Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Voi ei Masukki08 :hug: voimia jatkoon :'(

MyAngels toivottavasti sinun tilanne on jo rauhoittunut :hug: ja pikkuinen pysyisi matkassa mukana lokukuulle saakka :heart:

Tapsu Onnea plussasta :heart: tarrasukkia pikkuiselle mukaan.

Ei nyt jaksa muuta surulliset uutiset vetää aina niin hiljaseks :(

kiitos onnitteluista :heart: Olette ihania!

riine Hyvä jos ei ole vuoto jatkunut! Juu, minä olin kyllä diilissä mukana ja tähän asti olen pitänyt osuuteni :D . Sopimukseen kuului vielä, että ei enää keskenmenoja, toivottavasti onnistun senkin pitämään. Ja toivottavasti tuutte perässä!!!

Mulle jälkitarkastuksessa lääkäri lupas et pääsen alkuraskauden ultraan, kun menkat on 2-3 viikkoa myöhässä, oottelen nyt ainakin, että vähän ois ees myöhässä ennen kun alan mitään varailemaan. Sit mua huolettaa tuo mun painon putoaminen, että onkohan siitä haittaa. Mun laihdutuskuurini on siis vaan sellanen et oon jättänyt sokerin, kahvin ja alkoholin pois, ja paino putoo aika hyvää vauhtia... pitäsköhän joku päivä ihan soittaa neuvolaan ja kysyä. Meillä on tosi ihana neuvolantäti onneks, joka aina niissä keskenmenoissakin koitti parhaansa mukaan tukea :heart:

tapsu85 Ihanaa, tosi paljon onnea plussasta :heart: Painonpudotuksesta ei varmasti ole haittaa, kun olet syönyt kuitenkin kunnolla. Nyt jatkossa muistat syödä sitten varmasti kunnolla :hug: mikäli et voi pahoin ;)

AinoAmanda Toivottavasti on kunnon plussa :hug: Hyvä, että käyt lääkärissä ja ultrassa, toivon sieltä sulle hyviä uutisia.

Riine db Toivottavasti ei alakaan mitään vuotoa! ++++++++ :whistle:

surusydän Kyllä mekin lauantaina vielä varmisteltiin, mutta luulen, että se oli liian myöhään oviksen suhteen. Eli toivottavasti ne keskiviikon simpat on sinnitellyt oikeaan hetkeen asti :heart: Saadaan sitten yhdessä jännäillä. Poika on jo voinut paremmin, ainoastaan maha vaivaa edelleen eli odotellaan niitä verikokeiden tuloksia, jos niistä jotain selviäis.

(.) Mulla on ollut hieman huono olo koko aamun, jotain mahatautia tieten tuloillaan. En usko, että vielä vois millään olla 'niitä oireita' Miehelle koitin jo ehdottaa, jos se hakis sitten testin, mutta sanoi että saan itse hakea :kieh: En kyllä aio hakea ennen kuin sitten just ennen testaamista, muuten tulee käytettyä liian aikaisin. Mulla on siksi tuo 22. tai 23. testauspäivä, kun sisko tulee perheineen todennäköisesti meille yöksi, joten täytyy tietää onko pikkuinen matkassa.

Voi kun täällä olikin heti hyviä uutisia vastassa.

Tapsu Onnea kovasti ja tarrasukkia ja suojelusenkeleitä matkaan mukaan =)

Riine Nyt vaan pidetään tyhmä täti susta kaukana bd bd. Kuulostaa aika lupaavalta =)

Masukille Iso lohtuhalaus :hug: ja tervetuloa.

MyAngel. Tsemppiä epävarmaan tilanteeseen. Toivottavasti nyt vaan kaikki olisi kuitenkin hyvin :hug:

On. Menkkoja edelleen odottelen. Luulisi pian alkavan. Keskiviikkona on kauan odotettu jälkitarkastus, ja sitä odottelen pienellä jännityksellä :eek:
Mutta me päästiin miehen kanssa vihdoinkin siihen pisteeseen elämässä että alettiin etsimään meille omaa taloa. Eilen käytiin jo katsomassa yhtä ja tänään mennään katsomaan toista taloa. Vihdoin ja viimein päästään tästä liian ahtaasta vuokrakämpästä eroon poika ja koiruus pääsee temmeltämään omaan pihaan =)
Täytyy vaan toivoa että nopeasti löytyisi hyvä talo. Ja on kiva että on välillä vähän muuta ajateltavaa kun raskautuminen :)

Berrylle Kanssa bd bd jos se pikkuinen olisikin jo kyydissä =)

AinoAmanda Ihana kuulla että plussa vahvistui, Suuret onnittelut!

Kauppareissu odottaa :p Ei vois yhtään kiinnostaa alkaa pukea tuota kiukkupussia (poskihampaita tulossa) ja lähteä tarpomaan paskaan ilmaan.

Hyvää päivän jatkoa kaikille =)

Masukki: Iso lohtuhali

Voi onnea onnea AinoAmanda ja Tapsu!!

Tosi ihanaa!! Halit molemmille!!

Kiitos kaikille! Te olette niin valtavan ihania

Olen jotenkin alkushokista
selvinnyt, kai...

Vasta eilen tuli järkyttävän iso itku - taisi purkautua suurin jännitys ja pelko pois

Eilen tuli vielä ruskeaa vuotoa, onneksi ei enää kirkasta! Alamahaa jomottelee aaltomaisesti, ja lepääminen tuntuu parhaimmalta.
Pääsen huomenna aamulla labraan mittauttamaan hcG:n, ja tuloksen saan tietää iltapäivällä.
Voi miten uskallan soittaa tulosta?!?!

Olen kauhusta kankeana, mutta yritän ajatella positiivisesti

Pidättehän peukut ja pottuvarpaat pystyssä, että saisimme huomenna iloisia uutisia, ja hcG olisi noussut!!

:Rennosti lepäilevä ja positiivisesti ajatteleva, kuitenkin niin pahinta pelkäävä nöyrä MyAngels

Moi!

Kirjoittelenpa minäkin jotain, pitkästä aikaa...
MyAngels, toivottavasti kaikki on hyvin!! :heart: Sormet ja varpaat pystyssä, että saisit huomenna hyviä uutisia!

Millimenninkäiselle ja Masukille suuret pahoittelut ja halaukset. Kamalaa, että teidän piti heti perään kokea toinen keskenmeno... :hug:

AinoAmanda, toivottavasti plussa vahvistuu! =)

Tapsulle lämpimät onnentoivotukset! :flower:

SaHeLi, mekin muutettiin juuri. Tosi mukavaa, että on ollut paljon mukavaa puuhaa kodin laittoon liittyen. On ollut muutakin ajateltavaa, kuin mahdollinen raskautuminen. Toivottavasti löydätte nopeasti oman kodin!

Riine mulla tuli tuossa kierrossa, josta raskauduin juuri tuollaista pientä vuotoa muutaman päivän ajan ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. Joten hyvältä vaikuttaa!

Itellä ois huomenna päivät täynnä... Mutta menkkoja en kyllä vielä odota. Luulen, että ovis nimittäin oli vasta viikko sitten. Viime maanantaina tunsin nimittäin juuri samanlaista jomostusta ja nipistelyä, kuin siinä kierrossa, josta syksyllä raskauduin... Olin jo melkein heittänyt kirveen kaivoin tämän kierron suhteen, kun silloin oletettuna ovispäivänä ei minkäänlaisia tuntemuksia ollut, mutta uskon että ovis olikin siis kuusi päivää oletettua myöhemmin. Tätä en melkein uskalla kirjoittaa, mutta nyt mulla on viime päivät ollut aika samanlainen olo kuin silloin syksyllä, kun plussasin... Kaikki voi kyllä olla ihan kuvittelua, mutta kaikenlaisia pikkuoireita tässä olen ollut havaitsevinani :ashamed: Testata ajattelin viikon päästä... jos se silloin vielä on ajankohtaista...

katherine: Mulla myös tuntuu (ja on tuntunu jo kp 16 lähtien), että menkat alkaa. :( Ei mitään raskauteen viittaavia oireita. Silloin kun mulla oli se tuulimuna, niin rinnat kipeytyi vähän sivuilta jo heti joskus ovulaation jälkeen, se olikin sitten menkkavatsanväänteiden lisäksi ainoa oire. Nyt ei ole mitään tuntemuksia rinnoissa. Mun toivo on kyllä jo heitetty. :'(

Ihmettelen tota, että mulla alkaa tosi kovat menkkaväännöt jo noin aikaisin, joskus kp 16 tienoilla! Oon alkanu pelätä, että mulla on endometrioosi!!! Tietääkö kukaan siitä enemmän? Mulle ei gyne oo koskaan esittäny tota vaihtoehtoa, mutta joku yleislääkäri on vähän sitä mahdollisuutta väläytelly... Apua?! Pitääkö mun nyt seuraavaks ottaa tää ihan tosissaan puheeks ja vaatia jotain tutkimuksia tuolla naistentautien puolella, missä oon "hoidossa"? Mulla siis prolaktiini koholla, siihen minulla on lääkitys. Hoitava lääkäri tuntuu ajattelevan, että se on siitä prolaktiinista kiinni tämä raskaaksi tulemisen vaikeus. :ashamed:

Kyllä se täti vaan kurvas paikalle. Hiljaksiin vuotelee ihan perus settiä. :LOL:
Kivut ei kyllä edelleenkään ole samanlaiset kun aiemmin, mutta sehän on toisaalta ihan hyvä homma. Ja rinnatkin on kyl viel arat... Mut joo, turha enää vauvahaaveita tästä kierrosta ajatella. Uuteen yritykseen. Oon kyllä ihan ilonen että alkaa nää kierrot tasottumaan.
SaHeLi meillä samat kuviot menos, taloa etsiskellään ja ruinataan pankilta lainaa. Nyt olis jo yks kiikarissa ja ajateltiin tarjousta jättää kunhan saadaan laina-asiat kuntoon. Ja toivottavasti kaikki kunnos jälkitarkastuksessa!
Jäänkin nyt sit taustailemaan, pakkohan tätä palstaa on kuitenkin lukea. ;) Jos nyt vaan etenis sillä ajatuksella että tulee jos on tullakseen ja keskittyis sitten tuohon oman kodin hankintaan. Kiitos kaikille!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

riine harmi että diili meni sun osaltas ohi! :( tapsu vielä ollaan mukana leikissä ;)

(.)tänään on nippaillu tai oikeestaan vihlonu ja oikeen särkenyt mahaa..lämmöt todella korkealla jo 36.8, normaalisti 35.8. palelee, väsyttää, niveliä särkee, on niin raskaana oleva olo!! huomiseen kituutan testin kanssa!tää mahakipu ei ole tädin aiheuttamaa, ei tunnu siltä. soitin jo laakäriin ja pääsen huomenna labraan otetaan hcg, tulehdusarvot ja pissatulehdusarvot..koska jokin niistä mulla on nyt, toivotaan että ensinmäinen-raskaus :saint:

Betania ihme lääkäri sulla, siis se joka väläytteli endometrioosin mahollisuutta, jos kerran pelästyttää niin vois sitten laittaa jatkotutkimuksiinkin :kieh:
Joo mulla kanssa on nyt ihan sellanen olo että menkat alkaa..torstaina ois päivät siinä mallilla että vois alkaa. ihmettelin tänään kun kahvissa maistui jotenkin raudan tms. maku, mutta voiko sitä jo niin luulotautiseksi itsensä antaa mennä että kuvittelee senkin oireeksi, ei hitto... eikä se näin alussa edes (ainakaan viimeks) edes pahalta maistunut, tais olla vaan liian kauan pannulla! :x

niin ja siitä endosta..huh, kurja pelätä turhaan, kannattaa sit tutkia turhat pelot pois..itekin mietin et mitä hitsiä kun koko kuun vatsaa nippailee, ettei sekään kovin normia oo..ettei ois myooma kasvanut tai muuta sellaista.
riine voi ei...!! KURJAAAAAAA!! :( :( iso voimahali!! :hug:

jj-t :whistle: :whistle: joo, kyllä se nyt on niin..ihanasti käynyt, uskon kympillä plussaan! :saint: tapsulle isoooooot onnittelut, upeeta!!!

plussatestejä kaikille nyt pian testaaville!!

SaHeLi Onnea uuden ja oman kodin etsintään :flower: Tsemppiä jälkitarkastukseen :hug:

MyAngels Hyvä, että vuoto on rauhoittunut :hug: Pidän täällä db huomiselle päivälle ja muutenkin toivon sulle kaikkea hyvää :heart: :hug:

aili Onnea uuteen kotiin :flower: Ja hirmuisesti plussatuulosia sinne, toivottavasti oireet enteilee ihanaa tulosta +++++++ :whistle:

Betania :hug: Toivottavasti olisi kuitenkin plussa tulossa. Kyllähän sun kannattaa kysyä tuosta kipuilusta, mutta ilmeisesti endometrioosin voi havaita myös ultrassakin, ainakin jotain siihen viittaavaa. Mutta kysy kuitenkin, ei siinä mitään häviä. :hug:

Riine Voi ikävä täti :kieh: Pahoittelut :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon ja onnea oman kodin etsintään :heart:

JJ-t Jee, hyvältä kuulostaa oireet! ++++++ :whistle: Heti sitten kertomaan testin tulos db

katherine +++++++ :whistle:

(.) Järjestelin meidän makkaria uuteen uskoon ja raivasin vaatehuonetta myös.. Nyt on hyvä mieli, kun on saanut jotain tehtyä tällekin päivää. Mies on iltavuorossa, joten poikien kanssa menee illat, nyt tosin olen kuopuksen kanssa kaksistaan, kun isommat meni kavereille kylään. Omassa olossa ei ole mitään erikoista, normaalit fiilikset. Tässä pinossa tulee välillä sellainen olo, että pitäisi olla tyytyväinen, kun on jo kolme lasta, kun toisille ei tunnuta edes yhtä annettavan :/ Niin kovasti kyllä toivon kaikille plussaonnea ja onnistunutta raskautta mahdollisimman pian :hug:

voi, uuden talon osto taikka muutoin vaan vaihto on niin ihanaa! saa sisustaa ja pakata ( ja purkaa ) laatikoita. samalla saa kaikki paikat kunnolla pestyä. aah! meillä vielä aikaa tuohon "kunnon" muuttoon. toukokuun lopussa meiän pitäis olla poissa "kodistamme" ja muuttaa väliaikaisesti kolmioon. ja ainakin vuosi siinä menee uutta rakennellessa. no, myönnetään -onhan senkin suunnittelu jo täydessä käynnissä eikä sitäkään voi tylsäksi sanoa ;)

muutoin (.) soitin tyksiin kun vasenta olkapäätä vihloo niin vimmatusti eilis illasta lähtien. ja saattaa ilmeisemmin viita kohdun ulkopuoliseen raskauteen. ( ja samalla elättelin toiveita että joskos olisivatkin tehneet virheen ja vauva oliskin elossa... :'( ) mutta lääkäri väitti sikiön jo tulleen ulos -mutta eihän se ole mahdollista kun eilen se siellä vielä oli eikä vuotoa ole sen jälkeen ollut!!! vetosi siihen koska hcg oli eilen vain 67. mutta eihän se ole voinut tulla ilman vuotoa?!! eikä mitään muuta kuin soitto torstaina keskiviikon hcg arvosta! olin ihan :eek: kun ei ole vuotoa eikä kipuja niin eihän se sieltä ulos tule ilman niitä?!
pitäisi saada jotain muuta ajateltavaa -ja siksi lähdin lasten kanssa shoppailemaan kaupungille. mies varmasti onnellinen asiasta! :whistle:
millä viikoilla hcg voi olla 67? *elättelen turhia toiveita* huoh :headwall:

masukki joka kiittää haleista ja kannustuksesta!

moi!
pikaiseen...

Tapsulle ja Ainoamandalle onnitteluja!! :flower:

Epsu:
No tämän pään takia sinne neuvolaan :ashamed:

Myangels: Voi miten kauheasti toivonkaan että toisit huomenna hyviä uutisia tänne että kaikki olis ok! :hug:

nyt ei muuta.. pojalle iltapuuron keittoon!

berry76 siinäpäs se ongelma onkin: kun kipu jatkuu, mutta oli niin "tietävän" oloinen tohtori tänään puhelimessa. en oikein tiedä mitä niille sanoisin :$ tuntuu että jankuttaisin samasta asiasta, johon jo olen "vastauksen" saanut. en kai olisi muutoin moksiskaan edes ollut koko olkapää kivusta, mutta kun eilen päivystyksessä useampaan kertaan sitä tivasivat. ja silloin ei ollut, iski vasta illalla. voihan olla että siellä joku hermo pinteessä -sopivaan aikaan iski kun kohdun puolella kaikki vaiheessa.

sanokaas nyt -olenko pimee ja epätoivoinen- jos keskiviikko aamuna labrassa ( sijaitsee tyksissä ) käynnin jälkeen majoittaudun naistentautien polin odotustilaan ja odotan sen reilun tunnin mitä hcg arvon mittaamiseen menee?! muutoin joudun odottamaan puolitoista vuorokautta saadakseni sen tiedon. mielestäni juuri tuo arvo antaa niin suurta viitettä kuitenkin siitä minne suuntaan tässä ollaan menossa ja millä vauhdilla.

olemme miehen kanssa lähdössä (aikuisten- lue: ilman lapsia ) risteilylle la-su ja alunperin lupasin olla kuski, mutta yllättäen suunnitelmat meni uusiksi eilisen jälkeen. saadaakin mennä taksilla, joudun ehkä ottamaan muutaman...

mutta täytyy sanoa että onneksi ei kerrottu lapsille raskaudesta vielä mitään, siinä olisi taas selittelemistä.

olipas omanapaista tekstiä, pahoittelut!
masukki

masukki, jos kipu jatkuu, mene soittamatta päivystykseen. Mullahan kans sanottiin, että seurailla kotona ja tulla jos kipu tai vuoto tulee tosi voimakkaaksi. Mulla ei silti mitään pistoa ollut, joten olen susta huolissani nyt! Jää odottamaan se hcg:n tulos, koska se varmasti on nousussa, mikäli on kohdunulkoinen. Pistää nyt vihaksi se lääkäri :kieh:

Onnea Tapsu
Paljon tarriksii pienelle!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Onnea AinoAmandalle viivan vahvistumisesta!!

Pahoittelut Riinelle tädistä
Onnea uuteen kiertoon :heart:

Danjuska toivottavasti saat neuvolasta apua
Itsekin meinasin vähän jutskailla neuvolan terkan kanssa kun pojan 5v neuvolaan mennään kuukauden päästä..

Masukki voi sentään, kunpa tuo tilanteesi nyt pian selviäisi
Olisipa ihanaa jos pienellä olisi siellä kaikki hyvin :heart:

Aili, Katherine ja JJ-t +++++++++++++++++++++++ :whistle: Toivotaan parasta :heart: :heart: :heart:

MyAngels muru, täällä olen niin hirmuisen huolissani ollut sinusta ja pikku masuasukista. Nyt ei auta muu kuin toivoa vaan parasta ja täällä pidetään peukut varpaita myöten pystyssä!!!
Voimia!!!

O.N Ihan ok mielellä täällä ollaan vaikka vähän taustailijaksi olenkin hiipunut
Yritys jatkuu ja tärppiä toivotaan taas..

Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Riine.......................KM 10/07..............................KP 2/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 4/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 16/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 19/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 25/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 26/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 27/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 28/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 29/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 34/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 49/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 5/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 6/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 9/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 13/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 23/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 34/-
AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 36/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 40/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 9/30
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP 9-10/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 13/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 16/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 18/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 40/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 18/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 21/-

Haamuilijat

AinoAmanda
Tapsu85

jahas....nega se oli tänaamunenkin testi :kieh: tässä sitten taas odotellaan, voi kun se kierto ei nyt liikaa venyis,se vasta on rasittavaa :headwall: sitten kun vielä on ihan konkreettisiakin raskausoireita, niin ei tiedä mitä ajatella :/

huh. Vieläkin ihan uskomaton tunne, et voiskos tää nyt olla se vauva, joka on meille tulossa. Tein sellasen aconin testin ja siinä on kaunis vaaleanpunainen viiva :heart: Anteeksi tällainen hehkutus :ashamed: En tarkoita pahoittaa kenenkään mieltä, on vaan niin epätodellinen olo. Koko ilta meni rukoillessa, että tämän vauvan saisin pitää. Yritän kuitenkin nyt olla stressaamatta ja luotan siihen että tämä lapsi syntyy ja surraan sitten jos suremista on. Helpommin sanottu kun tehty...

epsu Hyvä, että olet piristynyt vähän! Kyllä sinä jos joku saisit jo tältä palstalta lähteä!

MyAngels Miten menee?

masukki Samaa mieltä muiden kanssa. Minua ei meinattu toisessa keskenmenossa edes päästää kotiin, koska kohdussa ei näkynyt mitään (sanoin kaiken jo tulleen ulos) ja asuin kaukana sairaalasta. Sanoi, että jos kohdunulkoista epäilee niin heti pitää mennä sairaalaan, voi olla muuten jopa kuoleman paikka!

JJ-t :hug: mutta pidetään toivoa yllä että muuttuisi plussaksi! +++ :whistle:

(.) hulluahan se oli toivoa että olisivat virheen tehnyt. kaikkeen sitä ripustautuu kun ei haluaisi pienestä ihmeestä luopua, mutta nyt pakko luovuttaa! vuoto alkoi runsaana viime yönä.. jotenkin mulla on sellainen olo että olen syyllinen tähän. olen kuin viallinen kun kerran raskaus ei pysy "käynnissä". tuotan jälleen kerran pettymyksen kaikille, etenkin miehelleni joka lasta niin kovin toivoo. menen huomenna kuitenkin sinne hcg mittaukseen koska sen jälkeen saan tyksin lääkärin puhelimeen -joskos voitaisiin ajatella keltarauhashormooni lääkettä. pelottaa nimittäin uutta enään yrittää ilman mitään droppia, tuntuu jo valmiiksi siltä että keskenhän sekin menee. ja todennäköisyyshän mennä kesken on jo 40%! uudelleen yrittämisestä läkäri sanoi vain että jos heti tulisi niin vaikea arvioida la:ta, mutta mielestäni se ei ole tämän päivän ultrien kanssa niin erityisen vaikeaa. joskos puskisi uutta päin, mutta millä eväin?!

hieman sekavissa fiiliksissä; masukki

JJ-t jospa se viiva nyt vaan antaa odottaa itseään.. Toivotaan parasta!

Tapsu Hehkuta ihan rauhassa
Kyllä kaikki sujuu nyt hyvin, yritä jaksaa uskoa siihen

Ja kiitos, kyllähän täältä jo mielelläni häippäisin, vaikka kaikki kanssasisaret niin rakkaita ovatkin..

Masukki et saa missään nimessä ajatella että tuotat pettymyksiä muille ja että olisit viallinen, olethan kuitenkin kolme lasta tähän maailmaan jo saattanut
Onko sulta tuo keltarauhashormoni sitten mitattu vai mistä arvelet että sitä tarvitsisit, sanoiko lääkäri jo niin? Itsekin tuota epäilin, mutta testit kertoivat että keltarauhashormonitasoni olisi hyvä ja niin muutkin tarkistetut asiat, että km:t ovat olleet "vain" huonoa tuuria.. :ashamed: :( Jospa sinullakin on niin, "vain" huonoa tuuria..
Toivon mukaan saat pian selvyyden.

Kiitos taas kaikille teille ihanaisille naisille!

Kiitos Tapsu kysymästä, voin ihan hyvin tilanteeseen nähden

Kovasti olen pelokas, mutta niin valtavasti tahtoisin uskoa että pieni olisi vielä kyydissä mukana...

