Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Kiitos kaunis :flower: kaikille onnitteluita toivottaneille! Huomen aamulla ajattelin testata uudelleen, pitäkää peukut pystyssä, että olisi plussa sekin :eek: ...
Miikkis, oli juu pregnyl käytössä, eilen oli sen pistämisestä 14 päivää. Eipä ole kukaan sanonutkaan, et se vois tuottaa väärän plussan. :|
Toivoisin niin kovasti, että tämän toivottavasti oikean plussan saisitte te kaikki muutkin!!
+++++ :whistle: puhaltelen tässä suurin mitoin.
 
Heippa taas =)
LumiMarjalle
lämmin halaus! Toivottavasti kaikki selviää parhain päin.

Meritähdelle Pahoittelut vaikeista kokemuksista ja tervetuloa joukkoon :hug:

Frizzante Omenaviinietikan on todettu paksuntavan kohdun limakalvoa, Sitkistävän ovislimoja ja vaikuttavan kehon emäs/happo tasapainoon. Vauvalehden lapsettomuus palstalta olen noukkinut tämän jutun. Siellä on tosi moni vuosien yrittämisen jälkeen plussannut kun on ottanut omppuviinietkka kuurin. Olen myöskin lukenut erään tutkimuksen omenaviinietikan käytöstä. Sen on myöskin todettu vaikuttavan painonhallintaan, kuivan ihon hoitoon, notkistavan verta.
Yritin myös etsiä sieltä linkkiä tähän keskustelupinoon, mutta en vielä onnistunut sitä löytämään. Tulen lisäämään sen vielä jos satun löytämään.
Omenaviinietikkaa sekoitetaan ruokalusikallinen isoon vesilasiin 2x päivässä. Se on tosi pahaa mutta mä oon saanut sen kyllä alas. Nykyään myydään luontaistuotekaupoissa myös omenaviinietikkatabletteja. Se on hyvä vaihtoehto jos ei saa juotua tuota tököttiä =)
Niin ja bd tarkoittaa "peukut pystyssä" =)

Riine Oli kiva kuulla sustakin. Onnittekut talokaupoista! :flower:

Miikkikselle Onnittelut loistavista ultranäkymistä. Toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin!

Kvart Över Mulle luvattiin nyt kahden keskenmenon jälkeen että pääsen alkuraskauden seurantaan Keskusäitiysneuvolaan. Tämä siis Tampereella. En tiedä onko sillä vaikutusta asiaa että molemmat km:t olivat keskeytyneitä, eivät lähteneet tuleen itsekseen ulos.

Pahoittelut myöskin kaikille tädin yllättämille :hug:

Palailen taas :heart:
 
Valssu: Jos jo 14 päivää sen pirstosta, niin ei näy enää testissä. Sen takia just kehoittavat meitä "hoitolaisia" malttamaan mielen sinne pp 14 asti että testaa sitten. Joten raskaana olet, onneksi olkoon vielä! Oliko teillä eka inssi josta onnisti? Meitä onnisti ekasta IVF:n tuoresiirrosta ja ihana mussukka matkaa nyt mukana :heart:

Ja kiitos Leinaki ja Kvart Över onnitteluista, yritän pysyä nahoissani täällä vielä pari viikkoa, että sitten oltaisiin siellä turvallisilla viikoilla.
Muuten niistä ultrista, mulla alkuraskauden ultra oli Fertinovassa, eli lapsettomuusklinikalla, kuului hoidon hintaan ja sitten neuvolassa itkin silmät päästä pelostani ja näistä keskenmenoista niin sitten sain "armosta" pari ultraa enkä vain yhtä, eli np-ultraa.
 
Heissan!

Nyt tulee vähän omanapaista tekstiä, sorry!

Olihan mun tänne tultava kertomaan....että PLUSSA tuli tänään aamulla testiin!!! Jihuu, olen superonnellinen!!Samalla tietenkin pelottaa valtavasti että meneekö tällä kertaa kaikki hyvin ja onnellisesti. Mutta ei sitä onnea voi olla tuntematta, vaikka etukäteen ajattelin, että kun ja jos plussa nyt km:n jälkeen tulee, niin sit sitä odottaa ja on varovainen ja antaa tunteiden tulla vasta kun pahimmat vaaran päivät ovat ohitse. Ei, kyllä mä olen nyt niin onnellinen, joten sallin sen itselleni!
Mies tuli eilen kotiin jalkapallomatsista ja kertoi päivän uutispommin: exänsä odottaa lasta. Tausta on siis se, että miehelläni on 3 lasta (6,8 ja 12-vuotiaat tytöt) edellisestä avioliitosta, exä naimisissa myös jo. Ja exän miehellä 1 tyttö, 6-vuotias. Pari viikkoa sitten saatiin tietää että exän miehen exä (ootteko vielä kärryillä?!) odottaa toista lastaan. Ja nyt sit tämä exä itse. Ja nyt minä! Joten kohta on kaikissa kolmessa uusperheessa vauvoja!! Uskomatonta. Harmitti eilen illalla aika lailla tuon exän raskausuutinen ja siitä sisuuntuneena ajattelin sitten aamulla jo tehdä testin. Ja se oli selkeä plussa! Haaleampi kuin tarkistusviiva, mutta selkeä silti. JEE, JEE!

Nyt vaan varpaat ja sormet ristissä että kaikki menisi hyvin. Hirveä pelko. Ja aivan tajuttomasti tekisi mieli kertoa kaikille, mutta odotellaan nyt kuitenkin rauhassa. Tänään sitten lennän illalla Suomeen, eihän lentomatkustamisesta ole todettu olevan mitään haittaa? Eihän?!

Kyllä mä tässä pinossa nyt hetken aikaa vielä aion olla, ennen kuin uskallan raskautuneiden pinoon. Nyt se Epskepsin plussamyrsky sit alkoi, ensin Valssu, jolle tuhannesti onnea!!! :heart: , nyt minä ja täältä lähtee sellaisetkin puhurit plussia teille kaikille matkaan!++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Paljon onnea Valssu!!!! :flower:

Ja onnittelut myöskin Diodiumille! Suuren työn olet saanut valmiiksi. Itsekin gradun kanssa parhaillaan tuskailen.

Miikkis onnittelut ihanista ultrakuulumisista!

Lumi-Marja suuren suuri halaus! :hug:

Merfitähti, pahoittelut kokemastasi. Tuntuu kohtuuttomalta, että keskenmenon lisäksi pitää kokea vielä tuollaista.

JJ-t, olipa inhottava lääkäri! Mitähän se ajatteli tuollaisella käytöskellä saavuttavansa?!?

Surusydän ensi viikolla sitten! Kumma juttu, kun viime kierrossa noita oireita oli olevinaan vaikka mitä heti oviksen jälkeen... No nyt ei ole ollut yhtään mitään ja ei kai vielä pitäiskään. Ei mulle tosiaan siinä plussakirrossakaan ollut mitään muita oireita, kuin kiinnittymisvuotoa pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Pahoinvointikin alkoin vasta joskus 8. viikolla... Joo, mutta nyt plussataan molemmat!!!!

Kvart över, hyvä että oot jo paremmalla mielellä. Mäkin aluksi laskeskelin ja mietin, että kuinka pitkällä olisin ja muuta. Ja välillä tuli oikein kunnon itkukohtausromahduksia. Mutta nyt viimeisimmästä itkukohtauksesta alkaa varmaan olla jo pari kuukautta. Joku kirjoitti osuvasti siitä, miten aluksi kaipaa sitä keskeytynyttä raskautta ja sitten pikku hiljaa ajatukset alkaa kääntyä kohti tulevaa raskautta. Näin mulle ainakin on käynyt.
En tiedä saako noita ultria enemmän mahdollisen uuden raskauden aikana. Ainakin sydänääniä saa käydä kuuntelemassa mahdollisesti useammin, näin mulle kerrottiin. Ja kun kävin YTHS:llä jälkitarkastuksessa, kertoi gyne, että sinne voi varata myös ajan varhaisultraan tämmöisessä tapauksessa. Että vinkiksi, jos täällä on muita, jotka voivat YTHS:n palveluita käyttää. Itse en ainakaan tuollaisesta mahdollisuudesta tiennyt. Ja ei kai sinne normaalisti pääsiskään, mutta kuulemma tällaisissa tapauksissa, jos on keskenmeno taustalla. Se on kyllä hyvä juttu, koska siellä erikoislääkärikäynti maksaa muistaakseni 4 euroa...

 
Onnea Valssu ja Diodium plussista, nyt vaan pikkusille vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan :heart: Onnea Diodium myös gradun valmistumisesta, mulla on vielä tekemistä ku pitäis heinäkuussa valmistua ja alottamatta on vielä :whistle:

Meritähti pahoittelut keskenmenosta :hug: mutta tervetuloa joukkoon mahtavaan.

Miikkis mukava kuulla susta ja onnea odotukseen :heart:

Muillakin on ollu ihme tättärää kylässä... täällä vuotoa tuli todella runsaasti kaks ekaa päivää sen jälkeen kp3 ei mitään ja eilen taas lenkillä ollessa ihan tajuttomasti, tänään ei taas mitään joten kattoo josko se nyt loppuis. Soitin jo lekurilleki ku olin niin ihmeissäni, niin sano että ilmeisesti (ultran perusteella) on ollu tuplaovis ja sen takia tavaraa riittää :ashamed: sopis kyllä niihin mun oireisiin :D aikasemminkin ollu, joten taitaa olla taipumusta kaksosiin :whistle:

Mulla oli kanssa eilen masis päivä kuten KÖ? kirjotti. Ihan puskasta tuli illalla ku olin nukkumaan menossa niin kauhee ikävä omaa enkeliä ja pikkukoiria, itkin siinä miehen kainalossa ja se lupas kaikkensa tehdä, että nyt raskaudutaan =) kyllä oli ihana :heart: Alotti jo tossa viikonloppuna E-vitamiini kuurin ja saunalakon :saint: eilen sano, että varaa ajan "munatohtorille" mutta sanoin ettei nyt kuitenkaan... kattoo nyt onko sitten varannu.

Tää nyt oli taas tällanen turinointi, takasin työn ääreen. Muutaman tunnin päästä kampaajalle =) ihanaa saada vähän uutta ilmettä.
 
Hirmuisesti onnea Valssu ja Diodium! Kaikkea hyvää odotukseen :heart:

Meritähti :hug: Pahoittelut, on sulla kyllä mennyt rankimman kautta :'( Tervetuloa mukaan keskustelemaan =) Ja mä ainakin kuumeilen toistaiseksi ilman yritystä, kun näin miehen kanssa päätettiin km:n jälkeen. Toivottavasti sulla pian kaikki on kunnossa ja pääset kunnolla kuumeilemaan :hug:

Miikkis Ihania ultrakuulumisia :heart:

(.) Ei tarvinnu enää tänään mennä töihin, joten koitan itseäni päivitellä teidän kuulumisienne tasalle. Itsellä eilen selviä ovisnippailuja ja tänään edelleen hirmuisesti venyvää vuotoa, joten todellakin tämä kierto on pitempi kuin kaksi aiempaa.
 
Onnea kauheesti plussanneille, Valssulle ja Dodiumille ja tietysti muillekkin, jos on jäänty huomaamatta!!

Minä poden jo neljättä päivää tajutonta päänsärkyä... tai tänään se on ollut pahimmillaan. Särkylääkkeet ei auta eikä lääkärillekkään saa aikaa. Niskoista se varmaan johtuu, mutta haluan lähetteen hierojalle, niin ei nouse kustannukset liian suuriksi. Auto pitäis hakea tänään huollosta eli sinne menee muutama satanen... Reissusta tullessa hepan hoitaja soitteli, että satula on mennyt rikki, eli nyt on taas pask** tullu niskaan viikon sisällä ihan tarpeeks.... Olematonta kukkaroa pitäis venyttää joka suuntaan kun muutenkin nyt on ollut taas niin herkillä tän päivän.

Reissu meni ihan kivasti ja jaksoin kohtalaisesti. Tuntui kyllä huippausta jo kun omalle mummolle pääsin kyläilemään. Vie se voimia kun joutuu vanhojen ihmisten kanssa seurustelemaan, kun niitä pitää kuunnella kokoajan ja omia juttuja toistella, kun ei ne kuule... Tänään kävin hepan selässä ekaa kertaa puoleentoista viikkoon, ei jaksanut paljoa treenailla, vähän köpöteltiin kentällä jne... Maastoon en sen kanssa uskalla lähteä yksin, ja tänään sitä kunnon maastolenkkiä olisi kyllä tarvinnut.

Olen tässä miettinyt, että minun puolesta pikkuinen jos vaan haluaa tulla niin saa jo tulla vaikka ihan heti. En ala sen koommin ehkäisyjä käyttämään tämän kuukauden aikana. Siitä ilmeisesti ei ole mitään terveydellisiä vahinkoja minun tapauksessani, sillä tyhjennyin itsestään??? Jostain ketjusta luin, että mitään haittaa raskautumisesta ei ole, vaan sen takia pitäisi yhdet odottaa että on helpompaa laskea milloin lapsi syntyy, onko näin?


Juu, mun pitäisi lukea tämä ketju kunnolla ajatuksella läpi, mutta ei nyt siihen kykene, kun päätä vihloo. Pakko vaan oli tänne tulla vähä katselemaan kuulumisia. Onneksi niitä on hyviäkin!!

LumiMarjalle ja meritähdelle voimia jaksaa asian kanssa...

 
Miikkis juu oli elämäni ihka eka inssi, toiveita ekan onnistumisesta ei kauheasti annettu, olisko jotain 15 % luokkaa.
ONNEKSI OLKOON Diodium aletaan yhdessä tuumin vetämään näitä muitakin mukaan! =) Ei siitä lentämisestä mitään vaaraa ole, tervetulemas vaan Suomea kohti! Minkäslainen keli muuten Brittein Saarilla on?
Orchid jaksuja Sinulle, kyllä se aurinko tuntus paistavan risukasaankin! Nyt taidat istua kampaajalla, toivottavasti se tuo mukavasti piristystä.
Niin ja Epsu darling Sinullekin tuhannesti ja miljoonasti +++++++++ puhureita!
:whistle:
 
Leinikki, meneeköhän liian pitkälle jos juo sekä greippimehua että napsii noita omenaviinietikkatabletteja. (sanahirviö) :LOL: :LOL: Pientä pakkomiellettä havaittavissa... :whistle: :headwall:

Diodium ONNEA!!!! :D :flower: :heart: Olen niin iloinen mutta myös hiukan kateellinen... tuli niin ikävä sitä tunnetta kun näki sen viivan piirtyvän... :'( ja ikävä niitä potkuja masussa.... ja ikävä sitä tunnetta kun oli sata kertaa enemmän elossa kuin nyt... :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Tänään taas on ollut niin haikea olo... ja ikävä sitä raskautta ja sitä tunnetta. Ja mulla on NIIN kova vauvakuume että musta tuntuu et mä HALKEAN!!! :headwall: :headwall:
Miten tää aika voi mennä näin hitaasti????????ARGH. vielä joku kaks viikkoa ovikseen!!!! |O

Huh... purkauksia... :ashamed: Olen pahoillani tällaisesta omanapaisuudesta.
 
ONNEA DIODIUM!!!
Onnellista odotusaikaa ja pienelle tonneittain tarriksia :heart: :heart: :heart:

Nyt se plopsutus sitten alkoi :D Lisää vaan kehiin!


O.N kiirusta pukkaa ja mentävä on taas. Kaik ihan ok täällä. Aloitin omatoimi_troppikuurin homeopaattista Sepiaa. Katsotaan kuin eukon käy..
 
Meritähti pahoitelut menetyksestä ja tervetuloa mukaan minunkin puolestani :hug:

Befoli 30 tai 100 tablettia13,90 ? Kaikki B-vitamiinit yhdestä tabletista.

Yksi Befoli-tabletti sisältää:

- B1-vitamiinia 35 mg
- B2-vitamiinia 35 mg
- Niasiinia (B3) 35 mg
- Pantoteenihappoa (B5) 35 mg
- B6-vitamiinia 25 mg
- B12-vitamiinia 10 ug
- Foolihappoa 600 ug
- Biotiinia 150 ug
(Pakkauskoko : 100 kpl)

Tuossa on se foolihappo mitä hain apteekista. Sellainen vihreä-keltainen pahvipaketti jossa mustalla teksit. Tabut on läpipainoliuskoissa. Tuossa taitaa olla suurempi foolihappopitoisuus kuin muissa käsikauppavalmisteissa. En ainakaan parempaa omasta pateeksita löytänyt. Noita sitten syön lääkärin ohjeen mukaan kuusi päivässä :eek: jotta saan varastot täyteen. JOS raskaaksi vielä tulen, niin samalla annoksella mennään 12 viikolle asti ja sitten pudotetaan pikkuhiljaa kahteen päivässä.

Eilen käytiin labrassa ja omasta pyynnöstä lisättiin vielä crp koelistaa, kun kerran verta muutenkin otettiin. Tulehdusta ei ollut, hyvä niin. Mahan nippailu jo useampana päivänä johtuu sitten jostain muusta. Hoitajat ei siihen oikein mitään sanoneet, joten ei kai mitään hälyyttävää voi olla. Tyhjennyksestä on nyt 26 päivää, joten jos se täti tuleekin pitkänkaavan mukaan ja aloittaa entelyt jo hyvissä ajoin. Muutenkin on ihnottava olo, just kun tulossa kipeeks. Nokka tuhisee ja viluttaa. Kaikki muut meillä on flunssassa jo ollutkin, joten olisihan se jo minunkin aika sairastaa räkätautia. Nyt vaan odotellaan tuloksia. Pikkuneitikin oli reipas ja antoi ottaa näytteen. Emla laastareille kiitos siitä.

Nyt vaan tuntuu sitlä, että taidan vetäytyä taka-alalle tämän kuumeilun kanssa. Jos vaikka käykin niin, että tämä kaikki on pelkää haaveilua asiasta, joka ei koskaan toteudu, niin parasta olisi luovuttaa, ennen kuin kiintyy liikaa ajatukseen uudesta yrityksestä. Tarpeeksi kipeää ottaa jonyt ajatella, että toista yhteistä ei saada. Jotenkin on vaan niin kumma kutka tuolla takaraivossa, että tähän samaan epäonnen putkeen tulee vielä lisää surua, joten parasta poistua vielä kun voi.

Blogissa höpisen edelleen ja kuviakin sinne lisäilin. Lunta vaan on tullut tosi paljon sen jälkeen, kun viimeks kotipihaa on kuvattu. Takapihalla on sellaiset 30cm lunta...ainakin. Nyt on parasta keskittyä siihen mitä on, eli lapsiin, mieheen ja kotiin. Kuumeilu on jäissä ainakin toistaiseksi. Kurkin taustalla mitä täällä tapahtuu, mutta mitään iloa minusta täällä ei nyt ole kenellekkään. Ei nämä haavat näytä paranevan, kun ne koko ajan revitään uudelleen auki. Jälkitarkastuksen jälkeen ollaan viisaampia.

