Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

AinoAmanda Aivan todella ihania uutisia :flower: Hirmuisesti onnea ja kaikkea hyvää odotukseesi :hug:

Julietta Onnea odotukseen :hug: Täytyy kyllä sanoa, että melko ihmeelliseltä kuulostaa tuo neuvolan toiminta :headwall: Onneksi sulla on mahdollisuus käydä yksityisessä neuvolassa.

++++++++ :whistle: kaikille piinapäiviä viettäville :hug:
 
Katherine, voi hyvänen aika, onpas aika erikoista touhua sun neuvolassasi! En yhtään ihmettele ettet sinne halua enää mennä. Kyllä sitä joskus miettii, että minkälaiset puusilmät ovat lääkäriksi ryhtyneet. Luulisi nyt jo lääkiksessä opetettavan, että raskaus on niin stressaava ja herkkä asia naiselle, että potilata täytyy kohdella silkkihansikkain niissä asioissa...Ihan järkyttävää. Onneksi sulla tosiaan on mahis käyttää yksityistä neuvolaa.
:hug:

Epsu, iso :hug: sulle. Joskus maailma potkii päähän ja mieli on maassa. Mä lähetän sulle positiivista mieltä ja vauvapölyä kiloittain täältä Lontoosta! Ja auringonpaistetta kaikille! :heart:
 
AinoAmandalle , Ihanaa ja Onnittelut, että kaikki sinulla Hyvin, Onnea paljon! :hug: :flower: :flower:

Orchid, pahoittelut rakkaan koiranne kuolemasta! :hug:

mymmyryy Kiva kun olet jaksanut reippailla / ulkoilla, se piristää! :flower:

Jonttu, pahoittelut tädin tulosta, Onnea kuitenkin tähän uuteen kiertoosi! :flower:

PamuKille Onnea oviksen aikoihin peittojen pöllyttelyyn! :flower:

Toivottavasti kaikki ne jotka menkkoja odottelevat, ne myös saavat itse lähiaikoina(minä mukaan lukien) :saint:

Onnea kaikille , jotka jännäilevät kierron loppupuolella, että plussaa tulisi pinoon taas! :heart:

Oma napa( tuli käveltyä vähän liian pitkä matka) TYKY toimintana kävelin kotia töistä! Sauvojen kanssa! :headwall: :D En kyllä toista kertaa tee samaa!(14km kävelylenkki) :kieh:


Kaikille ihanaa iltaa! :hug: :flower:

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:
Ps huomenna vapaapv ja myös jälkitarkastus! :heart:
 
AinoAmanda

Jonttu, ikava etta talla kertaa ei tarpannyt, mutta hurjasti onnea seuraavaan kiertoon! :hug:

Epskeps, tsemppia! :hug: Eiko ne raskauden ensioireet vahan menkkaoireita muistuta ja minulla ainakaan ei plussaaminen sinansa ole koskaan merkinnyt mitaan ihmeen eteerisen onnellisuus kauden alukua.. Peukut ja varpaat on pystyssa, etta sinakin tuonne plussa puolelle mita pikimmin pongahdat!

Kiitos onnitteluista ihanaiset! =) :flower: Toivon, etta naen teidat kaikki pian tuolla plussanneissa! :heart: :heart:
 
Hellou, ystävät!

Onnitteluni AinoAmandalle ja Juliettalle!! :flower: :flower: Mistähän se johtuukin tosiaan, että jos joku tuttu kertoo olevansa raskaana, se on kuin veistä haavassa kääntäisi, mutta kun täällä joku ilmoittaa plussanneensa, siitä on oikeasti tosi onnellinen...??? =)

Epsu, samat on tunnelmat täällä kuin sullakin. Kierto lähentelee loppuaan ja oireet enteilee tädin saapumista. Mulla on ihan mieli maassa, itkettää ja harmittaa kaikki. Voi kun vois heittää pyyhkeen kehään, luovuttaa kokonaan. Mutta sitäkin on yritetty eikä se onnistu, aina vaan haaveillaan vauvasta... :'( Mulla on varmaan joku kolmenkympin kriisi kun muutenkin tuntuu että elämä junnaa paikallaan, kaipuu johonkin on kova, mutta kun ei oikein itsekään tiedä mihin... pitäis vaan saada elämään jotain uutta ja inspiroivaa. Höh, ompa sekavaa taas. No, yritetään jaksaa päivä kerrallaan. :)

Tsemppiä kaikille teille!
 
