Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Onnea uusille plussille, ihanaa lukea onnellisia uutisia :heart:

Pikkumyylle vielä tännekkin täti onnittelut ja pikaista plussaamista :)

Taustalla möllöttely nyt saa jäädä ja haaveillaan ainakin niin kauan, kun siihen on mahdollisuus. Surraan sitten vasta tuloksia, jos jotein suremista niissä on. Haluamme viel ainakin hetken tuntea sen kihelmöivän kutkuttavan tunteen, kun ajatellaan uutta vauvaa :heart:

Siitäpä oiva aasinsilta omiin tuntemuksiin. Ihan ekaks, onko kellään vasta kuukausi km jälkeen alkanu rinnat erittään jotain maidontapaista? Mulla ei ennemmin ole ja eikä ole kuulunut sen kummemmin täti oireisiinkaan. Kaikki muut PMS oireet on, mutta ei tissikipua. Onhan ne "täyteläisemmän" oloiset, kuin joku aika sitten, mutta ei varsinaisesti kipeät. Väsymys on häiritsevää ja närästys/huono olo harmittaa. Olo on samanlainen, kuin alkuraskaudessa, mutta eihän se voi olla mahdollista. Ei ei, sen ajatuksen saan pommittaa ulkoavaruuteen. Vain teoriassa voi pikkiriikkinen mahdollisuus olla, mutta ei muuten. Ei meidän hedelmällisyydellä/hedelmättömyydellä.

Toisekseen, finnihyökkäys on niin armoton, että tässä tuskalla olen ettiny tuotetta, joka siihen auttais, ottaen huomioon, että mulla on herkäsi punoittava atoppinen iho. Kaikki tuntuu kuivattavan ja sit hilseilee ja siellä kaiken keskellä on ne finnit :headwall: Kn etsintöjä kans suoritin ja jossain se on, mutta ei mun saatavilla. Eli ei tätiä vielä hetkeen näy. Sapettaa. Taitaa tulla pitkä odottelu. Lämmöt on koholla ollu toista viikkoa, joten flunssaa kai pukkais, mutta ei vaan kunnolla ole tullut. Vähän on tukkoinen olo, ei muuta.

Arvatkaapas vaan, kehittääkö tässä mielikuvitus jo vaikka mitä teorioita. Tekis niin mieli soittaa lääkärille, että eikö pääsis ennemmin käymään. Ties mitä hormonisekamelskoja on meneillään. Pakko tää olo olis saada jotenkin normalisoitumaan. Ei tälläistä "täti tulee jsut mutta ei tuukkaan" oloo kestä.

Mieliala on jo ihan kohentunut ja asiat loksahdelleet päässä paikoilleen. Eikähän se elämä tästä selkiydy.

Plussatuulia puahltelen kaikille :whistle:
 
Kiitokset jokaiselle menkkaOnniuistanne! :flower: Samoin ,että onnea olisi tässä kierrossa, jotta voisimme saada plussaa huhtikuun alussa. Iso toive, mutta toivoa pitää! =)

millimenninkäinen: Minullakin enemmän ruskeaa vuotoa, mutta kyllä välillä punaistakin, se on varmaan sitä vanhaa , mikä on jäänyt kohtuun? Ei kyllä ole hajua, onneksi! Kipujakaan ei ainakaan vielä ole! igreeni herätti aamulla, mutta lääkkeillä meni ohi ja normaalisti olin töissä! :heart:

Muita keillä myös esim ovulaatioaikaan migreeniä? minulla siis voi olla 4:n pvn putki silloin migreeniä! :headwall: Miehelle en edes kerro sitä, koska sitten voisi olla huonot mahkut , kun hän ei raaskisi petihommia tehdä, mutta vaavia molemmat kovasti toivomme! :heart: Eilen mies laski kävelylenkillämme, että jouluvauvahan se sieltä voisi tulla, jos oikein onni lykästäisi! :heart: Miehetkin siis osaavat laskea noita laskettuja aikoja! :heart:

Hoitsulle töissä kerroin, että uudelleen annamme vaavin tulla , jos on tullakseen! Hän oli iloinen ja sanoi, tottakai! Olen kuulemma vetreessä kunnossa vielä! :D Hän pitelee myös taustalla peukkuja! :wave:

Olo on Onnellinen, mitä yleensä menkkojen aikaan ei ole ollut! :heart: ihana kun kroppa ja hormoonit toimii, sitä arvostan! :heart:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille! :flower:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huh, onpas tullut paljon tekstiä! :)

Toivottavasti kaikkien omistuisesti oireilevien oireiden syyt selviävät.

