Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Huomenta kaikki!

ElinaMaria, tosiaan samoilla lukemilla mennään! Laskeskelin, että ovis voisi tällä kertaa osua viikolle, mikä mulla ainakin helpottaa sen bongaamista. Viikonloppuisin kun tulee usein nukuttua niin pitkään että lämmöt nousee jo siitä nukkumisesta. Tietenkin pupiluun on vkl enemmän aikaa, mutta usein sitä silloinkin on puuhaa riittämiin.

Ja toi raskaanaolon ikävöiminen on tuttua! Monta kertaa päivässä huomaa miettivänsä, kuinka jännää se oli ja ihanaa!

Täällä alkaa flunssa vihdoin osoittaa paranemisen merkkejä, ihanaa! Vastahan tässä on kolmisen viikkoa sairastettu, että ihan kiva olisi tehdä välillä jotain muutakin kun maata sängyssä tai sohvalla... Alkaa päänupissa pikkasen masentaa tälläinen, kun muutenkaan ei ehkä ihan kaikkein parhaat fiilikset ole... Jospa tämä nyt tästä ohi menisi ja pääsisi taas ulkoilemaan!

Unista juttelitte. Mulle kävi juuri viime viikolla niin, että näin unta ystävästäni ja kun heräsin, oli hän soittanut. Oli joutunut viemään vauvansa sairaalaan! Ei kai tuo mikään enneuni ollut, mutta outo tunne kuitenkin. Vauva on nyt onneksi jo paranemaan päin :heart:

Tota foolihappoa mullekin gyne suositteli silloin kun yrittämisen aloitimme (jösses, vuosi sitten!) ja söinkin sitä yhden paketillisen. Nyt oon syönyt noita raskausmultitabseja, mutta jos ei sitä kerran liikaa voi saada, voisin hakea vielä ton Foli-B:n lisäksi. Ja greippimehua tietenkin :D

Aurinkoista päivää kaikille, täällä ainakin näyttää olevan ihana talvinen sää! B)
 
Pahoittelut kaikille tädin yllättämille :hug:

Lumimarja Sinulle paljon voimia :hug:

(.) Kyllä näköjään jo parin tunnin töissä olo vie niin paljon aikaa, ettei ehdi kuin pikaisesti lukaisemaan teidän kuulumiset eikä mitään kerkiä kirjoittamaan juurikaan :eek: Vielä tänään ja huomenna menee illat töissä, sitten paluu ihanaan arkeen =) Mulla nyt selvästi on ovistuntemuksia eli ilmeisesti ollaan palaamassa siihen kiertoon kuin ennen km. Eli todennäköisesti täti kurvaa kylään vasta kp 30 jälkeen. Petipuuhissa ei olla loppuun asti menty ilman kumia, joten toiveet ylläristä on tosi pienet. Lisäksi tuo töissä olo kyllä vie ylimääräiset mehut meikäläisestä ja taitaa mieskin olla sippi, kun poikien kanssa illan touhuilee. Mutta kesää odotellessa :whistle:
 
Hei,

Varovaisesti kurkin pinoonne kun on tämä hullunmylly vihdoin takana...

Meidän pikkuisen sydän ei lyönyt np-ultrassa, kehitys oli syystä tai toisesta pysähtynyt 11 viikon iässä. Ikävä on kova, mutta toivomme pian pääsevämme yrittämään uudelleen, esikoisemme oli tämä enkeli.

Eilen tehtiin kaavinta, kun lääkehoidot ei tehonneet vaikka niitä yli viikko koitettiin, välillä kotona ja välillä sairaalassa. Kaksi viikkoa meni ennen kuin lopulta ottivat kaavintaan ja yhteensä viikko tuli maattua sairaalassakin...ei olisi uskonut, että voi olla niin hankalaa.

Odotan innolla sitä, että pääsen maanantaina töihin (vuosin niin paljon verta kaavinnassa että joudun koko viikon olemaan levossa), kun kolme viikkoa sitten jo kertyy saikkua...
Pikkuinen vaan oli sitkeä sissi eikä suostunut tulemaan ulos.

