Katherine tosi kamalaa että te kuuluitte tuohon 0,5%:n luokkaan :'( Minulle tehtiin lapsivesipunktio rv 20+ ja pelkäsin että menee kesken. Tutun tutullani oli mennyt juuri siihen aikaan kesken punktion jälkeen, ja syynä hoitovirhe :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Itse selvisin siitä hyvin ja olin onnesta soikeana, varsinkin kun tulokset olivat normaalit. Hetken ehdimme iloita, sitten Helsingin Lastenklinikalla taivas romahti kun lääkärit kehoittivat keskeyttämään... :ashamed:
Olikohan se
Pullenah joka on kärsinyt migreenistä... Itse hokasin juttuasi lukiessani, että en ole ollut piiiiiitkään aikaan migreenissä
Ennen raskautta kärsin siitä liikaa, ja kun tulin raskaaksi, kärsiin siitä vieläkin enemmän :headwall: :headwall: Sitten joskus rv 15 se loppui kuin seinään, eikä ole vieläkään tullut takaisin, onneksi
Minun migreenini tuli yhtäkkiä varoittamatta, ja sitten makasinkin sängyn pohjalla miettien että halkeaako pää ihan oikeasti
Ei puhettakaan että olisin voinut olla pystyasennossa :x Saa kyllä migreeni pysyäkin poissa, ei ole ollut yhtään ikävä
Pulttis uskon että ne hyytymät on ihan normeja. Ystäväni on saanut kaikki 3 lastaan ekalla yrittämällä, ja nyt ovat yrittäneet nelosta jo ties kuinka kauan. Eli se voi näköjään osua kenen kohdalle vain, se ettei enää tärppääkkään niin helpolla. Mutta rimpauta lekurille niin saat mielenrauhan :hug:
Repa jänskyttää sun puolesta!!
:heart: :heart: Täältä puhaltelen sulle ja kaikille muille piinalaisille kovasti ++++++++++++++++++++++