Katherine, klikkaa sitä hymiö-ruutua ja sitten onnistuu liittäminen.


Epskeps, varmaan me kaikki täällä toivotaan aivan erityisesti sulle plussaa asap. Oot niin ihana symppis tyyppi!



).( Täällä yritetään hyödyntää mahd. ovispäiviä, vaikka mitään varmuutta ei kyllä olekaan ajankohdasta.




frizzante
 
GALLUPPIIN: "kuinka kauan ootte ystäväiseni "yrittäneet" ennen ja jälkeen km:n?"
Lopetin pillerit 10/07 ja tärppäsi tammikuussa. Tämä oli siis ensimmäinen raskauteni joka sitten meni kesken.

Kysynpä teiltä muilta nyt kysymyksen, että miten kauan teillä on kestänyt kun kuukautiset ovat alkaneet km:n jälkeen?? Kun kierto on tasaantunut, onko kierto ollut sama kun ennen raskautta?

Haleja ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!! :heart:
 
Toivottakaa onnea - jälkitarkastus huomenna aamulla. :eek:
Jännittää tosi paljon! Saamme tietää todellisen syyn enkelivauvamme kohtaloon sekä katsotaan miten mä olen toipunut. ... jännittää... toivottavasti kaikki on hyvin... :ashamed:

Saisinkohan mä kuitenkin tuon sulhon nyt illalla pöllyttämään peittoja? ;)

Tulen huomenna kertomaan kuulumiset ja lukemaan taas tarkemmin muittenkin asioita. oon pyöriny nyt muutaman päivän ihan oman navan ympärillä.. pahoittelut!

:wave:
 
Frizzante, Berry & Fey, kiitos kaunis teille
Plussapuhalluksia teille jokaiselle kovasti ++++++++++++++ :whistle: ja kaikille muillekin :heart:

Elina Maria onnea ja voimia huomiseen


Rouva pikkumyy no ei nyt ihan migreeniä mutta päätä särkee. Tänään alkoi iltapäivällä eikä meinaa hellittää
ja on tätä kyllä ennenkin ollut oletetun oviksen aikaan.. Toivon mukaan sulla migreeni pian hellittää


My Angels, kiitos sinullekin kauniista sanoistasi
Ahdistavaltahan tää tuntuu, olla vieläkin täällä vaikkakin ihania ihmisten seurassa. Tahtoisin jo niin kovasti siirtyä odottajiin..


Kiitos kaikille myötätunnosta
Olette hyvin tärkeitä


OmaaEloon ei niin mitään uutta. Päätä vaan on särkenyt kuten tuossa aiemmin mainitsin. Onneksi jo vähän helpottaa. Aika rauhaisin mielin täällä ollaan ja annetaan tän kiepin mennä nyt ihan omalla painollaan, eikä vouhkata sen kummemmin oletuista oviksista ja muistakaan tähän vauvan"tekoon" liittyvistä asioista :heart:
 



Haaveissa esikoinen

Julietta....................Km 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Riine.......................KM 10/07..............................KP 1/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 3/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 12/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 12/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 18/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 23/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 26/-
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 28/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 29/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 64/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 5/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 10/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 12/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 15/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 16/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 27/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 28/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 35/33-35
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 37/-

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 6/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 10/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 11/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 12/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 14/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 16/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 25/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 27/-

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 3/32
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 23/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 25/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 31/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat


 
Täällä valvotaan, pää kivun ja vuodon kanssa, "hanat" siis aukesivat illalla kunnolla, kuinka sitä voikaan vuotaa näin paljon? :headwall: Sama juttu oli viimisissä menkoissani ennen plussaa!

Ilmotan töihin pomolle, että olen kotona tämän ja huomisen. En pysty tunnin välein töissä "rättiä" vaihtamaan ja toinen on tää pää kipuni. No kyllä tästä taas selviää! :heart:

ElinaMarialle Onnea jälkitarkastukseen! :flower:

Onnea tasapuolisesti jokaisell kiertoon niin ovisten kuin ihanien raskaustestienkin suhteen paljon Plussia! :heart: +++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
huomenet

Kutmulaa tulin onnittelemaan! :flower:

Julitelle :hug: Olen tidella aphioillani puolsestanne. Hiljaiseksi vetää :( Ei ole reilua.

