km:n jälkeen kuumeilevat...

pullenahille ja Repalle kovasti plussatuulia! :) Ja onneks olkoon tyynexille plussasta! Tosi ihanaa lukea hyviä uutisia. Onnea ensi kiertoon niille, joille se ei-toivottu, eli täti kurvas paikalle... :(

ON: elättelen vieläkin pienen pieniä toivonmurusia... Täti kesti peräti kaksi päivää, joista ainakin puolet tuhrua. Oireita kuitenkin on vielä jäljellä; vatsaa nippailee säännöllisesti ja jonkinmoinen (kuviteltu tai ei) pahoinvointi on astunut kuvioihin. Höh! Miksi sitä edes pitääkään haaveilla, vaikka järki sanookin, ettei mitään syytä? :ashamed:
 
terveisiä lomalta. aurinko alkoikin sitten paistaa ku lähdettiin kotiapäin. eipä olla taaskaan oltu ahkeria vauva-puuhissa.tervetuloa kaikki uudet ja :hug: km:n johdosta. paljon oli viikossa tullu uutta porukkaa ja tekstiä.
Ninni78-onnea plussasta :heart: :heart:
mulla ei muiden vauva uutiset paljoa hetkauta(hahhaa, ketä huijaan?)mut ku joku kertoo pikku kolmosen olevan tulossa niin johan
:kieh: :kieh:
nyt syömään terveys-tulinen-pepperoni-tuplajuusto-laihdutus-pizzaaa ja ottaa noi tappelijat pois kylvyst.ovat pesulla poistamassa matkapölyjä :)
 
kauhiasti olette taas kirjoitellu... en kerkiä kaikkia ees lukemaan nytten mutta aurinkoista päivää tulin teille kaikille Toivottamaan....Lähettelen aurinkoenergiaa kaikille!!
:attn: B) B)

ON: Täti häipyi juuri silloin milloin normaalistikin...eli mensut kestivät tavalliset 3 päivää...
Mahtava Fiilis!!!
Alkaa kierto olla normaalina...tai siis hormoonit tms... :D
Ja kuntoilu on palannut normaaleihin uomiinsa...eli hirveästi lenkkeilyä sauvojen kanssa ja ilman, kuntosalia, tramppiksella ja sähkölätkäilyä iltaisin... :LOL: :LOL:

että tällaista tälllä kertaa.... :wave:
 
heps kaikille.

noniin, odotetusti tuli täti käymään tänään koska oireen oiretta ei ollut, :| mutta toisaalta se on vain hyvä niin tulee nyt väliin ne lääkärin määräämät 1:t tädit käymäs. eli kp.1/28- 32. jäi kierto normaalia lyhyemmäksi (1:n pv:n) mut se johtuu varmasti km:sta. toivottavasti tämäkin kierto olisi lyhyt että pääsisi jo pian yrittämäänn :heart:

kaikille paljon +++++++++ :whistle:
 
on mieli vaan niin hurja.
pari viimeistä kiertoa olen ollut raskaudesta varma, oireita ja vaikka mitä. ja aina täti paikalle saapui. nyt ei mitään oireita ole, ei minkäänlaisia mistään. ei menkkakipuja ei mitään ja täti tänään odotetusti tuli kylään.
olen varma että tämä tavallinen elämä ilman minkään odottamista on hyväksi vaan.. jospa saisin saman jatkumaan tästä eteenpäinkin, tosin sillä erotuksella että kuussa voisi panna useammin kuin kahdesti :LOL: :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:

kauhulla vaan ajattelen, seuraavien menkkojen ajankohta on keskellä turkin matkaa :x :x |O eli täytyy laittaa vipinää peiton alle.. :p

ja kaikille tippuneille oikein suuri halaus :hug:
kyllä me vielä kaikki tuonne toiselle puolelle päästään onnellisesti, eikö niin :D jaksetaan vaan yrittää ja toivoa parasta vaikka aina ei jaksaisikaan ja keskenmeno saattaa kummitella takana jossain.
pitäisi muistaa nauttia kaikesta mitä jo on. :heart: :wave:
 