En edes jaksa kertoa koko tarinaa, mutta kyllä on niin heitelty osastolta osastolle ja lääkäriltä toiselle, että hermot on mennyt moneen kertaan, onneksi nyt saa huokaista helpotuksesta.
Nyt sitten jännäillään koska jälkivuodot loppuvat ja menkat alkavat...jälkitarkastus pitäisi vielä varata.

Tässä pinossa näyttäisi olevan ihanan positiivinen henki, jospa se tarttuisi minuunkin jos pääsen kanssanne kuumeilemaan.
Olen kyllä sinut tapahtuneen kanssa, hyväksynyt sen siinä missä sen nyt hyväksyä voi.
Ottanut vaan kaalin se, että muutenkin niin vaikeasta asiasta on täytynyt tulla oikein ekstravaikea sitten hoitojen puolesta.

Nyt kun olen kotona jä tämä on ohi, on olo niin huojentunut, että todellakin tuntuu kuin olisi kivi pudonnut sydämeltä.
Eli ei kun eteen päin...

-Meritähti-
 
Meritähti, iso halaus sinulle!! :'( :hug:

Mulle tuli nyt joku ihan tajuton romahdus. Alkoi itkettää niin paljon, että melkein oksensin. Kävin tyhmänä kurkkaamassa tonne odotuspuolen elokuisten pinoon ja huomasin, että nyt olisin 17. viikolla. Surettaa ihan kamalasti ja tuntuu ihan epäonnistuneelta ihmiseltä ja koko elämä epäoikeudenmukaiselta! Tää flunssa ei varmastikaan ole auttanut mielialaan, mutta en nyt ihan tälläistä takapakkia osannut odottaa. :'(
 
Hei taas pitkästä aikaa!

Meritähti, iso :hug: sinulle, tervetuloa joukkoomme. Toivottavasti sekä fyysinen että henkinen toipumisesi alkaa ja suru hieman helpottaa.

LumiMarja, ISO :hug: sinulle. Kyllä teitä koetellaan. Rankkoja uutisia ja prosessi vain jatkuu. Toivottavasti löytäisit jonkun syntymättömien lehdon tosiaan, missä voisit käydä kynttilöitä sytyttämässä pienelle enkelillesi. Koita jaksaa! :hug:

:hug: kaikille tädin yllättämille! Joo, olikohan Epskeps kun sanoi, että nyt saisi jo niitä plussia tännekin pinoon tulla. Ja todennäköisyyden kannalta pitäisikin niin käydä. Voi kun tulisikin iloisia uutisia! Tuntuu, että piristystä tähänkin porukkaan nyt kaivattaisiin!

Oma napa: Kiirusta on ollut viime päivinä, sain eilen vihdoin palautettua graduni. Ihanaa ja helpottavaa! Kyllä professori varmaan siihen jotain korjauksia vaatii, mutta periaatteessa se on valmis, se on sitten jo viilausta vain. Onneksi päivät ovat menneet aika nopsaan, kun kierron piinaviikko on kuitenkin kyseessä. Lähden huomenna Suomeen ja jos tätsyä ei ala kuulua lauantaihin mennessä, testaan silloin. Tai ehkä sunnuntaina. Oireita on ollut mukamas nyt parin päivän ajan: hajuaisti tosi tarkka, ihan yökköttävyyteen asti. Hieman nippaillut vatsaa, mutta ei paljoa. Rinnat eivät ole yhtään kipeät eikä sellaista tavanomaista PMS-kireyttä ole ainakaan vielä ollut. Jotenkin seesteinen ja kummallisella tavalla "varma" olo..No joo, kyllä se täti kuitenkin tulee ja sitten sitä taas nähdään että nää intuitiiviset varmat olot ei merkkaa mitään... :(
En taida koneelle päästä reissulla kovinkaan paljoa, mutta yritän jossain vaiheessa tulla päivittämään tilanteen. Pitäkää peukkuja että täti ei mua löytäis!

:hug: kaikille, ja keväistä auringonpaistetta täältä Lontoosta!
 
Pahoitteluni Tuulenpuuskalle, Epskepsille, mymmyryylle ja Orchidille tädin saapumisesta :hug: Kovasti tsemppiä teille kaikille uuteen kiertoon. Jospa saisitte ihanat joululahjat :heart:

masukki08 Hyvä juttu, että ovisaika tuli hyödynnettyä ;) Nyt ei muuta kuin jännäämään tulosta! Joko vaununne meni kaupaksi?

Sus soo Teilläkin oli sitten otolliset päivät reissussa =) Meidänkin piti yrittää hiljaa touhuta, ettei häiritty muita :LOL:

katherinelle täällä peukutan, että ovisplussa tulee pian :heart: Varmaan pitää kohta minunkin ottaa ovistestit käyttöön, kun ei juuri ovistuntemuksia ole viime aikoina ollut :(

muumiska Voimia jälkitarkastuksen odotteluun :heart: Itse jouduin odottamaan jälkitarkastusta yhdeksän viikkoa ja oli kyllä pitkä aika odottaa :/

aili Totta, että nyt keskenmenon jälkeen tulee liikaakin tarkkailtua itseään ja mahdollisia oireita :ashamed: Tästä kierrostahan sitten plussataan molemmat, eikö vaan? Ensi viikolla tulee sitten ihan oikeita oireita :D

Kvart över Hienoa, että pääsette uuteen yritykseen :heart: Toivottavasti flunssa on nyt vihdoin ohi!

Lumi-Marja :hug: Kunpa voisin jotenkin auttaa :heart: Toivon niin kovasti, että kromosomipoikkeama ei ole perinnöllinen, vaan kyse on sattumasta. Kyllä olisi jo teidän aika saada parempia uutisia :heart:

kutmula Pikaista paranemista pikkuneidille :flower: Toivottavasti tauti ei tarttunut teihin muihin.

ElinaMaria Kroppa alkaa palautua sinullakin :heart: Tsemppiä uuteen yritykseen =)

frizzantelle Iso lohtu :hug: Tiedän, kuinka inhottavaa ja masentavaa on, kun sattuu useampia ikäviä asioita lähekkäin :( Pikaista paranemista miehellesi. Anna itsellesi aikaa käydä kaikki tunteet läpi. Kyllä jossakin vaiheessa taas helpottaa ja aurinko paistaa :heart:

JJ-t Tulehan kertomaan, mitä lääkärissä sanottiin. Olihan kaikki kunnossa? :heart:

Kiva kuulla Danjuska, että olosi on piristynyt :heart: Tsemppiä!

Meritähti Olen pahoillani menetyksestäsi :hug: Olet todella joutunut kokemaan kovia. Tervetuloa mukaan juttelemaan ja jakamaan kokemuksia :heart:

Reissusta ollaan siis palattu :D Kivaa oli risteilyllä ja käytettiin tarkkaan hyväksi kahdenkeskiset hetket :whistle: Ensi viikonlopulla saadaan sitten jännittää tärppäsikö :D Jokatapauksessa mukavia hetkiä ollut miehen kanssa vaikka ei positiivista tulosta tulisikaan ;)
 
helmitaustailijalle myös pahoittelut tädin vierailusta :hug:

Kvart över :hug: Yritä sinnitellä :hug: Takapakkia tulee aina välillä mutta kuukausien kuluessa alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Itsekin aluksi tiesin tarkaan miten monta raskausviikkoa olisi koossa ja välillä kävin lukemassa maaliskuun odottajien juttuja. Tuli niin kamala olo, että päätin, etten enää kiusaa itseäni ja lopetin moisen... Laskettu aika ei kyllä mielestä haihdu ja nyt olisi enää kaksi viikkoa jäljellä odotusta, jos olisimme saaneet pitää pojan :'(

Diodium Onnittelut suuren työn loppuunsaattamisesta :flower: Jospa viikonloppuna sitten plussa tulisi ihan palkintona :heart: +++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Sinä voisit nyt aloittaa oikein valtavan, keväisen plussausaallon!
 
Lumi-Marja iso voima :hug: Sinulle! Samaten Meritähti :hug:

Kvart över - takapakkeja tulee jokaiselle, se kuuluu asiaan. Sinulle :flower: ja jaksamista kevääseen!

Onneksi olkoon Diodium suuren työn loppuun saamisesta!

