***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

APUUUUUUVA :attn:

Mä oon ihan paniikissa täällä, 2h ja sit on se rakenneultra... Mitään töitä en ees pysty ajattelemaan ja tuntuu että hikoilen kuin pikkusika kun sydän tykyttää tuhatta ja sataa :eek:

KERTOKAAHAN, ETTÄ MITÄ OLISI HYVÄ ULTRASSA KYSYÄ/SAADA TIETÄÄ/jne... Mä en oo aiheeseen perehtynyt joten auttakaa pliis....

Sorry omanapaisuus, tuun sit illalla kertoo uutiset ja kommentoimaan.. Meen nyt vetää happea että pysyn tajuissani sen pari tuntia vielä... :headwall:
 
pikasesti Miikkiselle,
ainakin kaikki virtaukset on hyvä tarkistaa, kuten he tietty tekee, mutta niistä voit kysyä ihan mielenrauhan takia, napanuora ja istukka siis, ett kaveri ainakin saa hyvin ravintoa ja kasvaa. sekä tietty sydän ja sykkeet.
tämä nyt ekana tuli itelle mieleen.
tsemppiä! kyllä se hyvin menee.
 
Miikkikselle onnea ultraan, varmasti jännittää, mutta se on ihan normaalia meillä kaikilla, ite en tajunnu kysyä yhtään mitään kun vaan tuijotin ruutua ja odotin mitä lääkäri sanoo, mutta nehän tarkistaa sydämen, mahalaukun, virtsarakon, munuaiset ja aivot ym muutkin rakenteet ja tietty koon ja istukan paikan ja kunnon ja niistä voit itsekkin kysyä, ja lapsiveden määrä sehjän muakin huoletti mutta neuvolantäti lohdutti että kyllä se lääkäri olis määränny jatkotutkimuksiin jos olis ollu mitään kummallista
mutta onnea matkaan hurjasti ja tule kertomaan kuulumiset kun ehdit, ollaan hengessä mukana =) :hug:

myangels tervetuloa kotiin takaisin ja ihanaa että oli rentouttava matka, tsemppiä sullekkin ultran odotukseen
miedänkin koirapojalla jäi toinen kulmahammas rautahampaan viereen, mutta lähti sit itestään leikin tiimellyksessä ennenkun lääkäriin ehdittiin =)

pamulle ja pikkutikrulle onnea ihanista ultrakäynneistä :heart: :heart:

eevarouva onnea kaksivuotiaalle =) ja tsemppiä loppumetreille, kiva kun jaksoit tulla kertomaan kuulumisia

tini no eihän sulle oo tullu juur yhtään painoo, ihme täti :eek: ota ihan rauhassa vaan, toisilla on tullu paljon enemmän puoleenväliin mennessä

äitee jäin ihan miettimään että miltä se avautuminen tuntu, mutta en kyllä rehellisesti muista muuta kun että sattuu, mitään kirvelyä en muista mutta varma en voi olla, niin sen vaan unohtaa ja muistaa vasta taas kun on tosi kyseessä :D toivottavasti sulla ei oo viä siitä kyse

yhdessäolosta, ollaan siis nyt oltu 9 vuotta yhdessä, eikä vielä olla naimisissa eikä kihloissakaan, ehkäpä tässä joku päivä =) yhteen kyllä muutettiin kahden kuukauden seurustelun jälkeen ja nythän on jo lapset ja yhteinen omakotitalo, että kyl me varmaan aika vakavissamme ollaan :D
no mutta jospa menis taas tekeen jotain hyödyllistäkin :wave:

eliisa ja pikkuruinen 26+6

mites muuten arskan lääkärikäynti meni?
 
MyAngels: Ei nättänyt sukupuolta ultrassa,joten arvoitus on :heart:

Miikkis:paljon onnea ultraan...en minäkään paljoa tajunnut kysellä,mutta muistaakseni täti ei olis kertout koko arviota ollenkaan,ellen olis kysynyt,mutta siis kaikki tärkeet kertoi kyllä kysymättäkin...hih,jännää... =)

Niin ja kiva kuulla eevarouvastakin,onnea sinne sankarille :flower:
 
Kiitti ihanaiset :heart: Muistilistan teinkin ;)