Kiitos teille kaikille, ootte aivan SUPER ihania!!

Olen jo paremmalla mielellä täällä :) Auttoi kun kävin iltasella heposen kanssa kopsuttelemassa ja sitten kotiin tultua lähdin vielä kaverin kanssa lenkille (klo 21.. :whistle: ) Kummasti tuo ulkoilma auttoi, ja sitä on tänään kyllä saanut aikas lailla kun pojankin kanssa tuli oltua kolmisen tuntia yhteensä pihalla..



Mut koville tuo kaverin uutinen silti ottaa :ashamed: Miten ne toiset noin vaan onnistuu? Silloinkin lokakuussa hän puheli että kolmas on harkinnassa ja nyt on sitten jo rv 22 menossa.. :snotty: No jospa mekin vielä onnistuttaisiin, vaikka toisinaan tekisi mieli se pyyhe heittää kehiin, ihan kuten tuulenpuuskakin sanoit. Mut ei ehkä vielä.


On tää piinaviikko vaan hermoja rassaavaa aikaa.. Tsemppiä kanssapiinaaville
 



Haaveissa esikoinen

*Lissuli-81................KM 02/08
*Frizzante................KM 01/08
*Samary...................KM 10/07
*Kvart över...............KM 01/08
*ElinaMaria..............RK 01/08
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
*Valssu.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
*Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 5/30-32
*Katherine...............KM 06/07.................................KP 10/28-33
*Aili...........................KM 11/07..............................KP 13/-
*Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 15/24-30
*Emppu78.................KM 06/07.............................KP 16/-
Betania...................KM 06/07..............................KP 17/28
*Riine.......................KM 10/07..............................KP 19/34
*Diodium...................KM 11/07..............................KP 21/29
*JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 51/30

Haaveissa toinen

*Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
*Minni-07...............KM 10/07
*Säde82..................KM 01/08
*Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08
*Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Kotirokki.................KM 10/07
Smigul.....................KM 09/07
*Myymä....................KM 09/07
Kentia.....................KM 04/07
Mariq......................KU 07/07.............................KP -/29-36
*Danjuska................KM 08/07..............................KP 3/32
*Sonja74..................KM 07/07..............................KP 14/26-29
*Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 15/-
*Erzi.........................KM 08/07..............................KP 22/33-35
*Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 24/29
*Ansku07.................KM 01/08..............................KP 24/-
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 26/26-32


Haaveissa kolmas

*Äittä-67....................KM 02/08
*Daizz........................KM 09/07, 01/08
Elriina.......................KM 10/07
*Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07.............................KP -/27
*Orchid................enkelipoika 06/07..............KP 1/26-30
*Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 3/29
*Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 12/28
*Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 14/-
*Kutmula....................KM 11/07.............................KP 22/28
*Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 26/30
*Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 30/30-32

Haaveissa neljäs

*Muumiska...............KM 02/08
*Mimuli........................KM 08/07, 02/08
*Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
*Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 10/26
*Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 12/26
*Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 18/30-39

Haaveissa kuudes

*Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat



PS- *-merkityt ovat niitä jotka ovat ilmoittautuneet nimenhuudossa :D
 
Tein kontrolli raskaustestin heti aamulla, jotta näen , onko istukkahormoni poistunut kehostani ja , kiva, kiva, ihan puhdas nega oli! :heart: Tässä tapauksessa sitäiloitsee negasta raskaustestissä, kun on menossa jälkitarkastukseen ja toivon, ettei kaavintaa tarvitsisi tehdä! :saint:

Eli mimuli taisi kysyä, olenko tehnyt raskaustestin, niin nyon tehtynä.

Toivottavasti ne menkat tänne päin kolkutteleepi! :D

Ihanaa pvää kaikille! :flower: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenia täältäkin B) ihanaa kun aurinko paistaa ja on pikkupakkanen :)

Eilen soitti se lääkäri, ja prog-arvot ihan ok 5päivää oviksen jälkeen 38 :D sano vaan, että yrittäkää nyt vielä muutama kierto niin katsotaan sitten jos ei tärppää :ashamed: oisin niin halunnu, että nyt jo vois jotain tehdä mutta ei kun ei ole häikkää oviksessa ja prog:ssa niin ei voi mitään... :| eli ei siis olla raskauduttu tästäkään kierrosta, näin ymmärsin lääkärin sanat ja ihan kyllä 100% olen samalla kannalla :/

