km:n jälkeen kuumeilevat...

Alkuperäinen kirjoittaja mimmuli82:
Bulttis voi kauheaa!! toivottavasti pian selviää että mitä se oli!!toivottavasti ei mitään tuulimuna-juttuja. :hug: toivottavasti tuo ei ole mitään vakavaa. jaksuja paljon :hug: :hug: :hug: oliko samaan aikaan kun tuli tuo lorahdus tuli vattakipuja?
vatsa oli juu kipeä noin tunti/pari ennen sitä. aamulla ei vuotanut mitään, pienellä pikkuhousun suojalla olin liikenteessä siis. vähän yllätti vuoto, suojaa ei edes näkynyt alushousuissa niin veressä ne oli. ja mustat päälli housut oli ihan veressä myös..
ja sen jälkeen ei taas mitään ole tullut, ei edes tippaakaan. ja aikaa tuosta kuitenkin on jo yli 7h :eek: epämääräistä, voiko olla että se oli jotain kohtuun jäänyttä ripettä joka nyt tuli ulos- toivottavasti edes kaikki.
:x
pari työkaveria soittanut illalla kotiin, olivat kyllä aika järkyttyneitä. ja huolissaan että mitä se oli. :ashamed:

mutta mutta, ystävät rakkaat: huomenna on viimeinen työpäivä ennen lomaa B) B) B) aamulla klo 6.30 töihin ja illalla työkavereille kemut kotona :p

 
googlettekaa "greippimehuilijat" jotka haluatta tiätää tuasta greippimehusta kokemuksia. siälä on pitkää keskustelua aiheesta ja melki jokainen joka sitä on litkiny on bongannu runsaammat ja selkeemmät limskut! :) epskeps koitetaan niellä sitä myrkkyä ovikseen asti, toivottavasti meidät palkitaan plussalla :heart: ja plussia tietysti toivotaan jokaiselle täällä palstailevalle :heart:
 
bulttis ei tuo kyllä normaalilta kuukautis-vuodolta kuulosta..noh, huomenna heti tutkimuksiin. toivotaan nyt niin että jos sinne oiskin jotain jääny, nyt tuli kaikki pois, ja vauva pystyy nyt saamaan alkunsa :heart: heti ens kierrosta vahva plussa puhuri!! :heart: kertoile nyt tänne heti kun tiedät mikä toi vuoto oli!! toivottavasti ei enää toistu. voi raasu sua kun tuollaistakin pitää kokea :hug:
 
Mie oon Ihan että MITÄ HÄ???
mie ostin valion greippimehua, ja nyt lähtee toinen lasillinen(lasi on 3-4dl )
Aivan MIELETTÖMÄN HYVÄÄ tavaraa... :p olenkohan ostanu väärää ku kaikki niin kovasti sitä haukkuu :eek:

toivottavasti siin ei sitte oo mitää rajaa juoda sitä... :|

pulttis: voii eiii....ilmoittelethan heti ku tiiät mikä sua vaivaa...!!! :hug:
 
aurinkoenergiaa eiköhän sen greippimehun maistuminen ole ihan kiinni siitä oman suun/syljen happamuudesta. :) Mulle ei mikään hapan maistu, se puistattaa. Pidän enemmän makeasta ja suolaisesta. Toiset taas tykkää happamasta mausta. Alkoholiesimerkkinä toiset tykkää makeista siidereistä ja toiset kuivista. Mä jos laitan kuivaa siideriä suuhuni, on se sama kun hinkkaisin suutani hiekkapaperilla.. noin havainnollisesti. ;) Samalta tuntuu tuo greippimehukin. Mut jospa sen saisin kitattua, pitää vaan sekoittaa joukkoon jotain makeaa.. :D
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP -/23-32
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 1/28
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 2/35
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 9/17-35
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 14/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 15/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 15/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 22/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 22/34
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 27/31
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 29/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 29/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 32/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 33/26-30

Haaveissa kakkonen

Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 6/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 8/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 9/28-34
Emik........................KM 06/07..............................KP 9/28-30
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 35/31-34

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 6/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 9/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 10/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 18/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 23/26-31


Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07
Puella.......................KM 05/07.............................KP 10/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex


 
Pullenah: Harmi, että se tätin ryökäle tuli kylään. Yritetään jaksaa eteenpäin ja hyvähän se on että ne yhdet menkat ainakin tulee välissä. Ehtii kroppa vähän huilata vaikka itse et sitä tarviskaan.
Pulttis: Tuli mieleen ettei vaan olisi varhainen keskenmeno. Sehän ilmenee tavallista runsaampana kuukautisvuotona. Mutta taisit ki tehdä testin ennen menkkoja, vai? Kannattaa sinne lääkäriin soittaa ja vaikka mennäkin.
O.N. Oireita kertyy aina päivä päivältä lisää. On tämä niin huvittavaa. En aikonut "oireilla" ja nyt tämä taas alkoi. Vessassa pitää MUKA rampata tai ainakin juoda niin paljon, että tulee pissahätä. :LOL: Yölläkin piti MUKA mennä pissalle. Selkä on MUKA kipee niinku silloin raskaana ollessa ja närästää edelleen (sitäkin oli silloin). No nyt on rinnat tutkinnan alla. Nipistelen ja puristelen, mutta ei niissä mitään ole. Ehkä vähän piukeemmat kuin normaalisti. Siis mä en kestä tätä!! Hulluksi kai tässä tulee. :eek:
Niin ja tänään tuli jotain limaa alkkareihin. Ei ollut ihan tavallista valkkaria. Edellisessä raskaudessa mulla tuli ihan tippa jotain vaaleanpunaista n.10 pv oviksesta. Mut tää oli kirkasta vähän niinku kananmunan valkuaista.
Noh, huomenna on jo kp27.. Riittäköön nämä teko-oireilut vähäksi aikaa...

Plussia nyt kehiin!!! Repa, milloin testaat? ;)
 
Täti tuli tännekin. Eli tänään on kp1. :/ Tosin oli aika odotettu, kun mitään oireita ei ole ollut. On se ihmeellistä, että nuorempana pelkäsi raskaaksi tulemista vaikka oli välillä jopa tuplaehkäisyt käytössä. Nyt ei sitten millään, vaikka kuinka laskee oikeita päiviä ja kaikkensa tekee. Tosin minun on turha vielä valittaa, kun tämä oli vasta ensimmäinen yk km:n jälkeen. Ja ompahan nyt sitten se lääkärin määrämä kaksi kiertoa täynnä. :kieh:

Jos jotain positiivista tästä hakee, niin kierto on erittäin säännöllinen ja eipä ainakaan ole menkkoja viikon päästä vietettävissä häissä. Eikä ole vielä liian runsaat tämän päivän polttareissa. Oven takana oli aamulla odottamassa aamiaiskori ja tämän päivän vaatteet. Ja ilmoitus, että kuski odottaa alaovella 10.15. Hauska päivä toivottavasti edessä. :D :LOL:

Greippimehu on minunkin mielestä todella hyvää. Unohdan vaan aina ostaa sitä. Tölkki kestää pari päivää ja sitten saattaa olla useamman päivän tauko. Nyt lupaan itselleni aloittaa mehun juonnin ja seuraavaan ovulaatioon ja voisin jopa kokeilla ovistikkuja. Pillereiden lopettamisen jälkeen olen tuntenut oviksen todella hyvin mutta km:n jälkeen ei ole ollut mitään tuntemuksia. Ovis on tapahtunut, sillä ultrassa näkyi follikkeli.
Mutta ovis ei ole tällä hetkellä ajankohtainen. Mietin sitä sitten häiden jälkeen.

Hauskaa viikonloppua kaikille!!!

:heart: :heart: :heart:
 
Satuka:Voi ei... nyt näiden menkkojen jälkeen lennätä se täti kiinalaisten riesaks!!!
:LOL:
:hug: kuitenkin pettymykseen!

mie kittasin eilen melekein koko purkin... :LOL:
yami :p

Väsyttää...

hei kerkeeköhän tulla greippimehulla mitää vaikutusta ku on noi kiertopäivät jo aika pitkällä??
 
Pullenah voi surkujen surku että menkat alkoi :x Mutta tässä kierrossa sitten ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Pulttis myös mulle tuli mieleen ettei se vain olisi ollut varhainen km, tai sitten kohtu vain tyhjeni nyt lopunkin mikä olis tosi mahtava juttu! Mutta toivottavasti oot saanut tohtorin kiinni :hug:

Satuka mukavaa polttaripäivää =)

Mä en oo ikinä maistanut greippimehua, mutta tuli tuossa mieleen että taitaapi tuo original greippi ajaa saman asian? Tulee syötyä yleensä greippi päiväs, tai joka toinen päivä kun se poistattaa niin hyvin ylimääräisiä nesteitä. Mä kun oon semmoinen että vähänkin jos syön suolaista niin nestettä kertyy niin että sormia pistelee :eek:
Erinomainen nesteenpoisto on juoda pari kuppia vihreää teetä, syödä greippi ja mennä saunaan :LOL:

Täällä vihlaili vielä eilen alamahaa, kuin nopeita puukoniskuja muutama kipale... Tiedä sitten mitä oli...

Nyt pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni ja lähteä mittauttamaan hb. Josko se olisi jo noussut ihmisten lukemiin ;) tai sitten ei vieläkään :headwall:

Ai juu, Epskeps mun on unohtunut antaa sulle lämmin :hug: kun sulla oli se la tuossa muutamia päiviä sitten. Ite kauhulla odotan laskettua aikaani, että sekoonkohan viimeistään silloin täysin :kieh: :ashamed: Mutta tässä sulle multa :hug:
 
Pullenah ja satuka :hug: ++++++ tähän kiertoon

pulttis toivottavasti ei ollu mitään vakavaa, tuu kertoon mitä lääkärit sanoo, kummallisia nää jutut, mullakin kiertopäivä jo 9 ja edelleen vuodan tota ruskeeta ja tulee noita möykkyjä täytyy kans ma soittaa lääkäriin jos ei viikonlopuna lopu, pitäs kohta meinaan olla jo ovis ja ei varmaan voi mitään tapahtua jos tolleen vuotaa... :headwall:

haikara ja repa++++++++++++++ :whistle:
 
Pullenah ja SatuKa, onnea uuteen kiertoon :hug: Seuraavassa kierrossa sitten plussat! :D Ja SatuKalle vielä hyviä polttareita (taidat niitä kyllä olla jo viettämässä...) ja häitä! :wave:

Toivottavasti Pulttiksella on omituisesta vuodosta huolimatta kaikki kunnossa! :eek: Ikävää, että jouduit säikyttelemään itseäsi ja työkavereitasi... Pääsitkö lääkäriin?

Eikö Repa ole vieläkään testannut??!! :attn: Voi hitsi, tulisipa sulla plussa eikä tätiä! ;) +++++++++++++++++++ testaile jo.... :D
 
Voi tädin pettämät :( Halit teille!
Viikonloppua kohti mennään ovista odotellessa..

Tänään lähetään tanssailemaan ja irrottelemaan josko huolet hetkeks unohtuis.. Vieraitakin tulee joten sais nyt se ovis ihan rauhassa vielä ootella sopivaa hetkeä!

Pulttikselle kovasti tsemppiä ja toivotaan ettei mitään pahempaa ois tapahtunu..


Lähden tästä kohta viikonloppulaitumelle plussankuvat simmuissa B)
Kaikille ihunaista ja rentouttavaa viikonloppua!
 
Voi Pullenah, olin jo varma että täti ei sinne tulis, oli sun oireet sen verran hyvät. Haleja sinulle ja SaTuKalle myös!

Miten Pulttis voi? Kuulosti aika huolestuttavalta!

Ja Repa malttaa olla vaan testaamatta. Täällä on jo kynnet purtu niveltä myöten ja aina puolen tunnin päästä pitää käydä tsekkaamassa onko uutisia kun niin jännittää :p .

Itse otan rennosti. Ihan luottavaisin mielin olen ainakin vielä. Ihan on hyvä mieli jo siitä kun pääsee tosimielessä yrittämään, jos ei sitä nyyttiä meille enää suoda, niin sille en sitten voi mitään. Ja aina tämä auringonpaiste tekee mun mielialalle hyvää. Voihan olla että loppukierrosta on erilaiset fiilikset.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Ihanaa ,rankka työviikko takana :whistle: =)

Satuka:Hyvät polttari illat sinne jonnekkin :wave: Ja pahoittelut tädistä :hug: Voimme vaikka keksiä posiitiivisena puolena sen,että saa häissä sitten vähän ottaa onnittelumaljaa =)

Greippimehuilijat!! muistakaa juoda kohtuudella ja pitää taukoja,vie tosi tehokkaasti kilteet hampaista :) meikä on muutenkin sitrushedelmien suurkuluttaja ja sen kyllä hakuista huomaa :ashamed: Pitäs taas pinnotetta saada....

Painostuksen alaisena lupaan testata su aamuna :attn: :LOL:
Mikäli se täti ei sitä ennen suvaitse saapua...nyt on just sellanen olo et vois olla testaamattakin,ei polttele yhtään testit laatikossa...
Oon jotenkin niin varma siitä negasta,en tiä miks... Vielä sillon kun tuli se megavoimakas ovis (tai mitä ainakin luulin ovikseksi)niin salaa haaveilin,et ois tärpänny. Mut jostain syystä tän viikon alussa en uskonu enää siihen mahikseen :/ En tiiä onks tää nyt ymmärrettävää tekstiä,mut jotenkin noi vatsan jomottelut / vihlomiset tuntuu LIIAN selvältä oireelta ollakseen raskausoire :eek: Jotenkin sellanen liian hyvää ollakseen totta fiilis... noh,en usko että nyt kauheesti enää petyn,koin sen fiiliksen silloin maanantaina kun tajusin et ei tunnu raskautuneelta.Ainoo mikä voi pikkuhiljaa iskee on v.tutus kun menkkoja ei ala kuulumaan...se kyllä romuttaa mun ovis teorian,tosin vihlontaa ollu pitkin viikkoa,et periaatteessa se ois voinu tapahtuu myöhemminkin... mene ja tiedä... mut nyt päikkäreille :wave:
 
Hei!

Sain viikko sitten np-ultrassa rv 12+5 tietää, että kyseessä onkin tuulimunaraskaus, ja nyt on käynnissä lääkkeellinen tyhjennys. Mieli tekisi jo tälle listalle ilmoittautua, on ollut jotenkin terapeuttista lukea tätä, mutta vielä ei nyt kuitenkaan ole meillä kuumeilun aika oikeasti.

Miten pitkään olette odottaneet keskenmenon jälkeen ennenkuin olette antaneet uudelle vauvalle luvan tulla? Täällä näytti olevan jo muutamia heinäkuussa keskenmenon kohdanneita... Mulla on vielä prosessi ihan kesken, joten en tiedä milloin oikeasti listalle uskaltaisin liittyä...
 

Sonja74 olen kovin pahoillani että olet joutunut myös keskenmenon kokemaan :( :hug: Olet kuitenkin hyvin lämpimästi tervetullut joukkoomme :heart: Eikä tässä pinossa tarvitse sen vauvakuumeen olla päällä. Täällä saa vapaasti purkaa omia tuntojaan ja ajatuksiaan jos niin haluaa. Moni on pitänyt tätä pinoa hyvänä juuri siksi, että täällä kaikki ymmärtävät mitä on joutunut kokemaan ja tukijoita löytyy. Mutta teet niinkuin parhaaksi näet. :)

Pelottaa, kiitos haleista :hug: Se päivä on nyt takana päin ja nyt yritän olla sitä enää liikoja miettimättä.. Eihän se unohdu, mutta ei murehtiminenkaan mitään auta.

SatuKa pahoittelut tädistä :hug: Toivottavasti sulla on tosi mukavat polttarit! =)

Repa Niin kovin sulle (kuin muillekin) sitä plussaa toivon! +++++++++++ :whistle: Eiköhän se plussa sieltä tule sunnuntaiaamun iloksi! :heart:

OmaNapa Tylsää odotteluahan tää taas on.. *huoh* :whistle:

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave:
 
pullenahmulla on kanssa ollu oksettava olo parina päivänä ennen kuukautisia km:n jälkeen, tosin on ollu vasta kahdet, joten en osaa sanoa onko pysyvää. ajattelin, et oon niin höperö, et mulle tulee odotusoireita. ihanaa, että sullakin, niin en ainoa höperö :LOL:
sonja74 :hug:

omanapa:eek:n paras napa :LOL: kyllä minä olen hauska, kun olen ollut lasten kanssa niin kauan ulkoilemassa.aamu kahdeksasta ja just tultiin. jalat ihan hapoilla.
edelleen tärppi olo, edelleen ei oireita suuntaa tai toiseen. ihan mutu-tuntumalla liikenteessä.heräsin vaan yks aamu ja tuli varma tärppi olo.mut no hätä, en putoa korkealta vaik täti tuliskin tässä kuussa, sillä en aina jaksa luottaan mun musta-tuntuu-juttuihin, vaikka on ne usein ollu oikeessakin.
toivotaan että toi aurinko jaksaisi paistaa vielä tänä kesänä, ku on ollu niin laiska paistamaan että :kieh:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
voi nallepuhi :hug: inhottava täti.
mie ootan samaa kohtaloa tulevan.. en oikein uskalla toivoa kun ei minkään moisia kunnollisia oireita tunnu olevan.. ei menkoista eikä raskaudesta... väsyttää kovasti joka iltapäivä että pakko nukkua mutta se nyt ei oo normaalista poikkeavaa ja etova olo tulee jos ei syö tai juo ja röyhtäyttelee koko aika... mitä mulla ei normaalisti tee.. ?? :LOL:

eli ei siis vieläkään oo täti tänne tullut mutta oon odottavalla kannalla.

bulttis :x öks mikä tulva sut yllätti, on todella parempi saada jotain tutkimuksia niin ei tuu mitään takapakkeja..
kerro sitten mikä ihme oli vai oliko muka "normaalia"

Äitee2 myökin aateltiin käydä näyttelyissä.. mutta ei siellä voi tavata kun siellä on sikana popua.

MUTTA KYLLÄ MINNUU JÄNNITTÄÄKIN, MILLO NE MENSUT ALKAA JOS ALKAA JA JOS EI NIIN SITTE SAA PELÄTÄ ETTÄ MENEEKÖ TAAS KESKEN
toisin sanoen oon aika hermorauniona ja mietin taas asiaa koko ajan ja en oikeen saa nukuttuakaan yöllä ei siis ihme jos päivällä nukuttaa....

Eilen sain kuulla että ystäväni kylältä odottaa toista esikko on meidän pojan kans samassa kuussa syntynyt... iloinen asia mutta en oikeesti osannut olla kuin kateellinen ku oli taas ensimmäisestä kierrosta tärpännyt.. |O niin kuin ekakin.. ja oli jo 18 viikolla :|
joo oonhan mie iloinen heidän puolestaan mutta myös kateellinen..

että tämmöstä.. en varmaan ny osaa pysyä täältä poies ku on ainuu paikka missä voi purkaa tätä jännitystä..

Tänään kävin mustikassa ja sain 10litraa!! tunnissa huomenna meen uusiksi niin on mitä mussuttaa talvella, poikakin syö ihan siltään kohmeisia marjoja..

Voi että mitäs REPALLE kuuluu??
 
Ei tule paljoa kirjoiteltua, kun ei ole vielä mitään jännättävääkään.. Kai se tästä kun ens viikolla otan yhteyttä Väestöliittoon ja selvitellään miten hoidot tulee jatkumaan. Silti päivittäin lueskelen teidän muiden kuulumiset, että pysyn kartalla. =)

Sonja74 syvät pahoittelut!

Ja muille älyttömästi plussatuulia!!!!!

Niin ja tsemppiä Gatsulle, talon rakennus on huippua! Meillä valmistumassa lokakuussa oma talo, eikä jaksais odottaa muuttoa. Parisuhdekin on toistaiseksi hyvin kasassa. :D
 
Voi ei Sonja74 :hug: voin kuvitella järkytyksen ja pettymyksen mikä sinulla on ollut ku olet odottanut näkeväsi pikkasen asukin tuo olikin tulos.. :/ :'(
Sonja liityt listaan sitten kun haluat ja se odottelu on varmaan itsestä kiinni.. on niin monta koulukuntaa tuossa että odottaako yhden kaksi vai ei yhtään kiertoa..

meillä esikoinen sai alkunsa het 18 pv toisesta keskenmenosta ja ihan normaali raskaus oli ilman mitään komplikaatioita.
nyt viimeisin oli huhtikuussa johtui ilm. streptokokista nyt odottelen "kuumana" tuleeko se täti meille nyt pariin vuoteen vai sitten mitä..? :)
 
Sonja74,pahoittelut keskenmenostasi :hug: Hyvä jos olet löytänyt apua näistämeidän löpinöistä täällä ja olet ilman muuta tervetullut purkamaan tuntojasi tänne,vaikka et vielä oliskaan valmis kuumeiluun... Ihan rauhassa kannattaa katella ja kuulostella. Voimia toipumiseen :heart:

Niin ja itselläni km tapahtui spontaanisti,joten vuotojen loputtua alettiin pikkuhiljaa yritys uudestaan :hug:

Pullenah,toi oli kuin mun tekstiä...eli joka kierrossa uudet kujeet niin sanotusti,siis km:n jälkeen. Ja todellakin pahoinvointia ennen menkkoja,jopa viikkoakin ennen. Ne on sellasia hetkittäisiä ellotuksia :x
Nyt tälläkin hetkellä mulla on aika ajoin vähän ällö olo,mut sillä erolla entiseen,et on jotenkin tuskanen olotila,siis välillä,ei koko aikaa. Ja mulla ei oo koskaan ollut närästystä,mut parikertaa on ollut tossa rintalastan tietämillä sellanen polttava tunne,liekö sitä :eek: Että todellakaan ei voi tietää mllon raskaana ja milloi ei,kun oiretta pukkaa joka kuukaus anyway :eek:

Suppis ja hiidi,plussapuhureita sinneniinään+++ :whistle:

Ja kiitos rakkaat ystävät kun jaksatte uskoa et meikä plussais :heart: Ootte kyllä niin ihania :heart: :heart:
Mut tulis ees täti,jos ei plussaa...kakkostoiveena :D

Niin ja vielä Puella,älä koko käsiä syö :LOL: Pidän sua vielä jännityksessä :D

 

Yhteistyössä