Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Valssulle ja Dodiumille molemmille Onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia vauvoille mukaan masumatkalle! :flower: , :flower:

Nyt en ehdi enempää joten hei,hei taas kaikille ja plussailuonnea jokaiselle! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
ONNEA Valssu ja Diodium!!!!!!!!!!! :heart:
Nyt tsempataan niitä plussia enemmänkin!!
ON: Täällä edelleen samoissa tunnelmissa mennään, alavatsalla, nivusissa ja jossain häpyluun paikkeilla välillä nippailuja ja vihlaisuja, kyljissä kans. Koko ajan myös "pala kusrkussa" -tunne. Ja tuntuu et joku puristais nännejä koko ajan... Aika vinkee tunne. Mutta, mutta, jotenkin en vaan ite usko mihinkään ja nää rinnatkin on ollu tosiaan melkein koko kierron "erikoiset". Sekin vielä, että oon alkanut juomaan kahvia yli 10 vuoden tauon jälkeen, kupposen sillon tällön. Ihme homma.
Mut pika omanapavisiitti, pitää jatkaa töitä (yövuoros).
:hug: viel kaikille!!
 



Haaveissa esikoinen

Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 6/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 6/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 12/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 17/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 20/-
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 22/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 23/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 26/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 58/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 4/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 6/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 9/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 10/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 21/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 22/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 29/33-35
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 31/-

Haaveissa kolmas

Äittä-67....................KM 02/08
Daizz........................KM 09/07, 01/08
Singa........................KM 10/07
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 5/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 6/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 8/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 10/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 19/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 21/-
Kutmula....................KM 11/07.............................KP 29/28

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 17/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 19/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 25/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

 
Mä avaan aamun tässä pikaseen ennen viikonlopun alkua :hug: nettipimentoon joutuu taas muutamaks päiväks...

Ihmeellistä kuinka yks kampaajalla käynti voi rentouttaa B) sinne jäi melkein 30cm hiusta ja nyt on sitten olalle punaset hiukset :D Oli ukolta jäädä suu auki ku näki, monta vuotta toivonu et mä laitan tän värin ja nyt sitten ihan yllätyksenä kävin kun tänään juhlitaan meidän 5-vuotis tapaamispäivää =) mennään vähän leffaan ja syömään ihan kahdestaan =)

Tosta tättäräästä vielä, ku eilen ei tullu mitään mutta kammaripuuhien jälkeen tuli taas kirkasta vaaleenpunasta limaa... siis niinku mitä häh missä täh. Koskaan aikasemmin ei oo tullu ellen oo ollu raskaana, mutta enhän mä nyt ole, että mistäs taas nyt tuulee :| :eek: mä oon ihan ulapalla kohta tän kropan kanssa...

Mutta nyt siis kaikille ihanaa viikonloppua ja piinailijoille plussapuhureita +++++ :heart:
 
ONNEA Diodium!!!!!!!!!!!

Valssua taisinkin jo keritä onnittelemaa, mutta onnea vielä! :flower:

tosiaan plussia tuntuu ropisevan, se on varmana vaan hyvä merkki!
kevättä pukkaa, Aurinkoa alkaa näkyä ja hormoonit hyrrää
:D pientä lumisadetta tällä suunnalla, joten kait sitä on ulos suunnattava kulkunsa lasten kera jos vaikka pääsis vähän pulkalla.
voih, kyllä sitä plussaa itellekkin taas toivoo...ja ett asukki pysyis mukana....
 
Heipsan vaan!
Ihana aurinkoinen pikku pakkas keli, olisi mahtava ulkoilu keli =) Töihin vaan lähdettävä iltavuoroon ja ei jaksa kiinnostaa. Omaan elokseen ei mitään uutta, ei yritystä eikä muutakaan. No täytyy vaan odotella et ehkä joskus vielä minäkin pääsen plussaamaan.
 
Valssu Upeeta!!!! Todella paljon onnea plussasta ja pikkuiselle tarrasukkia masumatkalle :heart: :hug:

kutmula Mitä kuuluu? Päivät ovat täynnä, joko olet testaillut?

Meritähti Pura vaan tunteitasi tänne palstalle :heart: Sitä vartenhan me täällä ollaan ja ymmärretään kyllä :hug: Suru vie oman aikansa ja sen kanssa oppii kyllä elämään. Itse en pitkään aikaan voinut edes kuvitella uutta raskautta, mutta nyt kuitenkin vauvaa yritetään.

JJ-t :hug: Olipa tosi törkeää käytöstä lääkäriltä! Toivottavasti täti tulee pian vierailulle.

mymmyryylle kiitokset peukutuksesta :heart: Jospa siitä olisi apua ja reilun viikon päästä plussa ilmestyisi... Plussaonnea myös sinulle!

mimuli Hienoa, että ovis löytyi jo. Toivon, että täti löytää piakkoin luoksesi.

frizzante Kiva kuulla, että jälkitarkastuksessa kaikki oli kunnossa :heart:

Pamu k Jospa sinulla olisikin tässä kierrossa tuplaovis? Simpathan elävät ainakin pari päivää, joten jos kuitenkin olisi tärpännyt :D

Miikkikselle Lämpöiset onnittelut hienoista ultrakuulumisista :heart: Kyllä kaikki varmasti nyt sujuu hyvin.

Diodium Mahtavia uutisia! Valtavasti onnea plussasta :heart: Tarrasukkia pikkuiselle masumatkalle :heart:

aili Ei minullakaan ole minkäänlaisia oireita :/ Mutta jospa niitä vielä ensi viikolla tulisi...

Orchid Jospa te saisitte sitten kaksi vauvaa kerralla, kun plussa pärähtää :heart: Ihanasti on miehesi jaksanut sinua tukea. Teillä oli varmasti eilen mukava ilta :heart:

Lissuli-81 Voima :hug: Toivottavasti sinulla on jo hieman parempi olo :hug:

Lumi-Marja :hug: Aikamoinen foolihappokuuri sinulla! Älä meitä ihan kokonaan hylkää :heart: Toivon, että verikokeissa kaikki on kunnossa. Miten pitkään joudutte odottamaan tuloksia? Voimia koko perheelle!

Sus soo Kunpa "käänteinen" ajattelu toimisi ja saisitte jouluvauvan :heart:

Minä taidan lähteä ulos lumitöihin ja sitten taloa lämmittämään. Siivotakin pitäisi ja kaupassa käydä, joten tekemistä riittää... Eipä ehdi kuulostelemaan mahdollisia oireita, kun tekemistä riittää :D Nyt vaan kaikki plussailemaan tästä kierrosta, kun niin hyvin on maaliskuu alkanut +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Valssu ja Diodium, ihania uutisia! Onnea kovasti :flower: Toivomme, että kaikki menee loistavasti ja loppuvuodesta teillä kuullaan vauvan tuhinaa :heart:

Voi Lumi-Marja...ompa teillä nyt vastusta kerrakseen :hug: Sydämestäni toivon, että saatte koetuloksista positiivisia uutisia. Ymmärrän, että haluat tällä hetkellä olla taka-alalla kuumeiluasiassa. Mutta teillä on jo paljon faktatietoa ja saatte sitä kaikkien kokeiden valmistuttua vielä lisää. Seuraavaa raskautta varten riskit ovat tiedossa ja niihin osataan hoitohenkilökunnan avulla varautua ja tilanteen vaatiessa myös puuttua, joten toivoa ei saa menettää!!!

Olen koko ajan odottanut, että milloin Rva Pikkumyyllä ja Lumi-Marjalla pamahtaa taulukkoon kp 1, meillä oli synnykset niin samoina päivinä. Itselläni maha on "outo", nippailua ja parina päivänä oikein reilua kipuakin...kohtu tuntuu edelleen painavalta. En tiedä onko täti jo tulossa vai onko tämä muka jotain ovistyyppistä kipuilua. Mulla oviskivut on pidemmän aikaa olleet kovemmat kuin menkkakivut, johtuisiko lievästä pco:sta. Metforemiä aloin syömään taasen heti sairaalasta kotiuduttuani.

Tällä palstalla on ollut niin paljon puhetta vitamiineista, että hommasin sitten itselleni foli-beetä, isännälle sinkkiä ja molemmille e-vitamiinia. Isäntä lopettaa tupakoinnin maanantaina, joten kaipa tässä pikkuisen jo valmistaudutaan ;)

[/b]Meritähti...pahoittelut :'( Tervetuloa mukaan, tämän palstan seuraaminen on ainakin minulle ollut suuri apu toipumisessa. Toivottavasti sinäkin saat lohtua täältä saman kokeneiden seurasta.

Orchid :hug: Tuntuu, että elämässä on sääntö, että kaikki negatiiviset asiat sattuvat samalle aikajaksolle...Koeta ajatella, että tuo jakso päättyy varmastikin pian. Hyviä ja ihania asioita on tulossa aivan varmasti. Ole urhea, asioilla on tapana järjestyä :heart:

Voitontahtoista ja uhmakasta mieltä kaikille, jotka ovat saaneet tädin kylään :kieh: Kiihkeita hetkiä kaikille, jotka "limailevat" siihen malliin :whistle: ja rentouttavaa viikonloppua tasapuolisesti koko pinon akkaköörille!!

Muumiska
=)
 
Mahtavaa miten paljon täällä ja lisäksi tuolla esikoista yrittävien palstalla plussaillaan! Hih. Se on hyvä merkki - sitten minäkin ensi kierrosta!!! :D Ja kaikki muutkin!!

ON: Mulla on nippaillu tuota kohdun seutua koko eilisen päivän ja tänään. Mut tätikin tuli sunnuntai-iltana ja lähti eilen, et mitä ihmettä? On se kumma. Kait se on kroppa sekasin vielä, eihän mulla synnytyksestä oo kun...reilu kuukausi! :| Hmm.
Kävin hakemassa omenaviinietikka -tabuja ja kaivoin ne vanhat raskausajan vitamiinit esiin. (no ei ne nyt pahastakaan voi olla)

:LOL:
 
Paljon onnea Miikkikselle ultrakuulumisista.
Onnea Valssu ja Diodium! Ihanaa!


Leinikki: miten sait sovittu seuraavassa raskaudessa seurantasi keskusäitiysneuvolaan? Puhuitko oman neuvolasi kanssa vai jälkitarkastuksessa? Sinulle on siis varmaankin luvassa nyt ylimääräinen ultraus.
Itsekin kovin toivoisin, että heti alussa voisi käydä ultrassa julkisella puolella, kun mullakin on kaksi keskeytynyttä keskenmenoa peräkkäin. Hirvittää vaan odotella sydänäänten kuuntelemista tai np-ultraa. Yksityisellä on tähän saakka käynyt, mutta kalliiksihan se tulee.

Orchid: kyllä tuo uusi kampaus aina piristää. Punainen on ihana hiusväri. Itselläni on ollut punaiset hiukset varmaan viimeks puolitoista vuotta sitten. Mulla on ens viikolla kampaaja, mut en oikein tiedä vaihtaisko väriä. Olen värjännyt hiuksia aika paljon ja joskus mietin, että tuleekohan siitä joku syöpä.
Odotusaikana tätä asiaa pohdin.

Pamu K: kysyit meiän poitsujen ikää. Ne on 11 ja kohta kymmenen. Aivan ihanat kaverit siis keskenään ja muutenkin. Äippä on niille prinsessa ja kuningatar. Murkkuikäinen tytsyni sen sijaan on tullut äitiinsä ja joskus on aika haasteellinen:)

Pitäisi varmaan kirjoittaa kauppalistaan nyt se greippimehu ja ehkä sitä omenaviinietikkaa.

Mulla on joteskin sellanen tunne (tai toive) että kuukautiset alkaa ensi maanantaina. Soitin eilen terkkarille, ja pyysin uutta verikoetta, jotta se raskaushormoni voidaan todeta negatiiviseksi. Hän antoi uuden ajan ensi viikon loppuun ja sanoi, että varmasti kaikki on hyvin ja että olen ihan turhaan käynyt yksityisellä. Se raskaustestitikku voi olla viikkojakin positiivinen. Se kyllä helpotti oloa. Nyt sitten vaan sitä tätiä odottelen.

Aloitin vapaapäivän jo aamulla pitkällä lenkillä ja olo on vieläkin autuaallinen.
Taitaa olla iltapäiväkahvien aika!
 
Heippa!

Kovasti onnea plussanneille ja tsemppiä :heart: =) Ja pahoittelut uusille tähän pinoon löytäneille :hug:

Taustalla täällä seuraan juttuja mutta juttua tulee niin paljon ettei meinaa kärryillä pysyä :D
).( Omaa napaa voisin vilauttaa, keskenmenon jälkeisten kuukautisten jälkeen kierto on ilmeisesti normalisoitunut, sain ovistestiin plussan kp 18, ja nyt sitten odotellaan onko tämä kierto tuottanut toivottua tulosta. :heart:
 
Hei,

Tänään tuli pitkästä aikaa hyvä mieli kun kävin töissä piipahtamassa ja juttelemassa pomon kanssa. On ollut niin huono omatunto tästä pitkästä sairaslomasta (miltei 3 viikkoa, 14 työpäivää ) , mulla on tuo työmoraali aikas korkealla...
Pomo onneksi tiesi raskaudesta ja kerroin hänelle koko homman miten on mennyt vähän vaikeaksi. Hän ymmärsi tosin hyvin ja samalla sitten puhdistui minunkin omatuntoni.
Nyt tuntuu paljon helpommalta palata maanantaina töihin "pitkän" tauon jälkeen...
Ennen en olekaan sairaslomalla ollut tuolta...ekat poissaolot 1,5 vuoden aikana.

Verta vuotaa enää todella vähän, lähinnä vessareissuilla vain...voiskohan sitä selvitä niin helpolla tässä, että jälkivuoto tosiaan kestäis vain sen muutaman päivän... ?
Kivahan se tietysti olisi jos jostain nyt selviäisi helpollakin.

Toivottavasti saadaan tähän pinoon pian taas lisää hyviä uutisia.

-Meritähti-
 
Heippa höpönassut!

Pientä hiljaiseloa täällä viettelen, mutta ei syytä huoleen. :) Ihan ok täällä voidaan, vaikka vähän ihmettelen kun tättärä ruikkii vieläkin satunnaisesti jotain mömmöä pihalle
Alkais jo riittämään kiitos vaan!
Tää kieppi vedetään nyt fiiliksillä ja ilman ovistikkuja


Hyvää viikonloppua kaikille




 
Kiitos Leinikki selvityksestä! :) Nyt sitten ihmetellään ympäri suomenmaan, kun kaupoista loppuu omenaviinietikat, greippimehut ja muut. :D Itse meinaisin katsella nyt toistaiseksi vaan foolihapoilla ja muilla vitamiineilla.

Oon muuten lukenut jostain, että niukat kuukautiset meinais ohuita limakalvoja ja siten ennustais keskenmenoriskiä. Onkohan tuossa mitään tieteellistä perää? Itselläni kun on aina ollut superniukat, paitsi nuo edelliset eli kaavinnan jälkeiset.

Voisin tähän mielenkiinnosta laittaa sellaista galluppia, että kuinka kauan ootte ystäväiseni "yrittäneet" ennen ja jälkeen km:n? Mä itsehän olen ihan noviisi: ekalla yrityksellä tärppäsi marraskuussa, tammikuussa meni kesken, ja vielä ei olla päästy uudestaan tositoimiin. Kaikki on sitä jauhanut, että nopea raskaaksi tulo enteilisi hyvää jatkoa ajatellen, mutta en nyt kyllä uskalla sellaiseen tuudittautua. Mun mies kyllä luulee nyt olevansa joku supersiittäjä :LOL: ja putoaa kolisten pilvilinnoistaan, jos ei toisella kertaa onnistukaan yhtä helposti. Mutta meikäläisellä olis siis yrittelyä vaatimattomat 1kk/km/0kk.

frizzante
 
Viikko mennyt , kun kävin jälkitarkastuksessa ja ultrassa, silloin ne 2 munasolua irronnut ja kohdun limakalvo vahvistunut. Gyne silloin sanoi, menkat alkaa viikon-2viikon kuluessa. No ei menkkoja näy! :headwall: 28vrk nyt aikaa siis km:stä.

Niin tuli vaan mieleen , kun gyne sanoi pe, että on myöhäistä raskautua ja la aamusta alkaen ollaan oltu sitten ilman kortsuja, niin eihän sitä kai hedelmöittyä ole voinut, tai en ymmärrä..No menkat on varmaan tulossa pian! :LOL:

Oliko se keskimäärin 28-35 vrk kun menkat useimmille alkaneet km:stä? :saint:

Kasvoja kuumottaa, kun aurinko niin paistoi tänään, ainakin välillä, ihanaa! B)

Ja Gallubbiin yk 4 oli positiivinen vastaus rtestissä/km/0kk

Tulkaahan kaikki kertomaan , koska kp1, täällä jännitetään, koska se saapuu se täti! :D

Ihanaa illanjatkoa kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Täällä edelleen odotellaan :whistle: eli menkkoja ei ole vielä kuulunut mutta testatakkaan en ole uskaltautunut :/ Jotenkin pelottaa kamalasti että nega tulee ja taas kauhea pettymys vaikka tuleehan se kun täti kurvaa paikalle....Pitää katsoa huomen aamulla että uskallanko testin tehdä vai annanko ajan vielä kulua :whistle: Ainakaan olo ei ole yhtään raskautunut....

frizzante kyseli yrityksen kestoja: ennen km: tärppäsi toisesta kierrosta ja nyt taitaa olla menossa neljäs kierto.Esikoista "teimme" yli vuoden ja toinen tärppäsi kolmannesta kierrosta.


