Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Erzille ensin halaus tapahtuneesta, eihän noin saa tehdä, kuten miehesi sinulle teki, asioista pitäisi pystyä keskustelemaan! :hug: Voi sinua, koita jaksaa, vaikka varmasti tuntuu todella pahalle!

Täällä oma napa jo toinen yö kun heräsin pahoinvointiin , eilen se jatkui iltapvään asti, tästä pvstä en tiedä vielä mihin asti kestää.
Lämmöt nyt aamulla 36,6 ja ihan terve olen! Siis ei flunssaa, ei vatsatautia, vain sitä huonoa oloa.

No jos niin ihmeellisesti olisi käynyt , että olisin raskaana, tiedän ainakin tarkkaan milloin raskaus on alkanut: la aamuna ennen töihin menoa, eli todella varhain pupuiltiin ilman kortsuja ja su iltapvllä kun tulin töistä :heart:

Mutta olisi se vaan niin outoa, kun ei edes yritä raskautua, jos raskautuisi ja ihan luomusti, ilman esim Lugesteronia, mikä minulla km: oon päättyneessä raskaudessa oli alussa tukena.

No ehkä minua vaan koitellaan ja täti kurvaa pian ison noita-akka luutansa kanssa paikalle!
Ja menkkakivuista, niistä en ole kärsinyt, mutta armottamasta migreenistä menkkojen aikaan, sekään ei ole mukavaa! :headwall:

Paljon plussailu Onnea nyt meille tähän pinoomme!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
voi ei...!! :'( onpas oikeasti kamala tilanne. Mistä miehesi nyt noin sai päähänsä käyttäytyä?? Vai onko tilanne ollut jo pidempään näin.. paljon voimaa sulle, tästä selviät kyllä, vaikka sitten kävisi miten kävisi. Todella paljon symppishaleja :hug:
Kyllä asia on pakko selvittää, vaikka sitten kun pöly on laskeutunut jos nyt heti ei pysty.
Muuten se vaivaaa kyllä miestäsikin todella pahasti kuin kivi kengässä.
AAARGH!! sun puolesta.

 
sitten vielä muuta hölpötystä, kun erzinsurullisesta asiasta tolpilleen päässeenä.

mulla kaikin puolin mahtava olo ei siis nipistä mistään eikä muutenkaan mitään ole, mutta ei tosiaan haittAA, Lopetan nyt omien mielikuvitusoireiden oviksen ym. suhteen keksimisen ja keskityn nyt tulevaan ja enemmänkin tähän hetkeen..kirjotan varmaan sen takia sen tännekin että uskoisin nyt itsekin tohon lauseeseen :LOL:
Mulla mies käytti pullakahvilla naistenpäivän kunniaksi ja illalla laulettiin karaokea kotona.. junttia juuko :saint:
Paras naistenpäivälahja oli kyllä kun poika"puoleni" 8vee sanoi , että "sä laulat tosi hyvin ja oot muutenkin tosi ihana tyyppi ja sovit tohon isin viereen kuin bionicle mun käteen!!" eikä, uskotteko.. olin aika myyty :saint: :heart:
Edellispäivänä oli ollut puhetta meidän häistä, johon ei paljon kommenttia tullut leikin melskeessä kun oli tai sitten ei muuten vaan sanonut mitään. Mutta sitten seuraavana päivänä! Halattiin siinä ja hassuteltiin..kyllä se onni ihan pienistä asioista näköjään tuleekin..
Sunnuntain jatkoa teille arvon leidit..pysytään lujana, hah hah mainosta lainaten jooo.. ;)
 
Huomenia kaikille!
Mä tulen nyt ihan pikaiseen käymään täällä, väliaika tietoja omasta ittestä:
Eli, mä sain Naistenpäivän kunniaksi vieraan (täti saapui), olettaisin että sitä se on!?
Eihän se kait enään mitään tyhjennysvuotoa voi olla. Vuoto on runsahkoa, maha kipua ei kamalasti ole. Jos se sitä on niin ei sitten onneksi venynyt kamalan pitkäksi kierto, tyhjennysvuodon alusta olisi kp32 ollut kun alkoi.
Elikkä nyt sitten uudelleen aloitetaan yrittäminen vaikka kyllähän me jo tätä ennenkin (siis ennen tätiä) ollaan yritetty!
Ihmeen rauhallisella mielellä olen nyt ollut ajatellen tätä vauva projektia, eihän se hötkyily kumminkaan mitään auta.
Tikutella ajattelin ovista, näkee vaan että tuleeko sitä ollenkaan!
Joo, anteeksi kun en nyt ehdi kommentoida muille? :ashamed:

OIKEIN IHANAA SUNNUNTAITA KAIKILLE!

äittä-67 2/28-30/1yk pikku3:mosta yritetään
 
Erzi :hug: pahoittelut vaikeasta tilanteestasi.. toivottavasti asiat selviävät edes johnkin suuntaan, tuollaisessa epävarmuudessa on kurja elää.
Itse tunnistan hyvin piirteet miehessäsi, kun aiemmassa suhteessa käyttäydyin melkein yhtä hölmösti.. olin jo omassa päässäni käynyt kaikki asiat läpi ja halusin eron, mutta en vaan saanut aloitettua asiasta keskustelua.. Ihmissuhteet on maailman vaikeimpia.

Rouva Pikkumyy oireethan kuulostaa tosi lupaavilta!!! Toivotaan parasta!
 
Pikainen kurkistus tänne :)

Kovasti voimia erzille, toivotaan että kaikki kääntyy pian parhain päin :hug:

Kiva kuulla, Ansku07, että siellä poika voi hyvin :) Sen tietää aina, että on terve, kun vauhtia (ja vaarallisia tilanteita) riittää B) Harmi että testit näyttää negaa vielä :/ Mutta eipä peli ole onneksi menetetty vielä =)

katherine iiihana kommentti sun poikapuolelta :heart: :)
 
Voi Erzi :( Olen niin pahoillani :hug: Miten se sun mies nyt tuolleen käyttäytyy? Asioista pitää keskustella eikä lähetellä yks kaks tuollaisia viestejä! Ihan suututtaa ja harmittaa sun puolestasi tosi paljon! :kieh: :ashamed: Yrittäkää vielä keskustella, menkää vaikka ammattiauttajan pakeille, eikös sitä kaikenlaista parisuhde/avioliitto neuvontaa ole olemassa. Köytät vaikka penkkiin kiinni että saatte puhutuksi! Toivotan kovasti voimia sulle!!! :hug:
 
Riine Oi kun kuulostaa lupaavilta sun oireet! Hirmuisesti plussatuulosia sinnepäin ++++++++ :whistle:

Orchid - Onnea vuosipäivän johdosta :flower: Minäkin uudistin itseäni uudella hiusvärillä, miehen sisko laittoi sen. Kieltämättä kampaajalla käynti olisi tosi rentouttavaa, mutta yritän säästää kaikessa nyt hoitovapaalla, joten toistaiseksi en sinne pääse.

Nti Kesäheinä Toivottavasti ovisplussa saa seuraa toisesta plussasta :heart:

frizzanten galluppiin voisin sen verran vastailla, että esikko tärppäs heti, kun oltiin ilman ehkäisyä. Keskimmäinen 3. kierrosta ja kolmonen heti kierukan poiston jälkeen eli ei tullut menkkoja lainkaan. Nelonen eli km tärppäs myös heti. Nyt ei olla yritetty, yksi kierto tosin oltiin ilman ehkäisyä ja ei silloin tärpännyt.