Tuuleta vain kunnolla plussastasi!!

Olet sen ansainnut!!

Kävin aamulla labrassa, ja tuloksen saankin vasta huomenna. Lääkäri soittelee klo:11.45. Kumpa tulos olisi hyvä, mahtava, upea, ihana...

Senhän pitäisi olla jo melko suuri lukema...? Jos se kerran tuplaantuu joka toinen päivä näin alkuraskaudessa, niin lauantaina se oli 2011, joten maanantaina 4022 ja tiistaina eli tänään kun koe otettiin pitäisi lukeman olla... PALJON enemmän kuin tuo lauantainen 2011.
Voi kumpa!

Kipuja on, varsinkin jos teen jotain muuta kuin lepään. Vuotoa ei ole ollut, onneksi!!

Masukki: Voi kumpa sun pienellä olisi kaikki hyvin!!

Mun edellisessä keskenmenossa (ja elämäni ensimmäisessä sellaisessa) oli rv 5+5 kun alkoi kivut ja vuoto. Ultraan pääsin rv 5+6 jolloin hcG oli enää 58. Vuoto kesti 5vrk ja oli samanlaista kuin menkkojen aikaan. Ei hyytymiä, ei riekaleita, ei mitään muutakuin melko niukkaa verta. Lääkäri sanoi että raskaus oli mennyt kesken jo muutaman päivän jälkeen plussauksesta, ja sen takia hcG oli jo niin matala, koska sehän laskee samaa vauhtia kuin nouseekin, eli kun menee kesken, se lukema puoliintuu aina joka toinen päivä, kun taas jos raskaus jatkuu niin lukema tuplaantuu joka toinen päivä.

Tiedän tunteesi kun ajattelet olevasi epäonnistunut

Tunnen samoin...

Kumpa saisin edes yhden elävän lapsen!!!!

Yritetään Masukki kuitenkin olla syyttämättä itseämme, ei vika meissä ole, ei varmastikkaan

Meillekkin lääkäri sanoi että jos tämä nyt kesken menee, niin meillä on ollut vain todella huonoa tuuria...

Voimia sulle oikein kovasti ystäväni!!

Lääkäri muuten sanoi, että sairaalassa oli ollut tilanne, että eräällä vauvalla oltiin todettu Epstainin anomalia, pahin muodoltaan. Eli sama diagnoosi kuin mikä meidän esikoisellamme, enkelillämme oli. Ne vanhemmat olivat jatkaneet raskautta, ja vauva oli kuollut kohtuun rv 35. Lääkäri totesi, että hänen mielestään me pääsimme helpommalla kun päädyimme keskeytykseen. Se on varmasti totta. Meille kuitenkin vakuutettiin että vauvamme ei vielä kärsinyt, mutta tulisi kärsimään jos raskautta jatkettaisiin. Voi niitä vanhempia

Ja sitä äitiä, synnyttää niin "valmis" ikuista unta nukkuva vauva...

Meidän 23 viikkoinenkin vauva oli niin täydellisen ja "valmiin" näköinen

Huomenta!!!

My Angels: Mä pidän peukkuja että tulos on paaaaaaljon isompi kuin se edellinen tulos. Tarriksia ja jarriksia nyt paljon mukaan teille!!! :flower: :flower:

Masukki: Mä olen samaa mieltä kuin muut että lääkäriin vaan.
Tuosta olkapäästä, kun sanoit että vois olla hermo pinteessä. Mulla on ollut ja ainoa oire hermopinteestä ei ollut ainoastaa kipuilu, vaan myös se että sormet puutuivat... Toivotaan kuitenkin että kaikki ois kunnossa. Tsemppiä! :hug:

Tänne ei uutta... Ens viikolla pitäis tulla plussa tai täti. Alkaa taas loppukierron masennusvit***s... Oon jo aika varma että täti sieltä kurvaa ja kaikki on taas päin peetä. Sori tää vuodatus!

Tsemppiä kaikille!! :flower:

Yhteistyössä