Suuret tervetulotoivomukset
Tinkatarille ja Pamuk:lle
Onnittelut plussista, ja kaikkea hyvää raskauteenne!
Tinkatar: Ymmärrän pelkosi ja huolesi siitä että jos joudut tämänkin raskauden keskeyttämään
Ensin mäkin pelkäsin hulluna keskenmenoa (km 12/07) mutta kun siitä pääsin yli, niin pelkään että joudun taas keskeyttämään raskauden
Jouduin keskeyttämään viime kesänä esikois-raskauden rv 23. Ihana pieni enkelipoika syntyi, jonka sydän oli kaikkea muuta kuin terve
Osaan ottaa rennosti tässä raskaudessa vasta rakenneultran jälkeen, jospa tällä kertaa saisimme hyviä uutisia...
Se pelko kulkee mukana kaiken aikaa, välillä niin todellisena ettei tiedä mihin hyppäisi... Kenenkään ei ikinä tarvitsisi joutua keskeyttämään raskauttaan
se on jotain niin kauheaa
wiivi84: Jaksamista yskän kanssa!
Onko sulla tutkittu sitä sen tarkemmin? Ystävälläni oli pitkittynyt yskä, mikä sitten diagnosoitiin astmaksi, ja sitähän se oli. Pitkään vaan meni ennenkuin tohtorit ottivat tosisssaan
Onko pojan mahatauti helpottanut? Mä sairastin kolmen viikon sisällä eka Rotaviruksen ja sitten Noroviruksen. Ei vaikuta vauvaan, jos vain huolehdit nesteytyksestä. Mulla ei pysynyt muut nesteet sisällä kuin apteekin Osmosal, (no, Rotaviruksessa ei pysynyt sekään aluksi sisällä ) mikä tietysti oli mun pelastus koska sain siitä tarvittavat suolot ja sokerit. Silti kärsin pienestä nestehukasta kun alkoi lihaksiin tulla kramppeja... Norovirus oli rankempi mutta nopeampi tapaus, ja se sai mulla verivuodonkin aikaan
Jos ei mikään neste pysy sisällä, niin sitten tippaan, niinkuin toisetkin tuossa jo sanoivat.
Niin ja tuo Osmosal käy siis lapsillekkin.
Amira: Hui sun paineita!
Ei ihme että huippaa
Jaksamista!
aurinkoenergiaa: Hyvä juttu että oksentelun syy selvisi!
Nyt syöt hyvällä omalla tunnolla
oot sä niin kauan joutunut kärsimäänkin
Repa: Hienosti sun ennustaja-kyvyt
toimivat kun arvasit mikä syy mun vuoteluihin on
Ihana sun masukuva!
pikkutiikeri ja Pamuk: Mahtavat onnittelut pienen pienestä sykkeestä!!
Eiks ookkin uskomaton tunne?
Sisällänne sykkii pienen ihmisen alku
malttamaton: Millä viikoilla sä vuodit ja koska hematooma huomattiin? Kuulemma harvoin hematoomaa näkee ennen rv 8 ja yleensä se kuulemma huomataan vasta rv 12 jälkeen. Hitsiläinen, mä oon siitä ekasta vuotamisesta, eli rv 5+1 asti pyöritellyt päässäni hematoomaa, että josko se ois se, mutta mikäs minä nyt oon lääkäreille epäilyjäni esittämään...
Olisivat pian hermostuneet ja ihmettelisivät että mitä toi akka höpäjää
Mutta olis kannattanut sanoa, kun näköjään mun vaistoni oli oikeassa
Kovasti täällä jännitän sun puolesta, jotta koska tulee lähtö synnyttämään!
Äitee2: Lähetän täältä sulle lämpöisen ja hellän halauksen!
AinoAmanda: Voi että, no onneksi ne huomasivat että napanuora on kaulan ympärillä!
Niin vain ne pienet säikäyttelevät vaikka luulisi että niin turvassa tuolla masussamme ovat...
Hyvä kuitenkin ettei turvotusta oikeasti ollut niin paljon
Riikkulin vauva-arkeen kaikkea hyvää!
Kovasti tässä yritän sitä vauvan tuoksua nuuskutella...
Paranemista vanhemmalle tytölle!
Niin ja tarkoititko Scheriproct-voidetta? Onkohan toi ees kirjotettu oikein...
Eliisa80: Täälläkin vesi pehmentänyt pihan ihan kamalaksi
Ja koirathan kantaa joka tassullaan 5kg hiekkaa sisälle sen sata kertaa päivän aikana
Noh, mutta ylläripylläri, tulikin takatalvi, joten nyt on onneksi vähän siistimpää, vaikka kovasti jo tahtoisin että olisi kesä!
tapsu85: Onnea np-ultrasta!
Hienoa että kaikki on hyvin!
Kiva kuulla
Miikkkisestäkin!
Varmasti säikähdit kovasti masuasi, mutta pieni se siellä vain myllersi!
Oma napa: Vähän surullinen mieli...
Tämä kevät... se saa mut ajattelemaan ja mielessäni uudelleen elämään vuoden takaista aikaa kun odotin enkeliäni
Tänään on menkoista laskettuna rv 14+0 ja vuosi sitten tunsin poikani ensimmäiset potkut rv 14+0 lähtien
Tämä tulee olemaan tosi raskasta aikaa, varsinkin toukokuun 30.päivän ja kesäkuun 20.päivän välinen aika... Siihen mahtui viime vuonna 4D-ultra, rakenneultra, lapsivesipunktio, Helsingin ultraus, synnytys, saattue ja hautajaiset...
Toisaalta mua hävettää tästä asiasta puhua ja näyttää miten kovasti muhun sattuu, miten mun kroppani ja sydämeni tuntee edelleenkin sen tyhjyyyden tunteen kun pojastamme jouduimme luopumaan...
Hävettää sen takia, koska moni voi ajatella että olisi nyt onnellinen kun on uusi vauva mahassa. Mutta se ei ole sama asia. Tämä on rankempaa aikaa kuin osasin kuvitellakkaan
Olen erittäin onnellinen uudesta masuasukista, en tiedä missä jamassa olisin jos hän ei olisi masussani. Kesäkuun 20.päivän jälkeen alkaa varmasti pikkuhiljaa helpottamaan - toivon niin
Mitäs muuta...no joka toinen päivä on salaattipäivä, ja joka toinen päivä on roskaruokapäivä, joten vaihtelevat on mielihalut
Olo on muuten tosi hyvä, ja olen niin onnellinen kun ei tule vuotoa!
Tää on tosi huippua!
Mies yllätti, ja oli varannut meille laivamatkan, päivä Tukholmassa-risteilyn toukokuun alkuun
jolloin on mun synttärit, ja samana päivänä meidän 6-vuotis kihlapäivä
:MyAngels ja niin rakas rv 14+0--14+3