Millimenninkäinen suuret
menetyksestä, voimia, ei osaa taas sanoja valita
Katherine joo siis just tota tarkotin, ettei tikut näytä ovista
vaikka todistetusti ovuloin, koska r-testit näyttää plussaa vaikka sitten ei kiinnitykkään. Nyt vaan kun pitäis sen verikokeen takia saada ovis aika selville, niin mä luulen, että joudun menemään kokeeseen ihan mutu-tuntumalla
kesällä taisin tosin yhden kerran saada tikkuun jotain näkymään, mutta sano sitten oliko raskaus vielä silloin sekottamassa hormoneja ku tais olla 3-4 viikkoo synnytyksen jälkeen...
Epskeps paranemisia sinne :wave:
MyAngels totta se on aina se pahin paikka ku joutuu itse mainitsemaan kesäkuisen menetyksen
Miikkis onnittelut, kyllä nyt näyttää hyvältä
ON Eilen kävin taas vyöhyketerapiassa ja nyt pyysin käsittelemään kohdun ja munasarjat oikein kunnolla
onkin tän aamun sitten ihan mukavasti pistelly muniksista... voiko oikeesti olla noin tehokasta jalkojen painelu
saihan se kyllä mun aina tukossa olevat niskatkin auki.
Täytyy vielä palata tohon eiliseen lääkäri reissuun
kun lääkärin sanat muistu vasta illalla mieleen... Ultratessa löyty toisesta muniksesta 7 follikkelia, joista isoin oli 13mm ja toisesta (aikoinaan leikatusta) löytyi 4 follikkelia isoin 10 mm, ja mä muistelen että kun mä syksyllä kävin toisella gynellä kp12 niin silloin oli vaan toisessa muniksessa follikkeli 14mm niin mites ihmeessä nyt voi olla jo noin iso tossa toisessa
aattelin vaan, että pitääkö mun ruveta sitä ovulaatiota jo nyt tikuttamaan kun tuntuu vaan tohon syksyiseen verrattuna kovin suurelta kooltaan. Sillon kanssa mitattiin arvot ja ovulaatio oli tapahtunu ilmeisesti aikaslailla kp14
Miksi naisen elämä täytyy olla näin hankalaa
Toinen mitä lääkäri sano, että jos myoma on ollut (vähän epäili toisen lääkärin löydöstä) niin olis kuitenkin mahdollista, että tämä pieni joka on hipaissut tällä reissulla kohdun seinämää olisi sen pois mukanaan tuonut, eli oli onni että näin kävi...
hemmetti ku pitää aina vasta kotona ruveta näitä miettimään voisko sitä joskus aukasta suunsa siellä vastaanotolla
Vatsataudissa yritän täällä asioita miettiä ja opparia tehdä, mutta tuntuu ettei ajatus luista mihinkään suuntaan
Mä varmaan palsta terrorisoin tänään täällä :kieh: