Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

berry varmasti olet pullan ansainnut. Onpa melkoisesti karissut painoa! tsemppiä! Mä oon ny hävittäny 4,5 kg ja noin 10 kg olis kokonaistavoite jos en raskaaks tule, vaikka ei kyl haittais, vaikka joutuis dieetin keskeyttämäänkin ;) Ja oonhan mäkin jo melkein puolivälissä, ja reilu kuukauden laihis takana.
 
berry Tuo on niin hieno alku, että kyllä se jo varmasti motivoi jatkamaan. Eihän se paino saa liian nopeasti tippuakaan, siinähän voi ovulaatiotkin hävitä, jos liian ankaralla kuurilla on. Terve ruokavalio niin varmasti me molemmat onnistutaan omissa tavoitteissa!
 
AinoAmanda
Hyvaa viikonalkua kaikille ja lammin kiitos kaikille tervetulotoivotuksista & sympatioista!:flower:

Voi Betania, kylla se siita viela onnistuu! Itsellakin takana kaksi tuulimunaa ja erityisesti ensimmaisella kerralla se tuntuu silta kuin jollain tavalla olisi joutunut huijatuksi ihan viimeisemman paalle. Jaksoja yritykseen! :hug:

Tsemppia Orchid! Toivotaan etta laakarissa kaikki selkiaa ja kaikki on kuitenkin hyvin! :hug:

Voi harmi Epskeps, ettei talla kerralla viela tarpannyt! Ala heita kirvesta kaivoon, kylla se pikkuinen viela sielta tulee, ihan varmasti. :hug:

Ja kyllahan meilla "senioreilla" tata karsivallisyytta odottamiseen riittaa.. Niin kuin esim itsella, joka siita huolimatta etta kuukautisten alkuun on viela 2-4 paivaa olen jo kahdesti ennattanyt testin tekemaan. :whistle: :ashamed: Negathan sielta tietysti tuli. (Onneksi tuli tosiaan ne 20 testia ostettua heti kerralla, viela 18 kayttamatta). Jotenkin tuntuu silta kuin voisin ollakin raskaana, joskin luulen etta olen aika taituri luulo-oireiden kehittamisessa. Rinnat aristaa vain lievasti, mutta tietty tiukkuus tuntuu kohdun alueella mielestani ihan niin kuin aiemmissa raskauksissa (tosin juuri niissa jotka menivat pieleen..).

Mutta tsemppia sinulle Tapsu naihin oireiluihin! Kovasti plussatuulia toivottelen! +++++++++++:whistle:

Tama vauvan yrittaminen on kylla ainakin itselle vahan sellaista "maanisdepressiivista" touhua.. kannattenee nauttia tasta tamanhetkisesta paaosin maanisesta vaiheesta kunnes se depressio mahdollisesti taas muutaman paivan kulutta yrittaa iskea.


Ps. Epskeps, jos ennatat voisitko minut lisata tonne toistayrittavien lista jatkoksi, eli keskenmenot 9/06, 8/07 ja nyt menossa kiertopaiva 28/30-32. Kiitos :flower: :) :attn:

 
AinoAmanda anteeksi että olit listasta unohtunut :ashamed: Lisäsin sut nyt sinne :)

Ensi keskiviikkona on sitten tämän pinon vuosipäivä. Nimimerkki Repa perusti listan 13.2.2007 ja kyseli tuolloin onkohan tämmöiselle pinolle tarvetta ja tämä kulunut vuosi on osoittanut että on. Surulliset menetykset ovat yhdistäneet tämän pinon porukkaa, on löytynyt ystäviä, tukea, tsemppiä ja suurta välittämistä.


Itse olen tässä pinossa ollut maaliskuusta -07 lähtien, viimeinen niistä jotka silloin täällä olivat..
 
Kaa Kiva kuulla susta :wave: . Melkein samoilla päivillä mennään! Jospa luomuilu tuottaisi teillä toivotun tuloksen =)

Orchid Voimia :hug: Toivottavasti kyseessä ihan harmiton vuoto. Minä siitä myoomasta aikaisemmin kyselin, kun itsellänikin on... Luulisi, ettei noin pieni myooma kuin sulla on, vaikuttaisi raskaaksitulemiseen. Mun myooma huomattiin vasta kun olin jo raskaana ja kuitenkin kooltaan n. 3cm. Kieltämättä tulee kyllä mietittyä sen vaikutusta keskenmenoon :/ Lääkäri sanoi, että jos yli 4cm myooma, niin sitten aletaan miettiä pitäisikö sille yrittää tehdä jotakin. Toisaalta jos niitä aletaan poistaa, niin toimenpide saattaa vahingoittaa limakalvoa. Että siinäpä hyvät vaihtoehdot mistä valita :kieh: Täytyy vain toivoa, että vielä tärppää myoomasta huolimatta.

Epskeps :hug: ja voimia uuteen yritykseen :heart:

Betania Jaksamisia :hug: . Mullakin välillä tosi pettynyt ja huijattu olo. Kärsin kovasta pahoinvoinnista alkuraskaudessa (useita päiviä ja kertoja kävin tiputuksessa) + muista vaivoista ja sen voimalla pääsin eteen päin, että keväällä vauva on sylissä. Kuitenkin lopputuloksena keskeytynyt km, täytenä yllätyksenä rv. 20 :/

tapsu85 ++++++++++++++++ :whistle: puhuri saapuu luoksesi. Kohta pääset jännäilemään! :heart:

Julietta Pikaista paranemista :flower: ! Hätä keinot keksii, joten toivottavasti pääsette kuitenkin hyödyntämään otolliset hetket. Sudokuja on kiva täytellä ;)

Miikkis Tulehan kertomaan, kun saat verikokeen tulokset. Tsemppiä ja valoisia ajatuksia lähettelen sulle :heart:

berry76 Mahtavasti olet saanut painoa tippumaan, onnittelut :flower: ! Annapa jotain hyviä vinkkejä, millä minäkin saisin tiputettua 10kg... Simppojen varastointi on täälläkin aloitettu ;)

AinoAmandalle kovasti plussausonnea tälle viikolle :heart: Perässä tullaan!

Tänään vihdoin pääsin käymään verikokeessa, jota odotin kuin kuuta nousevaa... Nyt siis lupa aloittaa tosissaan yritykset tulla raskaaksi :D Ukko-kultaa odottaa mukava yllätys illalla ;)
 
Epsu dear, valoa tunnelissa on todellakin :heart:
Muistan kun itse tulin tänne helmikuussa -07 ja ajattelin, että kirjoitellaan sit jotain, mutta teistä on tullut mun toinen "kotini", todella ihania ystäviä on täältä matkan varrella tullut.
Katsos muru, me ollaan roikuttu täällä jo tarpeex kauan, "alkuperäisjäseniä siis" ;) eli mä tulin kuukautta ennen sua ja koska nyt plussasin, niin sehän tarkoittaa että sä plussaat sitten tästä kierrostasi :heart:
Kyllä se meidänkin vuoro tulee, pitää vain muistaa seistä pysäkillä ettei bussi mene ohi :hug:
 
Voi eiköhän olisi sinunkin aika epsu päästä sinne odottejien puolelle!

Muistankin Repan jostain. Olisiko ollut niin, että plussattiin samasta pinosta ja mun laskettu aika oli päivän pari myöhemmin. Eli viikkoja olis hällä jo mukavasti yli 20. Näin se kiertää kehää...
 
surusydän Hyvä hyvä, että on simppoja jo tallessa ;) :heart: Mä oon pudottanut painoa ihan vain sillä, että katson mitä suuhuni laitan. Eli määriä oon yrittänyt pudottaa ja syödä terveellisesti. Herkkuja syön joskus, mutta en niin paljon kuin aiemmin.