Kyllä tuo täti on sitten tän viikonlopun tietämillä on ihan pirun ahkera, kun vähän joka puolelle Suomea on kerennyt kurvailemaan! |O On sillä kans otsaa! Mut jospa se nyt ymmärtäis jättää tän pinon porukan rauhaan. Parempi ois!!! |O

Mimmuli82 pahoittelut sinullekin tuon ikävän tädin johdosta :hug:

Kiti07 iso plussa puhallus sinne! Jospa sittenkin olisi tärpännyt! Olisipa ihanaa!! =) :heart:

Aurinkoenergiaa, kiitos energioista niitä tänne tarvitaan!! =) Voi kunpa mullakin menkat kestäis vaan 3 pv.. Ei näytä tää loppuvan taas millään. Varmaan vuodan ne 5pv taas. :ashamed:

Pulttis, meidän esikoinen muuten sai alkunsa niin, että siinä kuussa vaan kahdesti peitto heilahti ja vain sen yhden kerran oviksen tietämillä.. Että kyllä niinkin voi onnistua, jos hyvä tuuri käy. Eihän se tarvii kuin yhden täsmäosuman.. :whistle: ;)

ONNEA UUTEEN KIERTOON KAIKILLE JOITA TÄTI TULI KIUSAAMAAN!!!! :flower: =) :heart:
 
Terkkuja tuolta odotuspuolelta, koitan tästä teitä nyt raahata mukanani sinne!

Pulttikselle ja muillekin tunnustus: meillä riitti tämän raskauden alkuunsaamiseksi se yksi kerta! Eli kyllä se oikeesti voi tärpätä vaikka ei ehtis kun sen kerran :whistle:

Nyt sitten on tätillä vierailukielto teidän luokse, uskallakin uhmata mun käskyäni :kieh: Mä tarviin näitä kavereita tonne toiseen pinoon kun siellä tuntuu olevan vähän hiljasta nytten... Että taka-ajatuksiahan mulla on... ;)


Ainii, ja haluisko joku nyt oikeesti ne ovistestit??!??
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 5/17-35
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 10/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 11/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 11/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 18/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 18/34
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 23/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 25/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 25/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 25/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 28/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 29/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 33/-
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 44/23-32

Haaveissa kakkonen

Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 2/28-32
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 4/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 5/28-34
Emik........................KM 06/07..............................KP 5/28-30
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 31/31-34

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 2/28-30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 5/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 6/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 14/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 19/26-31


Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07
Puella.......................KM 05/07.............................KP 6/28


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex


 
Uijui plussa tänne ihunaista :heart: Onnea tuhannesti Tyynex!!

Haleja tädin kiusaamille ja haikaraonnea meille ovisbongareille :wave:

Uusiakin kuumeilijoita taisi olla joten teille suuret osanotot menetyksistä ja voimia jaksaa vastatuuleenkin.


(.) Meillä alkais pikku hiljaa kohta taas tämän kierron jännäilyt :)
Ovistestit saa vielä hetken odotella käyttöä kun kierto on niin pitkä ettei vielä pitäis hetkeen olla aika.. En oo tosiaan edes vielä ohjeisiin tutustunut ja nyt jo nippailee tuolla vasemmalla alhaalla mutta ehkä siellä vaan muuten vaan nipistelee :p

Tuleehan tässä puuhasteltua muutenkin aktiivisesti ni ei haittais vaikka oiskin vähän ajoissakin tuo B)

Ainiin ja aloitin perjantaina monivitamiinit josko niistä olisi jotain taikaa..
 
Tyynex! Onnea plussasta! :flower: Täältä tullaan perästä, kunhan nyt ehditään... :D

Repa sanoi, että aina kun mennään eteenpäin yrityskierroissa, niin todennäköisyys raskautua kasvaa. Niinhän se on, ihan aina ei vaan saa tyhmiä aivojansa uskomaan sitä. Mutta se käy kyllä niin järkeen!!

Täällä ovis taisi olla, vaikka suuren suuret limat jäi nyt huomaamatta. Olin kyllä la festeillä, että voi toki olla, että siinä ihanien bajamaja vierailujen aikana on kananmunan valkuaiset jääneet noteeraamatta! :LOL: Nyt on lähes kuivaa, että eiköhän se jo siis mennyt. Tulipahan kuitenkin jonkin verran sängyssäkin pyörittyä, eli toivoa saattaisi olla... :ashamed:

Nyt täytyisi alkaa vähän siivoilemaan, ei kyllä ole innostus korkealla :kieh: Tulee illemmalla vieraita, ja tarkoitus olisi vähän imuroida ja muuta. Voisi kai sitä ensimmäisen kauniin lomapäivän paremminkin viettää! :eek:
 
Voi vitsi, kävin tuolla odottajien puolella vähän kurkkimassa, ja siellähän tosiaan odottaa meitä ihana uusi pino! =) Vielä kun sinne jossain vaiheessa kaikki päästään... :attn:

Jaahas, nyt täytyy oikeasti nousta tästä ja aloittaa se siivoaminen! :whistle:
 
Mua alkaa kyllä nyt oikeesti epäilyttää että voisko mulla olla ovis menossa muka jo näin aikaisin?!
Eilen oli valkkari jo vähän tuommoista valkosta ja nyt nippaillu jo pari tuntia tosta vasemmalta... Tosi hämärää!

Onko mitenkään mahdollista että ois ovis näin aikaisin vaikka kierto oli esim viimeksi 38pv?

Ovistestit vasta matkalla ja en halua missata tätä kiertoa :eek:
 
Kiitokset kaikille tsemppauksesta!

Parin tuhrupäivän jälkeen aloin lauantaina sitten vuotaa oikein kunnolla (sen jälkeen kun olin jo ehtinyt tehdä negatiivisen Acon10-raskaustestin). Nyt sitten on ollutkin kiitettäviä menkkakipuja ja vuotoa. Ensin harmitti hirveästi kun en ollutkaan raskaana, mutta nyt on ehkä ennemminkin helpottunut olo ja innokkaana odotan ovulaatiota! Tuo tuhruvuoto oli vaan niin käsittämättömän outoa kun sitä ei ole ikinä ennen ollut. Mutta nyt sitten odotellaan että vuodot loppuisi ja pääsisi pöllyttelemään peittoja.

Jollain muullakin oli reissu tiedossa seuraavien menkkojen aikaan. Samaten mulla on Kreikan matka just silloin kun normaalin kierron mukaan pitäisi tädin kurvata paikalle. Toivottavasti ei meidän kummankaan tarvii siitä tädin paholaisesta kärsiä helteissä vaan mieluummin vaikka raskauspahoinvoinnista! :LOL:

Mut voi muuten lisätä listalle. Eli KM 06/07 ja kp 5/28-30

Plussasäteitä kaikille!
Emik
 
heipsansaa kaikille!

Viimosta lomaviikkoa täällä aloitellaan, mutta onneks on vielä kokonainen viikko edessä! =) pulttis: paljonkos sulla on lomaa ? OIkein mukavaa sellaista! Nyt kun se sulla alkoi, niin kylmä juoma kehiin :saint: en näköjään oo mikään alkkis kun heti eka neuvo loman aloittamiselle on juominen :LOL:

repa: jotenkin on tunne ettei sulla ole kyse endosta.. mun äidillä sitä oli aikoinaan ja kivut olivat kyllä sitä luokkaa ettei epäröinytkään.. mutta tiettypä se on yksilöllistä!kovasti toivon että kyse on vaan "normaalista" toiminnasta! :hug:
tinii: Kyllä se voi oikeastikin jo ovis olla.. mullakin viimeks raskaudessa oli jo tosi aikainen ovis vaikka kierto on ollut ainakin 28-30päivää! Hämärää se oli mullakin, mut kuulemma jo 8 päivää menkkojen alusta oli ovis, no seksiä harrastettiin vasta 10-12 päivän tienoilla ja tärppi kävi =)
Mäkin mietin et voiko jo ollakin ovis kun on kans nippaillut vasemmalta puolelta enemän ja vv. oli purkkamaista.. hmm nyt kierrossa 10 päivä menossa.. toivottavasti illalla peitto heiluu.. ;)

muuten mulla ei ollut menkat kovinkaan paljon runsaammat km:n jälkeen ja aika kivuttomatkin oli, oikeastaan ihan normit! Nyt jo siis yritys kovassa vauhdissa vaikka tosiaan tuli vaan noi yhet tossa noin.. en tiedä onko pahasta, mut ei jaksa oottaa!!!
oikein mukavaa maanantaita ja lomailijoille kyssäri: mikä on eka juttu mitä teette kun alkaa loma? =)
mulla se oli ikkunanpesu, siiderin voimin! =)
 
Odottajien puolelta tulin kurkkimaan miten täällä voidaan..
Tyynex onkin jo mun jälkeen plussannu :hug: ja onnea! Maalismasuissa molemmat ollaan, siellä on tilaa vielä, tulkaahan neidot pian sinne tai sit km:n jälkeen plussanneihin!!
Suppis, Repa ja Miikku: Teillähän on jännät ajat menossa, nyt paljon +++++++++++++++++++++ :whistle: teille puhallan, äkkiä tonne odottajien puolelle!!!
Mulla ei sitten jälkivuodon jälkeen tullu ku ne yhet menkat kun jo tärppäs, hyvin toimi netin ovulaatiolaskurit, niiden avulla koitin saada tota ajoitusta kuntoon ja miestä makkariin... Ei onnex tullu sellasta pakkopulla meininkiä vaikka olinki laskenu parhaimman ajan puuhiin :LOL:

Me lähetään mökille tänään ja tullaan vasta ens viikolla! Luen kännykästä kuitenki teiän kuulumisia!
:hug: kaikille teille, ootte ihania!!!

-Ninni ja sintti 6+0 :heart: :heart: -
 
Kyllä vaan. Ekat menkat menossa km:n jälkeen. Juhannuksen aatonaattona kaavittiin ja tasan neljän viikon päästä siitä alkoi menkat! Nyt sitten odottelen todellakin malttamattomana että ne ottais ja loppuisi.

Jännä juttu miten sitä oli ensimmäiset kaksi viikkoa km:n jälkeen kuin maailma kaatuisi niskaan, mutta nyt sitä jo miettii ja suunnittelee jo melko positiivisesti tulevaisuutta! Vaikka kyllähän niitä mustia hetkiä ja itkuja vielä tuleekin, mutta kuitenkin. Ihminen on kumma kapistus!

Tämä on sanottu täällä useaan otteeseen mutta sanonpä nyt minäkin, että te, rakkaat kanssasisaret, olette olleet uskomattoman tärkeä tuki ja turva. KIITOS! :hug: Vertaistuki on kultaakin arvokkaampaa tällaisissa tilanteissa! Kukaan muu kun ei voi oikeasti ymmärtää, miltä tuntuu, kuin sellainen joka on saman läpikäynyt. Onneksi nykyaikana on tämä netti! Mitäköhän sitä tehtiin ennen ja miten näistä jutuista selvittiin ilman vastaavaa vertaistukea .. ?!

Viime viestistä jäi uupumaan myös isot onnentoivotukset Tyynexille :heart: Ihanaa aina kuulla, kun joku on keskenmenon jälkeen tullut uudestaan raskaaksi. Sen lisäksi että se tuo itselle lisää toivoa, niin sitä osaa myös jakaa toisen ilon kun tietää että se on paitsi ansaittua, niin myös parasta mahdollista lääkettä km:sta toipumiselle!

Emik

ps. Pahin lohdutus-kommentti jota olen saanut kuulla MONEEN kertaan: "Sähän olet niin nuori vielä joten kyllähän sinä vielä toisen lapsen saat.." Nooh, ikää on tasan 30 joten en nyt mikään untuvikkokaan enää ole ja esikoistyttö (3v.) kasvaa koko ajan ja kaipaa ja kyselee koko ajan että milloin hän saa pikkuveljen tai siskon! Että sinänsä välillä miettii että MITÄ noiden lohduttajien päässä oikein liikkuu..
:p
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!!!
Täällä on taas nukuttu pitkään viikonlopun työputken jälkeen. Kilotkin on saanut kyytiä tässä siivellä :LOL: Onneksi niin! Tänään kyllä vedän litran jäätelöä naamariin. Niin paljon teki mieli eilen illalla :p
Kivut ovat loppuneet täysin ja hyvä niin. Aamulämmöt on koholla, joten ovulaatio siellä on tapahtunut (onneksi). Ensi viikolla on tädin vuoro taas tulla kyläileen. Olen menettänyt toivon tästä kierrosta ja olihan se vasta ensimmäinen yk km:n jälkeen, joten ei voi olla niin hyvä tuuri!!! :headwall: Miksi ihmeessä mua närästää koko ajan?!?! Tuun jo hulluksi. Aamulla ensimmäisenä kun saa silmut auki niin *yöh*! Sori! :ashamed: Mua ei nimittäin yleensä närästä paitsi silloin raskausaikana... :/
Miksihän sitä pitää itseään kiusata ja katsoa kalenterista, että monennellako viikolla mentäis jos raskaus olisi jatkunut. No, rv 15!!!! :snotty:
Ihanaa, että me ollaan saatu porukkaa tuonne odottajien puolelle. Eiköhän me pikku hiljaa kaikki sinne päästä. Minä jään tänne yksin tietenkin :headwall: Maanantai!
Lähdenpäs tästä kauppaan ja ruokaa laittamaan tuolle mun lapselle (miehelle). Joskus tuntuu, että siitäkin on tarpeeksi huolta pitämistä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emik:
ps. Pahin lohdutus-kommentti jota olen saanut kuulla MONEEN kertaan: "Sähän olet niin nuori vielä joten kyllähän sinä vielä toisen lapsen saat.." Nooh, ikää on tasan 30 joten en nyt mikään untuvikkokaan enää ole ja esikoistyttö (3v.) kasvaa koko ajan ja kaipaa ja kyselee koko ajan että milloin hän saa pikkuveljen tai siskon! Että sinänsä välillä miettii että MITÄ noiden lohduttajien päässä oikein liikkuu..
:p

Minusta toi on ihan kauhea kommentti kaikille.. Itse olen 'untuvikko' eli vasta 21v (mies 28) mutta ei se paljon omaa surua tai kaipuuta helpota.
Voitte varmasti arvata kuinka monesti mulle on noin sanottu! Ensimmäistä kertaa yöllä sairaalassa heti km:n jälkeen ja siitä sitten jatkuvasti..

Se ihme nippailu alavastassa siirtyikin selkään samaan kohtaan ja tuli vaan kovemmaksi, äsken se onneksi loppui.. Epäilen suuresti oviksen mahdollisuutta mutta pitääpi kai pistää varman päälle kotona ;)
 
Pitkästä aikaa heipat tähän pinoon =) Näin se vaan menee, itsellä ei vieläkään mitään, täti tuli taas viikko sitten, vaikka jostain syystä oli kovasti sellainen tunne ennen sitä, että olis voinut tärpätä. Huoks, on se kummallista miten tää vauvakuume vaan kasvaa, mitä enemmän tuo täti käy morjesteleen
:|

Täällä tuntuu olevan vielä paljon samoja yrittäjiä kun silloin, kun minä tulin mukaan. Mutta onpa plussaneitakin, paljon onnea heille ja ihanaa odotusta :heart:

En jaksanut koko listaa lukea, mutta nyt jos taas alkaisi seurailemaan. Ei muuta kun tsemppiä kaikille. Itsellä yritystä nyt se hieman päällä vuosi, ja tuloksena kaksi keskenmenoa :headwall:

:hug: kaikille!
 
Siivouksen keskeltä piipahtelen taas käymään...:) Uskomatonta, mutta tulee huono omatunto aina, kun täällä ei hetkeen käy :D. Kuten joku sanoi, vois sitä kyllä lomapäivän muullakin lailla viettää kuin siivoomalla |O Mutta pakko! Talo on päässy sen verran kaoottiseen kuntoon.

Repa Niistä kivuista. En tiedä endosta mitään, mutta vastaavanlaisia kipuja mulla on ollut, enkä usko, että kyse olisi endosta. Viime kierrossa mulla oli jopa parin viikon ajan menkkamaisia kipuja ennen varsinaisia menkkoja. Oli inhottavaa ja pirullista. 2 kk. km:n jälkeen kävin yksit.gynellä ja kysyin noista kivuista. Se kyllä sanoi, että ne ovat km:n jälkeen aivan normaaleja. Tiedä sitten. Mulla oli yksi kohtutulehduskin km:n jälkeen, mutta siitä selvisin antibioottikuurilla. Ovistestit olen päättänyt hetkeksi unohtaa ja palata asiaan sitten syksymmällä, jos on aihetta.

Plussaonnea toivotan kaikille!!! :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katherine:
heipsansaa kaikille!

Viimosta lomaviikkoa täällä aloitellaan, mutta onneks on vielä kokonainen viikko edessä! =) pulttis: paljonkos sulla on lomaa ? OIkein mukavaa sellaista!
meillä molemmilla 4 viikkoa lomaa. vielä tämä viikko töitä ja sitten. turkin matkalle ollaan suunnistamassa parin viikon päästä koko perhe. ja asuntoa metsästetään samalla :D
hyvällä omalla tunnolla voin loman aloittaa perjantaina juomalla, nimittäin työkavereita tulee meille boolin ja ruoan ääreen pelaamaan aliasta jne :whistle: :p
joten sitä odotellessa :D
 
Haikara kirjoitti:
Miksihän sitä pitää itseään kiusata ja katsoa kalenterista, että monennellako viikolla mentäis jos raskaus olisi jatkunut. No, rv 15!!!!


Niinpä niin, tiedän tunteen. On se jännä miten sitä pitää itseään kiusata... :ashamed: Minulla vaihtui aina sunnuntaina uusi viikko, joten joka ikinen sunnuntai tulee mieleen... Kuten eilen ajattelin että nyt olisinkin sitten rv 28 :ashamed: Nooh, kaippa tämä tästä... :/

Tänään on ollut ihmeellistä alamahavihlontaa vasemmalla puolen... En tiiä oisko sitten ovis? ;) Oon vaan niin kokematon tässä yritys-jutussa koska enkelimme sai alkunsa heti kun jätettiin ehkäisy pois. Silloin ajateltiin että vauva saa tulla jos on tullakseen. Ei ollut oviksesta tietoakaan, ja peitot heiluivat vain pari kertaa.

Ja sitä ennen söinkin monta vuotta pillereitä, joten ei ole ovulaatiosta kokemusta. Eli täytyypä tässä nyt itsetutkiskelua harrastaa josko tunnistaisin oviksen.

Onnea muuten Tyynex :flower: :flower:

Noista ihmisten kommenteista oli teillä ollut puhetta. Itse törmäsin erääseen ihmiseen joka sanoi että "Ymmärrän täysin tilanteesi, itse olen tehnyt abortin koska en ollut valmis lapsen tuloon siinä elämän vaiheessa." :eek: Voitteko käsittää?! :eek: Miten abortin tehnyt ihminen voisi ikinä milloinkaan käsittää tätä tuskaa mikä tulee kun joutuu keskeyttämään raskautensa ja luopumaan vauvastansa vasten tahtoaan :eek:

Minä ymmärrän abortin sellaisena tekona ettei äiti itse tahdo vauvaansa. Itse itkin synnytyksessä ihmetellen miksi tämä vauvamme otettiin meiltä pois, vaikka olisimme antaneet hänelle niin hyvän, lämpimän ja rakastavan kodin. Olisin antanut mitä vain, kunhan en olisi joutunut hänestä luopumaan :ashamed:

No, mutta meitä on moneen junaan ja monta jää vielä asemallekkin... Näin sitä täytyy ajatella. Anteeksi purkautuminen...

Plussaonnea ++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä