***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***




NIMI..........IKÄ.......SYNNÄRI.....KM.............MONESKO



HUHTIKUU 2008



24.4
Mymmelis.........................LS......KM 05/07 ja 07/07...1.

26.4
Mimmuli82.........25v......SEKS.......KM 06/07.....2.


TOUKOKUU 2008


13.5
Beccy.................33v.......Jorvi.......KM 06/07.....2.

24.5
SatuA................28v........NKL........KM 03/07.....3.

26.5
Ruispala...................28v......Kättäri.....KM 05/07.....3.

KESÄKUU 2008:


8.6

Dulle.................32v.......SATKS.....KM 07/07......1.

9.6
Stoppis..............29v........KYS.......RK 07/07.....3.

17.6
Tuutikki.............23v........EKKS......KM 02/07......1.

18.6
Wiivi84.............23v.......KOS........KM 09/06......2.
EevaRouva.......27v.......NKL........KM 07/07......2.

27.6
Vio-la............................................KM 07/07......1.


HEINÄKUU 2008:


6.7
MargeSimpson...25v.........PHKS...KM 07/06,10/06...4.

18.7
Äitee2................29v.........EKKS....KM 06/07......3. ja 4.
Gatsu.................25v.........TAYS.....KM 06/07............1.

23.7
Adrian-80..........................KPKS..........................1.

24.7
Minda...............24v...........SEKS....KM 07/07........3.

26.7

Jemima.............25v..........K-SKS...KM 07/07........1.

ELOKUU

7.8
Perämaan emäntä.............KYS.....KM 06/07.......3.
Eliisa80............27v............TAYS...KM 05/07 ja 09/07....3.
Aurinkoenergiaa...27v......KAKS....KM 06/07.......3.

13.8
Irtosora............35v......................KM 08/07.......1.

SYYSKUU

3.9
Tinii..................21v........Kättäri........KM 02/07.......1.

9.9
Katjuska-78.......29v........SAS.......KM 11/07.......3.

25.9
Juuliai...........27v.........TYKS...............KM 11/07.........1.


28.9
Siilura...............28v......................KM 10/07........1.

LOKAKUU

7.10
Miikkis.....................PHKS........KM 12/06, TM 02/07, KM 05/07....1.


10.10
MyAngels.............26v..............SeKs..........Enkelipoika 06/07, KM 12/07.....2.

15.10
Tapsu85.............22v...............MKS......................2.


19.10
AinoAmanda.........37v...................KM 09/06, 08/07..............2.


MARRASKUU

11.11
Luce....................28v........TAYS...............KM 01/08.............2.

17.11
Maisa-08..............23v........SatKS........KM 02/06.................1.


24.11
Pamu k.............31v.............KOKS........KM12/07, 1/08...........3.

JOULUKUU

1.12
Pikkutiikeri..........27v...........TYKS............TM01/08.................1.


Nimra............27v.............K-SKS...........KM-05/kem.KM-07........1.


18.12
Aili................27v................KOS..........KM11/07.............1.

23.12
Surusydän.....................................Enkelipoika 11/07.....4.


27.12
Katherine.....26v.................................KM06/07...................1.


TAMMIKUU 2009

Hemuli08.......35v.......OYS..............KM12/07..........2.


6.1
Daizz..................26v............K-SKS............KM09/07, 01/08......3.


15.1
Frizzante........32v..............TAYS/VAS.........KM01/08................1.




SYNTYNEET

Viivin (LA 1.11.) 07.11.2007....50cm.....3610g.....

Vimpula (LA 16.11.) 17.11.2007...50cm...3504g....

Riikkuli (LA 9.12.) 19.12.2007...54cm....4450g....

Vinja (LA 25.2) 18.2.2008.....51cm....3560g....

Oikukas (LA 13.3.) 17.3.2008...49cm...3458g...

Sipuli (LA 5.3.) 11.3.2008..........52cm.......3790g...........

Ninni78 (LA 16.3.) 27.3.2008......53cm.....4800g...

Pulttibois (LA 26.4.) 16.4.2008...52cm.......3665g..

Malttamaton (LA 23.4.) 25.4.2008...51cm......4036g...

Puella (LA 22.4) 5.5.2008.........52cm...........3720g...

Amira (LA 3.6) 21.5.2008........48cm............2885g...

Marleena83 (LA 7.6) 24.5.2008......51cm............3520g...

Repa (LA13.5) 26.5.2008.........49cm............3400g...

Satuka (LA 1.7) 13.5.2008
A-vauva.........42,9cm............................1650g......

B-vauva...........41,2cm..........................1640g......



Ja linkit edellisiin keskusteluihin:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t805193
http://keskustelu.kaksplus.fi/t877205
http://keskustelu.kaksplus.fi/t912799
http://kaksplus.fi/keskustelu/t933180
http://kaksplus.fi/keskustelu/t970029
http://kaksplus.fi/keskustelu/t985288


Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
KPKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus




 
Uusi pino ja tulkoon paljon uusia iloisia uutisia :D

Samalla voisin etsintäkuuluttaa pinon päivittäjää tälle meidän superhyvälle porukalle!! Vaikka kesäkuun alusta lähtien....anyone??? Meillä kun tulee muuttopuuhat kiireineen ja sen myötä nettiyhteyskin hetkeks katkeaa niin voisin luovuttaa tämän päivityksen parempiin käsiin =)

Gatsu ja Elvis rv30 (niin ja tuo oma LA:kin lähestyy kovaa kyytiä ;) )
 
Hei!

*Kiitos Gatsu uudesta toukokuun listasta*

Tulin hätäisesti toivottelemaan hyvät vaput kaikille B) !
Viime yö mennyt kurjasti, supistellut kipeästi ja valvottanut monta tuntia. Mietin n. 15 min välein, pitäiskö lähtee synnärille näytille vaiko ei.

Nauttikaa te, siskot!

-A-
 
Hyvää vappua kaikille taas!!

Huh,Amiralla jännät paikat,jokohan jäi reissullensa.... :heart:

Kiitosta vaan Gatsu pinosta :wave: Oiskohan kukaan tuoreempi jäsen innokas päivittämään? Kun alkaa itselläänkin nää loppukahinat
:heart:

Täällä taas perinteiset kuulumiset...limaa,limaa limaa ja jomotusta,ei kummempia |O
Onneks kelit on mitä mahtavimmat,kelpais jo syntyä :p

Repa ja kutvonen rv 38+2
 
Vietettiin täydellinen päivä ulkona! B) piknikillä syötiin ihan tajuttoman hyvää ruokaa, juotiin simaa, otettiin aurinkoa, pelattiin petankkia, laulettiin kitaran säestyksellä ja sitten grillattiin - myös ihoa! Mä paloin. ja mä en KOSKAAN pala! :eek: :snotty: noh. nyt sivelty käsivarsiin viilentävää voidetta tuubillinen... :LOL: voi minua!

Kiitos hienosta uudesta pinosta... en tiedä kun on jo kaksi pinoa päivitettävänä... :snotty: mutta jos kukaan muu ei ota niin enköhän minä voi sitten. :D :saint: eikä kun komento takaisin... me muutetaan touko/kesäkuun vaihteessa ja uuden kämpän nettijutuista ei mitään havaintoa!! en ainakaan voi kesäkuun alusta ottaa... myöhemmin ehkä sitten kun asunto on alla ja nettiyhteys pelaa. :)

Voih Amiralla on jännät paikat... niin on kyllä Repallakin pikkuhiljaa. Voi miten tuntuu etten varmaan ikinä pääse sinne asti!!! :eek: Ihanaa että olette noin pitkällä jo! :heart:

Nyt unettaa kun on koko päivän ollut ulkona! Täytyy mennä laittamaan vielä lisää rasvaa noihin polttomerkkeihin... :ashamed: B) :LOL:

:wave:
ElinaMaria ja Aarre rv 4+6
 
aurinkoista toutokuuta kaikille.

vappu meni syöden ja lapsia hoitaen(kipeinä taas). olen pessy vähän lasten vaatteita(siis olen ostanut vaan ihan pari vaatetta vasta) ja pinnasänkyä päätettiin olla kokoamatta, ku on ollu meillä aina ihan turha kapistus ja hoitopöytää meillä ei olekkaan hankittuna(turha meillä myös :ashamed: ) mietittiinkin miehen kans eilen ettäloppu suoralla ollaan ja mitä meillä on valmiina? 10 vaatetta :LOL:
maanantaina tentti ja sitten ajattelin laittaa laukun valmiiksi(mutta mitä?olen ihan unohtanut) mitä sä repa olet pakannu?
onnea kaikille plussanneille :heart: :heart:
en muista mitä piti kommentoida ku alkaa olemaan vaan omanapa, joka pyörii mielessä. tirdän et yli menee, mutta pikku hiljaa olen alkanut kuulostella josko kerrankin jotain tapahtuis ennen käynistystä-ja aika pysähtyy.

t.ruispala ja terminaattor3 36+5

ai niin ihania pikku tyyppejä on syntynyt ONNEA :heart: :heart: piti monesti käydä onnittelemassa, mutta kirjautuminen vaatii aina paljon enemmän energiaa ku uskoisi =)
 
jee kyllähän näissä keleissä kelpaa olla pihalla!
rauhallista vappua, ilmapallojen ja saippuakuplien kera vietettiin, grillattiin naapuriperheen kanssa herkkuja! :p

tuo vappu aiheutti sen, että mulla oli eilen ihan sunnuntaiolo ja nyt se jatkuu niin, että olis muka jo maanantai...liekö syynä tiistain ultra jota tässä taas kovasti odotellaan...
tämä odotus on kyllä yhtä välietappien matkaa, ainakin mulla. Kuitenkin kokoajan odottaa jotain! =)

tosiaan toukokuuta eletään! kevät sitten tuli kuitenkin uskollisesti kuten jo vuosi, vaikka välillä pientä epäilyä olikin...meidän poika täyttää kuun lopussa 3 vuotta!! :heart:

Gatsu, kirjoitti jossain välissä että vaavilla olis 3 viikkoa aikaa kääntyä pois perätilasta, mitä sillä tarkoitit? Mullahan tuosta perätilasta kokemusta löytyy.

Amiralle ja Repalle voimia, ei enää kauaa mene!

nyt pitäis vähän saada kämppää järjestykseen ja sit yllätys yllätys pihalle! B)
 
Huomenia!!!

Tulipa nukuttua pitkästä aikaa kuin pieni porsas.... :D

Ruispala: Kuulun niihin mammoihin,kuka ei oo vieläkää tajunnut miks se kassi pitää pakata etukäteen :LOL: Kun ei mulla oikeestaan oo muuta pakattavaa,kun noi hygienia jutut ja ne nyt heittää sinne nopiasti. Näön vuoks laitoin kalsarit ja sukat ja imetysliivit tonne kassinpohjalle,et olis ees jotain. Tänään vois tietty kaupasta jotain pientä naposteltavaa ottaa... Kameran hoitaa mies ja se tuo myös toukan vaatteet ja mun kotiutumisvaatteet kun tulee hakemaan =) Meillä on sellanen 4 kilsaa sairaalalle,että voin helposti tilata miehen mukana jos jotain tarvin vielä =)
Mutta tosiaan kun sanoivat sairaalastakin että periaatteessa nla kortti riittää,niin en mää sinne sitte kummempia kuskaa.... :)

Mulla on ostettuna tasan kolme vaatetta :LOL: mut joo,siis niitä on saatu ja äippä ostanut kirpparilta lähes käyttämättömiä pussikaupalla plus vielä äippäpoksi,joten vaatetta piisaa... kaikki ois redi B) meille toi hoitopöytä/lipasto on korvaamaton kun säilytystilaa ei muuten olis =)

Ihanat Vaput ElinaMarialla ja Pamuk:lla =)

Oon tän saonut nyt sata kertaa,mutta edelleen... ei tää kyllä synny laskettuun mennessä,ihan oon varma siitä.saa näyttää lekureille pitkää nenää :D Kun ei kertakaikkiaan minkään näköistä elettä... Mies toivoo hartaasti että tulis sunnuntaina että heillä olis sama synttäripäivä :D Mulla toivo lepää siinä äippäpäivässä :saint:

Mutta eipä tässä ihmeitä,loistoilma taas tulossa ja ulkoilua luvassa B) Pitäkää lippu korkeella mammat...

Repa ja kutvonen rv 38+3
 
terve kaikille, nää ihanat ilmat aiheuttaa ainakin sen että koneelle ei tunnu ehtivän ikinä kun ollaan ulkona koko ajan :D

pikkutiikeri hui mikä säikäytys, mutta onneksi Toivo on sitkeä pieni ja on jaksanut mukana, nyt vaan uskoa ja toivoa tulevaisuuteen :hug: :heart:

myangels ihanat hyvän huomenen toivotukset pikkuinen teille antoi :heart:

repa olipas huono neuvolakäynti, anna omalle tädille vähän palautetta! mutta onneksi kuitenkin kaikki hyvin =)

puella voimia koitokseen ja sen odotukseen jos et vielä oo päässy matkaan =)

amira toivottavasti supistukset on hellittäny ja saisit vielä muutaman viikon olla yhdessä koossa =)

marleena onneks teidänkin vappusäikähdys oli vaan säikähdys ja vinskillä kaikki hyvin :hug:

jemima mulla kans noi kumartelut aiheuttaa eniten supisteluja, kipeitäkin tuli kun lehtiä nostelin kottikärryihin, täytyy jättää ne nyt mahdollisimman vähälle, onneks sain jo haravoitua..

katherine se on se alkuturvotus mikä saa olon tuntuun pulleelta, mulla oli sama juttu mut nyt kun on oikeesti jo tota mahaa niin ei enää tunnu, ainakaan joka päivä :D

elinamaria mulla on kans aina näkyny tasavahva viiva vasta noin 5 viikolla että testaile tosiaan vasta vähän myöhemmin,kyl se siitä vahvistuu

omaan olotilaan ei mitään uutta, hyvin voidaan onneksi vieläkin, ulkona tulee oltua ihan kauheesti ja vappukin tuli vietettyä hyvin rauhallisissa merkeissä, eilen käytiin vapputorilla ja syömässä ja muuten vaan ulkoiltiin ja munkkejakin on jo syöty, tänään vasta saadaan simaa kun eka satsi ei onnistunu niin täyty uus laittaa tulemaan..
just muuten muistin että meillä oli eilen vuosipäivä 9 vuotta tuli täyteen mut ei kyllä kumpikaan sitä muistanu :D no käytiinhän me sentään syömässä niin tuli huomaamatta juhlittua sitäkin :D
ostin sitten ekat jutut tälle pienelle toissapäivänä kirpparilta, tosi pienen potkupuvun ja kantoliinan löysin, olin kyl kattellu sitä jo pitkään tuolla kirpparilla mutta en ollu ostanu kun en olis välttämättä halunnu sinistä, mutta nyt oli hintaa laskettu ja se makso enää kympin niin otin kyllä kun oli melkein käyttämätön pikku-ruu liina joka maksaa uutena 55 euroo, niin aattelin etten siitä väristä kyl viitti maksaa 45 euroo ja voihan sitä jostain löytää toisenkin värisen, mutta nyt uskalsin jotain hankkia
mutta nyt täytyy taas ilmeisesti painua pihalle kun poika kiskoo jo hattua ja lenkkareita päällensä ja sanoo haluavansa hiekkalaakotille :D
ihanaa päivänjatkoa kaikille :wave:

eliisa ja pikkuruinen 26+1
 
Aurinkoista toukokuuta!!

Voi miten superihanaa, että mennään jo niin kovaa kesää kohta.. Meikä on täysin kesäihminen, joten en yhtään pistä vastaan tätä lämpöä ja aurinkoa. Tietty elokuussa voi olla jo toiset aatokset :LOL:

Gatsu: Miekin voin ruveta pinoa päivittelemään, sitten kun siirryt kesäkuun alusta lomille. Se on musta ihan kivaa hommaa ja paria pinoa aikoinaan tuolla lapsettomuuspuolella päivittelinkin...
Hienoa, että teillä alkaa olla h-hetket lähellä monessa asiassa.. Muutto ja Elvis... Jaksamista teille ja muista pitää taukojakin välillä :hug:

MyAngels: miten pitkään sun saikku jatkuu? Toivottavasti sun ei tartte enää palata töihin, sen verta paljon olet tässäkin raskaudessa joutunut kokemaan :heart: Miten vappu sujui??

pikkutiikerille suuren suuri voima hali :hug: jos pikkukaverin nimi on Toivo, niin se kertoo siitä että ei mitään pahaa voi hänelle edes tapahtua!! Luota Toivoon ja itseesi niin kaikki sujuu hyvin :hug: :heart:

tuo Ninnin Lina on aivan säteilevä pikkuneiti :heart: Lisää kuvia vaan tänne :attn:

puellalle tulin toivottelemaan jaksuja, jospa siellä synnärillä oltaisiin jo? ;)

marleena: Hui sentään!! Onneks kuitenkin kaikki on sekä pikkuisella että äipällä hyvin! Ei ihme että pelästyit, se on täysin luonnollinen reaktio. Mutta pääasia että molemmat jakselette hyvin! :hug:

repa: toukotaan että teidän toukokuun toivottu päättää että täältä tullaan nyt piankoin :D Onneks ei teilläkään enää kauaa voi kestää, pääset näistä "vaivoista" sopivasti eroon kesään kohti mentäessä ;) Samoin Amira

PamuK: Vähän sama juttu täällä, ensi viikolla kanssa ultra täällä, niin sitä jotenkin seikkailee jo mielessään ensi viikossa. Koitetaan jaksaa vkonlopun yli ja sitten helpottaa ;)

Mitäs vielä... Ihan unohdin mitä kaikkea tuolla aikaisemmassa pinossa oli kommentoitavaa...

( . ) Tänne ei kummempaa... Liikkeitä en oo taas pariin päivään tuntenut, yritän lohduttaa itseäni ä.neivolan terkkarin sanoilla että on ihan normaalia ettei tässä vaiheessa tunnu päivittäin mutta silti.. :ashamed: Onneksi olen voinut dopplerilla rauhoittaa itseäni.
Kun muuten mittaatte omaa masun ympärysmittaa, onko muuten kukaan tehnyt niin? :attn: , niin aatelkaa, mulla oli eilen navan kohdalta 102cm :LOL: :LOL: Tsiisus miten olin kuolla tulokseen..
Rinnat vuotaa edelleen ja aamulla vuodon jälkiä oli lakanassa ja peitossa ja ties vielä missä :LOL:
 
Todellakin sitä alkaa tuntumaan jo ihan kesältä!