Kävi sellainenkin juttu, mikä vielä saa mut taikauskoisena heittämään voltteja, että mies kävi aamulla ostaa sen DVD levyn ja kun en tiennyt että pitikö ostaa plussaa vai miinusta niin osti miinusta. Soitin Hemoon ja sanoivat että plussaa sen olla pitää. Kipaisin sit äsken ostamassa uuden levyn, mutta ihan kipeenä täällä mietin että onkohan tää joku enne... :ashamed:
 
Ymmärrän täysin tuon huolenaiheen, mutta luota murunen ammatti-ihmisiin

Vaikka et kysyisi heiltä mitään, he takuuvarmasti tarkistavat pikkuisesi KAIKKI rakenteet, ja kertovat jos jokin on hullusti. Mutta mikään ei ole, ei saa olla


Olen hengessä mukana!
 
moikka!

tinii no ei kai sun painosta kukaan voi huomauttaa?!! niin sievä masu ja tiukat muut kurvit :saint: miikkisootan täällä sun ultrakuulumisia... :saint:
repa onpi ylläri sitten loppuunasti! :heart:
eliisa teillä jo pitkä taivAL takana.. ei mun mielestä mitkään kihlat tai avioliittokaan ole onnen tae, kyllä se on se sisäinen sitoumus! =)

my angels ihana loma teillä!! :heart: :saint: ooh.. vähän kade täällä :ashamed: :saint:
ja niin tuosta toisten (omassa lähipiirissä) pelottomuudesta ja toitotuksesta raskaudestaan, niin hyvähän se (kai) on että nauttii vaan ym. mutta ykskin tuttu (ei ystävä!!) kerto heti kun oli tehny testin ja on niin luottavaisin mielin ja kun tää samainen mun km.n aikaan käyttäytyi mua kohtaan aika törkeesti ni eka tunne kun kuulin että hää on paksuna ni oli : VOI EI!! myönnän oon kauhia ihminen... mut hää ei osannu mua huomioida/sanoa mitään lohdullista vaan päinvastoin suuttui kun ei baariseuraa saanu samalla viikolla!!! tosiaan eka tunteeni oli, voi kunpa sais kokea saman minkä minä! (älkää heittäkö kiviä mun päälle)

joo..nyt mässään MARABOU-DAIM suklaalevyä ja NIIN HYVÄÄ.........!! :p :p
tulee sit kilot jos tulee, muuten ihan normipainoinen oon ni en nyt aio hirveesti huolehtia, kyllä sen muut sit tekee :LOL:

mulla ei oo vuotoa tullu enää minkäänmoista, oon niin helpottunut!!!
kertokaa kuitenkin vastaus seuraavaan (hölmöön!) kysymykseen: voiko pyöräilystä aiheutua enemmän vuotoa kuin esim. kävelystä?? huomasin vaan että mulla viime viikolla niin oli käynyt..mutta liekö sit sattumaa...

nyt pitäs vessa mennä jynssään ja sit saunomaan!
hellurei! :wave:

katherine ja kultanen 6+4
 
Heips taas pitkästä aikaa...

yhteistä taivalta meillä on miehen kanssa takana kohta 5v...heinäkuussa 2003 tavattiin eka kerran ja elokuussa seurustelemaan, 1.9.2003 mentiin kihloihin ja 26.9.2003 naimisiin, meillä oli PIKA suhde :LOL: ja aloin odottaa meidän ekaa yhteistä 11/2003 . Meillä on uusperhe joten ehkä siksikin oli nopeaa toimintaa (miehellä ekasta avioliitosta 2lasta poika 14v ja tyttö 11v, asuuvat kyllä äitinsä luona, mutta lomilla meillä ja mulla on kohta 8v tytär aiemmasta elämästä.)

Sitten lääkärissä tosiaan kävin maanantaina...
ekaks kerroin siitä perjantaisesta verenvuodosta ja kipeistä suppareista, ja lääkärikin sanoi että kun olin vieny pissanäytteen silloin pe aamuna labraan niin siinä pissassakin oli verta :eek: mikä on kuulemma huolestuttavaa...
No lääkäri tutki, eikä löytänyt MITÄÄN syytä verenvuodolle, mikä on siis ihan hyvä.
Paikat oli kiinni turvallisesti :D ja kaikki oli ok...vauva( ilmiselvästi poika :D ) painoi 1080g aika iso, ja lapsivettä paljon, sf: 25, hb 121, verenpaine: 122/54 pissa puhdas (JEE ) painoo oli tullu +200g/vko...

