***Keskenmenon jälkeen plussanneet maalis- ja huhtikuussa***

sataa sataa ropisee...
ja räntääkin näyttää väliin iskevän! hui! ja kylmä hhhrrrr...

taitaa jäädä ulkoilu aikas vähälle tänään. onneks mies vei pojan kerhoon ni saa siellä sit ohjelmaa ja tekemistä. Ihana tuo srkn kerho, ilmainen ja kaksi kertaa viikossa 2 tuntia.
Ihanat tädit. Ja vielä se on ihan tuossa vieressä.

juu nyt sitten kahdeksan viikko täynnä! eli 2 kk hui! vaikka jotenkin tietty tietää olevansa ihan alkumetreillä niin silti tuntuu tuokin jo semmoiselta, että lisää ainakin positiivisuutta omaan mieleen!
tässäpä nyt höpötän omiani, mutta semmonen tuntuu hauskalta, että jos kaikki nyt menee hyvin, mihin uskotaan! niin meillä on vielä tänä vuonna vauva!!!
Aikasemmat raskaudet kun ovat menneet vuodenvaihteen yli, niin se vauvan saapuminen on tuntunut kaukaisemmalta. kivaa.

mies tosiaan saapui eilen yöllä ja toi aivan ihanat tuliaiset koko perheelle!
Minä sain vaatteita :eek: olin ihan että mitämitämitä, mekon, shortsit ja paidan, kaikki ns. samaa sarjaa! ja täysin oikean kokoisia!! :heart: vielä makee väri, jota en ehkä ite ois osannu valita. Lapset sai lelut ja karkkia! :D
kyllä nyt taas jaksaa pahaaoloakin paremmin. ;)

tässäpä näitä, kivaa päivää kaikille kelistä huolimatta! :wave:
Pamuk ja Toivo rv 8+0

nonnih, jos nyt tultais tän koneen kanssa paremmin toimeen :D
ja kun vielä muistasin mitä piti kirjotella....

irtikselle jaksamisia, toivottavasti rautakuuri auttaa pian =)

repa juu mäkin aattelin jotain toistakymmentä niitä liivinsuojia tehdä kun kuitenkin ne kuivuukin aika nopeesti, kauhee hinku tuli jo että pitäis päästä pikkuvaippoja ompeleen, mutta yritän vielä vähän aikaa malttaa...
teen kans siitä PULlista liivinsuojat, ainakin vaipoissa pitää tosi hyvin, ainoo vaan et jos tulee liian täyteen niin tulee ohi, mut kyl mulla on ollu monesti paita märkänä niitten kertakäyttöstenkin kanssa =)

pamulle jaksamisia olon kanssa, mutta hyvähän se vaan on kun on huono olo, eiks oo lohduttavaa :hug:

nimra tervetuloa ja suuret onnittelut sykkeen näkymisestä :heart: en kans osaa sanoo tohon hormonimäärään mitään, onhan se aika suuren kuulonen, mutta jos sua kovin huolettaa niin soita neuvolaan tai vaikka ihan jollekkin lääkärille niin saat ihan varmaa tietoa
mutta kiva että tulit tänne meidän porukkaan, täällä kaikki ymmärtää nää huolet ja voi puhua ihan vapaasti

äitee onneks ei pudotuksessa käyny pahemmin, kyllähän noi aina säikäyttää
äläkä tosiaan välitä siitä neuvolatädistä, onhan teidän pojilla selvät syytkin kokoon ja puheeseen ja sinä ne lapses parhaiten tunnet ja oot ihan paras äiti niille :hug:
kiitos liinatarjouksesta =) mutta mulla on jo tollanen kudottu ja ilmeisesti vastasyntyneelle olis paras olla trikoinen eli sellanen nyt hakusessa, täytyy vaan jatkaa metsästystä tai sitten ostaa uutena...

