Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

AinoAmanda
Tsemppia Orchid! :hug: Jos viela taman naet enne laakariin menoa, niin kysy niilta jos ne voi katsastaa immuunisysteemiasi. (Minkali tarvetta selvityksille on). Yhdelle kaverille maarattiin laakitys lievan immuunihyljinnan vuoksi ennen hedelmallisyyshoitoja ja parin ensi raskauskuukauden ajaksi ja johan pikkuinen tarrasi! Seurauksena talla hetkella 5 kuukautinen tomera pikkuneiti. :)

Epskeps: Kiitos sanoistasi
Voimia kovasti!! Toivottavasti et tule kovin kipeäksi

Tiedän tuon tunteen kun itse on täysin hajalla, niin ystävä ilmoittaa raskaudestaan... :ashamed: Meidän pojan kuolemasta ei kulunut kuin 3kk-4kk niin kaverijoukostani tuli 4 naista raskaaksi, ja kaikki tosi läheisiä mulle, joilla on jo ennestään useampi lapsi, ja ovat kuitenkin mun kanssa suurinpiirtein saman ikäisiä. Ja sukulaisnainen sai loppuvuodesta kolmannen, meillä olisi ollut lasketut ajat 5vkon välein... Eli pahimmillaan mun ympärillä on 5 naista kasvatellut mahojaan kun ite oon ollut aivan rikki...

Kyllä se siitä jotenkin, ystäväni!

Orchidille tulin antamaan halin ja tsempit!!

Hyvää lääkärireissua!

Voi kumpa nyt ei löytyisi mitään ikävää...

Pakko saada jokin selvitys miksi ei tartu kunnolla matkaan...
Haleja kohtalotoverini!

helmitaustailija: VOI EI! :hug: :hug: :hug:

Nyt tämä painuu takaisin petiin. Valvoin viime yön töissä, nyt piti vain nousta antamaan pennuille sapuskaa, ja Orchidin tilanne painaa mieltä...

Öitä!

:MyAngels ja niin rakas rv 4+6 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

voi Orchid voimia ja jaksamista :hug: onnea lääkäriin :heart:

jontulle onnea ovisplussasta!! nyt vaan hyödyntämään sitä...

AinoAmanda onnea "haamusta"!!

Täällä verikoe testitulokset tulleet... arvo on joko 5 tai 4687... Toi 4687 oli tällai tummennettuna joten oiskohan se se?! 3 viikkoa hedelmöittymisestä arvon pitäis olla 18-7340 välillä joten jos on niin hyvin kait menee?! :snotty: Tänään tullut v.punaista vuotoa hieman joten pötkölleen mennään takaisin. Olen kotona saikulla ku tiistaina leikattiin se patti kainalosta. Huomen takas töihin, plaah |O |O

Palataan! :wave: T.Miikkis ja mukula 5+2

AinoAmanda
Tuntuupa oviksia ja muutakin jannitysta olevan ilmassa! :) ;) :heart:

Onnea SaHeLin pikkumiehelle ja rauhallista torkkuilua teille plussanneille! :hug:

Kai sita minun pitaisi uskaltaa testata huomenna. Pelottaa aika hurjana! Ei se etta olisi raskaana eika se etta ei olisi, mutta se etta siella taas tuulimuna on... On tama tallaista. :/ :)

Miikkis Hyvältä kuulostaa tuo arvo :D Kaikkea hyvää sinne edelleen :heart:

MyAngels Kaikkea hyvää myös sulle ja masuasukille :heart:

AinoAmanda db Huomiseen testaukseen :hug:

lllalla on ensiapukurssi2 toinen kerta, ens viikolla vielä kahtena iltana opiskelemaan.. Mä yritän ottaa silleen lunkisti nyt, etten liikaa niitä raskautumistoiveita herättele :ashamed: Vaikka aiemmin oonkin raskautunut nopeasti niin kyllähän tuo ku/km sai varpaalleen joka suhteessa.

OIH kiitos haleista ja tsempeistä :)

Lääkäristä palattu ja huonoja ja hyviä uutisia :| ei ole vauvaa massussa täysin tyhjä kohtu, kuin siellä ei olisi mitään ollutkaan, mutta hyvä uutinen on ettei myomaa ole ollenkaan =) se on sieltä itekseen poistunu. Nyt täytyy käydä progestroni testissä, jotta nähdään onko keltarauhasen toiminnassa jotain ongelmaa jos on niin seuraavaan kiertoon avuksi lugestroni (tai joku tollanen se sana hirviö oli :D ) ja sitten laittaa mut kunnalliselle puolelle, aikas nopeesti tosin mutta ihan hyvä.

Lääkäri reissusta muuten kun kävin omalla gynellä, johon nyt ei oo ollu vähään aikaa rahaa niin aloitti "istunnon" onnittelemalla vauvasta :'( siellä kun kävin meiän pikku Onni-enkeliä ultraamassa expertillä enkä sitten saanu aikaseks ilmotettua että miten kävi vaikka lupasin, niin koneella viimenen tieto oli meiän rakenneultraa edeltävä ultra. Oli sitten siitä ajatellu, että kaikki on hyvin :ashamed: kyyneleethän siinä tuli samantien silmään :'(

Onneks nyt ei sitten ollu mitää löydöksiä, kun sen jo tiesin ite että vauvan alkua siellä ei ole...

Tässä kierrossa vaan sitten pitää ovista tikuttaa, missä en oo ikinä onnistunu...

Tässä pikaseen istuu tuo esikko tuossa sylissä ja kaipaa äidin huomiota :D

Sus soo
Orchid :hug: Mukava lukea, että osaat löytää niitä iloisiakin puolia asioista. Tsemppiä ensi kiertoon!

Eipä mulla muuta. Jotenkin vedoton olo, ei huvita oikein mikään. Taidanpa odotella varmaan jo hiihtolomaa... :)

Voi Orchid, olen niin pahoillani
Kovasti voimia ja onnea uuteen yritykseen! :heart: Onneksi myooma on lähtenyt pois :)

Meitsi on kipeenä
Tosi tyhmää :snotty: Eikä tuo poitsu sitä meinaa tajuta että äiti on nyt vähän väsynyt eikä jaksa kauheesti mitään tehdä, kun jankuttaa vaan että puistoon pitäis lähtee..
No jospa tämä tästä. Ihmettelen vaan vähän tän kertaista tätiä.
Vuoto on kestänyt sanotaanko kohtuudessa eikä hyytymiä ole tullut ja niitä nyt yleensä tulee.. Siitä olen aina ennenki tiennyt että kun semmoinen iso hyytymä tulee, niin sen jälkeen vuoto rauhoittuu. Mut eip oo näkynyt.
Josko oiskin ollut niin etten ovuloinut ollenkaan..? No ei voi tietää... :/

Anteeksi etten kaikille jaksa kommentoida. :ashamed:

Voi Orchid , toi on niiiiiiiiiiiiiin tuttu juttu mullekin että joku onnittelee vauvasta :ashamed: Ja sitten pitää ite sanoa ääneen kuinka asia on. Mulle on aina kamala kuulla itseni sanovan sen ääneen.... :'(

Miikkis: Onnittelut ystäväni!!

Haamusta onnittelut AinoAmandalle!! :heart:

Ja takaisin taas petiin jotta jaksaa valvoa vielä enskin yön... VÄSYTTÄÄ...... |O |O |O |O |O

mä taidan nyt tulla tänne jos saisin tätä oloa purettua..

tää on nyt sit toinen km peräkkäin.. rv 7 molemmat, edellinen joulukuussa.
eilen olin ultrassa ruskean tuhruvuodon takia ja lääkäri antoi jopa toivoakin vielä ja tänään sitte alkoi vuoto oikein kunnolla..
huomenna olis ollu udestaan tuo hcg:n mittaus mutta onkohan mun siihen järkeä enää mennä??
ja pitääkö mun varata jostain joku jälkitarkastus aika?? viimeks ei ollu kun ultrattiin vuodon loputtua ja kohtu oli tyhjä.

täytyisi varmaan pitää hiukan paussia näissä hommissa jos vaikka kevät toisi paremmat mahdollisudet..
sitä vaan miettii että mikä vika minussa on kun en saa valmista ollenkaan!!!!!
on elämä niin epäreilu!!!!!!! :'(

Millimenninkäinen olen kovin pahoillani puolestasi :'( Tuntuu todellakin niin epäreilulta, että tuo pitää kokea kahdesti peräkkäin :'( En tiedä miten sen hcg:n mittauksen kanssa tulisi menetellä, mutta varmaan itse varaisin ajan jälkitarkastukseen ihan oman mielenrauhan vuoksi. Kovasti jaksamisia, ja täällähän sitä mieltä saa purkaa jos siltä tuntuu. :heart:

Millimenninkäinen ja Orchid Paljon voimia Teille molemmille :hug: :hug:

Epskeps Paranemisia :hug:

AinoAmandalle Onnea haamusta :heart:

Oma napa:eek:dottelua ja odottelua....tässä viikonloppuna olisi varmaan tädin vierailu edessä,toivottavasti ei :whistle:
Vähän on kyllä oireita,tiedä sitten olenko ne taas itse kehitellyt ;) kylmää välillä ja paha olo vaivaa välillä,lähtee syömällä jotain pois...
Katsellaan B)

Orchid... :hug: Muuta en osaa sanoa...

Millimenninkäinen... :hug: Mullakin kaksi melkein peräkkäistä km...Toinen ihan alussa plussan jälkeen ja toinen todettiin rv 9+3 sikiö 8+4...yhet menkat kerkes välissä olemaan....tiedän..se on niin uuvuttavaa...elämä ei maistu...Tuntuu et se ois pysähtynyt niille sioilleen..millonkohan tästä eteenpäin pääsis...hmmh??Voimia sisareni... :hug:

(.) Parin päivän vihlomisien jälkeen mahassa ollut outo olo...ns.kohtu tuntuu ja sektiohaava...hmmh..Sen olemassa olon tuntee koko ajan...en tiiä tajuutteko mitä tarkotan mutta kummiskin.Semmonen jännä tunne...ja sitten alapään lihaksia särkenyt silleen ku monesti menkkojen aikaan...tänään sitten tuli ensin jotai vajaa t lusikallinen verta puhasta verta ja sitten sen jälkeen pyyhkiessä suunnillee saman verran ruskeeta tavaraa...hmmh...kyllä tämä täti on sekasin...mitä hem...per...tää on...
Ottas nyt sitte itekkää selevää...rn tiedä pitäskö mun soittaa tuonne gynepolille huomenna...hmmh...vai mitä tekis..ne kummiski sanoo odota vaan ja ota rauhallisesti...ja sit taas parin vkon päästä mua viedään ja lujaa...Lisäks mua on päätä särkenyt tänään aika hyvin....hmmh...mut niskat kyl on ihan jumissa.Se voi johtua siitä...
Muuten ollut puoleentoista kuukauteen virkein olo..siis energisin...en tiiä..halottaa.....loppus jo tää tämmönen epämääräsyys...!!!!! :/ :/ :snotty: :snotty:

Haaveissa esikoinen

Vaimo85.................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 12/28-32
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 15/30
Julietta......................KM 09/07............................KP 21/40
Katherine...............KM -/- ....................................KP 22/28
Betania...................KM 06/07..............................KP 23/28
Tuizu 32v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 24/-
Aili...........................KM 11/07..............................KP 25/-
Diodium...................KM 11/07..............................KP 28/30
Riine.......................KM 10/07..............................KP 29/34
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 30/30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 45/-

Haaveissa toinen

SaHeLi 28v.............KM 12/04, 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Ansku07.................KM 01/08
Nti Kesäheinä.........KM 01/08
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP -/23-28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 1/33-35
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 2/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 5/26-32
Danjuska................KM 08/07..............................KP 9/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 19/26-29
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP 30/-
AinoAmanda...........KM 09/06,08/07...................KP 32/30-32
Mariq......................KU 07/07.............................KP 36/29-36

Haaveissa kolmas

Daizz........................KM 09/07, 01/08
Sussoo.....................KM 02/05,01/08
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
Kutmula....................KM 11/07.............................KP -/28
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 5/30
Orchid.....................enkelipoika 06/07.................KP 5-6/27-30
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 9/30-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 12/29
Pamu k.....................Km 12/07, 01/08..................KP 14/35
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP 36/27

Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 14/26
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 17/-

Haamuilijat

AinoAmanda

Heippa virtuaalisisaret B)
Orchid Hienoa että myooma on hävinnyt. Mitä muuten tarkotit ettet oo onnistunu ovista tikuttaan? Eikö ovis ole sulla näkyny testeissä..? Mulla meinaan sama juttu, ei oo ovista ikinä bongattu ja viimeks se todistetusti oli kun raskaus alkoi siitä kierrosta. Nytkin oon testaillu kiitettävästi mutta aina vaan negaa ov.testit näyttää..en silti suostu vielä uskoon että tää kierto ois menetetty kokonaan, haluaisin uskoa vaan, että eipä näkyny ovis testeissä ja silti se olisi (onnistuneesti :ashamed: ) tapahtunut..

uskolla ja toivolla :attn: on merkitystä!!

millimenninkäinen : :headwall: epäreilua!! Argh, vói kurja!! paljon on taas annettu kannettavaa sulle. Tsemppiä ihan kamalasti :hug:

Mulla on ollut väsymystä (sellasta ettei töiden jälkeen jaksa kun sohvailla ja torkkua) n. viikon ajan ja mietinkin että pukkaako influenssa jotenki salakavalasti , jotenkin ei puhkea kunnolla mutta koko ajan väsyttää ja kuumeinen olo vaikkei kuumetta oo. Mihinkään raskausoirejuttuihin en oo itseäni päästäny kehittään.
kuitenkin niistä taas oisin hiukan kysellyt..teiltä, kokeneet toverit, (kai tää on itsensä fuskua ja piristää pienen hetken, I know..) että onko jotain selvempää "oiretta" mikä vois liittyä raskauteen seuraavista:
- verta vuotavat ikenet
-nipistely vatsasta
-lämmön tuntu ja palelu
- navan selvä kasvu
kuin nämä em. jotka voivat liittyä ihan kaikkeen maholliseen flunssaan ja ientulehdukseen ja liikaherkutteluun? :LOL:
Luultavasti tämä on rankkaa itsensä fuskua, kun tosiaan ovistesti näyttäny negaa koko kuun poikkeuksetta! Hmm.. vainoharhaisuutta, probably :eek:

vieläykstyöpäivä-terkuin Katherine

mieli taas maassa :'( laskin että olisin jo viikolla 25 jos ei olisi mennyt kesken..minkä ihmeen takia tollasia pitää ajatella!!!?? välillä tulee aikoja jolloin miettii että ei tämä tuu ikinä onnistumaan, mä oon niin malttamaton :headwall: itku on taas hyvin herkässä, mieli maassa ja toivo kokonaan poissa :|

yhtenä päivänä raskauoireet on mitä suuremmat ja aivan varma olo plussasta ja toisena taas ei tunnu yhtään! voi kun joku sais mut unohtamaan tän kuumeilun ja elisin vaan normaalisti, niin viimeksikin tärppäs :saint:

millimenninkäinen pahoittelut tilanteestasi, en voi kuvitellakkaan miltä susta nyt tuntuu, kamalaa :hug: :hug: :hug:

ainoamandalle varovaiset onnittelut!! upeeta :)

miikkis toivotaan että kaikki menee jatkossakin hyvin!aivan ihanaa odotusta sinulle!! :saint:

:hug: :hug: myös kaikille tädin yllättämille ja tippuneille!!pitää vaan jaksaa eteenpäin tarpoa, vaikka joksus tuntuukin että vaan paikallaan ruopii epätoivoissaan :saint:

ihanaa päivää kaikille, viikonloppua odottaen!!! :wave:

Hyvää perjantaita ihan jokaiselle täällä :flower:

JJ-t Kivan paljon sulla jo noita kiertopäiviä! Koska aiot testata? Mulla olis suunnilleen samoissa viikoissa menoissa se eka raskaus (tai siis toka, onhan tuo poika). Se on rankkaa ajatella :hug:

millimenninkäinen :hug: Olen tosi pahoillani kaikesta, mitä olet joutunut kokemaan. Mullakin oli kaks keskenmenoa peräkkäin. Voimia sinulle!

miikkis Hyvä arvo! Kaikkea hyvää sinulle ja pikkuiselle sinne odotuspuolelle.

Täällä oireiden kyttääminen ja keksiminen on kovassa vauhdissa. Edelleenkin kun oireet viittaavat molempiin suuntiin... Ja tuntuu, ettei koskaan pääse testaamaan, pidemmät kierrot on kurjia.

Käyn välil netissä vähän haaveilemassa ja katsomassa äitiysvaatteita :ashamed: . Ne vaan on niin kauniita, tekis mieli aina ostaa :D Erityisesti Missy mom -vaatteisiin oon hurahtanut :LOL:

Huh, sisko tulee kylään lauantaina ja lähtee vasta maanantaina, niin se ehkä hillitsis tätä testailuvimmaa, mutta tiistaikin ois aika aikanen vielä, ärsyttävää. Oireita tätiä vastaan ois nyt:
-vihlova kipu rinnoissa
-päänsärky
-kurkkukipu
-vilu
-väsymys on ihan mieletön!
-pientä etomista
-mieliala vähän herkillä, eilenkin itkin ihan kaikelle!
-ja aika hurja turvotus vatsalla
Oireita löytyy sitten myös vino pino tädin puolesta, vatsa ainakin tuntuu ihan siltä kun menkat alkais ihan just.

Millimenninkäinen suuret
menetyksestä, voimia, ei osaa taas sanoja valita

Katherine joo siis just tota tarkotin, ettei tikut näytä ovista
vaikka todistetusti ovuloin, koska r-testit näyttää plussaa vaikka sitten ei kiinnitykkään. Nyt vaan kun pitäis sen verikokeen takia saada ovis aika selville, niin mä luulen, että joudun menemään kokeeseen ihan mutu-tuntumalla
kesällä taisin tosin yhden kerran saada tikkuun jotain näkymään, mutta sano sitten oliko raskaus vielä silloin sekottamassa hormoneja ku tais olla 3-4 viikkoo synnytyksen jälkeen...

Epskeps paranemisia sinne :wave:

MyAngels totta se on aina se pahin paikka ku joutuu itse mainitsemaan kesäkuisen menetyksen

Miikkis onnittelut, kyllä nyt näyttää hyvältä

ON Eilen kävin taas vyöhyketerapiassa ja nyt pyysin käsittelemään kohdun ja munasarjat oikein kunnolla
onkin tän aamun sitten ihan mukavasti pistelly muniksista... voiko oikeesti olla noin tehokasta jalkojen painelu
saihan se kyllä mun aina tukossa olevat niskatkin auki.

Täytyy vielä palata tohon eiliseen lääkäri reissuun
kun lääkärin sanat muistu vasta illalla mieleen... Ultratessa löyty toisesta muniksesta 7 follikkelia, joista isoin oli 13mm ja toisesta (aikoinaan leikatusta) löytyi 4 follikkelia isoin 10 mm, ja mä muistelen että kun mä syksyllä kävin toisella gynellä kp12 niin silloin oli vaan toisessa muniksessa follikkeli 14mm niin mites ihmeessä nyt voi olla jo noin iso tossa toisessa
aattelin vaan, että pitääkö mun ruveta sitä ovulaatiota jo nyt tikuttamaan kun tuntuu vaan tohon syksyiseen verrattuna kovin suurelta kooltaan. Sillon kanssa mitattiin arvot ja ovulaatio oli tapahtunu ilmeisesti aikaslailla kp14
Miksi naisen elämä täytyy olla näin hankalaa
Toinen mitä lääkäri sano, että jos myoma on ollut (vähän epäili toisen lääkärin löydöstä) niin olis kuitenkin mahdollista, että tämä pieni joka on hipaissut tällä reissulla kohdun seinämää olisi sen pois mukanaan tuonut, eli oli onni että näin kävi...
hemmetti ku pitää aina vasta kotona ruveta näitä miettimään voisko sitä joskus aukasta suunsa siellä vastaanotolla

Vatsataudissa yritän täällä asioita miettiä ja opparia tehdä, mutta tuntuu ettei ajatus luista mihinkään suuntaan

Mä varmaan palsta terrorisoin tänään täällä :kieh:

AinoAmanda
Huomenta siskot! :flower:

Pikainen viesti vaan talla kertaa, kun tanaan on ihan pakko paasta toihin ajoissa.. Eilinen menikin vahan niin sun nain kotona jotain rapellessa.

ON Haamu vahan vahvistunut, mutta ei kunnolla. :/ Minun historiallani ei kovin hyvalta nayta talla hetkella, joskin jonkin verran toivoa kai viela on. Testaillaan taas parin paivan paasta. Mulle saa toivottaa ihan molempia, kunnon plussaa tai tatia viikonlopuksi. Paaasia etta asiat hoituisivat luonnollisesti.

Viikonlopuksi nayttaakin olevan monelle jannat paikat tulossa! =) Kovasti toivon, etta kunnon plussat sielta kaikille napsahtaisivat! :hug: kaikille joilla mieli maassa!

Ja lopuksi tsemppia kaikille mahatautisille! Itsellakin jo kai hellittaa ja poika oli tarpeeksi terve paastakseeen hoitoon, joten taalla asiat selkiamassa silta osin.

Hauskaa paivaa kaikille! :wave:

Orchid: Mulla oli gyne viime perjantaina ja silloin mulla löytyi follikkeli kokoa 15 jotain... Gyne sanoi että se kasvaa 2-3mm päivässä ja 2 päivän päästä mulla on ovis. Ovistesti näytti plussaa tosin vasta maanantaina.. Eli kyllä sulla on se ovis kohta tulossa, luulen!! Tsemppiä!!!!!!!

Yhteistyössä