Katherine: Toivotaan toivotaan, että vuoto on harmitonta!!! Hyvä jos se on väriltään ruskeaa, eli vanhaa verta
Siellä neuvolassa taitaa olla täti "hieman" kyllästynyt työhönsä!
Äitee2: Hui kauhee minkälainen tuo sun "ystäväs" on!
Tuollainen asia todellakin tarvitsi jo poliisia.
Aili: Onnittelut ultrauutisista!!
Uskon että kun pikkuisen sydän lyö, niin ei nuo muutaman päivän heitot ole "vaarallisia". Pikkuinen voi kiriä kiinni, ja olla yhtäkkiä muutaman päivä "edellä"
Paljon johtuu nuo mittaukset myös siitä minkälainen ultrauslaite on. Esim. enkelini aikana Keskussairaalan ultrassa enkelini oli 6vrk isompi, ja siitä kahden päivän päästä neuvolan ultrassa hän vastasikin juuri oikein viikkoja kooltaan. Eli noissa on huimiakin eroja
Surusydän:Tuosta sykkeen näkemisestä, niin mähän jouduin ekan kerran ultraan tässä raskaudessa rv 5+1 verisen vuodon ja alamahakipujen takia. Silloin nähtiin vain ruskuaispussi kohdussa ja siellä pieni kaiku, eli poissuljettiin tuulimuna ja kohdunulkoinen raskaus. Ylilääkäri oli ultraajana, ja hän antoi kontrolliajan rv 6+5 ja sanoi että kyllä syke näkyy silloin jos kaikki on hyvin. Ja näkyihän se sydän siellä jumpsuttavan
Gatsu: Mun siskoni menee ens viikolla ultraukseen kun vauva on poikki,- tai perätilassa. Vauvalle on annettu aikaa kääntyä useampi viikko, vaan ei ole mitään tapahtunut. Ultrapäivänä hänellä on viikkoja tasan 37 ja silloin keskustellaan joko kääntöyrityksestä tai sektioajasta. Toivotaan että niin hänen vauvansa kuin teidänkin hoksaisi nopsaa kääntyä oikeinpäin
Kröhöm...minä paraskin puhuja, kun ite oon ollut väärinpäin, enkä sitten millään ole suostunut kääntymään kääntöyrityksistä huolimatta! Eli synnynnäinen härkäpää!
Joten sektiollahan olen sitten maailmaan tupsahtanut
Aurinkoenergiaa: Onneksi selvisit säikäyksellä!
Pyydä vaan saikkua jos siltä tuntuu
Jemima:Se on kyllä totta, että niin lapsen menetyksessä kuin plussatestin tehdessä selviää ne todelliset ystävät. Onneksi laatu ratkaisee, ei määrä
Tinkatar: Voi ei! Voimia kauheesti!!!
Hyvää hääpäivää!!
Se on totta, että moni ihminen pelkää puhua lapsensa menettäneille vanhemmille
Kai he pelkäävät etteivät osaa sanoa mitään järkevää. Oon lohduttanut ihmistä joka on mulle sanonut suoraan tuon lauseen, ettei tarvitsekaan osata sanoa mitään, enhän minäkään osaa sanoa mitään järkevää. Toisen läsnäolo on tärkeintä, ja se että tiedän että voin tarvittaessa nojautua hänen olkapäätään vasten...
Miikkis: Mulla on saikkua ens pe asti, ja sinä päivänä on myös se ylimääräinen ultra... Jänskyttää....
ON: Tuosta kohtelusta mitä vappuna "ystäviltä" sain, kyllähän se loukkasi...
Mutta heillä oli erittäin vaikeaa tulla esim. osanottoja sanomaan hautajaisten jälkeen, joten näytti olevan tuplasti vaikeampaa tulla nyt onnittelemaan, tai edes vaan moikkkaamaan
Mikään ei ärsytä niin paljon kuin se, että ihminen ajattelee tyhmänä että jos hän on puhumatta menetyksistäni, niin sitten minäkin ne muka unohdan! Ja pyh!
Yksi noista johon törmäsin vappuna, on mun ja mieheni miespuolinen ystävä, ja hänkin luikki karkuun... Kun hän kesällä törmäsi meihin (hautajaisten jälkeen) hän ensin oli kuin ei olisi huomannutkaan, eli meni karkuun, mutta tuli pian luoksemme ja sanoi, että "Mä en osaa sanoa mitään, mutta halata mä osaan" ja niin hän halasi ensin mua, ja sitten miestäni. Ihanaa käytöstä, ja hänen pisteensä nousivat kyllä kattoon...
Nyt vaan vähän petyin...
Mä olisin tuntenut itseni ihmiseksi, jos hän olisi vaikka vaan kaukaa moikannut, kun ei kerran kyennyt tulemaan juttusille, mutta ei...
Huomenna olisi sitten se päivä kun lähdetään miehen varaamalle yllärireissulle, eli risteilylle ihan kahdestaan
Laivaan hyppäämme sunnuntaina, ja pois hyppäämme tiistaina, eli mukavasti katkaisee arkea tuo love boat-reissu
Juhlimme maanantaista syntymäpäivääni, sekä 6-vuotis kihlapäiväämme
Uskomatonta että siitä on jo 6 vuotta kun mieheni tuli luokseni syntymäpäivänäni ja polvistui eteeni kera sormuksen
Kiusasinkin häntä, että jos kihlalahjaksi saan kolmen päivän hemmottelun, niin mitähän ihanaa hän keksiikään elokuuksi kun on 3-vuotis hääpäivä
Pitäkää muruset itsestänne ja toisistanne huolta!!
Palailen sitten varmaan keskiviikkona taas linjoille
Nyt täytyy alkaa siivoomaan ja leipomaan kun tulee väkeä synttärikaffille illalla
Nähdään!!
:MyAngels ja niin rakas rv 17+1---17+4