Pikkutiikeri: Voi sentään, sunkin istukka on siis kohdunsuun edessä
Me todellakin ollaan kohtalotovereita tässä asiassa

Ole onnellinen siitä että sulla selvisi hematooma jo tässä vaiheessa, joten nyt osaat olla nostelematta ja rasittamatta itseäsi liikaa. Mulla kun selvisi se niin myöhään, että siinä tosiaankin leikin tulella kun töissä olin vaikka vuotoa tuli kaiken aikaa ja kipuja oli

Pääasia nyt kuitenkin se,
että molempien pikkuiset ovat kunnossa

Kohdun kasvaessa istukka yleensä siirtyy kohdunsuun edestä sivuun - kuulemma harvoin se jää siihen.
Joten toivotaan parasta!



marleena83: Hui kun kirjoituksesi säikäytti!

Onneksi kaikki on hyvin!


Jemima ottaa rauhallisesti siellä jottei supistele!



Katherine: Kiitos hirmuisesti sanoistasi

On kyllä tullut niin tuhottoman monta kertaa mietittyä että mikä pirun tarkoitus kaikella pahalla on...

Luovuttamisen tunne on käynyt monta kertaa pahimpina hetkinä mielessä
mutta jostain sitä voimaa vaan aina saa.

Se on kyllä totta, että täällä pinossa on huikeita selviytymistarinoita!

Mullakin oli ihan järkyttävää tuo turvotus alkumetreillä. Maha oli paisuksissa aamusta iltaan ja illasta aamuun, ja jotenkin oli tosi "löllö" olo vaikka painoa ei kuitenkaan tullut

Kroppa se vaan totuttelee uuteen elämään sisälläsi



Gatsu: Mä voin ottaa listan päivittämisen jos ei halukkaita löydy. Voi olla, että tarvin siihen joitain neuvoja



Minä itte: Vappu meni ihanasti, oltiin vappuriehassa, ja sen jälkeen suunnattiin auton nokka kohti kesämökkiä, kera koirien

Ei olla viime syksyn jälkeen käyty mökillä, kun mulla on kauhee pelko että koirat putoo jäihin...
joten nyt sitten pitkästä aikaa mentiin, ja otettiin tosiaan nuo pennutkin ekaa kertaa mukaan


No isot koirathan pulahti heti veteen uimaan, ja voi että ne nautti olostaan!

Pentujen mielenkiinto heräsi, että mitäs toi tommonen on, ja ihmettelivät järveä ja siellä uivia isoveljiään, kunnes kiinnostus voitti pelon ja MOLSKIS! Sinnehän ne hyppäsivät X:nä järveen!

Upposivathan ne kuin kivi pohjaan, mutta pinnalle päästyään osasivat heti kääntyä ja uida rantaan

Joten niinpä "luonto" opetti pennut uimaan, ja tästä lähtien lähestymään vettä ehkä vähän rauhallisemmin

Grillailtiin ja heiteltiin palloja pojille järveen. Oli kyllä ihana päivä



Hmmm...tuolla vappuriehassa sain kyllä jos jonkinlaista "kohtelua", minkä kyllä ymmärrän...

Paljon tuli sellaisia tuttuja vastaan jotka tietävät taustamme, ja normaalissa tilanteessa olisivat tulleet juttusille. Vaan nyt kun pitkästä aikaa näkivät mut, ja kasvaneen masuni, niin nämä ystäväni/tuttavani kääntyivätkin pois, ja olivat kuin eivät olisi mua nähneetkään


En muuta selitystä heidän käytökselleen keksi, kuin sen että kun he näkivät masuni ja hoksasivat että olen uudelleen raskaana ja ajattelivat että jos olisivat tulleet juttusille, niin ehkä heidän olisi pitänyt sanoa jotain raskaudestani, mutta eivät osanneet sanoa mitään edellisten raskauksien päättymisten takia, joten perääntyminen tuntui sitten paremmalta vaihtoehdolta

Kyllä mä sen tilanteen ymmärrän, mutta välillä tuntui että onko mussa joku rutto tai vastaava, kun ystäväni ja tuttavani välttelevät

Noh, tulipahan tuokin nyt purettua teihin... Anteeksi ja kiitos


Vauvan potkut ovat jotenkin vaihdelleet tosi paljon... Noin viikko sitten ne tuntuivat tosi selkeästi, mutta nyt on taas vaimeampaa... Taitaa tuo istukka tehdä tepposiaan...