AE hyvä että asiat on jo paremmalla mallilla, kyl ne yleensä siitä kun saa puhuttua

mulla on välillä hyvin tukala olo ja välillä tosi hyvä, tänään on ollu jo niin kovat potkutukset käynnissä et hyvä kun sain perunat kuorittua seisten kun tonne alas ja almahaan nyrkkeili ja potki =) hauska kaveri
elikkäs ihan hyvää kuuluu, makeenhimon kun sais viä kuriin se on aivan järkyttävä, mutta niin mulla kyllä tavallisestikkin on
ei varmaan tänäänkään pääse ulkoileen, kamala ilma taas, talvi tuli takas ja maa on ihan valkonen, tulis nyt jo kevät

:wave:
eliisa ja pikkuruinen 23 ja ööööö 4

Huomenia...

Onpa kökkö keli,ei sentään räntää tuu vaan ihan puhdasta vettä. Taitaa meiksinkin ulkoilut rajottua kauppareissuun :/

Eliisa,mietin tossa että kun tosiaan tein sellasia kertis liivinsuojien kokosia läpysköitä,niin auttaiskohan tohon ylivuoto ongelmaan,että tekis reilusti isompia.... vois kokeilla tehdä muutaman sellasen.

Pamuk:Kivat tuliaiset,toispa meitinkin mies joskus jotain... :ashamed: Onnea 8 viikosta :D

Pitää alkaa sitä kauppalappua pykäämään,ei onneks oo mikään kova tehtävä,kun koko j.kaappi täysin tyhjä...

Repa ja kutvis rv 35+6

Nimra: Tervetuloa joukkoon ja onnea raskaudesta!!

Eliisa: Olen ollut aina ihan järkyttävän perso makealle, normaali oloissa yritän rajoittaa sitä parhaani mukaan, mutta silti duunissa aina vedin jälkkärin yms. ja pari krt viikossa karkkia ihan kunnolla. Raskaus aikana olen sitten luopunut rajoitteista kokonaan eli makeaa menee joka ikinen päivä ja siksi varmaan tämä meidän neitikin on niin aktiivinen: sokerihumalassa 24h. No kohta sitten alkaa oikea elämä taas, kun vaan saa vauvelin ulos ja imetyksen käyntiin, niin on aika vaihtaa taas normaaliin ruokavalioon. Maustamattoman rasvattoman jogurtinkin olen raskausaikana vaihtanut normaaliin maustettuun rasvalliseen eli kaiken mitä suuhun laitan pitää maístua :LOL:

jospa sitä lähtisi vaikka koirien kanssa lenkille, kun on taas eilisen sateen jälkeen vähän kivempi ilma!

AE kiva että saitte asiat puhuttua ja näyttää valoisammalta :hug: Mä taas menin hormonihöyryissä raskauden puolivälissä kirjoittamaan miehelle sellaisen valitusmailin, että...joku päivä töissä vaan vitutti kaikki joten päätin purkaa mieheen: valitin joka ikisestä asiasta mitä ikinä tuli mieleen, jotka eivät edes pitäneet paikkaansa ja sillä sekunnilla kun painoin "lähetä" tajusin, että hups, mitä tuli tehtyä. Laitoin tekstarin, että älä lue, mutta tottakai hän luki ja muutaman kerran olen sitten jälkeen päin tullut sanomista, että onko taas mailia tulossa :ashamed: Mies kun on vahvasti sitä mieltä että asioista puhutaan kasvotusten ja mun on taas helpompi purkaa kirjoittamalla, mutta tässä tapauksessa mulla ei kyllä ollut mitään syytä, muuta kuin hormonit sekaisin ja kyllä on hävettänyt jälkeen päin...

malttamaton&prinsessa 38+5

Lauantai-iltana tunsin ensimmäiset pikkuiset kutitukset masussani, ja sain nauttia niistä myös eilen

Aivan mahtavat fiilikset!!

Sanattomaksi meinaa vetää...

Arskaenergialle suuri hali!

Nuo halut on varmasti vaihtelevia, tärkeintä että saitte puhuttua asiasta. Höpsistä!

Varmasti olet aivan normaali halujesi kanssa!

Itteeni stressaa vähäsen ajatus koko seksistä, kun ei olla voitu sitä plussaamisen jälkeen harrastaa...

Ja katotaan nyt tuleeko tässä tosiaankin 9kk:n selibaatti kun ei tuosta istukasta ja hematoomasta tiedä mihin suuntaan ne siitä kehkeytyy...

Pamulle voimia pahoinvoinnin kanssa, muista vain että se on hyvä että on oireita!