Plussaonnea kaikille :wave:
 
ElinaMaria: Mä tein sellaisen ratkaisun että, juon lasillisen greippimehua päivässä ja yhden ruokalusikallisen veteen sekoitettuna omppuviinietikkaa. Kun en osannut oikein päättää kumpaa ottaisin :LOL: Mä oon kai jo siinä pisteessä että haluan raskaaksi ja heti. Mulla on kanssa hirveä ikävä sitä raskaana oloa ja niitä ihania vauvan potkuja masussa :heart: =)
No saas nähdä mitä tällä coktaililla saa aikaseksi :p
 
Lumi-Marja :hug: voimia ja jaksamista. vierailen blogissasi aina kurkkimassa kuulumisiasi! :wave:

Leinikki toihan on hyvä idea!!! Mullakin on kierto nyt alussa - täti varmaan pakkaa tänään laukkunsa ja poistuu - toivottavasti seuraavaksi 9 kuukaudeksi!!! hei hei täti. :wave:

Pakkomielle pakkomielle.... :headwall:

*muoks

Mulla on masua juilinu tässä eilen ja tänään... siis mulla menkat menossa pois varmaan tänään. mut ei mulla menkkakipuja oo yleensä ku vaan ekan päivän aikana. Eikä tää nyt ihan menkkakipukaan oo. voi ei jos on joku tulehdus! toivottavasti ei... |O
 
Sus soo
Ihania plussauutisia! =) Tarrasukkia Diodium ja Valssu.

Meritähti, pahoittelut :hug: ja tervetuloa joukkoomme. :)

(.) Kyllä mulla on nyt semmonen tunne, että tämä mun hormonituotanto on ihan sekaisin. Viime perjantaina tuli semmonen verinen limasysteemi aamulla vessakäynnillä. Silloin iloitsin, että taisi meidän pupuilu osua kerrankin nappiin. Nyt sitten mieli maassa ja ihmettelen tätä eloa. Siitä lähtien oon vuotanut enemmän tai vähemmän; pari päivää pidin sidettäkin. Mitä tämä nyt sitten oikein on? Onko mun kierto nykyään 14 vrk?!? Nyt ei sitten olla pupuiltu, kun pelottaa kaikenmaailman tulehdukset tms. Katotaan nyt kauanko tätä riittää. Ensi kierrosta ei sitten tarvisi kyllä tärpätäkään, kun en välttämättä halua jouluvauvaa. Tammivauva olisi mukavampi. Katotaan, niin varmasti tärppää jouluvauvan kohdalla :whistle:

Eipä tässä muuta tällä kertaa :wave: moi!
 
onnea valssu, miikkis, diodium... :hug: :flower: paljon onnen haleja ja pelko pois!! Kaikki menee nappiin :flower:
diodiumille vielä, että huh huh on teillä vauva-aalto sit oikein iskenyt..eksät ja muut tiineenä :LOL: mutta tärkeintä että itse olet :saint: onnea ja iso :hug:

täällä joo hissukseen... ovis voi olla että oli ja meni.. donna testi näytti "joitain viivoja"..en tiedä. nyt ihan hyvillä fiiliksin mennään ja kaikkea muuta on elämässä (älkää ihan kylmiltään uskoko :LOL: ) häitä järkkäillään ja uusia harrastuksia on muutama, johon niistä toiseen lähdenn n y t :wave:

p.s tervetuloa uudet :hug: kai tälläkin joku tarkoitus on.. tai sitten ei, mutta tuntuupahan ilo sit vieläkin iloisemmalta kun on oikein surullinen.. tai sitten ei, sorgen hölönpölö! :heart:
 
valssu ja diodium ihanaa, onnea aivan hirveesti!! :flower: :flower: toivotaan parasta tällä kertaa!!! :saint:

ihan mahdottoman paljon plussia/ haamuja tullut tänään kaikilla palstoilla!! ihanaa! mullekki, jookos...? :saint:
 

Yhteistyössä