Olipa kyllä ihana palata kotiin :D pistin heti siivous urakan pystyyn ja sainkin aikasta hyvin eilen tavarat kaappiin :) . Aamulla oli paljon mukavampi lähteä töihin kotoota, vaikkasta se hyvä aamu loppukin sitten päiväkodin pihaan... auton ovet saakutti soikoon jämähti lukkoon keskuslukitus vaan ei auennu, peräkontin sain auki ja sitä kautta sitten konttasin autoon ja sain ovet auki :eek: on siinä joku taas voinu kattoo, että what the ... :LOL: Nyt on sitten auton ovet auki tuolla parkkihallissa, toivottavasti löytyy auto sieltä vielä iltapäivällä :eek:

AinoAmanda :heart: hyvistä utra kuulumisista

Olikos muuta ei nyt taas muista, töihin taas ruvettava |O ei kyl jaksais ku väsyttää niin pirusti.

Kaikille oikein aurinkoista ja mukavaa viikonloppua :wave: ja tuokaahan nyt niitä plussia meidän listaan :D
 
hyvää päivää kaikille!!!!
AinoAmandalle ja Juliettalle paljon,paljon onnea :heart: ja tarrasukkia mukaan =)
Rouva pikkumyy ihanaa,kun pääset jo jälkitarkastukseen ja raskaushormonit poistuneet toivottavasti ne menkat tulevat pian :D (kerrankin niitä odotetaan,kuin kuuta nousevaa) :heart:
ihanaa tänää pääsee kampaajelle piristäytymään vaaleita raitoja paljonpaljon :D
tilasin jo valmiiksi kaappiin tarjouspaketin kotitesti,fi:stä 21 ovulaatiotestii ja 3 raskaustestii :D :D
 
:attn: Täällä ei tarvitse jännätä tämän kierron mahdollisuuksia. Mies ei pysty mihinkään. Masentaa ja tuntuu etten ole haluttava enää...en tiiä mikä nyt vikana. Viimeksi tammikuussa ollaan hempeilty ja sen jälkeen ei mitään..pari yritystä mut nekin jääneet yritykseksi.Ovis oireet on ja tänään viimenen "mahis" päivä jos niin voi sanoa.Mut ei niin ei.tekis mieli kaivautua peiton alle ja pysysä vaan siellä :(
 
Lissuli-81 Pahoittelut keskenmenostasi :hug: Tervetuloa mukaan :)

erzi Teillä taitaa olla miehen kanssa keskustelujen paikka :/ Varmasti ikävää molemmille :hug: Paljon voimia sulle :hug: Diodium kirjoitti hienosti tästä, itse en osannut..

Rouva Pikkumyy Hyvä, että tulos oli nega! Nyt vielä vaan lisää hyviä uutisia jälkitarkastuksesta :)

Orchid- Onneksi kaikki on kunnossa, toisaalta varmasti harmittaa ettei heti tullut apuja :hug: Ehkäpä kuitenkin sieltä olisi plussa tulossa db Mukavaa, että olette päässeet takaisin omaan kotiin :)

Epskeps Hirmuisesti sulle ++++++++ :whistle: Tuo on kyllä hankala tilanne.. Itse nimittäin olin tavallaan se toinen osapuoli eli meille kun kolmonen tärppäs heti ja yhdellä ystävällä oli pitemmän aikaa ollut yritys päällä eikä vaan vauvaa kuulunut. Silloin en hirveästi hänelle asiasta edes puhunut, aika paljon kyllä muuten juteltiin, mutta tuo vauva-asia ohitettiin. Nyt heille on tulossa ensimmäinen vauva ja olen kyllä tosi onnellinen heidän puolestaan!

Tuulenpuuska Sulle myös hirmuisesti voimia :hug: ja plussatuulosia lähettelen sinnekin! Voin ottaa teidän kaikkien tädit tänne itelleni, kun meillä ei nyt ole tositoimet käynnissä :attn:

(.) Hammaslääkäristä tulin äsken kotiin ja vielä saan muutaman kerran käydä. Surkeaa, kun on niin risat hampaat :/ Kuopuksen verikokeiden tulokset sen sijaan olivat tosi hyvät ja painokin oli jo vähän nousussa, joten yksi huoli ainakin on vähempänä. Tänään tuli sisko perheineen käymään, joten pitäis vähän huushollia järjestellä. Haen myös anopin töistä tuossa parin tunnin kuluttua. Uunissa on tulet ja pyykkikone on päällä, kaikenlaista kotityötä siis odottamassa. Omassa olossa on nyt halut huipussaan :p joten taitaapa ovis tehdä tuloaan ;) Täytyy käyttää hyvästä harjoituksesta nyt sitten, kun ei muuta mahdollisuutta ole :whistle:

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Heissan!