Sillä jaksoin ne järkyttävät oksentelut, vapinat ja huimaukset

Äitee2: Menehän uudelleen sairaalaan jos kivut eivät helpota

Varmasti säikähditte kauheasti,
mutta onneksi ei käynyt pahemmin!

Älä välitä niistä neuvolatädin puheista, eihän se voi tuossa teidän tapauksissa olettaakkaan että pojat kehittyvät ohjekirjan mukaisesti. Hiljaa hyvä tulee!

Tervetuloa joukkoomme Nimra

Rv 6 tuon hcG:n pitäisi olla 1080-56500 joten sulla on ihan hyvä lukema

Parempi että on korkea kuin liian matala, koska hitaasti nouseva hcG on monesti merkki alkavasta keskenmenosta. Ja kun kerran syke on löytynyt ja näkynyt että ihmisen alku on oikeassa paikassa, niin nyt vain nautit!
Kohdunulkoisessa raskaudessahan tuo hcG on korkeampi kuin normaalissa raskaudessa, mutta kun sulla on selvinnyt että kaikki on ookoo, niin nyt vain positiivista mieltä kehiin!!

Kaikkea hyvää raskauteesi, yritä olla turhia murehtimatta vaikka ei se helppoa ole - tiedän kokemuksista

Irtikselle voimia väsymyksen kanssa, kyllä se kohta alkaa helppaamaan

ON: Mitäs tänne...
Liikkeitä tosiaan aloin tuntemaan lauantaina

Oltiin kaverin synttäreillä, ja siinä juttelin toisen raskaana olevan naisen, ystäväni kanssa. Puhuttiin esikoisestani ja siitä että voitin taas pelkoni ja pystyin käymään hänen haudallaan

Kaikkea juteltiin vuoden takaisesta keväästä kun enkeliäni odotin, ja olihan siinä toki tunteet pinnassa...

Kunnes sitten yhtäkkiä kesken lauseeni tunsin miten joku pieni ihminen kutitteli mua useamman kerran masussani

Ja kuten varmasti uskotte, loppuilta meni suupielet korvissa

Eihän nämä tuntemukset ikävää enkeleitäni kohtaan poista, mutta helpottaa vähäsen tätä tilannetta kun saa ajatella että joku pieni tuolla masussani matkaa

:MyAngels ja niin rakas rv 14+3---14+6

MyAngels: Ihanaa, että saat tuntea liikkeet noin aikaisessa vaiheessa!!! Muistan kun alussa liikeet oli niin ihania ja ihmeellisiä, että usein palavereissa lause saattoi jäädä kesken, kun pikkunen alkoi myllämään eikä voinut kuin hymyillä suu korvissa. Meillä alkaa tuolla masussa varmaan tila käymään ahtaaksi tai ainakin mun kroppa on sitä mieltä. Nyt kun maha on aika aran tuntuinen koko ajan, niin möngerrys tekee vähän kipeää, mutta silti on ihana, kun vauva on niin iso, että peppua pystyy ihan kunnolla silittää tuosta mahan päältä, kun hän sitä pyörittelee ja jalkapohjasta pystyy ottamaan jopa vähän kiinni, kun puskee sitä oikeasta kyljestä ;)

Kiitos teille rakkaat!

Kyllä meillä on täällä vaan niin ihana porukka.

MyAngels: Wautsi wau..liikkeet on ihania...ja sitte välillä kun ei tunnukaan joka päivä,niin sitten pelottaa että mikä nyt, mutta jos vauva kääntyy selkäänpäin niin liikkeitä ei tunnu silloin...mutta kaikki on hyvin

pakko kysyä teiltä sellaista asiaa, että kun meen huomenna neuvolaan aamusta, ja huomenna oli sitte se aika kun saan paperit, mitkä lähetetään kelaan sitä aitiyspakkausta varten ja siitä laitetaan samalla kelaan että milloin äitiysloma alkaa, niin miten mä saan sen kirjoittamaan että tarvitsen varhaistetun äippäloman...
Tää työ on niin raskasta!

supistelee joka päivä työn jälkeen..
tänäänkin sain rauhoittaa 5,5v pojan sylissä kun iski kauhia känkkäränkkä, se potki ja hakkas mun mahaa, vaikka yritin pidellä kiinni, ja sen jälkeen kauhiasti supisteli...sitte on toinen 3v poika joka kans on rauhoitettava sylissä ja kolmas hoidokki on 1v ikäinen joka on yli 10kg sylivauva...ja hännänhuipuksi oma poikakin kaipaa äidin syliä vähän joka välissä...
Saako tällaisella työllä varhaistetun äippäloman???

Onko teillä kokemuksia?

Nyt meen syömään pullaa...ja juomaan teetä

Ajatuksin AE ja Vilho 23+4

Hei kaikki!

Kohtaloa uhmaten ilmoittaudun nyt tänne... Ekan haamun testasin perjantaina ja tänään tuli jo ihan selkeä plussa. Jos kävisi niin onnellisesti, että tämä pieni pysyisi mukana, niin laskettu aika olisi 18.12., nyt siis mennään niin alussa kuin 4+4.

Takana mulla on keskeytynyt keskenmeno viime marraskuussa, rv silloin 9+5. Aikalailla arveluttaa, miten tässä tällä kertaa käy. Ihan hissuksiin yritän tässä olla, enkä liikoja vielä haaveilla.

heips....poika siis oksensi tiistai illan ja ripuloi keskiviikon...no sitte pe piti mennä hoitoon mutta to iltana oksens taas kerran....no se meni ohi ihan vaan säikähdyksellä...

no pe ukko soittaa töistä että on kipeenä..no ukko oksens kerran ja voi vaan pahoin ja seuraavana päivänä oli jo rukaamassa moottoripyörää.

no mulle tuli sitten sunnuntaina yhtäkkii maha kipeeks ja tuntu ku ois ollu kestosupistus kokoajan päällä...muuten ei ollu yhtään pahaaoloa tai mitään muuta...no illalla 9 aikaa oksensin ja siitä sitte 1h-2h välein koko yön aamu 6 asti...10 aikaan aamulla maha rupes kurnimaan ja masukki protestoi ja potki niin vimmatusti aamusta asti.

vaaalla kävin ja tuon yhen yön oksentelu vei multa 3 kiloo pois...ekalla neuvola käynnillä painoin siis 85,2 kg ja tän aamun saldo näytti 84,1kg.... jotain positiivista.

en tiiä mitä uskaltais syödä, vaikka maha kurnii..

nii ja koskaan en enää sairastu viimisenä...eikö ollu kaikki mehut ja muut loppunu kun itte sairastuin...ja ukko vasta tunti sitte kipas kauppaan...nukku raukka sohvalla ja heräili vähän välii ku tää mamma juoksi vessaan.

wiivi84 & pittuveitta 30+5

Tervetuloa aili!!

Onnittelut plussasta

ja kaikkea hyvää Sinulle ja masuasukillesi

Täällä on tosi hyvä porukka, kiva saada sutkin tänne puolelle

Arskaenergy: Tarkoitatko että jäisit tässä vaiheessa erityisäitiysvapaalle? Vai tarkoititko varhennettua äippälomaa, eli että jäisit 50 arkipäivää ennemmin? Jos tarkoitit tuota ekaa vaihtoehtoa, niin mäkin olen sitä miettinyt, ja sen verran sain selville että työterveyslääkärin pitäis joku kaavake täyttää ja katsoa vastaako oman työn jutut sen kaavakkeen "väitttämiä", eli ettei voi enää työssä olla.
Ja sehän käy ihan hyvin että jää 50 arkipäivää ennemmin äippälomalle, sehän vaan taitaa olla sitten pois sieltä toisesta päästä, joten sen takia moni jääkin vain sairaslomalle eka, ja sitten vasta 30 arkipäivää ennen laskettua aikaa äippälomalle. Toivottavasti sait selvää mun selityksestä

Wiiville ja perheelle pikaista paranemista!
Tuo tauti on kyllä kamala kun ei mikään pysy sisällä

Mä sain Osmosalin ja mehujään pysymään sisälläni, niin ei tippaan tarvinnut mennä. Kokeilitko Osmosalia?

Huhui!

Sitten kysymys teille jotka ootte käyneet säännöllisesti hierojalla ennen raskautta!
Ootteko uskaltaneet hierottaa itseänne ihan normaaliin tapaan raskaudessa, vielä kun mahallaan pystyi olemaan?

Edellinen hieroja sanoi mulle ettei ole mitään riskiä, mutta olen kuullut erään toisen hierojan sanoneen että kun verenkierto vilkastuu, niin se voi aiheuttaa äärimmäisessä tapauksessa keskenmenon

Mulla olis huomenna kokovartalohieronta, ja tässä mietin että josko sitä pyytäisi hänen hieroa vain niskat ja hartiat...

Toki kysäisen huomenna tuolta hierojaltani mitä mieltä hän on, mutta nämä ristiriitaiset vastaukset laittaa miettimään

Varsinkin nyt kun tuo vuotelu on ollut jo viikon verran poissa, jee!!

Enkä todellakaan kaipaa sitä takaisin

tervetuloa mukaan aili!! ja onnea! :flower:

MyAngels, hieroja hieroi mua raskauden loppuvaiheessa molemmista lapsista niin, että mä istuin. Lähinnä siis hartiahieronnaks muuttui.

AE, ystäväni on ala-asteen luokanopettaja ja sai lähes pyytämättä tuon erityisä-päivärahan, villit 7 vuotiaatkin osaavat keksiä vaikka mitä kun hermostuvat! Eiköhän tuo sun tilanne oo sama, kerrot vielä nuo faktat, potkuja tulee, supistaa ja sua pelottaa. Luulisin sillä hertiävän. Tsemppiä!

MyAngels: Mä olen käynyt säännöllisesti hierojalla koko raskauden ajan, niin pitkään mahallaan kun pystyin olemaan, joka oli ihmeen pitkään ja nyt sitten loppuvaiheessa istualleen. Mutta olen siis hierottanut pelkkää selkää, hartioita ja niskoja, en koko kroppaa. Mun mielestä raskaus ei ole kontraindikaatio periaatteessa kokovartalohieronnalle, mutta itse henk.koht. jättäisin kyllä asiakkaalta vatsan seudun hieromatta raskauden aikana. Ja jos olisi vuotoa, en kyllä välttämättä alkaisi hieromaan ollenkaan, koska aktivoi kyllä verenkiertoa ja vaikuttaa verenpaineeseen?! Mutta kun sulla ei kerta enää ole vuotoa, niin hematooma on varmaan hyytynyt niin en usko ettei hierontaa voisi tehdä. Rentouttavaa hierontaa =)

Tervetuloa Aili ja onnea plussasta!

Aili: Tervetuloa tänne, Paljon tarrasukkia pienelle/pienille... :heart: :heart: otan myös osaa km johdosta.

MyAngels: Ai en tiedä kun tuon toisen...siis sen 50pv aiemmin aloitetun...
Mikäs se toinen on..erityisäitiysvapaa???

Voisitko kertoa siitä enemmän?
Kaikki vinkit tervetulleita!
Ymmärrätte varmaan...
Pelottaa et joku kerta ku rauhoittaa lasta niin potkasee niin kovaa että istukka repee tms..

Arska:Pikaisesti tuon löysin netistä: http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/050302134314EH?openDocument

Tiedän ainakin yhden raskaana olevan naisen joka teki vartijan hommia, ja jäi jo ennen rv 20 pois töistä, eli jäi erityisäitiysvapaalle.

Kiitos hierontavastauksista, lisää otetaan vastaan

Mulla tuohon kokovartalohierontaa kuuluu siis niskat, hartiat, alaselkä, jalat ja kädet.

No mutta nyt täytyy taas mennä

Tulin pikaisesti lukemassa ja piti kommentoida

MyAngels: minä kävin silloin hierojalla kun odotin tyttöä ja minulle neuvolatäti sanoi et voi hyvin käydä hierojalla, mut alaselkää ei kannata hieroa.
Nyt kävin tuossa parisen viikkoa sitten hierojalla ja hierottiin yläselkä,hartiat ja niskat.

Paljon onnea odotuksiinne Nimra ja Aili ja tervetuloa supermukavaan porukkaan vaihtamaan kuulumisia :flower: Jos haluatte niin laittakaa tietoja tulemaan, lisään teidät tuohon etusivun listaan...tokihan siihen pääsee muutenkin vaikkei haluis nimimerkin lisäks muuta kertoo =)

AE hyvä että saitte ilmaa puhdistettua miehen kanssa :) muakin onnisti eilen illalla makkarin puolella ;) hih...

