km:n jälkeen kuumeilevat...

Oon just lähössä töihin,mutta iti tulla ennen sitä moikkaamaan =)

Tinii,pahoittelut tädistä,onnea tähän kiertoon =)

Gatsu laittanu kanssa tuulemaan,toivottavasti tärppää!!!
++++ :whistle:

Marleena,hyvä kun pääsit tuulettumaan,se tekee ihan hyvää
välillä =)

Meikällä joka kierto erillainen km:n jälkeen,nyt on sellanen olo et menkat alkas hetkenä minä hyvänsä vaikka siihen on vielä viikko aikaa :eek: Kmmallista tää ihmisen elo...

Nyt pitää mennä,hyvää alkanutta päivää kaikille :wave:
 
:attn: voi pojat että voi olla väsynyt ja ramaista :LOL: :attn:

Epskeps: Se kait sitten oli sitä ovisvuotoa.. Voi että kun siulla alkaa olla kuumat paikat ;) Ihan jännittää puolestasi!! Koita malttaa testailujen kanssa ettei liian aikaisin mene tekemään... :wave: Ihana tuo teidän poitsu.. Tosi hellyyttävä, vaikka ymmärrän että välillä varmaan meinaa leipä mennä väärään kurkkuun ;) Mie kans rakastan Tuhkimotarinaa, onneks alkaa taas kohta :snotty:

Viuhtis: TOIVOA EI SAA KOSKAAN MENETTÄÄ!!! Kyllä se siitä, paakohan sen on ;) :hug:

onnenjyvä: samanlaisia pelkoajatuksia uuden raskauden suhteen täälläkin :wave: miulle ei tarjottu mahdollisuutta puhua uuden raskauden alussa, mutta onneksi miulla on teidät :hug: pitää vaan yrittää pitää pää vedenpinnan yläpuolella :attn:

Repa ja pullenah: Miulla oli siinä kierrossa mistä plussasin niin varmaan viikko ennen kuin menkkojen piti alkaa, niin menkkajomotusta.. aika kovaakin välillä ja mulla oli just sellainen fiilis että täti tulee just eikä melkein :LOL: mutta eipä koskaan tullutkaan ;) +++++++++++++++ :whistle: tuulia puhaltelen teille vaikkei ehkä olisi täysin mahdollista repa, mutta muulloinkin voi raskautua kuin vain oviksen aikaan ;)

Tinii: :hug: tyhmä täti tyhmä... tajuais jo jättää tän pinon rauhaan tai meikä ärähtää :LOL:

Suppis76: hyvää lomaa :wave: Nyt vaan jalat ristiin ja toivotaan että ois raksuttelusta ollut iloa...

Pelottaa: Toivotaan todella että teidän reissu olisi täynnä uutta toivoa ja elämää :wave: :p Hienoa että olet löytänyt ennustajalta käymisestä lisää iloista mieltä :hug: Parempi paikka jälkitarkastukseen on yuo äippäpoli kuin arvauskeskus, toivotaan että vain hyviä uutisia tulet saamaan osaksesi :hug:

Gatsu: Hyvä että raahasit ukon takas vällyjen väliin :LOL: Se voipi olla että ovis se sieltä tekee aikaisin tuloaan.. sitten kun lima on kuin kananmunan valkuaista, kirkasta ja venyvää on kiire :LOL: :D

Että te kirjoittelette vkonloppuisin paljon, sitten nää mun vastaukset on kilometrien mittaisia :snotty: :ashamed:
 
ai nii

(.) :LOL:
EILEN LÖYTYI OVIS testien mukaan. Viime viikolla ollut nippailua plus se tuhruttelu, vuoto lisääntyi loppuviikkoa kohden. Lämmöt nousi jo lauantaina mutta ovistesti antoi plussan vasta sunnuntaina :eek: outoa sanon minä...
No pe ja su tuli raksuteltua, oikein ihanaa oli.. Tänä aamuna piti vielä varmistella, mutta kun tuo uni vei voiton niin jäipä sitten väliin :LOL: :headwall: Ehkä illasta sitten ehtii... :snotty: Mutta eipä tuo meidän isäntä minun perässäni juokse.. pikemminkin minä hänen perässään :LOL: Välillä jopa kuulee että ei kai taas :eek:
Meilläkään tuo pe 13 ei ollut paha, mutta la 14 senkin edestä :LOL: Ekaks vaatehuoneesta tuli koko seinän mittainen hyllykkö ( 5 eri tasoa) alas :headwall: :headwall: :headwall: VOI VI.TU!!! Kaikki roina tippui maahan, tauluja pa.ka.a!!! :headwall: :headwall: Sitten hajoitin kaks juomalasia illalla ja loppu onkin historiaa... Että otti aivoon :LOL:
Illalla sitten juteltiin kaikenlaista ja tultiin siihen tulokseen että ehkä tässä ollaan valmiita taas uuteen raskauteen hiljalleen. Su oli ihana päivä, kaikki meni niin upeasti, mutta tänään sitten isäntä taas aukaisi päätään ja hermo meni... ajattelin kyllä että ei saa.ta.a tässä olla valmiita vielä edes 5 avioliittovuoden jälkeen lapsia saamaan... :headwall: Olen taaaaaas niiiiiin hukassa :ashamed:
 
Heissan!
mymmelis: jup, lohjalta ollaan.. arvatenkin aina on joku joka on täältä.. ;) Joo jamit oli loppuunmyyty lauantailta. Oli tosi kivaa mut kamala kankkunen eilen.. tänään alkaa taas "uusi terveellisempi elämä" :LOL:
Repa: totta, tästä otetaan ilo irti kun veri roiskuu, toivottavasti ei roisku enää.. sitten vähän ajan päästä. :)
epskeps: hah, kivasti sanottu. Nyt ilo ylimmillään mutta tosiaan vaan tästä kierrosta!
miikkis: jee pääset pian lomalaitumille!! Tällä on sitten mukavaa =)
Nyt taitaa ukko herpaantua, pitäs mennä auttamaan sitä rempan teossa.. lattiaa laitetaan taas urakalla, onpa kivaa lomapuuhaa=) minä siis pidän lankusta kiinni ja ukko sahaa ja kiroaa, että oikke kiva juttu!!
kuullaan... :heart:
 
PULLENAH: Mulle tuli kans mieleen, että jos olisit tosiaan raskaana? Eihän se täti vaan oo eksyny sinne kylään, eihän? Kiertäs nyt vaan kaukaa sen osotteen!

KATHERINE: Juu, katoin Pakoa kyllä. Oli siis aivan pakko se saada kattoo. Yks jakso jäi kattomatta ja onneks se jatkuu nyt syksyllä! Ja noi menkat on kyl TUON kerran ihana tunne. Sitä kun oottaa ja oottaa, että pääsee tosi toimiin.

GATSU ja SUPPIS: Toivottavasti on tärpänny! Ja Suppikselle oikein hyvää lomaa!

TIINII: Hiton täti löysi tiensä sinnekii! Mä ekaa kertaa niitä ovistestejä parhaillaan käytän. Siel ohjeissa on varmaan tarkat neuvot, millon pitäs toi testaus alottaa.

ON: Ovistestejä siis parina päivänä käyttäny, mutta ei vielä haluttua tulosta. No tänään sit taas testaukseen. Kaikesta huolimatta peittoja on pöllytelty joka toinen päivä, mieli tekis kyllä enemmän... No jos tänään ne kaks viivaa siihen sais. Tosin musta oli aika aikasta alottaa toi testaus toissa päivänä, mutta niin se ohje vaan neuvo. Ja ku eka kerta testauksessa on, niin pakko oli sitä "totella", kun muuten en ovista tunnista mitenkää.
Mut nyt lähen koiran kans ulos ku aurinko paistaa nii ihanasti.

Plussatuulia kaikille meille!!!
 
kuitenkin kun pienessä kaupungissa on sitä jutunjuurta aina kun kaikki tietämät toistenkin asiat paremmin kuin omansa . Yritun lainata MARLEENA sun kirjoitustasi mutta näin siinä kävi, minä tietokonetumpelo=)

heh, hyvin sanottu! Kokemusta myös täällä päässä. Mutta ain ainahan niitä juorukelloja on, täytyy vaan ottaa asenne että ei taida olla paljon omaa elämää kun toisten asiat niin kiinnostaa ja itse mielummin oonkin suht avoin, paljon enemmän sitä tukea saa kun kertoo YSTÄVILLE mieltä painavista jutuista ja tietty iloistakin =)
 
Töissä taas.. 'jippii'
Haluisin vaan mammalomalle :/
Tätikin kiusaa, tosin onneksi se taas piakkoin jää taka-alalle ja sitten pääseekin taas uuteen yritykseen!

Kiitos teille ihanille tsemppauksista :heart:
Miehelle taas eilen sorruin valittelemaan ja pari kyyneltäkin vierittämään kun tuli jo ihan epätoivoinen ja tosi masentunut olo..
Pitäisi vaan hankkia jotain järkevää tekemistä niin ehkä sais hiemna tämän typerän työn ja huoletkin hetkeksi unholaan..

