin...


Oireettomuudesta kärsin :/ Ei nimittäin ole niin paljon vielä tullut mitä enkelin aikana. Mutta uskon että sekin vaikuttaa, että synnytyksestä on aikaa vasta 5½kk. Ja toki joka raskaus on erilainen.

Toivotaan ettei se kuitenkaan ole vielä tässä vaiheessa kovin paha merkki
ollaanhan tässä vielä ihan super-alussa... :/
 
Aili :hug: ja pahoittelut keskenmenon johdosta.

MyAngel Eihän se oireettomuus koskaan ole mikään paha merkki, sillä eri ihmisillä voivat oireet vaihdella todella huimasti eri raskauksien välillä. Juuri tänään juttelin kaverini kanssa, jolla eka raskaus oli ollut todella oireellinen ja vaikea, kun taas toinen oli ihan oireeton ja helppo. Joten älä nyt siitä ota lisästressiä.

Omaa napaa sen verran, että nyt on kp 1/28. Jännäily osuukin sitten joulunpyhiin, joten lienee helppo arvata, mitä toivon lahjaksi. :) Mutta toki tämä on vasta ensimmäinen kierto RK:n jälkeen, joten ei pidä liikoja toivoa.
 
Aili olen pahoillani että olet joutunut keskenmenon kokemaan
Kovasti voimia sinulle
Olet lämpimästi tervetullut kohtalosisarten joukkoon :heart:

Danjuska ei kestä kiitellä, mielelläni tuota listaa edelleen päivittelen
Vai on teidän poitsulla pian synttärit ja 2v tulee täyteen, niin se aika rientää. Pitäkäähän kunnon kemut sitten


MyAngel yritä nyt olla vain rauhaisin mielin siellä.
Kaverillanikin joka 2kk sitten pojan (mun kummipojan :heart: ) sai, oli ihan oireeton raskaus ja silti kaikki oli hyvin. :) Tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty, mutta yritä silti


ON Kait jonkinlaista palstaväsymystä tässä poden kaiken muun väsymyksen lisäksi, mutta eiköhän tämä tästä ohi mene. On vaan vähän sellainen blaaaaaah
olo. Muutes kaikki ihan hyvin täällä itärintamalla. Ens maanantaina on sitten vuorossa seuraava testi, progesteroni, sitä odotellessa... :whistle: Voikaahan murut hyvin
 




Haaveissa esikoinen

Aili...........................KM 11/07
Juuliai......................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
Kaa 29v...................KM 11/07
Diodium...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Jemima....................KM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Tinii 21v HKI.............KM 02/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 1/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 3/-
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07............................KP 13/-
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 23/32
Julietta......................KM 09/07............................KP 24/28
Siilura......................KM 10/07.............................KP 27/40(?)
Syksyinen haave....KM/KU 10/07.........................KP 46/28
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 59/-

Haaveissa toinen


Milba.......................KM 10/07
Äippä0806..............KM 10/07
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Orchid.....................RK 06/07..............................KP -/28-30
Dasale....................KM -/07, -/07.......................KP 8/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.....KP 18/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 27/-
Tapsu85..................KM 09/07.............................KP 28/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 31/26-29

Haaveissa kolmas

Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 9/30-32
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 28/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07...................KP 29/25-27
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 37/-

Haaveissa neljäs

Masukki08.................KM 11/07
Zelda.........................KM
Berry76.....................KM --/07...............................KP 26/-

Haaveissa viides

Viidettä haaveillen....KM 10/07
Tilly...........................KM --/07, 10/07

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v..KM 08/07........................KP -/-

Haamuilijat


Tapsu85
Aurinkoenergiaa

Plussanneet



Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
Tuutikki
Mouse
SatuKa
MargeSimpson
Nättitähti
Äitee2
Eevarouva
Neitikevät
Bee
Minda
Gatsu
MyAngel
Perämaan emäntä
 
Iltoja... Mies vielä töissä.... plaah... mä oon riekkunu tääl netissä jo varmaan 3h....

Pahoittelut uusille! :hug:

Onnea plussajille!! :flower: oon aikas kade!!!