MyAngels Itse olen koulutukseltani urheiluhieroja ja etenkin opiskeluaikana kävi hieronnassa paljon odottavia naisia ja kuten malttamatonkin jo kertoi niin raskaus ei kuulu hieronnan kontraindikaatioihin =) akupunktiossa on rajoitteita mutta se taas on asia erikseen.
Paljon onnea ekoista liikkeistä, on ne niin ihania jytkähtelyjä =)

Wiiville erityisen pikaista paranemista :hug:

Eliisa & malttamaton noi makeenhimo tekstit oli kun mun näppikseltä :D nyt oon hillinny itteeni niin että viikonloppusin on karkkipäivät(!)...raksalla toki tulee pullakahveista ne pullat syötyä viikollakin :snotty: mut kyllä mä sit punttaan ja lenkkeilenkin joka päivä ;)

(.) Mein masukilla oli vähän hiljasempi viikonloppu ja arvatkaas olinko jo pelko persiissä :/ mutta hyvin on taas tänään jytänny ja juuri parhaillaan on potkuharkat menossa. Semmosta mietin että millä viikoilla tuolla kaverilla alkaa oleen sillai ahdasta ettei se pysty näihin normaali tsembaloihin??etten sit säikähdä...
Uutena tuttavuutena on nyt tullut närästys, märin vieläkin lounaalla syötyä kastiketta :x

Hyvät yöt kaikille :wave:

Gatsu ja Elvis rv27

AinoAmanda
Nimra ja Aili, lampimat onnittelut plussasta ja iloista odotjusta! :heart: :flower:

Kaikille iloisia potkuja, pikaista paranemista jos popot kiusaa ja muutoinkin rattoisaa paivaa!

Tanne ei kuulu mitaan ihmeita ja niin kuin ne pojan hoidossa sanovat "no news is good news". =)

AinoAmanda ja muru 13+5

Tervetuloa joukkoomme miina-
Ihanaa kun tulee uutta porukkaa - täällä on kaikki erittäin ihania ihmisiä, mukava saada sut tänne

Tuo menetyksen etappi on kyllä pelottavaa

ja stressaavaa

Mutta sitten kun siitä pääsee yli, niin ou jee!!

Itelläni eka etappi oli rv 6:n ylitys, ja seuraava on rv 23:n ylitys...
Voimia vaan tarvitaan ja paljon...

Kiitos noista hierontakokemuksistanne

Ajattelin ottaa sen koko hieronnan, ja pyytää josko varalta jätettäis alaselkä hieromatta. Ja kysyn myös hänen mielipidettään

:MyAngels ja niin rakas rv 14+4----15+0

Kiitos MyAngels.. :heart: Kyllä on todella pelottavaa.. varsinki ku tänää on tuntunu enemmän menkkamaisia särkyjä selässä ja vatsassa. Ja ku tosiaan eilen ja tänää on ollu vähän ripulilla vatsa... :ashamed: Koitan vaan miettiä sitä, kun gyne sanoi, että on todella epätodennäköistä että saisi kaksi varhaista keskenmenoa peräkkäin.. Mut silti se pelottaa sikana. Ja ku kuitenki mun mielestä niitä on aika monia jotka on saanu peräkkäin vaikka kuinka monta.. :| :(

Onko teillä tuntunu alussa sellasia "venytyskipuja?" Tänää oon makoillu melkee koko päivän sängyssä, ja kaks kertaa oon yrittäny suoristaa itteni kunnolla venyttelemällä kädet ylös ja sillee, ni kaamea vetäsyviiltokipu tuntunu vasemmalla puolella..

töissä aivan hirveä kiirus joten tulen paremmalla ajalla kommentoimaan sepustukisanne ja nyt toivottelen vain jaksuja ja kerron terveiset rakenteesta eli siellä kaikki hienosti!

Pingu hieman pienempi kuin viikkoja mutta mekin tosi pieniä ja tyttöä meille povasivat :heart:

Voimia ja vauvaliimaa kaikille massukoille ja mammoille!!!