Ovistestejä taidan mennä nettishoppailemaan ja sitten jatkan töitä..

 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!! B)
Nukuttiin vähän miehen kanssa pitkään. Oli taas niin kiireinen viikonloppu töissä. Eilen jaksettiin kuitenkin raksutella kun lauantaina oltiin nukahdettu sohvalle. :LOL: Ovista en ole vielä tikkuun saanut, mutta nippailua kyllä on jo. Odottelen ovista loppuviikolle. Parempi myöhään, että ehtii kasvaa. *kokemuksella*
En ole muistanut onnitella Ninniä!! Onnea onnea !! Ihanaa kuulla, että meidän jengi onnistuu!! :flower:
Osa porukasta on jäämässä lomalle. Voi teitä onnellisia. Itse en pääse varmaan vielä... Pakko paiskia töitä, kun on remonttia tehty. Haaveena olisi kyllä tehdä pieni breikki kotimaahan (turkkiin) tässä syksyllä. Saas nähdä päästäänkö :/ Toisaalta ei huvita lähtä, koska kaikki sukulaiset jo kyselee, että eikö lasta vieläkään ja en tosiaankaan halua kertoa, että emme ole saaneet lasta. Km:sta en sitten haluais yhtään puhua :ashamed:
Toivon vaan, että plussaisin pian, enkä joutuisi selittelemään sitten siellä.
Mies jälleen aamulla kertoi olevansa stressaantunut meidän vauvahommasta ja sanoi pelkäävänsä toista keskenmenoa. Sanoi, että ei kestäisi sitä menetystä henkisesti. Yritäppä siinä sitten lohduttaa kun itsellä pelkoa on vieläkin enemmän. :/
 
Pelottaa :hug: ja toivottavasti ennustaja on oikeassa,tuli melkein itku kun luin siun kirjoitusta,tunteitasi en pysty läpi elämään mutta tukea toivottavasti saat täältä sivuilta.Kovasti toivotan voimia jaksaa niin sinulle kuin miehellesi.

Viuhtis eipäs nyt menetetä toivoa,miun mummoin aina sanoi jotta niin kauan kun on elämää on myös toivoa ja se pitää minusta kyllä paikkansa,välillä tuntuu pahemmalta ja välillä pikkasen helpommalta.Toivon sinne pikaisia plussa tuulia ja kovaa sellaista.

(.) täti kävi ja lähti onneksi jo pois,clomit loppui ja nyt vaan odotellaan mitä tämä kierto tuo tullessaan.Toivottavasti jotain hyvää mutta aika epäilevästi suhtaudun ainakin vielä,meillä tuo mies onneksi yhtä halukas kammarissa kuin mie,ellei välillä halukkaampi,ei kyllä haittaa yhtään ;)

Eilen oltiin sukulaisten luona juhlimassa niin johan siellä tämä suvun uteliain nainen rupesi kyselemään mein perheen kasvauksesta ja selitti että kyllähän nuorilla pitäisi olla niin ja niin paljon lapsia ym. Pikkasen kirpas mutta lähdin paikalta pois kun en enää kestänyt kuunnella tenkaamista,en edes ymmärrä että mitä mein perheen asiat kuuluu sukulaisille ja etenkään vauvajutut ei kuulu senkään vertaan.
 
Miikkis, kyllä mä luulen että se vuoto mitä multa tuli oli ovisvuotoa. Mitä muutakaan se ois voinu olla, ei harmainta aavistustakaan. No nyt ei sitten kuin ootellaan miten kävi.. :whistle: Enkä meinaa testata liian aikaisin ;) Kierto loppuu torstaina ja perjantaina tädin ei_pitäisi_tulla ( :LOL: ) Testailen vasta jos ja kun menkat on myöhässä.. :snotty:
Harmi että teidän vaatehuone päätti elellä omaa elämäänsä ja pistää kaiken hyrskyn myrskyn :/ Toivottavasti ei mitään arvokasta mennyt särki. Ja sanohan sille isännälle, ettei auo sitä päätään jos sieltä ei mitään hyvää tule ulos! |O :hug: sulle! :heart:

Onnenjyvälle onnea ovistestailuihin!! :D Mulla ei hermo kestä niiden kanssa leikkimistä.. :ashamed:

Äitee2, on se kumma miten joitain voikin toisten perheasiat kiinnostaa noin kovin :eek: Semmoisilla ei varmasti sitä omaa elämää ole nimeksikään :| Meillekin noita uteluita tasaisen tappavasti aina kohdalle tulee :ashamed: Jotenkin se, että on "vaan" yksi lapsi, "oikeuttaa" ihmiset utelemaan sitä, että koskan toisen teette.. :ashamed: Ihan kuin niitä noin vaan tehtäisiin.. Maaliskuussa, vähän km:n jälkeen oltiin sukulaisia moikkaamassa, niin eikös siellä kahvipöydässä yksi pariskunta käynyt tenttaamaan, että millonkas te toisen meinaatte tehdä.. Kyllä meni pala kurkkuun ja itku pääsi. Kerroin sitten että tässä on juuri toinen km koettu, että silleen.. Menivätpä vakaviksi ja sanattomiksi. :| Eivätkä toivon mukaan tuollaisia enää keltään utele. Eihän sitä koskaan voi tietää mikä toisen tilanne on, jolloin usein on parempi olla utelematta.

Tiniille jaksuja kovasti sinne töihin ja muutenkin :hug: Usko siihen, että kaikki vielä iloksi muuttuu :)
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Pelottaa..................RK 06/07...............................KP 4/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 5/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 5/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 12/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 12/34
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 15/30-35
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 17/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 19/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 19/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 19/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 22/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 23/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 27/-
Wannabe Mum........KM 06/06..............................KP 30/30
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 37/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 38/23-32
Tytti..........................KM........................................KP 59/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 22/28-32
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 25/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 26/28

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 8/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 13/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 15/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 23/30
Eliisa80.....................KM 05/07............................KP 27/27

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
 
Elikkä km oli 5/07 kolmatta kovasti toivotaan ja nyt on meneillä yk 1 kp 27/27

Kirjottelin tänne kerran sillon heti km:n jälkeen ja oon kyl lukenu koko ajan teiän juttuja mut en vielä oo pystyny ite kirjottaan ennenkun nyt, siispä vähän taustatietoa, ite oon 26, mies täyttää kohta 30, lapset tyttö 4,5 v ja poika 1,5 v ja kotona oon ollu kohta viis vuotta ja sitä haluan vielä jatkaa, omakotitalossa asustellaan ja remonttia pitäis viä jatkaa kun sais jostain rahaa :) ja perheeseen kuuluu vielä koiravanhus.

Km siis huomattiin kun menin np ultraan, kehitys oli pysähtynyt viikolle 8+4 (sitä edellisenä päivänä olin käyny alku-ultrassa) sitten tehtiin lääkkeellinen tyhjennys ekat kuukautiset tuli normaalikierron mukasesti ja jälkitarkastuksessa oli kaikki ok, viime perjantaina kävin vielä verikokeessa ja arvo oli laskenu 11,eli nyt pitäis siltä osin kaiken olla hyvin.

Tää kuukausi yritettiin hyvinkin tehokkaasti, jopa monta kertaa. meillä meinaan kaikki raskaudet on alkanu 1 tai 2 hommailukerralla kuukaudessa, ei tuo mies nyt vaan oo kauheen aktiivinen :D ja nyt kun tosissaan yritettiin ja tunnistan oviksenkin hyvin ja vielä on tuntunu kaikenlaisia oireita kauheesti, mahakipua,väsymystä,vilutusta, jatkuva nälkä ja nenä tukossa niin kuvittelin jo tärpänneen, mutta ei varmaankaan kun eilen jo alko tulla jotain tuhrua :/

Harmittaa ja on kummallista ei oo koskaan ennen tollasta tullu, ensin aattelin et se vaikutti kun aamulla hommailtiin miehen kans, mut en enää usko kun on jo sen verran tullu ja tänään jatkuu, onko muilla tollasta, mahtaako johtua jotenkin viä keskenmenosta, vai mitä tollanen ruskee tuhru on, enkös nyt kuitenkin laske uuden kierron alkavan vasta kun kunnolla tulee??On tää merkillistä

Ja kiitos kaikille oon saanu teistä paljon lohtua ja tukea vaik en oo viä kirjotellukkaan, olette tosi kannustava joukko :hug: vaikka hurjasti pelottaa uuden yritys niin täältä saa vertaistukea ja rohkeutta painaa eteenpäin

Ja ninnille suurensuuret onnittelut :hug: oltiin joulukuisissa yhtäaikaa :wave: =)

En tiä kuin sekavasti tuli kirjotettu kun oli niin monta juttua mielessä ja ajatukset hyppii ja poika kiljuu tuossa kun haluais ulos että kai pitää lähteä tonne auringonpaisteeseen, hauskaa päivää kaikille
 
Heips Eliisa ja tervetuloa nyt sitten kunnolla joukkoomme :heart:

Nopeasti van vastailen viestiisi..
Eihän tuhru välttämättä tarkoita etteikö olisi tärpännyt! Ystävälläni tuli tuhrua ensimmäisien kolmen kuukauden aikana vaikka oli ihan turvallisesti raskaana ;)

Ja juu siitä kunnon vuotopäivästähän se taitaa kuulua laskea..

Minä täällä odottelen että 'varmat päivät' menisi ohi ja pääsis jo hommiin B) Töissä puurran ja oddottelen teiltä kaikilta kivoja uutisia!

Pistetääs tälle viikolle tädinestopuomit päälle ainakin Epskepsille! ..tietty muillekin jos on muitakin piinapäiviä viettäviä..

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Tänne pinoon luulis tädillä olevan tulemista!!
 
Eliisa :hug: ja tervetuloa mukaan.

(.) olo on kauhea joku helkutin vattapöpö on löytänyt minut :headwall: yö meni vessassa nyt on onneks pikkasen helpottanu,oksua ei onneks tullu mut varpuset lennelly senkin edestä (anteeksi :ashamed: toivottavasti kukaan ei syönyt samalla ) Uloskaan ei vielä uskalla lähteä mutta onneksi on tuo terassi niin pojat voipi leikkiä siellä ja itellä lyhyt matka veskiin,mies tietty töissä ja kaikki pitää tehä ite ja valitus valitus
:xmas:
 
joopa joo... 3 aamua lomaan... okei yli menee, tiedän :LOL: mutta kun 4 vuoteen en oo kesälomaa tai muutakaan lomaa pidellyt, niin jotenkin tää tuntuu ihan luksukselta :attn: Just katselin että lomalla sitten testaillaan + kuvat silmissä :LOL:
Aloitin tänään luget, olipas kokemus laittaa se kuula tuonne alas :LOL: ja reippaana tyttönä otin myös disperiinin, nyt pitää tsempata sen kanssa. Jotenkin olen tosi rauhallisin mielin tässä kierrossa. Sisäisesti ajattelen että nyt tärppää :LOL:

Eliisa80: tervetuloa joukkoomme kasvavaan :( Pahoitteluni km johdosta :hug: Todella ikävää, hienoa että jakselet jo ajatella elämää eteenpäin.. :wave: Mukava että olet jaksanut lukea kirjoituksiamme vaikka nyt vasta aloitat kirjoittelun. Toivotaan että olisi tärpännyt. Tuhruvuoto voi olla merkki keltarauhashormoonin alhaisesta tasosta ennen menkkoja tai sitten merkki ettei niitä menkkoja tule vaan pikkuinen siellä ilmoittelee olostaan :heart:

Haikara: Toivottavasti ei sun kiertos hirveästi enää venyisi, toivottavasti se ovis kolkuttelis tullen jo nii pääsisitte tosi toimiin :heart:
Toivottavasti pääsette matkaan, varmasti olisi ihanaa ja rentouttavaa ilkeistä sukulaisista huolimatta!! :attn: Ärsyttävää sanon minä, pitäis fiksut ajatukset ihan omana tietonaan :attn: :x Tuo pelko on sellainen mörkö sängyn alla ettei tosikaan, toivottavasti jaksatte toinen toisianne kannustaa ja tukea :hug: Päätetään että plussataan molemmat tässä kierrossa :D

Äitee2: Kyllähän elämä nyt tarjoaa teille monta tietävää tiedemiestä eteen tyhmine kommentteineen ja ajatuksineen, raivostuttavaa!! Mikä oikeus heillä on? Ei tajua :headwall: Onnea oviksen metsästykseen ;) :wave:

Epskeps: oli varmasti ovis vuotoa, itsekin asiaa netissä tutkistelin.. jännä vaan miullakin että ekaks tulee vuoto, sitten laskee lämmöt, vuoto lisääntyy, lämmöt nousee ja vasta sitten saan plussan ovistestiin :eek: outoa.. :headwall:
Sun paikat sen kuin kuumenee... jännittää siun puolesta :attn: +++++ tuulia täältä puhkun :whistle:
Juu, mies sitten eilen oli kuin mitään ei ole tapahtunut :eek: toisaalta hyvä vain, koska itsekin lepyin töissä aika hyvin ;) Illalla oltiin katsomassa kesäteatterissa Suomen hevonen-näytelmää ja illalla raksuteltiin varmennusta menemään. Lopuksi halasi ja pyysi anteeksi :heart: rauha maassa, toistaiseksi! Kunnes taas tänään tai huomenna haluan raksutella. Kohta alkaa tuntua että tään tätä itseni vuoksi, että en jaksa välittää jaksaako mieheni vai ei, se on vaan jaksettava :LOL:

pullenah85: Plussa sieltä tulee, eikä se saakelin sama tyhmä täti!! :attn: TÄDINESTOPUOMIT :attn: menkööt kiusaamaan muita!!! ;)

 
Moikka!