Mä en millään ilveellä jaksais odotella maanantaita... Silloin vois testata... uskaltaisinkohan jo perjantaina yrittää testata... jos sais vaikka jonkun haamun....... Kuviteltuja raskausoireita on vaikka muille jakaa... :D On lämpöä, kurkkukipuilua, mahanippailuja, ja täytyy tunnustaa että pohdun nipukkaakin on kopeloitu.... En vaan löydä sitä enää millään, joten ylhäällä on... Sekin toisesta ketjusta bongattu ns. oire... niin ja päänsärkyäkin on.... Keksisinköhän vielä jotain muuta.... :whistle:

Ottakaa mut sitten kiinni, jos tipahdan korkeelta...

Anteeksi omanapa, mutta pakko vähän purkaa tätä innostusta, kun miestäkään ei ole täällä näkyny ja vaikka toi kisuli jotain ymmärtäis niin ei se osaa vastata mulle...

MyAngel: Sitähän aina sanotaan että jokainen raskaus on erilainen. Ja varmasti ihan tottakin. Km-raskaudessa vaan oli mullakin niin varmat oireet, että jos ne puuttu seuraavasta, niin olen varmasti sekoamispisteessä.

 
aurinkoenergia toivottavasti haamu sieltä vielä tummenee :wave:

täällä edelleen pienoista jomotusta mahaan ja selkään tosin ei niin paljon kuin sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. tänään soitan sille terkkarille jospa pääsisin varhennettuun ultraan. tosin toinen neuvolatäti puhu jotain et vuoden alusta niin kaikki odottavat menisivät kuopioon ultraan. (parempi ultrahan siel onkin kun homeisessa tk:ssa :whistle: )
mut päivänjatkot kaikille
:wave:
 
Taidan tulla tänne teidän puolelle kuumeilemaan.

Kovasti olisi pieni nyytti toiveissa, mutta ei se aina tulekkaan kuin tilauksesta..Todellisuus iski ensimmäisen kerran päin kasvoja tänä keväänä..rv 10+3 todettiin keskeytynyt keskenmeno ja siitä lääkkeeliseen tyhjennykseen. Putosin korkealta ja lujaa..
Uudelleen raskauduin tänä syksynä, mutta sekin meni kesken, rv 6+5 alkoi verinen vuoto. Kohtu tyhjeni itsestään täysin tyhjäksi, mutta tulehtui silti. Söin kaksi antibioottikuuria, kroppa meni niistä ihan sekaisin..
Nyt elimistö on palautumassa normaalitilaan, ensimmäiset kuukautiset loppuivat juuri ja olen taas pää pystyssä valmiina seuraavaan yritykseen =)

Yksi ihana tuholainen meiltä jo löytyy vuosimallia 05 =). Poika antaa kyllä kummasti voimia jaksaa eteenpäin!

tällähetkellä menossa kp 8/23-28...nyt kierto varmasti venyy yli 30 päivän..

kovasti voimia täällä kuumeileville..ei ole helppoa ei..
toivottavasti saadaan plussat pian tikkuun ja pikkuinen pysyy matkassa loppuun saakka=)
 
Pahoittelut dasale!

Voi Julietta! Olisikohan nyt tärpännyt!!! Koska aiot testata?

Täällä ei ole mikään muuttunut miksikään, samat oireet. Äsken huomasin että lämmötkin on koholla, n. 37. Tänään ehkä tulee testit, niin katsotaan, että vieläkö on vaan viivanpaikka. Tuskaisena täällä pidätän vaikken ole edes varma, että tuleeko tänään vai huomenna :LOL: On tämä rankkaa touhua tämä kuumeilu :LOL:
 
Kiitos kaikille lohdutuksista! :hug:

Yksi pieni korjaus. Minulla on tosiaan toiveissa vasta ensimmäinen lapsi. Siksi tämä ehkä tuntuu jotenkin vielä pelottavammalta, entä jos sitä lasta ei tulekaan koskaan... Kättärillä lääkäri myös totesi, että toinen munasarjani on polykystinen, ikinä en ollut tuollaisesta kuullutkaan. Lääkäri vain kuittasi asian, että se voi vaikuttaa lastensaantiin, jos lisäksi on ylipainoa, mutta että minä olen tullut normaalisti raskaaksi. Kotona sitten googleen kirjoittamaan tuo termi ja lisää itkua :( No nyt olen vähän piristynyt, minulla ei kumminkaan ole muita PCO-oireyhtymään liittyviä oireita: kuukautiset ovat aina olleet melko säännölliset, ylipainoa tai iho-ongelmia ei ole ja raskaaksi tulin kolmannesta yrityskierrosta. Toisaalta olen nyt alkanut miettiä, että ovulaation tunsin selvästi vain tuossa raskauteen päättyneessä kierrossa, että jos ei sitä muissa kierroissa ole ollutkaan. No jälkitarkastuksessa lääkärissähän tuo sitten selviää kai. Tekisi niin mieli soittaa vielä sinne Kätilöopistolle ja kysellä lisää tästä ja muutenkin tuosta toimenpiteestä, mutta en tiedä, jäi vähän sellainen olo, että siellä ei tehdä yhtään enempää kuin on pakko.

Miikkis Katsoin profiilistasi, että sinulla on todettu tuo PCO.. Jaksaisitko kertoa, mitä se käytännössä tarkoittaa?

Dasalea, kamalaa, että olet joutunut kokemaan tämän jo kaksi kertaa!!
Onneksi olet ko toipumassa. Paljon jaksamista sinulle! :hug:

Mukavaa päivää kaikille! Olette ihania!
 
Dasale olen kovin pahoillani :( :hug: Olet lämpimästi tervetullut joukkoomme :heart:

Aili anteeksi, meni vahingossa väärään kohtaan sun nimesi :ashamed: Olin laittavinani sen esikoista kuumeileviin.. Hyvä kun huomautit. :)
 
hyvin varovasti kurkkaan täältä piilopaikastani............

hurjan paljon onnea arska :heart: ja toivottavasti tapsullakin vahvistuu =)

tervetuloa vaimo85, aili ja dasale ja pahoittelut että tänne jouduitte :hug: :hug:

piiloilen siis siksi ettei se kutsumaton vieras tänne löytäisi ja samalla toivon kovasti että saisin lauantaina syntymäpäivälahjaksi hyvin positiivisen lahjan aamusella :D jännittää niin etten meinaa housuissani pysyä, iiiiiiiiiiik
kaikille ihanaa päivää :wave:

niin ja mulla kans noita poltteluita ja kramppeja koko eilisen päivän ja tänäänkin vähän ollu
 
Dasale, vaimo85 ja aili, suuret rutistukset ja :hug: Olen tosi pahoillani teidän puolestanne. Mutta tänne kirjoittaminen on ainakin itseäni auttanut ja täällä on vaan aivan mahtavia ihmisiä! :heart: Kiitos vielä kaikille siitä tuesta ja lohdutuksesta, mitä jaksatte antaa.

Aili ja vaimo85, meitä kesäkuisten puolella olleita on täällä kyllä aivan liian monta eli tämän on joutunut läpikäymään ihan liian moni meistä, mutta toivotaan että nyt sitten täältä vaikka yhdessä pinnistettäisiin sinne odotuspuolelle takaisin jossain vaiheessa. Kaikille teille kovasti jaksamista ja paranemista. Se vie aikansa, mutta uskotaan silti, että asiat kääntyvät vielä hyviksi ja pääsemme iloitsemaan uudesta odotuksesta ja pienestä vaavista. :heart:

Kurreliini
 
ultrassa käyty,viikkoja on 7+2. ainoa mieltä askarruttava on se kun lääkäri mainitsi tuosta ruskuaispussista,joka on hiukan epämääräisenmuotoinen. näin lukee vielä tuossa paperissa. tarkastus pitäisi tehdä n.rv11 jolloin niskapoimu-uä. nyt mietityttää,se ei välttämättä tarkoita mitään mutta tietenkin pelkään että tapahtuu jotain kamalaa,eli alkio ei kehity tms. en oo löytäny netistäkään tietoa tälläisestä.

onnea kaikille plussanneille! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tapsu85:
Pahoittelut dasale!