Epsulle myös :hug: ja tottakai kaikille jotka sitä tarvitsevat!

ElinaMaria: täällä peuut pystyssä että kaikki olis ok.

Tänne ei mitään kummepia.. Yritän olla kyttäilemättä ja suhtellisen hyvin siinä onistunutkin.

Nyt aamupalalle poitsun kans =)
 
Te joilla on tehty lääkkeellinen tyhjennys....

Kuinka paljon sitä vuotoa pitäisi olla?? Otin eilen aamulla 2 lääkettä ja vuoto oli vähäistä joten otin 4 tunnin kuluttua toiset. Kävin muutaman kerran vessassa ja silloin hulahti pönttöön tavaraa, mutta sidettä ei ois edes tarvinnut vaihtaa...
Nyt vuoto on semmoista aika kirkasta ja vähäistä.

Pitäisikö soittaa osastolle ja kysyä onko tämä mennyt normaalisti? Vaikka mistäs ne sitä tietää, jos ei mua tutki.



Kiitos kaikille osanotoista!! Eiköhän me tästä päästä vielä ylös...

mä jatkan ihmettelyä....
 
Kaa
Taustalta palattu ja heti omaksi muistutukseksi:



Lissuli: itselläni meni 32 päivää kaavinnasta, kun ensimmäiset kuukautiset alkoivat. Sen jälkeen kierto on ollut sen 32 päivää, eli hyvin säännöllinen. Hyvä niin.

Rouva Pikkumyy
: ennen sitä ensimmäistä raskauttani viiem syksynä minulla oli ns. hormonimigreeni, joka alkoi aina päri päivää ennen kuukuautisia. Nyt sitä ei ole ollut syyskuun jälkeen ollenkaan. Onneksi! Oli todellakin lamauttava migreeni. Toivotaan että se pysyykin poissa.

ElinaMarialle
onnea jälkitarkastukseen, toivottavasti saatte jo "lähtömerkin" uuteen yritykseen!

Ja sitten Mie Ite: ovulaatio on totaalisen hukassa. Ei mitään tunnetta onko ollut, menossa vai tulossa. Mutta onennkantamoiseen muutenkin luotetaan, on tässä kierrossa nuo yhteiset hetket olleet huonojen aikataulujen vuoksi vähissä. Mutta seuraavasta kierosta sitten tarkemmin, jos on tarpeen. =)
 
Heissan,

tänne sitten palailen: vuoto alkoi tänään ja toinen keskenmeno on näköjään tosiasia. Tulin eilen Suomesta ja aamulla herättyäni ajattelin tehdä raskaustestin, ihan huvikseni, kun niitä tuolla kaapissa sattui olemaan. Pissinkin siihen ja sitten pyyhkiessä huomasin että verta tulee rutkasti. Ja oli jo pikkuhousuissakin, mutta kun oli mustat pöksyt jalassa, niin en heti huomannut. Testiin ei tullut kun hailakka haamu, kun siis aikaisemmin oli ihan selkeä plussa. Ja maha on nyt tosi kipeä, vuotoa ei vielä kauheasti ole, mutta sieltä se on tulossa, tunnen sen.

Olo on kuin jyrän alle jäänyt, henkisesti siis lähinnä. Voiko tämä olla näin vaikeaa? Ja tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta ensin saada riemuita plussasta ja vauvasta, sitten se otetaan pois. Ja mikä täydellinen epäonnistujan fiilis onkaan. Itkettää ja surettaa nyt niin hirveästi, miten tästä taas eteenpäin jaksaa, en kyllä käsitä. Pakko sitä on kait jo johonkin tutkimuksiinkin pyrkiä, nämä 2 keskenmenoa ovat ihan samanlaiset...Tulen näköjään suht helposti raskaaksi, mutta siitä eteenpäin on jotain ongelmaa.

Taustailen nyt varmaan jonkin aikaa, on niin loputtoman tyhjä olo. Tsemppiä kaikille ja Julietalla on vissiin samantyylinen tilanne, iso :hug: sulle!

 
Moi kaikki!