Epskeps Voima :hug: :heart:

AinoAmanda Plussatuulosia sinne päin :hug:

Myoomista: Eli mullakin nyt sitten todettiin sellainen loppujen lopuksi, kun kävin siellä seurannassa useita kertoja. Mutta mulla se on kohdun ulkopuolella, varrella kiinni kohdunseinämässä kuitenkin. Gyne sanoi, ettei se haittaa raskaaksituloa tai raskaana oloaikana siitä ei ole mitään haittaa myöskään. Vaikka siis koko oli n. 6x6cm. Luotan kuitenkin erikoislääkärin sanaan, mutta kieltämättä hieman silti se mietityttää. Mulla taitaa olla Orchidin kanssa muutenkin 'samat ongelmat' eli munasarjakystia löytyy myös.. Ne on kyllä ollut mukana kuvioissa jo ainakin kymmenen vuotta eikä siis kahden nuorimman saamiseen niistä ollut mitään haittaa.
 

joo-o
ja taas hävis kirjoitukset ...

eli täällä taas,
surusydän, oli kyllä varsin vauhdikas viikonloppu!
irtiotto kannattaa välillä vaikka sit väsyttää pari päivää kun ei olla enää mitään nuoria...

diodium
kuulostipa jännälle tuo sun hierontakokemus!
itsekin haaveilen hierontaan pääsystä.
oon tässä aika paljon jumppaillut mutta ei se rentouta just esim niskoja niin kuin hieronta.

Epskeps
katos kevättä kohti vaan ja hormoonitkin herää Auringon myötä ...jospa se tois miehellekin lisäpuhtia!
voima

tässäpä näitä kun en vissiin osaa olla poissakaan täältä...
ja edelleen toi ehkäsy on outoa...mutta minkäs teet.
päivä kerrallaan.

 
AinoAmanda
Kiitos kaikille plussatuulista ja samaa puhuria kaikkiin suuntiin myos taalta! :heart:

Kiitos Epsu, ei ollut tarkoitus liikaa hatyytella! :) En tieda miten sina yleensakaan pysyt naissa kaikissa mukana, itsella menee jo sormet solmulle omia paiviakin laskiessa!


Noi myomat ja polykystiset on vahan mysteerisia. Itsellakin viimeisimma Km kanssa molemmat todettiin ekassa ultrassa, mutta viikon paasta olleessa toisessa polykystisyys oli havinnyt? Jostain todnak netista muistan lukeneeni, etta raskauden aikana (jolloin ultra siis minulta otettiin) munasarjat voivat nayttaa polykystisilta ja siihen kai on luotettava. Myomaan kohtalostakaan en tieda, sanottiin etta sen ei pitaisi mitaan haitata ja siihen se on jaanyt. Taytynee jatkaa katselua ja jos ei tarppaa, yrittaa loytaa kunnon gyne haastattelutuokioon.
 
täällä tämä ns. taustailia :LOL:

Epsu: voi kyllä aivan varmasti teille vielä toinen lapsi suodaan. :hug: jaksuja ja parempaa mieltä!!
Ite olin kans aika pohja mudissa joku päivä sitten mut nyt aattelin että yritän nauttia siitä mitä mulla on ja koitan olla murehtimatta. kaikki ajallaan.. Ovistestejä en aatellu hommata ollenkaan vaan mennään päivä kerrallaan.
Yritetään pitää ajatukset vähän muualla eiköstä joo ;) (vaikka helpommin sanottu kun tehty...)

Katherinelle ja Betanialle
:hug:

Mitenkähän Repalla muuten menee?? Taisi plussata kun suunnilleen sillon kun itse tänne saavuin.

Julietalle pikaista paranemista!!

Berry: Vau minkä tuloksen olet saanut nopeasti! KYllä olet pullan ansainnut :D

pikku hiljaa ulos lähtöä suunnittelemaan.
 
Heippa hei pitkästä aikaa!! Oon pitänyt pientä taukoa palstailusta ja koko hommasta.
Onnea kaikille iloisia uutisia saaneille :flower: :heart: ja :hug: kaikille huonoja uutisia saaneille. Ja uusille tervetuloa!!!

ON Täällä mielialat välillä vaihtelee. Voi mennä viikkoja hyvin ja sitten yhtenä päivänä kaikki voi olla huonosti, mutta hyviä päiviä on kuitenkin enemmän. Oon uppoutunut työntekoon ja tehnyt ylitöitä, kuin pieni eläin :kieh: . Ovista ei tässä kierrossa tullut ollenkaan :| ja kuten arvata saattaa tänään on ollut mahakipuja ja mieli heitellyt laidasta laitaan, joten täti tuli tossa äsken kylään. Oli kyllä odotettu vieras, jos vaikka ensi kuussa oviskin sitten tulisi. ei nyt tää mimmi lähtee ostamaan suklaata ja muita herkkuja, jos ne vaikka auttais... :whistle: :p
 