Voi Julietta! Olisikohan nyt tärpännyt!!! Koska aiot testata?

Täällä ei ole mikään muuttunut miksikään, samat oireet. Äsken huomasin että lämmötkin on koholla, n. 37. Tänään ehkä tulee testit, niin katsotaan, että vieläkö on vaan viivanpaikka. Tuskaisena täällä pidätän vaikken ole edes varma, että tuleeko tänään vai huomenna :LOL: On tämä rankkaa touhua tämä kuumeilu :LOL:

Laitoin sulle YV:tä... :D
 
Heissan!

Pahoittelut ailille, vaimo85 ja Dasalille, :hug: . Onneksi tosiaan on tämä palsta, vertaistuki on kaikista parasta. Ystävätkin ovat tietty hyviä kuuntelijoita ja lohduttajia, mutta jos he eivät ole keskenmenoa kokeneet, eivät he kuitenkaan osaa täysin asettua toisen asemaan. Eikä sitä nyt joka nipsauksesta ja napsauksesta kehtaa ystävillekään ilmoitella...Mutta tänne sen sijaan kehtaakin! :LOL: Olette todella ihania!

Eliisa80, pidän peukkuja sulle että saat ihanimman synttärilahjan ikinä!

tapsu85, voi kun testit tulisivat tänään ja pääsisit testaamaan jo! On tuo pidättäminenkin rankkaa!

Julietta, jännittävää! Kun testaaminen on mielessä, on niin älyttömän vaikea keskittyä mihinkään muuhun! Koita silti kestä pari päivää, sitten se tuloskin on varmempi...Vaikka tiedän miten vaikeaa se on!

aurinkoenergiaa, pidän jo varpaitakin ristissä, että se sun haamusi tummenisi kunnon plussaksi!

Kaikille plussanneille tsemppiä, vauvaliimaa ja PALJON positiivista mieltä!

ON: Tein koiruuttani eilen ovis-testin, vaikka olin päättänyt että tässä kierrossa (eka keskenmenon jälkeen, ei siis vielä ollut yksiäkään menkkoja), en tekisi. No, testaus vei voiton ja kas kummaa, ovisplussahan sieltä tuli! Hauska tietää että kroppa pelaa ja olin iloisesti yllättynyt, mutta mies on matkoilla pe-iltaan asti, joten heikolta näyttää raskautumisen mahdollisuus tässä kierrossa...Silti, täytyy heti kellistää ukko sänkyyn kun tulee kotiin, on tässä nyt pieni mahdollisuus vielä olemassa! Olis niin mahtavaa tulla heti uudestaan raskaaksi...Se olisi paras joululahja ikinä.

Kävin tänään lääkärissä ja se olikin pikainen reissu. Täällä Englannissa on oma lääkäri -systeemi, ja vasta sen kautta sitten kun on raskaana on kätilön kanssa tekemisissä. Mua ei ultrattu eikä mitään kun kerroin lääkärille negatiivisesta raskaustestistä viikko km:n jälkeen ja nyt positiivisesta ovis-testistä. Joten kaikki on toivottavasti "normaalilla" mallilla kropassa. Paitsi toivottavasti superhedelmällinen olen nyt sitten, niinhän sitä sanotaan että keskenmenon jälkeen voi tulla tosi helposti raskaaksi, kuten aaprotille onnellisesti kävi!

Mukavaa torstaita kaikille, sehän on toivoa täynnä! =) =)
 
Hittolainen ei tullut testejä, Tuli vielä postikin tunnin myöhemmin kuin yleensä, ja minä vaan täällä pidättelin :LOL: Tuon urakan jälkeen vasta masua juiliikin, hirviät menkkakivut jäi, vaikka muuten on jo vähän helpottanut... Huoh, huomenna sit uudestaan, toiv. posti tulee ajoissa :LOL:
 

Yhteistyössä