km:n jälkeen kuumeilevat...

Mie olen nyt niin kipee et tämä istuminen on yhtä helv...miten nää ovis kivut voi olla näin kovia?huominen vielä pitäis kärvistellä kun kestää sen 2-3pv ja viime yönä iski päälle mut pahentunu nyt tunnissa aika kovin,ei ole ennen näin kovia kipuja ollu mut clomit aiheuttaa näköjään kovia kipuja,ei ollut ennen esikkoa eikä kuopusta tai sitten en vaan muista niitä.
 
Pulttis, tää on nyt tätä erite-osastoa :x mut jättäkööt ne lukematta jotka ei kestä :kieh: :D Minulta kyllä tulee jos jonkinlaista klönttiä menkkojen aikaan. Sellaisia "rihmaliuskoja" vai miten niitä nyt kuvailisi :x ja sitten tulee yksi iso klöntti, aina.. nytkin se sitten vessakäynnillä oikein plumpsahti sinne pönttöön.. :x Siitä tiedän, että vuoto alkaa hiljalleen vähenemään, kun se isompi klöntti on tullut. Mä olen aina pitänyt sitä sinä munarakkulana (vai mikä follikkeli se nyt onkaan) tai sen jäänteinä.. Näin on mulla ollut tuo vuoto ennen näitä km:jakin, paitsi pillerien aikana (jos oikein muistan.. olen viimeksi pillereitä syönyt reilu 5v sitten.. :whistle: ) Että näin. Mut on syksyllä gyne ultrannu, katsonu kohdun ja sanonut sen olevan ok että on sitä limakalvoo hyvin jne. En mitenkään jaksaisi uskoa, että km:jeni syy olisi näissä "klimppimenkoissa" kuitenkaan. Tai mistä sitä koskaan tietää... :ashamed:

Äitee2 voi kurja, että sulla on noin kovat oviskivut :( Yritä jaksaa :hug: ja kivuista huolimatta hyödyntää tuo aika :heart:
 
Pulttis: Kannattaa tosiaan vaikka puhelimella kysyä neuvoa lääkäriltä. Se auttaa monesti. Oon kyllä kuullut, että tuollaisia klönttejä voisi tulla kuukautisten aikaan. Kunhan muuten kk-kivut ovat siedettäviä.
Äitee2: Nytkö ne kivut sinne tuli? Mulla kesti sen kolme päivää ne oviskivut ja voin sanoa etten ennen ole moista kokenut. Soitin päivystykseenkin keskellä yötä ja päivällä vielä terveyskeskukseen. Väestöliitto oli nimittäin lomalla. Mutta kaippa ne oli niitä oviskipuja kun hellitti sitten. En tosiaan pystynyt kävelemään. Toivottavasti ensi kuussa ei ole samanlaista. En uskalla lääkärille kovin valittaa ettei clomeja laita käyttökieltoon. Olen ihan pulassa ilman niitä. :eek:
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 7/17-35
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 12/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 13/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 13/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 20/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 20/34
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 25/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 27/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 27/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 27/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 30/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 31/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 35/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 46/23-32

Haaveissa kakkonen

Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 4/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 6/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 7/28-34
Emik........................KM 06/07..............................KP 7/28-30
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 33/31-34

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 4/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 7/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 8/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 16/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 21/26-31


Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07
Puella.......................KM 05/07.............................KP 8/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex


 
kiitos kakille, taidan pirauttaa arvauskeskukseen tänään. nyt hiipumaan päin kuitenkin menkat. ehkä tää vaan on hakua miksi ei vauvaa tule..
no, matkalla saadaan joko iloinen yllätys tai painajainen :kieh: :LOL: mielummin iloisen ottaisin sillä muuten menkat alkaa etelässä 40 asteen helteessä- mätänee vielä koko toosa :x :x :x :x :x :LOL:
 
Äitee: Oviksen tuskiin auttaa seksi( ja ennenkaikkea orgasmi) ja simpat!!!! :D
ne on jotain taivaallista, tosin kivut tulevat aika pian sen jalkeen takas, niin eiku uudestaan vaan... ;) ;)

juups..täällä sitä vaan ootellaan ovista edelleen..

Pulttis: normaalia ne on ne hyytymät!
Keräähän se kohtu niitä kuukauden niitä limoja ja seinämää joka tulee menkoissa pois! ja hyytymäähän ne on...

Mutta jatkoja ja palaillaan!
 
Katherine tosi kamalaa että te kuuluitte tuohon 0,5%:n luokkaan :'( Minulle tehtiin lapsivesipunktio rv 20+ ja pelkäsin että menee kesken. Tutun tutullani oli mennyt juuri siihen aikaan kesken punktion jälkeen, ja syynä hoitovirhe :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Itse selvisin siitä hyvin ja olin onnesta soikeana, varsinkin kun tulokset olivat normaalit. Hetken ehdimme iloita, sitten Helsingin Lastenklinikalla taivas romahti kun lääkärit kehoittivat keskeyttämään... :ashamed:

Olikohan se Pullenah joka on kärsinyt migreenistä... Itse hokasin juttuasi lukiessani, että en ole ollut piiiiiitkään aikaan migreenissä :) Ennen raskautta kärsin siitä liikaa, ja kun tulin raskaaksi, kärsiin siitä vieläkin enemmän :headwall: :headwall: Sitten joskus rv 15 se loppui kuin seinään, eikä ole vieläkään tullut takaisin, onneksi :eek:

Minun migreenini tuli yhtäkkiä varoittamatta, ja sitten makasinkin sängyn pohjalla miettien että halkeaako pää ihan oikeasti :( Ei puhettakaan että olisin voinut olla pystyasennossa :x Saa kyllä migreeni pysyäkin poissa, ei ole ollut yhtään ikävä :LOL:

Pulttis uskon että ne hyytymät on ihan normeja. Ystäväni on saanut kaikki 3 lastaan ekalla yrittämällä, ja nyt ovat yrittäneet nelosta jo ties kuinka kauan. Eli se voi näköjään osua kenen kohdalle vain, se ettei enää tärppääkkään niin helpolla. Mutta rimpauta lekurille niin saat mielenrauhan :hug:

Repa jänskyttää sun puolesta!!
:heart: :heart: Täältä puhaltelen sulle ja kaikille muille piinalaisille kovasti ++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Repa: Toivottavasti tulee plussaa! :heart:

Pulttis Moni on jo vastannut, mutta sen verran kumminkin, että mun mielestä kuulosti ihan normaalilta nuo sun kuvailemasi menkat. Mulla oli paljon ennen km:aa yhdet tuollaiset, joten ymmärrän kyllä, miksi säikähdit. Minäkin säikyin, mutta sen jälkeen semmoisia ei ole tullut... Kuvittelin jo ties mitä... Mutta luulen, että niin kauan kun niihin ei liity tulehduskipua, tilanne on hallinnassa :D Sen kyllä erottaa, se on jo sen verran kovaa.

Äitee
Mua taas on hieman huolettanut, etten km:n jälkeen (4/07) ole tuntenut ovista ollenkaan. Ennen tunsin selvästi pistoksena munasarjoissa! Limaosastoa kyllä riittää, mutta ei minkään sortin oviskipuja enää. Eli en tiedä, merkkaako tämä sitä, että munis ei enää irtoakaan joka kuussa. Mutta gynelle olen menossa, jotta se määräisi mulle Clomit.
 
:eek:
Nyt sitte ei oo tänään tuntunu mitään oiretta menkoista....
Kohta saan kohtauksen,jos tää kierto taas venyy...varsinkin kun sen oviksen olin pongaavinani...mitähän se sit ois voinu olla jos ei sitä :|
Viikonloppuna kait testailen jos ei siihen mennessä tule, kun pelkään että ne voi viivästyä senkin takia että alan taas huolehtimaan asiasta. Sit ainakin siltä osin on peli selvä...

