Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Oho, onpa täällä hiljaista.. :whistle: Ite pidän hiljaiseloa kun ei nyt hirveesti mitään kerrottavaa ole ja olen vähän kipeen olonenkin, ni ei vaan nyt jaksa.. :snotty: :ashamed: Mut pitäkäähän te muut eloa täällä, jookos :heart:

Mitäs Millimenninkäiselle kuuluu..? Toivottavasti hyvää :heart:

Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 11/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 14/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 20/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 21/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 22/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 23/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 24/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 27/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 28/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 29/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 44/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 1/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 4/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 8/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 18/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 29/-

AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 31/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 35/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 35/33-37

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP 4-5/27-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 4/30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 8/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 11/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 13/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 35/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 13/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 16/-

Haamuilijat

AinoAmanda

Missä kaikki on??? Mä tulin just tossa töistä kotiin ja ajattelin ruveta vähän vielä siivoomaan ( oon joo hullu, kun tähän aikaan siivoon), mutta kun himo iskee niin se on käytettävä hyödyksi. Oli himo mikä tahansa :whistle: !!
Ovista odotellaan. Onko muilla ollu kuumia aaltoja km:n jälkeen?
nimim. tyhmiä taas kyselen.

toinen töistä äsköttäin tullut ilmottautuu :D

siivoile minunkin puolesta mymmyryy :D ite ajattelin vetäytyä unta houkuttelemaan :LOL: voisin nukkua sinun puolesta jos siivoot minun puolesta ;)

tänne ei mitn... tahtoo koiranpennun =)

kp 1 tänään.. :headwall: :headwall: Vaikka kyllä mä tän arvasinkin, kun ei se ajoitus ollut mahdollista hyvin.. Harmittaa silti ihan mielettömästi. Ja maaliskuu eli laskettukin lähenee..

Muille samasta tilanteesta kärsiville :hug:

Onnellisille tädin häätäneille paljon onnea myös jatkoon!

Ja uusille tervetuloa tänne piinailemaan! :hug:

Nyt ei jaksa muuta..

millimenninkäistä minäkin huhuilen :attn:

julietta Hyvä, että ovis on hyödynnetty, tää piinaaminen on kyl aika tuskaa :/ Silti sitä aina odottaa just loppukiertoa, että pääsee jännäilemään.

ainoamanda hui kun jännää =) . Voi, kunpa siinhen testiin ne kaksi viivaa tulisi.

Paljon täällä ollut puhetta siitä, miltä tuntuu tuttavien vauvauutiset. Mulle ei juuri ole paha mieli tullut niistä.Vime viikonloppuna vähän tuli surkea mieli, kun anoppi tuli kylään ja jauhoi kokonaisen vuorokauden tyttärensä raskaudesta, vaikka hyvin tietää molemmista keskenmenoistani. Mutta kyllä niille tunteille täytyy antaa periksi sen verran, koska jotainhan ne viestvät. Ei niistä asioista pääse ikinä yli, jos omia tunteitaan ei hyväksy.

Täällä on vähän ristiriitainen olo. Välillä on sellainen olo, että ihan varmasti menkat alkaa vajaan viikon päästä, juuri sellainen tunne vatsassa ja muutenkin on sellasia menkkaoireita, mitä raskautumisissa ei koskaan ole ollut.

Toisaalta taas, on sellaisia raskausoireita, mitä ei ole niissä mielikuvitusoirekierroissa koskaan ollut. Kurkku kipeä ja vähän yskänpoikasta, hiukset rasvottuu ja päänahka aavistuksen hilseilee (olenpa viehkeä näky). Siihen vielä päälle tuo etominen ja tissien vihlonta... Tänään ei vielä tuota etomista ole ollut, mutta muita oireita kyllä. Tänään ois 29/35(ehkä), joten ehkä keskiviikkona testailen, mitenköhän maltan :/

:attn: KP 4-5/27-30 :attn: jos sais päivitykseen :( lasketaan nyt noin...

Kyllä mä oon ihan varma jo ennen lääkäriin menoa, että ei olla raskaana. Testi oli eilen haaleempi ku viikonloppuna. Vuotoa tuli yhtenä päivänä todella rankasti ja sitten ei taas mitään, kipuja ei oo ollu... lääkäri aika viiden tunnin päästä. Nyt kyllä vaadin selvitystä vähän enemmän miksi ei tartu mukaan ku aina tulee haamuja ja plussia :ashamed:

Poitsu ollu kipeenä vatsataudissa alkuviikon, joten todella mukava viikon alku ollu molemmat istunu vessassa :LOL: nyt rupee tuntuu sille, että iskee myös meikäläiseen pahuksen vatsatauti...

Epskeps Nyt plussataan tästä kierrosta :heart: saadaan pienet talvinyytit

AinoAmanda plussapuhureita, toivottavasti haamu vahvistuu :heart:

helmitaustailija lohtu :hug: negasta

Millimenninkäinen toivottavasti kaikki on siellä hyvin...

Nyt tää rupee odottamaan lääkäriin lähtöä, tuun sitten kertomaan lääkärin "tuomion" kun koneelle ehdin... :wave: :( :headwall: :/ :| :ashamed:

Orchid- Voi että :/ :hug: Kyllä on jo aika selvitellä miksi ei pieni tartu matkaan kunnolla. Tsemppiä lääkärireissulle :hug:

tapsu85 +++++++ :whistle:

helmitaustailija :hug: Pahoittelut tädin saapumisesta. Tärppionnea uuteen kiertoon!

Epskeps Halituksia :hug:

millimenninkäisen kuulumisia luin tuolta toisesta pinosta, minäkö utelias :ashamed: Mutta ilmeisesti mitään täyttä varmuutta ei vielä tilanteesta ollut saanut, toivottavasti käy täällä kertomassa myös tilanteesta :hug:

(.) Eilen varmaankin irtosi sitten munasolu, sen verran kipeänä oli varsinkin vasen puoli alamahasta illalla. Oikein kosketusarkakin, onko kellään ollut sellaista? No, simppoja sain taas matkaan, mies vaan totesi, että sinnepä ne meni jälleen :LOL: Tää kierto siis mennään näin, katotaan miten seuraavassa. Toivottavasti tulis se plussa :ashamed: Ei tarvis miettiä moisia. No, joka tapauksessa päätin, että testailen sitten 22. päivä, mikäli tarvista on. Yhtään aiemmin en kyllä aio, ihan vaan sen takia ettei tulis niin paljon hukkatestejä :whistle: Niitä meinaan on tullut viimeisen parin vuoden aikana tehtyä melko paljon.

AinoAmanda
Voi Orchid kuinka surullista! :( En tieda auttaako sinua, mutta itse olen kovastikin liikkeella silla filosofialla, etta se tapahtuu minka pitaa ja jos on pakko menna kesken, sen parempi mita aiemmin. Mutta kylla naista on vaikea mitaan positiivista irti yrittaa repia. Toivottavasti siella laakarissa jotain selviaa! :hug:

Lammin kiitos kaikille plussatuulista! En kylla tieda onko taalta mitaan tulossa, viime yona poika alkoi oksentamaan ja itsellakin vahan kenkku olo. Saattaa se olla, etta juuri vatsataudin enteita ne pahoivoinnit ovat olleet eika mitaan sen ihmeempaa. Ei minulla muistaakseni aiemmissakaan raskauksissa pahoinvointi ihan nain aikaisin ole alkanut. :| Laakari edellisen keskenmenon jalkeen sanoi, etta kylla sina viela lapsen saat, mutta jos tulet raskaaksi ei kannata heti kattoon hyppia.. Ihan laakarin maaraamalla tavalla nayttavat nama fiilikset kulkevan. :)

Tsemppia kaikille yritykseen!

Onnea kaikille plussanneille, tsemppiä haamuilijoille, tervetulotoivotus kaikille uusille ja :hug: kaikille! Laiska olen kirjottelemaan, mutta lueskelen kyllä juttuja monta kertaa päiväs ja hengessä mukana!
Mehän mennään tapsu aika samoissa, mulla kaiketi 28/34 tai jotain sinnepäin. Ensviikolla odottelisin sitä yhtä saapuvaksi tai siis en odota. =)
Nenä on ihan tukossa ja tuntuu että ikenet ,kitalaki ja kurkku olis vähän turvoksissa, päätäkin hiukka särkee. Sopii oireet siis flunssaan tms... :/ Välillä vähän kuvottaa/heikottaa ja vatsasta nippailee ja närästää aika pahasti. Mutta joo, näitähän keksii vaikka mitä... Odotellaan nyt "rauhassa". :whistle:
Näin muuten viimeyönä unen jossa r-testiin (Apteekin oma) tuli niin vahva +-viiva että meni halki koko testi. :LOL:

Epsulle suuri lohtuhali :hug: Tuntuu niin epäreilulta...

Orchid Toivottavasti saat vastauksia siltä lääkäriltä.

Helmitaustalijalle suuret pahoittelut tyhmästä tädistä joka ei ymmärrä pysyä poissa :(

AinoAmandalle bd bd ja +++++++ tuulia!

On. Mulla on pari päivää ollut sellainen menkkoja enteilevä olo. Voisin syödä jääkaapin tyhjäksi, hermot menee ja vähäsen juilii alamasua. Mutta en silti usko että ne ihan muutamaan päivään vielä alkaa. Mulla kun enteilee melkein viikon aina ennen menkoja. Olisi ihanaa jos ne ens viikon aikana tulisi kun lähdemme miehen kanssa 22 päivä laivalle ihan kaksin. Ekaa kertaa poika menee mummalaan yöksi. Me saadaan kuherrella ihan kaksin ja syödä hyvin. Ja olisi ihan kiva vaikka alkaa siellä lämmittelemmään simppoja uuteen yritykseen :heart:
Meidän poika täytti eilen 1v. Ja fiilistelin koko päivän muistelemalla synnytystä. Voi kun pääsisi pian uudestaan synnyttämään! Se oli niin ihana kokemus ja onnellisin päivä mun elämässä. Vaikka tämä vauvavuosi on ollut tosi rankka. Meidän poika on moniallergikko ja täällä hetkellä sille sopii vain kolme ruoka ainetta. Eiliselle osui vielä mukavasti pojan soija-altistus mikä jatkuu vielä kotosalla, eli itkua paljon tiedossa. Huh! Yöt ovat edelleenkin tosi risaisia välillä. Mutta se ei meidän vauvakuumetta ole mitenkään haalistanut. Mun mies on päättänyt ottaa esikon yöheräilyt kokonaan hoitoonsa jos me saadaan toinen lapsi :heart: Sitä ei jostain syystä hirveästi haittaa herätä yöllä kun se saa aina heti uudestaan unenpäästä kiinni.

Onko täällä muuten muita allergisten lasten äitejä?

Nyt on pakko jatkaa koti juttuja kun illalla tulee vielä vieraita synttäreitä viettämään. Hyvää päivän jatkoa kaikille ja plussa puhureitahirveästi!

Riine Olipas ihana uni :D Hirmuisesti ++++++ :whistle:

AinoAmanda Milloin testaat uudelleen? db :heart:

SaHeLi Onnea pojalle :flower: Onpa mukavaa, että pääsette kaksin reissuun, pitäkää hauskaa! Mekin on alustavasti miehen suunniteltu jotain kaksinkeskistä reissua tm. elokuulle, on silloin 10. hääpäivä :heart:

Allergioista, meillä esikolla oli vauvana atooppinen ihottuma ja sen takia melko supistettu ruokavalio. Ei tosin noin tiukka :eek: Onneksi nuo vauva-ajan allergiat voi jäädä isompana pois. Siskonpojalla oli vilja-allergia, nyt 12v ja ei enää ole allerginen. Avautui aivan uudet makumaailmat. Meidän 2v. epäillään jotain allergiaa, kun paino pudonnut ja maha löysällä koko ajan, huomenna onkin neuvolalääkäri ja sitten verikokeisiin tieten ensiksi. Maito oli jo kokeeksi pois ruokavaliosta, muttei parantanut tilannetta. Jaksuja pienen allergian kanssa :hug:

uskomatonta,mutta totta eilen tuli mammaksin ovistikkuun plussa :D
uskomattoman nopeesti tuli =) en osannu ees odottaa sitä vielä,mutta oireita kyl oli enkä osannu yhdistää ovikseen niitä.Muutakun vasta testin jälkeen. :heart:

Mä jämähdin tänne :D kohta täytyy lähtee lääkäriin, jännittää vaan niin pirusti, että mikäköhän siellä nyt on pielessä. Kystat ja myomat kun on jo tuttuja niin mitä vielä voi olla :headwall: :headwall: :headwall: :ashamed: :| :| :ashamed: :/

Pari vuotta sitten mua peloteltiin keuhkokasvaimella, joka sitten osottautu varjostumaks, joka on tullu ku keuhkoputken tulehdus oli menny keuhkoihin asti :eek: toivottavasti nyt ei mitään pelotteluja kasvaimista tänään tule :/

Nyt tää häipyy junalle ja lääkäriin, palailen sitten uutisien kera toivottavasti ne ei oo huonoja :'(

Hihi! Riinen uni oli mainio! Mä ainakin uskon uniin että ne enteilee jotakin =) Tuo kuulostaa just oikeen kunnon enneunelta! Ja jollei muuten niin ne ainakin saa paremmalle mielelle :)

Orchidille megatsemppaukset lääkäri käynnille =)

Jonttu Nyt vaan peitot heilumaan oikein kunnolla! bd bd

Ja kiitos paljon onnitteluista kaikille!

Yhteistyössä