Tiniille onnittelut rakenneultrauutisista!!
Hienoa!!
Nyt nauttimaan täysillä vauvasta!!
Onhan nuo kamalia asioita kun joutuu lapsestaan luopumaan monen viikon odotuksen,
monen ihanan potkun jälkeen... I know...
Se on jotain niin sanoinkuvaamattoman kamalaa
Mutta yritä olla hirveesti murehtimatta - tiedän että se on helpommin sanottu kuin tehty. Kaikki mun läheiset pitävät juuri tuota rakenneultraa meidän kohtalon vuoksi rajapyykkinä, että sitten jos sieltä tulee hyviä uutisia, niin sitten uskaltavat kunnolla vasta iloita. Lapsen menetys koskettaa, on se sitten sattunut perheenjäsenelleen, parhaalle ystävälleen tai nettiystävälleen...
Tokihan rakenneultrankin jälkeen voi tapahtua vaikka mitä, mutta melko pienellä tod.näköisyydellä.
Repa: Hui! Nyt kyllä jänskyttää teitin puolesta!!
Malttamaton: Voimia kovasti odotteluun!
Ystävälläni on la äitienpäivänä, ja kovasti häntäkin jo menottais synnyttämään...
Äitee2: Hih hih!
Ihana sun uni!
Pikaista paranemista flunssan kanssa!
Ja siun mies on kyllä ihku!
Juuri oikeat sanat sanoi sulle
Miikkis: Mulla enkelin aikana, ja nytkin ekat liikkeet on sellaista pientä kutittelua, niinkuin iso perhonen vatsassani lepattelisi siipiään, ja kovempi potku on sellainen kuin purkkapallo poksahtaisi masussani rikki, tai niinkuin popcorn-pussissa poksahtaisi maissinjyvä poppariksi!
Täällä sykkeet menee sellaista 158-170 luokkaa. Mies tuumasi, että tytön sydän lyö niinkuin pitääkin
Tytöllähän on korkeampi syke kuin pojalla.
Niin ja vinkkinä, laske 15 sekunnin ajan syke, ja kerro se neljällä
Ja juu, sukkapuikkovihlaisut on tuttuja täälläkin, varsinkin jos laitan vähän vauhdilla makuulle, niin tuntuu että alamasusta vetää suonta tai jotain hetken aikaa, ja ilmeeni on varmasti just sen näköinen kuin miltä tuntuukin
Eliisa80: Pikaista paranemista sinnepäin! Toivottavasti tauti ei iske suhun!
Kiva kuulla
Ruispalasta, Vimpulasta ja Riikkulista!
Nimra: Täälläkin ravataan ahkerasti vessassa, on kestänyt koko raskauden
Roskaruoanhimo tuli joskus rv 7 aikaan, mutta meni aika nopsaa ohi. Sen jälkeen mielihalut on olleet joka päivä erilaisia, ja toki tekee just niitä ruokia mieli mitä en saisi syödä...
stoppis: Onko suvussasi sokeritautia? Se on niin pyllystä sokerien, verenpaineen ja kolesteroliarvojen kanssa, että vaikka kuinka elää malliikkaasti, niin sukurasite ne sitten kuitenkin monesti pilaa...
Amira: Voi kun ihanaa että miehes on palkannut siivousapua!
ON: Vauvelin potkuja tunnen sellaisen 2-6 potkua päivässä, riippuu kuinka paljon olen aloillani
Ruokahalut on kasvaneet ihan hirveesti, tai siis se että vaikka kuinka syö niin tunnin päästä on taas nälkä
No, se on vaan hyvä juttu, on ollut vähän ongelmia tuon painon kanssa, kun enkelin syntymän jälkeen ja keskenmenon jälkeen se laski vähän liian alas kun ei ollut ruokahalua, ja sitten alkuraskaudessa oli järkyttävä pahoinvointi + oksentelu, ja sitten lisäksi ne 2 mahatautia
Oon nyt kuitenkin 2kg saanut painoa lisää
Vaikka taitaapa ne kaikki olla masussa ja rintavarustuksessa
Mutta kyllä tämä tästä!
Lähettiin siskon kanssa (hän on nyt rv 35) keskiviikkona
Hesaan Backstreet Boysin keikalle!!
JA VOI ETTÄ OLI MAHTAVAA!!
10 vuotta sitten oltiin huimia faneja, niin pitihän sitä käydä fiilistelemässä
Meillä oli istumapaikat, joten ei tullut sillä lailla rasitetta kropalle. Käytiin myös isoveljen ravintolassa syömässä
ja shoppailemassa
Löysinkin kauan etsimäni äippäfarkut, kun ei ole kuin äippä-capreja, niin nyt on sitten kunnon farkutkin. Lisäksi ostin 1 juhlapaidan, 1 topin ja 1 nätin lyhythihaisen
Hotellissa yövyimme ja eilen illalla tultiin kotiin. Eniten olen siitä iloissani, että siskoni pääsi arjesta vähän rentoutumaan, hänellä kun on 3 lasta ja käy vielä töissä ennen äippälomaa (lapset 6.v. 5.v. ja kohta 4.v.) Tokihan reissaaminen aina vähän väsyttää, mutta katkaisee myös arkea mukavasti!
Eilen sitten kotiin tullessani söin 4 kiiviä, kun teki niin kovasti mieli, ja olen ollut happy kun se ei vaikuta närästykseen/refluksitautiini joten sitä olen saanut syödä, vaan empä saa enää
Sain jonkun allergisen reaktion yöllä, ja se oli jotain ihan kamalaa kun koko kroppaa kutitti!
Oon joskus pienenä lapsena ollut kiiville allerginen, mutta en enää aikuisiällä, paitsi nyt näköjään
Koko yö meni hermotessa
ja raapiessa, joka paikka syyhysi paitsi rinnat ja masu. Meinasin jo että herätän mieheni ja lähetään sairaalaan, mutta selvisin vain aamuun asti
Ja aamulla tietysti pää kipeänä kun reissun jälkeen olisin unta tarvinnut, niin yö menikin valvoessa
Mutta nyt elämä tuntuu jo voittaneen!
Pääkipu parani, ihottuma on helpottanut, ja loput kiivit lentivät roskikseen. Harmittaa kyllä pirusti, mutta minkäs teet...
Refluksitaudin takia en voi syödä sitrushedelmiä enkä omenaa, ja niitähän on tehnyt ihan hirveesti mieli, tottakai
Kiivistä olen nauttinut, mutta täytyy nyt yrittää korvata se vaikka...
...vesimelonilla!
Rakenneultraa jännitän ihan kauheesti
vaikka ennen sitä on vielä se ylimääräinen ultra jossa katsotaan onko vauvan sydän kehittynyt normaalisti nelilokeroiseksi. Ajatukset on kuitenkin siinä rakenneultrassa, vuosi sitten maailmamme romahti siellä, totaalisesti...
Mä sanoin jo miehelle, että mä vaadin nukutuksen ultrauksen ajaksi, ja sitten mies saa kantaa mut autoon, tuoda kotiin ja kertoa uutiset, heh...
Pelottaa vaan niiiiiiin kovasti...
Vuotoa ei ole tullut yhtään, jiihaa!!
Tää on oikeesti kyllä niin luksusta kun ei ole jatkuvia menkkoja!
Siskon kanssa shoppaillessa alkoi kovasti tuntumaan paineentunnetta ihan alamahassa ja nivusissa, ja olin varma että verivuoto alkoi, mutta ei onneksi! Huilaaminen sai kivunkin loppumaan
:MyAngels ja niin rakas rv 15+0---15+3