Ärsyttävää kerrassaan :kieh:

Olen nyt omanapainen,yrittäkää kestää :LOL:

Plussatuulia lisää pullenahille ja muillekkin!!!! =)
 
Kyllä nyt jännittää Repan puolesta! Hienoa jos sulla pinna kestää odottaa viikonloppuun, toisilla ei ihan kestäisi... Toivottavasti tämän hetken oireettomuudesta huolimatta tulee plussa! :flower:

Joku kauhisteli kovia oviskipuja! Täällä ei ole ihan kuvatunlaisia kipuja ollut, mutta aikaisempaan verrattuna tuntuu ovis välillä todella lujaa. :eek: Koko lantion seutu, alavatsa ja lonkat menee jotenkin piukeaksi, araksi, välillä sattuu liikkeetkin. Älytöntä, että niinkin normaali joka kuukausi tapahtuva juttu voi olla niin kivulias... :kieh:

Pulttikselle on jo moni vastannutkin, mutta peesailen heitä. Kuulostavat normaaleilta menkoilta, mutta jos huolestuttaa, soita ihmeessä lääkärille! Ei siinä mitään menetä, saa ainakin mielenrauhan. :)

En nyt lomalla käy täällä ihan joka päivä, yritän pysytellä kaukana koneesta. Kotosalla vielä ollaan, mutta puuhailen jotain muuta, enkä ajattele raskautumista ja oireita. Hah, niin varmaan... :D Nyt tulevana viikonloppuna lähdetään reissuun, siellä taidan sitten olla nettipimennossa koko viikon, mutta eipä haittaa, jos siitä vaikka vahingossa jotain iloakin olisi! :D
 
höpsistä

Oviskivuista ollut täällä puhetta.. en siis oo aiemmin moisia tuntenutkaan enkä kyllä ole nytkään yhtään varma.. mutta mahaa on pistelly vähän siihen tyyliin kuin kohta alkais menkat.. nyt siis kerto 12/28 et niistä ei pitäs olla kyse. ja sitten selkä! Ihan kuin ois "treenannut" liikaa tms. sellasta ihme vihlontaa! En kyllä ole kuullut että vois liittyä aiheeseen.. tai siis mulla ei aiemmin ole ollut tällasta. Ja nippailu vatsasta on melko jatkuvaa muttei kovin kovaa.. ollaan peittoja pöllytelty, mutten oikein jaksa uskoa et tää muuta ku mielikuvitustA Tai sit mä oon tulossa kipeeks, meinaa just sellasta särkyä kuin ennen kunnon flunssaa ja kuumetta..no sehän passaa, maanantaina ku pitäs töihin mennä 5 viikon jälkeen.. :LOL:
huh huh mitä mun päässä liikkuu.. yritän muistella et oliks tällasta raskaudessa mutta en kyllä muista! Kuvitelmaa taitaa olla, eihän tätä kestä polla!
Voikaas hyvin ja paksusti, palailemisiin..
 
Repa vitsi!! puuuh jospa se plussa pärähtäs sitten viikonloppuna kuulostaa kyllä lupaavalta nuo sinun kuvaamasi "lorahtelut"
ja täti ei todellakaan kurvaa enää pariin vuoteen sulle siihen osoitteeseen..

ja pullenah85 ääk.. sama tilanne kuin minulla.. inhottavaa odotusta.

minulla olisi tänä aamuna pitänyt alkaa menkat mutta eipä kuulu..
mutta ei myöskään lorahtele mitään valkkariakaan.. mutta kohdunsuu on korkeella kun ei kerta seksissäkään tunnu ollenkaan.. ja yleensä seksin jälkeen mensujen alkamisen aikaan ne sitten alkaakin mutta ei nyt tuu tippaakaan..
mie en viitti ees vielä innostua vaan salaa toivon olevani tai tulevani pian raskaaksi. :LOL: testaan viikonloppuna jos mitään ei kuulu.
mutta mullahan oli se foliikkeli ultra ja siinä näkyi silloin se "emämunis" joten jos se sittenkin olis alkanut kehittymään kohdattuaan pikku Ollit
:saint:

joten pannaas tyttöt parrikaadit pystyyn tätille, en oo kuttunu sitä tänne joten en toivois tulevankaan...

ja ovis kivuista ol puhetta..
mulla on selkeet oviskivut olleet ensimmäisestä keskenmenosta alkaen.. siis jomo tuntuu jännästi juuri siltä toiselta puolelta miltä munis ei juuri pullahdakkaan.. siis jos tulee oikeelta niin jomottaa vasemmalta :) pari kertaa on testattu se ultralla ja aina sama juttu.

 
Pullenahille tulin äkkiä vastamaan, että mulla ei oo ikinä minkäänlaisia tuntemuksia rinnoissa ennen menkkoja, MUTTA kun menkkojen piti alkaa viime helmikuussa, niin rinnat oli piukeet ja arat, ja testi plussa! Ehkäpä sulla samoin?! =) =) :hug:
 
Pullenah mulla tuo rintojen piukeus on kyllä aina meinannut raskautta. Siitä olen arvannut yleensä jo ennen testausta. Joskus ennen menkkoja on rinnat myös piukeena, mutta ei läheskään niin paljon. Kovasti plussaonnea sinulle kuin myös Repalle ja Suppikselle. Kovasti jänskättää teidän puolesta.

Itsellä ei vielä motään jännitettävää pitkään aikaan. Nautin vaan kesästä ja lomasta. Tänäänkin ottanut aurinkoa ja katsellut vierestä kun isäntä raatanut grillipaikan teon kanssa. Nyt lämmittämään saunaa.
 
Mulla alkaa jo tämä koko juttu menemään pahemmin masennuksen ja epätoivon puolelle.. yritän koko aika olla miettimättä ja olen täältäkin ollut hieman poissa mutta ei..

Puuh..
Ovis tulossa mutta epätoivo kolkuttaa ettei taaskaan tässä kierrossa kuitenkaan nappaa..
 
Onpas täällä jännät paikat Repalla, Suppiksella ja Pullenahilla ainaskii! :D Kyllä on niin hyvät oireet ja muut enteet, että tehkääs tytöt nyt TRIPLA-PLUSSAT!! :heart: :heart: :heart: Vähänkö ois ihanaa!!! :D

+++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

Pullenah, mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa rinnat tuleet pinkeiksi. Varsinkin silloin kuin esikoistani odotin ei niinkään näissä kahdessa km:eek:on johtaneessa.. Esikkoa kun aloin odottamaan, rinnat oli tosi pinkeet ja niin arat. Joten hyvät merkit siellä! ;)

Tinii :hug: Voimahali sulle! Älä epätoivoon vaivu, vaikka tiedä että helpommin sanottu kuin tehty. Itse taas tädin tultua ruovin pitkin pohjamutia ja epätoivon syövereitä, mut nyt taas yritän jaksaa uskoa siihen, että meille vielä vauva suodaan. Yritä sinäkin. :heart:

Mikähän Miikku72:n tilanne on? siellä päivät täynnä.. :)

O.N, vihdoin ja viimein päästy siitä sottapyttytädistä eroon, jesh! :kieh: Hasta la vista vaan sille eukolle! |O Tänne ei tarvi tulla sitten vuoteen ainakaan!! So long vaan :wave: Täs ei muuta sitten kun sitä ovista ootellaan.. Viikon päästä pitäis olla sitten tosi actionit päällä, toivon mukaan tuo mies jaksaa töiden jälkeen tehdä vähän ylitöitä täällä kotona :LOL:

 
tervehdys kaikille!!!

kertokaas ootteko kokeillu greippimehun taikaa? jos ootte, ootteko huomannu ovislimois jotain eroa tai oletteko kenties raskautunu? mä olisin lukenu että siitä vois olla jotain hyötyä raskautumisessa??juuri hain 5l...:LOL: ja toivotaan että onnais ens ovarilla =) =) =) sen luin myös että vois haitata joidenkin lääkkeiden imeytymistä, mut en syö mitään..hammas-paroista on vaan nyt pidettävä entistäkin parempaa huolta. :kieh: siis kertoilkaa mulle kokemuksianne. =)

kaikki keinot käyttöön...mä haluan vaavin!! :heart: :)
 
Mimmuli, mä jo oon tässä pähkäilly että kait se kohta täytyy itsekin tuo greippimehu käyttöön, kun kaikki muut douppingit tässä on jo kehissä.. :kieh: Mut en kyllä tiedä miten pystyn sitä juomaan kun kaikki hapan puistattaa ja on yök.. :x Teehän sinä testikierros ja katsotaan sitten mikä tulos on ;) Toivottavasti plussa! :D :heart:
 
Täällä tahtois kans tietää miten vaikuttaa.. ostin viimeks itse litran ja join sen lähes samantien janooni, ja silloin en ainakaan vaikutusta huomannut :p Kaikki muutkin keinot on tervetulleita, on tässä nyt sen verran jo yritetty, että kyllä kait mä kohta alan laitteleen sängyn alle jalkapallo- ja balettitossua, vaiks ei niitä kait ihan silleen kuuluis käyttää :D

No joo, leikki sikseen. Ihme oloja ollu. Etovaa oloa, joskin vain välillä hiukan, etenkin kun nälkä. Sit tää penteleen päänsärky menee jo ihan yli, meinaa hermot mennä.

Äsken sain jonkun ihme siivoushepulin :saint: Ja se EI ole mulle tällä hetkellä ollenkaan normaalia. Toki siinä siivotessa otin sitten lasin viiniä kans,niin sujui sutjakkaammin :whistle:

Nyt hei kaikille plussaonnea, johan tässä meinaa vatsasta kourasta aina kun kattelee että joko niitä plussauutisia on tullut. Ahkeraan meinaan päivittäin tääl käyn kattoon, liiankin ahkeraan, on meinaan mies sitä mieltä että olen koukussa... Heh, minkäkö muka :saint: :whistle: Never... ;)
 
mullakin toi rintojen piukeus on ollu raskauden ensimmäinen merkki. ja arkuuskin ehkä vähän. Mä niin jännitän jännääjien kanssa, et käyn koko ajan tarkistamassa onko joku jo testannu=plussannu.

mä oon alkanu ihmetellä ku kaikki tuntuu tunnistavan oman oviksen ja mä en tunne mitään. ainoa merkki siitä et jotain tapahtuu mussa on, että mä oon :kieh: :kieh: vihanen kaks päivää ennen menkkoja.

mulla on edelleen sellainen olo että on tärpänny.en osaa sanoa miks, eikä mitään merkkejä oo.

kaikille ++++++++++++++++++
peukut pystyssä täällä jännätään
 
Heipparallaa kaikille!

Juu minäkin yhdyn tuohon triplaplussaus puhallukseen, go girls!!Jännittää niin teidän puolesta että pitää aina käydä tsekkailee uutiset =)

ON: Meille tulee TALO, iik ihanaa! Homma on vielä alkutekijöissä mutta päätetty on että halutaan brand new, tontti on varattuna ja taloesittelijäkin kävi kylässä...ja tulee ens viikolla uudestaan!
Kun nyt saatas vielä asukki sinne toiseen "lastenhuoneeseen" :heart:
Vasemmalta puolelta nipistelee edelleen...Äitikin soitteli ja kyseli että mikä on olo :) ja totesi että eipä vielä tossa vaiheessa pitäs mitään oiretta tms. ollakkaan. Mein äiti on alan ihmisiä joten lääketieteelliset faktat tulee aina läheltä :LOL:

apua, nyt mä myöhästyn töistä! plussa ja tärppituulia kaikille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gatsu:
Heipparallaa kaikille!


ON: Meille tulee TALO, iik ihanaa! Homma on vielä alkutekijöissä mutta päätetty on että halutaan brand new, tontti on varattuna ja taloesittelijäkin kävi kylässä...ja tulee ens viikolla uudestaan!
Kun nyt saatas vielä asukki sinne toiseen "lastenhuoneeseen" :heart:
Voi ei, ihanaa, mekin mietitty talopakettia, halutaan ihan uusi ja omalla tavalla laitettu talo. Sekin olisi tosiaan ihanaa et sais pikkuiselle jo suunnitella oman huoneen :attn: :heart:

Niin, pieni lisäys vielä.. Mä olen nyt niin sairaassa vauvakuumeessa, etten tiennyt että näin voi hurahtaa :headwall: :headwall: Päivät pitkät täällä ja sitten katselemassa pinnasänkyjä, turvakaukaloita, äitiysvaatteita :ashamed:
Hohhoijaa :whistle:
 

Yhteistyössä