Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Sus soo
Moikka! :wave:

Hiihtoloma on nyt sitten vietetty. Lasketeltu, hiihdetty ja laiskoteltukin. Tärppipäivät oli tuolla reissussa, joten nyt sitten vaan jännätään miten käy. Kerran siellä vaan puuhailtiin, kun ei viitsitty peittoja liian ahkerasti heilutella ja muita mökin asukkaita häiritä...

Tekstiä oli tullut poissaollessani ihan hirveesti tähän meidän ketjuun. Onnittelut kaikille plussanneille ja muuten vaan onnellisille =) !! Ja pahoittelut kaikille tädin tavanneille :hug: . Tervetuloa myös uusille keskustelijoilijoille, joita ainakin oli yksi kipale. Pahoittelut keskenmenosta :hug: .

Mutta nyt täytyy kiirehtiä ulos. Täällä oli satanut lunta meidän poissaollessa, joten lapset odottaa innoissaan lumileikkejä omalla pihalla. Lomaviikolla tosin oli kyllä rutkasti enemmän lunta tarjolla kuin täällä meillä.

terkuin Sussoo
 
Kiitos kaikille! Pikkuhiljaa toivutaan niin henkisistä kuin fyysisistä kivuista. Tänään olisi mummolaan lähtö, neljän päivän reissu... Pitää toivoa että reissu menee hyvin ja jaksan vähän tehdäkin jotain muuta kun makoilla.

Varmaan jo ensi viikolla olo on huomattavasti parempi. Ehkä sitä uskaltaa jossain vaiheessa jo kokeilla sitä miten niitä lapsia tehtiin :) Ainakin harjoitella näin aluksi, jos sit tosi toimiin ryhtyykin vasta ensimmäisten menkkojen jälkeen.

Mutta nyt pakkaamaan. Loppuviikosta tulen taas tänne kuumeilemaan :heart:
 
Kyllä se halvatun tättärä tänne taas löysi!
Mikähän himskatin tuhkimokompleksi silläkin on kun pitää nykyään saapua puolen yön aikaan?!?
Saapui sopivasti vuosipäivän viettoon..
Mut onneksi tämä vuosipäivä menee nyt juhlien merkeissä, eipähän ehdi murehtimaan..


Kiitokset kaikille taas niistä monista plussatuulosista ja tsempeistä. Jospa ne auttaisivat tässä uudessa kierrossa.. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
epskeps voi prkl.......!! :headwall: höh, ja pöh. :hug:

lissuli81 oot urhea kun jaksat jo lähteä reissun päälle.. ehkä se tekee hyvääkin. Mutta muista tehdä vain niitä asioita joihin tunnet mielenkiintoa, oot nyt "henkisaikulla" joten anna lupa itsellesi myös olla vaan ja olla pahalla päällä... itse muistan kun yritin päästä "yli" nopeammin ja en ollutkaan valmis vieraita vastaanottamaan, ja itkuksihan se meni kun vieraat saapuivat ja eivät tajunneet lähteä "ajoissa" mutta nepä onkin sitten jääneet hyvin vieraiksi, eikä lähennetty olla.
joo..,mutta tämä siis minun kommentti, itsehän sen tietää mitä jaksaa!
sussoo ++++ :whistle: sinne pikkuinen olisi alkanut kasvamaan!! Jännää!

mulla ovistesti edelleenkin negaa ja vasta onki kierto 12, mutta pelottaa jos sitä ei olekaan tässä(kään) kierrossa.
no nyt sohvalle toipumaan eilisestä. siellä olenkin ollut koko päivän polttareista toipuessa.
plussia kehiin ++++++ kaikille! :whistle:
 
Pahoittelut tädin kurvaamisesta väärään osoitteeseen, tännehän sitä pyysin! :D Pahoittelut siitä siis, mutta Onnea parempaa seuraavassa kierrossa! :heart:

Juuh Turkuunkin oli satanut lunta, vaikken siellä asu, mutta töissä käyn ja aamulla voin sanoa, että oli liukasta ja lunta satoi inhottavan paljon! :headwall:

Työvkloppu meni hyvin, nyt huominen vapaata, jess!

Perjantaina kun saimme luvan harjoitella ilman kondomeja(On tullut tehtyä työtä käskettyä) :D ..odotan vaan , että täti, täti tulethan pian kylään! :saint: Toivottavasti en saa niagaraa, sitä vähän pelkään, lokakuussa ennen raskautumista viimeksi koin sellaisen ja en päässyt edes vuodoltani töihin, mutta saa nähdä miten nyt käy!

Kaikille ihanaa sunnuntai iltaa ja paljon plussapuhureita kaikille! :whistle: ++++++++ :heart:

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Sunnuntai-iltaa!

olen pahoillani [/b]Lissuli! Mutta tervetuloa mukaan :heart:

Onnea, onnea uusille plussille! Toivotan vahvoja punaisia viivoja kaikille niitä odottaville!!

