Moi! Tosi kauan, kun viimeks oon kirjottanut, mut en oo teitä unohtanut. Laitoin uuden
mahakuvan profiiliin. Se päällimmäinen paita ylttää normaalisti ihan koko mahan yli
Puella Onnea paljon pienestä pojasta :flower:
äitee Joo kyllä lapset osaa tuon, eikä varmasti voinut ymmärtää, mikä sua nauratti =) Varmaan hyvä, laittaakin jo paikkoja valmiiksi, vaikka toivottavasti vauvat vielä vähän aikaa pysyttelee masussa!
tinii Söpö massu! Onko tosta painosta siis sanottu jotain? Eihän tuo mun mielestä mikään erikoinen ole! Mulla ei paino ole noussut vielä yhtään (paitsi että edellisen neuvolan jälkeen on tainnut nousta vähän), sanottiin neuvolassa vaan, että saisi kyllä sitten pian lähteä nousuun, mutta ei viel mitään hätää. Esikoiselta paino nousi heti 7 kg, mutta sitten koko raskauden ajalta tuli vain 15 kg, josta osa oli turvotusta. Olin aivan liian laiha, joten se 15 kiloa oli aika vähän.
miikkis onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:
Myangels onnea ultraan! Pidän peukkuja!
Mulla on ollut jänniä hetkiä, kun keskiviikkona saatiin ekan kerran sydänäänet kuulumaan! Vielä viikkoa aiemmin ei kuulunut! Hennot liikkeet kyllä tuntui, mutta helpostihan sitä itselleen uskottelee, että ne on jotain muuta. Ei sitten tiedetä, miksi ei kuulunut, mahdollisesti istukka on edessä.
Vieläkään en ole keskenmenon pelostani päässyt, vaikka viikkoja on jo ihan kivasti. Nyt olen päättänyt, että alan tosissaan psyykkaamaan itseäni hyvälle mielelle, jotta ehtisi ees vähän nauttia tästä raskaudesta!!!
Mä oon jotenkin erikoistunut muuten raskausajan kipuihin. Esikoisen odotus oli jo hyvin kivulias, mutta nyt on kyllä vielä pahempi. Selkä on niin kipeä, että tukivyön kanssa juuri ja juuri pystyy vähän liikkumaan ja kotitöitä tekemään, mutta esim kävelyistä voi vain haaveilla.
Muitakin kipuja löytyy, mutta suurimpana erona esikon odotukseen on se, että kun nuo sektion jäljiltä oleva arpikudos on alkanut kunnolla venyä, niin kyllä muuten tekee mieli huuuuutaaaaa :kieh:
Tapsu rv 17+2