Rouva Pikkumyy, onnittelut negasta! Hassua edes kirjoittaa noin, mutta tällä kertaa se on tietty positiivinen asia!

Lissuli-81, tervetuloa joukkoon! Olen pahoillani keskenmenostasi!! Minulla oli ihan samoihin aikoihin alkuraskauden spontaani keskenmeno. Hoida itseäsi nyt ja anna itsesi olla surullinenkin. Sitten vain valoisasti kohti tulevaisuutta. :hug: :hug:

Erzi, tuo ottaa kyllä varmasti koville. Mutta niinhän se on, että pidempi vauvan yritys aiheuttaa ongelmia usealle parille sänkypuolella. Ehkä miehesi kokee kykenemättömyyttä ettei pysty siittämään lasta, paineita siitä että nyt just pitäisi onnistua jne? Anna aikaa hänelle...Vaikka ymmärränhän minä miten vaikealta se varmaan tuntuukin, mutta ehkäpä nyt olisi tauon paikka yrittämisessä. Selkeästihän joku miestäsi murehduttaa. Oletko yrittänyt puhua hänen kanssaan? Se on tietenkin miehelle niin äärivaikea asia puhuakin. Ehkäpä hän tarvitsee nyt aikaa ja hellyyttä, ja jos vain pystyt, niin älä häntä syytä tai ahdista nyt jos ei oviksen aikaan onnistu. En usko että se auttaa tilanteessa. Ei se vauva-projekti oikeasti parista kuukaudesta kiinni ole, vaikka tiedän että se joskus (useimmiten) siltä tuntuukin. Näytä miehellesi että rakastat häntä, ehkäpä hän pikkuhiljaa tulee ulos kuorestaan ja kertoo mikä on ongelma tai sitten rentoutuu ja homma toimii taas.
Paljon :hug: :hug: sinulle, kyllä se siitä! Äläkä ajattele että sinä et olisi viehättävä tai haluttava, en usko että se on siitä kiinni. Hänellä voi vain olla omia ongelmia asian kanssa, jotka heijastuvat sitten petipuuhiin. :hug: :hug:

Tuulenpuuska, tsemppiä vain ja häntä pystyyn! Ikäkriisi on ihan normaalia ja onhan se hyväkin välillä pohtia mitä elämässä oikeasti haluaa. Mä olen ainakin pohtinut viime vuoden aikana ihan hirveästi näitä asioita, kun lopetin työt ja muutin tänne Lontooseen. Teen nyt vuosia roikkuneet opinnot pois, gradu on ihan viimemetreillä kun maanantaina on sen palautus. Sen jälkeen muutama tentti ja sitten kaikki on auki. En saanut hakemaani työpaikkaa ja nyt on kyllä kans tyhjä olo. Mutta yritän ajatella että se on mahdollisuus kaikkeen uuteen ja mahtavaan. Iso :hug: sulle, kyllä se elämä vielä hymyilee!

Oma napa: ei oireen oiretta, ei tätimäisiä eikä raskausmaisia. Ohhoi, tämä piinaviikko on kyllä NIIN kärsimystä aina. Lähdetään Suomeen ensi torstaina joten teen raskaustestin siellä, jos täti ei siis taas kurvaa paikalle.

Mukavaa perjantaita kaikille! Meille tulevat taas lapsipuolet, on hulinaviikonloppu tulossa. Ja mun tarttee viimeistellä sitä gradua, huh.
 
Nyt kyllä ihmettelen, että voi muka kaikki olla ok mun kropassa. Jos ovisplussa tuli kp14 illalla niin eikös ovis oo sillon kp15-16, luteaalivaihe pitäis olla 12-16pv...

MUTTA KUN MENKAT ALKO KP27 eli kierto vaan 26 päivää niin eihän tohon jää ku 10-11 päivää |O

KP1 / 26-30 :eek: |O :( mä oon ihan hämilläni miten näin lyhyt kierto...
 
Orchid- Voi harmi, pahoittelut tädin saapumisesta :hug: Mulla hieman sama juttu ollut eli oon bongaavinani oviksen tuolloin kp 14 jälkeen ja silti kierto on ollut jo kaksi kertaa 26 päivää... Ja ennen km oli kierto yleensä 30-32 päivää.

Diodium Toivottavasti saat täällä Suomessa sitten testata plussan +++++++++ :whistle:
 
AinoAmanda
Orchid, olisiko se voinut olla, etta siella melkein tarppi kavi, mutta ei sitten alkanut kehittymaan tai kunnolla kiinnittynyt? Itse itselleni aina tuollaiset tavallista lyhyemmat kierrot (joissa kuukautiset jollain tavalla alkoivat epatyypillisesti) silla loogisiksi ja normaaleiksi selittelin. Pahoittelut tadin saapumisesta ja kovasti tsemppia ja tarppeja uutteen kiertoon! :hug:

Paljon plussaonnea kaikille!! ++++++++++++++++++:whistle:
Hengessa jannaan mukana, niin varmaan en osaa taalta pysya pois vaan kayn aina valilla kurkkimassa.. =)

Hauskaa paivaa kaikille! :wave: :wave:
 
diodium Ottaahan se koville, joo. Itse mies sanoi, että sitten vasta petipuuhiin kun ovis aika on. Itse haluaisin tietty muulloinkin. Minä ehdotin taukoa koko touhuun jo tammikuussa, mutta keskusteltuamme mieheni ei halunnut.Kovasti tahtoo lapsen, niin kuin minäkin. Mietin sitäkin onko todellakin miehelläni liian kovat paineet saada lapsi, joka sitten heijastuu tuonne petipuolelle.Itse yrittänyt olla rennommin ja ajattelematta asiaa liikaa, tulee sitten kun tulee.Mieheni on maininnut muutaman kerran, että entäs jos hän ei voi saada lapsia. Mutta onhan me kerran saatu lapsi jo alulle, joka meni kylläkin kesken. Sekin oli miehelleni todella kova paikka.Tosta mitä sanoit "nyt pitäisi onnistua" tuntee painetta sanoi sen eilen. Itse en haluaisi peti elämää keskittää pelkän oviksen tiimoille vaan löytää sen saman tunteen kuin ennen tätä lapsi projektia.Mieheni kanssa on vaikea puhua näistä asiosta, ei ole niitä romantikko puhe miehiä. Vaan miettii asioita enemmänkin omassa mielessä ennen kuin tuo ajatukset julki. Jos yritän helliä ja olla vaan hänen lähellä, hän tuntee että olen seksiä vailla. Puhuttu asiasta, että kaipaan pelkkää läheisyyttä ilman seksiä, mutta jostain syystä hän ajattelee läheisyyden olevan seksin hakua. En tiedä miten minun pitäisi olla.Nyt en ole lähestynyt häntä enkä yrittänyt mitään, jätin ohjat hänelle.Ei taida sekään auttaa. Täytyy vaan yrittää saada puhe yhteys mieheen, että saisi asiat selvitettyä.No tulipahan taas tilitettyä..
 
AinoAmanda Kaks edellistä kiertoahan mulla on menny niin, että oon saanu haamun/plussan r-testiin ja menkat alkanu samana/seuraavana päivänä. Tässä kierrossa oon ihmetelly ku menkka oireet ei oo alkanu ku nyt vasta kun vuoto alkoi :eek: tosin vuotokin on vielä todella minimaalista, mutta kuitenkin on. :'( Ihmettelen vaan kun tuo prog-arvo on niin hyvä ettei pitäis olla mitään ongelmia kiinnittymisessä :/ mussa vaan on jotain vikaa...

Tädin tuleminenkaan ei oo harmittanu, ku oon vaan ihmetelly aikataulua ehkä se iskee jossain vaiheessa sitten rankemmalla kädellä, tai sitten mä oon vaan niin turtunut jo tähän... en mä saa koskaan sitä mun pikkukolmosta :'( Nyt mä lähden täältä valittamasta, etten pilaa toisten viikonloppua...
 
Heips!

