Tinii: Kiva että te kaikki palstasisaret ootte päättänyt että tämä mun(kin) raskaus menee loppuun asti ja saadaan elävä vauva syliimme!
Mäkin yritän ajatella niin
Mä en suostu tästäkin luopumaan!
irtosora: Mulla nuo sukkapuikkokivut tuntuvat jommalla kummalla puolella alamahaa, sellainen tuskallinen viiltävä nopea kipu. Uskon että se johtuu jostain hermoista tai liitosjutuista, tai jostain...
Joskus se kipu tuntuu ihan keskellä alamahaa. Mulla ainakin jos liian nopsaa heittäydyn pitkälleen, niin aivan kuin kroppa tarvitsisi vähän enemmän sekunteja itsensä suoristamiseen, kun tuntuu että jokin siellä jää hannaamaan vastaan. Näitä tulee mulle melko harvoin, mutta kipu on tosi paha, että se jää kyllä mieleen...
Mulla ei vielä tässä raskaudessa ole tullut morkkista syömisistä, mutta enkeliä odottaessani todellakin tuli kun en saanut mitään kasviksia alas. Kaikki kurkut, tomaatit ja kaikki tökki ja pahasti
Onneksi hedelmät maistuivat, mutta niin kyllä maistui karkit ja suklaatkin
Tässä raskaudessa taas tekee ainakin tällä hetkellä enemmän mieli kaikkea raikasta ja kevyttä, eikä makeaakaan juuri ollenkaan.
Toki hampurilais,-ja pizzahimoja tulee, ja niitä olen syönyt ihan hyvällä omalla tunnolla (varmaan kerran viikossa) ja kun jonkun tuollaisen rasvaruoan on vetäissyt, niin seur. päivänä tekee takuulla vain jotain kevyempää mieli. Tällaista havaintoa ei enkelin aikana näkynyt
Äitee2: Ihania nuo sun pojat!
Hoitavat äitiä
Eliisa: Pojalle paranemisia!
Se on niin ikävä tauti
OOOOOOOOOHHHHHHH!!!! Mahtavaa Katherine!!!
Johan se oli sun vuoro plussata!!
Ihanaa!!
Onnea sylin täydeltä!
Toivon joka solullani, että tämä vauva on päättänyt tulla kotiin asti, isin ja äitin luo
Ruispala kyseli mitä himoja on raskausaikana ilmennyt. Mun mielestä painomuste tuoksuu ihanalta, ja samoin uusien huonekalujen (puun tuoksu) on taivaallinen
Voisin viettää päiväni huonekaluliikkeissä nuuskuttelemassa...
Kiivi on ollut himo jo jonkin aikaa, mutta sitä en nyt saa syödä, ja sama juttu sitrushedelmien kanssa.
Jääkaappikylmä ananas on namskua ja tuoreita mantsikoita ootan kuin kuuta nousevaa!
Gatsu: Hyvä että pissi oli puhdas!
Pamu k: Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa!
Kyllä se siitä pikku hiljaa!
Repan ja Malttamattoman lähdöt jänskyttää...!
ON: Viikonloppu meni hujauksessa! Eilinen päivä oli ihana kun sunnuntai on miehen ainoa vapaa päivä, niin touhuiltiin kaikkea aamu varhaisesta alkaen kun kumpaakaan ei nukuttanut. Vähän siivoiltiin, lenkitettiin koiria, käytiin kiinalaisessa ravintolassa syömässä, ja vain nautittiin toisistamme!
Lauantaina käytiin yhdessä miehen töitten jälkeen ruokakaupassa, ja kauppa meni kiinni kun oltiin kassajonossa, joten jono oli pitkä ja piti vähän kiireellä pakata ruoat. 5 pussillista ruokaa!
Nooh, onhan meidän lisäksi nuo 5 koiruutta
Minä sitten ajattelin että kyllä nostan yhden pussin kärryyn kun toisten tavaroita alkoi jo pukkaamaan liukuhihnalle. Kun nostin pussia, tuli aivan valtavan järkyttävän viiltävä kipu vasemmalle alamahaan
Mies tietty torui miks menin nostelemaan, ja nosteli ja kantoi loput tavarat. Kotiin päästessämme loppuilta meni täysin maatessa, kipu oli niin kauhea
Kipu kesti 4h ajan, ja sitten se helpotti. Juuri sellaista kipua mitä mulla oli aina kun vuodin kirkasta verta. Onneksi vuoto ei kuitenkaan alkanut. Mutta kyllä se veti mielen matalaksi kun en voi mitään nostaa
Oikeesti taitaa olla se 5kg:n painoraja niinkuin
Äiteelläkin
Tulihan siinä sitten illan aikana itkukin
Oon kuitenkin aina ollut kova touhuamaan ja tekemään ja nauttinut työstäni, ja oon yrittänyt mahd. paljon käydä itekseni ruokakaupassa, ettei miehen tarvi 12-13h:n työpäivän jälkeen lähteä vielä kauppaankin, jotta hälle jäisi sitä aikaa olla kotonakin.
No nyt sitten sanotaan että töihin et voi mennä, mitään et saa nostaa
Kyllä se vähän vetää mielen matalaksi
ja olon turhaksi...
No, mutta pikkuisen potkut piristävät kovasti mieltä!
Eilen sanoin miehelleni, että kauheeta kun mä oon turvonnut!!
Siis tästä edestä rinnat ja masu on kasvaneet mahottomasti lyhyessä ajassa.
Mies sanoi että "Sä oot maailman kaunein ja ihanin, ja mä oon susta ihan kamalan ylpeä!"
No samassa tunsin isoimman potkun masussani, mitä ikinä vielä olen tässä raskaudessa tuntenutkaan!
Naurettiin miehen kanssa
että vauva taisi ottaa kehut itselleen!!
:MyAngels ja niin rakas rv 15+3---15+6