Hakutulokset

  1. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Nyt mä oon täällä ihan itkun partaalla :'( Mä en enää jaksa. Nyt vasta löysin sen kauan etsityn kohdunnapukan ja se on tosi ylhäällä, tosi kova ja pikkuisen auki. Noh, tuo on ihan hyvä kait, mutta sen verran siitä suulta kokeilin, niin tuli tavallisen eritteen lisäksi ihan pikkuisen verta...
  2. Nasuliini

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Nyt harmittaa. Löysin vasta nyt sen kohdunnapukan 100%:n varmuudella. On todella ylhäällä, kova ja pikkuisen auki. Sain sormella kokeiltua siitä kohtaa mistä on auki, ja tuli sen normaalin eritteen lisäksi hieman verta. Tarkoittaako tää nyt sit sitä, että mulla on alkamassa menkat? :'( Kp...
  3. Nasuliini

    Tyttären tulevaisuus pilalla??

    Keväällä 10-vuotias tyttäreni joutui seksuaalisen väkivallan uhriksi :'( Koko perheen elämä, arki romahti täysin. Sen jälkeen mikään ei tuntunut miltään, tuntui että siitä ei vaan yksinkertaisesti voi koskaan selvitä. Mitään niin kamalaa ei ole koskaan edes tullut mieleen että voisi tapahtua...
  4. Nasuliini

    Missä iässä deodoranttia?

    Minä vasta heräsin tähän dödö asiaan taannoin kun tyttäreni (pian 11 vee) kaveri oli meillä yökylässä ja hänellä on dödöä. En ollut ollenkaan ajatellut asiaa ennen sitä. Tänään sitten kävin tytölle sen dödön hakemassa. Taitaapi meikä-äiti olla hieman jäljessä :ashamed:
  5. Nasuliini

    Meidän nelkille menevä tyttö liian muotitietoinen,argh!!

    Voi apua miten samalta kuulostaa tuo kun meilläkin :/ Tyttäreni on pian 11-vuotias, ja jestas sentään sitä "muotitietoutta"...!! Hän monesti sanoo kaupassa, kun kauhistelen jonkin vaatteen kauheutta, että "mutta äiti, tää on muotia" :headwall: Siis en halua lapselleni samaa kun itse olen...
  6. Nasuliini

    onko mahdollista...

    Jos sulla vaan sen raskaushormoonin määrä lisääntyy hitaasti? Mä ainakin ajattelisin tossa vaiheessa olevani raskaana :) Mutta teeppä parin päivän päästä uudelleen, sitten asia voi olla jo ihan toisin ja selkeämpi plussa ilmestyy heti :heart:
  7. Nasuliini

    onko mahdollista...

    Onko sulla mikä kp nyt menossa?
  8. Nasuliini

    ärsyttää!!!!

    Voi jestas miten selviä oireita sulla on LUOMUNEITO :heart: Mä tulisin hulluksi samassa tilanteessa! Itse yritän kehittää oireita koko ajan :headwall: Laitoin sulle yv:ä
  9. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Miukuli :hug: Voi että kun ei keksi sanoja, millä voisi toista lohduttaa :'( Muista kuitenkin se, että toipuminen vie aikansa, ja sinun on pakko olla nyt "itsekäs" ja ajatella VAIN itseäsi. Tarvitset aikaa.. Älä mieti kuinka kauan, sen sitten kyllä tietää kun on valmis kohtaamaan taas arjen...
  10. Nasuliini

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Mä en ymmärrä tätä napukkahommaa :headwall: Kun mulla on ollut koko ajan todella pehmeä. Se on tosi ylhäällä, mutta koko ajan pehmeä. Ota tästäkin nyt sit selvää :attn: Nyt menossa kp 20/28-30
  11. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Viuhti Olen todella pahoillani :hug: Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi joukkoomme :heart:
  12. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Mulla vihloo todella paljon alapäätä, toista pakaraa ja reittä. Tärinäkipua jne. Mä en tiedä oikein että mitä kaikkea sellaiseen kuuluu, mutta kyllä niin outoja kipuja on ja tuo alapään vihlominen oli ihan sairasta :( Mutta sen mun viimesimmän keskenmenon jälkeen huomasin että ne vihlomiset on...
  13. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Haikara :heart: Onnittelut, ihana juttu EevaRouva Pahoitteluni :'( Tuntui varmasti kurjalta nähdä lähes tyhjä kohtu Oma olo: Nyt on huono päivä, ei jaksa lukea, eikä kirjoittaa :( En tiedä mikä on
  14. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Voi Repa :hug: Sulla on nyt huono olla, mutta älä nyt vajoa ihan masennukseen!! Kyllä se päivä sullekkin vielä koittaa, varmasti :heart: Mulla on edelleen endoepäily päällä, sekin voi selittää sen, miksi en tule helposti raskaaksi. Mulle ei suositeltu niitä kunnon tutkimuksia (ultra on...
  15. Nasuliini

    Kolmas haaveissa, mutta kun ei kuulu

    Oon tosi pahoillani :'(
  16. Nasuliini

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    Matarena Juu, siellähän se napukkakin on =) Miekin löysin eilen nuo sivut, siellä oli paljon muutenkin erittäin tärkeää ja kiinnostavaa tietoa.
  17. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Mulle tuli just postissa kolme raskaustestiä :p Ja hirmu into tehdä jo sellainen, kun tuntemuksia on, mutta kait tuo järki sen verran on päässä, että tajuaa ettei voi vielä näkyä vaikka oliskin :ashamed:
  18. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Haikara Minulla hailakat haamujen haamut on aina meinanneet raskautta :heart:
  19. Nasuliini

    Vielä lämmöistä!

    Raakel Sehän on kait hyvä jos sulla lämmöt korkeella =) Meinaatko tiuhaan edelleen testailla?
  20. Nasuliini

    Vielä lämmöistä!

    Mulla on aina ollu ovis aikasin, melkeinpä heti menkkojen loputtua, en tiedä sit onko niin edelleen, vaiko muuttunut vuosien, raskauksien ja keskenmenojen jälkeen :/ Mutta nytkin alkoi jo tosi ajoissa pahoinvointi ja päänsärky, en sit tiedä mitä lie ovat. Aikaisemmista lapsista voin pahoin jo...

Yhteistyössä