Kaikki oli hyvin =) =) =) =)
Lääkäri ja hoitaja olivat mukavia ja kohteliaita. Osanottonsa sanoivat, ja luontevasti juttelivat asiasta. En saanut mielestäni liikaa sääliviä katseita, onneksi tällä kertaa näin!
Ensin vain juteltiin - lääkäri "tutkiskeli" henkistä puoltani. Myönsin kyllä, että nämä ovat olleet elämäni kauheimmat 7 viikkoa. Vielä 5 viikkoa sitten olin kovinkin tukevasti raskaana... :ashamed:
Sisätutkimuks ok. Lääkäri vielä ultrasi kohdun mikä oli supistunut oikeaan kokoonsa eikä istukan jäämiä ollut jäänyt =) Pelkäsin kovin että istukan käsin irroitus + kaavinta olisi vaurioittanut kohtuani, mutta lääkäri meinasi ettei kohdun repeämiä/haavaumia ollut.
HUH, nyt on niin levollinen olo |O Viimeinen etappi tässä asiassa on ohitse, ja saimme siitä hyviä uutisia
Tähän asti kun kaikki on mennyt niin vaikeimman kautta kuin ikinä...
Samaa sanoi tämä lääkäri kuten Helsingin lääkäritkin, että poikamme sydänvika oli vain sattumaa. Jos seuraavallakin lapsellamme olisi niin vakava sydänvika, olisi se kuulemma vain erittäin huonoa tuuria :/
Kerroin pelkääväni sydämeni pohjasta uutta raskautta, mutta sanoin myös että olemme valmiit siihen, koska paikoilleen emme halua jäädä tallaamaan. Lääkäri sanoi ettei ole mitään haittaa vaikka tulisin samantien raskaaksi
Varoitti kuitenkin että seuraava raskaus ei välttämättä saa alkunsa samantien niinkuin edellinen. Ja tokihan me olemme siitä tietoisia.
Ja sitten, tervetuloa
Emik ja Puella :heart: :heart: :heart: Osanottoni menetyksistänne :'( :'(
Älä
Puella ajattele niin että keskenmenosi olisi ollut "merkki" että teidän ei tarvitsisi enää tehdä lapsia. Jos niin ajattelet, voisi moni muukin keskenmenon saanut ajatella samoin, ja minä myös joka jouduin synnyttämään esikoiseni rv 23. Toki myönnän että se asia tuli myös minulle mieleen, että yritttäkö joku tuolla jossain viestittää minulle ja miehelleni jotain ettei meidän ole tarkoitus saadakaan lapsia, vai mitä... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Mutta ihanaa että sinulla on vauvakuume :hug:
Epskeps TOSI harmi että täti tuli!!! :$ :$ :$ Olisi saanut pysyä poissa
Olin jo melkein 100% varma että plussauutisia saamme kuulla :ashamed: Mutta pää pystyyn, ja seuraavalla kerralla sitten, eiks je? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Miikkis ja Viuhtis hyvää lomaa =) =)
Kaikille muille haleja oikein paljon :hug: ja pidetään siskot yhtä! :heart: