:heart: Superhyper onnittelut vahvasta viivasta,miljoonasti onnea odotukseen :heart: :heart: :heart: :heart:
Sonja,kiva kun päätit liittyä porukkaan mahtavaan,että saadaan sinunkin ajatuksia ja tuntoja lukea
Pulttis,ei saa luovuttaa,vaikka p.ka fiilis varmasti on :hug: Oon ihan varma että teille vielä vauva tulee :heart:
Menkoista sen verran,että varmasti kaikki on mahdollista ja ihan normalia km:n jälkeen,saattaahan vuoto muuttua pillereistä luovuttaessakin...Mulla ainakin ollu aika niukat verrattuna aikasempiin ja viime kerralla oli jo vähä normimmit mut sit taas tuhrutti aika kauan. Mulla on joskus ollu niinkin,et päivän on pitäny tavallaan taukoa ja sit seuraavana päivänä valunut vielä vähän... uskokaa tytöt vaan että KAIKKI on mahdollista keskenmenon jälkeen
Ja vihlontaa myös yms.yms.ollu mullakin.
Kiti,hyvä että kaikki ok,nyt vaan rauhallisesti sitten oottelemaan oviksen näyttävää paluuta..
Sit
meikä ja hormonit osa.1256
Eilen illalla oli sitte ihan mahoton kohtaus
Alkoi taas mahassa juilimaan niin pirusti tosi epämukava olo,ei voinut kun maata ja pirun huono olo. Meninkin ajoissa nukkumaan.Odotin että kohta alkaa menkat mut täällä sitä vaan rätti perseessä kuljeksitaan eikä mitään tapahu|O
Aamulla vielä sellanen jomotus mut nyt se on taas kadonnu. Niin ja aamuyöstä jouduin menee isolle hädälle ja heti herätessä taas ja vielä tovi sitten,maha ihan sekasin ja kaupoilla ollessa ihan karsee olo :x
Tää ei voi olla enää normia. Mulla on nyt 3 kertaa ollu viikon aikana aivan selkeä menkkajomotus,mistä normaalisti pitäs parin tunnin sisään tulla täti... ja mikä ihmetyttää myös on se, että oviksen mukaan ois jo pitänyt alkaa tähän mennessä....Mutta taas toisaalta voiko noin voimakkaita tuntemuksia olla jos on paksuna,aika pelottavaa...Viimeks ei kyllä ainakaan ollu mitään näin voimakasta...no ylemmän haltuun tämäkin jätettävä,huhuh!