Kun välillä sydänäänetkin kuuluvat tosi selkeästi, kun sitten taas välillä ne katoaa istukan äänen taa


Voi blääähh! Kun pitäis taas jaksaa lähteä labraan tuon parvorokkokontrollin takia, eikä huvita yhtään

Enää tämä kuukausi pitää labrassa hypätä, sitten oon siellä 3kk käynyt ja saan unohtaa koko rokon, jos siis en siihen mennessä tartuntaa saa. Toivotaan etten saa, tässä on muutenkin jännitystä kerrakseen



Halauksin:
MyAngels ja niin rakas rv 17+0
(ultra rv 17+3) ...viikot menee vauhdilla!!!

 
Amira Tsemppiä ja otahan rauhallisesti noiden supistusten kanssa. Tänne saa kyllä lähetellä, ilolla ottaisin vastaan.

MyAngels ikäviä ystäviä! Vaikka tietäisikin taustat, niin voihan sitä silti onnitella. Ja jos ei sanoja löydy niin halata aina voi!

Minä olen täällä vieläkin! Neuvolassa käväisin aamulla. Varattiin maanantaiksi yliaikaisuuskontrolli äippäpolille. Käskettiin varautua jäämään sisälle samalla kertaa, mutta varmaahan se ei suinkaan ole. Toisaalta tuntuis hullulta että vielä laittaisivat kotiin, kun rv42 tulee kuitenkin täyteen jo seuraavana päivänä. Mutta mun tuurilla synnärillä on tietenkin just hirvee ruuhka, niin joudun vielä odottelemaan. Mutta toivottavasti jatkuu nämä hienot säät viikonlopun yli niin paremmin kuluu aika sitä maanantaita odotellessa. Vielä suuret kiitokset kaikille tsemppauksesta!

Mutta nyt ulos! B)

Puella ja Kompiainen 41+3
 
Kiitos teille kaikille tervetulotoivotuksista :heart: Täällä alkaa pahoinvointi antaa ensioireitaan :x Vielä ei ole onneksi tarvinnut oksentaa, mutta närästää ja pala on kurkussa koko ajan. Hajut alkavat taas yököttää, joten on pian siirryttävä hajusteettomiin pesuaineisiin ja deodorantteihin :whistle: Vielä olo menettelee ja koko sydämestäni toivon, että ei iske niin raju pahoinvointi kuin viimeksi. En millään haluaisi enää naistentautien osastolle tippaan, kun keskenmenneessä raskaudessa olin siellä monta kertaa ja useampia päiviä tiputuksessa ja samalla osastolla myös jouduin poikani synnyttämään :'(

Kiitos Gatsu uudesta pinosta ja siitä, että lisäsit minut listalle :D

Nyt täytyy jatkaa siivoilua, sillä vieraita tulossa illalla ja pakko saada jotakin aikaiseksi, kun on hieman parempi olo... Palailen kirjoittamaan enemmän paremmalla ajalla =) Aurinkoista toukokuuta ja tsemppiä niin h-hetkeä odottaville kuin kaikille muillekin :heart:
 
heippa!

nyt olen niin itkuinen j a kiukkuinen etten kommentoi muita, myöhemmin :snotty:
lähdin tänään kesken töistä, wc-käynnillä huomasin punaista p-housunsuojassa! kamala säikähdys :'( :ashamed: :eek:
ei ole paljonkaan verta sittemmin tullut mutta neuvola toimi taas, ihan päin p.tä kun soitin ja kysyin voiko jotain todeta tms. niin : " ei, ensi viikolla sitten kaavintaan!!"
[/b]haloo! no en tasan mene, yksityisellä sentään olivat viisaampia.. sain varhaisultran viikon päähän kun 8 vko käynnistynyt ja lohduttelivat ja sanoivat että voi olla normaalia ja kun mulla myooma niin sekin voi vaarattomasti vuotaa tms.. huojentui olo, vaan ei turvallinen lähimainkaan vieläkään.
arvon tässä menenkö töihin ens viikolla..no ehkä katon mitä vloppu tuo tullessaan.. :eek: :(

niin toivon toivon toivon että tää olisi harmitonta!!! ei mitään kipuja ja vuoto niukkaa oli, mutta nyt taas rusehtavaa.. en kestä, en jaksa, ei taas....... :headwall: :'( :'(

katherine ja kultANEN 5+6 (peukut pystyssä ja korvat ja sormet)
 
Katherine :hug: :hug: :hug: voi voi toivotaan nyt parasta!!!! :'(
MITEN NE NIIN SIELTÄ NEUVOLASTA SANOIVAT?! anna palautetta sinne että ei noin saa kohdella raskaana olevaa naista, joka pelkää menettävänsä vauvansa. Ihan kamalaa.

