Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

AinoAmanda: Hiiirveästi onnea! :heart:

Rva Pikkumyy: Mites se jälkitarkastus? Toivottavasti sait hyviä uutisia.

Tuulenpuuska & erzi: voimia ja :hug:

Lissuli, pahoittelut ja tervetuloa. Itsellänikin on vasta 5 viikkoa keskenmenosta, ja kyllä vain tulevaisuuteen katsominen on auttanut ainakin minua.

Säde82: Onnea ja hei-hei! :wave:

mimuli: Olin myös bongaavinani oviksen 2 vkoa kaavinnan jälkeen, ja varmaan se olikin, koska siitä 2 vkon päästä tulivat kuukautiset. Joten eiköhän se lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ole yhtä mahdollista!

Fey, mainiota että olet positiivisilla fiiliksillä. :)

).( Täällä menossa ne paljonpuhutut kaavinnan jälkeiset menkat, "jotka saattavat olla vähän runsaammat kuin normaalisti". Jaa vähän???? Toivottavasti tästä ei nyt jää mikään pysyvä käytäntö. Jos näin paljon vuotaa ei kyllä pysty normaalisti elämään ja esim. liikuntaa harrastamaan. En ole uskaltanut tamppoonejakaan käyttää, kun ainakaan jälkivuotoon niitä ei tulehdusriskin vuoksi saanut. Luuletteko että nyt jo vois?

Joku muukin oli menossa kampaajalle - mä kävin tänään ja nyt on ihan uus look! Ihanaa! :D

frizzante
 
Orchid pahoitteluni tädistä
Mullahan on vähän sama tilanne sen puoleen, että kaikki minusta otetut kokeet osoittavat että kaikki olisi kunnossa, mutta silti kierrot heittelee ihan miten sattuu enkä oviksiakaan aina bongaa.. et ota näistä nyt selvää! |O :ashamed: Mut ei auta varmaan muu kuin toivoa että kaikki on todella ihan ok, meillä molemmilla ja ne kaivatut nyytit vielä saadaan :heart:

Lissuli-81 pahoitteluni keskenmenosi johdosta
Olet lämpimästi tervetullut joukkoomme mukaan :heart:

Säde82 sylin täydeltä onnea!!!
Pienelle paljon tarriksii :heart:

OmaNassu kiirusta on taas pukannu, ihan hyvä sinällään, ei ole joutanut murehtimaan mitään ja melkein pääs koko vauvakuumeilukin unohtumaan
Huomenna on sitten meidän pienen 5-vuotis syntymäpäivä
Tiedän jo etukäteen, että vetää mielen herkäksi huomenissa kun alan kuitenkin muistelemaan 5 vuoden takaista päivää jolloin poika tähän maailmaan syntyi
 
Kaa
Heips kaikille! Ajattelin tämän kierron taustailla. Käyn siis lueskelemassa aina välillä, mutta paljon harvemmin. Pitäkää mut listalla, palaan sitten kuukauden päästä taas aktiivisemmin.

Plussatuulia!
 
täälä on taustaultu ja tätiä ei näy :headwall: uhkasin niin kovasti mennä lääkäriin, mutta vielä en ole saanut aikaseksi..eilinen päivä meni kovassa alaselkäkivuissa ja illalla huomasinkin ihan järkyttävät limat, oli siis n. 20 cm pitkää limaa..ovis...? ja kp 50 oli eilen :eek: järkevältähän se kuulostais että olis oikeestaaan jäänyt yhdet kuukautiset väliin tai jotain..voiko oviskipu/ munasolun kasvamiskipu tuntua selän puolella?? ja vaikuttaisiko siihen että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu..??