Haaveissa esikoinen

Riine.......................KM 10/07
Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 9/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 12/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 18/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 19/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 20/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 21/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 22/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 25/30
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 27/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 42/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 2/26-33
Danjuska................KM 08/07..............................KP 6/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 16/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 27/-
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 27/29
AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 29/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 33/29-36
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 33/33-37

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP -/28-30
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 2/30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 6/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 9/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 11/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 33/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 11/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 14/-

Haamuilijat

 
Moi...
Täällä sitä sitkutetaan...Tänään vuoto meinaa olla lopuillaan. =)
Toivottavasti jo loppuis eikä alkais enne ku menkat tulee..ja nekin mahd pian...mielellään..pääsis arkeen kiinni.Ens vko ke ois jälkitarkastus...ja silleen.Tänää ku muksuja käytin terpassa ni kävin samalla käynnillä neuvolantätillä jutskaamassa..ja sitten se antoi luvan mennä päivystyksen tyttöjen luokse et ne otti sitten crbn....ja se oli 10...et ei ainakaa tulehusta oo nyt..tällä hetkellä.Sen puolesta huokaus...

Kuinka kauan teillä joille kaavinta tehty..on mennyt siihen että menkat on alkanu??? :snotty: :snotty:

Mä niin odotan et menkat tulee...ikinä en oo näin menkkoja kaivannut!! :kieh: :kieh: Mua pelottaa se ku aina ollu menkat tasaset ja selevät ja aina tienny millon ne tulee..et jos ne menee seksäin tästä rumbasta...onko muilla mennyt kuinkakin pahasti sekasin???Mulla oli tuo km suunnilleen kans menkkojen aikaan..mutta nyt venyny...tällee mukavasti...toivottavasti ei veny enään.
Tänään on ollu hieman parempi päivä...mieli ollu pikkasen parempi.Mutta ei silti mikään hyvä.

KIITOS kaikille voimahaleista...niitä tarvitaan...tääl on niin ihania ihmisiä...ja ihmisiä ketkä tietää mistä puhun ja on itekkin valitettavasti kokenut saman. :hug: Halaan takas.

Voi kun meille suotaisiin pienet...pienet elämänalut...nyytit syliin. :heart: :heart:

Täällä mä huutelen tätiä...tääätii....tule meille parin vkon päästä jookos..oisit niin tervetullut.... :wave: :wave: :wave: tai jo aikasemminkin :wave: :wave: Tervetuloa tätille...
 
Huomenta!

surusydän Onnea vaan! aikakin menee vähän nopeammin, kun saa edes yrittää!

mymmyryy Hyvä, että pääset sitten pian uuteen yritykseen, jospa se oviskin sieltä sitten tulisi =) Toivottavasti herkuttelit munkin puolesta :D Tuttu tunne tuo mielialojen muuttuminen. Varmaan kaikille täällä. Enimmäkseen menee hyvin, mutta kun ne epätoivon hetken iskee, niin ne todella iskee.

berry Hyvä jatka samaan tahtiin, niin luulisi, ettei ainakaan siitä jää kiinni :LOL:

Vähän mietityttää, että toivottavasti meillä ei jäänyt liian vähälle nuo petihommat. Tiistaina kun sain sen ovisplussan niin silloin illalla ja seuraavana aamuna puuhasteltiin, sitä edellinen kerta oli muistaakseni sunnuntaina... Uskoisin et sillon ke oli ovis. No, nyt kun tarkemmin miettii, niin olihan sitä kuitenkin... :D

daizz Saat mun tätin viikon päästä, jos kelpaa :LOL: . Hyvä kuitenkin, ettei oo tulehdusta!
 
voi ei... nyt mä sit alan keksiä näitä oireita, että vähän etois ja päätä särkee... Katsotaan, mitä mä huomiseks keksin :D . Ja kurkku on oudosti vähän kipee, voiskos sekin olla oire :LOL: Mä taidan olla kans tän keksimislajin mestari...
 
Epskeps: Mä oon niin pahoillani

Aivan itku tuli kun luin viestisi


Kultaseni, elämä näyttää välillä nurjan puolensa (pitkäänkin), mutta yritä pitää toivo yllä. Luota siihen että pieni ihmisen alku tulee luoksenne, kun hänen on tarkoitus tulla. Ja hän tulee varmasti, luotetaan siihen


Tiedän, että välillä tuntuu että elämä tekee kiusaa, antaa mahdollisuuksia ja toiveita, kunnes ne napataankin pois ihan silmiesi edestä, potkaisten päähän vielä tosi lujaa

Mutta muruseni, jaksathan uskoa vielä siihen ettei teidän lapsiluku ole vielä täynnä. Tuolla jossain yläilmoissa tiedetään että nämä vauvojen menetyksesi ja pettymyksesi aina kun menkat alkaa, se syö ihmistä, Sinua, mutta samalla se kasvattaa Sua mitä suurimmissa määrin, vaikka eihän se siltä aina tunnu


Mutta tiedä se, ettei kaikille ihmisille anneta tuollaisia vastoinkäymisiä kuin Sinulle, koska ei moni muu kestäisi, vaan luovuttaisivat. He heittäisivät hanskat tiskiin ja jättäisivät pelin kesken, mutta ei meidän Epsu
Koska Sinä olet erittäin vahva ihminen, ja vain sellaisille annetaan paljon vastoinkäymisiä koska tiedetään että Sinä jaksat. Ja ajan myötä saat elämääsi hyvää, moninkerroin =)

Kun ihminen on ihan loppu, ja hän luulee ettei hän enää jaksa, ei sitten millään, silloin kuin ihmeen kaupalla hän saa jostain voimia purra hampaat yhteen ja sanoa että minähän en luovuta! Ja näin Sinä kultaseni olet jaksanut tehdä jo pitkään, ja uskon että voin sanoa meidän jokaisen palstalaisen puolesta, että me ollaan susta erittäin ylpeitä!
Ja uskotaan että se onni odottaa sua ihan oven takana...

Iso ja lämmin hali sulle ystäväni!

Oot rakas!



Orchid -: Voi sentään... Miksi miksi ja miksi????

Voi kuinka toivon että kaikki olisi hyvin!! Onko sulla ollut kipuja?
Tulehan sitten ilmoittamaan mitä lääkärissä selvisi, mä pidän peukut pystyssä ja toivon parasta!!



Julietta: Onnittelut ovisplussasta

Nyt vaan noudatat lääkärin määräystä, eli raskaudut tästä kierrosta, koska täytyyhän lääkäriä uskoa



Kaa: Mulla oli enkelin synnytyksen jälkeen 3 kierron ajan niin että kohdun alueelle vihloi aina silloin tällöin koko kierron ajan. Uskon että se liittyy jotenkin limakalvoon...ehkä sen parantumiseen?

Luulen näin, koska mulla ei synnytyksen jälkeen istukka irronnut ollenkaan, ja sitten leikkaussalissa se jouduttiin pala palalta kaapimaan pois, kun ei meinannut sielläkään irrota

Joten kohdun limakalvoa meni samalla tosi paljon mukana ja lääkärit sanoivatkin että uudelleen raskautuminen voi kestää pitkäänkin koska limakalvo on niin ohut ettei siihen pysty hetkeen mikään tarttumaan...



Iso voimahali teille kaikille naisille!!



ON: Täällä ollaan vielä onnellisesti raskaana, ainakin testin ja oireiden mukaan

Olo on kutakuinkin tällainen
eli onnesta sekaisin


Uskalsin tänään soittaa neuvolaan ja pyytää että pääsisin aikaisin sinne, ja tehtäisiin lähete keskussairaalaan. Haluan päästä keskustelemaan saman erikoislääkärin kanssa tästä, joka oli meillä esikoisemmekin aikana... Ainakin mulle luvattiin että kun raskaudun, niin saamme kaiken mahdollisen tuen ja avun suoraan keskussairaalasta. Haluan pyytää myös alkuraskauden ultran. ...Ompas musta tullut vaativa!

Ei vaan, mielestäni oomme ansainneetkin kaiken mahdollisen seurannan, jos vaan kaikki menee hyvin sinne saakka...
Toivotaan...
 
Huomenta!!!

tapsu: muakin etoo ja päätä särkee... tosin ihan eri syystä... :x toivotaan että siellä ois pieni asukas kyydissä!!! koskas testailet??

daizz: mulla oli kaavinta syyskuun alussa... ja sit menkkoja ei vaan tullut vaikka oireet oli kyllä sen mukaiset jo pitkään... kävin gynellä ja sain terot avuksi ja sitten niiden avulla tuli menkat.. eka kierto tais olla kp 72.

(.) täällä olla edelleen saikulla.. mulla ois vielä huominen päivä saikkua, mutta jos vaan tervehdyn niin menen töihin..
Kyllähän sitä ovista piti eilen hyödyntää... ei haitannu vatsatauti yhtään, eikä tarttenu vessassa pupuilla... :LOL: tarvii varmaan tänään vielä varmistella... huomenna sitten teroja naamariin... Mä en vaan taas varmaan jaksa millään odotella sitä kahta viikkoa...

Hauskaa laskiaistiistaita kaikille!!! Muistakaas syödä niitä pullia!!! itsellä ei kyllä tee yhtään mieli.... :x
 
my angels: kirjoteltiin samaan aikaan!!! Joo, kyllä on ovista hyödynnetty ja lääkäriä uskotaan kyllä niin, että tuntuu siltä ku oisin jo raskaana.... :D

Kyllä te olette ehdottomasti kaikki seurannat ja avut ansainneet! Et sä ole lainkaan vaativa mun mielestä. Onnea odotukseen!!!! :flower: :flower:
 
Julietta nyt on vasta dpo 6 että en tosiaankaan vielä testaile, ihan rauhassa pitäs vielä ainakin viikko oottaa. Hyvä ettei teitä tauti häirinnyt, olis se ollut vähän kurjaa vessassa touhuta :LOL:

MyAngels Tietenkin sun pitää olla vaativa, ihan jo oman mielenrauhankin takia. Pidän teille peukkuja, toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa! Pakko mennä!
 
AinoAmanda
Huomenta kaikki kauniit naiset! :)

Daizz, tsemppia noihin jalkimaininkeihin! :hug: Itsella meni kaavinnan jalkeen niin, etta vuoto hiipui noin 5-6 paivassa ja loppui lahes kokonaan paivaksi pariksi, kunnes yhtakkia yllattaen se alkoikin taas uudestaan vuolaana. Tuosta toisesta ryntayksesta (lieneeko ollut kuukautiset tai jonkinlainen oman elimiston tilanteen kartoitus?) kesti sen reilu 30 paivaa ennen seuraavia kuukautisia eli ihan suht nopeasti rytmi tuli takaisin.

Tapsu, kiva etta joku muukin oireilee. =) Itsella rinnat kipeytyvat paiva paivalta (tosin aina ennen kuukautisia sekin tapahtuu), sylki vaahtoaa (nice!), vastassa tuntuu lihaskireytta ja myos flunssan oireet loytyvat varastosta... Katsotaan nyt, mita tasta tulee jos mitaan. Vahan syyhyttaisi testata jo huomenna, mutta mies sanoo etta odotetaan perjantaihin (silloin olisi se kaksi viikkoa oviksesta).

Oviksista puheenollen, katsoin muuten eilen Vauvalehden ovislaskurista miten se osasi paikantaa oman ovikseni (jonka todnak loysin tassa kierrossa) kuukautisten alkuun ja kestoon suhteutettuna ja se meni tasan nappiin! En olisi omalla kohdallani siihen osannut luottaa silla sen verran on vaihtelua ollut, mutta sellaisille joilla on kellonvarmat kuukautiset varmaan ihan kateva apuri.

Mutta nyt toihin! Iloista paivanjatkoa kaikille! :flower: =)
 
Kierron kitupäivät menossa..argh..ei ole kyllä oireita suuntaan eikä toiseen joten tätiä odotan kylään näinä päivinä. Tuntuu niin uskomattomalta miten vaikeeta voi olla lapsen saaminen jos sellaisen haluaa.No torastaina olis 14vrk ovisplussasta et eiköhän siihen mennessä jotain tiiä.Toivon kovasti ettei täti tule ja mieskin jo kyselly et millos sen nyt tietää miten kävi.
 

Yhteistyössä