km:n jälkeen kuumeilevat...

Ninnille superonnittelut,ihana uutinen!!!! :heart:

Miikkis,oviksen aikaan joskus tullu tuhrua,eli sitä se varmaan on!

Ellen,kiva kuulla pitkästä aikaa...odotteven aika tuntuu pitkältä,näinhän se on :) Toivottavasti pian tärppää...

Äitee,luulisin että sen parhaiten itse tuntee kun uuteen raskauteen on valmis =) Ja jostain olen kuullut että rakaus ei ala jos kroppa ei ole kondiksessa...joten jos siltä tuntuu,niin uutta yritystä.
päälle...

Väsyttää ihan turkasesti,pitänee mennä hetkeks uinumaan...ihan yhtäkkiä alko silmä luppaseen |O Täällä ei uutta... :|
 
Aivan ensimmäisenä Ninnille paljon onnea!!! :heart: Ihanaa, lisää plussauutisia vaan tänne!! :D

Tervetuloa uusille, marleena ja Mymmelis :hug: Toivottavasti pian helpottaa ja uusi plussa tulee nopeasti!

Meillä lääkäri, tai itse asiassa hoitsu, lääkäri oli vähän puhuvaa sorttia, kehotti odottamaan yhdet menkat, ja niin tehtiin. Ihan sama vaikka olisi aloittanut yrityksen vaikka heti, kun ei tässä tulosta näytä tulevan!!! |O :headwall: Olisikohan äsken ollut täti kuudennella vierailulla tai jotain sinne päin. Ei tässä enää pysy mukana... Ja kyllä, aika todellakin tuntuu pitkältä. Kesken mennyt raskaus alkoi kolmannesta kierrosta, ja nyt saa sitten tupeltaa iästä inkaan!!! Voi hevon pee. :headwall: :headwall: :headwall:

Kyselikö Epskeps kuivasta kaudesta tädin jälkeen...? Muistaakseni Perhesuunnittelun sivuilla on siitä asiaa. Minulla oli kyseinen kuiva kausi ennen km:a ja sen jälkeenkin, mutta eipä nyt enää ole. Tai ei ainakaan edellisessä kierrossa. Tuntuu siltä, että oireet/oireettomuus vaihtelee nykyään joka hiton kuukausi! Mikään ei ole varmaa enää... :headwall: Hö, näytänpä mä paukuttavan tänään paljon päätäni seinään! :D
 
Viuhtis, minähän se siitä kuivasta kaudesta tädin jälkeen kyselin. Pesun sivuilta siitä kans katsoin, mutta oikeesti..en ymmärtänyt niistä sepostuksista kovinkaan paljoa :ashamed: ainoastaan sen, että se punainen vuoto mitä multa tuli ovisaikaan oli mitä ilmeisimmin ihan ehtaa ovisvuotoa :LOL: Mä en ite ole vaan huomannut mitään kuivaa kautta tässä oviksen jälkeen, et mitähän se sitten meinaa..?
Voisin tästä hyvästä kans hakata päätäni seinään :headwall: ;) Älä sinäkään viuhtis toivosta vielä luovu!! Meitä koetellaan nyt kovasti, jaksamista kovasti!
 



Haaveissa esikoinen


Mymmelis
Marleena83.............KM 07/07
Pelottaa..................RK 06/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 2/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 9/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 9/34
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 12/30-35
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 14/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 16/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 16/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 16/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 19/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 20/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 24/-
Wannabe Mum........KM 06/06..............................KP 27/30
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 34/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 35/23-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 40/28-40
Tytti..........................KM........................................KP 56/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 19/28-32
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 22/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 23/28

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Äitee2 28v................KM 06/07.............................KP 5/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 10/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 12/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 20/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
 
Siinä on lista lauantaille :D Tälle kertaa ei ollu Kaksplussa "estoja" päällä :p Mikähän on muuten Tytin tilanne? :attn: Olen sitä ennenkin täällä kysellyt.. Näinköhän Tytti on pitkällä lomalla..? Olisi kiva kuulla hänenkin kuulumisiaan. =)
 