ertzi voi harmi kun asiat tyssää tollaseen :| meidänkään seksielämässä ei ole ollut kehumista viimeaikoina..mies ei ole koko aikaa vonkaamassa niinkun suhteen alussa, meillä seksiä n. kerran viikossa mikä on aivan liian vähän ajatellen vauvan tekoa. teidän pitää varmaan alkaa puhumaan asiasta, vaikka varmasti on vaikeaa ja noloa molemmille :hug:

ainoamandahurjasti onnea!! toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin!! todennäköisyydet ovat sun puolella!! onnellista odotusta :saint:

julietta myös samat sanat sinulle :flower: :flower:

lissuli tervetuloa porukkaan ja pahoittelut kokemastasi :hug:

[/b]rouva pikkumyylle harvinainen onnittelu negasta :hug: toivotaan että paikat olisi kunnossa ja uusi yritys pääsisi pian käyntiin!! :saint:

fey susta tuntuu varmaan kamalalta, vaikka oletkin toipunut..saanko kysyä oletteko menossa tutkimuksiin kun on jo kolmas km?? vai onko edellisistä jo tietoa miksi niin kävi..?

kommentoisin kaikille jos muistaisin!!! hyvää karkauspäivän jatkoa kaikille!! minä taidan otta taas vähän viiniä ja pyöriä koneella tän illan
 

Olen niin onnellinen! :heart: Tänään oli siis se odotettu jälkitarkastus ja ultraus: Gyne sanoi, että olen ovuloinut jo km:n jälkeen 2 munasolua oli vasemmalta puolen irronut ja nyt kohdun limakalvo oli jo alkanut kasvamaan =) ja menkat on siis jo melkein ovella, viikon viimeistään 2:n sisällä tulevat! :heart:
Kohtu oli täysin siisti. tein raskaustestinkin tänä aamuna ja ihan puhdas nega oli, joten vähän arvelinkin , että puhdasta on!
Gyne ihmetteli, että näin nopeasti olen ovuloinut, vaikka vähän aikaa vasta tapahtuneesta, olen aika hormoonipitoinen eukko siis! :LOL:

Nyt odotamme ilolla menkkoja ja heti sen jälkeen saamma alkaa , pientä uutta ihmettä yrittämään! :heart:

En ehtinyt nyt lukemaan pinoa, mutta luen viimeistään maanantaina kun vapaapv, ei vkloppu menee töitä tehden! =)

Työntäkää kaikki menkkapuhurit nyt yhdeksi kerraksi tänne päin Lounais-Suomea! Kiitos! :D

Ihanaa vkloppua kaikille! :flower:
Niin iloinen Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Erzi
Mä tiedän ihan tasan tarkkaan sun tunteen. Meillä on noita ongelmia ollut ihan riittämiin ja on edelleenkin :/ On vähän laiskan(?) puoleinen tuo oma ukkokin noissa petihommissa, hyvä ettei joudu pakottamaan otolliseen aikaan puuhastelemaan :kieh: :ashamed: Kovasti hänkin vauvaa tahtoo ja tajuaa kyllä etten tässä pyhästä hengestäkään raskaudu eli hänenkin "panos" tarvitaan, mut on se silti välillä niiiiiiiiiiiin vaikeaa :headwall: Mut puhuminen auttaa ja helpottaa yleensä tilannetta, ainakin meillä (joksikin aikaa ainakin). Ja me ollaan sovittu etten kerro milloin oletettu ovisaika on, mut kyllähän tuo sen arvaa kun silloin alkaa vonkauskin..

Ehkä miehelläsi on liikaa paineita asian tiimoilta ja onhan se selvää ettei ne hommat silloin oikein luonnistu. Toivon mukaan saatte asian selvitettyä parhain päin :heart:

ON kiirusta, kiirusta, kiirusta
ja hyvä vaan niin, ei jouda miettimään liikoja :D
 



Haaveissa esikoinen

Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Kvart över...............KM 01/08
ElinaMaria..............RK 01/08
Valssu.....................KM 09/07
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 6/30-32
Katherine...............KM 06/07.................................KP 11/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 14/-
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 16/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 17/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 20/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 22/29
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 52/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Danjuska................KM 08/07..............................KP 4/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 15/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 16/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 23/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 25/29
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 25/-
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 27/26-32

