km:n jälkeen kuumeilevat...


Pullenah mullahan oli kans viime kierron lopulla tuota pahoinvointia. Sitähän ehti sitten jo ajatella, että tässä ollaan onnellisesti raskauduttu :ashamed: mut pa.kan marjat |O :( Nytkin ennen tädin tuloa oli sellaista jännää kutkuttelua tuolla alavatsalla, ihan kuin pieni ihmisenalku olisi siellä kutitellut, mutta ei.. ei ollut :( Joten enää en oikein mihinkään oireisiin luota. :ashamed: Kyllä se testi sitten kertoo miten asian laita on, jos siihen päästään joku kaunis päivä..

Suppis voi kunpa ois sitä itteensä eli raskaana olisit!! :heart: Täällä peukut pystyssä db ja plussapuhalluksia sinne puhaltelen +++++++++++ :whistle:

Hiidi toivottavasti sun mutu-tuntumat on oikeassa!! :D Aikanaan kun esikoista aloin odottamaan, tiesin sen ilman testiäkin että raskaana ollaan. Sitä tunnetta odotan nyt toistamiseen.. Lämmin plussapuhallus sinnekin ++++++++++++++++ :whistle: :heart:
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 2/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 3/35
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 10/17-35
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 15/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 16/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 16/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 23/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 23/34
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 28/31
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 30/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 30/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 33/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 34/26-30

Haaveissa kakkonen

Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 7/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 9/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 10/28-34
Emik........................KM 06/07..............................KP 10/28-30
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 36/31-34

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 7/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 10/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 11/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 19/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 24/26-31


Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07
Puella.......................KM 05/07.............................KP 11/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex


 
Heips ja kivaa lauantaita äiskille! ( tuleville tai oleville)

satuka: mukavaa ja riehakasta polttaria sulle!! Ihania juttuja sun elämässä tapahtuu! Heitä huolet tuulen vietäviksi, kaikki menee varmasti nappiin teillä ja mukavaahan se on kun ei häissä tartte miettiä paljonko voi skumpaa ym. juoda.. :saint: tulehan kertomaan miten selvisit polttareista sitten.. ;)

sonja: todella p.... juttu että noin kävi. kyllä on ikävä juttu kaiken ton odottamisen jälkeen.. kuitenkin lämpimästi tervetuloa tänne kovien kokeneiden joukkoon, täältä on hyvä ponnistaa! :heart: :set tervetulotoivotukset kuitenkin!! juu meillä ainakin yritys heti uutta putkeen vaik km vasta kesäkuussa.

epskeps mullakin sama fiilis..noista oireista en kyllä enää ikinä iloitse, kun voi niin monia syitä olla.. ja voihan olla että KM:n jälkeen keho reagoi eri tavoin muutenkin..olen kuvitellut itselleni mahan nipistelyä ja vihlontaa ym. mutta sepäs voi hyvin olla että keho joutuu koville kun yrittää normalisoida kiertoa ja tuosta aiheutuu erinäisiä jomotuksia..mutta pakkohan se on olla toiveikas=) Kovasti toivon että seuraavasta kierrosta sulla nappaa! :heart:

tässä hääkutsuihin mietin juuri tekstejä..haluan keksiä ne omasta päästä, tulee pers.oonallisia;) muitakin täällä oli häitten kynnyksellä olevia? Meillä ne on ensi vuoden puolella ajalla huhti-elokuu ( riippuen nyt yhdestä kovin toivotusta seikasta.. ;) )
jaa eiköhän se pidä lähteä laittaa tiskokone pyörimään.
palaillaan! :wave:
 
Greippimehusta oli jossain vaiheessa puhetta. Itse aloitin sen kittaamisen vuosi sitten ja on jäänyt kyllä päälle.. En pystynyt sitä Valion mehua juomaan mutta Rybb & Deckersistä on tullut suorastaan pakkomielle ;) Se on hyvää!

Pahoittelut Satukalle ja Pullenahille :( AIna yhtä kurjaa kun kierto alkaa alusta. Kp1 on kyllä yksi mustimmista ja synkimmistä päivistä. :hug:Tosin varmasti meillä kaikilla ne ensimmäiset tädit km:n jälkeen on ollut yhtä odotettuja. Itse olin hyppiä kattoon ilosta: Vihdoin kroppa alkaa normalisoitua!

Toivottavasti Bulttiksella kaikki on ok. :hug:

Pahoittelut Sonjalle. Tervetuloa mukaan sitten kun olet siihen valmis.

Pullenah: Sulla oli vähän samanlaista ongelmaa kuin mulla. Mulla on keskenmenon jälkeen ollut migreeniä pari kertaa viikossa ja tuntuu että koko ajan on sellainen olo että kohta alkaa kohtaus. Onkohan hormonit sitten niin sekaisin että se vaikuttaa noihin migreeneihinkin? Aikaisemmin mulla on ollut tosi vähän kohtauksia, ehkä pari kertaa kuussa jos sitäkään. Aikanaan ne helpottui sillä kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Ja siis siitähän on aikaa 4 vuotta.

Samaten tuo vuoto ihmetyttää muakin, ja siitä olisin teiltä muiltakin vähän kysellyt. Mulla alkoi menkat viime torstaina, tasan 4 viikkoa kaavinnasta. Mutta yhden päivän tiputteli, sitten loppui kokonaan ja tein jo raskaustestinkin mikä näytti negaa. Kunnes sitten 3.päivänä alkoi kunnolla. Tätä kesti pari päivää ja sitten oli pari tuhrupäivää. Kaikenkaikkiaan laskin että vuotopäiviä olisi tuhrut mukaanlukien ollut 6. KUNNES sitten kahden tuhruttoman päivän jälkeen eilen illalla (kp9) pyyhkiessä tuli rusehtavaa vuotoa ja vähän veristäkin mukana! Ja sama tänä aamuna. Pikkuhousunsuojaan ei kuitenkaan mitään tullut.. Ihan outoa! Ikinä ennen ei ole ollut tuhruja tms. ja nyt sitten mieityttää että onko tämä ihan normaalia.... Mullahan ei se kohtu silloin kaavinnasta huolimatta ollut tyhjentynyt täysin ja aikanaan lääkäri sanoi että loput tulee sitten ekojen kuukautisten mukana pois. Nyt vaan on tosi hassu olo. Tuntuu kuin se tyhjennys ei taaskaan olisi täydellinen edes kuukautisten aikana? Että kohtu ei vaan tyhjenny kunnolla tms. Huh, olisi nyt kroppa kunnossa että pääsisi jatkamaan ja yrittämään uutta raskautta!:headwall:

Mukavia viikonloppuja!
 
Lauantaita..

aamulla kupla otassa tunnin mietin että testaanko vaiko enkö testaa ja päätin testata niin pääsen tästä mietinnästä kun päiviä on yli mennyt jo 3..
Noo siihen tikkuun pärähti ne
KAKS VIIVAA HETI JA TESTI VIIVAKIN EI OO MIKÄÄN HAAMU VAAN OIKEESTI TUMMA KONTROLLIN VEROINEN VIIVA
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

mä oon aika pähkinöinä :saint:
eli se emämunis sittenkin tapas pikku ollit ja alko tapahtumaan..

nyt sitten ootus kannalle ja toivotaan että mitään peruuttamatonta ei tapahdu.
ja en aio siirtyä vielä mihkään vaan jään tänne norkoilemaan että pääsisi joskus sitten varmentamaan asiaa alkuultraan.
 
Kiitos kaikille ihanista, lämpimistä sanoistanne ja tervetulotoivotuksista! Lista oli juuri niin ihana, tai oikeastaan ihanampikin kuin ajattelin :) .

Ilmoittaudun nyt sitten samantien tänne mukaan! Mieli halajaa jo uutta yritystä, mutta tässä on tosiaan vasta tyhjennysvuoto menossa niin nyt täytyy kyllä odotella tätä kropan toipumista ennenkuin asiat voivat oikeasti edetä. Mutta pikkuhiljaa...

Suppikselle onnittelut plussauutisista :flower: Hieno juttu! Toivottavasti muut seuraa pian perästä!
 
PALJON ONNEA SUPPIS!!!! :heart: :heart: :heart: Kun näin tuossa etusivulla et olet tänne viimeisenä kirjoittanut, mulle tuli heti tunne, että nyt on Suppis plussannut! :D Ihanaa, aivan mahtavaa!!! Hirmuisesti tarrasukkia pienelle masumatkaajalle!!! :heart:

Kiitos samoin Katherine =) Lämmin plussapuhallus sinulle! ++++++ :whistle: :heart:

Sonja74 Lämpimästi tervetuloa :heart: Voisin sut tuonne listalle lisätä, kerrothan ensin että kuumeillaanko teillä ensimmäistä vai onko lapsia siunaantunut ennestään ja kuinka monta? =)

Noista menkkajutuista niin mulla se vuoto on kyllä yhtämittaista, alkaa ja loppuu eikä siinä välissä ole "kuivia" päiviä eikä tuhrua. Vuoto on kyllä runsasta, mut niin se on ollut ennen näitä km:jakin, nyt vaan vielä runsaampaa :x Valitettavasti en osaa sanoa onko tuollaiset vuodot normaaleja, toivottavasti! Kannattaisi varmaan kysyä gyneltä asiasta :)
 
suppis onnea aivan vilpittömästi. ihan huikeeta :D :heart: :flower:
ja sonjalle tervetuloa tänne pinoon ja oikein iso :hug:

sain maanantaille lääkäriajan, eilen vielä outo vuoto yllätti mut töissä muttei tullut klimppejä. tänään yksi hyytymä vielä tuli ja josko nyt loppuisi kokonaan.
mietin että olisiko voinut olla varhainen km sittenkin :ashamed: :ashamed: sillä viime kierrossa sain oudon haamun joka muuttuikin negaksi, oireilin ja menkat tulivat siis nyt jossa nuo "isot" hyytymät tulivat, sitten ne 2 isoa (oikeasti iso) palaa tulivat ulos. ja edelleen vähän kuin tuhruttaa..
lämpöäkin oli toissapäivänä, jolloin palat tulivat ulos.
vitu.ttaa ja ahdistaa että mitä oikein mun sisällä on menossa, pahimman luokan maailmasota vissiin |O |O melkein alkaa jo itkettämään. :ashamed:
tämäkö tämä meidän kohtalo sitten on kolmannen lapsen suhteen, eka kesken "myöhään" ja toinen heti alussa :/
kyllä loma tuli niin hyvään saumaan että!!

kaikesta huolimatta mukavaa v-loppua! mä alan valmistautumaan turkin matkan menkkoihin jo nyt hyvissä ajoin, ei tästä tule lasta eikä mitään muutakaan.. hittoon koko idea sanon minä. :ashamed:
 
Pulttis :hug: Voi kunpa osaisin sua lohduttaa.. :ashamed: Älä vielä toivosta luovu. Teille on kaksi lasta suotu ja miksei sitä kolmatta vielä suotaisi. Yritä jaksaa uskoa siihen. Yritä lomalla saada ajatukset käännettyä ihan muualle. Nauti lomasta ja perheestäsi :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Pulttis :hug: Voi kunpa osaisin sua lohduttaa.. :ashamed: Älä vielä toivosta luovu. Teille on kaksi lasta suotu ja miksei sitä kolmatta vielä suotaisi. Yritä jaksaa uskoa siihen. Yritä lomalla saada ajatukset käännettyä ihan muualle. Nauti lomasta ja perheestäsi :heart:
kiitos, mä yritän nauttia lomasta ja perheestä. silti tuo asia vaivaa mieltä kovastikin.
no, ehkä on parempi vaan olla ja mennä eteenpäin miettimättä sen enempää, jospa joskus oikein ihanan yllätyksen saisimme- odottamatta mitään.
halauksia sinulle :hug:

 
ONNEA Suppis!!!!!! :flower: Aivan mielettömän hienoa!

Tervetuloa Sonja!!! Tämä porukka on tosiaan mahtavaa. Itselläkin on vielä tuo sama tilanne, kun km oli vasta kesäkuussa, että kunnon yritystä ei ole, vaikkakin kuumeilu jatkuu..
 
Paljon onnea suppis :hug: =) =) nyt sitten kunnon jarrusukat oikeen imukupeilla pikkuselle!!!!

emikmullahan just noita tuhruja on nyt ilmaantunu, eilen illalla loppu ainakin näillä näkymin eli vuotopäiviä tuli 9 en tiä onko normaalia mutta katsellaan tilannetta...

Koita pulttis jaksaa tätähän tää on, toiveitten ja pettymysten vuoristorataa :)

sonja pahoittelut ja tervetuloa joukkoon mahtavaan :hug:
toi on kyl varmaan kauhee tunne kun on jo noin pitkään luullu olevansa oikeesti raskaana ja mitään ei löydykkään, kyllä pitäis olla kaikille mahdollinen toi alku-ultra, mutta jaksamisia
 
Onnea Suppikselle! Tosi mahtavaa, että joukkoon saatiin taas plussaaja! :)

Niin, terveisiä lääkäristä :D ! Mähän täällä viime viikolla stressasin noita vuotojuttuja (ekaks normaalit/runsaat kuukautiset ja sitten parin viikon päästä tuhrua muutama päivä ja siinä välilläkin vielä tuhrua...). Lääkäri tosiaan piti sitä ihan normaalina ja meinasi, että jos ei loka-marraskuulle ole tasoittunut, niin sitten uudelleen käymään.

Emme saaneet kauheasti toivoa heti raskautumiseen, sillä ovulaatiotakaan ei vielä tod.näk. tapahdu. Olenkin ajatellut nyt ottaa rennosti asenteelle "vauva tulee sitten, kun on tullakseen, ei ainakaan ennen kuin kroppa on palautunut normaaliksi". Mua helpotti tosi paljon tuo lääkärissä käynti ja iso kivi vierähti sydämmeltä. Tosi hyvä kun jälkitarkastus oli, koska viikkojakin oli niin paljon kasassa km:n sattuessa. Nyt ainakin sain kuulla, että kaikki on muuten kunnossa. :) Ehkä tämä stressin laukeaminenkin avittaa sitä kropan palautumista normaaliksi.

Mulla on tuolla punaherukkapiirakka uunissa. Jos itse piirakka on yhtä hyvää kuin taikina, sen on pakko olla ylihyvää :D ! Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille ja tervetuloa Sonjalle sekä kovasti jaksamista! :hug:
 
Suppis :heart: :heart: :heart: Onnea =) :flower: :heart: Uskomattoman ihanaa oli varmaan huomata se selkeä plussa =)

ON: Ihme olot sen kun jatkuu. Yöllä uneksin siitä että olen raskaana, tiesin siinä jo ilman testejäkin sen. Aamusta sit tutkailin tisuja että tuntuiko ne siltä kun siinä unessakin, eli selkeä raskautumisen enne, mutta ei.. :ashamed: Ei tietenkään, sehän oli unta :headwall:

Mutta tää pahoinvointi, mitähän ihmettä tää on? Kauheana kahvikissana juon aamuisin sen noin kuusi kuppia kahvia ainakin, nytkin meni sit vain 1½ ja sekin huonolla menestyksellä, meinasi tulla ulos samantien. Sit tuo vuoto tuolla alapäässä on outoa, valun koko ajan, oikein lorahtelee :/ Mitä lie.. Kait mä kuvittelen nää kaikki kun niin epätoivoisesti haluan sitä vauvaa :whistle:

Tuli sitten yöllä tilailtua vauvan vaatteita ja sellaisia ihania kuviollisia harsoja :p Niin, tiedän, olen aivan pimahtanut!!!!!!!!!
 
Miul muuten on kp 12/30 tänään menossa (tuo on kyl vaikea miettiä mikä on mun kierron kesto, kun se on nyt viimesen keskenmenon jälkeen ollut ensin 29, sit 32, sit 28 jne. On siis niin vaikea miettiä tota, mutta keskiarvo on kun laskin, tuo 30 :p )
 
Hienoa Suppis isot onnitteluhalit! :flower: Kaikki menee varmasti hienosti ja saat keväällä kääryleen syliin.

Pulttis toivottavasti maanantain lääkärikäynti valottaa asiaa. Yritä kuitenkin nauttia lomasta ja matkasta. Paremmat ajat ovat varmaan edessäpäin. :hug:

Sonjalle tervetuloa joukkoon :hug: .
 
pullenah Mulla on kans sellaista outoa vihlovaa ja kouristelevaa kipua menkkojen aikana, ja nyt melkein välillä muutenkin tuolla munasarjojen kohdalla. Itselläni oli endoepäily, mutta sitten kun kävin ultrassa, kaikki oli kuulema siten ok, mutta oireet viittas silti endoon.. tiedä siitä sitten. Kuitenkin tulin ne pari kertaa raskaaks..
Välillä tuo viiltävä kipu saa kauhean kiljaisun aikaan kesken ei mitään, siinä säikähtää sitten jo koko perhe kun mä kiljun. Mitä lie tapahtuu sit alapäässä :/
 
:heart: Superhyper onnittelut vahvasta viivasta,miljoonasti onnea odotukseen :heart: :heart: :heart: :heart:

Sonja,kiva kun päätit liittyä porukkaan mahtavaan,että saadaan sinunkin ajatuksia ja tuntoja lukea :)

Pulttis,ei saa luovuttaa,vaikka p.ka fiilis varmasti on :hug: Oon ihan varma että teille vielä vauva tulee :heart:

Menkoista sen verran,että varmasti kaikki on mahdollista ja ihan normalia km:n jälkeen,saattaahan vuoto muuttua pillereistä luovuttaessakin...Mulla ainakin ollu aika niukat verrattuna aikasempiin ja viime kerralla oli jo vähä normimmit mut sit taas tuhrutti aika kauan. Mulla on joskus ollu niinkin,et päivän on pitäny tavallaan taukoa ja sit seuraavana päivänä valunut vielä vähän... uskokaa tytöt vaan että KAIKKI on mahdollista keskenmenon jälkeen :D Ja vihlontaa myös yms.yms.ollu mullakin.

Kiti,hyvä että kaikki ok,nyt vaan rauhallisesti sitten oottelemaan oviksen näyttävää paluuta.. :D

Sit meikä ja hormonit osa.1256 :LOL:
Eilen illalla oli sitte ihan mahoton kohtaus :eek: Alkoi taas mahassa juilimaan niin pirusti tosi epämukava olo,ei voinut kun maata ja pirun huono olo. Meninkin ajoissa nukkumaan.Odotin että kohta alkaa menkat mut täällä sitä vaan rätti perseessä kuljeksitaan eikä mitään tapahu|O
Aamulla vielä sellanen jomotus mut nyt se on taas kadonnu. Niin ja aamuyöstä jouduin menee isolle hädälle ja heti herätessä taas ja vielä tovi sitten,maha ihan sekasin ja kaupoilla ollessa ihan karsee olo :x
Tää ei voi olla enää normia. Mulla on nyt 3 kertaa ollu viikon aikana aivan selkeä menkkajomotus,mistä normaalisti pitäs parin tunnin sisään tulla täti... ja mikä ihmetyttää myös on se, että oviksen mukaan ois jo pitänyt alkaa tähän mennessä....Mutta taas toisaalta voiko noin voimakkaita tuntemuksia olla jos on paksuna,aika pelottavaa...Viimeks ei kyllä ainakaan ollu mitään näin voimakasta...no ylemmän haltuun tämäkin jätettävä,huhuh!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
ja kaupoilla ollessa ihan karsee olo :x
Tää ei voi olla enää normia.
mulla oli sen keskenmenneen odotuksen aikana juuri tuollaista. mihinkään makkara/eines väleihin en voinut mennä tai alkoi oksettamaan. yleisesti kauppareissut oli kamalia sen ihanan 13 viikon ajan :x
pari kertaa juuri ennen kassaa sain juosta ja lujaa vessaan oksentamaan- oikestaan ilman mitään syytä :D

joten mä voisin pari euroa heittää sen puolesta likoon ,että rouva on pamahtanut onnellisesti paksuksi :LOL: :D :heart:
 
Meillä ei nimittäin ollut keskenmeno, vaan keskeytys :'( Rv12+3 torstaina. Sikiökalvoon oli tullut reikä ja sikiö tarttunut siihen, niin että kalvo oli kuroutunut alaruumiin ympärille, jolloin jalat eivät päässeet kehittymään ja vatsassa iso reikä, josta maksa ja suolet ulkopuolella. :'( Olo on vielä vereslihalla, totta kai, mutta emme halua jäädä vellomaan tähän suruun, vaan jatkaa eteenpäin ja yrittää uudelleen.

