Repa: Sähän pääset kohta ennen mua synnyttämään
Kiva, että lupaillaan ettei yliaikaiseksi mene, koska sanonko mistä tämä loppuodotus on, P:stä! Mullakin on ollut tosi vähän ns. harkka suppareita, mutta ne pistelyt kohdunkaulalla on kait kanssa jonkinlaisia supistuksia, koska kun sydänkäyrällä makasin niin hoitsu totesi aina, että ai sulla onkin taas supistus menossa, johon minä totesin että aha?!? Ja vaikka oli kypsät, pehmenneet ja sisäsuusta kohdunkaula raollaan jo monta viikkoa sitten niin täällä vielä roikutaan. En tarkoita siis lannistaa sua, kunhan vain puran omaa turhautumista. Anteeksi!
Ei sillä, että mitään vaivaa vieläkään olisi eli fyysisesti olo loistava. Neuvolassa taas tänään kaikki ok: rr 112/70, SF 34.5cm, sykkeet vauvalla 150, paino: 200g/vko (12,8kg koko raskausaikana), pää edelleen kiinnittyneenä... Henkisesti alkaakin sitten tekemään tiukkaa, joko-puhelut kyselyt tekevät mut hulluksi ja muutenkin hormonit on sekaisin, koska tänään aamulla itkin useamman tunnin vaan sitä, että eikö tämä vauva voisi jo tulla ulos eli ei todellakaan mitään syytä itkuun. Mies jo huolestui, että lähteekö töistä, no en antanut tulla!
Gatsu: kun mietit, että missä vaiheessa liikkeet rauhoittuvat, kun tila loppuu niin täällä ei ainakaan vieläkään. Taas tänään sain neuvolassa kuulla kuin temperamenttinen tämä meidän neiti on kun hermostui totaalisesti sydänääniä kuunnellessa. Erikseen neuvolantäti vielä mainitsi, että hän kyllä odottaa jatkuuko meno samanlaisena sitten syntymän jälkeen. Joo, niin odotan minäkin, koska meillä ei täällä masussa nukuta ikinä tai ainakaan olla paikallaan...
Eliisa: Vai saa alaselän hieronta aikaan supistuksia?!?! Nyt hierojalla hierotutan aina vaan niskat, hartiat ja keskiselän. Alaselkää en ollenkaan, kun ei ole mitään ongelmaa ja tuntuu ikävältä, mutta taidankin huomenissa soittaa tunnin ajan pelkkään alaselkään
Tinii: Onneksi olkoon rakenneultrakuulumisista!
Anteeksi mun tämän hetkinen negatiivisuus, tuntuu etten vaan jaksa odottaa enää sekunttiakaan tätä vauvaa, kun tätä on odotettu ja toivottu vuosia :'(
malttamaton&prinsessa 39+0