Kaikki te, jotka ette halua tätiä kylään, potkaiskaa se tänne! Tällä kertaa otan sen avosylin vastaan ja vieläpä mahdollisimman pian! Kolme viikkoa tuli täyteen nyt synnytyksen käynnistämisestä ja tiputtelu on vasta muutama päivä sitten loppunut. Nyt juilii niin maan perusteellisesti siihen malliin, että odotan ovislimoja saapuvaksi lähipäivinä. Jospa se täti punainen sitten kohta saapuisi! Ikuisuus on vielä maaliskuun loppulle ja jälkitarkastukseen...huoh.

Ihania uutisia
Rva Pikkumyy, olen hyvilläni, kun sait negan tikkuun...Tuntuu oudolta kirjoittaa noin =) Te pääsette kohta tositoimiin! Nopeasti olet tervehtynyt, hienoa!

Oikeeeein mukavaa maaliskuun ekaa viikkoa teille kaikille ja positiivisia ajatuksia :wave:


Muumiska
 
Kiitos tätipahoitteluista :hug: Minkäs tälle taaskaan voi :( :ashamed: Jos jotain "hyvää" tästä pitää sanoa niin onneksi kierto ei venynyt pitkäksi vaan oli suht normimittainen (27 pv).

Lähetän tän tätsän sinne Muumiskan ja Rouva pikkumyyn luokse :wave: On aika "kiltti" täti ollut ainakin toistaiseksi, ei ole tulvaa ollunna (vielä.. )

Kiitos Berry onnitteluista pojan puolesta :) Juhlat on nyt juhlittu ja kivastihan ne meni =)

Mikähän tätä kaksplussaa muuten taas mättää kun tuossa illansuussa ei tänne ainakaan millään päässyt? :/ Voisivat nyt vihdoin laittaa tän pelittämään kunnolla :kieh:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :heart:

 



Haaveissa esikoinen

Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Valssu.....................KM 09/07
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 2/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 2/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 8/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 13/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 16/-
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 18/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 19/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 22/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 24/29
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 54/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 2/28
Danjuska................KM 08/07..............................KP 6/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 17/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 18/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 25/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 27/29
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 27/-

Haaveissa kolmas

Äittä-67....................KM 02/08
Daizz........................KM 09/07, 01/08
Singa........................KM 10/07
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 1/28
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 4/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 6/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 15/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 17/-
Kutmula....................KM 11/07.............................KP 25/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 30/26-30

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 13/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 15/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 21/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

 
Heippa!

En ole vähään aikaan kirjoitellut, kun olen vähän yrittänyt keskittyä muihin asioihin... No nyt on ovis bongattu (ja hyödynnetty..) lauantaina, joten voi taas ruveta jännäilemään ja kehittelemään oireita :) Viime kierrossa olin noita oireita havitsevinani huomattavasti enemmän, kuin silloin kun olin oikeasti raskaana... :ashamed: No joo, ei tosiaan ollut tämä itsensä tarkkailu yhtä neuroottista silloin...

Mukavaa viikkoa kaikille!!
 
:wave: Heippa!

Piipahdin taas vaihteeksi teidän kuulumisia kurkkimaan :) .
Ihana fiilis tuntuu palstalla vieläkin olevan. Hyvä tytöt, jatkakaa samaan malliin :heart: .
Epsun kotona oli juhlittu synttäreitä. Onnittelut! Toivottavasti sua (ja kaikkia muitakin) saa pian onnitella siitä plussastakin ++++ :whistle: .

Odotuspuolella viikot ovat vilistäneet nopsaa. Huomenna lähtee jo 28. vko menemään. Valitettavasti jouduin suppareista ja liitoskivuista sairikselle. Nyt on sit pakko ottaa rauhallisemmin.

Pikaisia plussia toivotellen,

-A- :)
 
EPSU Ens kierrosta sitten plussaillaan kimpassa. :attn:

Mulle voi päivittää kp 1/28. Kivut on kamalat ollut jo useamman päivän, mutta hana ei oo vielä kunnolla auennut. Väsyttää ja kiukuttaa mahdottomasti :headwall: :headwall: . Siivotakin täytyisi, ei just nyt kyllä huvita. Ehkä päikkäreitten jälkeen mä aktivoidun.
:wave: :wave:
 
Pahoittelut tätivierailuista kaikille!! :hug:

Tännekin se tättärä tiensä löysi, mutta tänne sitä jo kaipailtiinkin. Nyt saa sitten hyvällä omalla tunnolla ja uudella innolla alkaa uuteen yritykseen! Ja iloitsin myös siitä, että luteaalivaihe näyttäisi olevan se tasan 14 päivää, eikä muutenkaan keskenmeno pidentänyt kiertoa kuin reilulla viikolla. Jospa se nyt menisi sitten takaisin ennalleen, eli mulle voi laittaa kp 2 /30.

Lisää myöhemmin, oon edelleen kamalassa flunssassa ja sohva kutsuu...

Mukavaa maanantaita!! :heart:
 
Mymmyryy pahoittelut tädistä sinne :hug: Toivon mukaan se ei siellä riehaannu. Täällä se mokoma avas taas vaihteeksi hanat |O :ashamed: Mut anti olla viimeinen kerta kun tulee! Vai mitä? :kieh: Tärppiä toivottelen sinne! :heart: Kuten myös Kvar överille :heart:

Amira :wave: Ota nyt vaan rauhalllisesti siellä :hug: Sulla onkin odotus jo tosi pitkällä :)

Tuulenpuuska kiitos haleista =) Tärppitoivotukset sinnekin :heart:

Aili kunpa sieltä tulisi nyt täysosuma :heart:

 
Isot hait tädin vaivakseen saaneille :hug:

Olen ollut vähän taas mieleltäni aallonpohjassa, taas toisineen ihan ok olo. Välilä mietityttää koko kuumeilu, toisena päivänä en muuta niin lujaa haluakkaan, kun uutta raskautta. Pian kolme kuukautta kestänyt selibaatti on vihdoinkin ohi ja voi pahus kun se ainakin piristää meidän molempien mieltä. Voi ainakin harjoitella sitä vauvan tekoa. Eka pupuilut kiellettiin vuotojen takia, kun oli km vaara, sit oli surua niin paljon, että ei pystynyt ja sen jälkeen jälkivuoto ja surutyön tekoa.

Mulla oli täs eilen ja toissapäivänä joku megalima liikkeellä ja tuli vaan mieleen, olisko voinut olla ovis. Nyt on sit pää kipiä ja normaalia valkkaria. Välillä viel tulee pyyhkiessä pieni rusahtava raita, mutta ei edes joka päivä. Ihan pikku pikkiriikkinen teoreettinen mahdollisuus on olemassa, että meidän pupuilut olis osunu oletetun oviksen ajankohtaan. Ei sattunut olemaan silikoni kortsuja ja lateksille allergisena ei ne äitiyspakkauksen ( onkohan lie jo vanhentuneitakin) kumit sovi, joten saattoi sattua jotain mitä lekuri ei suosittele. Mut se mahdollisuus on todella olematon. Meidän yrityshistoriassa raskautumisen mahdollisuus "vahingossa" on varmaan täysin mahdotonta. Siihen lisättynä vielä kaikki muut ongelmat raskautumisen kanssa, niin ei varmaan ole mitään syytä olettaa, että olis jotain tapahtunut. Vaikka ihanaahan se olis, mut ei niin ole voinut käydä...ei mitenkään.

Postissa tuli just kirje patologiselta. Meidä piti vasta jälkitarkasutksessa kuulla tuloksista. Hirvittää vain, ettei mitään todella vakavaa ole ilmennyt. Hirvittää jo valmiiksi koko asia. En uskalla avata tuota edes. Katotaan sit miehen kans, kun hän tulee töistä.

Kaikille toivon plussarikasta maaliskuuta. Jälkitarkastukseen vielä toivottoman pitkältä tuntuva aika.
 
Tädin riivaamille :hug:

Onnea [/b]Epskeps:n pojalle :flower:
Meilläkin vietettiin lauantaina neitin 2-vuotis juhlia :heart: Juhlat meni muuten hyvin mutta illalla neiti alkoi oksentaa ja oksensi sitten koko yön :( Nyt jännityksellä odotetaan että tarttuuko meihin muihin se tauti :x

Täällä alkaa olla taas h-hetki lähellä :whistle: Toivottavasti täti pysyy poissa...
Aika hiljaista kyllä ollut tuolla peittojen välissä :| Mies ollut niin paljon töissä että ei ole paljon kerinnyt/jaksanut....
Ja tätä kuumeiluakin olen yrittänyt hillitä :saint:
 
Moi tulin kurkkimaan.... =)

Mun oli ihan pakko tulla käymään täällä... Mulla tuli eilen vuosi keskenmenosta... Jotenkin vaan alkoi ajattelemaan tätä palstaa ja meitä joita on niin monta...

Tulin vaan tsemppaamaan teitä, ett älkää koskaan menettäkö toivoanne. Mulla tällä hetkellä tuolla vaunuissa tuhisee 2 ja 1/2 kuukauden ikäinen tyttö! :heart: Ja vuosi sitten ajattelin, ett mä kuolen, kun keskenmeno tuli, niin paljon se kirpaisi. Ensimmäinen ajatus oli, etten varmaan koskaan enää tuu raskaaksi ja pelko oli ihan hirvee... No, minulla kävi todella hyvin, ett raskauduin heti uudelleen, mutta koskaan en tule unohtamaan pientä enkeliä, joka otettiin meiltä pois jo varhaisessa vaiheessa. Mulle ja mun miehelle hän kuitenkin oli silloin jo olemassa. Olen ajatellut kokemukseni niin, ett mulla ei olis just tätä aivan mielettömän ihanaa vauvaa, jos en olisi keskenmenoa kokenut... :heart:

Tsemppiä teille kaikille ja suuren suuri :hug: ja plussatuulia. Tuolla odotuspuolella on sitten kaikille plussanneille pino, ett tervetuloa sinne ja sitten meille jo vauvan saaneille kerhon puolella oma pino...

Epskeps: Eritoten sinä jäit mulle mieleen silloin aikoinaan. Sain hirveesti lohtua sulta ja monelta muultakin. Plussatuulia ja puhureita sulle puhaltelen, ett vihdoin saisit plussan testiin... :heart:

Ja kaikille menetyksen kokeneille suuri :hug:

Riikkuli ja pikku-neiti 2 ja 1/2 kuukautta :heart:
 
tere
oon ollut vähän taustalla kun oon ollut niin kipeenä, ja sit täsä on ollu kaikenlaista tohina...


itellä oli vissiin tuo ovisaika joka nyt hiipuu joten odotellaan ja sit nähdään kuis käy... oireitten mukaan ovis oli aikasin / aikasemmin ja jos oli ni ei tainnu mies keritä matkaaltaan kotia parahiks...ja jos oli ns. normisti ni sit oli kyll täsmäaseet käytössä!!
mutt mene ja tiedä. odotettava vaan on.

ei siis mitään ihmeellistä onneks jo terveempänä ite, vaik lapsilla nenät vuotaa.
jumpattukin on jo!
jeeeee!!
palaillaan...koitan illalla lueskella paremmalla ajalla kaikkien kuulumisia....
 
Siellä oli jo ihan kevät! B) Nappasin sieltä mukaani aurinkoenergiaa ja kevään tuoksua, nyt taas jaksaa odotella tännekin lämpimiä plussaisia tuulia! ++++++++:whistle:

Epskeps: Pahoittelut tädistä - löysi minutkin vaikka olin juuri silloin lentokoneen vessassa!! :LOL: Mulle voi laittaa kp 2/31. Siltä se nyt näyttäis. Ensimmäiset menkat keskeytyksen jälkeen... ihanaa. Nyt tietää et kaikki on kunnossa ja voi alkaa tosissaan yrittämään uutta... :D Vähän ehdin jo ajatella että mitäs jos ei tulisikaan tätiä.. mutta hyvä näin. Nyt greippimehutölkit käyttöön - viimeks sen oviksen bongasin tosi helposi varmaan just sen mehun ansioista!

Lumi-Marja: Saitte sen postissa? Hui.. Tulehan sitten kertomaan uutiset. Toivotaan että kaikki on hyvin. :hug:
 
Riikkuli sydämelliset onnittelut tyttövauvan johdosta
Hän on varmasti ihana ja suloinen
Kiitos kovasti plussapuhureista :heart: Niitä todellakin tarvitaan. Kaikkea hyvää teille. Nauttikaan pienestä tytöstänne


ElinaMaria miten se täti löysi sut sieltä lentokoneen vessasta?! :eek: Hyvä harhautusyritys kyllä oli ;) Onnea kovasti tähän kiertoon :heart:

Kutmula onko sunkin tytöllä 1.3 syntymäpäivä? Kovasti onnea hänelle näin jälkikäteen


Toivottavasti hän on jo paranemaan päin :heart:

Lumi-Marja voimia teille
 
Nyt tulee hirveän masentavaa tekstiä, pahoittelen jo etukäteen. Mies joutui tänään sairaalaan ja romahdin ihan täysin. Olen ollut jo muutaman viikon aika hyvillä fiiliksillä (KM:sta on 5 viikkoa), mutta ei siihen näköjään paljon tarvita. Tuntuu vaan siltä, että milloin tämä meitä vainoava huono onni oikein loppuu? Miksi minun pitää olla koko ajan huolissaan jostain? Ajoin tuolla tuiskussa sairaalasta kotiin ja itkin koko ajan. Ihme kun ei sattunut jotain. Ja niinkin tyhmiä ajattelin, että mitä jos mies ei ole kunnossa, kun pitäisi ensi viikolla taas alkaa sen uuden plussan metsästykseen. Ihan niinkuin se nyt tässä olis olennaisinta! Voi itku. :'(
 

Yhteistyössä