Mä nyt sitten uskaltauduin siirtyä varovaisesti tuonne lokamassuihin. Tein torstaina rt:n ja aattelin että piruvie haluan sen kunnon plussan ennen kuin uskallankaan ajatella raskautta sen enempää...ja sieltähän ne kaksi toivottua viivaa tuli muutamassa sekunnissa =)

Toivon teille kaikille paaljoon plussia ja jaksamista!!!! Toivon etten tule takaisin tälle palstalle mutta katsotaan nyt miten mamman käy :/

Rakkain terkuin Säde
 
AinoAmanda ja Julietta: onnittelut.
Rouva Pikkumyy: onnittelut negasta, on varmaan ihana tunne, kun kroppa alkaa olla valmis uuteen yritykseen. Toivottavasti ultran tuloskin on hyvä ja pääset odottamaan menkkoja, jonka jälkeen ei kun plussia vaan.
Lissu-81: pahoitteluni keskenmenosta, mutta tervetuloa mukaan kuumeilemaan. Täällä on meitäkin, jotka eivät vielä tosissaan voi yrittää, mutta kuumeilla aina voi.
Orchid: pahoittelut tädistä. Kierron pituuteen saattaa vaikuttaa poikkeavat tapahtumat tai elinolosuhteetkin tai sitten voi olla tuo AinoAmanda ehdottama alkanut raskaus, joka ei jatkunut, vaikka usein silloin taitavat kuukautiset tulla päivän pari myöhässäkin. Toivotaan, että kiertosi normalisoituu. Ovista voi olla vaikeampaa bongata, jos kierto on epäsäännöllinen.

Itselläni on taas tänään parempi päivä vaihteeksi - onneksi. Eilen olin viikon laihdutuskuurilla saanut pudotettua 2,5 kiloa ja homma jatkuu tästä edespäin. Jumppa tuntui ihanalta ja huomenna menen taas. Jotenkin liikunta antaa sitä elinvoimaa takaisin, joka näihin keskenmenoihin katoaa.

Vaistosin myös jotenkin mahdollisen oviksen ja testasin, niin aika voimakas viiva tuli tikkuun. Voikohan se olla ovis jo, kun kaksi viikkoa on siitä lääkkeellisestä tyhjennyksestä? Ensi viikolla on sitten taas ultra ja jos kaavitaaan, niin sitten kaavitaan, nyt olen ottanut sen asenteen, enkä turhia murehdi. Menen myös verikokeisiin ens viikolla.

Valoisaa karkauspäivää kaikille! Huomenna on jo maaliskuu - talvi taittuu ja kevät tulee
 
Fey
Onnea ihan hirmuisen paljon AinoAmanda, ja vauvanalulle paljon oikein tehokasta liimaa!!!!
Lissuli-81, pahoittelut ja tervetuloa!!!
Onnea myös Säde82, ja tervemenoa lokamassuihin ja pysykkin pois täältä ;) !!!!
Toivottavasti Rouva Pikkumyyn viimeinen nega, jatkossa sitten vain Plussa käy!!!!!

).( Viikko lääkkeellisestä keskeytyksestä, ja pientä ruskeaa tuhrua tulee enää. Muutaman päivän tuli kunnolla vuotoa, joten uskoisin kaiken tulleen pois ja jos seuraavat menkat sitten "putsaisivat" kohdun taas "pelikuntoon" :whistle: .....
Olo muutenkin ihmeen hyvä, miten ihmeessä pääsin 3:sta KM:sta näin hyvin yli??? Olen yleensäkin peruspositiivinen jne. Yritän nytkin ajatella, että asiat voisivat toki olla paljon huomminkin. Meillä kuitenkin tuo ihana poika ja kunnossa oleva parisuhde, vaikkakin lokaa tullut aivan liikaa vuoden sisällä. On se kyllä ihmeellistä, mutta elämä jatkuu.
Pelkään kyllä jo tulevaa siinä mielessä, että jos tulee 4:s KM vielä... :headwall: , ei kyllä saisi murehtia tulevaa...

Epskeps, kun päivität Plussaneiden listaa, ota mut pois sieltä.... Kiitos!!!

Fey :wave:

Ps. Varsinaisessa Suomessa pyryttelee, jokohan se talvi tulee???
Pps. Pahoittelut myös niille, joille tullut ikävä vieras, tuo punainen täti... Saisi pysyä pois, silloin kun häntä ei kaivata.... :kieh:
 

Yhteistyössä