Pahoitteluni kaikille Tätsyn saavuttamille, menkööt punainen akka vaikka indokiinaan asti.
:wave:

Ite en oikeen jaksa vielä uskoa, mutta tänä aamuna aikaisin (kp 25/25-26) sain testiin + merkin...tuli tosi nopeasti ja aika vahvanakin! Apua, voisiko tämä oikeasti olla totta???! :eek: Että eka inssi olisi tuottanut tulosta???
 
Valssulle :flower: Onnea =)

Diodiumille onnea gradun palautuksesta :flower:

Meritähti :hug: Pahoittelut ja tervetuloa porukkaan

No kaikille muillekkin :hug: ja :flower: Oon vähän huono muistamaan mitä kellekkin piti toivottaa :ashamed:

Täällä mahataudista parannutaan :x eli löysihän se tauti minut ja miehenkin,esikoinen on kyllä säästynyt taudilta.Toivottavasti ei vaan viikonloppuna sairastu kun rakas siskoni :heart: tulossa pitkästä aikaa vierailulle,lapsetkin odottaa oikein innoissaan :)
Itsellä ei minkäänlaisia tuntemuksia että eiköhän se täti huomenna kurvaa paikalle sillä punaisella ferraarillaan :/
 
Hui kun tämä on aktiivinen pino =) Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista.

En tiedä kuinka aktiivisesti osaan vielä olla mukana, tämä on nyt sellaista odottelua vielä, ja jotenkin on epäuskoinen olo kun asia on vihdoin takanapäin.
Tai siis sillä lailla takanapäin, että kohtu on viimein tyhjä pitkän odottelun jälkeen.

Voi olla, että hetki menee, ennen kuin todella alkaa kuumeilemaan.
Raskautta on kova ikävä, mutta taidan vielä olla siinä vaiheessa, että kaipaan edellistä raskauttani takaisin, ennemmin kuin uutta...pari päivää kun antaa itselleen aikaa ajatella ja fyysisestikin eilisestä toipua, niin on varmaan jo selkeämmin ajatukset tulevassa.
En ehkä ole niin ehtinyt suremaan tätä menetettyä pientä, kun olen vaan juossut lääkäristä toiseen ja keskittynyt siihen, miten asia saadaan "hoidettua".

Ja varmasti helpottaa sekin, että ensi viikolla alkaa muutenkin normaali arki kun pääsee töihin ja saa sitten muutakin ajateltavaa ja tekemistä ja ennen kaikkea vilinää ja ihmisiä ympärille.

Käyn kuitenkin täällä kurkkimassa ja kirjoittelemassa aina kun siltä tuntuu, ei vaan viitsisi pelkkää surua tänne purkaa...joten iloisempia ajatuksia odotellessa.

-Meritähti-
 
:kieh: miksi saa aina niin hunoa palvelua kun oon niin "nuori" :kieh: lääkärissä gyne katsoi kohdun suulle ja sanoi että on nätti ja terve kohdunsuu, kohtu normaalikunnossa ja limakalvot alkaneet paksuuntua ja sanoi että eiköhän en mankat kohta ala. hyvä että sain mitään kysyttyä kun hän heti heitti ivalliset naurut suoraan päin naamaa; että ODOTTELE NYT VAAN KUN OLET NIIN NUORIKIN!!! :eek:

mitä helvettiä mun ikäni tähän vaikuttaa...? Kun sain loppujen lopuksi sanottua etteikö voisi teroja syödä niin lääkäri siihen ettei misään nimessä, nyt pitää vaan jaksaa odottaa! vetosi siihen että monet yrittävät lasta vuosia ja meillä niin alussa yrittäminen. ja siihen että kun on jotärpännyt niin ei mitään hätää. sitten kun kysyin että mitä jos seuraavakin kierto venyy niin siihen taas, että odota ihan rauhassa!

mä oon odotellu ihan tarpeeksi kauan! meillä ei yritys ihan alussa tosiaan ole! ollaan jo 9kk haaveiltu, se että välissä oli keskenmeno ei mun mielestä sais vaikuttaa siihen etteikö ottaisi tosissaan! mistä mä juuri maksoin 100 euroa!!?? huonosta palvelusta ja siitä että sain tuntea itseni tyhmäksi ja mitättömäksi! eikös yksityisille mennä sen takia että sais lääkettä vaivoihinsa..kauanko joudun vielä tätiä odottaan... :headwall:

siis kaikki on kyllä kunnossa ei merkkejä mistään "väärästä" pitää vaan ODOTTAA!!

anteeksi omanapaisuus! ei ole todellakaan tarkoitus vähätellä kenenkään tilannetta jolla yritystä on jo kauan ja keskenmenoja useita..mä uskon että jokainen tietää mun fiiliksen, joka on saanut huonoa palvelua lääkäreiltä. odottaminen on pahinta kun se lapsen kaipuu on niin suuri ja oli jo niin lähellä saada se oma pieni. turhauttaa tää ettei voi edes yrittää kun ei ovulaatiota ole tullut eikä tulossa. lääkäri sanoi että tätä ei voi edes laskea kuukautiskierroksi! tällä menolla meille tulee ehkä hyvällä säkällä talvivauva 2010 :'(
 
Meritähti tervetuloa joukkoomme ja iso :hug: . Kyllä on sinua koiteltu.
Lumimarjalle kanssa isot :hug: .
Valssu onnea kovasti :flower: :flower: :flower: :heart: .
On se kiva, että noita ++++++:kin tänne saadaan. Nyt likat niitä lisää. :attn: :attn:
Surusydän täällä on peukut sulle pystyssä.
Tietääkö kukaan MyAngelsin kuulumisia?

(.) Turvottaa, vuotaa, kipuja ja mielialan heittoja. Onneksi olen saanut hyödynnettyä kiukku tarmon ja saanut siivottua aktiivisesti.
Terkkuja :wave: :wave:
 
ONNEA VALSSU!!!
Tosi mahtavaa!!
Pienelle hirmuisesti tarrasukkia masumatkaan :heart: :heart: :heart:

JJ-t uskomatonta!!
Siis ihan totaalisen uskomatonta! Miten se gyne nyt tuollain sua kohteli???
Mitä sillä sun iälläkään on merkitystä? Kyllä tällaisena maallikkona olen sitä mieltä että menkkojen käynnistämiseen nyt apuja tarviit. Olen todella pahoillani puolestasi
Toivottavasti ne menkat nyt sitten pian alkavat ellei sitten plussa yllätä.. :heart:

Diodium tervetuloa Suomeen!
ja iso plussapuhallus ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

OmaanNassuun ei niin mitään uutta. Tätin vierailu oli taas jokseenkin kummallinen. Kyllä sitä vuotoa tuli ja niitä hemmetin "hyytymiäkin" mutta eilen jo oli niin hiljaista vuoto ja tänään ei juurikaan mitään. Oudon vaisuksi tää tättärä on muuttunut, mut toisaalta hyvä niin, kunhan se ei ole vaan merkki jostain "viasta".. :ashamed: Ihan hyvällä mielellä täällä silti ollaan. :) Ei vaan hirveesti ole ollut aikaa tähän netissä pyörimiseen, joten pahoitteluni jos en kaikille kommentoi..
 
Pahoitteluni sinulle Meritähti, mutta tervetuloa mukaan. Paluu arkeen kyllä kokemuksesta helpottaa surua, kun tulee muuta tekemistä. Itselleni liikunta ja ulkoilu toivat apua ja uutta tarmoa.

Lumi-Marjalle jaksamista. Luin kirjoituksesi ja taas ajattelin, että minä taidan olla päässyt kuitenkin helpolla.

Kvart över: minäkin vaivuin taas välillä haikeuteen, kun kalenteriini olin kirjoittanut raskausviikkoja ja nyt ne huomasin. Mutta kai se on luonnollista ajatella, että mitä jos...

Kaikille tädin yllättämille pahoittelut. Tänne voi sen yhden tädin laittaa tulemaan.