Yhdet kuukautiset odotamme, toivottavasti eivät viivy liian kauan. Ehkä olen vähän asioiden edellä tähän pinoon liittyessäni, kun operaatiosta on vasta pari päivää, mutta... minusta tuntuu että uusi odotus jotenkin auttaisi pääsemään eteenpäin.

Meillä on kaksi lasta ennestään ja kummasti nuo kiskovat takaisin suosta tähän arkeen ja elämään :heart:
 
Hyvä Suppis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :flower: :flower: :flower: ONNEA!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tervetuloa Stoppis ja Sonja ja pahoittelut :hug: Tottakai Stoppis saat liittyä joukkoomme vaikka kyseessä onkin raskauden keskeytys eikä keskenmeno. Tiedän mitä läpikäyt, itse jouduin keskeyttämään raskauden rv 23 :ashamed:

Täältä saa tukea, ja saa purkaa ajatuksiaan ja tunteitaan. Täällä ymmärretään ihan varmasti!

Repa mulla ensimmäisiä oireita oli silloin juuri tuo älytön mahan toimiminen, joten +++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Menkoista itselläni ne ovat menneet jo vuosikaudet näin, että ekana päivänä vuotaa niukasti, tokana runsaasti, kolmantena on taas tosi niukkaa, ja neljäntenä tulee ruskehtavaa jälkivuotoa, ja sitten loppuu kuin seinään. Oon päässyt helpolla kun on menkat kestäneet vain sen 4vrk, siksipä nämä ekat menkat keskeytyksen jälkeen olivatkin "oudot" kun kestivät melkein kokonaiset 6vrk :$
 
stoppis voi sinua. tuntuu niin pahalta saada tänne kamalia uutisia. on varmasti raastava kokemus ollut teille.
mutta olet niin oikeassa että lapset auttavat jaksamaan kummasti vaikka tuntuisi että elämä on hanurista, ainakin itse koin kun menetimme viimeisimmän rv 13.
oikein iso rutistus teille, toivotaan että pian saatte uuden pikkuisen :hug: :hug: :hug:
 
Hihii, Suppis, onnea plussasta! :heart: :D :flower: Tuossa kun lueskelin edellisiä juttuja ja kattelin sun kiertopäiviä, niin mietinkin jo, että oletko testannut... Ja olithan juu! Ihanaa... Toivottavasti kaikki menee täydellisesti! :flower:

Stoppis ja Sonja , tervetuloa joukkoon :hug: Ikävää kuulla kokemuksistanne, tällaista ei pitäisi kenenkään joutua kokemaan... :(

Pulttis, hyvä että sait lääkäriajan! Toivottavasti kaikki on hyvin ja pääset nauttimaan lomastasi kunnolla! :attn:

Ja Repa vaan vielä odottelee... :eek: Kuulostaa NIIN plussalle! :D Huomennako sun oli tarkotus aamulla testailla? En varmaan pääse huomenna koneelle, lähdetään aamulla heti reissuun, mutta jos vaikka pääsisin jotenkin viikon aikana kurkkaamaan testin tulosta... Utelias, kyllä olen! :saint:

Yrittäkää kehitellä viikon aikana kovasti POSITIIVISIA UUTISIA! :D Tämä täti lähtee viikoksi reissuun ja tulee takaisin plussan kanssa, toivottavasti... :ashamed: Ja siitä sitten seuraavan viikon vietänkin lukien teidän juttuja, ehtii kuitenkin tulemaan paljon tekstiä! Moimoi :wave:
 
Stoppis,Tottakai huolimme sinut tänne toipumaan surustasi ja yrittämään uutta vauvaa :hug: olet kokenut todella ikäviä,onneksi sulla on siellä kotona tukijoukot ja nyt täälläkin :heart: :heart:

Tää kieriskelee pahan olon kourissa...nyt pelottaa jos testi ei oo positiivinen,niin aikamoiseks on pms oireet yltyny :x

Joo,huomenna testaan!!!
 

Yhteistyössä