Hyvää myöhäisiltaa
...tai jospa sinä olet sitten pieniin päin, Rva Pikkumyy =) Sehän voi hyvinkin olla mahdollista, eiväthän ne välttämättä ultran perusteella ilman labroja osaa sanoa km:n jälkeen, onko aivan varmasti ovulaatio mennyt vai kuitenkin vasta tulolla... =) Jännittää puolestasi!
Meillä kukutaan myöhään tänään, juniori meni vasta puolisen tuntia sitten nukkumaan. Kirjoitan nyt muutaman rivin, kun siihen on hetken aikaa tilaisuus. Kolme kaunista ruusua sain naistenpäivän kunniaksi, voi hyvänen aika kuinka ihana tunne se on saadakaan kukkia. Sitä tuntee itsensä maailmankaikkeuden tärkeimmäksi naiseksi :heart:
Jouduin käydä perjantaina mahakipujen kanssa keskussairaalassa asta. Kipu alkoi puolenpäivän aikaan ja yltyi todella tuskalliseksi, soitin miehelle töihin useaan otteeseen töihin, enkä mokomaa saanut kiinni. Itkuksihan se meni, kun kipu alkoi olla jo niin kovaa, joten soitin miehen pomolle ja sanoin, että tarvitsen kyydin sairaalaan. Mies tuli, multa otettiin tulehduslabrat ja ultrattiin. Kaavittavaa ei löytynyt ja labrat oli ok. Lääkäri sanoi, että limakalvo on sen mittanen, että kohta alkaa kuukautiset ja varoitteli, että ovat varmaan kivuliaat. Olen 3:sta synnytyksestä selvinnyt ilman kivunlievitystä ja nyt kuukautiskivut (?) vetää minut polvilleen...ei ihan heti saattaisi uskoa. Särkylääkettä popsin nyt säännöllisesti, pelkään tosissaan, että sama kipu tulee vielä uudestaan. Massu on outo, aivan kuin tuntisin kohdun "ääriviivat" kokoajan. Paineentunnetta, joka säteilee munasarjoihin. Olisin halunnut antibioottikuurin, edes varalle...
Gallupista sen verran, että ensimmäinen tärppäsi heti, samoin toinen. Sen jälkeen söin pillereitä ja vaihdoin kuparikierukan. se oli ollu mulla n. puoli vuotta, jonka jälkeen tuli kohdunulkoinen. En osannut edes epäillä raskautta, olihan mulla kierukka. Vuodin parisen kuukautta, luulin hormonihäikäksi, kunnes todettiin kohdunulkoinen ja toinen munatorvi poistettiin. Laitatin hormonikierukan, tuli "kolmenkympin kriisi", avoero ja sitten löyty uusi, turvallinen mies. Otatetuttiin kierukka pois ja olin heti raskaana, tyttö syntyi 11/05. Seuraava yritys aloitettiin 11/2006...pco todettiin 5/07, jolloin käyttöön terot. Metut mukaan 10/07 ja plussa 11/07. Vauva kuoli kohtuun 2/08 ja toista yhteistä toivotaan kovasti.
Kyllä me nyt kohta unten maille isännän kanssa mennään. Mukavaa sunnuntaita kaikille ja hyvää yötä, jos joku vielä sattuu kukkumaan ylhäällä
Muumiska