Kävin tänään gynellä ja kohtu näytti tyhjältä, mutta jossakin kuvakulmassa oli jotakin epäselvää. Tästä syystä hän kehoitti vielä menemään verikokeeseen, jotta nähdään, onko se raskaushormoniarvo alle 10 eli normaali. Kuukautiset voisivat siis tulla jo ensi viikolla ja siivota sitten mahdolliset loput pois kohdusta. Ja sen oviksen kyllä tikutin jo, joten ehkä tästä taas kroppa olis valmis uuteen yritykseen.

Tänään oli ulkoilun kannalta oikein kiva ilma ja teinkin meidän poitsujen kanssa reippaan lenkin.
Nyt täytyy taas alkaa popsia tuota raskaus Multitabsia ja sitä greippimehua täytynee alkaa litkimään jo hyvissä ajoin, niin tulee tavaksi.
 
Tervetuloa Meritähti :wave: ja pahoittelut. Tule tänne vaan meidän seuraan, täällä kuunnellaan ja ymmärretään - itsekin tulin vasta vajaa kuukausi sitten. Onko siitä niin vähän?! :x

Kvart Över, mukava kun alat parantua! Mulla on flunssa kestäny jo viikon! Nyt alkaa yskä jo vähän hellittää... Kait sitten kannattaa jatkaa niitten raskausmultitabsien syomistä. Mulla kun toi foolihapon saanti ei oo aina niin hyvä... :snotty: Mulle niitä romahduksia meinaa tulla kans aina aika ajoin. Mut ei kyllä enää kovin paljon. Inhottavinta on just se kun tajuaa, et nyt olisin jo niin pitkällä että jos lapsi syntyis se vois jäädä eloon...
:'(

Mut nyt katseet eteenpäin! Eikös niin Kvart Över? :hug: :heart:

Kiitos Surusydän tsemppauksesta! :D
Valssu!!! ONNEA! Nyt jännätään!! pidän peukkuja!!! db :flower:

Oma Napa on jotenkin rauhallinen. Ehkä tunne siitä että kohta on menkat ohi ja ens viikolla olis jälkitarkastus. Se kyllä rupes nyt jännittämään Lumi-Marjan uutistenkin takia ja muutenkin... Meillä siis pikkuiselta puuttui toinen munuainen ja toinen oli surkastunut. Silloin epäilivät Potterin oireyhtymää, mutta saas nähdä.... mielummin toivoisin että kyseessä olisi vain sattuma. :|

Mutta on koko ajan nyt odotettavaa: menkkojen loppuminen, jälkitarkastus, oviksen bongaaminen... kyllä tämä tästä!

Puhallan kaikille plussatuulia jotka niitä tarvitsevat!!!!!
++++++++++ :whistle:
Olette kaikki maailmanmestareita! ;) :LOL: :LOL: :heart:
 
Tulin pikaisesti kertomaan, että jälkitarkastuksessa oli kaikki ok. =)
Olihan vaan metka gyne. Samalla kävimme alkuraskauden ultrassa, ja kun mies oli mukana, oli ihan asiallisen jäykkä. Nyt olin yksin ja äijä sitten heitti ties mitä juttua ja tarjos mulle jotain Thaimaan matkaa jolle ei itse pääse. :LOL:

Meritähti, pahoittelut keskenmenosta ja kaikesta ylimääräisestä, mitä sen vuoksi olet joutunut kokemaan. Tervetuloa mukaan! :hug:

Valssulle onnea! :flower:

Ja JJ-t, kuulostipa kauhean ikävältä kohtelulta! Tuollaista ei meille kenellekään soisi. :hug:

frizzante
 
jees,
kelit on mitä mainiot B) ja ulkona tulikin oltua parisen tuntia. sekä ap että ip. ja voi että Aurinko paistoi!!!

Valssu, aivan mahtava juttu!! toivotaan, että pikkuinen pitää lujaa kiinni ja kaikki sujuu hyvin.

Meritähti, tänne vaan sekaan joukkoon tummaan!
vaikka tietty aina surullista kun tähän sakkiin joutuu.voimia vielä Sinulle ja miehellesi.

JJ-T
siis oikeesti, tee valitus! ja tosiaan vielä se että tuosta saa maksaa.onks siinä paikassa toinen Gyne, jos pääsisit sille vaikka ilmaseksi tuon kohtelun jälkeen.
pöyristyttävää! koita jaksaa.

Kvart Över meillä meni viime viikko sairastaessa, mä olin kipein.niin onneks mummu tuli lastenhoitoavuks. siis onneks.nyt alkaa täälläkin jo hellittää, kurkkua karhii mutt ei onneks muuta, lasten nenät valuu mutt empä muista milloin tänä talvena / syksynä ne ei ois valunu.

Mimuli, minkä ikäset teiän pojat on?

).( joo-o en enää tiä tosta oviksesta. musta se oli aluks normaalia enne ja nyt taas se ois musta just vasta menossa (???!!) limoista päätellen.ja nyt on kp 18 ? ett ota tästä nyt sit selvää.tikutin pari kiertoa ja muutenkin luulin tietäväni.mutt nähtäväks jää.
kauas ne simpat elikään?

Diodium, ONNITTELUT, varmasti mahtava tunne! Nauti ja tee jotain kivaa, olet sen ansainnut.

frizzante hyvä homma! ja eiku hommin.jos et sit lähe sinne Thaimaaseen?

:D
se on moro :wave:

 
Kiitos kovasti kaikille mua tsempanneille! Nyt alkaa jo näkyä taas valoa tunnelin päässä, kaipa se on ihan hyväkin että noita romahduksia välillä tulee, saa itkettyä pahaa oloa pois ja helpottaa paljon. Ja tämä teidän vertaistuki on kyllä ihan parasta! "Kyllä se siitä" tuntuu paljon paremmalta kuultuna sellaisen suusta joka on itse saman kokenut! :heart:

Epskeps, munkin tätsy oli vähän outo. Jotenkin vaisu ja nyt jo lähti, oikeastaan tänään ei tullut enää mitään. Eli kesti kaksi päivää sekä yhden tuhrupäivän.

Valssulle oikein paljon onnea!! :heart: Usko vain siihen testiin, ei ne omiaan näytä!

Ja kyllä JJ-t:llä oli pösilö gyne! Todella ikävää, että yksityiselläkin saa tollasta palvelua! Jos gyne kerran näki, että limakalvo on alkanut paksuuntua ja sitä myöten menkat piakkoin tulossa, olisi sen kai voinut asiallisestikin sanoa! Ihan kun nuorilla olisi koko loppuelämä aikaa odotella raskautumista... Mutta, oikeastaanhan hyviä uutisia sait, koska vuoto varmaankin kohta tulee. Ja ehkä niitä teroja ei kannata syödä, ettei mene hormonit enempää sekaisin. Mutta siis silti ei musta ole asiallista naureskella!

Tuli muuten tosta ikäjutusta mieleen, että me tehtiin pari vuotta sitten äitini kanssa Tapiolan Stockalla Espoossa huviksemme koe (Oon nyt 28, silloin n. 26, mutta näytän aika nuorelta, varsinkin jos olen pukeutunut huppariin, kuten silloin ja olin juuri saanut siellä tosi huonoa palvelua jotain kysyessäni). Mä kyselin ensin myyjältä apua meikkivoiteen valinnassa, myyjä heilautti kädellä Lumenen hyllyä kohti ja sanoi että tuolla on sulle sopivia. Sitten äiti tuli kysymään samaa (hänellä oli päällä mummoni vanha turkki) ja myyjä lähti samantien esittelemään erilaisia voiteita, eikä tosiaankaan mitään Lumenen. Ostettiin kummatkin Lumenet ja jatkettiin sukkaosastolle, jossa sama toistui... Että monissa paikoissa on kyllä edelleen "ikärasismia" tai ehkä paremmin sanottuna "raharasismia". |O
 



Haaveissa esikoinen

Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 5/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 5/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 11/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 16/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 19/-
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 21/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 22/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 25/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 57/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 3/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 5/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 8/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 9/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 20/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 21/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 28/33-35
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 30/-

Haaveissa kolmas

Äittä-67....................KM 02/08
Daizz........................KM 09/07, 01/08
Singa........................KM 10/07
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 4/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 5/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 7/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 9/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 18/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 20/-
Kutmula....................KM 11/07.............................KP 28/28