Tini+Pingu rv 19+6

Aili ja Miina,tervetuloa joukkoomme ja onnea plussasta :heart:

Miina,noi kaikenkarvaiset tuntemukset kuuluu asiaa...mullakin oli vaikka mitä silloin alussa,mutta tokihan se huolestuttaa kun tietää mitä voi käydä :hug:

Tinii onnea hyvistä rakenneultrauutisista :heart:

MyAngels,onnea ekoista liikkeistä,iihanaa.... ja hyvä kun ei oo vuodellut =)

AE: minäkin jäin äippälomelle varhennettuna ilman sen kummempia selityksiä.merkkasin vaan siihen hakemuslappuun et milloin aloitan loman. Tosin saikullahan sit olin loppuajasta,et ei ois tarvinnut hakee varhennettua.... :ashamed:

Nyt tällänen pikainen visiitti,kun täytyy ehtiä tuonne ulos joutuin... mahdollisesti vielä illalla palaan astialle.

Aurinkoista päivää kaikille B)

Repa ja kutvis rv 36

Repa: Sulla on ihanan paljon viikkoja kasassa jo!! :flower: :) Ihana tunne varmasti ku tietää olevansa jo "selvillä vesillä.." :heart:

Juu tosiaan noi tuntemukset kiusaa oikee toden teolla tänään. Juttelin just terkkarin kanssa puhelimessa, ja se sano et tää voi olla ihan jotain vatsatautia mikä ei liity raskauteen millään tavlla. Tai sitten voi liittyä. Joka tapauksessa sen aiemman km:n takia hän laittoi jo huomiseks mulle ekan neuvola-ajan.. Jännittää. Ja inhottava mahakipu, mene pois!! :kieh:

miina, mullahan on takana kaksi ihan peräkkäistä varhaista km,
eli olivat jotain rv 5+ ja rv6+ pelko perseessähän tässä on menty,
mutta kävin yksityisellä ultrassa nyt tästä asukista rv7+ jonka jälkeen olen jo huomannut olevani rauhallisempi ja iloisempi ihanasta asiasta!!

Päivä kerrallaan mennään ja yks etappi eli tuo ultra on jo takana, seuraava lienee eka neuvola ja sitten np ultra.

Kasvattava kokemus koska kaksi aiempaa ovat olleet juuri niitä, että heti on raskauduttu ja kaikki menny kuin tanssi loppuun asti. Tiedän, että tällä kaikella on joku tarkoitus.
Eli käykäämme vaan yhdessä kevättä ja kesää kohti! Askel askeleelta olemme haavetta lähempänä. :heart:

aili ja miina lämpimät tervetulotoivotukset ja onnea plussista :heart: toivotaan että kaikki menee paremmin kuin hyvin ja tosiaan noi kaikki kivut ja vihlasut kuuluu asiaan ja se mahan löysyyskin =)

myangels onnea liikkeistä :heart: siellä se pieni jumppailee =)
oon kans kuullu et muu hieronta on ihan ok mut alaselkää ei mielellään ennenkun loppuraskaudessa kun voi käynnistää synnytyksen, mutta rentouttavaa hierontaa =)

repa juu se voiskin olla hyvä idea et tekis vähän isommat läpyskät =) mahtuis enemmän, täytyykin kokeilla, eikä se aika kauheen kauan kestä kun ei niin herkästi enää vuoda kun maidontulo tasaantuu

malttamaton ja wiivi
hyvä että muitakin herkkupeppuja, etten ihan ainoo oo, nyt vaan jotenkin en osaa kieltää itteltäni mitään mitä tekee mieli =)

yhdyn kyllä AE:n sanoihin että meillä on täällä tosi ihana porukka =) aika harvoin tonne elokuisiin kirjottelen kun tuntuu et siellä on niin kauheesti porukkaa eikä silleen samallalailla niitä tunne, kun tänne voi kirjottaa ihan mistä vaan mikä mieltä painaa =)

omaan oloon ei mitään uutta, samaan tahtiin eteenpäin porskutellaan, nyt täytys lähtee vähän siivoileen kun mies lähtee lasten kanssa pyöräilemään niin saa rauhassa touhuta =)

hyviä vointeja kaikille

eliisa ja pikkuruinen 23+5

Yhteistyössä