Hauskaa viikonlopun alkua kaikille :D
 
hei,
pidän välillä imurointitaukoa ja tulin lukaisemaan viestejä. Luova tauko siis.

Pidän peukkuja Rouva pikkumyylle: josko olet jo raskautunut, mistäs sen tietää.
Mulla alkoi menkat viimeksi 24 päivää lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Joten oottelen niitä saapuvaksi maanantaina. Taitaa vaan olla ylioptimistista. Mullahan kaavittiinkin vasta pari viikkoa sitten sitä kohtua, joten ehkä ei nyt mene niin nopeasti, mutta yleensä se kait on 4-6 viikkoa kun kuukautiset normaalisti alkavat keskenmenon jälkeen.

Kutmulalle plussatuulta nyt vaan paljon!

Tuohon galluppiin: kolme ekaa tuli ekasta kierrosta, ja nyt vuosia myöhemmin tulin siis raskaaksi sen hormonikierukan kanssa eli siis raskaudun todella helposti. Sen keskenmenon jälkeen sitten tulin uudestaan raskaaksi kolmannesta kierrosta. Joten minä en raskautunutkaan niin helposti keskenmenon jälkeen. Saas nähdä kuinka jatkossa käypi.

Nyt takaisin imurin varteen.
 
Jaa mitenköhän tuon nyt laskisi.. Yritys alkoi heinä-elokuussa - 06, tärppi lokakuussa oisko ollut sitten 3. tai 4. yk), km joulukuussa -06, sitten uusi tärppi (1 kierron jälkeen) helmikuussa -07, tuulimunaksi todettiin maaliskuussa -07, sitten oli yrityskieltoa 3 kiertoa.. uusi tärppi lokakuussa , meni samantien kesken ja sillä tiellä edelleen....

Esikoinen sai taas jokseenkin pian alkunsa. Yritys alkoi toukokuussa -02, plussa testiin heinäkuussa -02 ja poika syntyi maaliskuussa 03
:heart: On muutes juhannuslapsi.. ;)
 
Rva pikkumyy mulle lääkäri sanoi sen lokakuisen km:n jälkeen (kun siitä km:stä oli reilu viikko) et menkat alkaa varmaan viikon päästä ja pah ne mitään viikon päästä alkanut vaan 31 pv sen vuodon alkamisen jälkeen. Eli lekurin sanoista meni se kolmisen viikkoa ennen kuin alkoi menkat. Ei ne lekurit kans mitään tiiä :kieh: Mut uskoisin että sulla ihan pian alkaa, muutaman päivän päästä. Ellei sitten ole tärppiä tullut :heart:
 
Kiitos vastauksista! :flower:
Niin todella ei ollut tarkoitus yhtään yrittää, ennen menkkoja, mutta kun gyne sanoi, että nyt tässä kierrossa en edes ehtisi raskautua, niin ajattelin, että kortsut joutaa laatikon pohjalle. Eli menkkoja odotellessa! =)

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
frizzanten gallupiin; meillä tärppäsi keskenmennyt raskaus ekasta yrityskerrasta, nyt keskenmenon jälkeen on tullut yhdet menkat, mutta me annettiin lupa tärpätä heti jos on tärpätäkseen keskenmenon jälkeen, joten nyt on sit kai 2. yrityskierto meneillään. Ja kauhea raskausoireiden tehtailu päällä jo vaikka ovis oli vasta alkuviikolla. :LOL:

Ja Rouva Pikkumyylle, mulla menkat alkoi vasta joskus 44-45 päivää keskenmenovuodon alkamispäivästä. Toivottavasti sulla alkaa nopeammin :)
 
gallup: meillä eka raskaus onnellinensattuma/km/nyt menossa yk 1. Että toivo on korkealla. Mahikset on hyvät ja tahto kova niin eiks se oo varma voitto?

Mulla oli synnytyksen jälkeen 31 päivää kun täti löysi minut sieltä lentokoneen vessasta sunnuntaina... ;)
 

Yhteistyössä