Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Diodium Sinulla onkin tänään jännä päiviä, kun on se työhaastattelu =) Tulehan kertomaan miten meni! Joko tänään testailet? Plussapuhureita täällä sinulle puhaltelen +++++++++++++++ :whistle:

Kristallienkeli Kovasti voimia ensi viikkoon :hug:

Julietta Kumpa ei olisi aihetta tehdä reklamaatiota, vaan gynen antama lupaus täyttyisi =) Plussaonnea :heart:

AinoAmanda Onnea haamusta :flower: Toivottavasti viiva vahvistuu nopeasti.

berry76 Hienoa, että teillä ajoitus onnistui loistavasti! Mekin ollaan ahkerasti joka ilta oltu varastointihommissa, ettei ainakaan yrittämisen puutteeseen tämä kierto kaadu ;) Minäkin luultavasti testailen sitten vko 8 lopussa, jos epätoivottu vieras ei ennen sitä ilmesty paikalle.

helmitaustailija :hug: pahoitteluni, että täti löysi luoksesi. Tiedän tunteen, kun laskettuaika lähestyy ja uutta raskautta ei vielä kuulu. Voimia :hug:

Orchid Todella kurjaa, että täti tuli vierailulle :ashamed: Toivottavasti pääset nyt tarkkoihin tutkimuksiin, että löytyisi jokin syy mikä voisi estää kiinnittymisen. Tsemppiä :heart: Mukava kuitenkin kuulla, että myooma on poissa. Pikaista paranemista pojallesi ja myös sinulle. Meillä kans nuorempi tytöistä on kotona oksennustaudin takia.

Riine Olipas sinulla mukava enneuni =) Jospa se raskaustesti sitten ensi viikolla halkeaisi!

SaHeLi Onnittelut pojalle 1-v. synttäreiden johdosta :flower: Teillä on varmasti ollut rankka vuosi, kun paha allergia kiusana. Meillä vanhemmalla tytöllä nyt kouluiässä todettu allergioita, mm. monille eläimille ja siitepölyille. Astmaoireita on myös. Ihanaa, kun pääsette kahdestaan matkoille, irti arjesta. Mekin varmaan lähdetään reissuun hiihtolomalla jonnekin koko perheen voimin.

jonttu79 Onnittelut ovisplussasta :D Hienoa, että kroppa jälleen toimii.

Miikkikselle lämpöiset onnittelut hyvästä arvosta :heart: Masuasukki on tarrannut tiukasti kiinni =)

MyAngels Voimia yövalvomisiin ja oikein hyviä vointeja sinulle ja pikkuiselle :heart:

Epskeps Pikaista paranemista :hug: Minulla kans tosi väsynyt olo, jäseniä kolottaa ja yököttää. Taitaa oksennustauti iskeä :(

millimenninkäinen :hug: Otan osaa menetykseesi. Ei ole reilua, että joudut kokemaan keskenmenon toisen kerran peräkkäin :'( Voimia jatkoon.

kutmula Joko testailet viikonloppuna? =)

daizz Kurjaa, että sinua noin koetellaan :( Inhottavaa, kun joutuu elämään epätietoisuudessa ja kipuilun kourissa: Yritä sinnitellä :hug:

JJ-t Voima :hug: Minäkin aluksi keskenmenon jälkeen laskin, paljonko viikkoja olisi kasassa :'( Pikkuhiljaa ajan kuluessa pääsin/opettelin kuitenkin "tavasta" eroon, kun se tosiaan aina masensi niin hurjasti mieltä. Laskettu aika olisi ollut reilun viiden viikon päästä...

Voimat täälläkin toisissaan hieman hukassa ja sairas olo. Mutta tositoimia kuitenkin jatketaan ainakin muutama päivä että päästään sitten jännitämään :whistle: Kaikille toivottelen aurinkoista ja rentouttavaa viikonloppua ja tsemppiä :heart:

AinoAmanda haamun vahvistumis tuulosia lähettelen

Julietta Kiitos tiedosta
mä oon koko aamun yrittäny ettiä sitä paperia syksyisestä lääkäri käynnistä, missä se koko on kerrottu mutta ei löydy ei... Ihmettelen vaan kun nyt on menossa vasta kp6-7 että miten voi ovis jo nyt olla tulossa
ja sitten on vielä tuo toinen melkein saman kokonen toisella puolelle, ettei ne nyt sitten molemmat sieltä matkaan lähde
taitaa hieman olla kroppa sekasin...

Tapsu sulla on kyl hyvät oireet :heart:

Orchid - Voima :hug: ja onnea uuteen kiertoon. Hyvä, että myooma on nyt poissa ja pääset tutkimuksiin! :hug: Paranemisia :hug:

Epskeps Paranemisia :hug: Sitä onkin kovasti liikkeellä, meilläkin lapset on sairastaneet, mies ei vielä ollenkaan ja mulla meni ohi pelkällä kurkkukivulla ja äänen menetyksellä.

millimenninkäinen Voi ei :hug: Kovasti voimia! Kannattaa sun käydä siinä mittauksessa, näkee sen arvon kuitenkin. Ja jos seuraavat sitten kuinka se laskee.. Jaksamista :hug:

kutmula Plussaonnea ++++++++++ :whistle:

katherine Plussatuulosia sinnekin ++++++++++ :whistle:

JJ-t Mulla ois suunnilleen saman verran nyt viikkoja kuin sullakin, taidettiin siis olla toukokuisissa molemmat.. paljonhan sieltä porukkaa putosikin pois :/ Samat tunteet tulee itselläkin välillä mieleen, mutta onneksi nykyään entistä harvemmin. Jaksuja ja plussaonnea sinne hirmuisesti!

tapsu85 Oikein suurensuuri plussapuhuri sinnepäin +++++++++ :whistle:

AinoAmanda Voi että sua nyt koetellaan :hug: Plussanvahvistumispuhureita lähettelen ++++++++ :whistle:

surusydän Oon nyt hieman epävarma, että oliko se sittenkään ovis, joten meilläkin petipuuhat jatkuu edelleen ;)

(.) Olin eilen illalla ensiapukurssilla ja en ehtinyt enää koneelle. Tänään käytiin nuorimman kanssa neuvolalääkärillä, olikin korvatulehdus molemmissa korvissa :/ Käytiin myös labrassa verikokeissa, otettiin kilpirauhaskokeet ja vilja, ilmeisesti myös maito. Nyt sitten parin päivän lääkekuuri. Kolmen viikon kuluttua käydään sitten uudemman kerran kuulemassa tulokset ja painokontrollissa. Myös korvat samalla tarkistetaan. Oon aivan väsynyt, poika ei meinannut millään ruveta nukkumaan ja aamulla piti lähteä jo aikaisin liikenteeseen, oli monta paikkaa missä käytiin. Tänään pitäisi vielä siivota ja en oo saanut vielä mitään aloitettua. Huoh, mutta jospas se tästä.. Omassa olotilassa ei mitään ihmeempää, mahaa ei oo nippaillut nyt juurikaan, lämmöt on normaalit ja toistaiseksi ei ns. kuiva kausikaan alkanut. Elikkäs odottavissa tunnelmissa täällä, toivottavasti jaksan yrittää hankkia lisää simppoja matkaan, nyt kyllä on sellainen olo, että vois vaikka päivän nukkua |O

Ei taida tarvita testailla :'( Pyyhkiessä pientä tuhrua tulee ja viimeksikin näin se alkoi :'(
Nyt on kyllä niin huono olo että vollotan täällä vaan :'( En ymmärrä kyllä miksi mutta jotenkin niin paska olo :headwall:
Minun km:n jälkeen kaksi kaveriani on tullut raskaaksi ekasta yrityksestä...ja eivät voi ymmärtää että minusta tuntuu pahalta kun he kertovat oireista ja ultrista ja kaikesta....
Miksi oi miksi tämä maailma on niin epäoikeuden mukainen :'(

Voimia erzi :hug:

Epskeps Paranemisia :hug: :heart:

Sain sitten siivottua, hyvä minä :D Laitoin miehen ja pojat anopille, niin sai rauhassa touhuilla. Tulevat tuossa kahdeksan jälkeen kotiin, joten jäi peräti pikkuhetki aikaa istua ihan rauhassa koneella. Otettiin kuopuksen kanssa päikkärit, sekin varmasti auttoi piristymään sen verran, että sai siivousinspiraation. Nyt on hyvä mieli sitten. Orchidilta piti kysellä, kun meillä nuo pojat on samanikäisiä, että onko teillä sellainen vaihe nyt menossa ettei äiti saa tehdä mitään omia juttuja vaan pitää keskittyä seuraamaan pojan touhuja? Eli jos ajattelen vaikka neuloa, niin poika tulee ottamaan työn pois kädestä ja sitten pitää katsoa, kun hän leikkii autoilla tm. Eli ei tarvitse siis mennä kaveriksi vaan katsoa :LOL: En ole nyt saanut tehtyä tuota käsityötä juurikaan tuon takia, mutta siis kotitöitä kyllä saan tehdä ihan rauhassa :kieh: Toivottavasti olisi vaan ikään liittyvä juttu :whistle:

Kaikille mukavaa viikonloppua, hirmuisesti jaksuja kaikille sairaana ja tädin kourissa oleville :hug:

täällä taas, vaikka kuivaharjoittelukausi on meneillään...

Millimenninkäinen, voimia sulle sinne näin virtuaalisesti, mullekin tuli kaksi keskenmenoa ihan peräjälkeen..vähän vaan vielä aiemmin rv6 ja rv6/7. Nyt käsketiin pitää taukoa tää kierto ja sit taas uuteen koitokseen. Oon kyll ite miettinyt pääni puhki missä vika? mikä mussa nyt mättää? Ja lääkäri mukaan ei mikään, huonoa tuuria, keskenmenot ovat yleisiä.niin kait...
Tosin itse koen silti vahvasti, että näillä on mun elämässä joku tarkoitus...joka ehkä joskus selkeentyy.

Diodium, mites meni se haastattelu? saitko paikan ja testiplussan?! :D

erzi , kutmula & JJ-t voi se saamarin täti!

Epskeps, voimia, tosi moni sairastaa paraikaa...sitä on liikkellä, kurjaa.

Orchid, kiva kun hyviäkin uutisia oli, myooma poissa! Ja saat apua. Jospa ens kierrossa...

).( elikkäs olen lähes sata varma, että mulla on nyt OVIS!! hassua kun nyt oli jotenkin kaikki merkit -vaikka en oo kattonu päiviä yhtään- ni tulipa vaan mieleen, ett voiskohan olla...ja kalenteri käteen, ni kyllä! Mulla on myös nuo kaksi aiempaa keskenmennyttä tärpänneet just kierron päivinä kp13/14. On se edelleen jännää miten tämä kroppa toimii ja hyvä kun toimii. (ketään Ei kiinnosta, mutt kun nyt aloin avautumaan...ni limaa riittää ja koko ajan tekee mieli!! siinäpä ne parhaat merkit :LOL: :LOL:
eli äijä vaan lakoon ja harjoittelemaan ens kiertoa varten!
ja olihan tuo itelle ihan hyödyllistä kaivaa päiviä, tietää sit ens kierrossa ainakin ett koska ovis tulee... luultavammin.

vauhdikas päivä lasten kanssa takana, ajeltiin tytön 1v6kk kans ekaa kertaa kahestaan bussilla kaupunkiin, ku yleensä autolla mennään.
ja sit poika 2v 8kk oli ekaa kertaa luistimilla!! minäkin pääsin luistelemaan mitä en ole tehnytkään vuosiin.
mies tuli tosi ajoissa kotiin, lapset nukkuneet jo puol tuntia ni mikäs tässä viikonloppu alkakoon.
:wave:

iltoja!

Ihan ensiksi suuret voima halaukset Millimenninkäiselle ja Orchidille!:hug:

Kuten myös Kutmula, Erzi ja kaikki muut jotka täti yllättänyt! :hug:

Epsulle
pikaista paranemista! :hug:

JJt: :hug: Ite oon yrittäny heti lakuunsa olla viikkoja lakematta.. mut hyvin sen tiedostaa että la olis ollu ensi kuussa :'(

Tänne ei oikein mitään.. taidan mennä telkun ääreen kun poika nukkuu jo. olin illan töissä ja ramasee |O

Danjuska sama täällä la ois ollu 23.2...mielessä pyörii... :'( tulevan kummityttöni ristiäiset on viel 23pvä, mutta iloitsen että saan edes pienen käärön kummitettavaksi ja voin siihen purkaa enimmät vauva kaipuut =)

Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Diodium...................KM 11/07..............................KP 1/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 13/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 16/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 22/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 23/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 24/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 25/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 26/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 30/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 31/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 46/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 2/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 3/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 6/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 10/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 20/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 31/-
AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 33/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 37/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 6/30
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP 6-7/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 10/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 13/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 15/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 37/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 15/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 18/-

Haamuilijat

AinoAmanda

Terve!

Täällä hotellin koneella olen, ja tää on jotenkin kummallinen, joten elkää välittäkö jos tulee oudosti!Tää ei anna lihavoida tai käyttään noita hymiöitä tms. lainkaan.

Täti tuli tänään, nyyhkis. Arvasin sen jo eilen, oli niin menkkamainen olo ja pientä tiputteluvuotoakin. No, harmittaahan tämä ihan valtavasti, kun mulla oli mukamas sitten niitä oireitakin, mutta on tästä vaan nähtävä positiivisiakin puolia...Eli jos sen duunin saan, onhan se hyvä ettei nyt ihan heti tartte ilmoittaa, että mä jäänkin äitiyslomalle! Eli mulla on nyt kp 1/29, yk 6.
Työhaastattelu meni tosi hyvin, olin itse tyytyväinen. Maanantaina on vielä 6 tunnin psykologiset testit, huh! Sen jälkeen ei sitten voikaan kuin odottaa pari viikkoa. Kaksi muuta on mun lisäkseni haastateltu ja testattu, joten katsotaan nyt. Olishan se jännää, duuni alkais toukokuussa ja sit taas asuttais miehen kanssa eri maissa..Joten ei ihan yksinkertainen tilanne! Mutta kai elämä aina järjestyy, siihen on pakko uskoa.
En ehdi nyt kommentoimaan kaikkia, en edes ehtinyt lukea ihan kaikkia viestejä läpi. Sen verran kuitenkin, että Millimenninkäiselle ISO hali, olen tosi pahoillani!!!
Kaikille muillekin pettyneille ja surullisille, ISO hali, kyllä se aurinko meillekin vielä joskus paistaa. Näin on vain uskottava.

Plussapuhuri kaikille!!!

Kaa
Heips kaikille!

Työmatkalta palanneena olen löhöillyt sohvalla koko päivän... ihanaa! Oltiin todella kivan porukan kanssa Helsingissä koulutuksessa ja väsymys on sen mukainen... koulutus oli helppo nakki, mutta ne muut aktiviteetit...! B) Oli kyllä todella hauskaa!

Itse olen jatkanut tätä stressitöntä linjaa. Yhden asian vaan huomasin. Olin siis työmatkalla ke-pe. Ovismaista kipuilua oli ma ja ti, sitten nekin katosivat. Ei siis mitään selvää tuntemusta ollut. Vällyjen välissä oltiin tiistaina. Ja tänään. Kävin tarkistamassa kierron vaiheen tältä palstalta ( :D Juu, mulla ei todellakaan ole aavistustakaan missä mennään!) ja huomasin, että ovis olisi ollut tässä viikon alkupuolella. Noh, oli miten oli, en mieti asiaa sen enempää. Katsellaan sitten parin viikon päästä. Olen jotenkin saanut itseni sellaiseen "ota ihan rennosti"-mielentilaan. Tuntuu ihan hyvältä.

Lempeitä tuulia ja plussapuhureita kaikille!

moro

hiljasta on...

Me ollaan vietetty oikein hauska päivä :D
Poika ei nukkunu päikkäreitä ja meno oli välillä sen mukasta :whistle: sai jopa minutkin kaverikseen riekkumaan ihan urakalla :LOL:

Muutenkin olo ihan yli virkee.. aamulla loppu unte ennen poikaa heti seiskan jälkeen :eek: :attn: :D

nyt telkun ääreen..

Moikka...

Surusydän...Juu tää on tätä ollut jo monta pvää..pe soitin tuonne neuvolaan ni laitto lähetteen et ottavat jotai kokeita...pe en kerinny labraan mut ma pitäs nyt sit mennä..tilanne ei oo muuttunut oikeestaa mihkää suunta paitsi joka toinen päivä tullu t lusikallinen ruskeeta...hmmh...saas nähä...miten akan käy...On tää ressaavaa varsinki ku ei aikasemmin oo tuon värkin kanssa ollut mitään ongelmaa..ni nyt reistaa sitte ihan urakalla.Prkl... :kieh:
Mut kai tää tästä...mahd pian selkenee...ku vaa sitkuttaa...sitkuttaa.

nii siin oli sit tilanne tiedot omasta...hmmh...ens vkolla saa taas rampata lekurilla...joka lähtöön...rupee nii jo kyllästyttää...Muut...joo...pakko lähtee unille...tuli siis eilen otettua pienet ;) ja saunottua 5 asti aamulla.... :ashamed:

Huonoja uutisia...

Eilen menin vessaan kiireellä kun oltiin kauppaan lähdössä, ja se oli ensimmäinen kerta kun en edes ajatellut että verta tulisi. Ylläri ylläri, pyyhkiessä tuli runsaasti kirkasta verta. Samassa alkoi taas jomottamaan vasemmalta alamahasta.
EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EI EIKÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIKSI TAAS???????!!!!!!!??!?!?!??!

Päästiin ultraan, ja siellä näkyi onneksi pienen pesä, eli ruskuaispussi. Ja siellä pieni kaiku, eli ainakin kohdunulkopuolinen,- ja tuulimunaraskaus poissuljettiin. Viikkoja eilen 5+1, joten sydämen sykettä ei näkynyt. Vuoto loppui, ja lääkäri sanoi että ruskeaa vuotoa on tulollaan pois, mutta ei näkynyt sen enempää. Kivutkin hellittivät.

Otettiin verikokeita, ja hcG-arvoa jouduttiin odottelemaan pitkään. Lääkäri sanoi että näillä viikoilla arvon pitäisi olla vähintään tuhat. Iloksemme hcG oli 2011 joka kuulemma puoltaa sitä että keskenmenoa ei ollut ainakaan vielä tapahtunut.

Uusi ultra-aika reilun viikon päähän, ja sinne asti saikkua. Ei nostelua, ei mitään punnertamista eikä kovaa liikuntaa. Sitten nähdään ultrassa lyökö pienen sydän, vai onko kehitys pysähtynyt...

VOI PYSY PIENI MATKASSA MUKANA! PIDÄ TIUKASTI KIINNI!!! ÄITI JA ISÄ TAHTOIS SUT NIIN KOVASTI TÄNNE LOKAKUUSSA!!!!

Miten hemmetin vaikeaa voikaan olla lapsen saaminen?!?!?

Alamahaa jomottelee, ja ruskeaa vuotoa on tullut... Välillä on hirvee paineen tuntu mahassa, välillä menkkamaista kipua. Mä en jaksa jos menetetään tämäkin

En halua kolmatta enkeliä, haluaisin elävän vauvan syliini, kerrankin!

En jaksa...

Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Diodium...................KM 11/07..............................KP 2/29
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 14/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 17/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 23/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 24/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 25/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 26/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 27/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 31/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 32/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 47/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 3/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 4/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 7/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 11/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 21/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 32/-
AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 34/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 38/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 7/30
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP 7-8/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 11/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 14/29
Pamu k.....................KM 12/07, 01/08..................KP 16/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 38/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Masukki08............. KM 9/05,11/07, 2/08
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 16/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 19/-

Haamuilijat

AinoAmanda

MyAngels voi kultamuru, ei voi olla totta!!
Kunpa olisi kaikki hyvin pienellä :heart: Pidän täällä kaikki peukut, varpaita myöten pystyssä ja rukoilen yläkerran ukkoa, ettei teiltä pientä enkeliksi ota

my angels :'( :'( inhottavaa koettelua nyt sulla..tosissaan koetellaan, mutta ota niin iisisti kuin tilanteeseen nähden mahdollista ja voima ja uskonhalaus täältä, että kaikki on hyvin :hug:

erzille tsemppipuhalluksia, niin sitä vaan kummasti taas rämpii ylös suosta kuin suosta, yritä keksiä jotain kivaa itsellesi =)
eilen vähän shoppailin kirppikseltä löytöjä kotiin vaikka aluks oli ihan ei kiinnosta fiilis ja jotenkin sitä vaan piristy sit iltaa kohden kynttilöitä polttaen ja mukavasti oleillen..

mahaa vihloo ja väsyttää, niin pelottaa että tätsky kohtaa kurvaa, tai kai se on ihan odotettavissakin kun ei sitä ovista löytynyt.. :'(
on se vaan välillä niin tätä :headwall: oon tehny jo varasuunnitelman, se päivä kun (plese jos, jos ei tulis) täti saapuu, annan itelle luvan tehä kaikkea ihanaa mistä ite nautin ja hemmottelen itseäni kasvohoidolla tms. ja aion pelkästään elää sen päivän itselleni!! saas nähä meenkö edes töihin :LOL:

my angels voi ei, ei voi olla totta!!!! toivotaan että olisi harmitonta vuotoa!!!! sä olet tämän lapsen ansainnut, ei sitä oteta pois, ei vaan voi käydä niin!! jaksamisia ja voimia sulle!! :hug:

Yhteistyössä