Äitee: Me odoteltiin yhdet menkat ja sit yritys alotettin. Juteltiin kyllä, että pitäskö odottaa vielä toiset, kun siinä oli vähän ristiriitasta tietoo. Mutta päädyttiin tuohon ratkasuun. No nyt just oli sit toiset menkat ja yritys eikun jatkuu. Tosin kyllä se pelkokin mahdollista raskautta kohtaa on suuri. Siis kun en mä ainakaan näin osannu pelätä/ajatella ekalla kerralla. Jotenkii sitä vaa piti kaikkee paljon itestään selvyytempänä. Tyhmä minä :headwall:

Tiinii: Meille sanottiin, että jos pelottaa, niin siitä huolimatta se yritys kannattaa alottaa. Sit vaan heti ottaa yhteys äitipolille kun/jos raskautuu, niin jos sen yhteyden sinne haluu ottaa. No mä sanoin, että mua pelottaa ja ne merkkas sen ylös. Niinpä siis pääsen sinne varhaisraskauden ultraan vko 6-7 kun/jos tulee ajankohtaseks. Täällä just tuolla sitä pelkoo minimoidaan, että näkee kaiken olevan kunnossa. Ja sit on mahdollista keskustella aina raskaudesta kun siltä tuntuu, siis tuolla äitipolilla vielä neuvolan lisäks. Ja tää siis, koska se keskenmeno on takana.

Mymmelis: Paljon :hug:

Täällä on ollu puhetta mm kuivasta kaudesta tädin jälkeen. Sen mä jotenkii ehkä just ja just pystyn havaitsemaan. Mutta sit ku on puhe näistä "lima-asioista" niin :headwall: Siis mä oon luovuttanu jo sen suhteen.

Tänään, oho tai siis eilen (siis pe) mulle tuli ovistestit jotka tilasin. Nyt la pitäs alottaa testaus niiden ohjeiden mukaan. Sillon mulla on kp9, mut koska viimeks oli kuukautiskierto 26, niin ohje sano, että toi olis oikee päivä alottaa se testaus. No, katotaan kuin käy. Ekaa kertaa käyn noiden testejen kimppuun. Ja sit peittoja pöllyttää muutenkii ku harjotusmielessä.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Ninnille suuren suuret onnittelut!!! Ja tervetuloa odotuspuolelle, meille onkin oma pino siellä!

Täällä toistaseksi kaikki hyvin, maanantaina kävin siis yksityisellä ultrassa ja siellä se pikkunen oli ja sydän sykki! Reilun viikon päästä ois eka neuvola. Pahoinvointia mulla on ollut pari viikkoa, nyt ehkä vähän helpottanu että ei oo ihan koko ajan, mutta hyvin useasti... Ja parin tunnin välein on jotain syötävä! Kahvia en oo juonu koko viikkona kun puol desiä yhteensä, ei vaan pysty.

Ainiin, mä sain pikkupeikolta niitä ovistestejä sillon ja nyt ne sitten jäikin käyttämättä. Koitan luottaa että niitä ei enää täällä tarvittaisi... Joten pistetään ne eteenpäin hyvää onnea tuomaan!! =) Jos joku ne haluaa ni laita yv:llä osote ni pistän tulemaan!

Terkuin Vinja rv 7+6
 
Ninni78 onnea hirmuisesti plussasta!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Täällä tunteiden myllerrys jatkuu, ja jatkuu, ja jatkuu, ja jatkuu :eek:
Oli tuossa pari peräkkäistä päivää kun en saanut tehtyä en sitten yhtikäs mitään. Olin vihainen, kiukus kuin ampiainen eikä mikään huvittanut. Toki olin yksin kotona (mikä oli ihan hyvä juttu) mutta ärsytti kun en saanut mitään tehdyksi. Kaikki vain pisti vihaksii ja lujaa :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Ei huvittanut nähdä ketään, ei lähteä mihinkään, ei tehdä mitään. Montakohan kertaa yritin valaa itseeni motivaatiota että alkaisin vaikka siivoamaan, mutta ei. Voisin sanoa että kahvikuppikin oli liian raskas kannettavaksi - niin voimaton olo oli henkisesti ja fyysisesti. Tunsin olevani täysin loppu :(

Nyt on hiukka parempi vaihe taas meneillään. Mukava ylläri oli kun olivat hautausmaalla tasanneet enkelipoikamme haudan kummun pois, nyt se on paremman näköinen. Joopa joo, on elämä hassua. Enpä olisi 6 viikkoa sitten uskonut että tulen iloitsemaan sellaisesta asiasta kun poikani haudan kumpu tasataan :ashamed:

On tämä elämä ihmeellistä aikaa... Minäpäs kävin muuten eilen ennustajalla :/ Kysyin mitä hän näkee tulevaisuuteemme, ja kuulemma emme lapsettomiksi jää =) Oli kyllä aika hyvä ennustaja, meinasi että teen tässä vielä täydellisen alan vaihdonkin. Niin ja hän näki meidän tulevan ulkomaan matkan, ja meinasi että siellä Jumala voisi antaa pikkuisen saada alkunsa....... :heart:

Lähdemme siis noin 5 viikon kuluttua Turkkiin, ihan vain kahdestaan karkuun pahaa maailmaa. Ennustaja meinasi että siitä tulee todella hyvä ja ikimuistoinen reissu :)

Niin, ja sanoihan tuo ennustaja myös, että "Jumala otti poikanne luokseen sen takia kun hän oli niin vakavasti ja parantumattomasti sairas. Nyt pikkuisen on niin valtavan hyvä olla :) " Enkä siis ollut sanonut hänelle esikoisemme sukupuolta....

Ensi viikolla olisi se KAUAN odotettu jälkitarkistus. Joudun Keskussairaalan äippäpolille. Taisin olla, siis olin niin vaikea tapaus etteivät laittaneet mua vaan TK:n jälkitarkastukseen :LOL: Nooh, ihan hyvä tuo.

Ja tässä se päätös nyt tulee: Kyllä me aiomme antaa uuden pikkuisen tulla sitten heti kun hän tahtoo, vaikka pelko on suuri kuin mikä. Mutta pitää muistaa Helsingin lääkärien sanat, ettei vauvan sydämen rakennevika ole periytyvää eikä millään lailla meistä johtuvaa, vaan se oli luonnon tekemä iso virhe. Tyhmä virhe mun mielestä!!! :eek: :eek:

Tosi ihana lukea esim. Vinjan tekstiä... Hänellä on pieni salamatkustaja mukana... ONNEA!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Tääkin tahtois oman suolapähkinän masuunsa... niinkuin meistä jokainen :wave:

Mukavaa päivänjatkoa kaikille, ja iso kiitos että olette olemassa. On ihanaa kun on paikka mihin purkaa tunteitaan ja tietää että te ymmärrätte. Vaikka tunnen itseni tällä hetkellä erittäin heikoksi, te tukiverkkonani olette vahvoja. Te ette kaadu vaikka minä aina välillä huojunkin, ja pahasti. Kiitos siitä siskoseni :heart:
 
Moikkelista! Ja ei se eilinen 13 päivä niin paha sit ollut koska mulla alkoi eilen menkat! Oon tosi onnellinen ja nyt sitten seuraavasta yritetään.. =)
epskeps: suuri kiitos listan päivityksestä sulle!!! Viitsitkö laittaa mulle sinne 2/28.. tai itsekin tietty voin, mut mites se tapahtuu? =)
ninni: vau, ihana juttu! ONNEA!! :heart:
marleena ja mymmelis: tämä ei tietenkään ole toiveissa palstautua tänne..mutta paljon voimia teille! Täältä oon saanut ihanasti tukea ja asioiden jakamista, että paljon tervetuloa! Laitetaan vaan uutta tulemaan, siis sitten kun siltä tuntuu.. :hug:

taidanpa lähteä aamukahville.. tänään "pikkufestareihin" oman kaupungin rantaan, siellä soittaa anna erikson, suurlähettiläät ja yö tänään, että taas kuppia kaadetaan avokämmenellä.. ;)
 
Moikka!

mulla ei oo ku yleensä vast samana tai korkeintaan edellisenä päivänä menkkakipuja ollut. Oisko kyse ehkäpä raskaudesta sinulla..=)
Muistaakseni mulla oli kans silloin ennen plussaamista ihan kuin menkkakipuja.. voi paljon tsemppiä että sulla olisi kyse siitä!! =) jee!
 
tämä ei liity nyt ollenkaan aiheeseen mutta piti vielä tulla kysäsemään että onko kukaan kattonut ( ja jäänyt koukkuun) pakoa? ;) Ainakin olen saanut muuta jateltavaa tämän raskausyritys homman keskellä kun olen kuolannut tätä päähenkilöä, schofieldiä.. ;) oikean nimi lienee wenworth miller. No joo pitimäni vain tarkistaa josko sais jonkun kimppakuolaajan.. ;) Mukavaa lauantainjatketta!
 
Kamala moka,en ola muistanut toivottaa Mymmelistä tervetulleeksi,joten pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa joukkoomme :hug:

Pelottaa,kauniisti sanottu,tunne molemminpuolinen uskallan väittää meidän kaikkien puolesta :hug:

Pullenah:Just samaa pohdin,lähinnä ajattelin et kauan voi ovisoireet kestää,kun pistelly kohdunseutuvilta viikonpäivät :eek:
Eilen oikein isosti mut tänään on ollu vaan muutama pikkuvihlasu ja oon 100% varma et ovis ol silloin ma kun siis irtos...ehkä jotain hiipuvia jälkimaininkeja :/ Ja edelleen panosaldo tasan 2,et raskaudesta ei toivoo :LOL:

Vinja,ajattelin josko ens kierron päätteeks tulis sinne puolelle pinoileen... :D Kiva kuulla et kaikki ok!

Katharine,onnea menkoista!!!!!Se on huippufiilis vain tän kerran,joten ota ilo irti :LOL:

 
Pelottaa :hug: täällä tuli ihan tippa linssiin kun kirjoitustasi luin :'( Toivottavasti ennustaja on oikeassa, pakkohan sen on olla!! :D

Pullenah, mulla välillä alkaa menkkajomotukset hyvissä ajoin etukäteen ja joskus taas vasta sillä siunaamalla sekunnilla kun täti vääntää hanat auki. En sit tiedä mikä siinä on, että välillä menee erilailla :/

Katherine mä olen kova koukuttumaan ties mihin sarjoihin, mutta tuo Pako on jäänyt kokonaan väliin. En tykkää vankilajutuista ensinkään :/ Mun suosikit on Lost (3.kaudenkin jo nähnyt ;) ), Tuhkimotarina ja Emmerdale ja uusimpana Heroes, joka ei vielä ole alkanut ees Suomessa näkymään.. :whistle: :D Onnittelut tädin saapumisesta!! :flower: :D Tiedän tunteen, mutta pian se menee onneksi ohi ja sitten sitä toivoo ettei sitä eukkoa enää näy.. :LOL:

O.N Eipä ihmeempiä. Yritän kovasti olla ajattelematta onko jotain oireita ja mennä porskutella vaan päivä kerrallaan eteenpäin. Ei oo helppoo ei.. :snotty: Vähän jos alavatsassa kutkuttaa, niin toivonkipinöitä alkaa sinkoilemaan..

Poitsu on taas jonkun verran höpötellyt vauva-juttuja. Alkaa tuo kans jo kyseleen kaikkea, enkä oikein tiedä mitä vastata..
Eilen tuo kyseli, että onko isi antanut vauvansiemeniä ja miten se isi oikein saa ne vauvansiemenet sieltä pippelistä pois..
Että joo... Ja sitten tuo ripariiviö meinaa että hän tulee kyllä mukaan synnytykseenkin..kun ei tahdo että kukaan muu tulee häntä hoitamaan..
Semmosii tuo poitsu sitten taas höpöttelee...
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Pelottaa..................RK 06/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 3/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 3/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 10/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 10/34
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 13/30-35
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 15/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 17/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 17/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 17/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 20/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 21/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 25/-
Wannabe Mum........KM 06/06..............................KP 28/30
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 35/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 36/23-32
Tytti..........................KM........................................KP 57/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 20/28-32
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 23/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 24/28

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 6/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 11/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 13/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 21/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
 
heips..

anteeksi en ole kerennyt käymään moikkaamassa..

kerron vain pikaisesti kuulumiset ja palaan sitten uudella kierrolla.. :D
joo eli kävin siinä tukostaipumus verikokeessa vastaukset tulee viikon päästä.
sitten varataan gyne aika taas keskikiertoon jotta saa selville foliikkeli tilanteet. ja otetaan selvää niistä miedän kromosomi tutkimuksien tuloksista.
ovis meni viikko sitten oli kp:llä 17 niin kuin laskeskelin ja gyne sanoi joten kierto on joku 32-33
hyvin kerkesi nauttimaan ja raksuttelemaan oviksen aikaan joten toivottavasti miniatyyrit löyti perille ja naksahti =)

Olen tänään lähdössä kainuuseen viikon lomalle pojan kanssa sukuloimaan niin siinäpä se jännitys unohtuu :kieh: onneksi..
loppu kierrot on aina inhottavia jännityksen takia ja pelonkin takia..

ihh mun ystävä johon tutustuin poijan odotusaikana meni eilen laitokselle kun la on mennyt jo maanantaina ja supistelut lupaili hyvää jo eilen illalla joten toivotaan että saan pian hyviä uutisia.. toinen kaveri "poikii" elokuun alulla ..

toivottavasti myökin "poijitaan" pikku kääröt vuoden sisällä... niillä terveisin Etelä-Savosta :hug:
 
Mulla alko se menkkamainen juilinta oviksesta ja jatkuu yha, ma plussasin jo, eli toivottavasti ois sullakin samasta kyse eli et ois salamatkustaja kyydissa =)
Paljon plussatuulia kaikille ja tulkaapa jo pian tonne odottajien puolelle!!

-Ninni- :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katherine:
taidanpa lähteä aamukahville.. tänään "pikkufestareihin" oman kaupungin rantaan, siellä soittaa anna erikson, suurlähettiläät ja yö tänään, että taas kuppia kaadetaan avokämmenellä.. ;)

Ai siekin olet Lohjalta :whistle:

Harmittaa, etten saanut enää portilta lippuja, Yö olisi ollut niin ihana nähdä... :/
 
Heippistä neitoset :)

Oltiin viikonloppu äitini luona lomailemassa ja tätihän liittyi seuraan jo perjantaina eli nyt kp 3/28-40.. perjantaina masensi ja tänäänkin kun tultiin junalla ja mahoja oli taas kaikkialla :/ Mutta nyt vain uudella puhdilla uuteen yritykseen :) tässä kuussa ajattelin kokeilla noita ovaritestejäkin.. missäs vaiheessa tällä mun kierrolla kannattais alkaa testailemaan kun tuo on ihan uusi juttu mulle..

En ole vielä ehtinyt lueskella juttujanne läpi viikonlopulta kun just pöllähdettiin sisälle ja pitäis vähän kotitöitä tehdä vielä mutta toivottavasti on tärppäillyt kovasti ;)


Voi kun onni olis myötä tässä kierrossa :heart:

:attn: :attn: :attn: se joka päivittelee niin minulle kp 3/28-40:attn: :attn: :attn:
 
Tinii :hug: Pahoittelut tädistä! Päivitin sun kp:t listaan. Paljon onnea tähän uuteen kiertoon! :heart:

Suppikselle oikein hyvää matkaa Kainuuseen :wave:

Omaan Napaan ei mitään ihmeellistä. Kp 24/28 ja jännitys senkun tiivistyy..
 
Ninnille hirmusti onnea plussasta ja onnellista odotusta:flower:

Mymmelis, osaanotto ja tervetuloa mukaan :hug:

Täällä on outoja tuntemuksia...menkkojen jälkeen kun on ollu ihan "kuivaa" tuolla alaosastolla niin tänään sitten havaitsin valkkaria aamulla vessassa käydessä, het raahasin miehen takas sänkyyn. Nyt sitten on koko päivän nipsiny alavatsasta ja ollu jotenki "turvonnu/pullee"olo :eek: Ei pystyny juuri harjotusravissa istuun kun kävin ratsastamassa iltapäivällä.
Tunnustan että en kyllä tunne omaa kroppaani niin hyvin että tietäisin mitä tuolla sisuksissa tapahtuu millonkin ja ehkä toisaalta parempi niin. Jotenkin stressittömämpi olo!
Miehelle tokaisin vaan että nyt ollaankin seuraavat viikot ahkeria tuolla kammarin puolella jotta saatas jotain aikaseks ;) tuloksen näkee sit tikusta että ollaanko onnistuttu.

Tossa kun luin muiden kirjotuksia miesten työväsymyksistä ym. että illalla ei jaksais touhuilla niin samaa väsyä on täälläkin liikkeellä...ennen sai suurinpiirtein juosta karkuun että ei kai nyt taas sekstailla mutta nyt onkin mies ihmeissään kun muija on koko ajan kimpussa :LOL:

Huomenna onkin sit paluu työpöydän ääreen, kesälomat on tältä vuodelta lusittu ja kyllä on pyllystä!

