Hakutulokset

  1. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    pullenah :hug: Positiivisia tuulia tälle kierrolle :heart: PulttiBois Hyvä, mene ihmeessä lääkäriin,kuulostaa todella oudolta että vielä tolleen tulee, parempi varmistaa :hug:
  2. Nasuliini

    Kolmatta kuumeilevat!!

    Täällä myös kolmas haaveissa. Minä 32 ja mieheni 30 vuotias. Miehelläni ei ole yhtään lasta, nyt siis yritetään ensimmäistä yhteistä. Minun lapseni tyttö -96 ja poika -01 syntyneet. Yritys aloitettu heinäkuun alussa -06. Syyskuussa ensimmäinen keskenmeno, helmikuussa toinen :'( Nyt kovasti...
  3. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Voi ei, ihanaa, mekin mietitty talopakettia, halutaan ihan uusi ja omalla tavalla laitettu talo. Sekin olisi tosiaan ihanaa et sais pikkuiselle jo suunnitella oman huoneen :attn: :heart: Niin, pieni lisäys vielä.. Mä olen nyt niin sairaassa vauvakuumeessa, etten tiennyt että näin voi...
  4. Nasuliini

    Muita jotka jännää mensujen alkua tänää tai huomenna? =)

    Ai niin, voi kökkö, sulla alko ne menkat :/ Mullakin oli olevinaan jotkut menkan tyyliset viime viikolla,mutta eipä ole noin niukkoja ollut sitten ties miten pitkään aikaan. Menee varmaan vuosien taa. Jotain ihme hormoonihäikkää kait, tai sitten mun kroppa on muuten ihan sekasin tästä...
  5. Nasuliini

    Muita jotka jännää mensujen alkua tänää tai huomenna? =)

    Ai ai, olen ihan koukussa tähän pinoon :p Olis niin kiva lukea paaaaaaaljon plussailmoituksia =) Kaikille nyt paljon tsemppiä, muistakaahan pitää meidät ajan tasalla :heart:
  6. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Täällä tahtois kans tietää miten vaikuttaa.. ostin viimeks itse litran ja join sen lähes samantien janooni, ja silloin en ainakaan vaikutusta huomannut :p Kaikki muutkin keinot on tervetulleita, on tässä nyt sen verran jo yritetty, että kyllä kait mä kohta alan laitteleen sängyn alle jalkapallo-...
  7. Nasuliini

    En tiedä mitä pitäisi tehdä...

    Huh, kylläpä kuulosti tuo sinun tarinasi täysin omaltani :'( Kaksi kuukautta mieheni ehti pettää, ennen kun kerran humalaspäissään oli unohtanut poistaa tytön viestin ja puhelun (vaikkakin puhelimessa tuo tyttö luki miehen kaverin nimellä |O ) Ennen kun sain pettämisestä tietää, epäilyn...
  8. Nasuliini

    Kauanko kestää keskimäärin?

    Hei ja onneksi olkoon naimisiin menon johdosta :heart: Se tuntuu olevan niin kauhean yksilöllistä tuo raskaaksi tuleminen, tietenkin. Voin siis vain kertoa miten minulla kävi. Olin 20-vuotias kun alettiin silloisen mieheni kanssa yrittää vauvaa.. tärppäsi samantien. Toisen lapsen kanssa...
  9. Nasuliini

    uusia kavereita meseen kaivataan!

    Pistin sinulle yksityisviestiä :)

Yhteistyössä