Haikara kirjoitti:
Miksihän sitä pitää itseään kiusata ja katsoa kalenterista, että monennellako viikolla mentäis jos raskaus olisi jatkunut. No, rv 15!!!!
Niinpä niin, tiedän tunteen. On se jännä miten sitä pitää itseään kiusata... :ashamed: Minulla vaihtui aina sunnuntaina uusi viikko, joten joka ikinen sunnuntai tulee mieleen... Kuten eilen ajattelin että nyt olisinkin sitten rv 28 :ashamed: Nooh, kaippa tämä tästä... :/
Tänään on ollut ihmeellistä alamahavihlontaa vasemmalla puolen... En tiiä oisko sitten ovis?
Oon vaan niin kokematon tässä yritys-jutussa koska enkelimme sai alkunsa heti kun jätettiin ehkäisy pois. Silloin ajateltiin että vauva saa tulla jos on tullakseen. Ei ollut oviksesta tietoakaan, ja peitot heiluivat vain pari kertaa.
Ja sitä ennen söinkin monta vuotta pillereitä, joten ei ole ovulaatiosta kokemusta. Eli täytyypä tässä nyt itsetutkiskelua harrastaa josko tunnistaisin oviksen.
Onnea muuten
Tyynex :flower: :flower:
Noista ihmisten kommenteista oli teillä ollut puhetta. Itse törmäsin erääseen ihmiseen joka sanoi että "Ymmärrän täysin tilanteesi, itse olen tehnyt abortin koska en ollut valmis lapsen tuloon siinä elämän vaiheessa."
Voitteko käsittää?!
Miten abortin tehnyt ihminen voisi ikinä milloinkaan käsittää tätä tuskaa mikä tulee kun joutuu keskeyttämään raskautensa ja luopumaan vauvastansa vasten tahtoaan
Minä ymmärrän abortin sellaisena tekona ettei äiti itse tahdo vauvaansa. Itse itkin synnytyksessä ihmetellen miksi tämä vauvamme otettiin meiltä pois, vaikka olisimme antaneet hänelle niin hyvän, lämpimän ja rakastavan kodin. Olisin antanut mitä vain, kunhan en olisi joutunut hänestä luopumaan :ashamed:
No, mutta meitä on moneen junaan ja monta jää vielä asemallekkin... Näin sitä täytyy ajatella. Anteeksi purkautuminen...
Plussaonnea ++++++++++++++++++++++++++++++++