Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Epsu täälläkin on kyllä niin jännät nää ongelmapäivät. Välillä vuotaa ja sit ei mitään ja taas vuotaa ja on kipuja. Loppuis jo!!!! :kieh: :kieh:
Rva Pikkumyy ++++++++++++ :whistle:tuulia puhaltelen sulle kovasti.

Galluppi: esikoinen yk 2, kakkonen samantien, kolmonen samantien (km tuli). Nyt ovulaatiot hukassa, joten aikaa menee... Toisaalta on hyvä, että saa aikaa henkiseen parantumiseen. :ashamed: mielialat ollut tähän asti jokseenkin miinuksen puolella. "Parantuminen" on kuitenkin jo nyt hyvässä vauhdissa.
Lattiat pitäis vielä pestä, joten luutun varteen tieni käy :wave: :wave:
 
Olen ollut jonkun aikaa sivussa (lue : pari päivää =) ) ja täällä on ihan hirveesti uutta tekstiä. Ihanan aktiivista porukkaa!Yritän kommentoida sen mitä muistan:

Valssulle ja Diodiumille sydämelliset onnittelut plussista!!! :heart:

Epsulle pahoittelut taas kerran tädin saapumisesta... :hug: Voimia tähän tikuttomaan kiertoon!

Meritähti mukavaa, että olo on nyt helpompi, paljon tsemppiä maanantain työpäivään! =)

Rouva Pikkumyy toivottavasti täti tulee pian. Tai mielummin se mukavampi yllätys.

Galluppiin Frizzantelle yritystä ennen km reilu vuosi, nyt sitten keskenmenosta 9kk ja odottelu jatkuu..

(.) Tänään tehtiin ensimmäinen inseminaatio. Olin jo luopua toivosta kun ovistestit vaan huusi negaa aamusta toiseen. Viimeinen tikku oli tänä aamuna ja pissin vähän sinnepäin, kun olin jo totaalisen kyllästynyt ja plussahan sieltä... iltapäivällä miehen kaverit sitten siirrettiin muhun lääkärin avustuksella. Katotaan onko mitään hyötyä tästä apukeinosta. Ainakin tuli varmuus miehen kunnosta, oli kuulemma erikoisen laadukasta spermaa (veikkaan, että lisää sen ansioluetteloonsa, oli niin ylpeän oloinen) , "vaivaiset" 138 miljoonaa siittiötä laitettiin liikkeelle. :D Miten tää silti voi olla niin vaikeeta? Tolla suhteellahan voittaisi melkein lotossakin joka viikko päävoiton.

Viikonloppuja kaikille!!!!
 
Meritähti mäkin olin lähestulkoon 3vkoa pois töistä sairasloma+vapaapäivät yhteen laskettuna. Töihin meno oli mulle terapeuttista, piti alkaa ajatella muitakin asioita, kuin omaa kurjuutta. Kerroin muutamille ihmisille sairasloman syyn, kaikille en jaksanut avautua silloin. Nyt jos tulee puhetta kerron kyllä.
Nyt on pakko mennä luutun varteen ;) . Hauskaa illan jatkoa kaikille tasapuolisesti :wave: :wave:
 
kylläpä tällä koko palstalla nyt plussia ropisee joka pinossa. mahtavaa. =)

GALLUP:
eka raskaus, yk1. syntyi poika
toka raskaus, lähes varkain sai alkunsa tyttö

kolmas raskaus yk2 / km / yk1 / km ...
(km ovat olleet ihan varhaisessa vaiheessa rv6/7)
sitten pitikin ehkäistä seuraava, onneks hyvin lyhyt kierto vain kp24
ja nyt jännäillään, ootellaan, ett ens viikko lentää siivillä!
eli menossa yk4.

frizzante, olen kuullu samaa, että niukat menkat ois ns. huono juttu, en tiiä tieteellisyydestä, mutta järkeenhän se käy, paksut limakalvot auttaa kiinnittymään yms. asiasta puhui viimeks Gyne ja niitä limakalvojahan ne "mittaa" ultralla.

Pikkumyy, mulle Gyne totes, että varmaan parin viikon päästä ovuloit ja se piti silloin paikkaansa.

ElinaMaria, positiivisuus ainakin auttaa aina!!

Orchid, kampaajalla käynti piristää, ite pääsen sinne maanantaina, tarvii viikonlopun aikana miettiä mitäs tekis?

Meritähti, onhan se ihan mahdollista että jälkivuoto kestää muutaman päivän. Jospa vuodot kohta helpottais ja saisit ne unohtaa.

Nti Kesäheinä, koska sulla EI pitäis alkaa? Munkin tarvii oottaa...ja oottaa...ja jännittää.

~mukavaa viikonloppua ja mahtaa NAISTENPÄIVÄÄ kaikille~
 
Moikka...
Tännehän o tullu kauheesti tekstiä...ja uus pinokin...huih...sen siitä saa u ei palstaile usein.
Ei kerkee etes lukee..mitä tääl o tapahtunu.

Omanapa....Meille täti saapui vihdoin tiistai iltana..eli siis kp....4/35 saa merkkaa mulle...
Maha ollu kipeempi ku normisti menkkoje aikaa mut onha nä ekat menkat kaavinnasta.Päästään hommiin :D Ollu jotenki tyhjä olo...semmonen jotain puuttuu...paljon pyöriny mielessä asiat...mulla ois jo iso maha...ja isäntäki vois tuntea jo liikkeet...ja ulrassa oltas käyty jne jne...jotenki ontto olo...kaipuu...siihen tilaan takasi. :'(
Ikävä myttyä... :attn: :attn: :heart:
Haluan uuden alun...sen ilon...sen onnen tunteen... :heart: :heart:
Mytty muistona sydämessä... :heart: Rakas pieni...meijän pieni... :heart:
Mutta....

Kaikille oikeen mukavaa ja naisekasta naistenpäivää. :heart: :flower: =)
 
Moi pitkästä aikaa!

Olen yrittänyt pitää palstailutaukoa ja se onkin varmaan auttanut, sillä nyt ei ole enää ollut sellaista 'tekemisen meininkiä' kuin aikaisemmissa kierroissa vaan sellainen ihan positiivinen olo. Mutta tämän tauon takia, en osaakaan nyt oikein kommentoida mitään... :ashamed:

Galluppiin halusin kuitenkin nyt vastata. Meillä eka raskaus onnistui tokasta kierrosta, ja siitä tuloksena on ihana 3-vuotias poika :heart: . Toinen raskas onnistui heti ekasta kierrosta, mutta osoittautui sitten tuulimunaksi. Kaavinta tehtiin elokuussa, ekat menkat lokakuussa eikä uusi raskaus ole vieläkään tärpännyt. Tuntuukin nyt siltä, että tuo tuulimuna pilasi kroppani eikä uusi raskaus pääse alkamaan kun kuukautisetkin piti käynnistää teroilla :headwall: .

Emppu Toivottavasti tuo miehesi miehesi laatutavara nyt toimii ja saatte plussan! Milloin pääset testaamaan? Toivon todellakin, että saatte nyt vihdoinkin sen kauan odotetun plussan ja sitten vielä sen oman nyytinkin. :hug:

Uusille pahoittelut keskenmenoistanne! Erityisesti Meritähti jäit mieleeni vaikean keskenmenosi hoitamisen vuoksi. En voi käsittää mikset päässyt heti kaavintaan epäonnistuneen tyhjennyksen jälkeen?! Mulle tehtiin 2 lääkkeellistä tyhjennystä, jotka epäonnistuivat ja sitten heti seuraavana arkipäivänä kun mahdollista kaavinta. Oisin kyllä hajonnut täysin, jos tuota kaavintaa ei olisi tehty heti. Jaksamisia sinulle! :hug:

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Kiitos Sonja :heart: Tuloksia (enemmän tai vähemmän hyviä ) odotellaan sitten parin viikon päästä..

Kovasti jaksamista sinulle!!! Älä vielä lannistu, vaikka kroppa vähän oikutteleekin.. mäkin hankin edelliset kuukautiset Teroilla, kun ei muuten taas alkanut kuulumaan. Voimia ja positiivista mieltä, vaikka se onkin välillä helpommin sanottu kuin tehty.. :hug: Toivon sydämestäni teille onnea!!!
 
MeritähtiOsanotot :hug: Olipas sullakin hankala tuo homma....

Itelläni oli viimesin km uuden vuoden vaihteessa...todettiin 9+3vkoilla...että sikiön kehitys keskeytynyt 8+4vkoilla...sairastin samaan aikaan myös myyräkuumetta.Olin sairaalassa nesteytyksessä tuon myyräkuumeen takia ja siellä tehtiin sitten eka lääkkeellinen tyhjennys 4.1...ei juurikaan mitään....antovat sitten kotiin uudet lääkkeet jotka sitten 6.1 tehtin ei juurikaan mitään..soittelin sitte gynelle ja siellä totesivat vaan et odottele ihan rauhassa ja ota rennosti.Ei mitään hätää.Olin ihan huolesta puhki...ja väsynyt...myyräkuumekkaan ei ohi...jne...olin vuotamatta melkolailla kolme vkoa sitten kun 26.1 alkoi kovat kivut ja verinen vuoto mutta ei raju...niistä sitten kärsin sen lauantain...ja sunnuntain jolloin kivut vielä kovempia ja tuskallisempia...no maanataina sitten kivut meni niin sietämättömäks että soitin gynelle ja laittovat seuraavalle aamulle verikokeita ja lekurin...lekuri sit totes että kohdussa vielä roipetta...joten kaavintaan sitten ti 29.1...siitä vuotoo 4-5pvää...eikä sen jälkeen mitään....maha juili ja vihlo ja kaikkee...ton välin sitte näihi menkkoihin..ja nyt on sit semmoset tavallista kipeemmät menkat...mut kestettävä on...meni tasan 5 vkoa että menkat tuli...toivottavasti ei vuoda pitkään...toivon että ihan normaalisti...myyräkuumekkin rupee olemaan ihan ohi..mut tosi rankka tauti...huh...huh...yli kaks kk kipeenä...ihan nollassa...nyt jo onneks jaksanu tuusata kaikkee ja on ollu virtaaki...jopa käyä hiihtelemässä =) Vaikkakin mieli on vielä jotenki nii...semmoen kaipaava...mut kai tää tästä...
 



Haaveissa esikoinen

Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 7/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 7/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 13/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 18/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 21/-
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 23/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 24/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 27/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 59/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 5/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 7/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 10/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 11/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 22/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 23/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 30/33-35
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 32/-

Haaveissa kolmas

Äittä-67....................KM 02/08
Singa........................KM 10/07
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 5/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 6/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 7/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 9/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 11/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 20/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 22/-
Kutmula....................KM 11/07.............................KP 30/28

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 18/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 20/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 26/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

 
Oikein hyvää huomenta ja tätä päivää, joka on meidän..... syystäkin :heart: oikein ihanaa ja leppoisaa päivää, tänään olisi hyvä(!) muistaa antaa itselleen jokin kiva juttu/hetki mistä itse nauttii... hmm..minkäs sitä keksisikään..olisikohan se vaikkapa kahvi hyvän ystävän kanssa tai jalkakylpy...

frizzante en ookaan nähny gallupiasi, mutta voinhan vastailla toisten vastauksien perusteella.. eli km ennen tärppäs tokalla ja neljännelle kuulle ehdittiin... nyt siitä jo 7kk... ja kaiken pitäs olla tuolla alhaalla ok, mutta kierto pitkä (34) ja gyne ei ollut varma onko ovista aina...
kesään asti tässä nyt "yritellään"..sitten on luvassa jatkotutkimukset jos ei käy onni.
riine saako udella kun katsoin kiertoasi, että onko sulle sanottu (gyne tms.) että kierron pituudella olsi jotain merkitystä ovikseen? Mullakin ollut joskus toi 34... ja pelottaa onko sitä ovista ollenkaan. Ootko käyttäny mitään testejä? Mä olen, mutta ne ei paljo olen näyttäneet..eivät silloinkaan kun raskauduin :saint: ihan kyselen vain, josko sais jotain "vertaiskokemuksia".. ++++++++ :whistle: sinulle!!
daizz paljon positiivista energiaa täältä sulle!! Tiedän ton kun kaipaa vaan.. nyt kevät antaa plussaa ja hormonit toimimaan! :heart:
epsulle hyvä asenne! Testit hemmettiin ja tunnepohjalta....se kuulostaa oikeasti fiksuimmalta!
meritähti voi kurjuus sunkin tarinaa.. :hug: voimia ja vähän(!) iloakin kevääseen :heart:
oma aihio: täällä hyvät fiilikset ja kevät kuntoilu(!!) alkanut.. toivon että ovis olis tässä kierrossa nyt ollut ja auttanut myös asiaa.. pääsiäisen tienoo on sitten jännättävää aikaa, onneks on sovittu jo menoja sinne niin ei tarvi kotona pähkäillä eikä testailla turhia.
Oviksen voi olla että bongasin, mutta testi (donna) on niin vaikea tulkita että siihen en luota, mutta ainakin sitkeä kanamunalima on ollut ja nipistystä.. mutta saapi nähdä.

tänään ajattelin "laittautua" ihan naistenpäivän kunniaksi uusiin farkkuihin ja vääntää kiharat piristykseksi kun miehen kanssa lähdetään vähän sisustusostoksille.
Oikein mukavaa viiknlopun jatkoa teille naiset!! :heart:
 
en taaskaan ole ehtinyt lueskella kaikkea, kun tekstiä tulee ihan hirveesti :ashamed: täällä sitä taas ollaan töissä ja pyörin netissä, pitäs kyllä varmaan tehdä jotain :headwall:

omassa tilanteessa ei muutosta :headwall: tulis nyt ne menkat, sitten kun ne joskus tulee niin pelottaa että taas seuraava kierto venyy, eikä yrityksestä tule sillonkaan mitään. niinkun katharine tossa sanoikin niin pitkissä kierroissa ei välttis sitä ovista ole..puhun nyt siis yli 50 päivän kierroista.riine uskon ettei 34 päivän kierrossa ole mitään hätää etteikö ovista ole. sitäpaitsi mä luulen että oli ovis viimeviikon perjantaina niin jos ne menkat alkaa ens viikonloppuna niin voin todistaa että yli 60 päivän kierrossa ovis tapahtuu :D
 
mä olen tätä kysynytkin täälä ennenkin, mutta josko sais enemmän vastauksia, kun oikeen galluppiotsikon pistin :D

ekat menkat km:n jälkeen: koska ja kuinka pitkät ja runsaat??kierto km:n jälkeen, kuinka pitkiä (niin monta kun sulla on ehtinyt olemaan)??

olis mukava saada vastauksia, niin ehkä pääsen pois täältä epätoivon reunalta kiikkumasta :saint:
 
Huomenta!

Ansku07:a huhuilen, sulla näyttäis olevan kiertopäiviä jo monta plakkarissa, mikä on tilanne? :wave: Miten teillä on pikkumies parantunut? :)

Toivottavasti kutmulan testiin pärähtää vielä pian plussa, toivoa on niin kauan kuin menkat pysyy poissa. :hug: (Ja joskus vielä sen jälkeenkin!)

JJ-t, mulla ekat menkat oli n. 44 päivää (en muista ihan tarkalleen) keskenmenovuodon jälkeen, vuoto kesti loppujen lopuksi ihan normi 6 päivää tjsp, ja loppujen lopuksi menkat oli normaalit vaikka pari ekaa päivää olivat epätavallisen vähäiset.
Nyt oon tosiaan bongannu oviksen kp 18 (nyt kp 23) tässä kierrossa ja kovasti toivon, ettei niitä menkkoja enää tule n. puolentoista viikon kuluttua. =)
 
Ja plussapölyä myös kaikille!



Sain tulppaaneita naistenpäivän kunniaksi ja kahvilassa kaakaon valitsin, ilman pullaa!
Olen siis maanantaista asti ollut karkkilakossa ja ehtona tosiaan:Että plussa raskaustestissä ja sitten vasta karkkia!

