Hakutulokset

  1. Nasuliini

    Vielä lämmöistä!

    Juu, kainalosta tuon mittasin kun en suuhun tohtinut laittaa =) Mutta eikös se niin ole, että kun aina mittaa samasta paikasta ja samaan aikaan aamusta, niin sitten siitä olisi hyvä seurata? Mulla nyt kp14/28-30 ja vasta nyt alan mittailla. Ovis kait käsillä, vaikka on ollut outoja tuntemuksia...
  2. Nasuliini

    Vielä lämmöistä!

    Hitsiläinen kun en tiedä voiko tuolla miun mittarilla mitata suun kautta :ashamed:
  3. Nasuliini

    Vielä lämmöistä!

    36,38 näyttäisi =) Huomenna alan mittailla aamusta sitten ihan säännöllisesti, ikinä ennen en ole sitä tehnyt :)
  4. Nasuliini

    Kolmas haaveissa, mutta kun ei kuulu

    Miekin meinasin sen purkin hakea piakkoin =)
  5. Nasuliini

    Kolmas haaveissa, mutta kun ei kuulu

    Minä muuten tykkään siitä, on ihan ok. Ei nyt mitään lempparia, mutta kuitenkin ihan hyvää. Todella suuri osa ei siitä tykkää, olen huomannut. Seuraavaks kait sitten käyttöön tuo punaviini, sehän kait vilkastuttaa emättimen verenkiertoa =) Se kuulostaa oikein mieleiseltä kokeilulta. Vaikka...
  6. Nasuliini

    Kolmas haaveissa, mutta kun ei kuulu

    On siitä jollain kokemuksia että olis auttanut, tiedä siitä sitten että mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on, mutta ostin, koska kaikkeni haluan yrittää. Kun menin luontaistuotekauppaan niitä ostamaan ja sanoin että haluan niitä, että eikös ne auta pienesti raskautumiseen, niin kyllä se mamma...
  7. Nasuliini

    Itsensätutkijat..k.nipukasta..

    No nyt mullekkin tuli vimma etsiskellä nipukkaa, eikä sit hajuakaan että missä sen pitäis olla ja miltä tuntua. Jotain erittäin pehmeää tunsin siellä perällä, mutta kuinkas syvälle se sitten pitäisi laittaa? *tyhmänä* Ja kuinka iso sen pitäisi olla kooltaan?? Itse olen huomannut että ilmeisesti...
  8. Nasuliini

    Kolmas haaveissa, mutta kun ei kuulu

    Minä alotin ne kans tossa viime viikon lopulla, toivotaan että olisi hyötyä, ja kaikkeni kyllä yritän että tärppäisi.
  9. Nasuliini

    Uusia ystäviä

    Täällä 32-vuotias kahden lapsen äiti Varsinais-Suomesta, Kustavista. Minulla on tyttö pian 11v ja poika 6v. Työni loppuivat kesäkuun lopussa ja tällä hetkellä olen kotona ja haen koulutustani vastaavaa työtä lähiseudulta. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia. Osoitteeni on krista.tulander@gmail.com =)
  10. Nasuliini

    Kolmas haaveissa, mutta kun ei kuulu

    Onko sulla mitään tuntemuksia? Jos ne ei vaikka alkaiskaan =)
  11. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    No en kuule usko että tässä hermot menee kellään, päinvastoin =) Minä olen ihan koukussa näihin sivuihin, ja aina miettinyt että voi kun täällä olisi vilkkaampaa :p Minä olen ollut aina tosi herkkä, mutta etenkin raskauksien, etenkin ensimmäisen kolmanneksen aikana olen oikea itkupilli...
  12. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Hih, eihän sitä tarttekkaan olla "hihhuli" :D Kaikki nuo on hyvästä sitä vauvaa ajatellen. Voi kun minäkin saisin jotenkin itteäni niskasta kiinni ja alkaisin pikku hiljaa tehdä itelleni jotain. Ei kai sitä voi näillä elämäntavoilla tullakkaan raskaaksi :headwall: Syön epäterveellisesti ja...
  13. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Juu, tuo on muuten hassua, itselläkin sitten on että viides raskaus :/ vaikka lapsia on kaksi :| Noh, niin se vaan menee, mutta mä niin toivon että saisi ees joskus vielä neuvolakortin ja sen raskauden alkuun :headwall: Noista mehuista muuten, mäkin olen lukenut karpalomehun auttavan...
  14. Nasuliini

    Kolmas haaveissa, mutta kun ei kuulu

    Hei! Tällainen ketjuhan onkin kiva, joten saanen liittyä seuraanne :wave: Olen 32v, mieheni 30v ja lapseni -01 ja -96 syntyneet. Olemme uusioperhe, miehelläni ei ole lapsia, tämä olisi siis ensimmäinen yhteinen lapsemme, jos sellainen meille joskus suodaan. Olemme yrittäneet vauvaa jo...
  15. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Miukuli, Stoppis ja Minda tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut kokemastanne :( Miukuli Itkuhan minulla tuli kun luin tarinaasi ja kokemaanne :'( Osasin jotenkin niin eläytyä siihen ja tuli suunnattoman paha mieli, vaikken olekkaan noin kamalaa joutunut kokemaan. Toivon teille...
  16. Nasuliini

    Vihlonta/kipuilu

    No heissuli Raakel! :wave: Mulla on tuo vihlonta/paine tms selvä raskauden tai menkkojen tulon oire, eli en varmaan osaa kyllä tässä auttaa mitekään. Itsellä on kans sellainen tilanne nyt, että on kp 14/28-30, ja silti ollut jo vaiks minkälaisia outoja tuntemuksia. Parina päivänä on tuntunut...
  17. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    pullenah Mulla on kans sellaista outoa vihlovaa ja kouristelevaa kipua menkkojen aikana, ja nyt melkein välillä muutenkin tuolla munasarjojen kohdalla. Itselläni oli endoepäily, mutta sitten kun kävin ultrassa, kaikki oli kuulema siten ok, mutta oireet viittas silti endoon.. tiedä siitä sitten...
  18. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Miul muuten on kp 12/30 tänään menossa (tuo on kyl vaikea miettiä mikä on mun kierron kesto, kun se on nyt viimesen keskenmenon jälkeen ollut ensin 29, sit 32, sit 28 jne. On siis niin vaikea miettiä tota, mutta keskiarvo on kun laskin, tuo 30 :p )
  19. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Suppis :heart: :heart: :heart: Onnea =) :flower: :heart: Uskomattoman ihanaa oli varmaan huomata se selkeä plussa =) ON: Ihme olot sen kun jatkuu. Yöllä uneksin siitä että olen raskaana, tiesin siinä jo ilman testejäkin sen. Aamusta sit tutkailin tisuja että tuntuiko ne siltä kun...
  20. Nasuliini

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Ääääh, kait mä sitten lähden surffaileen ja ostan netin kautta ovistestejä, vaikka piti ne nyt jättää. Samalla sit muutama raskaustesti kans, niitä kun tuntuu kuluvan tiettynä aikana kuukaudesta :headwall:

Yhteistyössä