Tervetuloa Eliisa80 :heart: :heart: :heart: :heart:

Tsemppiä kaikille teille piinapäiviä viettäville, erityisesti Epskepsille :attn:

Menkat alkoivat lauantaina, jeeeeeeeeeeeee =) Kyllä niitä olen odottanutkin |O Harvoin sitä näin onnellinen menkoista on :LOL:

On ollut ihan älyttömän runsaat :headwall: ja kivuliaat :headwall: mutta pääasia että ne alkoi! Siitä vaan kurja kun hb romahti synnytyksen aikana, tai ei silloin vain istukan irroittamisessa ja kaavinnassa niin alas, ja kun sitä nyt jotenkin olen saanut kohoamaan, niin harmittaa jos se taas ehtii laskea paljonkin. Kunhan nyt pysyisin omin avuin pystyssä :|

Perjantaina olisi sitten se kauan odotettu jälkitarkastus. Toivottavasti menkat ehtii loppumaan siihen mennessä. Ennen muinoin ne kesti 3-4 päivää, mutta katotaan niin mun säkällä ne kestää nyt ainakin 5 vuotta, etten vaan pääse jälkitarkastukseen.... :ashamed: No toivotaan että kroppa olisi palautunut jo hyvin ja menkat loppuis viimestään torstaina.

Niin, teille piinapäiviä viettäville! Mä uskon ettei täti teille eksy, ei siitä taida nyt kyllä riittää muutakuin mulle :LOL: :LOL: :LOL: Kun nyt en aivan pystyyn kuivuisi :LOL:

Se pelottaa että jos joudun siirtämään jälkitarkastusta menkkojen takia, niin kuitenkin saisin seuraavan ajan vasta joskus parin kolmen viikon päähän :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Koko tämän pitkän hel.vetin ajan olen ajatellut että päivä kerrallaan, käydään nyt ensin rakenneultrassa....käydään nyt lapsivesipunktiossa...käydään nyt Helsingin Lastenklinikalla ultrassa... mietitään nyt päätöstämme....mennään sairaalaan keskustelemaan päätöksestämme....täytetään papereita ja anotaan TEO:lta lupa raskauden keskeytykseen...Haetaan ekat tabletit sairaalasta....käydään valitsemassa pikkuiselle hautapaikka ja arkku...mennään sairaalaan osastolle....synnytykseen...saadaan pitää pikkuista sylissä...kunhan nyt päästään kotiin... käydään hyvästelemässä pikkuinen arkkuunpäin...saattue sairaalalta ruumishuoneelle...hautajaiset....JÄLKITARKASTUS!

Ja noihin eri vaiheiden väliin lukematon määrä tuskaa, itkua, kyyneleitä, huutoa, ikävää, pelkoa, kipua, surua, masennusta, ja epätoivoa.

Mutta nyt tuo viimeinen etappi on niin lähellä! Voi kamala, nyt kun itse kirjoitin nuo vaiheet lyhykäisyydessään tuohon, niin pistää miettimään miten sitä silloin jaksoi... Mutta jostain sitä voimaa aina vaan tuli lisää.

Mä oon tämmönen höppänä kun kävin ennustajallakin. Olihan sieltä ihan kiva kuulla hyviä uutisia, varsinkin kun huomasin hänen oikeasti tietävän jotakin. Mutta en usko 100% siihen hommeliin, niinkuin ei varmaan moni muukaan. Se on semmoinen pieni piristys vain :LOL: Muutama ystäväni ei uskalla sen takia käydä tuommoisessa kun pelkäävät että alkavat liikaa ajatella hänen puheitaan ja pelkäämään. Sanoinkin että sinne mentäessä pitää olla tietty asenne, semmoinen hupiasenne :LOL:

Toivoisin että seuraava pikkuinen saisi alkunsa yhtä nopeasti kuin enkelipoikammekin, mutta toisaalta olen aivan kauhusta kankea ajatellessani että tekisin plussatestin... Niin paljon pelkoa ja jännitystä sitten tulossa... Rakenneultraan asti olisin varmasti kuin kalkkilaivan kapteeni peloissani... Ja siitä synnytykseen ja kotiin tuloon asti. On tämä vain niin vaikeaa saada itselleen se pieni käärö... :ashamed:

Mulle voisi lisätä tuonne kp 4/28. Kierron pituudesta ei ole tietenkään hajuakaan, mutta pillereiden aikana se oli 28, ja silloin kun jätin ne pois ja odotin yhdet menkat niin kierto pysyi samana. Sitten pamahdinkin paksuksi ja nyt en tiedä mikä kierron pituus on. Mutta kokeillaan tuolla :kieh:

Plussatuulia kaikille ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Tervetuloa Eliisa80! Pahoittelut keskenmenosta. Ikäviä asioita, joiden tilastoja me täällä pidetään yllä. Meitä on kyllä yllättävän paljon. Itsellä ei käynyt mielessäkään km ennen kun jouduin kokemaan sen. Toivotaan, että saat täältä tukea ja jaksat taas.
Pelottaa: Olet kyllä joutunut kokemaan kamalia. Hyvin olet jaksanut eteenpäin. Itku tulee silmään kun lukee tekstiäsi.
Miikkis: Tänään sain plussa dgitaaliseen ovistestiin. Eilen ja sunnuntaina tuli raksuteltua. Huomanna varman päälle. Koko yön oli vatsassa nipistelyjä ja eilen tuntui kunnolla oikealla puolella. Miksi sulle määrättiin luget? Siis mihin ne vaikuttaa? Disperiinejä en vielä uskalla aloittaa. Ehkä ensi kierrossa. :whistle: Toivottavasti plussataan yhdessä!

).( Tänään siis plussa ovistestiin ja yritys päällä. Tilausta on laitettu jo ennakkoon. Hyvin tunnen oviksen tällä kertaa. Eilen oli aika masispäivä. Ei oikein huvittanut tehdä mitään. Toivotaan, että tästä päivästä tulee parempi. Lähden vähän katselemaan kaupunkiin. Pitäis uudet työkengät ostaa...
 
Lämpimästi tervetuloa mukaan Eliisa80 :hug: Pahoitteluni keskenmenosi johdosta!! :( Sulla onkin sitten piinat siellä päällä ihan niinkuin mullakin (kp26/28) :D Toivottavasti tuhru on jotain ihan muuta eikä täti siellä kyläilemään änkeä. Jospa siellä vaan pienen pieni masumatkaa työntää turhaa roinaa pois pesäkolostaan :) ++++++++++++++ :whistle: Plussapuhallus sinne!!

Äitee2:lle paranemisia sinne! :flower: Toivottavasti pöpö pian ymmärtää häippästä ja olosi paranee!

Ja kiitos ihan hirmuisesti Tinii, Miikkis ja Pelottaa tsempeistä ja tädinestopuomeista ja vaikka mistä! :D Ihmeen rauhallisin mielin tässä olen kyllä, ei edes kädet hamua sitä ainukaista testiä mikä täällä kotona luuraa :eek: :p Jänskättää kyllä miten on käynyt. Toisaalta on vähän sellainen olo et ois tärpänny, mutta sitte epäusko valtaa mielen ja olen vakaasti sitä mieltä että huti tuli. Mut kohtahan se selviää... ÄÄÄKS!


Haikaralle lämpöä sinne vällyjen väliin ja tärppi onnea!! :heart:

Pelottaa ihan sanattomaksi menen teidän kokemuksistanne ja koettelumuksistanne lukiessani. Toivon vain kovasti voimia sinulle ja miehellesi sekä uskoa tulevaisuuteen ja siihen, että oman pienokaisenne saatte pian syliinne ja kotiinne :hug: :heart:
Kestämistä sen tätihirviön kanssa siellä! :)

Miikkiselle ripaus malttia vielä, että kestät nahoissasi tuohon loman alkuun asti
 
Elisa: älä vielä menetä toivoasi plussan suhteen! Mulla (nyt siis rv8+2) on kyllä ennen joka menkkoja ollut tota tuhruvuotoa(lähete tutkimuksiin syksyksi, toivottavasti nyt ei tarvi mennäkkään). Siitä kierrosta kun plussasin niin toiveet menetin siinä vaiheessa kun tuhrut alko, mutta ne loppu ja menkkoja ei tullutkaan! Eli mahdollista vielä on =)
 
Eliisa80: Tervetuloa! Älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Mulla kanssa oli raskauden alkumetreillä niukkaa vuotoa silloin, kun kuukautisten olisi kuulunut tulla, ennen plussaamista.

Täällä yritetään tämä viikko olla aktiivisia! Pitää ottaa varman päälle, sillä mun kiertopäivät eivät ole mitään 100% tarkkoja! :D Toiv. ensi kuun alussa päästäisiin plussaamaan! Tänään on kunnolla nippaillut alamahasta, oiskohan sitä sitten h-hetki käsillä...? Tosin olin tuntevinani kaikenlaista omasta mielestäni jo viime viikolla, tämä itsetarkkailu on liian vaikeaa ;) ! Olen vertaillut näitä tuntemuksia niihin, joita mulla oli plussanneessa kierrossa.

+++Plussatuulia+++ kaikille toivotellen Kiti :whistle:
 
Eliisa,tervetuloa meidän joukkoomme kirjoittelemaan,pahoittelut keskenmenostasi :hug: Hyvä että olet saanut lohtua meidän teksteistä:heart: Toivottavasti nyt kuitenkin tärppäis,eikä enteilis tätiä :p

Miikkis:malta vielä hetki,että pääset lomailemaan!!! Hyvä että teillä rauha maassa, ja toivotaan että kun kerta olet nyt päättänyt että tämä on se kuukausi niin se sitä myös olisi,uskotaan niin :D

Pelottaa: Ihanaa että se viimeinen etappi häämöttää ja kaikki konkreettinen asiaan liittyvä on takana päin...Paljon olette saaneet kokea,toivottavasti tulevaisuudessa saatte paljon hyvää ja positiivista vastapainoksi :heart:

Epskeps: Jännittää niiin paljon sun puolesta, sen on pakko olla plussaa!!!!

Oma napa:Oishan se teoriassa mahollista olla raskaanakin,mutta...Oon päättäny olla ajattelematta koko asiaa,ois kyllä sata ja yks juttua mitä mun päässä liikkuu,mut taidan olla toistaseks hiljaa :D
Tää on niin monta kertaa eletty tää vaihe :/ Mut nippailee,nippailee...

 
Niin se vain taas iski se suuren suuri pettymys kun menkat taas tuli. Olin aikonut pitää pääni kylmänä, mutta taas piti antaa itsensä elätellä toiveita raskaudesta. Nyt ihmetyttää vain se, että mistä ne pahoinvoinnit johtuvat ja miksi rinnat ovat yhä arat, että toivottavasti kaikki on terveydellisesti kuitenkin hyvin...näitä oireita nimittäin en kuvitellut.

Olen päättänyt jättää tämän palstan, jotta lopettaisin itseni seurailun ja keskittyisin muihin asioihin niin ehkäpä se pikkuinen saa paremmin alkunsa. Toivon teille kaikille plussa puhuria ihanat ihmiset :whistle: Toivottavasti tavataan odottavien äitien keskustelu palstoilla joku päivä :heart:

Hyvää kesän jatkoa ja :hug:
 
Tänään tuli taas yksi muistutus tapahtuneesta kun poli lasku tuli,ihmettelin et mikä lasku tää nyt on kun pojan laskut on kyllä maksettu ajallaan,sitten tajusin katsoa päivämäärän ni johan kolahti,km käynti polilla.

Se mun "ystävä" laittoi myös tänään tekstiviestin jossa oli kuva hein vauvasta rv 10+2,voi pentele kun se tuon tekkee viel kerran ni laitan sille kauniin viestin jossa kiitän kauniisti ja ... :headwall: (sori,miulla pikkasen kiehahti) kaikki tulee aina samaan aikaan ja paineella päälle,miks mun lähellä olevien pitää aina tehä tätä ja pahoittaa miun mieli tahallaan?

Wannabe mum Hyvää kesän jatkoa siullekkin ja toivottavasti tavataan siellä odotus puolella pikapuoliin. :hug:

Miikkis niinhän noita näköjään sattuu eteen jos minkälaista viheltäjää ja kiitoksia metsästys onnesta toivon että mies kotona oikeana päivänä,kyllä tuossa jo pikkasen laskeskelin jotta milloin on parhaimmillaan ja näkyy tuo mieskin olevan oikeina päivinä kotona :p

(.) miulla jäi tuosta tätin vierailusta sellainen polttava tunne tonne alamahaan tuntuu etenkin leikkaushaavojen kohdalla,onkohan se ihan normaalia?Välillä hiipuu ja välillä on kovempaa mutta ei kuitenkaan tuskasta...jos ymmärrätte mitä tarkoitan =)
 

Yhteistyössä