km:n jälkeen kuumeilevat...

Eliisa80 Testaa!! :attn: :D Ettei ois tärpännyt kuitenkin? ;) +++++ :whistle:

Miikkis, päivät on täynnä joo..mut vielä en testaile :p Katsotaan tuo huominen päivä nyt ainakin. Tää mun täti yleensä tulee aikas täsmällisesti klo 10 maissa aamusella, et jos tuo nyt ymmärtää olla tulematta, niin katsotaan sitten josko lauantaina vaikka testailisin. :whistle: Koeta nyt vaan kestää tää jännitys munkin puolesta ;) :D Ja kestämistä sulle myös niiden lugejen kanssa! :hug:

Haikara Toivottavasti vointi on parempi eikä kipuja ole. :hug: Mulla ei kyllä tuollaisia ovisoireita ole ollut, ainakaan vielä.. Itse kärsin satunnaisesti pahoista vatsakrampeista, jotka tekevät ihan liikuntakyvyttömiksi :/ Niitä ei onneksi ole ollut pitkään aikaan.. *koputtaa puuta* Ettei sullakin ois ollut "vaan" semmoinen?
 
Epskeps muakin jännittää siun puolesta ja toivon että olisi jo lauantai =)

Miikkis jaksuja lugejen kanssa :hug:

Haikara :hug: miulla ovis kipu on kanssa jotain järkkyä,kestää kaksi-kolme päivää ja tuntuu mahan ja selän puolella,ei kärsi edes istua kun sattuu niin kovin.Aikasemmin ei ole ollut mutta nyt clomien myötä oireet on koventuneet.

Repa kyllä siellä taitaa salamatkustaja olla mukana,+++++++
:whistle:

(.) ovis tekee tuloaan,laskeskelin että lauantaina pitäisi alkaa ja oireita jo on,mahassa vihlontaa ja valkkari on lisääntyny huomattavasti,onneksi miehellä on lauantai ilta vapaa :p (eipä se tällä viikolla ole kotona muuta kun käyny nukkumassa 3h yössä ja taas menossa.)
 
ollaan tässä miehen kanssa puheltu mites tästä eteenpäin ja molemmat kovasti tahtovat lasta joten siis uusi yritys alkaa heti kun mahdollista. mutta kuinka kauan keskenmenon jälkeen siis on hyvä odottaa?! kaavinnnastahan on vain viikko ja tottakai ainakin yhden vuodon verran odotetaan. onko jollakulla jotain hyviä vinkkejä jo konsteja.. onko mitään millä saisi tuplattua onnistumista?! miten lasken niitä mahdollisia päiviä?! olen niin tiedoton ja ihan ulkona.kovasti olen nettiä kolunnu ja hakenu tietoa sieltä. eka raskaus kävi niin yllättäen eikä joudutta yrittämään..
kiitos hirmusesti vaivan näöstä jo etukäteen kaikille. vastaaville!!! teette meidän elämästä helpompaa..ja autatte suuressa pulmassa :ashamed:

-marleena83-
 
marleena83 tuohon odottamiseen en osaa sanoa muuta kuin että sitten kun olette kumpikin henkisesti valmiita ja tietty ne yhdet menkat ainakin ellei lääkäri ole muuta sanonut.Mie käytän tuota perhesuunnittelun sivuja siellä on ovulaatio laskuri ni saa vähän suuntaa milloin ovis mahdollisesti on,meillä on käytössä terot ja clomit joiden avulla miulle ovis tulee todella selkeesti ja nainenhan on hedelmällisin km jälkeen,näin miulle täällä joku ihana palstalainen sanoi.

Eipä miusta apua taida olla mutta jaksamista toivotan ja tsemppiä tulevaan :hug:
 
Olo ei ole yhtään helpotunut. Kiitoksia vastauksista. En pystynyt edes töihin menemää. Huonosti kävelen vatsaa pidellen. Autossa tuntuu tosi pahalta ja vähän yököttää ja huimaakin. Aivan ihmeellistä. :eek: Soitin tk:een, josta sanoivat, että jos pahenee mennä päivystykseen. Jos ei niin huomenna sit. Siis mahatautiahan tää ei ole. Sitäkin on kuulemma liikenteessä. Aivan ihmeellistä vihlontaa selkään ja mahaan. Mieskin on ihan hädissään. Yritän vaan toivoa, että ovis siellä tapahtuu, mutta pelkään pahinta. Umppari ei voi olla (?). Ei osannut sairaanhoitaja oikein neuvoa.
Miikkis: Endoa epäili silloin huhtikuussa tai sanoi oikeestaan, että jos ei lasta kuulu tarkistetaan onko sellaista, mutta sen jälkeen raskauduin. Onko endossa tällaisia oireita.
Äitee2: Onko sulla kestänyt kivut kauan? Siis en pysty käveleen kuin etanavauhtia. Ruokakaan ei oikein maistu. Eilen illalla teki taas mieli suklaata. Olen ihan hämillään kroppani kans. Pelkään, että jos menen lääkäriin ja se ultraa niin menee viimeinenkin toiveenkipinä tältä kuulta.

Ihmettelemään jään...
 
Piti tulla kurkkaamaan tätä ketjua tuolta odottajista. En tosiaan tainnut silloin joskus ilmoittaa, että plussattu on ja jotenkin se plussan jälkeinen aika meni jännäten, että mitenköhän tässä käy. Nyt puoliväli häämöttää ja mielenrauha alkaa olla kohdillaan.

Ei muuta kun tsemppiä teille kaikille! =) Toivon jokaiselle omaa ihanaa nyyttiä ja juuri vauvansa menettäneille pahoittelut! Suru ottaa aikansa. (..Itse olen alkanut lähes kokonaan unohtaa vasta nyt, vaikka tapahtumasta pian vuosi...)

Tuun taas välillä kurkkimaan joskos hyviä uutisia alkaisi paukkua! :D
 
Nyt ne sit alko,eli loppui tää epätietosuus, enkä sillä enää teitäkään kiusaa :p monella muulla asialla varmaan kumminkin :D
eli olo on lähinnä helpottunut kun tuli joku käänne asiaan, eikä tonne varmaan ois kukaan pystyny kiinnittyynkään kun oli niin paljon vielä tota vanhaa tavaraa, onneks ei ollu tulehdusta aiheuttanu..

eli kp on siis kai nyt 1/27-28 toivottavasti tää kierto on nyt selkeempi ja tunnistan parin viikon päästä oikeen ajan taas, ennen on yleensä ollu 13 päivä mut nythän voi siirtyä päivällä, no noin siellä main. toivotaan että mies on kotosalla ja lapset terveenä :)

epskepsille jälleen puhaltelen täältä ja muillekkin jos joku muu piinailee ja tästä kierrosta sit kaikki rynnitään odotuspuolelle, eiks juu :D
 
Haikara miulla alkoi nämä kovat ovis kivut sen jälkeen kun sain terolutit ja clomit,aikasemmin en ole edes ovista huomannu ja kivut on todella kovia,miekin olen sen 2-3pv melkein syömättä ja on just sellanen oksetus olo,kävely on sellasta töpöttelyä ja kaikki tärähdykset tuntuu kauheilta,miekin epäilin ensin umpparia mutta päivystyksessä ei löytynyt siihen viittaavaa vaan sain suosituksen kysyä gyneltä asiasta joka sanoi jotta normaalia on.Mutta jos siulta ei kipu lopu ni suosittelen käymään siellä päivystyksessä ettei vaan ole umppari ja etenkin jos kuume nousee.(asiasta toiseen,siun nimimerkki on sopiva tänne kun kaikki sitä itelleen odottaa =) )
 
Täällä tosiaan menossa kp 17 tai jotain ja nyt illalla alkoi vuoto! Siis kirkasta verta ja ehkä hieman samantapaista kuin km:n aikana... Mitä ihmettä tämä nyt voi olla? Kipeä en mitenkään hirveästi ole, joten lääkäriin en ainakaan vielä ole ajatellut soittaa. Ekat kuukautiset, kaksi viikkoa sitten, olivat aivan normaalit (eivät mitenkään lyhyet tai niukat)... Mä olen puulla päähän lyöty! :(
 
Äitee2 :D Kyllä tuo huominen jänskättää jo niin kovin, et huh huh sentään. Voi sitä vessassa ramppaamisen määrää ja alkkarien vahtaamista!
Toivottavasti ei mitään ilmaannu..

Marleena83 Ohjeistukset hirmuisesti vaihtelevat sen suhteen milloin yritystä saapi jatkaa. Itse sain ekan km:n ja kaavinnan jälkeen ohjeeksi odottaa ainakin yhdet, mieluiten kahdet menkat. No me ootettiin yhdet ja tulinkin sitten heti raskaaksi, mutta se osoittautui tuulimunaksi. :( Sen lääkkeellisen poiston jälkeen ohjeeksi sain odottaa kahdet menkat, koska kaksi km:a ollut niin lyhyessä ajassa. :'( Meillä se meni sitten kolmen kk:n odotteluksi koska mun piti käydä röntgenissä eikä siellä saanut olla raskaana.
Mun mielestä hyvä olisi odottaa ainakin ne yhdet. Antaa kehon ja mielen toipua ikävästä asiasta. :)
Otollisten päivien selvittäminen käy ovislaskurien, ovistikkujen ja/tai oman kehon tarkkailun avulla :D Jos ei tuollaisista väliltä, ja raksutteluhommat siellä kotona on suht aktiivisia (tyyliin joka toinen pv) niin eipä niistä tarvii sitten liiemmin välittääkään. :p

Minky kiva kun kävit meitä moikkaamassa ja ihanaa kun kaikki siellä sujuu oikein hyvin :heart: Me yritetään täältä perässä tulla! =)

Eliisa80 Vai tuli se täti sittenkin, ettäs kehtas! :kieh: Hirmuisesti onnea sulle uuteen kiertoon :hug: ja kiitos kovasti puhalluksista :heart:

Kiti07 Voi sentään :( Enpä valitettavasti osaa mistä olisi kyse. :ashamed: Jollain muullakin juuri samoin tässä tais käydä, olikos se aurinkoenergialla. Toivottavasti ei ole mitään ikävää. Ainakin tuo kivuttomuus on hyvä juttu. Jaksamista :hug:

Pullenah ihana päivä teillä :heart: Mä olen ymmärtänyt että jos on kovin pitkä kierto, niin silloin voi olla ongelmia raskautumisessa :( Parempaa tietoa ja faktaa asiasta ei mulla ole. Mutta ei varmasti haittaisi kääntyä gynen puoleen ja kysyä asiasta. :)

Haikara Ikävä kuulla ettei olosi ole helpottunut :( Ettei se vaan olisi umppari tai tulehdus? :/ Multa on umppari leikattu joskus kauan sitten. Tosin se leikattiin väärän diagnoosin perusteella, mutta silti.. Oikea diagnoosi oli silloin jonkin sortin virtsatien tulehdus :eek: Sinänsä ihmeellinen oli tuo virtsatientulehdus ettei se oireillu pissavaivana ensinkään.. Mut se siitä. Sinuna menisin lääkäriin. Verikokeista näkisi ainakin onko kyse tulehduksesta. Toivottavasti ei ole mitään ikävää.
 
Hei kaikki uudet ja vanhat. En nyt kerenny lukea kaikkia juttuja ku ihan pikaseen pääsin tutulla nettiin.

Ongelmia vuotojen kanssa näyttää olevan muillakin... itellä alko maanantaina tiputtelemaan ja tänään oli pikkasen enemmän kunnon vuotoa mut ei mitään kunnon menkkavuotoa, itekin oon ihan pihalla täällä seurannu vuotoa. Alkais nyt kunnolla jos on alkaakseen, tai siis toivottavasti alkaa ku niitähän tässä ollaan jo muutama viikko odoteltu. 5 viikkoo tulee keskeytyksestä huomenna joten johan tuo oli aikakin :whistle:

Elikkäs listaan vois laittaa tänään kp1 / 28-34

Plussatuulia kaikille niitä kaipaileville +++++

SadMam joka jatkaa lomailua nettipimennossa. Palailen 3viikon päästä rentoutuneena toivottavasti, hyvin on kyllä keskeytyksen aiheuttaman surun saanut käsiteltyä kun on päässyt pois kaupungista =)
 
Pullenah Ei nyt heitetä vielä kirvestä kaivoon siellä kuitenkaan :hug: Km:n jälkeen kierrot saattaa heitellä vähän miten sattuu. Mullakin oli kp:t 32 ja 26 ja ties mitä (en ees muista enää ) ennen kuin palasi tuohon 28:aan. Anna kehollesi aikaa toipua. Varmaan se pillerien äkkinäinen lopettaminenkin sekoitti kehon pasmoja. Ajan kuluessa varmaan tuo kierto tuosta tasoittuu ellet sitten satu raskautumaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Minky kiva kun kävit meitä moikkaamassa ja ihanaa kun kaikki siellä sujuu oikein hyvin :heart: Me yritetään täältä perässä tulla! =)

Kiitos paljon! Kyl te kaikki tuutte perässä! :D Mä olin itekki ihan varma, et en ikinä tuu saamaan lapsia, kunnes sitten kliseisesti hetin jo kirveen kaivoon ja lakattiin yrittämästä ja heti tärppäsi! Ja edelleen tsemppiä jaksamiseen kaikille! =)
 
Oon kuolemanväsy.... |O

Töissä aikas rankkaa.....onneks enää huominen.

Haikara,kannattaa käydä tutkituttamassa ei kuulosta kauheen normilta :eek: Kyllähän noi kivut voi endoonkin viitata...mut toivotaan et olis jotain viatonta.

Kiti07 oiskohan vaan kierto sekasin km:n jälkeen...? :| Mulla ainakin on ollu kaiken näköstä sen koommin... :/

Minky,kiva kuulla että siellä voidaan paksusti ;) ja ninnille myös onnittelut vielä vahvasta plussasta!! :heart:

Pullenah,kuulostaa kyllä enemmän kuin lupaavalta sun tilanne =)

Ja epskepsin tilannetta edelleen jännätään.... :D

Ja sit meikä :D Tiedä sitten johtuisko salamatkustajasta nää mun "oireet",epäilen vähän kyllä.... johtuen siitä että mulla on parikertaa aiemminkin ollut pahaa oloa ennen menkkoja...nää nippailut/vihlomiset on kyllä uutta...toivottavasti ei kieli mistään onklemmasta...ei se taida kovin normia olla että 2viikkoa vihloo :eek: No turha spekuloida,kiertopäiviä piisaa vielä :D
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Tytti..........................KM.......................................KP -/28-34
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 2/17-35
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 7/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 8/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 8/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 15/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 15/34
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 20/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 22/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 22/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 22/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 25/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 26/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 30/-
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 40/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 41/23-32

Haaveissa kakkonen

Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 1/28
SadMam..................RK 06/07..............................KP 2/28-34
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 25/28-32
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 28/31-34


Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 2/27-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 3/28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 11/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 16/26-31
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 26/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07
Puella.......................KM 05/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
 
Voi Repa, miten musta tuntuu että sulla ois kyllä siellä salamatkustaja masussa :heart: IsoPlussaPuhallus sinne ++++++++++++++ :whistle:

Pullenah ihan varmasti vielä sen oman nyytin saatte :heart:

O.N Jänskättää niin etten meinaa nahoissani kestää, taidan kohta hulluksi tulla..
 
Heipparallaa!
Pikaisia kuulumisia laitan. Tässä lomaillaan vielä reilun viikon niin en paljoa koneella ehdi oleskelemaan.
vuoto loppui viikko sitten ja pääsin sittenkin nauttimaan kunnolla lomasta B)
Nyt tuntuu että olis ovisaika. Mitään yritystä ei ole päällä mutta selibaatissakaan ei olla ;) !
Huomenna menen kontrolliverikokeeseen vielä.
Tuli eilen mieleen että jos ei olisi mennyt kesken niin eilen olis ollut eka ultra..vähän haikein mielin mietiskelin sitä. Mutta muuten on loma sujunut oikein hienosti! Aika vaan menee niin nopeaa että lomakin on pian ohi ja paluu arkeen koittaa. :headwall:
 
:attn: PERJANTAI :attn:
vikaa kertaa nyt vähän aikaan kirjottelen tänään, lähdetään lomalle keski-suomeen mökille, kuopion kupeeseen, ihanaa |O

Minky: Hienoa kuulla että teitä onnisti!! Onnittelut ja jaksamusta, puoliväli kun häämöttää, niin voit varmaan jo vähän huokaista helpotuksesta ;)

Eliisa80: vai uskalsi se täti naamaansa näyttää teillä... No nyt kun lähtee niin sano ettei seuraavaan vuoteen oo taikaisin tulemista ;) Onnea uuteen kiertoon :hug: :heart:

Haikara: Olethan käynyt jo lääkärissä? Tuo voi käytännössä olla mitä vain... Toivotaan kuitenkin että olisi jokin pikkujuttu :hug: vastaavaa kipua oli miulla kun pari vuotta sitten sairastuin pissatautiin, paitsi että ei sattunut ym. kun pissasi. Meni melkein kaks kuukautta, selkää ja kylkeä särki yht äkkiä aika kovastikin, oli jo mennyt munuaisaltaaseen asti!! Tämä siis opetuksena, että ei kannata odottaa kunnes on pää kainalossa :headwall:
Onnea loppukiertoon ja plussaonnea ++++++++++++ :heart:

SadMam: mulla oli sama juttu, 5 viikkoa ku leikkauksesta alkoi tuhruvuoto, joka oli enemmän ja vähemmän veristä, kesti viikon verran. Gyne sanoi ettei lasketa vielä vuodoksi, vasta sitten kun alkaa oikea verinen vuoto. Eli mulla kesti viikon tuhru, sitten pari päivää taukoa ja sit vasta alkoi menkkavuoto. Koita sinnitellä, kehosi hakee vain palautumista!! Se voi kestää useammankin kierron verra.. :hug: :heart:

Repa ja Epskeps: Mie olen tuhatvarma että teillä molemmilla on salamatkustajat masuissa, siellä ne vain ilmoittelevat, että täällä ollaan :wave: +++++++++++ :whistle: :heart:

(.) tänään jo sitten tuli paha olo, ärsyttävää :headwall: :saint: :headwall: oisin sika onnellinen jos tietäisin että voisivat oikeasti olla merkki raskaudesta, mutta kun tiedän että luget ne siellä temppujaan tekee :'( :snotty:
Tänään alkaa loma, eka pitää kestää vielä 4 tuntia.
Tulen katselemaan teitä jossain vaiheessa, toivottavasti jo parin viikon sisällä.

:attn: PLUSSAONNEA KAIKILLE PIINAAJILLE, TOUHUKKAITA HETKIÄ PEITON ALLA OVISBONGAAJILLE JA TSEMPPIÄ TUSKASTELIJOILLE :attn:

:heart: Olette rakkaita ja toivon että kaikki me saadaan vielä oma nyytti syliin tuhisemaan :heart:

Miikkis hiljenee... :wave:
 
Tervehdys!
Ajattelin teiltä kysellä neuvoja kun tunnutte niin "tutuilta"! En ole kirjoitellut aiemmin mitään mutta joka päivä käynyt lukemassa teidän muiden kuulumisia. Nopeasti kerron taustojani: mulla oli keskeytynyt keskenmeno ja kaavinnasta on nyt neljä viikkoa. Kaksi viikkoa kaavinnan jälkeen sain vielä Cetirixit kun näytti siltä ettei kohtu vielä tyhjentynyt. Siitä muutaman päivän päästä tuli kovat kivut, jotka silloin yhdistettiin kohtutulehdukseen (mitään muita tulehduksen oireita ei ollut) ja tarkastuksessa lääkäri mietti, että kipu saattoikin johtua ovulaatiosta! Nyt on se tilanne, että luulin eilen menkkojen alkaneen. Ruokalusikallinen kirkasta vuotoa, joka kuitenkin loppui samantien. Nyt siitä ovulaatiosta on tasan 11 päivää ja päässä pyörii kuumeisesti että voisinko jo olla raskaana uudestaan?? Mitä jos eilinen vuoto oli jotain kiinnittymisvuotoa?! Ihan pelottavan kamala ajatushan se on.. Ei olla miehen kanssa kuin pari kertaa pöllytelty peittoja, mutta toinen niistä kerroista tapahtui juuri sinä aamuna kun ne mahdolliset ovulaatiokivut tuli seuraavana yönä!! Nyt olen ihan paniikissa että mitä jos olen raskaana!!? Tuntuu mahdottomalta että sillä menisi kaikki hyvin, kun eihän se ole hyväksi raskautua näin nopeasti kaavinnan jälkeen. Pelottaa ihan kamalasti!

Emik
:'(
 
itsekin liittyisin joukkoonne. Taustalta olen minäkin teidän juttujanne myös jo kauan seuraillut. Keskenmeno munilla oli 05/07. Np-ultrassa rv13.3 todettiin sikiön menehtyneen 12.1. Tuo 12.1 tuntuu kyllä kohtalon ivalta, kun tuon rv12 jälkeen kun pitäisi olla "turvallisella" puolella... Muuten tunnen itseni kyllä teitä monia paljon onnekkaammaksi, onhan minulla lapsia jo kolme, pojat -92 ja 94 ja tyttö -99. Ikääkin on jo 40 ja välillä tuntuu onnettaren härnäämiseltä haluta vielä sitä iltatähteä. Ehkä km:n tarkoitus oli kertoa meille, että olette osanne onnesta jo runsain mitoin saaneet, teille riittää jo! Miehelle km tai se minun kärsimyksen seuraaminen oli sen verran kova paikka ettei ole vielä valmis uuteen yritykseen, mutta käännytys on käynnissä. Ja kun tuota ikääkin jo on, niin ellei pian mieltään muuta, niin annan periksi. Kovasti vain tahtoisin vielä kerran pienen syliini! Kiitos teille kaikille, olette jo auttaneet minua paljon, kun olen saanut teidän tarinoitanne seurata. Ja onnea kaikille paljon yritykseen!
 
Niin se täti sitten kurvasi paikalle melkoisen kellon tarkasti
Että on tää taas niin syvältä..


Lämmin kiitos kaikille tsempeistä ja plussapuhalluksista ja kaikesta
Oli vaan niin kova vastatuuli ettei voinut minkään.. Mut jospa tämä tästä... :ashamed:
 
Lämpimästi tervetuloa mukaan Puella :heart: Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: :(

Emik valitettavasti en osaa sanoa tuohon oikein mitään :ashamed: Kovin pahoillani olen keskenmenosi johdosta :hug: Olet lämpimästi tervetullut mukaan joukkoomme jos siltä tuntuu. :heart: Toivottavasti sinulla siellä kaikki hyvin ja jos olet raskautunut, toivon että se sujuu oikein hyvin =)

Miikkikselle jaksuja kovasti :hug: ja ihanaa lomaa!!! B)
 
Epskeps: Lämmin rutistus :hug: sulle! :(
Tyhmä toi täti...mulla on nyt kolomas päivä...siis kax päivää oon vuotanu ku seula ja nyt tänää oikeestaan mitään...
nyt pitkä ootus seuraavaan ovikseen... :(

Ja tervetuloa uusille... :hug: km johdosta!

käytiin lasten kanssa tänä aamuna mustikassa...olipas kaikilla lapsilla siniset suut
:LOL:
( no vähän munkin suu :p )

mitähän sitä tekis välipalaks...äsken kyllä leivottiin mustikka muffinsseja... :p

olipas nannaa..(leivoin illaksi muutaman suklaisenkin... )
Herkkupeppu....minäkö? :LOL:
 
heippa kaikille!

Nyt on pikanen käynti sillä ollaan lähössä juhliin ja pukeutua pitäs vielä ym.. tuota en nyt muista kuka kysyi, oliko marleena ehkä, oottamisesta, niin lääkäri tietysti sanoo varmasti ihan oikean arvion tapauksessasi, mutta mulla kans kaavittiin ja ajateltiin ne yhet oottaa, vaikka lääkäri sanokin että kahet ois hyvä. joten en osaa oikeaa vastausta antaa.. mulla nyt yhet just loppu ja aateltiin kyllä harrastella tässä nyt ihan ilman ehkäisyä.. saapi nähä aiheuttaako hoppu, leikin loppu(a)..
kommentoisin mieluusti enemmänkin teidän kuulumisia mut nyt on jo kiire, joten oikein mukavaa viikonloppua kaikille! E-suomessa sataa, mutta ei haittaa, kun muistaa kumpparit jalkaan laittaa! (oho kuinka typerä riimitys, johtuisko lasillisesta punkkua jota tässä meikin lomassa kiskon.. ;) )
 

Yhteistyössä