Sonja74,pahoittelut keskenmenostasi :hug: Hyvä jos olet löytänyt apua näistämeidän löpinöistä täällä ja olet ilman muuta tervetullut purkamaan tuntojasi tänne,vaikka et vielä oliskaan valmis kuumeiluun... Ihan rauhassa kannattaa katella ja kuulostella. Voimia toipumiseen :heart:
Niin ja itselläni km tapahtui spontaanisti,joten vuotojen loputtua alettiin pikkuhiljaa yritys uudestaan :hug:
Pullenah,toi oli kuin mun tekstiä...eli joka kierrossa uudet kujeet niin sanotusti,siis km:n jälkeen. Ja todellakin pahoinvointia ennen menkkoja,jopa viikkoakin ennen. Ne on sellasia hetkittäisiä ellotuksia :x
Nyt tälläkin hetkellä mulla on aika ajoin vähän ällö olo,mut sillä erolla entiseen,et on jotenkin tuskanen olotila,siis välillä,ei koko aikaa. Ja mulla ei oo koskaan ollut närästystä,mut parikertaa on ollut tossa rintalastan tietämillä sellanen polttava tunne,liekö sitä
Että todellakaan ei voi tietää mllon raskaana ja milloi ei,kun oiretta pukkaa joka kuukaus anyway
Suppis ja hiidi,plussapuhureita sinneniinään+++
Ja kiitos rakkaat ystävät kun jaksatte uskoa et meikä plussais :heart: Ootte kyllä niin ihania :heart: :heart:
Mut tulis ees täti,jos ei plussaa...kakkostoiveena
Niin ja vielä
Puella,älä koko käsiä syö
Pidän sua vielä jännityksessä