:saint:

Ihanaa pvää siis kaikille! :wave:

"menkkoja odotellessa" :D

Rva Pikkumyy :heart:
 
Hyvää naistenpäivää koko poppoolle!

Mieskin muisti naistenpäivänä ekan kerran yhdessäolon aikana, tuli kiva olo. =)

Kiitokset taas kaikille tsempistä, eiköhän se tästä ala helpottamaan. Ei ole varmasti ollut helppoa kenelläkään.

Eilen tuli taas surku fiilis, kun vanhalta likkakaverilta tuli tekstiviesti, jossa onnitteli perheenlisäyksestä. Tiedä sitten mistä oli kuullut, ei nyt kovin monille ihmisille oltu raskaudesta kerrottu...kaippa hyvät uutiset matkaa sitten nopeasti.
Pahalta tuntui vastata että kiitos, mutta.... :'(

Lähdetään tästä ihmisten ilmoille kyläilemään, joten jospa sitä saisi tänään sitten kunnolla naureskella ja ajatella ihan muita asioita...

Tsemppiä kaikille!

-Meritähti-
 
Nti Kesäheinä ja kaikki muutkin :wave: Olen täällä käynyt välillä lukemassa, mutta kirjoittamaan en ole ehtinyt. Poika meni nyt mummolaan yöksi, niin on hetki omaa aikaa =) Ja kiitos kysymästä, poika voi oikein hyvin. Ensi viikolla on kirurgin kontrolli. Vauhtia riittää kyllä kovastikin, ja väkisinkin on muutamia kuhmuja tullut, mutta onneksi ei ole tainnut toipumista haitata :)

Joo, kiertopäiviä on mulle jo ennätyksellinen määrä, yleensä kierto on aina tasan 28. Tällä viikolla olen jo tehnyt 4 (!) testiä, kaikki negoja, mutta silti menkkoja ei vain kuulu. Mies kuvitteli yhdessä nähneensä jotain, minä taas toisessa, mutta ovat varmaan vain kuvittelua |O Mutta oikeesti kyllä jo hajottaa :kieh:

Onnea kuitenkin kaikille plussanneille :heart: Ja onnea testauksiin muillekin, aika monella alkavat piinapäivät olla käsillä!

Ansku :wave:
 
katherine saa udella. :D Pillereiden lopetuksen (10/6) jälkeen oli alkuun melkein 100 päivän kiertoja ja "tasottuivat" sitten johnkin reiluun 40, viimesimmät kierrot ollut nyt ton 34 ja 31 päivää. En asian tiimoilta käynyt missään tarkastuksissa tms. Ja todistettavasti ovis ainakin kerran tapahtunut, kun kerran raskauduin. =) Olisi vaan sen toivonut kestävän... :'( Joulukuussa ultrassa todettiin vas. munasarjassa jonkinasteista rakkulaisuutta, joka vois selittää pitkiä kiertoja, mutta ei esim. selvää PCO:ta. Sitä en kyllä yhtään muista, miten kierrot meni ennen pillereitä, kun niitä ehdin popsia melkein 10 vuotta. Ja tosta oviksesta ylipäätänsä en osaa sanoa mitään, kun en sitä mitenkään ole koskaan bongannut, en tikuilla, limoilla tai muilla tuntemuksilla. Nyt taas piinaillaan, tädin vierailu pitäs olla ensviikolla, saas nähdä kuin käy... :p
jj-t ekat menkat km:n jälkeen oli vasta 2 kuukauden kuluttua, kun sinne kohtuun oli jäänyt sitä tavaraa. Vuoto kesti 4 vuorokautta. Siitä seuraava kierto 34 päivää, vuotoa n. 3 vuorokautta ja siitä seuraava 31 ja tosi niukat, vuotoa alle 2 vuorokautta. Että ota näistä nyt sitten selvää. :kieh:
HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE!! JA +++++TUULOSIA!!!
 
Ihanaista naistenpäivää arvon naisille


Täällä kyllä naistenpäivä on mennyt ihan normaalipäivänä, ei kukkia, ei suklaatia eikä muutakaan erikoista, plääh..
No ei nyt oikeesti haittaa..
Muutakaan ihmeellistä tänne ei kuulu. Toivon vain et mies tuosta ees vähän piristyis jotta voitais vähän tomutella täkkejä


Kutmula ja Ansku voi harmi että negaa vaan pukkaa :(
toivottasti vielä plussaksi muuttuisi kummallakin :heart: :heart:

JJ-t:n GALLUPiin yritän jotain vastailla.. Mullahan on ollut näitä km:ja jo kolme :'( Jokaisen jälkeen on eka kierto ollut jotain 31 pv ja tullut sitten todella runsaat menkat jotka on kestäny sen 5 päivää ainakin. Sitten seuraava kierto on ollut lyhyempi ja edelleen runsasta vuotoa (paitsi 1. km:n jälkeen jolloin sain testiin plussan.. mut sehän oli sitten tuulimuna. :'( ) No mut kuitenkin, kierrot on km:n jälkeen vähän heitelleet, lyhyempää ja sitten taas pidempää. Aluksi vuodot runsaita mut sit näyttäis vähenevän, ainakin pari viime kiertoa ollut aika niukkaa vuotoa. Lokakuisen km:n jälkeen kierrot on menneet 31pv, 25pv, 34pv ja nyt viimeisin oli 27pv (puuttuukohan tuosta yks välistä :snotty: ).

Toivottavasti jotain tolkkua sait :ashamed: :)
 



Haaveissa esikoinen

Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Frizzante................KM 01/08
Samary...................KM 10/07
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 8/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 8/31
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 14/30-32
Katherine...............KM 06/07...............................KP 19/28-33
Aili...........................KM 11/07..............................KP 22/-
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 24/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 25/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 28/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 60/30

Haaveissa toinen

Fey....................KM 3/07,9/07, 2/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Myymä....................KM 09/07
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 6/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 8/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 11/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 12/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 23/26-29
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 24/-
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 31/33-35
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 33/-

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 2/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 6/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 7/28
Orchid................enkelipoika 06/07..................KP 8/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 10/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 12/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 21/28
Sus soo.....................KM 02/05,01/08...................KP 23/-
Kutmula....................KM 11/07.............................KP 31/28

Haaveissa neljäs

Muumiska...............KM 02/08
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 19/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 21/26
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08.............KP 27/30-39

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..KM 4/98,5/99,11/04, 2/08,enkelityttö-92

Haamuilijat

 
Sus soo
Jospa minäkin gallupeihin vastailisin...

Raskautuminen on "sujunut" seuraavanlaisesti:
Yritystä 2½ vuotta, jonka jälkeen viimein ja vihdoin plussa. Ei ehkäisyä synnytyksen jälkeen.
Yritystä jälleen yli 2 vuotta, josta tuloksena km rv10. Menkat alkoi kuukauden sisällä km:sta.
Yritystä km:n jälkeen 3 kiertoa, jonka jälkeen osui ja upposi :)
Ehkäisyä vuoden verran synnytyksen jälkeen ja pillereiden lopettamisen jälkeen vain kaksi kiertoa, niin jälleen raskaana.
Km rv14. Menkat tuli 40 päivää km:sta. Oikeastaan tyhjennyksen jälkeistä vuotoa oli lähes 7 viikkoa tai enemmänkin.
Ja nyt on takana siis yksi tädin vierailu ja toivottavasti seuraavaa ei tulekaan! =)

Hyvää naistenpäivän loppuiltaa kaikille!
 
Miun kroppa taitaa olla sekasin? Ensin lämmöt laski oviksen jälkeen 5:ksi vrk:ksi ja ajattelin, kiva , kiva menkat alkaa!..Mutta ne ei ole alkaneet ja nyt lämpö 37 paikkeilla! Ja kipeä en ole. Onpa kummallista tämä kropan toiminta!

Mukavat illanjatkot kaikille! :hug: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps olipa pitkä aika , kun ei päässyt sivustoille olenkaan tänään! :headwall:
 
Hyvää myöhäisiltaa

...tai jospa sinä olet sitten pieniin päin, Rva Pikkumyy =) Sehän voi hyvinkin olla mahdollista, eiväthän ne välttämättä ultran perusteella ilman labroja osaa sanoa km:n jälkeen, onko aivan varmasti ovulaatio mennyt vai kuitenkin vasta tulolla... =) Jännittää puolestasi!

Meillä kukutaan myöhään tänään, juniori meni vasta puolisen tuntia sitten nukkumaan. Kirjoitan nyt muutaman rivin, kun siihen on hetken aikaa tilaisuus. Kolme kaunista ruusua sain naistenpäivän kunniaksi, voi hyvänen aika kuinka ihana tunne se on saadakaan kukkia. Sitä tuntee itsensä maailmankaikkeuden tärkeimmäksi naiseksi :heart:

Jouduin käydä perjantaina mahakipujen kanssa keskussairaalassa asta. Kipu alkoi puolenpäivän aikaan ja yltyi todella tuskalliseksi, soitin miehelle töihin useaan otteeseen töihin, enkä mokomaa saanut kiinni. Itkuksihan se meni, kun kipu alkoi olla jo niin kovaa, joten soitin miehen pomolle ja sanoin, että tarvitsen kyydin sairaalaan. Mies tuli, multa otettiin tulehduslabrat ja ultrattiin. Kaavittavaa ei löytynyt ja labrat oli ok. Lääkäri sanoi, että limakalvo on sen mittanen, että kohta alkaa kuukautiset ja varoitteli, että ovat varmaan kivuliaat. Olen 3:sta synnytyksestä selvinnyt ilman kivunlievitystä ja nyt kuukautiskivut (?) vetää minut polvilleen...ei ihan heti saattaisi uskoa. Särkylääkettä popsin nyt säännöllisesti, pelkään tosissaan, että sama kipu tulee vielä uudestaan. Massu on outo, aivan kuin tuntisin kohdun "ääriviivat" kokoajan. Paineentunnetta, joka säteilee munasarjoihin. Olisin halunnut antibioottikuurin, edes varalle...

Gallupista sen verran, että ensimmäinen tärppäsi heti, samoin toinen. Sen jälkeen söin pillereitä ja vaihdoin kuparikierukan. se oli ollu mulla n. puoli vuotta, jonka jälkeen tuli kohdunulkoinen. En osannut edes epäillä raskautta, olihan mulla kierukka. Vuodin parisen kuukautta, luulin hormonihäikäksi, kunnes todettiin kohdunulkoinen ja toinen munatorvi poistettiin. Laitatin hormonikierukan, tuli "kolmenkympin kriisi", avoero ja sitten löyty uusi, turvallinen mies. Otatetuttiin kierukka pois ja olin heti raskaana, tyttö syntyi 11/05. Seuraava yritys aloitettiin 11/2006...pco todettiin 5/07, jolloin käyttöön terot. Metut mukaan 10/07 ja plussa 11/07. Vauva kuoli kohtuun 2/08 ja toista yhteistä toivotaan kovasti.

Kyllä me nyt kohta unten maille isännän kanssa mennään. Mukavaa sunnuntaita kaikille ja hyvää yötä, jos joku vielä sattuu kukkumaan ylhäällä :)

Muumiska
 
Huomenta vaan!
epskeps Minut varmaan voi poistaa kokonaan listalta.

Elämä yhtä alamäkeä, mieheni edelleen mykkä enkä saa mitään kontaktia häneen. Laittoi sitten viime yönä viestin, että aikoo etsiä itselleen asunnon. (olin yövuorossa) En tiiä mitä nyt pitäisi tehdä ja miksi hän tullut tähän tulokseen. Ehdotin viestissä, että jutellaan kuhan kotiudun mut ei vastanut mitään. Liekkö jo raivautunu jonnekkin yön aikana. No se siitä. Turha tässä tilanteessa haaveilla nyt vauvasta, vaikka sitä kovasti toivottiin
:'(
 

Yhteistyössä