Ens viikon maanantaina joudun menemään osastolle sen paastoarvon takia... :headwall:
Mitähän lie mulle tekevät, mitään hajua... :eek:

Täällä oli ollu ihania uutisia ultrista! :heart: :heart:

Käyn illalla kun lapset nukkuvat paremmin lukemassa teidän jutut, niin osaan paremmin kommentoida :saint:

Ajatuksin AE ja Vilho 26+6 (ajatella huomenna jo rv 27 ).

ai niin äitiyspaketti tuli, oli viime vuoden paketti, olisin halunnu sen 2008 paketin, mutta en saanu :| .
Hassuin juttu oli se naisten kondomi :LOL: toimiikohan oikeesti???
 
Ekaksi kommentointi...

katherine, PamuK ja pikkutiikeri: hienoa, onnittelut kaikille upeista ultrakuulumisista!! Hienoa kuulla että kaikkien masukit jaksavat hyvin ja sinnittelevät eteenpäin :heart:

Myös neuvolassa käyneillä hyviä uutisia

Tiniin masu on kasvanut kauniisti, on kyllä soma :heart:

Marleena: Todellakin parempi varmistaa asia, ja onneks se on vain yksi koe!

eevarouva: Todella kiva kuulla siustakin pitkästä aikaa :hug: Pääasia että jakselet vaavin kanssa fyysisesti hyvin, tuo siun tilanteesi ei kyllä henkisesti ole helppo, voimia!! Ja jaksamista esikoisen juhliin B)

Äiteen galluppin, niin ollaan oltu yhdessä mieheni kanssa 6v, joista naimisissa 5v. Nopeeta toimintaa ;)

AE no höh!! Harmi ettet uutta pakettia voinut saada |O Ja onnea ensi viikkoon paastoarvon takia, kyllä se siitä :hug:

MyAngels: Onnea vilkkaasta masukista!! Ja olet koko perjantain mielessä, olen koko päivän varpaat ja peukut pystyssä :heart: Saat tuota hoivausviettiä tänään sitten ammentaa pentuihin ;)

( . ) Tosissaan rakenneultrasta kotiuduttu, vauva vastasi 18+3 (kun tänään 18+2) eli todella hyvässä vauhdissa :D Painoa huimat 258g :LOL: Kovasti siellä suu kävi (eli papupata tulossa niinkuin äitinsä), kädet heilui (toinen käsi takaraivon alla koko ajan kuten isällänsä nukkuessaan :LOL: ) , rakenteissa ei mitään poikkeavaa, raajat oikeassa kasvuvauhdissa, aivot kehityneet hyvin, samoin sydämen rakenteet olivat kunnossa. Itku meinasi päästä kun lääkäri sanoi että kaikki masukilla on hyvin :heart:
Pientä vihjettä saatiin sukupuolesta, mutta lääkäri sanoi ettei mene vannomaan mutta vahva veikkaus on... en vielä paljasta, pystyn varmaan huomiseen asti pitämään sen salassa :LOL: :LOL:

T. huojentunut ja yberonnellinen Miikkis ja mussukka 18+2

*muoks* piti vielä kirjoittaa, että niinpä se meidänkin iskä sai tuntea eilen pikkuisen potkut, mutta vain kaksi kertaa, kun itse nukahdin niin käsi oli vielä masullani :D
 
heip :wave:

oon ihan töttörötööt, taas joku sammuttanu virrat viime päivinä päämuuntajasta, mut super-iloinen kaikkien hyvistä kuulumisista :)

nyt sit oon lipsahtanut jo 7:lle kuulle, hui! ja huh, enää 12 aamua töitä... ma neuvola-lkr!

irtis 26+0
 
ONNEA MIIKKIS!! IHANAA!! :heart:

aurinkoenergiaa saako kysyä tai siis purkaa sulle..meilläkin sillai uusperhe että miehen poika käy jokatoinen vloppu, mulla ei lapsia. nyt eka yhteinen tulossa...tulee pimeitä aatoksia päähän..siis mistä sellanenkin tuli, että kun ollaan tulos synnäriltä kotiin ja jos sattuu et poika kans tulos ja pojalla joku kaamee flunssa tms. tauti niin kauheeta, mutta onko törkeetä sit siirtää sitä tapamista...ettei pieni saa mitään..tiedän, poikakin on perhettä jne.. mutta en edes tiedä miks tollasia hölmöjä aattelen!! :eek:

joo täytyy tulla varmaan poistamaan toi teksti... :ashamed:
 
Kiitos Miikkis ja Äitee2!!


Tsemppiä ja peukutuksia tarvin ja paljon...


Huominen ultra...

Voi kauhistus, kuinka sen päivän voisi hypätä yli...

Pakkohan se totuus on kohdattava...
Hiukka surkea olo...


Tää on siis vasta ylimääräinen ultra, ei vielä rakenneultra. Esikoisen aikana sydämen nelilokeroisuus tarkistettiin rv 16+4 ja huomenna mulla on jo 18+0

Erikoislääkärin lomien takia saimme näin myöhäisen ajan, mutta näkeevätpähän sitten vielä enemmän pikkuisen sydämestä...ja minä olen entistä pelokkaampi...


Tää viikko on muuten mennyt niin hyvin, oon pystynyt olemaan ajattelematta koko ultraa kun ajatukset olivat tuossa reissussa, ja sen jälkeen koiranpennuissa. Mutta nyt kun reissu on ohi ja pennutkin ovat jo toipuneet, eli eivät siis enää edes esitä olevansa kipeitä, niin mun ajatuksethan on kaiken aikaa huomisessa


Mä yritän olla vahva, mä yritän olla luottavainen, mutta silti mä tunnen itteni niin kovin pieneksi ja nöyräksi enkeleiden äidiksi joka vain toivoo joka solullaan että tämän vauvan saisimme elävänä syliimme...

On niin kamalaa kun ei ite pysty vaikuttamaan asiaan mitenkään. Viime vuonnakin matto vietiin jalkojemme alta yks kaks, vaikka kuinka yritimme uskoa hyviin uutisiin. "Ja vietiin sukatkin jalasta" - niin kuin mieheni kuvaili silloin tunteitaan


Moni lohduttaa, että älä murehdi, vauvahan potkiikin niin kovasti. NIINPÄ. Samoten enkelini oli erittäin vilkas poika, potki rv 14+0 lähtien iloisesti ja ultrissa heitteli kuperkeikkaa. Mutta sydän...se oli kaikkea muuta kuin terve. Lääkärit sanoivatkin että vielä pienen hetken hän on kuin kuka tahansa terve vauva, mutta kohta hän ei enää jaksa kun sydämen toiminnat heikkenevät ja loppuvat


No niin...jokohan sitä lopettais tän omassa navassa kierimisen...Anteeksi.


Mukavaa, parempaa päivää kaikille teille!



:pelokas MyAngels ja niin rakas rv 17+6---18+2
 
Miikkiksen uutisia tulin minäkin kurkkimaan ja ihanaa että kaikki oli hyvin :heart:

Kiitos kovasti kaikille paino-synninpäästöistä! Jos painoa alkaa yhtäkkiä tulemaan kauhealla vauhdilla niin kyllä mä sitten voin vähän alkaa vahtimaan mutta kaiken järjen mukaan ihan normaaleissa mennään, mua vaan pisti niin kiukuttamaan ne tädin neuvot ja kommentit... :headwall:

Sairaslomalla vedellään täällä todennäköisesti ihan äippäloman alkuun asti. Aluks oli vaikeeta kun teki mieli töihin työkavereille kasaantuvan taakan takia mutta pingu on tärkein ja kesäkin tulossa niin kyllä lepo hyvää tekee!


Tini+Pingu rv 23+1 :heart:


*MUOKS*
Myangelsille kovasti tsemppiä huolien kanssa!! :hug:
 
tinii ihana masukuva.

myangelsvoimia huomiseen ultraa. :hug:

äiteelle kanssa voimia.toivotaan, että saisit viel vähän aikaa olla kotona ja ettet saisi myrkytystä tällä kertaa. saat mielihyvin siirtää kaikki kivuliaat supistukset tähän osoitteeseen. :hug:

gallup: seitsemän vuotta täys yhteiseloa. esikoinen kuusi ja kuopus 4.5.v ja sitten tämä terminaattor3, joka on muuten mun miehen 27.v mukaan meidän iltatähti. naimisissa kolme vuotta. nopeita ollaan siis täälläkin oltu, vaikka mitä sitä elämää jarruttelemaan.

omanapa: tää ei synny koskaan..siinä se totuus. lääkärissä 37+ sanoi, et on paikat kiinni ja takas odottelemaan. ei toivoakaan, et ennen viikkoa 42 syntyis, luulen niin. otan univelkoja takaisin, nukun ja syön ja nukun. HIKOILEN myös yhden työpäivän edestä ihan nukkuessani ja istuessanikin. painoarvio ihan perusvauvaa lupaili(syntyessään siinä 4000g) ja kaikki arvot ok.

t.hikoileva ja terminaattor3 37+4
 
Halloota B)

Suprise,vieläkin koossa :LOL:

AE: Mulla oli kans hauskaa sen naisten kortongin kanssa kun ajattelin että mulla menis noin tunti kun ähkäisin sen paikoilleen,että sen jälkeen saisin kyllä ihan itekseni sekstailla :LOL: Annoin sen mun sinkkuystävälle =)

Miikkis,ihania ultrauutisia :heart: :heart: :heart:

MyAngelsille tsemppiä ultraan,varmasti ahdistaa joutua "tuomiolle" mutta oon varma että tällä kertaa uutiset on hyviä :hug:

Oon taas lyhyestä virsi kaunis tuulella... mutta täällä ei mitään uutta. Vauva tällähetkellä just pahoinpitelee minua niin että nahka ratkee :D Painetta alapäässä ja jomottelua,suppareita ei...eli tää on tätä...
huomenna neuvola,asuntonäyttöjä kaks ja sellasta kivaa =)

Repa ja kutvis rv 39+2
 
Pikaisesti ilmoitan että pellavapäinen poika syntyi käynnisteltynä maanantai-iltana 5.5.08 klo 23.02, 1,5h kestäneen synnytyksen jälkeen. Paino 3720gr ja pituus 52cm. Sylissä pidettävää mallia, mulle heti kaikki tänne nyt - tyyppi! :) Palailen paremmalla ajalla kertomuksen kera.

Hyviä jatkoja kaikille!

Puella ja Kompiainen
 
...onnea ihan hirmuisesti pienokaisen syntymän johdosta... iiihhhaaanaaaa... :heart:

pistit synnytyksessä sit 10 minuuttia paremmaksi kuin mä... Tuu pian keroilemaan, kun ehdit synnytyskertomusta. Aina kiinnostaa, kun itselläkin käynnistettiin, ett miten ne käynnistety etenee... yms

Ihania hetkiä pienokaisen kanssa... :heart: Ja ennen kaikkea nauttikaa... Se vauva-aika on niin lyhyt. Nyt sen vasta tajuaa, kun oma neiti on jo melkein 5 kk:tta... :whistle:

Repanko uutiset sitten seuraavaksi?
 
myangels hurjasti tsemppiä huomiselle, ihan varmasti kaikki on hyvin, pakko uskoa niin, me ollaan kaikki hengessä mukana :hug: :hug:

puella ihanaa :heart: suuret onnittelut pienestä pojasta koko perheelle =)

huomenna enemmän, nyt on pakko mennä syömään :wave:
 
Onnea Puella perheineen :flower: Nyt saankin sut lisätä tuonne synnyttäneisiin kun oli sillon puhetta että sinä saat kunnian olla seuraava joka sinne lisätään, jee :D

Juu ja Repankin nimen vois jo valmiiks laittaa ;) tänään jo aamulla mietiskelinkin että olikos sulta tullut mitään juttua palstalle vai joko on yllärilähtö tullu...edelleen veikkaan että sä teet sen katoamistempun :whistle:

MyAngels peukut pystyssä täälläkin teidän huomiselle ultralle, teidän masukilla on niin vahvat taustajoukot suojelusenkeleinä että kaikki menee varmasti hyvin :hug:

Ruispala mä voisin ottaa sulta noi hikoilut mikäli liikenee :D täällä kun ei hiki oo virrannu plussatestin jälkeen varmaan ollenkaan...ei salilla eikä edes saunassa :/
Toivotaan että sullekkin se synnärille lähtö tulee sillai sopivan nopeasti =)

(.) Viime yönä heräsin kun kaveri jyskytti tuossa tissien alla ja unen pöpperöissäni taisin miettiäkkin että tapahtuko käännös mutta ei ilmeisesti...joku kova puskee kylkiluiden kohdalla ja päivällä katselin sohvalla istuessa kun joku hinas edestakas tissien alla joten eiköhän se ole pää mikä siellä punkee :p Onko ihan tyhmää nyt jo miettiä & odotella sitä käännöstä vai pitäskö sitä miettiä sit vasta parin viikon päästä?

 
:flower: Puellalle PALJON onnea! :flower: Melkoinen pikasynnytys sinulla!

MyAngels tsemppiä ja mielenrauhaa ultran suhteen. Kyllä sieltä hyviä uutisia tulee! :hug:

Vai meinaa Repa, että kaveri on koteloitunu mahaan. Älä luule ;) , se voi tulla sieltä vielä äitienpäiväksi :D .

Äiteen lähipiiristä oli tullu hyviä kommentteja :) . Lapset on kyl ihailtavan rehellisiä lausunnoissaan. Mä sain 5v esikoiselta kortin, jonka hän oli tarhas askarrellu äitienpäiväkortin ohella. Siihen hän oli kirjoittanut: "Minä rakastan sinua! Haluan, että sinusta tulee kaunis, kun vauva syntyy". :LOL: Onneksi oli tuona hetkenä itsetunto ihan hyvis voimis. Neiti kyl selitteli lausetta niin, että "olet sä äiti nytkin kaunis, mutta susta tulee vielä kauniimpi sit, ku tuo vauvamaha lähtee pois". ..joojoo.. uskotaan ja toivotaan että niin käy ;) .

Perjantaita ja hyvää äitienpäivä viikonloppua kaikille!
:flower:

-A- 36+3
 
Moi! Tosi kauan, kun viimeks oon kirjottanut, mut en oo teitä unohtanut. Laitoin uuden mahakuvan profiiliin. Se päällimmäinen paita ylttää normaalisti ihan koko mahan yli :D

Puella Onnea paljon pienestä pojasta :flower:

äitee Joo kyllä lapset osaa tuon, eikä varmasti voinut ymmärtää, mikä sua nauratti =) Varmaan hyvä, laittaakin jo paikkoja valmiiksi, vaikka toivottavasti vauvat vielä vähän aikaa pysyttelee masussa!

tinii Söpö massu! Onko tosta painosta siis sanottu jotain? Eihän tuo mun mielestä mikään erikoinen ole! Mulla ei paino ole noussut vielä yhtään (paitsi että edellisen neuvolan jälkeen on tainnut nousta vähän), sanottiin neuvolassa vaan, että saisi kyllä sitten pian lähteä nousuun, mutta ei viel mitään hätää. Esikoiselta paino nousi heti 7 kg, mutta sitten koko raskauden ajalta tuli vain 15 kg, josta osa oli turvotusta. Olin aivan liian laiha, joten se 15 kiloa oli aika vähän.

miikkis onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Myangels onnea ultraan! Pidän peukkuja!

Mulla on ollut jänniä hetkiä, kun keskiviikkona saatiin ekan kerran sydänäänet kuulumaan! Vielä viikkoa aiemmin ei kuulunut! Hennot liikkeet kyllä tuntui, mutta helpostihan sitä itselleen uskottelee, että ne on jotain muuta. Ei sitten tiedetä, miksi ei kuulunut, mahdollisesti istukka on edessä.

Vieläkään en ole keskenmenon pelostani päässyt, vaikka viikkoja on jo ihan kivasti. Nyt olen päättänyt, että alan tosissaan psyykkaamaan itseäni hyvälle mielelle, jotta ehtisi ees vähän nauttia tästä raskaudesta!!!

Mä oon jotenkin erikoistunut muuten raskausajan kipuihin. Esikoisen odotus oli jo hyvin kivulias, mutta nyt on kyllä vielä pahempi. Selkä on niin kipeä, että tukivyön kanssa juuri ja juuri pystyy vähän liikkumaan ja kotitöitä tekemään, mutta esim kävelyistä voi vain haaveilla.

Muitakin kipuja löytyy, mutta suurimpana erona esikon odotukseen on se, että kun nuo sektion jäljiltä oleva arpikudos on alkanut kunnolla venyä, niin kyllä muuten tekee mieli huuuuutaaaaa :kieh:

Tapsu rv 17+2
 

Yhteistyössä