Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

kiitos ihanaiset! :attn:

voi my angels toivottavasti saat todella hyviä uutisia huomenna! kaikki ulokkeet pystyssä puolestanne ;)

(.) väkisin tulee olo että itsessähän sen vian täytyy olla, kun ei kerran pieni jaksa matkaa jatkaa. edellinen km oli 7+5 ja tämä nyt sitten 7+1 lääkärin mukaan. ja vuodosta päätellen joku on todellakin siellä asunut.( ette ehkä halua kuulla tästä asiasta enempää, en siis kuvaile vuotoa sen enempää) mutta ei enään. :headwall:
totta että meillähän on jo 3 lasta, joten sympatiani ovat todellakin niiden puolella jotka joutuvat tälläistä läpikäymään esikoisen kohdalla! ehkä meille ei ole tarkotettu kuin 3 lasta. mutta toisaalta se herättää vielä enemmän itsesyytös oireita, koska 3 on saatu, niin nyt olen mennyt "rikki" enkä pysty enempää saamaan.
lääkäri sanoi sunnuntaina päivystyksessä joko olevan huonoa tuuria taikka harkitaan että otetaan keltarauhashormoonit käyttöön.
soitin omalle lääkärille, menen ennemmin hänen kanssaan juttelemaan kuin tyksiin jossa joka kerta eri lääkärin kanssa. meillä on omalääkärin kanssa erikoinen suhde, olemme läpikäyneet raskaudet, keskemenot, lasten neuvolat, omat vaivat ja synnytyksen jälkeisen masennuksen. niin mielelläni menen hänen kanssaan purkamaan mielen ja tekemään suunnitelmaa. pahus vaan kun ens viikko onkin hiihtoloma viikko, menee pitkälle ennen kuin pääsen avautumaan. joudutte siis sijaiskärsijöiksi ja avauden teille :whistle:

sekopää masukki :wave:

Hassun näkönen tää sivusto :p

MyAngels bd pystyssä sinulle :heart: kyllä sieltä huomenna pitää tulla hyviä uutisia. Otat nyt rauhallisesti ja et tressaa :) tiedän kyl ettei oo helppoa, mutta se on pikkuselle hyväks...

ON ovista odotellaan :p tiedän kyl ettei niistä hemmetin tikuista pitään apua ole. Täytyy sitten vaan mennä verikokeeseen mutu tuntumalla :| menee sitten persilleen jos on mennäkseen... Remonttia jatkellaan ja siinä aika menee kyllä kun siivillä :) huomenna pitäis tapatoida ku tänään sais vanhan tapetin pois, viikonloppuna saatiin uus lattia valmiiks ja kyllä on HIANO :p

Pikapikaa töistä ku täältäkin nykyään taas pääsee tänne palstalle, saas nähdä kuinka kauan :D kotoota ei pääse taas koneelle kun on remontin tieltä laitettu kaappiin |O

JJ-t No voi harmi :hug: Käyhän kertomassa sitten ne labratulokset. +++++++ :whistle: puhaltelen edelleen

tapsu85 Onnea edelleen ja saat hehkuttaa :heart: Kerroppa muuten, millaisia oireita sulla oli ennen plussaa vai oliko? Tais olla vai muistanko väärin =)

MyAngels Täältä peukutukset hyville uutisille db Olet ollut mielessäni ja toivon pienelle tarrasukkia matkaan :hug:

Julietta Tsemppiä piinaviikolle :hug: +++++++++ :whistle:

masukki08 Voi harmi :hug: Hyvä, että pääset tutun lääkärin luo juttelemaan. Voimia :hug:

Orchid- Tsemppiä oviksen bongailuun db

(.) Kävin hammaslääkärissä, vielä ois pari reissua edessä. Muuten ei ihmeellistä kerrottavaa, ens viikon mahdollinen testaus kyllä jo pyörii mielessä.. Se on jotenkin niin ihanaa ja kammottavaa samalla kertaa, siis se testaaminen.

berry Oireita on kyllä. Dpo 6 alkaen pientä etomista, rintojen vihlontaa, päänsärkyä, itkuherkkyyttä (siis itken ihan kaikelle välillä), menkkamaista juilintaa (on välillä aika voimakasta ja säikäyttää, vilu ja ihan kauhea väsymys, ja vatsa turvoksissa etenkin iltaisin.

Etominen ja rintojen vihlonta voimistu päivittäin, mutta ei ole ainakaan vielä kunnon pahoinvointia. Nyt on tullut valtavia finnejä naamaan paha närästys, mihin ei auta mikään. Eilen myös alkoi vihloa välillä vatsasta. Ja vatsaa turvottaa nyt myös päivisin.

Täällä käyn välillä puhaltelemassa plussatuulia jotta saataisiin tätä pinoa siirrettyä tuonne odotuspuolelle :heart:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Omassa massussa (kai) kaikki hyvin.. Huonovointisuus palasi taas hieman rauhallisemman viikon jälkeen ja ens viikolla pitäis sitten päästä näkemään pikkusta ekaa kertaa, JÄNNITTÄÄ!! Keskiviikkona siis np-ultra..

Mutta kaikille kovasti plussatuulia ja jaksuja ikuisuudelta tuntuvaan kuumeiluun!

Tini+Nuppu rv 10+6 :heart:

Moi moi tänne...

MyAngels...voi toivottavasti kaikki on hyvin...ja arvot kasvussa...db
Niin raastavaa se onkin odotella tuloksia.Toivotaan että
uutiset on hyviä...tulethan sitten meille heti kertomaan kun
kykenet mikä on pikkusesi tilanne.Toivotaan et oikeen hyvä..
Ja että se pysyy kyydissä!! :heart:

Masukki08...Mä tuntenu kanssa samanlaisia tuntemuksia itsessäni
että olen surkea kun en saa pientä kyydissä pysymään,
enkä miehelle esikoista mitä tää niin valtavasti toivoo.
Vaikka mullaki on kaks lasta ennestään...ni kyllä on syytök-
set ollu kovat että miten nyt kun elämän tilannne on niin
ja unelma lapsen saamiselle maaliman ihanimman ja
vastuuntuntosen jne miehen kanssa.Maalla asuessa...
sais kasvattaa pikkusen kokonaan täällä maalla.
Ni nyt on sitten mun elimistössä jotai hel...vikaa...että
pieni ei nyt meinaa kyydissä pysyä.Ja justiisa et saadaan
ko me ollenkaan sitä yhteistä mitä niin hartaasti itellemme
rukoillaan ja toivotaan koko sydämestämme....
Ja juuri tuota...että kun aikasemmin ei minkäänlaista ongel-
maa ollut raskautumisessa jne....ni olenko jotenkin saanut
itteni "rikottua" ku ne ei kyydissä pysy... :attn:
tällästä tää tuntuu olevan tunteet käytävä laidasta laitaan
näköjään.

Kyllä plussaaminen on niin hieno tunne etää sitä saa tuulettaaa ja huolella...(voi kunpa pääsis itekkin pian kokemaan tuon ihanan tunteen... :'( ) Anna palaa vaan..munkin sillon ennen km teki mieli mennä ulos ja huutaa se asia koko maalimalle..oli se niin hieno tunne...Mutta sekin ilo otettiin pois...voi kunpa pian..minäkin... :ashamed:

Omanapa...sama tilanne jatkuu tuhruttaa ja välillä ei tuu mitään...vihloo...jne...enkä päässy labraan ku se oli kiinni mun eilisen yrityksen aikaan...ja kun kylälle täältä korvesta on se 25km ni ei sitä huviksee joka pvä ramppaa...mut jos huomenna jälkitarkastuksessa sais nekin samalla reissulla otettua.menipäs tuo aika tuota huomista odotellessa yllättävän nopeesti...kun olllut vieraita jne...Onni etti pitempään tarviis...kuhan nyt kaikki ok..ja sais sillee tuon laihiksen taas käyntiin kunnolla...jos se pikkusen kyydissä pysyminen nyt on sitten pelkästään tuosta kiinni.

Kaikille tasapuolisesti :hug: :hug: :hug: ...Ihana ku saa tänne purkaa...muuten pää hajois alta aika yksilön...Kiitti sisaret tuestanne :heart:

daizz samassa veneessä siis seilataan! sulla myös 2 peräkkäistä km:ää? onko sulle ehdotettu tutkimuksia tms? jossain vika mutta MISSÄ?
saatko huomenna jälkitarkastuksessa kuulla jatkosta ja koska lupa jälleen yrittää vai mitä olette meinanneet? kun itsellä tekisi tosissaan mieli alkaa heti yrittämään, mutta toisaalta pelottaa ihan h...elvetisti. mutta häviääkö se pelko ikinä? tuskin!
ajattelin myös että se siittä raskausajasta jälleen: jospas aloittaisi tehodietin. noita raskaskiloja kuitenkin yhä mukana aivan liikaa! ja olen itseäni (ja koiraa... ) rääkännytkin viimepäivinä ja vetänyt henkihieverissä lenkkejä -kuin rangaistukseksi itselle!

masukki :wave:

Duunissa ohjelmat tökkii niin on aikaa miettiä kaikkea :kieh:

Mä tässä huomasin, että on ensimmäinen kierto kun ei ole koko ajan vessa hätä :eek: ajattelin vaan, että voiko oikeesti se poistunut myoma tuohonkin vaikuttaa... kaikki kierrot tähän saakka keskeytyksestä lähtien on olleet sellasia että koko kierron on ollut "jatkuva" pissahätä varsinkin ovulaation jälkeen... mutta nyt ei oo ollu huomasin justiinsa :D tosin vielä ei oo ovis (toivottavasti) ohi, joten sen jälkeistä aikaa en vielä tiedä, mutta alku kierron osalta ainakin eroa löytyy...

Joo-o mä tiedän mun pitäis lähtee näine mietteineni jo kotiin, mutta ku pitää tehdä pitkä päivä :ashamed: :whistle: :p vielä tunti istumista

Epskeps joko siellä ollaan parannuttu :wave:
Tinii onnea np-ultraan :heart:

No nyt täytyy lähteä "kahvitauolle" palailen varmasti huomenissa katsastamaan MyAngelsin kuulumiset siihen saakka bd bd bd :heart:

Masukki...Juu samassa veneessä täällä purjehditaan.Juu kaksi peräkkäistä yhet menkat välissä..toinen jtn..vkoilla about 5 ja toinen sikiö 8+4 ja rv 9+3 todettu.Ei ole ehotettu tutkimuksia kun mulla on ylipainoa :kieh: vetoovat siihen.Nyt kyllä tosin kyselen siitä tuolla jälkitarkastusessa et oiskohan mahollista.Tää toinen km ei ollut lääkärin toteama mutta aivan selkeä.Tein plussia ja pari pvää ni tosi kipeet menkat.Joita normaalisti ei semmosia ole.
Juu niin varmasti saan kuulla millon lupa..mutta mä päättänyt et het ku luvan saan sänkyhommiin ni mitään en rupee käyttämään. :whistle:
Kyllä muakin pelottaa kuinka käy seuraavassa raskaudessa...eikä se varmasti häviä mihinkään!!Mieskin on ihan heti valmis uuteen yritykseen...ja haluaa todellakin rueta uutta yrittämään.Juu no mä en oo saanu lupaa rankkaan urheiluun...joten odotan lääkärin huomista tuomioo..mitä sanoo...onko kaikki hyvin.Jos on ni alkaa itteni rääkkääminen sukset jalassa ja koira pulkka perässä painoja ja muksuja vetäen...jne..lenkit ...vesijumpat..jne...itteeni rankasemaan...prkl...tuntuu nii epäreiluta ja jne jne...kaikkee...mussahan se vika on ku ei pienet pysy kyytissä.Missäs muussa kun mun elimistössä....prkl...

Voi hitsin hitsi, menkat alkaa ihan just ku kp:t jo 27... :( Jotkut teistä jutteli noista epäonnistumisen tunteista, niitä mullakin on roppakaupalla! Minähän, opettajaihminen vielä, en ole onnistunut 3 vuoden aikana tulemaan raskaaksi kuin kerran, ja silloinkin se oli vain tuulimuna... Tunnen itseni tosi epäkelvoksi naisena. :ashamed: Miettikää, että joidenkin oppilaiden vanhemmat ovat vielä oikein syyttävällä äänellä joskus tivanneet, että "niin, sinullako ei siis ole omia lapsia? Jos olisi, niin varmaan tämän ymmärtäisit..." Just joo. Yritä siinä sitten olla 28-vuotias ammattikasvattaja, kun joidenkin mielestä ei voi tietää mistään mitään, kun ei kerran ole omia lapsia. Niin, ja niitä omia lapsia ei ole siksi, kun MINÄ EN NÄKÖJÄÄN PYSTY NIITÄ MILLÄÄN SAAMAAN, vaikka olen suuresta perheestä koko elämäni haaveillut. :ashamed: Voi jee, mä oon taas NIIN pahalla päällä ja vihainen koko elämälleni. :headwall: Sorry... :ashamed:

Tulen tänne taustailemaan, koska vauvakuume on, mutta toimintaan ei ole vielä lupaa, eikä kyllä jaksoakaan. Mutta tässä pinossa on kuitenkin elämää, kun tuolla keskenmenopinossa niin hiljaista! :headwall:

Eli tarinamme , plussasin marraskuun 30pv, ilo oli mitä korkeimmalla, meille tulsi elovauva tai jopa heinävauva! :heart: Varhaisultrassa , kaikki ok, sykekin löytyi. Rv 10 olin kovan migreenin,ns kestomigreenin takia pois töistä 4 pvää ja pyysin, että varmuudeksi pääsisin neuvolaan dobblerilla kuunteluttamaan sydänäänet, onnistuihan se! Pitkän 13min etsiskelyn jälkeen löytyivät sydänäänet :heart: , kuuluivat kyllä kaukaa, mutta minulla taaksepäin kallistunut kohtu ja 3 sektiota takana, tervhoitaja ajatteli siinä olevan syynsä, että kuuluivat "oudosti". Kaikki siis edelleen Ok. Odotimme innossamme, pian olisi npultra, tasan rv 12 menimme ultraan: Hoitaja ultrasi, tässä näkyy sikiö, me molemmat innoissamme, niin näkyy ja ompa kasvanut viimenäkemästä! :heart:
Sitten siirryttiinkin npmittaan: Turvotusta liikaa, siirryttiin sisäultraukseen: Myös omfalocele, eli napatyrä tai pahempi vika näkyvissä, kysyin minkä verran turvotusta on? Vastaus oli liikaa on , ei tarvitse tietää tarkemmin! :headwall: Lääkäri kutsuttiin paikalle, hän katsoi kuvat ja sanoi laitan lähetteen TYKSiin , jossa päätetään keskeytystapa, Maailmamme romahti siinä hetkessä pirstaleiksi, aloin itkeä :'(
30.1.-08 aika TYKS:ssä : lääkäri katsoi ultralla Totesi turvotusta olevan jopa 8mm syvimmällä kohdin niskassa ja myös pään alueella vähän, sekä selän alueella vähän. Omfalocelen olisi pystynyt korjaamaan, jos se olisi ollut ainoa vika, mutta kun ei ollut! :headwall: Istukkabiopsiaa ei onnistuttu saamaan, suoleni kulki kohdun ja vatsanpeitteiden välissä ja istukka kohdun takaseinämässä. Tässä vaiheessa pieni ihmeemme vielä heilautti kättään kuin tervehtien , täällä olen ja täältä vielä selviän, näin ajattelimme! Seuraava aika uuteen biopsiaan 6.2.-08 taas menimme TYKS:iin mieheni kanssa, toivoen, nyt näyte saadaan! :heart:

Lääkäri aloitti ultrauksen ja melkein samantien otesi:Olen pahoillani pienokainen on menehtynyt, aloin itkemään, itkin ja itkin vain, ei se ei voinut olla totta! :headwall: Saimme miehen kanssa hetken olla kaksin kunnes menimme uudestaan lääkärin luo. Oli 2 tapaa lääkäri sanoi: 1. Odotan että synnytys lähtee itse käyntiin tai
2. saan yhden kohtua valmistavan lääkkeen heti ja tulen osastolle perjantaina synnytyksen käynnistykseen! En edes kahta kertaa miettinyt, kumman valitsen sanoin ottavani lääkkeen heti!

Perjantaina menimme osastolle taas yhdessä, mieheni oli tarkoitus olla tukenani koko pv ja käydä samalla omaa surutyötä läpi ollen synnytyksessä mukana. Tämä oli ensimmäinen synnytykseni alateitse, 3 aiempaa ovat olleet täysaikaisia sektiovauvoja.

8 tuntia sain aina 3 tnnin välein niitä Sytoteceja , pienen pieni ihmeemme syntyi noin 15:30 paperille, ei onneksi sinne pyttyyn. Hän oli niin kaunis, pienine käsineen, sormineen,jalkoineen,pään kera, kaikki niin, pientä vain! Noin 10cm kokoinen rv 13+3 oli silloin. Kädet olivat aivan kuin ristissä, hän oli kyljellään joten sukupuolta emme nähneet, eikä sen ole väliäkään, synnytys eteni rauhallisesti , huonoja muistoja se ei jättänyt, kivunhoito oli hyvää, hoitajat olivat ihania, mieheni oli ihana! :heart: Lauantaina pääsin pois,koska istukan synnyssä oli ongelmia.

Tänä aamuna otin viimeisen kohtua supistavan lääkkeen.
Eilen aloin liikkumisen, eilen 3,5km sauvakäve´lenkin, tänään jo 6,5 km matkan tein , saan raitista ilmaa, ajatukset saavat kulkea kävellessä omia ratojaan! :heart:

Minulla on jälkitarkastus noin 6-8vkn kuluttua, kutsu tulee ilm kirjeitse kotia!? Siihen asti vauvahaaveilijana olen , mutta toimissa en, koska suositus oli tälläinen, saa kohtu ja minä itsekkin toipua!

Slomaa tämä vk ja sitten hiihtolomaa ensi viikko! :heart:

Ylöspäin tästä nousemme, pikkuhiljaa! :saint:

Kysymyksiä: Mitä mielessäni: keskenmenoaika rv, ja milloin alkoiva seuraavat kuukautiset?

Kuinka pitkän ajan päästä oli kutsunne jälkitarkastukseen?

Kiitos jos saan tulla pinoonne mukaan! :hug: :flower:

Eli neljäs lapsi,ensimmäinen yhteisemme toiveena, km 02/08

Terveisin Rouva pikkumyy :heart: :wave:

Ps anteeksi pitkä sepustukseni! :ashamed:

Ja sydämestäni toivon kaikille Onnea tässä pinossa! :heart:

tapsu85 Juu, kiitos oireiden kertomisesta. Mua nimittäin on tänään palellut aivan kamalasti ja lämmöt on tavallista korkeammalla :whistle: Kuvottava olo on ollu jo monta päivää, mutta voi kyllä olla ihan tavallinen tautikin iskemässä :/ Yritän kuitenkin pitää positiivistä fiilistä yllä, että oiskin ihan muista oireista kyse. Muuten, mistä laskit ovulaation, teitkö testin vai kipujen/liman perusteella?

Tinii Kylläpä viikot vierii äkkiä :heart: Käy sitten kertomassa ultrakuulumiset, kaikkea hyvää odotukseesi :hug: Jaksuja pahoinvoinnin kanssa :hug:

daizz Tsemppiä huomiseen jälkitarkastukseen! Kunpa sulla nuo vuodot loppuis ja pääsisitte taas yrittämään :hug: Jaksuja :hug:

masukki08 Voima :hug:

Betania Hätistetään täti huspois ja ++++++ :whistle: tilalle :hug:

Rouva Pikkumyy Pahoittelut kokemastasi :hug: Tervetuloa mukaan :heart: Noihin kysymyksiin voisin vastata, mutta mulla oli hieman erilainen tapaus, kun oli kohdunulkoinen raskaus. Eli rv 9-10 alkoi vuoto, ultrassa todettiin ettei kohdussa ollut mitään, mutta luultiin vain kehittymisen keskeytyneen heti. Vuodot ja kivut lisääntyi ja 4 vkoa tuosta kävin polilla, jossa todettiin ku. Sen jälkeen seuranta polilla 2-3 viikon välein ja hcg:n mittaus lähes viikottain. Vuodin lähes 11 viikkoa 'jälkivuotoa' sen jälkeen muutama vuodoton päivä ja alkoi kuukautiset. Nyt toinen kierto menossa ja yritystä on ollut, viimeisellä polikäynnillä löytyi kohdunulkopuolelta myooma, mikä ei onneksi haittaa raskautumista tai raskausaikaa.

(.) Eli palelee ja on semmonen olo kuin olisin kipeäksi tulossa. Huomenna taas illalla ensiapukurssille, toivottavasti olo ei ole näin vetämätön silloin..

Miikkiksen kuulumisia huhuilen tässä samalla :wave:

Sus soo
Siis tämä kone sekoilee. Mä kirjoitin äsken pitkän viestin ja se näkyi täällä kahteen kertaan. Sitten se toinen hävisikin yhtäkkiä kokonaan. Hitsit... mun täytyy kirjoittaa uudestaan se alkuperäinen viesti :kieh:

Sus soo
Betania :hug: Mä olen myös opettaja. Myös mä olen ollut aikoinani kelvoton ja epäpätevä kasvattaja ja opettaja, koska mulla ei ollut omia lapsia. Näin kertoi eräs äiti mulle. Kuuntelin kiltisti tätä ja en viitsinyt alkaa kertoa meidän lapsettomuus-ongelmasta. Nykyisin tämän henkilön mielestä kuulemma olen ihana ja tosi pätevä opettajana. En tiedä johtuuko siitä, että meillä on omia lapsia vai siitä että ko. äiti on viisastunut vuosien varrella... :whistle: Eli ymmärrän Betania sun ärsytyksen enemmän kuin paremmin. Mua auttoi aikoinaan se, että purkasin ärsytystäni miehelleni ja työkavereille. Nykyisin tuon äidin sutkautukset on meidän työyhteisön kevennyksiä sellaisina päivinä kun oikein ärsyttää... :ashamed: Kun muistelee niitä sen juttuja, niin sen hetkiset murheet ja vastustukset alkaa tuntuakin pieniltä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sus soo:
Siis nyt se mun viesti näkyy mulla taas tuplana. En ala nyt sitä poistamaan, sillä sitten poistuu joko se väärä tai sitten kumpikin tai tää kone räjähtää... :eek:
Juu, näyttää tää palsta toimivan ihan omalla tavallaan, välillä viestit tulee tuplana ja kun poistat toisen, koko viesti häviää ja muutenkin viestit välillä katoaa. Nyt ei sulta näkynyt kuin kerran vaan se viesti.

Tervetuloa joukkoomme Rouva Pikkumyy!

Ollaankin tuttuja kun ollaan tuota yv:tä lähetelty

Voimia sulle edelleen täältä lähettelen ystäväni!

Itse roikun sekä täällä että keskenmenon jälkeen plussanneiden luona, kun en sittenkään tiedä kumpaan kuulun...

:MyAngels

Moikkis kaikki!
rouva pikku myy voi kurjuus ja hämmästys tuota surullisinta surullista tarinaasi... :hug: paljon tervetuloa tänne huippulämpimään palstaan!!
Niin paljon tuttujua elementtejä jutussasi..minulla istukkatutkimus (juuri biopsia) aiheutti sikiön kuoleman rv. 14+1... ja sitten sairaalaan synnyttämään se. todella surullista, mutta ajattelin että tästä noustaan ja pian uutta raskautta alettiin toivoa.. kamalinta tässä on ettei vielä puolen vuoden jälkeen sitä kuulu... :'( todella rankkaa välillä, mutta kuitenkin löytänyt elämästä myös paljon hyvää.

betania suuri tsemppiuskohalaus täältä!! EI SE TÄTI TULE!!! ei ei ei!! oon samoissa päivissä ja jännään kanssa..

nyt täytyy lopetella, mutta taistelu jatkuu... :saint:

Kaa
Rva Pikkumyylle vielä :hug:

Ja kysymykseen; itselleni tehtiin kaavinta rv 13, kuukautiset tulivat 32 päivää kaavinnan jälkeen, seuraavat sitten 31 päivää edellisistä. Eli ihan ok, tasaista on. Toivottavasti pysyykin tasaisena niin kauan kun plussa tulee.

Unohtui; jälkitarkastuksesta piti itse huolehtia. Kävin siellä 3½ viikkoa kaavinnan jälkeen.

Sus soo
Rouva Pikkumyy :hug: voimia koko teidän perheelle.

Vastaan myös kysymykseesi: Keskenmenoni oli myös rv13+3 lääkkeellisesti keskeytettynä kun np-ultrassa vauvanalku todettiin elottomaksi. Keskenmenosta on nyt 35 päivää ja vielä odottelen ekoja menkkoja. Toivottavasti alkaisi pian.

kellä muulla tökkii palsta...?? :kieh: :kieh:

olin jo pitkän sepustuksen kirjottanu, enää ei jaksa :headwall:

kaikille tasapuolisesti tarvitsemansa :hug:

rouva pikkumyy sulle ajattelin vastata, km vuoto oli n. 5 päivää, mutta täysin kirkasta limaa tuli n. 2 viikkoa km:sta, siihen asti tiputteli aina jonkin väristä :| "menkat" siis kai ne ne oli alkoi 35 päivää km vuodosta ja ne oli todella niukat! kaikilta oon kuullut että olis hyvinkin runsaat, mutta ei täällä. seuraava kierto eli nyt menossa oleva on 34 päivää tällä hetkellä ja odotan tätiä kylään hetkenä minä hyvänsä :saint:

:attn: miten teillä on kierrot menneet km.n jälkeen hyvät naiset :attn:

Yhteistyössä