Ensiksi onnittelut Kutmulalle!!! Mahtavaa :flower:

Julietalle :hug: , tuntuu ihan kamalan epäoikeudenmukaiselta ja ihan käsittämättömältä, että pitää toistamiseen km kokea.

ElinaMarialle onnea jälkitarkastukseen, toivottavasti kaikki on hyvin!

Gallupiin:
Meillä keskenmennyt raskaus alkoi yk3 ja nyt on menossa yk2 keskenmenon jälkeen.
Kuukautiset alkoivat mulla 50 päivää kaavinnan jälkeen. Kyllä oli hermoja raastavaa odottaa niin pitkään! Seuraava kierto oli sitten 34 päivää ja nyt taidetaan olla palttu normaaliiin 28 päivään, ainakin ovis oli tuossa kp14 tai niillä main.

vielä vähän (.). Eilen olin ihan varma, että se on sitten selvä peli tämän kierron suhteen, mahaa väänsi tosi menkkamaiseen tyyliin. No nyt noi menkkatuntemukset tuntuu kadonneen, mutta kun aamulla kävin vessassa jäi paperiin ihan vähän sellaista vaaleanpunaista limaa (sori!)... Ihan samanlaista, kun mulla oli silloin syksyllä siinä kierrossa, josta tämä keskenmenoon päättynyt raskaus alkoi... Nyt en tiedä mitä pitäisi ajatella... Täytyy olla ajttelematta mitään. viikonloppuna se viimeistään selviää, kummasta on kysymys. Oon yrittänyt mennä tämän kierron mahdollisimman rauhallisesti ja ajattelematta jokaista nipsausta ja tuntemusta raskausoireena.

Mukvaa päivää kaikille ja +++++++++ :whistle:
 
Diodium :hug: :hug: . Ei oo reilua tää homma. Voimia sinulle.
Julietta mulla tuli runsaasti verta ja hyytymiä heti sen jälkeen, kun vauva syntyi. Sidettä joutui usein vaihtamaan. Vähentyi parin tunnin päästä. Pääsin kotiin ultrauksen jälkeen.
Kaa tervetuloa takaisin :flower: .

(.) Tänään tasan kolme kuukautta vauvan "synnytyksestä". Mieli ollut hieman apea, muutama kyynel aamulla tirahti tyynylle, kun kukaan ei nähnyt. Mutta kyllä se tästä.
Töihin pitäis ruveta säntäämään, siellä ainakin joutuu ajatella muita asioita.
Kaunista ja kivaa päivää kaikille :wave: :wave: .
 
voi Diodium :'( :hug: miten se voi mennä noin... ei voi olla totta. jaksuja hurjasti.

Mymyryy: jaksuja tähän päivään :hug:
Meillä ois huomenna ollut la :'( mut kuitenkin en ole sitä niin hirveästi ajatellut mitä vielä kuukausi-peri sitten, vaikka tottakai mielessä on... Josko sitä rupeis sitten toipumaan kunnolla vasta nyt. tosi vaikeeta on kyllä tähän asti ollut :ashamed:
 
Diodium: Mä olen tosi pahoillani puolestasi!!! :hug:

Itsellä todettiin tuulimuna maanantaina alkuraskauden ultrassa. Lääkäri totesi että kyllä täällä on raskauspussi keskellä kohtua, muttei täällä ketään kyllä ole... Sitten sairaalalle päivystykseen ja lääkkeet mukaan... Olo oli aika karsea.. Hyvä että pääsin lääkäristä autolle.. meinasi lähteä jalat alta keskellä kaupunkia, mutta pienellä skarppauksella pääsin autolle... matkasta en kyllä muista mitään jonka sinne sairaalalle ajoin...
Sairaalalla jouduin odottamaan monta tuntia ennenkuin pääsin tutkimushuoneeseen. Lääkäri tutki kauan ja toivoin että se sanoisi että kaikki onkin kunnossa, mutta sama tuomio tuli.

Mies ei vissiin ymmärtänyt kunnolla tuota tuulimunaa ja luuli etten ole ollutkaan raskaana... Sanoikin mulle kun pillitin, että miksi itkeä jotain semmoista mitä ei edes ollut. Sitten löysin tämän netistä ja tajusin kuinka oikeaa on todellakin itkeä ja surra. Näytin sen myös miehelle ja hänkin tajusi...