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 16/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 18/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 24/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

 
kiitoksia kaikille kommenteista :heart:

onhan se positiivista, että kaikki on kunnossa ja menkkojenkin pitäisi kohta tulla. alonkin miettimään että ne mun perjantaiset jättilimat ja järkyttävät selkäkivut saattoi olla ovista. ei olla kahteen viikkoon päästy pupuilemaan niin ei saatu sitä hyödynnetyksi mutta viikon päästä nähdään, jos menkat alkaa sillon niin ainakin tunnen oviksen. sellaset kivut oli ettei voi olla tunyematta.

sillon kun oli km niin se taysin lääkäri ihan ilman kysymättä tarkisti munasarjat ja vielä näytti näytöltä mulle että siellä ne on ja oikeen hyvässä kunnossa, elikkä pco:n kannalta yms. ei ole siis pelättävää :D harmi kun sille taysin lääkärille ei saa normiaikoja, se oli aivan ihana ja ymmärtäväinen :saint:

anteeksi jälleen kerran omanapaisuus :ashamed: ja nyt on taas mentävä :wave:
 
Heips murut pitkästä aikaan!! :wave:

Olen kyllä salaa käynyt välillä kurkkimassa, mutta kirjoittelempa nyt omatkin kuulumiset.
Eli toissapäivänä kävin ultrassa, silloin 9+1 ja kaikki on mussukalla hyvin. Pituutta oli 2,23cm ja sydän se siellä korvasti jyskytti ja iloksemme myös kädet siellä heilui, että ilmoitti että äiti ja isi, täällä ollaan :heart: Itkuhan siinä melkein tuli :D Olo on mitä on, välillä parempi ja välillä huonompi, kipuja on kaiken sorttisia, vihlaisuja ja menkkamaista jomotusta. Ensi viikolla jälleen ultra, joten tiukasti murua seurataan..

Sitten pahoitteluni kaikille uusille km kokeneille, niin paljon taasen särkyneitä unelmia :hug: Aika parantaa haavat :heart:

Ja miten se tättähäärä löysikin taas tiensä niin monen luokse, Epsu, Orchid ja pino muita , voimia :hug:

Valssu: Onnea plussasta! oliko teillä käytössä Pregnyl irroittamaan muniksen? Jos oli niin sen pistämisestä n. 10 päivää voi antaa "väärän" plussan, mutta uskon että tuo oikea plussa on!! Parin päivän päästä uusi testi kehiin vaan niin sama siihen tärähtää, onnea! :heart:

MyAngelin kuulumisia joku kyseli, niin hyvin hän ja pikkuinen voi, kandee käydä lukemassa tuolta odottajat puolelta km jälkeen plussanneista lisää.

JJ-t Pahoittelu tuosta kohtelusta jota sait osaksesi, kyllä noi lääkärit osaa olla veemäisiä tarpeen tullen :hug: Sehän siinä on, että kun harva heistä tajuaa miltä meistä tuntuu ja kun sanotaan noin että olette nuoria, niin se on isku vasten kasvoja! Mutta muista että löytyy sellaisia lääkäreitäkin, jotka ottavat asianne omakseen! Ei muuta kuin etsit uuden lääkärin!!

En muista enää mitä muuta piti kirjoittaa, olette olleet niiiiin ahkeria :LOL:

Mutta suuren suuri voima :hug: kaikille sitä tarvitseville ja muistakaa, että toivoa ei saa menettää, joskus sen plussan "metsästys" voi venyä, mutta hei, jos meitä onnisti, niin kyllä teitäkin kaikkia vielä!!! USKOA SISKOT :heart:

T. Miikkis ja mussukka 9+3
 
Oikein paljon onnea Miikkis hyvistä ultrakuulumisista! Kyllä se uskoa luo, kun saman kokeneet onnistuvat! Kyllä se meille muillekin vielä onni ja ilo tulee!

Hei tuli muuten mieleen tässä sellainen, kun Miikkiskin kirjoitti että ultrataan usein, että saako keskenmenon kokeneet kunnallisella puolella enemmän ultria? Viimeksi me maksettiin yksityisellä alkuraskauden ultra, mutta onko jotain makuja päästä kunnalliselle?
 

Yhteistyössä