km:n jälkeen kuumeilevat...

pullenah85
mäkin oon lukenu että lapsettomuuslääkärit ei oo tykänny greippimehu juzkasta sen takia nimenomaan että se voi estää joidenkin lääkkeiden imeytymisen, ja monethan jotka kärsii kyseisestä asiasta, syö clomeja,teroja tai muita "lääkkeitä" joten arvelisin että siks ei suosittele. muuten ei pitäis olla mitään häikkää ja mähän en mitään syö..juu, kyllähän ne multitabsitkin varmaan hyväks olis..pitää kattoa jos nekin hairaasis apteekista.kiitti vinkistä..=) tuplataan nyt mahdollisuudet kaikin tavoin. aijon nyt juoda lasin tai kax päivässä ovikseen saakka..saapi nähä miten käy =) jos hyvin, kaikki äkkiä greippi-kaupoille :LOL:
plussixia paljon kaikille :heart:
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 1/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 8/17-35
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 13/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 14/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 14/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 21/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 21/34
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 26/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 28/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 28/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 28/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 31/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 32/26-30

Haaveissa kakkonen

Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 5/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 7/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 8/28-34
Emik........................KM 06/07..............................KP 8/28-30
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 34/31-34

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 5/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 8/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 9/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 17/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 22/26-31


Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07
Puella.......................KM 05/07.............................KP 9/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
 
Rintojen piukeudesta oli kysymyksiä..
Mulla ainakin raskaudessani oli todella piukeet ja älyttömän herkät ja kipeät rinnat.. On ollut menkkojenkin aikana herkät mutta ihan eri tavalla kun oli raskaus meneillään!

Uusi päivä ja uudet kujeet B)

Yritän kovasti taistella masennusta vastaan ja positiivisesti odotella ovista.. (Kiitos tuesta Epskeps :heart: )
Ovistikut odottelee vielä hetken mutta pian alkaa pupuilu!!
Miehen kanssa ollut mutkaa matkalla jo toista päivää mutta kaipa se tästä pikku hiljaa selviää.. osaa vaan miesten ajatuksen juoksu välillä ärsyttää pahasti! :/

Täällähän on muuten monilla kovat jännäilyt meneillään, kovasti plussaonnea teille ja meille kaikille!! :heart: :heart:

Tätipuomit entistä ehompina :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
Olis älyttömän hienoa, jos tähän pinoon tässä lähiaikoina tärähtäisi kolme plussaa! Eli Repa, Pullenah ja Suppis, täällä puhaltelen minäkin!!! :whistle:

Greippimehusta puhuttiin. Mä join sitä sinnillä yhden kierron, enkä huomannut mitään eroa ovislimojen selkeydessä. :/ En siitä kierrosta sitten raskaaksi tullut, seuraavasta vasta. Ja siinä raskautumiskierrossa mulla oli ovis totaalisesti hukassa, ja silti sain plussan... Ihme. :D Ja se mehu oli aivan älyttömän pahaa! :x :x Enää en aio siihen koskea!

Mun rinnat on tässä raskauden/menkkojen ennustamisessa ihan turhat vekottimet! :LOL: Ei mitään piukeutta tai muitakaan tuntemuksia tai mitään. Yleensä olen ennen tädin tuloa ihan penteleen ärhäkällä tuulella, siitä sitten osaa vähän arvailla tulevaa. Nykyään ei kyllä enää sekään pidä välttämättä paikkaansa! :kieh:

Petipuuhiin vauhtia kaikille ovista odottaville ja plussat sitten tätiä odottaville! :attn: Minä odottelen vielä muuten vaan. Ovis kai oli viikonloppuna, varmaksi ei voi sanoa, nyt sitten odottelen kierron loppua. Hitaasti taas menee... Ja nyt täytyy mennä vähän leipomaan (opettelen jo valmiiksi sitä kotiäidin roolia... :D ), lupasin kaverille jotain piirakan tynkää. :p Eli ei muuta kuin kädet jauhoihin! :)
 
Semmoista kysyisin, että onko monellakin pitänyt ovulointi paikkansa kun on katsonut sen perhesuunnittelun sivuilta? Siis siitä että laitetaan edelliset menkat (kahdet ja kolmet jos on niin monet ehtineet olla) ja kone laskee hedelmällisyysjakson?

Itelläni osui oikeaan, tai en nyt ihan päivälleen tiedä, mutta kun tuota alamahakipua on ollut nyt useamman päivän, ja mielestäni olen nyt bongannut jopa ne "kananmunanvalkuaiset" :LOL: Näin sitä vain oppii =)

Pitäisi alkaa siivoamaan :headwall: Kun vain jaksaisi... :ashamed: On taas ollut viime päivinä motivaatio kateissa. Johtuen vaihtelevasta mielestäni. Onneksi kuitenkaan ei ole noin viikkoon ollut sellaista aamua, että herätessä ajattelen että kumpa voisin vain nukkua niin ei tarvitsisi tuntea tätä ikävää :'(

Taloista oli puhetta. Me ostettiin viime vuoden lopulla tämä talo, mikä on meille vielä liian iso. Mies remppaa aina kun vain töiltään ehtii. On se piristävää kun tulee uutta ja omannäköistä vanhan tilalle =)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Noniin Repa, suppis ja pullenah+++++++++ :D ja peukut pystyssä

nasuliini tää on mullakin aivan tajuton tää kuume, ei tuu mitään kun kokoajan pyörii täällä ja mikään muu ei ajatuksissa oo, vaikka luulis et noitten kahden kanssa ei ehtis ajatella, mutta koko ajan vaan muistelee raskausaikoja ja vauva-aikoja, ihan mahdotonta....
Tinii mul on kans koko ajan enemmän tai vähemmän mieli maassa olo, mitään ei oikein jaksais, enkä varsinkaan jaksa oikein pitää kehenkään yhteyttä, tuntuu et helpompi vaan möllöttää täällä kotona kun höpöttää aivan yhdentekevistä asioista ihmisten kanssa, koitetaan jaksaa, ehkä ensviikolla helpottaa kun pääsee tositoimiin ;)

Mitenkäs kauan teillä muuten on menny että kuukautiset on normalisoitunu km:n jälkeen kun näähän on nyt toiset mulla ja molemmat on alkanu tuhrulla ja myöskin lopputuhruttelu kestää kauemmin kun ennen, nytkin ma tuli enää vaan vähän, ti ei mitään ja taas eilen ja tänään on tullu ruskeeta, et tietäskö joku onko ihan normaalia ja voiko tässä ees onnistaa kun kuukautisetkin on kummalliset :/ on tää hankalaa

päivänjatkoja kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eliisa80:
Tinii mul on kans koko ajan enemmän tai vähemmän mieli maassa olo, mitään ei oikein jaksais, enkä varsinkaan jaksa oikein pitää kehenkään yhteyttä, tuntuu et helpompi vaan möllöttää täällä kotona kun höpöttää aivan yhdentekevistä asioista ihmisten kanssa, koitetaan jaksaa, ehkä ensviikolla helpottaa kun pääsee tositoimiin ;)
Kiitos :hug:
Sama olo mullakin.. Mies sanoo ettei olo siitä parannu jos vaan makoilen kotona ja murehdin mutta kun ei vaan jaksa lähteä.. ensin raadan duunissa jota inhoan ja kun vihdoin pääsen kotio niin vaan lysähdän sohvan pohjalle ja sinne jään.. Tiedän että olis parempi olo jos menis ja tekis mut mut mut..

 
Gatsu: ihanaa kun saa oman talon,Onnea vaan paljon :flower: Meilläkin siintää haaveissa omakotitalo,mut varmaan joku vanhempi,mikä sit rempattais...

Tinii:mulla on kans yhtä vuoristorataa nää fiilarit...yritän kovasti olla pahoittamatta mieltä menkoista yms,mutta tuntuu ettei sille vaan voi mitään :ashamed: Varsinki kun ne nyt on alkanu kikkailemaan,menkat siis,riipoo vielä enemmän :kieh:

Eliisa80.musta tuntuu ettei ne oo normalisoitunu vieläkään ja siis helmikuussa oli km... joka kierrossa on jotain uutta ikävää :eek:

Pelottaa.kyllähän se ovis aina suuripiirtein on ollu puolivälissä kiertoa...eli silloin milloin laskuritkin sen näyttää,paitsi enää en tiiä,kun ei oo menkat alkaneetkaan,vaikka oviksen mukaan ois pitäny,et jos se sit ei ollukkaan ovis :| Muutaman päivän sisään saamme tietää...

täällä ei mitään uutta,tik tak kello käy,tätiä vaan ei näy... :LOL: Joo,sekoamis pisteessä ollaan.... :D
 
hei, lueskelin noita Greippimehu juttuja.. niin ihanko tavallisesta kaupasta sitä ostatte?? onko väliä onko tuoremehu? laimennettava?
vai apoteekista jotain töhnää? vai puristatteko suoraan greipistä? tarviiko olla normaaligreippi vai verigreippi???


-tyhymä kyselee!!! :ashamed: :eek:
 
Kyllä nää immeset täällä varmaan enimmäkseen sitä tuoremehua juo,valiolla tais olla moista... laimennettavassa varmaan riippuu onko siinä aitoa greippiä vai esanssia. Ja miks ei puritettu mehukin aja asiaansa,mut aika vaivaalloista puristella joka päivä :D
 
se valion mehu on ainakin 100% greipin mehua, ei mitään lisätty eikä mitään otettu pois. greippien kilohinta on aika kallis joten tulee paljon halvemmaksi ostaa sitä mehua, ja pääsee paljon vähemmällä vaivalla. :) mä oon aikonu hommata mulle sintin mahaan ens kuuksi ja sillä sipuli! :LOL: muuta vaihtoehtoa ei anneta :LOL: jos täti tulee lähellekkään vannon että mä nitistän sen :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Eliisa80, mulla oli pari kiertoa sekaisin noi menkat, mut ei silloinkaan pahemmin. Kun normaalikierto on 28 niin tuolloin heitti yks kierto 32 pv ja toinen 26pv. Nyt on jo kaks kiertoo ollut sen tasan 28 pv, kellontarkasti vois jopa sanoa.. Toivottavasti sulla pian tasaantuu tuo kierto :)

Gatsu onnea vaan talokauppoihin kovasti!! :flower: Mä kovasti haaveilen talosta maalta.. :saint: Mies ei niinkään, mutta eiköhän se sinne perässä tulee jos sellainen joskus näppeihin kiinni jää :LOL:

Tinii voimia kovasti taisteluun masennusta vastaan!! :hug: Yritä pitää mielessä kaikkia niitä hyviä asioita mitä elämässäsi on. Ihan varmasti teille vielä vauva suodaan, jaksa uskoa siihen! :heart:

Repa se vaan jaksaa meitä piinassa pitää ;) :LOL: Testaa, testaa, testaa :attn: ;)

Aurinkoenergiaa, Valion greippimehua kait porukka on pääsääntöisesti kiskonut. Onhan sitä Rybb&Deckerilläkin greippimehua, mut kaiketi tuo Valion ois parempaa (en sitten tiedä maulta.. :x ) Meinaan laittaa miehen tänään kauppaan ja tuomaan purkillisen tuota valion greippii.. saa nähdä pystynkö sitä juomaan.. :LOL: Ja kiva kuulla, että siellä fiilikset korkealla ja plussan puolella!! :D

Tänne ei mitään uutta.. Ovis ois varmaan viikon päästä suunnilleen jota sitä odotellessa.. :whistle: Nyt pitää lähtee poitsun kans syömään.. :wave:
 
juups...kiitos kaikille jotka viitti vastata... :heart:
onkohan siinä jotain annosmäärää minkä SAA juoda?? meinaan vaan että tykkään ihan mielenä kaikesta happamesta...
mut en tiä sit siit mehusta..greipit kyllä uppoo.. :p

Täytyy varmaan lähtä kauppaan ostaa sitä...
vieläköhän kerkee tämän kuun ovikselle???
Eli jotain 5pv päästä pitäis ovis olla!

koko ajan fiilikset vaan kasvaa siitä auringonsäteestä joka kohta köllii tuolla masussa... :saint:
 
olisi pitänyt tänään soittaa vaan arvauskeskukseen vaikka ajattelin että ne möntit on vaan menkoista johtuvaa..
tänään töissä hulahti housuun, housut veressä vessassa sitten ihymettelin että mitä teen. onneksi oli varahousut jäänyt km ajaoilta töihin joten ilman alushousuja olin loppu päivän..
ja kaike huipuksi vessassa tuli pyyhkiessä 4-5x sormenpään kokoisia mönttejä kaksi kappaletta. sellaisia nyt oikeasti isoja. melkein kävi mielessä että oliko se joku tuulimuna vai mitä.. en oikein tiedä millaisia oireita tms siitä tulee vai mitä hel.vettiä se oli.
työkaverit paniikissa kuuntelivat mun touhuja..
:eek: :(
joten huomenna soittoa työteveyslääkäriin tai jonnekin jossa ultra vehkeet ja verikoeet haluan.
tänään kuitenkin kp 5 menossa ja menkkojen pitäisi olla ohi tai ainakin melkein. ja mä uin verestä :|


 
aurinkoenergiaa en luulis että siinä mitään kattorajaa on :D vetele niin paljon ku jaxat.sehän on täys luonnon tuote. ei luulis mitään haittaa olevan, paitsi hampaan kiilteelle... :D muuten mä katoin sitä rybb&deckerin mehua. siinä oli vain 40%täysmehua kun valion on 100%.valion on ytympää tavaraa.. B) oon ny netistä lukenu tosta greipistä tosi paljon positiivisia juttuja. tosi moni joka oli pitkään yrittäny vauvaa raskautui heti ensimmäisestä greippi-kierrosta. kasvattaa kuulema kohdun limakalvoa, joten siihen paksumpaan limakalvoon olis helpompi kiinnittyä. :) mut jos ei tärpi, saattaa olla runsaammat ja kivuliaammat kuukautiset. mut mähän otan sen riskin. =) ja ihan senki takia aattelin litkiä greippiä koska moni on tunnistanu oviksen paremmin runsaammista limoista...mut katotaan..toiveet on korkealla :heart:
 
pullenah 85pahoittelut tädistä :hug:

Bulttis voi kauheaa!! toivottavasti pian selviää että mitä se oli!!toivottavasti ei mitään tuulimuna-juttuja. :hug: toivottavasti tuo ei ole mitään vakavaa. jaksuja paljon :hug: :hug: :hug: oliko samaan aikaan kun tuli tuo lorahdus tuli vattakipuja?
 
Pullenah:Voi surkujen surku,olin varma että plussaat :hug: Noh,tästä kierrosta sitten... Koita piristyä,haet kaupasta jotain mässyä vaikka :D

Pulttis:Apua,mitähän toi nyt on :eek: Toivottavasti olis kaikesta huolimatta jotain viatonta, koeta jaksella :hug: Ja huomenna heti lekuriin...!!
 
Haikara mullakin clomien aikana tullu näin kovat kivut onneks nyt ohi menossa.

Pullenah :hug:

Aurinkoenergiaa juu,huomattiin että toi siunkin esittämä lääkitys auttaa ja etenkin kun muutaman kerran peräkkäin ni johan helpottaa =)

Kentia Miullakin oli sama juttu ennen clomeja ettei ollut minkäänlaista ovista,mutta aina kun on clomeja syöny ni tulee ja kipujen kera.

Pulttibois kuulostaapa hurjalta,toivottavasti ei ole mitään vakavaa ja hyvä kun menet lääkäriin :hug:

(.) Olo on turvonnut ja mahaa tuikkii ikävän tutuisesti muuten on taas hyvä olo kun kivutkin loppui.

Mie en varmaan ennen maanantaita kerkiä tänne kun mennän koko perhe kuopioon maatalousnäyttelyihin ja kylpylään,niin toivottelen nyt jo hyvät viikonloput kaikille ja jos ette viittis kirjoittaa sitten 10sivua enempää tekstiä vkl aikana,jooko? =)
 
pullehan :hug:
pulttissamaa mä ehdottelen ku muutkin, mee vaan arvauskeskukseen.ihme tuuri, et puhtaita alkkareita mukana duunis.mulle koskaan kävis tollanen stägä :)
anteeks että olen näin hölmöläinen, mut mikä on clomi? :eek: ei ymmärrä yhtäänmistä muut puhuu.
mä tossa pirkkolan pururadalla hölkkäilin ja jaksoin vaan 3km, ja kotona kaappi täys heldelmiä ja mä höperö meen ja syön puolikkaan PULLAVA-pitkon :p
repa ++++++++
 
Arvatkaas mitä on lasissa..? ;) No sitä hemmetin greippimehua! :LOL: Että osaa olla pahaa.. :x Harvoin tekee näin tiukkaa juoda pieni lasillinen mehua.. :LOL: Mut mitäpä sitä ei tekis sen eteen että tänne vielä vauveli saataisiin.. :heart:
 

Yhteistyössä