Pidän sulle ihan tosissani peukkuja ja toivon että kaikki menee hyvin ja vuoto on vaaratonta. :hug: jaksamista!
 
Hei B) .

Kiitos kaikille tsempeistä ja varsinkin Puellalle, joka tais varastaa osan mun suppareista _toivottavasti_ itsellensä. Olo tosiaan vähän helpottanut :whistle: . Vappua ei paljoa juhlittu...vaan keskityin lepäilyyn. Onneks pakkasesta löytyi ne aiemmin väännetyt munkit, niin sai sit niitä lämmitellä jälkkäriks - miehen loihdittua ensin upeita vartaita pihagrillissä :p .

Vielä on niin väsy valvomisesta ja kärvistelystä, etten jaksa/muista paljoa kommentoida. Tosta Äiteen lähestymiskieltojutusta vaan sen verran, että hyvä jos/kun se auttoi. Valitettavasti itekin on joutunut joskus tuota vaihtoehtoa harkitsemaan parinkin tyypin kohdalla...

Pärjäilkää!

-A- 35+3 kait..?
 
Minut saa poistaa listalta.

Vuoto alkoi ja testi näytti puhdasta negaa. :'(
Ilmeisesti kyseessä OLI se kemiallinen tai varhainen km.

Olotila vit***nut ja surullinen ja "mä NIIN arvasin tän".... eihän meille nyt voi tällaista onnenpotkua käydä. Mitä mä ajattelin???!?!!! :'(
 
äitee ja elinamaria kiitos =) no niinpä, neuvolan täti (joka täällä tunnettu sutkautuksistaan) sanoi kyllä että seuraa nyt tilannetta ja kun sut on jo kerran kaavittu (viimeks) niin todennäköstä että nytkin sit joudutaan!! en onneks kuuntele hänen neuvojaan ja vaihdan sen tädin kyllä toiseen pikimmiten! Yksityisellä rauhottelivat ja sanoivat että voi olla myooma mikä vuotaa (mulla on sellanen kohdussa) ja sain ajan varh. ultraan viikon päähän 8 viikolle..
nyt ei vuotoa eikä kipuja... todella kamalaa jännätä..

palaan paremmalla fiiliksellä sitten ... :wave:
 
Voi ei Elina Maria! Ei voi olla totta! Ihan kamalaa :'( Olen todella pahoillani. :hug:

Katherine, toivottavasti kaikki on hyvin! Itsekin säikähdin viime perjantaina, kun valkovuodon seassa oli pieni veriklöntti. Onneksi kaikki oli kumminkin vissiin hyvin. Olin tänään nimittäin varhaisultrassa ja yksi sikiö löytyi ja sillä sykkivä sydän :heart: . Helpotti kyllä niiiiin paljon oloa. Olen ollut nimittäin aika oireeton ja siksi koko ajan ajatellut, ettei siellä varmaankaan ketään ole. Nyt ehkä uskallan osallistua tähän keskusteluunkin enemmän :) SE vähän mietityttää, että viikkoja pitäisi olla nyt kuukautisista laskettuna 7+1, mutta sikiön koko vastasi viikkoja 6+4... toisaalta tuossa kokoon perustuvassa arviossa virhemarginaali on
+/- 4 päivää, joten mahdutaan kyllä tuohon marginaaliin ja toisaalta kierto on km:n jälkeen heitellyt jonkin verran, joten ei kai tässä mitään hätää... toivottavasti!
 
katherine Olipa todella törkeää kohtelua neuvolassa :eek: Ei voi muuta kuin ihmetellä miten noin empatiakyvyttömiä ihmisiä on olemassa! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja vuoto on ihan vaaratonta :hug: Myös minulla on myooma kohdussa ja jännitän, miten se mahdollisesti vaikuttaa raskauteen :/

ElinaMaria Otan osaa suruunne :hug: Hurjasti voimia teille molemmille, yrittäkää jaksaa :heart:

aili Kävitkö yksityisellä ultrassa? Itse olen miettinyt jos menisin varhaisultraan kun sen verran jännittää onko kaikki ok. Pitää kuitenkin odottaa vielä jonkin aikaa, että ultrassa edes jotain mahdollisesti näkyisi... Onnittelut sykkeen näkymisestä :heart:

Äitee2 Ihana piiloleikki pojallasi =) Aika hurja tuttava sinulla, kun käy ihan uhkailemaan :eek: En voi ymmärtää moista käytöstä. Onneksi lähestymiskiellosta on ollut apua. Yritähän malttaa myös levätä vaikka maatilalla onkin ihan hirveästi hommia keväällä :heart:
 
ElinaMaria...Voi ei :ashamed: Olen niin surullinen puolestanne,olit niin positiivinen ja olisin todella suonut teille tän onnen. Mutta haluun uskoo että joskus vielä saatte tuplasti hyvää korvaukseksi menetyksistänne. Voimia ja koita jaksaa :'( :hug:

Katharine: Toivon todella että ihan harmitonta vuotoa. Ikävä tyyli tätillä neuvolassa,onneks sait ajan yksityiselle :hug:

Tuli niin paha mieli ElinaMarian puolesta,että en nyt osaa kommentoida muuta... :ashamed:
 
ElinaMaria :hug: ei kenenkään tähän pinoon tulevan pitäs enää ikinä joutua kestämään tämmöisiä vastoinkäymisiä...voimia ja uskoa tulevaan, palaathan pian joukkoomme :heart:

Katherinelle jaksamista toivottavasti harmittoman vuotelun kanssa! Sekä ääliö-neuvolatädin kanssa..huh mitä puheita tyypillä :/

Miikkis kiva kuulla sun kuulumisia =) mä tunsin ekat varmat liikkeet vasta rv22 muistaakseni...ja 4d ultrassakin kattelin rv24 kuinka jäbä yritti potkia minkä kerkes mutta sillonkaan en vielä kaikkia niistä tuntenu :p mutta onneks sulla on se doppleri kotona niin saat kaverin "langan päähän" aina kun haluat :heart:
Sovitaanko että mä alan sit vaikka tän kuun lopulla sua ja MyAngelsia kuulutteleen noista päivityshommista et kumpi sitten haluaakin ohjat ottaa =) Suuret kiitokset molemmille ilmottautumisesta :D

MyAngels olipa outoa että kaveris sillälailla vältteli, kait sitä ny onnitella vois kuitenkin vaikka ei muuten uskaltais raskausjuttuja kysellä :)

Pamu k kyseli siitä meidän lääkärin perätilakommentista, eli hän meinas että 3vkoa olis vielä tilaa jäbällä pyörähtää...tiedä sitten että onko noin? Mutta kaikki konstit otan kyllä vastaan jos tässä täytyy alkaa houkuttelemaan häntä vaihtamaan asentoo :wave:

Repalle peukut pystyssä että saisit maailman parhaan äitienpäivälahjan :heart: niin ja hyvältä kuulostaa myös tuo tulevan Isin synttäripäivä =)

Amira, minäkin jäin kelaamaan keskusteluja että ootko lähteny jo nyyttiä hakemaan mutta siellähän sinä =) Hyvä että puhaltelet puellalle niitä suppareita ;)

Peukut teille ensi viikolla ultraan menijöille :wave:

(.) meillä vappu meni kaveripariskunnan bileissä ja olipahan mukavaa pitkästä aikaa laittautua. Kovasti kaverit massua taputteli ja kyselivät vointia =) . Sitten tultiinkin jo k.23 aikoihin kotiin ja oltiin keskenämme...aamulla nukuttiin pitkään ja tunnusteltiin isin kanssa Elviksen muksautuksia, josta poitsu ei tainnut oikeen tykätä kun niin terävästi nyrkkeili takasin :D yhtä hyvät hermot kun äitillänsä...

Hyvää yötä!

Gatsu ja Elvis rv30
 
ElinaMaria: Voi sua :hug: olen niin pahoillani :'( !

Itseäkin säikytti tänään vessareissu tuossa päivällä, pyyhkiessä verta tuli paperiin :( , viime kesän km tuli niin elävästi deja vuna mieleen.
soitin neuvolaan josta kehotettiin soittamaan synnärille, ja sieltä mukava kätilö antoi neuvoksi tarkkailla tilannetta. Mulla on ollu eilen illasta asti sellaista menkkajuilintaa jaloissa, ja vähän kyllä alkoi pelottamaan :'(
onneksi ei ole enempää tullu verta, mutta suppaillu on kipeestikin...
Vauva kuitenkin liikkuu koko ajan (varmaan saanu äidin adrenaliinipurkauksesta osansa)
jotta että se hieman lohduttaa että vauva on ok...
maanantaina on omalle lääkärille onneksi aika, se on se 26rv aika...saa sitten viimestään tarkastaa tuon kohdun suun...ja samalla mietin sitä sairasloman pyytämistä...vielä kun on töitä se kuukausi...
En oo päässy käymään oikein koneella kun on niin mielettömän hyvä ilima ollu ulkona, että päivät menee ulkona lasten kanssa....
Mutta nyt lepoasentoon ku taas suppailee...

AE ja Vilho 26+1
 

Yhteistyössä