Epskeps ja SatuKa (ja muutkin hevostelijat) saiskos teiltä udella noista hevosten ylläpitokustannuksista, paljonko menee kuukaudessa? Yritän vähän hahmotella että oliskos tässä rahallisesti mahdollisuuksia sen oman/vuokrahepan hankintaan :heart: mä oon nyt niiiiin innoissani tästä ratsaille paluusta että tälläkin viikolla oon käyny joka päivä veivaamassa koulukiemuroita. Ja nyt menen tilaamaan hööksiltä uudet minichapsit...

Kuulemisiin ja tärppionnea kaikille!
 
onkos muuten täällä kukaan tuusula, järvenpää, kerava alueelta?? :wave:
mennään ke katsomaan asuntoa tuusulaan ja olen jo nyt innoissani :D jospa sitä loman jälkeen pääsisi muuttohommiin :xmas:

enään alle 2 viikkoa loman alkuun, jes B)
 



Haaveissa esikoinen


Marleena83.............KM 07/07
Pelottaa..................RK 06/07
Angelina..................KM 07/07
Wiola.......................KM 07/07
Siiri80......................KM 04/07
Iida-Liina.................KM 06/07
Emppu78.................KM 06/07
Onnenjyvä 30v........KM 05/07
Surusilmä 29v.........KM 02/07
Malttamaton...........KM 08/06
Hippula...................KM 03/07
Ellen ......................KM 01/07
Surullista 20v..........KM 12/06
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Anni .......................KM 09/06...............................KP -/28
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 4/28-40
Katherine 25v..........KM 06/07..............................KP 4/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..............................KP 11/32
Gatsu 25v...............KM 06/07...............................KP 11/34
Kiti07.......................KM 05/07..............................KP 14/30-35
Haikara 23v OULU...KM 05/07..............................KP 16/31
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 18/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 18/34
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 18/33
Repa 27v KOTKA.....KM 02/07...............................KP 21/28-35
Miikku72 35v...........KM 04/07..............................KP 22/26-30
Pullenah85..............KM 03/07..............................KP 26/-
Wannabe Mum........KM 06/06..............................KP 29/30
Tyynex.....................KM 03/07.............................KP 36/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 37/23-32
Tytti..........................KM........................................KP 58/28-34

Haaveissa kakkonen

SadMam..................RK 06/07
Merika ....................KM ?/07
Kaipaava.................KM 08/06, 03/07
Kentia.....................KM 04/07..............................KP -/30
Mimmuli82...............KM 06/07..............................KP 21/28-32
Suppis76.................KM 03/05, 09/05, 04/07.......KP 24/31-34
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07...................KP 25/28

Haaveissa kolmonen

Nasuliini ...................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.....KP -/26-28
Äitee2 28v.................KM 06/07.............................KP 7/28-30
Hiidi...........................KM 05/07........................... KP 12/26-31
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 14/28
Pulttibois 25v HKI......KM 03/07............................KP 22/30

Haaveissa neljäs

Espoir.......................KM 03/07


Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
 
niin meni taas viikonloppu.. töiden merkeissä ja vauhdilla. ekat päivät töissä keskenmenon jälkeen (olin siis viikon sairaslomalla..tai hermolomalla ja sairaalassa hyppimässä operaatiosta toiseen) ja kova oli ekana päivänä paluu. meillä työnkuvaan kuuluu aamulla siivoaminen työpaikalla ennen kun ovet avataan ja kun siellä vessoja siivoin pillitin yksinään :( onnkesi meidän työporukka on täynnä ihania ja sydämellisiä ihmisiä jotka ovat aina tukeneet asiassa kuin asiassa.

perjantaina tytöt sitten "pakottivat" mut lähtemään hiukan tuulettumaan..ja täytyy kyllä sanoa että oli ihan paikallaan. sain hetkeksi unohdettua kaiken sen pas***n . oli ihanaa nähdä ihimisiä ja ystäviä ja jutella kaikesta ..kuitenkin aika vähän onneksi siitä mistä ei välttämättä olis halun . kuitenkin kun pienessä kaupungissa on sitä jutunjuurta aina kun kaikki tietämät toistenkin asiat paremmin kuin omansa :LOL:

ei mulla sen puolesta mitään tärkeää olekkaa asiaa..kuhan jaarittelin. paltaan taas kun jotain kummallista tapahtuu tai tulee kyselyikä
;)

-marleena83-
 

Yhteistyössä