Rouva Pikkumyy Toivottavasti oireet tarkoittais plussaa! Ainahan sitä yllätyksiäkin tapahtuu eli toivottavasti teille tulisi ihana ylläri :heart:

kutmula No voihan harmi, kun negaa näytti testi :hug: Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuu :hug:

Emppu78 Toivottavasti inseminaatio nyt onnistui! Hirmuisesti sinnepäin tärppionnea ja sitten pienelle tarrasukkia matkaan!

daizz Onnea tositoimiin pääsystä!

muumiska Ikävää, että olet ollut noin kipeänä :/ Onneksi kuitenkin on tulehdusarvot ok.

erzi Voi ei :hug: Toivottavasti saatte miehesi kanssa puhuttua asiat selviksi :hug: Kovasti sulle jaksamisia :hug:

katherine Aivan ihanat kommentit pojalta :heart:

äittä-67 Onnea tositoimiin pääsystä!

(.) Jep, hieman yritti flunssaa päälle parina päivänä ja edelleen on kurkku kipeänä ja joka paikkaan sattuu kamalasti. Perjantaina oli lämpöä vähäsen. Oon pukannu vauvahaaveen nyt taka-alalle, mutta silti edelleen odotan tositoimiin pääsyä. Toivottavasti saadaan tähän pinoon paljon plussia, niistä voin iloita omaa odotellessani :)
 
erzi, voihan itkujen itku mikä tilanne. :( Toivon niin paljon että asiat selviävät johonkin suuntaan. Ei tuollaisessa tilanteessa kukaan voi kauan elää. :hug:

Emppu78, toivotaan että nyt tärppää! 138 miljoonaa kuulostaa paljolta... Kyllä sieltä varmana yks löytää perille! :)

Rva Pikkumyy, sulla onkin nyt jännä paikka! Jospas sieltä tuliskin se plussa! Toivotaan!!!

JJ-t, omat kuukautiseni alkoivat 27 päivää kaavinnasta, joten ennemmin olin huolissani tuliko ne liian aikaisin eli oliko menkat ollenkaan vai jotain muuta vuotoa. Mutta oli kai sitten, 6 päivää kesti ja n. 10 kertaa runsaampana kuin mun normaalit.

Täällä ollaan hilpeällä mielellä, sillä mies on toipunut operaatiostaan ja päästiin jo harjoittelemaan pupuilua! =) :heart: Ensi viikolla joskus ti-to -akselilla uskoisin olevan oikea hetki, ja tällaisella tuntumalla vaan mennään ainakin tää eka kierros.

Hyvää alkavaa viikkoa ja ++++++++++++-henkäyksiä kaikille!

frizzante
 
En ilmoittautunut nimenhuudossa ajoissa, mutta pääsiskö vielä mukaan...? En ole ollut oikein aktiivinen, kun tuntuu niin epätoivoiselta tämä vauvaprojekti omalla kohdalla. Galluppiin vastailen siis seuraavaa: ei lapsia, yritystä oli 2 vuotta (luomusti, clomien avulla monta kiertoa ja jälleen luomusti, sitten Parlodelia kohonneisiin prolaktiiniarvoihin), sitten huomasinkin viime kesänä olevani raskaana, mutta se olikin tuulimuna ja nyt siis tuosta viime kesäisestä tuulimunasta tulee kesäkuussa kuluneeksi vuosi, EIKÄ MITÄÄN OLE TAPAHTUNUT! Syksystä lähtien olen syönyt Parlodelia ja syön yhä, vaikka kaikki arvot ovat normaalit ja että ne myös pysyisivät siinä. Alkaa hermo mennä, kun ei mitään tapahdu.

Tuo tuulimuna antoi toivoa ja lääkärinkin mukaan minun olisi pitänyt tulla nopeasti uudelleen raskaaksi, KUTEN KUULEMMA YLEENSÄ KESKENMENOJEN/TUULIMUNIEN JÄLKEEN NAISET TULEVAT. No joo, ei näytä pätevän minuun! :(

Oikeasti, kuvittelinkin ihan positiivisin mielin, että kyllä kaikki vielä järjestyy ja tulen varmaan sittenkin piakkoin raskaaksi, mutta EI. Siksi mietin, kannattaako minun edes roikkua tällä palstalla, kun olen täällä varmaan kohta yksin. :'(

Miten tässä nyt jaksais uskoa, että minustakin joskus voisi tulla äiti? Pahinta on, että emme pääse tosiaan mihinkään hoitoihinkaan (tai siis yli vuoden pituiseen jonoon kunnallisella puolella) ennen kuin tuosta tuulimunasta on kulunut vuosi.

Jotenkin mulle on tullut sellainen olo, että olen tässä lapsettomuusasiassa jonkinlainen mahdoton tapaus. Mitkään teoriat ja tilastotiedot eivät päde muhun ja meidän tilanteeseen.

Ääh, tuli tosi negatiivinen viesti taas, pahoittelen...

 
Kaa
frizzante kävin täältä taustalta katselemassa omia kiertopäiviäni (muuten kun en niistä tiedä mitään :D) ja meillä taitaa olla samanlainen "aikataulu". Jos minulla ovulaatio tapahtuu, niin se tulee tapahtumaan juuri ti-to välillä. Muuta en rupea sen kummemmin sitä miettimään ja puuhastellaan jos on oikea fiilis. Relasti siis. Rentoutta teillekkin!
 
Sus soo
Betania, kyllä se nyytti teillekin varmasti vielä suodaan. Meillä on kokemusta 2½ vuoden puuhasteluista. Itse olen tutkimuksissa käynyt ja mitään estettä ei raskautumiseen ole. Miestä ei olla tutkittu, kun miehen onneksi tulinkin just siinä kuussa raskaaksi kun sen piti käydä purkittamassa näytteet :D Me ollaan jo sen verran iäkkäitä, että enää ei välttämättä jaksaisi tuota kahta vuotta odotella. Mies on jo yli 40v ja sen mielestä on kamala ajatus, että olis lähempänä 60v kun nuorin pääsee ripille. Meillä on kyllä varasuunnitelmiakin jos omia lapsia ei meille enää suoda.

Mulla on ihan menkkamainen tunne, mutta laskin kalenterista että tädin pitäisi tulla vasta viikon kuluttua. Muutenkin on pahaa oloa ollut nyt varmaan kolmena päivänä eli välillä etoo pahemmankin kerran ja päätäkin särkee. Luultavasti oma pää vain keksii kaiken maailman raskausoireita :ashamed:

Täältä puhaltelen kaikille plussatuulosia :whistle: :whistle:
 
moi

tulinpa tänne kurkkamaan :D

Diodiumille ja Valssulle onnittelut!!! :flower: :flower:
Ihanaa saada plussia pinoon :D

Erzille :hug: Ei tuollainen ole reilua. Toivottavasti saisitte asiat puhuttua ja tilanteen selväksi. Voimia kovasti!

Betanialle :hug:

Itsellä fiilis hyvä ja kuumeilukin vähän osittain taka-alalla... Kiva kun välillä vähän unohtuu =)

Oltiin viikonloppu minun porukoilla käymässä ja oli ihana käydä pitkästä aikaa.
Mukavaa oli ponien kans touhuta ja poika tohkeissaan ajeli ukin sylissä tarktorilla :D
Ulkoiltiin paljon ja muutenkin olo on pirteä ja suht hyvän tuulinen.
Mennään ihan päiväkerrallaan ja katsotaan sitten..

Tuohon galluppiin sen verran että pojua odoteltiin puoli vuotta ennen kun tärppäsi.. samoin toista joka jouduttiin keskeyttämään kun sydän ei sykkinyt.. nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä on 7kk eikä mitään kuulu.. menkat mulla tais alkaa reilu kuukauden päästä keskeytyksestä.. Oon vaan yrittänyt unohtaa ja olla laskematta kuukausia ja viikkoja.. tuntuu että se stressaa vaan enemmän.

mut nyt vetäydyn taas vähän taaemmas :D

:wave:
 
Erzi voimia! :hug: inhottavaa jos ei edes halua asiasta puhua... toivottavasti saatte selvitettyä asiat.

Jaksamista myös sulle Betania! :hug:

Galluppiin:
lopetin pillerit toukokuussa, ja suunnittelematta tuli eka raskaus. km rv 20, ja mulla alko menkat tasan 31 päivää synnytyksestä. Ne kesti 5 päivää ja oli aika runsaat.

ON: käytiin eilen baarissa ja tänään olen makoillut koko päivän kamalassa kralpulassa.. :ashamed: no, se olikin sitten eka kerta pitkään aikaan ja toivottavasti myös vika kerta.... eipä haittaa yhtään jos loppuu tämä juopottelu sen takia että olisi raskaana... :p katoin tossa tuota listaa ja oikeesti nyt on menossa jo kp 8! Ihan mukavaa, jotenkin tuo alku meni ihan TOOOSI hitaasti. Ens viikolla jälkitarkastus. vähän jännittää. toivottavasti kaikki on hyvin!

Nyt takaisin vällyjen alle! :wave:
plussapuhreita +++++++++++++++++ :whistle:
 
Enpä osaa sanoa mistä tämä kaikki johtuu. Ongelmat alkoi tammikuussa tai sillon mies alkoi vetäytyä kauemmas minusta. Ei olla edes puhuttu enää lapsen yrittämisestä. Ja tuntuu et nyt se viimenenkin puheyhteys kadonnut.En tiiä miten saan mieheni puhumaan mikä nyt on. yritin tänään mut ei halua kuulema puhua, joten eipä siinä mulla paljon ideoita enää. Juomaankin on näköjään ruennu hieman enemmälti eli jotain mätää on jossain. Minun mielestä meidän välillä ei ole tapahtunut mitään mistä tämä johtuisi. Ei olla riidelty tai muuta. Jostain ulkopuolelta tulee ongelmat ja miehelle ennen kaikkea.
 
Sus soo
Erzi, varmasti vaikeaa alkaa asioita purkamaan jos toisella ei ole kiinnostusta asioista puhua. Oletteko kauan olleet yhdessä? Eikö parisuhteessa ole niitä tiettyjä kriisivuosia, joten olisko tämä nyt teillä sellainen. Toivottavasti asiat selviää!
 
Voi Betania
Kunpa osaisin sua lohduttaa.. :'( Yritä vain jaksaa uskoa siihen, että teille pieni vielä suodaan ja sinusta äiti tulee :heart: Onko ihan mahdoton ajatus mennä yksityiselle puolelle tutkittavaksi ja kenties hoitoihin jos niitä tarvitaan? Voimia sinulle kovasti
Ja tietysti pääset takaisin listaan :)

Erzi tuntuu pahalta puolestasi :( Mikähän sun miestä nyt oikein vaivaa. Ei ole hyvä ettei hän suostu puhumaan. Suostuisikohan hän vaikka kirjoittamaan ajatuksistaan ja tunteistaan jos ei puhua halua tai osaa? Ettei ois joku 3-kympin kriisi iskenyt oikein pahasti hänelle..? Voi kunpa saisitte tilanteenne selvitettyä jollain tapaa. Yritä jaksaa tässä hyvin vaikeassa tilanteessa


Sus soo iästä puheenollen, luin tällä viikolla jostain lehdestä perheestä jossa äiti sai vielä 50-vuotiaana lapsen.. :eek: Ihan luomusti ilmeisesti tuli tuo vauva tuohon suomalaiseen perheeseen. Et ei kait tässä mitään hätää vielä ole...
Toivoisin kuitenkin että tässä raskautuisin ennen kuin 40 tulee mittariin. Siihen on reilu pari vuotta. Nähtäväksi jää..


OmaanNassuun ei niin mitään ihmeellistä. Ihan ok täällä kaikki on, mitä nyt vatsa on ihan kuin ilmapallo kun tuli tänään syötyä vähän kaikkea semmoista mikä sitä ilmaa tuonne masuun laittaa


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 



Haaveissa esikoinen

Julietta....................Km 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Betania...................KM 06/07
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 9/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 9/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 15/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 20/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 23/-
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 25/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 26/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 29/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 61/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 2/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 7/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 9/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 12/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 13/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 24/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 25/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 32/33-35
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 34/-

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 3/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 7/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 8/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 9/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 11/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 13/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 22/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 24/-
Kutmula....................KM 11/07.............................KP 32/28

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 20/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 22/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 28/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

 
huomenta :wave:

:hug: kaikille sitä tarvitseville!! ertzille voimia että saisitte puhuttua ja suhteenne taas kuntoon!!

omaa napaa taas: valituksen gynestä tein lauantaina. toivon saavani siihen edes vastauksen. eilen lähetin sähköpostia yhdelle gunelle, jonka löysin netistä. vaikutti mukavalta tädiltä, sillä oli omat kotisivut ja pieni yritys keskustassa, jospa tollasilla olisi oikeesti aikaa ja kiinnostusta hoitaa potilaitaan kunnolla. :saint: alkaa mennä maku koko touhusta kp 61 |O
 
Voi Erzi ei oikein osaa sanoa mitään :hug: . Toivottavasti nyt kuitenkin pääsette puhumaan asiasta. Miehet ei oikein osaa käsitellä tällasia asioita sen oon huomannu, mutta ajan kanssa sekin yleensä onnistuu. Toivotaan, että olis jotain ohimenevää nyt miehelläsi mielessä. :hug:
 
Mun täytyy ihan alottaa omilla jutuilla :D oli niin mahtava viikonloppu ettei tosikaan. Perjantaina käytiin syömässä ja leffassa sitä vuosipäivää juhlistamassa ja kotona vielä katottiin jotain leffaa ja mussuteltiin namuja, vaikka yöunet jäi muutamaan tuntiin mä olin koko viikonlopun ihan vedossa :p lauantaina kävin kirppiksellä ja ale-ostoilla kaverin kanssa, joka saa vauvan tossa kuukauden päästä :heart: pulkkaretkellä (ehken viimeisellä tänä talvena) pojan kanssa ja sitten mä vielä kaikenlisäks siivosin koko khh+keittiön :D mä oon ollu oikein tehomamma tänä viikonloppuna, olispa ollu ovisviikonloppu niin olis kyllä ihan menny siinä sivussa :kieh: Ihmeellistä mun mielestä oli, että vaikka perjantai-ilta meni myöhäään niin viikonloppu tuntu tosi pitkältä ja mä sain ihan hirveesti aikaseks kaikkee, pitänee jatkaa näitä myöhäsiä perjantai-illan menoja :LOL:

RouvaPikkumyy jospa siellä olis salamatkustaja :heart:

Betania niin mullakin sanottiin, että keskeytyksen jälkeen raskautuu helposti :| no ei ole kunnon raskautta näkynyt kesän jälkeen :ashamed:

Äh nyt mä unohdin mitä piti vielä kirjottaa ku kollega sekotti ajatukset :headwall:

Galluppia: Esikoinen yk1, enkelivauva yk1 joka piti keskeyttää, sen jälkeen kemiallisia raskauksia tai jotain mutta häikkää r-testeissä :kieh: 2 kertaa... keskeytyksestä nyt 9 kuukautta, tosin 3 kiertoa on jäänyt yritys väliin, joten siis 6 kierto tällä hetkellä menossa.

Enää 4 herätystä ja alkaa 2 viikon loma :D :heart:
 
moikka taas kaikille!

olen ollut nyt taka-alalla jonkun aikaa kun odottelin niitä ekoja kuukautisia km:n jälkeen.. mutta jippii!!!! eilen alkoi vuoto!!!!!!!! nyt on niin hyvä olo kun kroppa toimii ja saa taas aloittaa yrityksen!

eli jos mut laitettais taas listaan? toisesta haaveillaan ja kp 2/31. km:t 12/07 ja 2/08.

joo eipäs sitte muuta tälläkertaa.. täytyy lähteä ulos kun meillä alkoi tänään kylppäriremontti ja purkuhommat alkaa.. :D
mutta ihanaa kun saa uuden kylppärin ja saunan!

 

Yhteistyössä