Haaveissa kolmas

Äittä-67....................KM 02/08
Daizz........................KM 09/07, 01/08
Singa........................KM 10/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 2/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 4/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 13/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 15/-
Kutmula....................KM 11/07.............................KP 23/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 27/30
Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 28/26-30

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 11/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 13/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 19/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat


 
Fey
JJ-t, Kyselit jatkotutkimuksista: Juu tutkimuksia pukkaa, pläjäys verikokeita. Mun JT on 18.3 ja sillon määrätään otettavaksi ainakin hormoniarvot, hyytymistekijät, molemmilta kromosomit. Miksköhän ne muuten kattoo kromosomit, kun meillä kuitenkin on jo ennestään yksi yhteinen lapsi... Tietääköhän joku??? Mitäköhän kaikkia tutkimuksia mun pitää osata vaatia, vai pitäskö vaan luottaa lääkäriin.... ;)

Multahan otettiin jo vuos sitten verikokeita, ku tärppiä ei ollu tullu 8 kk:n yrittämisen jälkeen. Sillon tulokset olivat kaikki ok. ja miehenkin sperma Priimatavaraa :whistle: ...

Mahtaako tä mun tapaus olla hankala, ku on kaks tuulimunaa ja yks keskeytynyt KM, vois olla helpompi ymmärtää jos olisivat kakki keskeytyneitä tai tuulimunia tai tai ja tai... Olen vain niin pyörällä päästäni ku yritän ymmärtää ja diagnosoida jne. :headwall: .
Ja JJ-t koittakaas ny pupuilla, jos se on ny ovis-aika, oletko muuten testannu???

Rouva Pikkumyylle rutistus, kiva kuulla että kaikki hyvin ja eikun uuteen yritykseen!!!!

Terkuin nukkumaan menevä Fey |O
 
Ihan pikaisesti pistäydyn! Ollaan kohta lähdössä reissuun, käydään risteilyllä, joten palaan linjoille ensi viikolla. Tärppipäivät olis menossa, joten pitäisi jotenkin yrittää saada kahdenkeskistä aikaa myös laivalla :D

AinoAmandalle lämpimät onnitteluni iloisista uutisista ja vauvalle litrakaupalla liimaa, että tarraa tiukasti kiinni :heart: Nyt on kyllä salsan paikka =)

Fey Otan osaa suureen suruusi :hug: Tervetuloa purkamaan tuntoja joukkoomme. Toivottavasti km:jen syy selviää tutkimuksissa ja saatte apua :heart:

erzille :hug: Varmasti rankkaa sinulla ja miehelläsi. Yrittäkää jutella ja saada asiat kuntoon. :heart: Oma mieheni on ainakin sellainen, ettei juuri puhu asioista, jos en itse otan niitä puheeksi... Kyllä te varmasti löydätte yhteisen sävelen.

Lissuli-81 Olen pahoillani keskenmenostasi :hug: Tervetuloa joukkoon juttelemaan :heart:

Epskeps Täällä varpaat ja peukut pystyssä, että nyt on tärpännyt :heart: :heart: Kiitos kun taas jaksoit avata meille uuden pinon :D

Rouva Pikkumyylle onnittelut hyvistä uutisista :heart: ! Kohta tekin pääsette yrittämään uudelleen =)

Kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja valtavasti plussatuulosia +++++++++++++++++++ Lämmin :hug: teille ja toivottavasti on tullut monta plussaa siihen mennessä, kun palaan palstailemaan :D
 
:attn: Otetaas noi kp:t vielä takasin kp28 nyt menossa koska ei sitä vuotoa sitten tullutkaan ku ehkä t-lusikka ja kun tarkemmin tutkin :kieh: niin oli vaan sellasta v-punasta limaa... mitäs sitä pitää väärän värisiä pikkuhousuja :LOL: :attn:

Päivittelen noi kp:t sitten kun ne kunnon menkat alkaa...

Huiskis viikonloppu tiedossa, joten varmaan palailen vasta maanantaina :wave:
 
Fey sulta otetaan varmaan samat testit kun multakin, vaikka meilläkin on yksi lapsi ennestään. Se on varmaan semmoinen "perussetti" mikä tehdään kolmen km:n jälkeen. Lasketaanhan tuulimunaraskauskin keskenmenoksi.. Multa otettiin kromosomit (ja mieheltä kans), LH, TSH, FSH, prolaktiini, progesteroni, hyytymistekijät.. ainakin noi. Melkoisen monta putkea sai käydä luovuttamassa.. Tulos kaikista normaali eli esteitä ei pitäisi raskaudelle olla, mutta miksi yksikään niistä ei onnistu. Se onkin sitten varmaan mysteeri.. :ashamed: :(

Surusydän kiitos =) :heart:

Orchid jes jes, ei tullut täti sittenkään sinne!! :D Toivottavasti ei tulekaan +++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Tänään pojan 5 v syntymäpäivä ja on niin ihanan haikeeta.. :heart: =) :'( Tätsää ei näy vielä, toivon vaan, et jos on tullakseen niin tulis sitten ajoissa eikä vetäis kiertoa jonnekin 32 päivään.. Mut parempi ois kun pysyis poissa!!! :kieh:
 
Heips!

Pikaisesti ilmoitan vaan että mulla on nyt kp 2/29-32... eilen kaarsi punainen ferrari työpaikan pihaan ja tätihän se sieltä ilmaantui vierailulleen. :( En ois kyllä kaivannut, mutta osasin odottaa että kyllä se tulee. No, jos jotain positiivista etsitään niin onneksi tuli ajallaan, jopa vähän etuajassa.

Voimia teille, jatkan taustailua mut lueskelen teidän kuulumisia aina suurella mielenkiinnolla...
 
Vielä Epskepsille täyty tulla lisäämään, että meillä on myös vietetty hiljan pojan 5-vuotissynttäreitä, ja tuossa laitoin vanhoja kuvia hänen albumiinsa... Voi miten sydäntä raastaa, on se vaan ollu niin ihana vauva ja pikkuinen... ja nyt jo niin iso poika... miten noita kuvia voi ollenkaan kattoo sit kun hän on jo nuori tai aikuinen??? :'( Snif snif, äidin pieni kasvaa vaan... sais tod. tulla uus vauva niin ehkäpä sitä raskis päästää tuon isomman jo sylistään vähän pitemmäksi aikaa. =)
 
Pahoitteluni Tuulenpuuska :( :hug: Nyt hätistetään se täti sinne Ruåtsiin :attn: |O Tärppionnea uuteen kiertoon :heart:

Sä tiedätkin sitten tarkkaan mun tuntemukset tällä hetkellä kun olette sielläkin viettäneet hiljan synttäreitä. Miten tuosta yhtäkkiä tuli noin iso? :eek: Vastahan hän oli niiiin pieni :heart: *snif* En ees uskalla ottaa kuva-albumia esiin.. sitten se pato vasta repäisikin..*snif*
 
Juu, hätistetään vaan tätsy Ruottalaisten harmiksi. :D Kyllä se tosiaan haikeaksi vetää kun oma pieni on kasvanu niin isoks. Aika menee tosi nopsaan, lapsissa sen huomaa!

Toivotaan, että sulla Epsu ois käyny nyt tärppi, hyvältä näyttää nuo sun kp:t ainakin... puhaltelen sulle plussatuulia!
+++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Jospa se täti viihtyis nyt täällä mun luona eikä muistais sua ollenkaan. =)

Tärppionnea kaikille muillekin ja voimia piinailijoille!
 
Kirjotampa nyt näköjään monen viikon eestä kerralla :D Jäi sanomatta että kiitos kaunis kaikille teille ihanille jotka haleja lähettelitte. Ikäkriisiä tosiaan pukkaa, tuntuu että tulevaisuus näyttäytyy ihan erilaiselta kuin mitä menneisyys on ollut... jotain tällasta sekavaa tapahtuu minussa nyt. =) Mutta jospa tästä selväjärkisenä selviäis yli... :D

Säde82:lle onnitteluja plussasta! :flower: Ja erzille voimia. Kyllähän siinä paineita ja monenlaisia tuntemuksia tulee molemmille kun lapsen"teko"prosessi on käynnissä. Tuntuu joskus itsestäkin, että ei millään jaksaisi, vaikka tietää että ovis on tulollaan ja pitäis puuhastella.

Orchid ompa sulla sekava tilanne, ärsyttävää tuollainen. Selviäis nyt tuleeko täti vai ei! Oispa tosiaan kiinnittymisvuotoa! Ilmoittelehan sitten mitä kuuluu.
 
Jaksuja tuulenpuuska siihen kolmenkympin kriisiinkin :hug: Itse sen läpikäyneenä voin sanoa, että siitä kyllä selviää :D Mulla vaan meni siinä paljonkin asioita "vaihtoon" (mm. mies, ammatti...), mutta sen jälkeen oli hyvä olla :saint: Kauhulla nyt oottelen 4-kympin kriisiä kun sen sanotaan olevan pahempi kuin 3-kympin.. No jospa siitäkin selviäis ja ilman et tarvii taas kaikkia systeemejä vaihtaa :LOL:
 



Haaveissa esikoinen

Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Kvart över...............KM 01/08
ElinaMaria..............RK 01/08
Valssu.....................KM 09/07
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 7/30-32
Katherine...............KM 06/07.................................KP 12/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 15/-
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 17/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 18/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 21/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 23/29
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 53/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 1/27
Danjuska................KM 08/07..............................KP 5/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 16/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 17/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 24/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 26/29
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 26/-

Haaveissa kolmas

Äittä-67....................KM 02/08
Daizz........................KM 09/07, 01/08
Singa........................KM 10/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 3/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 5/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 14/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 16/-
Kutmula....................KM 11/07.............................KP 24/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 28/30
Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 29/26-30

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 12/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 14/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 20/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat



 
epskeps peukut pystyssä plussaamisen puolesta! toivotaan toivotaan....

:hug: tänne joutuneille uusille
:flower: odottavien puolelle päässeille! perässä tullaan KAIKKI

(.) ovis oli ja meni. kp 19. alkaa kierto jälleen lyhenemään ja tasaantumaan "normaaliin". km:n jälkeen heilui reippaasti yli 40:nen, seuraava 39 ja nyt näyttäisi olevan 33. jes jes! ovis tuli harvinaisen hyvin hyödynnettyä ja tiedättekös mulla on vahva raskautumisen tunne. saattaa olla että putoan korkealta parin viikon kuluttua, mutta on vaan sellainen varma tunne asiasta. näin on mulla ollut ennenkin ja pitänyt paikkansa. meillähän ei ole ongelmia raskaaksi tulon suhteen vaan sen kestävyyden :/ sanokaa nyt että olen ihan ulalla!!!
muutoin ei kummempaa, hieman tekemisen puutetta (ai 3 pienen kanssa vai??) no ei sillä tavalla, mutta kaipaan jotain muuta kuin samaa päivästä toiseen. niinpä sain miehen ylipuhuttua että myymme vaunumme jonka remppasimme 2007 lattiasta kattoon ja ostamme isomman jossa voin jälleen aloittaa maalaamisen ja sisustamisen oman näköisemmäksi :p mieskin hieman naureskeli että kuinkahan iso vaunu pitää ostaa ( viitaten jatkuvaan vauvakuumeeseeni...) :D
tänään joku tulee katsomaan vaunuamme ja jos sen ostavat olen katsonut jo seuraavan maalauskohteeni valmiiksi, sormet syyhyää...

masukki Turusta jonne iski Talvi
 

Yhteistyössä