Eli tämä: http://www.9kuukautta.net/9kk-pdf/03-05/20-21 9kk 3-054.pdf

Lääkäri totesi tämän olevan vain huonoa tuuria, mutta väkisinkin sitä ajattelee, että onko jokin vialla.. Kuten esim. yhteen sopimattomat kromosomit tms...

Onko joillain muilla vielä kokemuksia lääkkellisestä hoidosta? Tuntuu tyhmältä soittaa osastolle ja kysyä, tuntuu että kyselen tyhmiä...

No, mä lähden tästä nyt vaikka syömään jotain... Mukavaa päivää kaikille!!
 
myymä
Danjuska Tiedän miltä tuntuu kun la lähestyy... Omani olisi ollut 10.3 ja päivä tuntui jotenkin tosi raskaalta :( Mutta niin ne sairaalassa silloin tyhjennyksessä varoittelivatkin että kun la lähestyy niin saattaa tuntua taas pahalta..

Mutta ehkä meillekkin vielä... :)
 
Diodiumille pahoittelut taas kesken menneestä raskaudesta! :hug:

Julietta: Minulla ei tullut kovin hirmusesti siteeseen silloin verta, mutta pissalla käydessä siihen sairaalaan pyttyyn holahti aina. Ja vuotoa oli viikon verran jälkeenpäin ja noin 8 cytotecia sain kohdun suulle sinä pvnä sairaalassa.

Pään särky helpottaa, mutta tää vuoto on karseeta! :headwall: Sitten on lisäksi huono oma tunto kun en ole töissä! :ashamed:

Plussatuulia puhaltelisin , niille keillä testit jo polttaa sormissa! :heart: +++++++ :heart:
Ensi vk:n torstaina itse pääsen jo tikuttelemaan ovista kp 10, ompa mukavaa, aika menee toivottavsti nopsaan! :heart:

Onko täällä ketään joka käyttää Lugesteronia oviksen jälkeen mahdollista raskautta tukemassa? Itse ajattelin ottaa ne käyttöön tässä kierrossa, koska gyne niitä suositteli, tuolla ne kaapissa odottavat jo käyttöä! :heart:

Heippa t Rva Pikkumyy :wave:
 
Pahoittelut kaikille uusille ja niille erityisesti, jotka tänne ovat joutuneet jo toistamiseen :hug:

Kahden kipeän keskenmenon jälkeen halusin tulla kertomaan teille mun ultrakuulumisia. Näin eilen nimittäin komian sykkeen :heart: Näillä näkymin laskettu aika olisi 15.10. Toivottavasti menisi loppuun asti hyvin.

tapsu 9+1
 
Diodium :hug:
Tapsu ihania kuulumisia onnea vielä!! :heart:
Täällä sitten pärähti kp1 käyntiin. Kierto ollut nyt sen 31 päivää, eli mukavan tasasesti mennään. Ilmeisesti sillä vas. munasarjan rakkulaisuudella ei sitten ole suurempaa vaikutusta. Mieli vähän maassa kyllä... Mutta uuteen yritykseen! :p
 
Diodium :hug: Voi että kun tuntuu pahalta puolestasi :hug: Voimia paljon

Ja kiitokset kaikille onnitteluista :) Jotenkin vaistomaisesti tänne vaan aina tulen :whistle:

Plussa tuulia puhaltelen täältä että saataisiin tuonne odotus puolelle oikein rynnistys ;)
 
Voi itku Diodium!! :'( Epäreilua!! Nyt ei oo kyllä teillä helppoa, ihan kamalalta tuntuu sun puolesta.

Gallupiin, keskeytynyt raskaus alkoi meillä yk 9 ja nyt menossa yk 1, kun yhdet normit kuukautiset ovat olleet välissä joissa ei yritetty. Vuosi sitten lopetettiin ehkäisyn käyttö, se on aika musertava ajatus kun edelleen lähtökuopissa mennään!

Julietta: mulla tuli ihan järkyttävä määrä sitä vuotoa! Kamalia hyytymiä ja verta niin, että puolen tunnin välein oli yöside täynnä. Tätä kesti reilun vuorokauden, jonka jälkeen rauhoittui normimenkoiksi ja sitten tuhruksi. 12 päivää kesti vuoto kokonaisuudessaan ja seuraavat menkat tulivat 39 päivää tyhjennyksestä.
 

Yhteistyössä