Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Täällä taas, piti lähtee porukoille evakkoon kun tapetin poisto aine haisee kotona niin vahvasti ettei siellä voi olla :x

RouvaPikkumyy suuret lohtu :hug: menetyksestä :heart: itselläni raskauden keskeytys rv22 kesäkuussa ja muistot ovat vielä voimakkaasti mielessä. Suru on muuttanut muotoaan vaikka mielessä ja muistoissa pikkuinen Onni-poikamme aina kulkee :heart: Voimia :hug: Sen verran voin vastata että oma keskeytys siis rv22 ja ensimmäiset menkat tuli aika tasan 5 viikkoa siitä... pari kiertoa meni, että tasaantuivat. Jälitarkastus piti itse varata, oliskohan ollu 4 viikkoa. Ei taas riitä sanat kertomaan kuinka pahoillani olen kokemastanne :'(

Berry ja Betania plussatuulosia :heart:

MyAngels peukut edelleen pystyssä pottuvarpaiden kera :hug:

ON siis tätä ei voi uskoa, mä sain haamun ovistestiin :eek: ekan kerran noi kotitestin tikut näyttää jonkunlaista eloa :LOL: no vielä on muutama päivä tikutettava jos vaikka sais ihan kunnon viivan, sitten pitää vaan kellistää tuo ukko :D toivottavasti ei remppahommat liikaa rasita, eilen oltiin ainaki niin väsyjä että klo 21 oli täysi hiljaisuus meiän kämpässä :whistle:

Onnellista kevättä kaikille meille :hug: :heart:

Berry76 juu toivotaan et siellä päässä ois kaik ok.Nimenomaa et pääsis arkeen kiinni ja uuteen yritykseen...

Voi hemmetin hemmetti..nyt paleleee....ja on tukkonen olo..pää jumissa...ja ristiselkään kivistää...PRKL....eikö tää sairastelu sais jo riittää mun osalta??!!Kuumetta 38 tasan...Prkl!!!

Eikö tää jo riitä...nyt alkaa taas...sapettaa niin perkl...vit...hmmh... :attn:anteeks ruma kielenkäyttöni...ei vaan jaksas enää ei millään..
kohta 2 kk sairastanu putkeen...ensin myyräkuume ja siin samas km...ja siitä selvites tuntunu menevän ikuisuus..ja nYT...joku flussakin päälle....NYT niiku riiiiittäää!!Kiitti...... :'( :'( :'(

Rouva Pikkumyy olen kovin pahoillani menetyksenne johdosta
Voimia teille kovasti :heart:

Itselläni on ollut 3 alkuraskauden keskenmenoa vuoden sisällä
Ensimmäinen km (12/06) todettiin rv 8+ ja pieni alkio oli menehtynyt reilu viikkoa aiemmin, tehtiin kaavinta, jonka jälkiseurauksena kohtutulehdus ja raju antibioottikuuri. Jälkitarkastus oli omalla lääkärillä tk:ssa 5-6 vkon jälkeen (muistaakseni). Menkat alkoivat n.31-32 pv kaavinnan jälkeen. Toinen km (03/07) todettiin rv 7+ tuulimunaksi ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. En muista edes oliko jälkitarkastusta.. Menkat tulivat taas jotain 30 pv kuluttua. Kolmas (10/07) meni heti kohta plussauksen jälkeen kesken rv 4+ ja sitä sitten seurattiin gynepolilla ottamalla verikokeita ja ultraamalla. Jälkitarkastusta ei ollut koska kohtu todettiin tyhjentyneen. Menkat alkoivat 31 pv km:n jälkeen. Tämmöinen "historia" meikäläisellä..

O.N eipä tänne ihmeempiä edelleenkään. Pohdin kovasti alkaako tikkuleikkiä leikkimään vai ei..
Viime kierron "omituisuuden" vuoksi tekisi mieli tikutella ja katsoa ovuloinko, mut toisaalta tekisi mieli jättää ne mokomat laatikkoon ja välttää niiden aiheuttama stressi.. Katsotaan nyt... :whistle:
Huomenna ois edessä työhaastattelu :eek: Saas nähdä mimmoinen juttu se oikein on..
Jänskättää... Iiik!

Haaveissa esikoinen

ElinaMaria..............RK
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Riine.......................KM 10/07..............................KP 3/34
Diodium...................KM 11/07..............................KP 5/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 17/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 20/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 26/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 27/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 28/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 29/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 30/-
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 35/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 50/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 6/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 7/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 10/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 14/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 24/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 35/-
AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 37/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 41/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 10/30
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP 10-11/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 14/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 17/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 19/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 41/27

Haaveissa neljäs

Rouva Pikkumyy........KM 02/08
Zelda.........................KM
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 19/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 22/-

Haamuilijat

AinoAmanda

Rouva Pikkumyy, ehdit ensin. :)

Eli tässä tarinani:

Tapahtuma, joka mullisti maailmani: tulin raskaaksi, odotin esikoistani. Olin raskaana 20 viikkoa. Kuitenkin raskaus jouduttiin keskeyttämään ja synnytin sikiön, jolla ei ollut minkäänlaista tulevaisuutta. Sikiöllä todettiin Potterin oireyhtymä, joka tarkoittaa, ettei sikiön munuaiset kehity. Kun munuaisia ei ole, ei tule sikiöltä virtsaa eikä siten lapsivettä. Kun kohdussa ei ole lapsivettä, ei sikiön raajat eivätkä keuhkot pystyneet kehittymään. Meillä oli kaksi vaihtoehtoa: jatketaan raskautta ja kun sikiö syntyy, se eläisi tuskaisena noin tunnin. Toinen vaihtoehto oli keskeyttää raskaus. :'(

Elämäni on ollut aina kohtuullisen helppoa. En ole ollut sairaana, en ole kohdannut mitään suurempia onnettomuuksia tai traumoja. Tämä on elämäni ensimmäinen suuri kriisi.

Koko tulevaisuus pitää suunnitella uudestaan, kun en jääkään äitiyslomalle. En menekään synnyttämään kesäkuussa, en tarvitsekaan vaunuja ja vaippoja. Lisäksi, pitää määritellä itsensä uudelleen: kuka minä olen? Kun ensin on raskaana ja tuleva äiti, ja yhtäkkiä se repäistään pois, niin mitä jää jäljelle? Kuka minä nyt olen, kun en olekaan äiti? Olo on niin tyhjä... ei potkuja masussa, ei masua jota silitellä... mä näytänki ihan harmaalta!

Halu tulla äidiksi on edelleen kova. Siksipä olemmekin päättäneet, että yritämme uutta lasta heti kun se on fyysisesti mahdollista. Ja kuume on kova! kuitenkin vielä pitää odottaa että keho toipuu.

Tänään on hyvä päivä, en ole surullinen. Olen luonteeltani hyvin päättäväinen, ja nyt olen päättänyt että MINÄHÄN EN MASENNU. Tästä selvitään vaikka hampaat irvessä ja kädet nyrkissä, mutta tästä selvitään. :attn:

Eli vauvahaaveet on kovat ja ehkä hiukan pakkomielteisetkin.... :eek: Saako tänne jo tulla vaikka keskeytyksestä onkin niin vähän aikaa? :ashamed:

:heart: ElinaMaria :heart:

Hellou!!! Terveisiä saunasta!!! Mies on jääkiekkoa kattomassa Lappeenrannassa ja mä kulutan aikaani tietty täällä palstalla... Peli on tietty jo loppunu, mutta eiköhän mee puolilleöin että ehtii kotiin ku tota matkaakin on aika paljon.

Rouva Pikkumyy: voima :hug:

Epskeps: muista että ne tikut voi näyttää oviksen vaikka sitä ei olekkaan... Mä tikutin viimekierrossa oviksen ja gyne sanoi etten oo kyllä ovuloinu.. jostain sen näki. Runsaat menkat voi myös merkitä ettei oo ovuloinu.

daizz: Sama vika, vaikkei kuumetta olekaan... Kurkku kipeä ja kuumeinen olo, ääni lähtee ja viluttaa ja kolottaa... vasta olin vatsataudissa ja toinen vatsatauti oli 2 viikkoa aiemmin...

(.) Eipä kummempia.. piinaviikon tuska nostaa edelleen päätänsä... Vit***aa kyllä ihan kaikki. Oireita ei pahemmin ole, lämpöä on, valillä 35.8 ja välillä 37.1. Masussa on kyllä joitain tuntemuksia, mutta tiedä sitten.. välillä on ollut huonoa oloa, mutten usko että johtuis mistään muusta kun ettei ole sen vatsataudi jälkeen tehnyt mieli syödä kunnolla. Eilen tosin jäi melkein koskematon lautanen kun tuli yhtäkkiä niiiiiiiiiin paha olo. Nipukka on pehmeä, mutta pitkähkö... Maanantaina sitten testailen, ellen sorru viikonloppuna, kun noi testit polttelee tuolla kaapissa...

Jaksuja kaikille!!!

:'( surullisia uutisia jälleen! ei ole reilua!
:hug: ja tervetuloa! itsekkin täällä surffailen paluu muuttajana, kerkesin jo kurkata plussanneiden puolella mutta kohtalo johdatti takaisin...

kiertojen pituudesta km:n jälkeen:
ensimmäinen vuonna 2005 kierto palautui heti normaaliksi joka oli silloin 28pvä.
marraskuussa 2007 eka kierto venyi 42-43 päivään normaalin 30 sijaan.
ja seuraavaksi plussasin ja silloin kiero 39pvä. eli oli kai tasoittumaan päin.
nyt mennään kp 1/30-???. päätin laskea kiertopäivät tässä kohtaa todellisen vuodon alettua,enkä sunnuntaista jolloin kaikki alkoi / päättyi :headwall:

epskeps paljon paljon tsemppiä työhaastatteluun! hyvin se menee!

hömppää sänkyyn lukemaan menevä masukki

ElinaMaria ja Rouva Pikkumyy tervetuloa ja :hug: . Tältä palstalta tarttuu hyvää mieltä ja huonoihinkin päiviin saa tukea.

Epsu onnea työhaastatteluun! Voisitko muuten päivitellä mut sitten plussanneisiin? Tuo pino on niin tuttu ja turvallinen, että pelottaa siitä hypätä pois.

orchid Hyvä, että sait testissä jotain näkymään, nyt vaan sitten äkkiä jo varmistelemaan.

oman navan ympärillä pyörimistä sen verran, että täällä on uusia oireita. Nenä on ihan tukossa ja kurkku paljon kipeämpi. Suussa on koko ajan paha maku ja silläkin jo varmaan etominen voimistunut. Tää kaikki on tapahtunut tänään ja maha on ihan sekaisin.

Tiedän olevani väärällä palstalla, mutta on niin vaikea lähteä. Täältä sai niin hyvän tuen että en osaa eteenpäin lähteä. keskenmenon jälkeen plussanneissa kävin jo kurkkimassa, mutta lokamassuihin en taida vielä vähään aikaan uskaltaa...

ElinaMaria & Rouva Pikkumyy
hyvä kun löysitte tänne, täällä on pelkstään ihania Naisia.

itse jatkan tätä palstalla kurkkimista, kun en nyt ihan taustailemaankaan ole kyennyt.
tosin pari päivää kun on poissa, ni ei ihan tarkkaan tiiä missä mennään!
kuten Pikkumyy totesi, hyvä kun täällä on elämää!

Ootko jo päässyt lääkäriin MyAngels, vai se taiskin olla tänään?
kerro sitten meille hyviä uutisia. :hug:

tapsu85, pysy täällä vaan, ymmärrän sua hyvin, mähän kans täällä roikuin viime kierrossa plussan jälkeen joka meni kesken...ja toisaalta ehkä ihan hyvä että olin vielä just tässä pinossa...
Ja nauti!! koita olla positiivinen. kuten moni ja monta kertaa on todettu ei näille asioille voi mitään...yleensä ainakaan...niin nauti nyt kun aihetta on. :hug:

daizz & masukki08 täällä yks kohtalotoveri kans, eli 2 km ihan peräkkäin...

päivät ne sit kuitenkin oudosti suljuvat eteenpäin...jos kroppa on palannut vanhaan ikivanhaan :D kiertoon ni menkat alkaa ens viikolla, jota kyllä nyt todella toivon.
no pääasia että edes jossain välissä alkavat ja itekseen.

urheiltua on tullu tänä aikana PALJON.
viime viikolle kirjasin ns harjoitusminuutteja 300!
ja olen tyytyväinen, pari huili päivää ja muuten joka päivä jotain.

tässäpä näitä omia, palaillan taas.
kaikille kivaa keskiviikkoa!!!

Kiitos peukutuksista rakkaat palstalaiset!

Jaksattehan jatkaa vielä tovin...?

Pamu: Eilen kävin labrassa, ja tänään lääkäri soittaa tuloksen...

Tervetuloa ElinaMaria

Pahoitteluni...

Minun sydämeeni on jättänyt jälkensä 2 enkelilasta, ja ehkä nyt jo kolmaskin...en tiedä vielä...
Esikoisen odotus jouduttiin keskeyttämään viime kesäkuussa rv 23, hänellä oli niin paha sydänvika

Hän on ihana enkelipoikamme

Raskaaksi tulin noin 5kk:n kuluttua poikamme hautajaisista, ja raskaus meni sitten kesken rv 6

Nyt mun pitäisi olla rv 5+5, mutta veristä vuotoa oli rv 5+1 ja kovia alamahakipuja on ollut plussauksesta lähtien, tai siis oviksesta lähtien. Osa kuuluu asiaan, osa ei, ja keskenmenon vaara on tällä hetkellä todella suuri tuon verisen vuodon takia

Lauantaina ultrassa näytti ookoolta, mutta vasta tänään selviää onko hcG noussut vai laskenut, eli oliko vuoto ja kivut harmittomia, vai tapahtuiko silloin keskenmeno. Lääkäri ehkä oli enemmän tuon jälkimmäisen puolella...

Noista kiertojen palautumisesta, niin olen onnekas kropan suhteen, kun se on toipunut niin hyvin aina, ja todella nopeasti! Ennen pillereitä kierto oli 28-29vrk, niitten lopettamisen jälkeen 28-29vrk, esikoisen syntymän/kuoleman/keskeytyksen jälkeen kierto oli 27vrk, (synnytyksen jälkeen jouduttiin istukka kaapimaan pala palalta pois...) ja keskenmenon jälkeen (lääkkeellinen tyhjennys) kierto oli 28vrk.

Minä oon kyllä uhannut maailmaa, että
EI ENÄÄ MENETYKSIÄ!!

Mutta nöyränä tulin taas huomaamaan, ettei MIKÄÄN täällä ole meidän käsissämme

Joo-o, en tiiä mihkä menisin piiloon pahaa maailmaa....
Pelottaa niin se tohtorin soitto

Riine Kurjaa, että täti tuli vierailulle :hug: Onnea oman kodin hankintaan ja tsemppiä uuteen kiertoon!

tapsu85 Lämpöiset onnittelut plussasta ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan :heart: Hehkuta ihan reilusti vaan. Ihana vaihteeksi saada iloisia uutisia!

AinoAmandalle myöskin onnittelut plussaamisesta :heart: Tarttukoon masuasukki tiukasti kiinni.

SaHeLi Toivottavasti saat tämänpäiväisestä jälkitarkastuksesta hyviä uutisia ja pääsette aloittamaan uudet yritykset :heart: Tsemppiä oman talon etsimiseen!

MyAngels Voimia odotteluun :hug: Kunpa olisi tälle päivälle hyviä tuloksia tiedossa. Täällä on kaikki sormet ja varpaat pystyssä :wave:

aili Kunpa kaikki oireesi johtuisivat salamatkustajasta :D Puhaltelen plussatuulia sinulle :whistle:

JJ-t Joko sait labratulokset? Eiköhän se plussa sinullekin kohta paukahda... Kierron tasoittumisesta kyselit, niin minulla ekat kuukautiset 33 pv:n kuluttua lääkkeillä käynnistetystä keskenmenosta & kaavinnasta ja sen jälkeen kaksi kiertoa molemmat olleet 26 pv. Nyt eka kierto menossa, josta jännitettävää :D

berry76 Ovatko oireet lisääntyneet? Itse en uskalla edes oireita miettiä :eek: Jotenkin on pala kurkussa koko ajan (siis yököttää), mutta voi olla oksennustautia, kun nuorimmaisella oli se viime viikolla. Reilun viikon päästä sitten saadaan tilanteeseen selvyys =)

masukki08 Onko tilanteesi selkiytynyt? Joko sait tuloksia labrakokeista? Syyllisyyden tunteet ovat varmasti tuttuja kaikille meille keskenmenon kokeneille, vaikka sitä ei itse pysty aiheuttamaan. Minullakin kaksi lasta ennestään ja kolmannen menetin marraskuun alussa rv. 20. Kovasti olen itseäni ruoskinut siitä, etten aikaisemmin ole yrittänyt lasta. Nyt on mittarissa ikää jo 36v. ja riskit kasvavat koko ajan. Vauvankaipuu on kuitenkin niin kova, että haluamme vielä yrittää. Voimia jatkoon sinulle :hug:

Julietta Älä vielä luovuta! Ensi viikolla jännäillään porukalla, vaikka minulla ei mitään ihmeempiä oireita olekaan :/

Orchidille Tsemppiä remppaan ja onnittelut ovishaamusta! Kroppa toimii =)

Nyt tulee kaveri hakemaan lenkille, niin jatkan myöhemmin kirjoittelua! Kuulumisiin!

daizz Onpa harmi, että olet vielä kipeänäkin kaiken lisäksi :hug: Tulehan kertomaan sitten hyviä uutisia :heart:

Epskeps Tsemppiä haastatteluun :hug:

ElinaMaria Pahoittelut kaikesta kokemastasi :hug: Tervetuloa mukaan keskustelemaan :heart:

Julietta ++++++++++ :whistle:

surusydän Eipä juurikaan, samat on edelleen eli palelee ja sellainen öklö olo on ollut jo monta päivää. Tosin täällä on sekä mahatautia että kuumetta liikkeellä.. Yritän olla itekin etten niitä oireiksi laske. Mulla oli kolmosella yks suurin oire metallinmaku suussa, se jos tulee, niin sitten alan uskoa. Hirmuisesti +++++++++ :whistle: meille ens viikon jännääjille!

MyAngels Extrapeukutukset sinne odotteluun :heart:

:wave: Täällä taas, nyt ei oo töitä ku pomo istuu jossain kokouksessa eikä muistanu tuoda meille mitään tehtävään ennen sitä :whistle: no ei kyllä haittaa, kerkee surffailla oikein olan takaa :D

ElinaMaria suuret lohtu :hug: menetyksestäsi, ja tervetuloa joukkoon mahtavaan. Kuten aikasemmin kerroinkin, itse olen keskeytyksen kokenut rv22 pikkuisella ei ollut pikkuaivoja ja muutenkin turvotusta aivoissa :'( voimia tähän kevääseen :hug:

MyAngelsin tuloksia täällä odotellaan, ja peukut ja pottuvarpaat edelleen pystyssä :heart:

Epskeps mäkin ton tikuttelun kanssa olen ihan "halvat hulvit" menetelmällä, pitää vaan jonkunlaista osviittaa saada siihen labra kokeeseen niin pitää nyt kuitenkin vielä tämä viikkoon tikuttaa jos ei sitä ennen vahvaa viivaa tule, alotin jo kp9 kun viime torstaina kp5 näkyi niin iso follikkeli tuolla massussa. Ei oteta tressiä moisista tikuista, eihän ne tosiaan edes anna ku viitettä, ei välttämättä tapahdu silti ovista... :eek: Mutta toivotaan nyt kunnon ovista ja sitä kauan odotettua plussaa molemmille :heart:

Muillekin palstalaisille plussatuulia tai tädin odottajille sitten sitä =)

Moikka likat :wave:

Voi että mulla on ikävä teitä :hug: Tunnen itseni jotenkin niin orvoksi tuolla odotuspuolella, vuoden päivät täällä kuitenkin vietin :heart:

Voi voi.. pinon vuosipäivä siis. Tämä paikka on varmasti ollut monelle meille se henkireikä selviytyäkseen menetyksistämme. Vaikka koko ajan uusia tulee, niin onneksi myös joukkoon mahtuu iloisiakin uutisia! :heart:

Eli tervetuloa uudet ja pahoitteluni menetyksistänne! Toivotaan että olette täällä vain kääntymässä :hug:

Voima :hug: myös kaikille tädin riivaamiksi joutuneille! Nyt sanotte että kiva vaan kun tulit, mutta pysy poissa seuraavat 9kk!!!! |O |O

Epsu: Onnea haastatteluun! Voide kun mä voisin vetää sut perässäni tuonne odottajiin! Tahdon sut sinne :heart: Toisaalta ois varmaan parempi jättää tikut laatikkoon, menette vain sillä joka toinen/kolmas päivä periaatteella niin hyvä tulee ;) Mä muistan kuinka juts toi tukuttaminen stressas ihan hirveesti! VOIMIA MURU :heart:

Orchid kyllä siis se ovisplussa sieltä tekee tuloaan, ei muuta kuin lämpöä vällyjen väliin ;)

Ketkäs kaikki ovat ensi viikolla testaamassa, meikä putos ihan kärryiltä, Julietta, Berry, surusydän? Oliko muita?

(.) Tänne ei ihmeempää, tänään 6+1 eli alussa mennään. Vessassa juoksen koko ajan kattomassa ettei lorahtelut olleet verta. Rinnat kipeytyneet, kihelmöivät ja nännit tummuneet. Välillä oksettaa, yleensä vaan ällöttää epäsäännöllisesti. Ensi viikon ultraa odotellessa!
HUOM! sen sanon teille "oireettomille" että ei mullakaan plussapäivänä ollut mistään oireesta tietoakaan, ei lämpöä, ei rinnat arat, ei nipukka korkealla tai kova, ainut oli menkkajomotus lievänä ja alaselkäsäryt! Joten toivoa on aina :heart: :heart:

T. teitä kaipaavat Miikkis ja mukula 6+1

Nyt on reipas tunnin kävelylenkki tehty ja palaan posket punaisina koneen ääreen :D Teki kyllä hyvää raitis ilma ja liikunta. Täytyy ottaa ihan tavaksi ja nyt kun eilen ostin kromitabletteja, niin jospa tässä saisin makeanhimon kuriin ja painoa alas :kieh: (ei taida itsekuri kuulua meikäläisen hyveisiin)

daizz Voi hittolainen, kun sairastelusi jatkuvat :hug: Pikaista paranemista! Olihan kaikki kunnossa jälkitarkastuksessa? Itse olen ylipainoinen ja enkä kyllä suostu uskomaan, että ylipaino sinällään aiheuttaisi keskenmenoja. Raskaaksi tulemiseen paino kyllä varmaan vaikuttaa, mutta itselläni ainakin tämä keskenmennyt raskaus tärppäsi ensimmäisestä yrityksestä ja aikaisemmatkin raskaudet ovat nopeasti tärpänneet.

Betania :hug: Jaksa vaan sinnitellä, kyllä ne onnensäteet vielä luoksesi löytävät :hug:

Rouva Pikkumyy :hug: Vielä kerran pahoitteluni menetyksestäsi. Tervetuloa keskustelemaan meidän muiden kovia kokeneiden kanssa :heart: . Itselleni tämä palsta on ollut henkireikä marraskuisen keskenmenon jälkeen. Ihmeesti lohduttaa, kun on toisia, jotka todella ymmärtävät, mistä on kyse ja mitä kaikkea tässä tulee käytyä läpi :heart: Minulle antoivat jo osastolla ajan äitipolille jälkitarkastukseen. Se oli vasta yhdeksän viikkoa tapahtuneen jälkeen, tammikuun alussa ja oli kyllä tosi pitkä aika odottaa. Joulupyhät venyttivät aikataulua... Nyt on menossa vasta ensimmäinen kierto, jossa on yritystä mukana. Minulla siis takana keskeytynyt keskenmeno rv. 20, ekat kuukautiset tulivat 33 pv:n päästä ja nyt kierto näyttäisi tasoittuneen 26 pv:än.

Epskeps Hurjasti tsemppiä työhaastatteluun! Toivottavasti saat paikan =)

ElinaMaria Otan osaa suureen suruusi :hug: Tervetuloa mukaan joukkoon :heart: Samalla raskausviikolla jouduin minäkin pojastani luopumaan :'( Kovasti voimia surun läpikäymiseen! Ja kyllä minun mielestäni sinä olet äiti, pienen enkelivauvan äiti :heart:

Miikkis Kiva kuulla sinusta :heart: Ihanaa, että kaikki on sujunut hyvin. Juu, täällä jännäillään sitten ensi viikon loppupuolella ;)

Moi!

No niin, nyt taas olen reissusta palannut kotiin. Työhaastattelu meni siis ok, mutta testit olivat ihan järkyttävät! Ihan kamalia laskuja ja tilinpäätöstietoja yms piti osata tehdä. Tietty kaikenlaisia muitakin testejä, verbaalisia, logiikka ja sit persoonallisuuskartoitusta yms. Huh, olin aivan kuitti kun pääsin sieltä pois. Enää ei olekaan varma olo työpaikasta. Ensi viikolla ehkä jo saan tietää sitten kenet valittiin.

ISO ja lämmin :hug: kaikille sitä tarvitseville. Nyt oli tullut niin paljon tekstiä, että olen muutaman päivän tauon jälkeen vähän pihalla mitä kaikkea on tapahtunut!

MyAngels, sinulle VOIMIA ja tsemppiä, toivon sydämestäni että tulokset ovat iloiset ja saat tulla niitä ihania uutisia tänne meillekin kertomaan.

ElinaMaria ja Rouva Pikkumyy, otan osaa menetykseenne ja toivon teille voimia toipumiseen. :hug:

Kaikille muillekin tsemppiä ja jännäilijöille +++++++++++++++++++ :whistle: ja sen jälkeen roppakaupalla tarriksia.

Nopsaan omaa napaa: menkat siis tulivat ja jo miltei menivätkin. Nyt odotan jo ovisaikaa, ja olemme miehen kanssa päättäneet että tästä kierrosta sit kyllä se plussa pärähtää! Eli pupuilua sitten vähintään joka toinen päivä tiedossa! Ajattelin olla tikuttamatta ovista kokonaan, jospa sitä olis jotenkin stressittömämpää eikä seksikään ihan niin "tavoitehakuista" vaan rennompaa meininkiä ylipäätään. Joku taisi täällä mainita tuosta epäonnistumisen tunteesta ja se on kyllä tosi tuttu itsellekin. Tuntuu välillä että naiseuteni on jotenkin puolittaista, kun en raskaaksi edes tule tai se menee kesken. Ja kun miehellä jo on ne 3 lasta edellisestä, niin on vaikea olla vertaamatta itseään naisena miehen exään, ja se on typerää ja syö ihmistä. Mutta kyllä tässä itsetunto kärsii, on se selvä asia. Voi kun meille kaikille tulisi se oma pikkuinen, olemme kaikki sen onnen ansainneet! :heart: :heart:

keskiviikkoa!

poika päikyillä ja ite koneella :D
mies lähti käymään asioilla.

Eilisestä neuvolasta... jäi jotenkin tyhjä olo...en tiiä.. hmm.. tutnu että en oikein osannu puhua mitä aattelin.. kyyneleet vaan valu.
Mut neuvolan täti vakuutti että kaikki pitäs olla ok. kesään asti ootella rauhassa.. katotaan sitten jatkoa.
Puhui myös että helpottaisko että jos veis hautasmaalle kynttilän.. siis sille haudalle jossa muistetaan kaikkia.. via miksikä sitä kutsutaan :ashamed: että ois helpompi päästää irti menneestä.. tarjoutu jopa lähtemään mukaan.
Oli kuitenkin puhe että käyn vielä ensi kuussa neuvolassa. Tuntuu että tämä aika millon la ois ollut niin on vaan niiin rankkaa..

Tänään taas parempi milei.. käytiin retkeilemäsä jävenjäällä, paistettiin kodassa makkaraa ja juotiin lämmintä kaakaota :p =)
Poitsu oli ihan tohkeissaan.

Eilen illalla käytiin saunassa kun poika meni nukkumaan.. oli mies jemmannut ikkunalle suklaa jäätelöä ja olut pullon :D :LOL:
okei.. lämmöllä ajattelin :heart: ja suklaa jäätelö on vaan niiin hyvää :p

Epsulle tsemppiä haastatteluun! saako udella mitä töitä haet??

PikkuMyylle ja ElinaMarialle tervetuloa! :hug: voimia kovasti

PikkuMyy: Itselle jouduttiin tekemään lääkkeellinen tyhjennys syyskuun alussa.. viikoja oli aikalailla tasan 12.. mutta pienen sydän oli lakannut sykkimästä ja oli hieman pienempi mitä vastaavat viikot :'(
menkat alkoivat suunnilleen 5viikkoa keskeytyksestä.

ElinaMaria: Sinulla on ihana asenne :hug: pidä tuo päättäväisyys =) mutta anna myös surulle tilaa.. itsellä tosin varmaan se osittain vikana että olen ikään kuin osittain uponnut siihen :ashamed:

Miikkis: tulehhan ultrakuulumiset sitten kertomaan!

MyAngel: :hug: Joko sait tulokset??

Nytpä ei muuta.. Omaan napaan ei mitään uutta.. kivut alamahalla helpottaneet mutta eipä ole tullut viivaakaaan tikkuuun.. pari päivää sitten haalea, mutta ei muuta.. jospa on vielä edessä päin..

nyt vaihtamaan kukkiin multaa..

ONNEA MYANGELS :heart: =)

Pikkuselle valtavasti tarrasukkia mukaan :heart: =)

Tää lähtee nyt lomalle, odottelin MyAngelsin uutisia. Kotona kone edelleen kaapissa, joten jos ei remontti etene tai evakkoon lähdetä minä palailen ensi viikolla :wave:

Mahtavaa viikonloppua ja oikein sydämmellistä ystävänpäivää kaikille palstasisarille :heart:

Ihania uutisia MyAngels :heart: Kaikkea hyvää odotusaikaasi :hug:

Miikkis Ihanaa, että kaikki on mennyt hyvin :hug: Tulehan sitten kertomaan, montako kyytiläistä sulla on matkassa :heart:

(.) Testailen sitten perjantaina ensi viikolla tai lauantaina viimeistään, jos tarvista on.

Yhteistyössä